SCUDETTO


37. kolejka Serie A

26 maja 2023, 09:33, cinassek Aktualności
37. kolejka Serie A

To już przedostatni weekend z Serie A 2022/2023!

Piątek, 26 maja:

20:45: Sampdoria - Sassuolo 2:2 (Gabbiadini, Erlić [s.] - Berardi, M. Henrique)

Sobota, 27 maja:

15:00: Salernitana - Udinese 3:2 (Kastanos, Candreva, Troost-Ekong - Zeegelaar, Nestorovski)

15:00: Spezia - Torino 0:4 (Wiśniewski [s.], Ricci, Ilić, Karamoh)

18:00: Fiorentina - Roma 2:1 (Jović, Ikone - El Shaarawy)

20:45: Inter - Atalanta 3:2 (Lukaku, Barella, L. Martinez - Pasalić, Onana [s.])

Niedziela, 28 maja:

12:30: Hellas - Empoli 1:1 (Gaich - Magnani [s.])

15:00: Bologna - Napoli 2:2 (Ferguson, De Silvestri - 2x Osimhen)

15:00: Monza - Lecce 0:1 (Colombo [k.])

18:00: Lazio - Cremonese 3:2 (Hysaj, 2x Milinković-Savić - Galdames, Lazzari [s.])

20:45: Juventus - Milan 0:1 (Giroud)



345 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamilus
kamilus
28 maja 2023, 16:01
Skorupski jaka piękna asysta. :P
0
karp_fso
karp_fso
28 maja 2023, 14:51
Po prostu wygrajmy dzisiaj z Juve i nie trzeba się będzie martwić tym, że Hellas zagra z nami o życie.
0
chory
chory
28 maja 2023, 14:41
dobrze że inter wczoraj wygrał bo z takim wynikiem hellasu i wygraną atalanty bylibyśmy za tydzień w czarnej d
1
Grande
Grande
28 maja 2023, 13:40
https://twitter.com/mnowo8/status/1662739665231683585?t=ffN0-7p-S5v2pBUBJ86oEQ&s=19


Marcinek zapewne jako ekspert w studiu Eleven dzisiaj.
1
FanACM
FanACM
28 maja 2023, 13:44
Znowu będzie siedział smutny z Janiakiem jak to było po pierwszym meczu Milanu z Juventusem na San Siro.
7
Grande
Grande
28 maja 2023, 13:45
Gdyby się udało, to byłby to wspaniały widok.
5
dominik91p
dominik91p
28 maja 2023, 13:30
Dla nas to chyba lepiej żeby hellas to wygral co nie?
0
Wolly
Wolly
28 maja 2023, 13:59
Tak, mniejsze spięcie. Bo spezia gra z Roma następny mecz. Więc raczej pewna przegrana.
0
FanACM
FanACM
28 maja 2023, 10:49
Szyka

Gasperini sezon temu nie wyszedł z grupy w LM i nie zakwalifikował się do pucharów. W tym sezonie pomimo tego, że jego zespół nie gra w europejskich rozgrywkach ma problemy. Odkąd zmienił nastawienie swojej drużyny na bardziej defensywne Atalanta straciła swój dawny blask.
Stefano Pioli sezon temu odpadł z LM i zdobył mistrzostwo w tym sezonie doszedł do półfinału LM i wielce prawdopodobnie Milan skończy sezon w top4. Odpowiedź masz czarno na białym.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 10:53
0
Wolly
Wolly
28 maja 2023, 11:02
Tu wszystko zaczęło się walić od cyrków i odejścia Illicia i Gomeza.

Pewnie i tak póki sam nie będzie chciał odejść Gasperini to jest i tak bezpieczny.

Może Napoli po niego uderzy po sezonie?
3
FanACM
FanACM
28 maja 2023, 11:33
A Milan po odejściach Hakana i Kessiego sobie radzi.
1
Diavo
Diavo
28 maja 2023, 10:08
Zaboli,ale Inter w kolejnym sezonie ma szansę na scudetto,mocna ekipa,mocna ławka,dostaną dużo kasy za udział w LM,a więc mogą jeszcze kogoś kupić do składu..
2
slavio
slavio
28 maja 2023, 10:13
To dobrze dla rywalizacjii
1
Corsa
28 maja 2023, 10:53
Tam nic nie wiadomo, u nich jest tak, że jeśli wpłynie dobra oferta za piłkarza, to praktycznie każdy jest na sprzedaż.

Sukces w LM pozwoli im uniknąć konieczności pozbywania się najważniejszych zawodników, ale pewności nie ma.

Zhang jest pod kreską i potrzebuje kasy. Większość tego co zarobili w tym roku pójdzie na spłatę zadłużenia.
0
Corsa
Corsa
28 maja 2023, 11:00
Pewnie część kasy pójdzie na nowego obrońcę, a reszta na latanie budżetu za rok xd
0
Diavo
Diavo
28 maja 2023, 12:18
@Corsa ,lubiekoty
Dokładnie tak będzie, ale im potrzeba obrońcy, a nam co najmniej 3 do głównego składu oraz dwóch solidnych zmiennikow na ławkę,więc patrzę, że gdyby nie to że Inter dostarl w LM do finału to pewnie byśmy ich dogonili ,ale w tej sytuacji Inter ma świetna sytuację.
0
Diavo
Diavo
28 maja 2023, 15:15
Pół kadry ma koniec kontraktu, a perspektywy nie są lepsze niż nasze. Jak utrzymają kluczowych w pomocy, to oczywiście mają moc na nowy sezon.
W ataku mają na ich szczęście Lautaro, bo reszta to niewiadoma. Co zrobić z Lukaku i Dzeko. Blokują sobie ruchy, co paradoksalnie jest efektem ostatniej dobrej formy. Pisałem wcześniej, że lepiej by było gdyby już dawno podjęli decyzję. A tak to będą pół lata się targować o Belga jak my o CDK, zamiast wziąć chętnego Thurama.
W obronie najgorzej, bo to formacja sukcesywnie osłabiana od 2 lat. Teraz odejdzie 2-3 obrońców, a wahadła wyglądające solidnie tylko dzięki Dimarco.

Więcej problemów niż u nas. I sporo ciężkich decyzji, gdzie nie jest powiedziane z góry która jest prawidłowa. U nas jedyną debatą jest co zrobić z Diazem. Reszta jest prosta i nikt nie ma wątpliwości w klubie co robić.
Mam wrażenie, że u nas też jest świadomość tego jak kiepski to był wynik w lidze, co zmusza do działań i refleksji. W Interze niekoniecznie. A środków na wszystko mieć nie będą.
Sukces LM jest duży, ale też zaślepiający w całym Mediolanie.
1
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 16:58
Rok temu też u nas w klubie każdy wiedział, co robić. A co z tego wyszło - widać jak na dłoni.


To że nasze słabości są bardziej oczywiste i liczne od słabości Interu to raczej nie nasz atut, a Interu kłopot, tylko chyba jednak odwrotnie. Tym bardziej, że jeśli chodzi o jakość kadry, to my ich musimy gonić, nie oni nas.



1
Redplayer
Redplayer
28 maja 2023, 17:16
Jak widać Marotta potrafi podjąć dobra decyzję. Każdy miał bekę, że biorą dziadka Acerbiego i Mikitariana a te wybory się obroniły. Od 3 lat słyszę jakie to dziadki grają i jak mają upaść finansowa a nadal są w top4. Onana miał być parodysta a gra dużo lepiej od Handanovica. Mają swoje problemy ale nie są aż tak wielkie jakby wszyscy chcieli. Lukaku czy Dzeko nikogo nie blokują bo Correa jest na wylocie co sprawia, że mogą podpisać Thurama.
1
Redplayer
Redplayer
28 maja 2023, 18:20
"Rok temu też u nas w klubie każdy wiedział, co robić"

To jest nieprawda, bo na szczytach brakowało elementarnego porozumienia czy zainwestować w obronę czy atak. Planem A Maldiniego był Botman, a OP miał być z wypożyczenia. Nie wymyśliłem sobie tego, bo to słowa dyrektora klubu.
Do tego teraz panuje zupełnie inny pogląd i plan na kadrę. Serio, nie trzeba się wysilić by zobaczyć diametralną różnicę. Milan pracuje nad wieloma transferami już w maju, a rok temu w lipcu dopiero fotele do biur wybierano


"Każdy miał bekę, że biorą dziadka Acerbiego i Mikitariana a te wybory się obroniły"
To też nie jest prawdą, bo sami chcieliśmy tych piłkarzy, a wielu kibiców w mercato mówiło by brać Acerbiego.
Marotta podjął kilka złych decyzji jak każdy, ale wymuszały to okoliczności na które często nie mógł nic poradzić.

Owszem blokują, gdyby tak nie było, to już dawno byłby załatwiony Thuram.
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 18:56
A skąd Ty wiesz, że teraz nagle panuje to "elementarne porozumienie" i że "panuje inny pogląd". To są tylko Twoje subiektywne wrażenia lub domysły, a nie fakty, jako które próbujesz je teraz przedstawić.

Dlatego właśnie piszę ten komentarz. Czy (i jaki) jest plan na ruchy mercato, możemy sobie spekulować. Liczyć się będą EFEKTY pracy naszych władz. I tylko te efekty będą miały odbicie w rzeczywistości, nie zaś mniej lub bardziej nieznane nam, kibicom, mityczne plany.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 18:57
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 19:01
Well, tylko że ja napisałem o diametralnej różnicy, nic więcej. I sprostowałem to co ty napisałeś, bez uciekania się do domysłów.
Jak wyjdzie, to zobaczymy. Nie jesteśmy dziećmi by trzeba było uczyć się zasady "po owocach ich poznacie".
Dla mnie nawet jak zrobią szalone okienko ku uciesze tłumów, to nie będzie miało dla mnie dużego znaczenia, dopóki nie zobaczę tego na boisku.

A to kto ma więcej słabości, problemów i gorsze perspektywy jak widać zależy od opinii.
0
Redplayer
Redplayer
28 maja 2023, 19:06
Z tego co czytam to Thuram ma na stole oferty od Atletico i Interu więc jak widać złożyli mu propozycje.
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 19:20
Spoczko.


Nie zależy mi i nie chce mi się teraz, żeby się z Tobą tutaj przekomarzać. Chodziło mi tylko o to, że Twoje stwierdzenie "nieprawda" odnośnie moich słów sugerowało, że Ty znasz prawdę. A jej nie znasz. Tak jak i ja. Mamy tylko swoje osobiste tezy, przypuszczenia, domysły, wrażenia.

I raczej dzieci nie bawią się w ocenianie po owocach, bo powiedziałbym że taka postawa dzieciom jest kompletnie obca.

Miłego niedzielnego wieczora.


Bo najważniejszy jest dziś ten 1 punkt minimum. Od tego i (ewentualnie) ostatniego naszego spotkania w tym sezonie na pewno zależy duża część takich czy innych planów transferowych Milanu. I teraz to absorbuje mnie dużo mocniej, niż przeciąganie liny.
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 19:21
0
Maximilanista
Maximilanista
28 maja 2023, 19:27
Przecież ci napisałem, że to nie były domysły tylko słowa dyrektora klubu. Dlatego sprostowałem to co napisałeś.

Mogę dać wywiad jak chcesz, ale masz rację. Nie ma to dzisiaj większego znaczenia.
0
slavio
slavio
28 maja 2023, 09:41
Inter zgrany jak nigdy oby ogral city ...
4
Orzelek79
Orzelek79
28 maja 2023, 10:00
A ja liczę na MC i to bardzo.
14
carrygun
carrygun
28 maja 2023, 10:15
Masz rację, oby Inter przegrał max 4-0, co by wielkiego wstydu nie było dla Serie A.
2
Rossu
Rossu
28 maja 2023, 10:33
Oby nie.
1
Corsa
28 maja 2023, 10:49
Wybór między młotem, a kowadłem. Mocno trzymam kciuki żeby twory takie jak MC i PSG nie wygrały LM, zawsze kibicuję przeciwnikowi, ale w tej sytuacji...
0
AlexTheWind
AlexTheWind
28 maja 2023, 10:52
Ja liczę na Inter. Tak wiem, nielubiani kuzyni. Ale pod żadnym pozorem nie życzę sobie City jako zwyciężcy LM. Arabska drużyna ma dalej wydawać swoje petrodolary i nigdy, przenigdy nie wygrać Ligi Mistrzów. Raz wygrają i się z tym oswoją. Nienawidzę angielskiej piłki nożnej. Tak, powiedziałem to. Nienawidzę!
Do dzisiaj pamiętam jak Ferguson po tym jak United pojechało Romę 7:1 ogłosił, ze angielska piłka nozna jest najlepsza na świecie. Milan go wyjaśnił i sprowadził na ziemię.
A jak patrzę na Grażynę, znaczy grealisha to mi się gorzej robi.
Najgorszy finał LM od lat. Trudno być po stronie Interu, ale nie ma szans żebym kibicował City.
5
pipobytom
pipobytom
28 maja 2023, 12:25
AlexTheWind

Naprawdę ?? Serio ? Jakos nie portafie tego zrozumiec
Edytowano dnia: 28 maja 2023, 12:30
0
Orzelek79
Orzelek79
28 maja 2023, 13:13
Milan Berlusconiego też uchodził za klub w który spływały pieniądze strumieniami i dzięki nim Milan ma tyle trofeów. Z drugiej strony nie sympatyzuje z angielskimi drużynami a w szczególności City ale Interowi kibicować nie będę.Szanuje kuzynów i gratuluję im występu w finale i tylko tyle.
3
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 00:57
Choćby w dzisiejszym meczu Romy z Violą, El Shaawawy pokazał jaki progress możemy zaliczyć jeśli Leao będzie miał takiego zmiennika kosztem Rebića
17
mmielczar123
mmielczar123
28 maja 2023, 19:20
Ante w formie to był kocur, w zasadzie jeden z naszych najlepszych graczy, ale kontuzje i forma Leao sprawiły, że wylądował na ławce, a Chorwat potrzebuje przede wszystkim ciągłości w grze. Oby odnalazł dawną formę w innym klubie, a my weźmy Faraona :)
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 19:24
Oczywiście nie przeczę że Rebić dał nam dużo dobrego, strzelił kilka kluczowych bramek, ale piłkarsko El Shaa jest jednak 2 półki wyżej
0
KingBunny
KingBunny
27 maja 2023, 23:48
Dzisiaj wyniki pod Milan, dziękujemy Interowi i Violi, lepiej być nie mogło.
3
lopezito84
lopezito84
27 maja 2023, 23:23
Idealnie
1
ACstach
ACstach
27 maja 2023, 22:36
Muriel ale urwał
3
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 22:39
Dał nadzieję, ale w ostatniej akcji ją zgasił.
0
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 22:46
Samobój xd
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 maja 2023, 22:35
Ale bramka Muriela, mamma mia.
3
ósmy
ósmy
27 maja 2023, 22:32
Roma o ile nie wygra finału z Sevillą, i nie awansuje do LM, to finansowo będzie tam bardzo ciężko.
Porażki Atalanty i Romy to woda na młyn dla nas...
..oraz dla Juve, które jeszcze wyczuwa krew.
Obyśmy się nie wyłożyli przed samą metą, jak BVB dziś.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
27 maja 2023, 22:37
Rok temu heroicznie wywalczyliśmy scudetto i po 16 latach weszliśmy do final four , a dwa sezony temu heroicznie wywalczyliśmy ligę mistrzów. Sądzisz, że drużyna która przez niejedno bagno przeszła i to z tarczą w ważnym momencie da ciała? Bo ja uważam , że nie da.
1
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 22:23
Ok, Inter był lepszy, bardziej zasługuje na grę w LM. Atalanta dała trochę emocji, ale na więcej nie było ją stać.
0
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:30
Ja naprawdę nie rozumiem jak z takim składem Gasp bez pucharów nie potrafi dobić spokojnie 4. To On się wypalił w tej Atalancie całkowicie a nie nasz Padre w Milanie.
0
szyka
szyka
27 maja 2023, 22:53
FanACM
Śmiałe tezy zważywszy, że mamy raptem kilka pkt więcej....
1
Pisar
Pisar
27 maja 2023, 22:23
Alessio nadal uważasz, że Lukaku jest największą wtopą transferową Serie A?
2
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:25
Lakaka pokazuje hejterom faka
4
Grande
Grande
27 maja 2023, 22:26
On będzie bronił swojego pupilka CDK do ostatniej kropli krwi. Nawet tutaj.
4
Grande
Grande
27 maja 2023, 22:45
Nie no, nie żartujmy sobie. Może by tak było gdyby nie wystrzelił z formą. Teraz to ciężko by ktoś przegonił CDK i Pogbe.

Mnie zastanawia i tak jedno. Inter zrobił i tak sobie trochę szkody z Lukaku. Najpierw zablokowali sobie finanse, a teraz blokują nowe transfery. Paradoksalnie lepiej by było gdyby Lukaku dalej grał na poziomie Origiego. Popatrzcie na to w ten sposób. Milan już planuje i wie kogo się pozbyć. Choćby Origi strzelił dwa hattricki, to nic to już nie zmieni.
A Inter mógł już jakiś czas temu podjąć decyzję by olać Belga i wziąć Thurama. Tak, to teraz będą musieli na nowo negocjować ogromnie kosztowny powrót. Nie wiedzą czy się uda, stracą szansę na inne cele i mogą się obudzić z ręką w nocniku. Ciężki orzech do zgryzienia, jak z Skriniarem.
Ja bym na ich miejscu mimo wszystko nie stawiał znów na szali wszystkiego dla Lukaku. Już i tak zostają z Inzaghim, który dawno temu powinien stracić pracę.

Btw. Ilu z was się jeszcze nie dało nabrać temu tutaj? ;)
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 maja 2023, 22:51
Miszcz- "Już i tak zostają z Inzaghim, który dawno temu powinien stracić pracę."- A został i zdobył puchar włoch oraz zapewnił Ligę Mistrzów oraz jest w finale champions league. Trzeba przyznać, że facet ma patenty na puchary, coś jak nasz niegdyś Carlo.
5
Milanboy
Milanboy
27 maja 2023, 23:28
Ok, ale w innym klubie już by dawno mógł stracić pracę. 12 porażek w sezonie i tak kiepski wynik w lidze z taką kadrą. On i Pioli mają szczęście, że nie są trenerami w Mediolanie w poprzedniej epoce.
0
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 00:41
Inzaghi już dawno temu powinien stracić pracę? No śmiała teza, nie powiem.

"Ok, ale w innym klubie już by dawno mógł stracić pracę." - no i w sumie co to ma właściwie oznaczać? Taki klub postąpiłby pochopnie i niewłaściwie. Kogo Inter miałby wziąć za niego? Thiago Mottę?
2
marcinomilano
marcinomilano
28 maja 2023, 07:19
Jeżeli Pioli miał być pod ostrzałem, to Inzaghi tym bardziej. Dla mnie to jest oczywiste.
0
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:23
https://youtube.com/watch?v=nUJn5nKYiqg&feature=share8
0
Janik14
Janik14
27 maja 2023, 22:22
To co lukaku gra od jakiegoś czasu to czapki z głów
1
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:21
Ale akcja skurczysynki Propsuje.
1
krisss811
krisss811
27 maja 2023, 22:05
Mówcie co chcecie ale nie mogę odżałować że turek poszedł do sąsiadów. Wraca do obrony, ma podanie, ma strzał i tego bardzo Milanowi brakuje bo chyba nikt nie ma u nas takiego uderzenia jak on.
5
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:11
Nie jesteś sam kolego. Kiedyś mieliśmy Hakana a na rezerwie Jacka Bonaventure...
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 maja 2023, 22:18
No szkoda ale cóż, on tutaj nie chciał grać więc czemu z drugiej strony mamy żałowac? Po jego odejściu zdobyliśmy mistrza i półfinał LM więc jakoś tak po nim nie płacze.
3
krisss811
krisss811
27 maja 2023, 22:31
I Turka żałuję i Jacka też kiedykolwiek oglądam Fiore, jeden i drugi odeszli za darmo, szkoda, a czemu nie chciał grać to chyba nikt z nas nie wie, możliwe że chciał tylko na określonych warunkach.
0
Pavlović31
Pavlović31
27 maja 2023, 22:45
Tak, a u nas by dalej grał, kopał się po czole, zagrał dobry mecz i strzelił gola raz na jakiś czas i by go każdy chwalił. Podobnie jak jest z Brahimem.
1
Pavlović31
Pavlović31
27 maja 2023, 22:50
Dokładnie, tam jest Brozovic czy Barella w pomocy i to oni mają grać pierwsze skrzypce w pomocy i na nich jest presją, a tak Hakan nie jak tu może sobie cicho robić robotę
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 maja 2023, 22:04
No cóż, dla nas lepiej aby Inter wygrał, czasem trzeba w życiu być zimnym.
0
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 22:04
Czego kuzynki nie mają sponsora na koszulce tego digitalcostam ?
0
krisss811
krisss811
27 maja 2023, 22:05
Zbuntowali się bo sponsor nie płaci hajsu.
1
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 21:59
Kamciu kuzynie gdzie jesteś ????? xD
0
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 21:53
Forza Inter!
0
FanACM
FanACM
27 maja 2023, 21:53
Żartowałem hahah kij im w oko
6
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 21:55
Hmm, zaskakujące, ale czy śmieszne?
Edytowano dnia: 27 maja 2023, 21:59
0
ACstach
ACstach
27 maja 2023, 21:52
Bastoni zarył ładnie kapciem w murawe.
2
House_vol.2
House_vol.2
27 maja 2023, 21:39
Mam pytanie: jesli Atalanta przegra lub zremisuje, ale Milan przegra z Juve i będzie miał remis z Hellasem, a Turynczycy wygraja ostatni mecz. Jesli z Juve przegramy 3-0, to remis nam nie daje 4-tego miejsca? Sorki za chaotyczne zapytanie, winien pewien napój
0
MilanHomer
27 maja 2023, 21:43
Przy równej liczbie punktów, bezpośredni pojedynek.
Jeżeli remis, to strzelone gole.
0
Tanger
Tanger
27 maja 2023, 21:43
Jeśli Milan będzie miał tyle samo pkt. co Juve, to o miejscach zdecyduje bilans meczów bezpośrednich. Jeśli Juve wygrałoby jutro 3-0 z Milanem, to w takiej sytuacji byłoby nad nim w tabeli.

Jeśli jakimś zbiegiem okoliczności Milan, Juve i Atalanta skończyliby sezon z jednakową liczbą punktów, to o kolejności miejsc zdecyduje mała tabela.
0
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 21:45
Nie, bo z Juve będziemy mieli po 65 pkt, ale gorszy bilans bramek w bezpośrednich spotkaniach - przy założeniu porażki 0:3 (pierwszy mecz wygraliśmy 2:0).
0
Milanistaod95
Milanistaod95
27 maja 2023, 21:28
Ten 20 letni bramkarz Milanu na wypożyczeniu, świetnie gra na MŚ U20
0
Tanger
Tanger
27 maja 2023, 21:36
Czyli kto? Bo na pewno nie chodzi o Jungdala.
0
Vol'jin
27 maja 2023, 21:41
Desplanches, ale on chyba sprzedany został
1
MilanHomer
27 maja 2023, 21:45
Według transfermarkt odszedł w zeszłym sezonie do Vicenzy.
1
Tanger
Tanger
27 maja 2023, 21:45
@Vol'jin

Jest tak jak piszesz. Desplanches został wytransferowany definitywnie do Vicenzy 1 września 2022.
0
ACstach
ACstach
27 maja 2023, 21:23
Co oni gadają, nie ma mowy o faulu
1
mmielczar123
mmielczar123
27 maja 2023, 21:22
Brawo Mario! Inter myślał, że po sprawie, a tu proszę.
2
R93k
R93k
27 maja 2023, 21:32
Pan komu kibicuje we Włoszech jak mogę zapytać?
0
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 21:46
R93k
W tym meczu Atalancie ;)
Po pierwsze przy równej liczbie punktów będziemy nad nimi, bo byliśmy lepsi w dwumeczu. Czyli mamy jakiś bufor bezpieczeństwa. Po drugie daje to szansę na zajęcie wyższego miejsca niż czwarte i uciszenie marudzących o zielonym stoliku. Ten powód jest istotniejszy w tym założeniu.
Edytowano dnia: 27 maja 2023, 21:54
1
carrygun
carrygun
27 maja 2023, 21:59
@umbrella

Problem jest taki, że Pioli nauczył kibiców Milanu tego, że jego ekipa nic nie gra i teraz każdy będzie kibicował i obliczał, bo na naszych nie można liczyć w żadnym wypadku i wszystko zależy od ułożenia gwiazd podczas nocy poprzedzającej mecz.
0
umbrella
umbrella
27 maja 2023, 22:01
carrygun
W kratkę gra także Lazio, Atalanta, Roma i Juve. Inter tylko w ostatnim czasie trzyma poziom.
1
mmielczar123
mmielczar123
27 maja 2023, 22:36
R93k
A co to za strona? Chyba normalne, że cieszę się z gola przeciwko interowi, nie?
1
R93k
R93k
27 maja 2023, 23:15
Przecież wygrana Interu sprawia, że w dwóch meczach wystarczy nam 1pkt. Jakby Atalanta, wygrała, a my byśmy przegrali z Juve to by tu wszyscy srali i płakali, że Atalanta przed nami będzie i nam projekt upadł XD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 maja 2023, 21:22
Dobrze, robi się ciekawiej
1
Orzelek79
Orzelek79
27 maja 2023, 21:21
2-1 , Atalanta wróciła do gry.
1
dykt4tor
dykt4tor
27 maja 2023, 21:21
2:0 to niebezpieczny wynik
1
artek1984
artek1984
27 maja 2023, 21:19
Jeśli przegramy z Juve jedna bramką i remis z Hellasem to też mamy LM... zakładając że Inter już nie wypuści zwycięstwa
1
artek1984
artek1984
27 maja 2023, 21:18
Jeśli przegramy z Juve jedna bramką i remis z Hellasem to też mamy LM... zakładając że Inter już nie wypuści zwycięstwa
0
zycumilanista
zycumilanista
27 maja 2023, 21:09
A to czasem nie jest tak, że te wyniki dają Nam LM bez względu na to co my zagramy ?
1
dykt4tor
dykt4tor
27 maja 2023, 21:10
Jak przegramy dwa mecze, a Juventus wygra dwa to nas wyprzedzają.
2
Orzelek79
Orzelek79
27 maja 2023, 21:05
Jeżeli UEFA nie dopuści Juve do pucharów a wszystko na to wskazuje że jutrzejszy mecz będziemy oglądać, jako kibice klubu ,który zagra w przyszłym sezonie w LM.
1
chory
chory
27 maja 2023, 21:01
jak tak zagrają z City które wysoko się ustawia i mało zawodników zostawia z tyłu to będzie rzeź
0
diavolooo
diavolooo
27 maja 2023, 21:05
Już więcej dzisiaj nie pij
2
zycumilanista
zycumilanista
27 maja 2023, 21:11
Dalej podtezymuje zdanie, że City będzie frajerami galaktyki jak nie wezmą LM w tym sezonie. Inter to se może z Atalanta czy Nami moc pokazywać. Ale to co teraz gra City to jest maestria.
5
Tanger
Tanger
27 maja 2023, 20:59
No i git. Jutro ugrać remis i otwieramy sezon ogórkowy.
0
Orzelek79
Orzelek79
27 maja 2023, 20:59
Inter pozamiatał, mental mają niesamowity.
0
mathiaz
mathiaz
27 maja 2023, 20:59
Kurde, zagapiłem się na Sevilla-Real a tu już 2:0 Inter.
BTW gracze Sevilli to zwykli boiskowi bandyci. Acuna wyleciał,mam nadzieję że na dłużej, a jeszcze Torres spokojnie powinien skończyć z czerwem, o Gudeljim nie wspomnę...
0
cereus
cereus
27 maja 2023, 20:57
Czyli jedynie Juve możne nas przeskoczyć.

Jesteśmy panami swojego losu

0
marcinomilano
marcinomilano
27 maja 2023, 20:56
No to jutro co najmniej remis i mamy LM
0
milan2002
milan2002
27 maja 2023, 20:54
Na chwilę człowiek wyszedł i jyż 2-0. Praktycznie po meczu.
1
mmielczar123
mmielczar123
27 maja 2023, 20:53
Boże 3:0 prawie, co ta Atalanta robi?
Nawet Duman zapomniał o Juventusie XD
Edytowano dnia: 27 maja 2023, 20:57
0
dykt4tor
dykt4tor
27 maja 2023, 20:53
Jaka ta Atalanta jest mizerna wtf, jak przedszkolaki grają.
0
Abece
27 maja 2023, 20:52
2:0 w 3 minuty. Chyba pierwszy raz od bardzo dawna kibicuje Interowi. Po prostu jakoś nie wierzę w to, że wygramy dwa ostatnie mecze.
0
dykt4tor
dykt4tor
27 maja 2023, 20:50
Tam onana nie znokautował gościa w polu karnym pięścią?
0
mmielczar123
mmielczar123
27 maja 2023, 20:50
Tymczasem Lapadula strzela 2 gole w 4 minuty w barażu o awans do serie a
1
Starosta
27 maja 2023, 20:49
No to po meczu.
0
jachud3
27 maja 2023, 20:49
No to Inter szybko zgasił światło. Jutro remis i mamy LM :)
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się