SCUDETTO


Allegri: "Inne drużyny zakwalifikowały się do Ligi Mistrzów, ponieważ odjęto nam 10 punktów"

29 maja 2023, 01:40, Redakcja Aktualności
Allegri:

Trener Juventusu Massimiliano Allegri udzielił wypowiedzi pomeczowej dla DAZN: "Po meczu podziękowałem chłopakom za ważny i wyjątkowy sezon, który powinniśmy zakończyć za tydzień z honorem w Udine. Nikomu nie życzę takiego sezonu, gdzie punkty są dodawane, a później odejmowane, na boisku i poza nim... O dzisiejszym meczu nie ma co mówić. To był sezon pełen anomalii, więc jeżeli spojrzymy na tabelę, to powiemy, że Juventus ma za sobą zły sezon. Ale nie mogę tego zaakceptować, ponieważ Juventus zdobył na boisku 69 punktów".

"Dzisiaj spisywaliśmy się dobrze, ale popełniliśmy błąd i Giroud zdobył niezwykłą bramkę. Nie ma sensu mówić o dzisiejszym meczu, ponieważ cały sezon był anomalny. Inny zespół piłkarzy zdobyłby 50 punktów, a nie 69. Zdobyliśmy 69 punktów na boisku i w tej chwili bylibyśmy w Lidze Mistrzów".

"Sezon w naszym wykonaniu jest nieudany, ale jesteśmy na trzecim miejscu, rozegraliśmy dwa półfinały. Musimy być silni: piłka nożna daje i zabiera. W tym roku wiele nam zabrał. Inne drużyny dostały się do Ligi Mistrzów, ponieważ odjęto nam 10 punktów".



67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
6 czerwca 2023, 18:02
Róbcie jeszcze więcej walków.
0
Luther Blissett
Luther Blissett
29 maja 2023, 19:11
W tym sezonie zdobyli 69 punktów, w 2012 zdobyli 30-ste mistrzostwo... Współczuję rozczarowania piłkarzom, za grosz nie współczuję klubowi.
0
Adamek189
Adamek189
29 maja 2023, 17:25
Zabrali Wam punkty bo kupowaliście za więcej niż mogliście.
0
primo2p
primo2p
29 maja 2023, 15:53
Odjęto Wam punkty, bo na to zasłużyliście Panie Allegri.
Koniec z kręceniem wałków.

Ps. ale się Max postarzał, to przez nerwy w Juve?
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 15:54
1
jarek2572
jarek2572
29 maja 2023, 15:06
Punkt za spotrzegawczość Panie Allegri !
0
Pablo78
Pablo78
29 maja 2023, 12:02
Niech ma pretensję do swoich decyzyjnych skoro od lat nie nauczyli się na błędach sprzed lat - za brak rzetelności, transparentności.
2
KartonGips
KartonGips
29 maja 2023, 10:59
Kara -10pkt dla Juve za wszystkie lata budowy drużyny na przekrętach to jest wręcz żenada i policzek w twarz dla innych klubów z ligi które przez te wszystkie lata grały uczciwie. Wychodzi na to że można kręcić wałki przez tyle lat i dostać za to ledwo parę śmiesznych punktów mniej w 1 - i tak przeciętnym - sezonie. Wielka mi kara, zagrają w LE zamiast LM, z której w obecnej formie i tak by nie wyszli z grupy.
9
mmielczar123
mmielczar123
29 maja 2023, 11:08
Imo powinni PRZYNAJMNIEJ dostać bana na kilka lat na puchary, o ile nie powinni ich zdegradować do niższej ligi, bo tak jak piszesz, ta kara to żart.
10
Wolly
Wolly
29 maja 2023, 13:53
Ja tam czekam na finansowy fair play z UEFA.
0
acmti__
acmti__
29 maja 2023, 10:51
Trzeba było się nie odwoływać to by Wam tylko zabrali i nie oddawali ;)
3
Roszi
Roszi
29 maja 2023, 10:42
Maksiu ale jak rozłożysz się na Udinese w ostatniej kolejce, a Milan i Inter wygrają to ci nawet zwrot tych 10 punktów nie pomoże, bo teoretyczne 69pkt. wystarczy tylko na 5 miejsce.
1
ósmy
29 maja 2023, 10:09
Trochę śmiesznie byłoby, gdyby Dybala zdobył puchar LE, i wszedĺ do LM, podczas gdy Juve praktycznie nic nie zdobyło.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 maja 2023, 10:05
Boli dupa bo się pan ze stołkiem pożegna, a ciężko robotę będzie znaleźć. Tyle że tam na pokolenia rodzina zabezpieczona
1
Postronny
Postronny
29 maja 2023, 10:26
Ale co powiedział o czym wszyscy wiedzą. Działacze kilka sezonów temu robili przekręty a dostało się obecnej kadrze i sztabowi.

Zabrać tytuły z tamtych sezonów nałożyć kary finansowe i bana na transfery i byłoby na pewno uczciwiej niż jest teraz.

Odjęto 15 pkt oddano 15 pkt Odjęto 10 pkt na 3 kolejki przed końcem sezonu. To nie jest normalna sytuacja
0
Postronny
Postronny
29 maja 2023, 10:44
Zabrać i co? Oddać znów Interowi za darmo?
1
sebastek888
sebastek888
29 maja 2023, 10:00
I ten uśmieszek, mam koszmary patrząc na to sprzed 10 lat xd
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 maja 2023, 09:56
Słychać wycie? Znakomicie.
4
Szafot
Szafot
29 maja 2023, 09:55
Nie zdobył by tylu punktów gdyby nie oszustwa których się dopuścił. Na pewno nie miał by takiej kadry wiec narzekanie na jedno nie widząc drugiego.
4
Rafalzki
Rafalzki
29 maja 2023, 09:48
a mnie nie jest żal ani trochę Juventusu, przez lata budowali swoje sukcesy na oszustwach i matactwach finansowych przez co inne właśnie drużyny były za nimi w tabeli, i inne drużyny na tym cierpiały bo do LM awansować przez to nieuczciwe postępowanie nie mogły... Takie wypowiedzi Allegriego to szczyt hipokryzji i bezczelności... Niestety chłop stracił szansę żeby zamknąć gębę i siedzieć cicho.
8
Gerada
Gerada
29 maja 2023, 09:42
W Wypowiedzi Maksa zabrakło jednego stwierdzenia:
"Ja nic nie przekręcałem więc mojemu Juventusowi nie powinni punktów zabierać. Zamiast tego niech zabiorą z kasy klubu każde Euro, które klub zarobił za Serie A i rozgrywki europejskie w sezonach, w których dochodziło do nieprawidłowości i rozdadzą - odpowiednio proporcjonalnie - między kluby, które wyprzedzaliśmy"

Miałby wtedy w sporym stopniu rację. A że poszłoby to w kilka setek milionów Euro? To druga sprawa. Ale chociaż to gadanie miałoby sens.

Maks, w momencie, kiedy dostajecie karę znacznie niższą od tej która byłaby współmierna do przewinienia (a na to wskazują zarzuty za które jest skazujący wyrok) to albo mówisz "w imieniu klubu, którego jestem reprezentantem: dziękuję za łaskawość" albo nie mówisz nic...
3
kusniak_22
kusniak_22
29 maja 2023, 09:38
Allegri broni się przed upadkiem, ale nic mu raczej nie pomoże. Juventus ma duży problem, bo jeśli zostawią go na ławce to nic się raczej nie zmieni, brak LM i wisząca kara nad Juve spowoduje jeszcze sprzedaż kogoś z dwójki Chiesa/Vlahović, a jeśli się będą chcieli go pozbyć to muszą mu zapłacić około 40mln odszkodowania. Pięknie, że są w dupie, mam nadzieję, że znikną w środku tabeli na kolejny u kilka sezonów.Punkty ujemne im się należały, tylko za mało ich dostali. Cyrk, że te decyzje były wydawane i cofane to jedyna rzecz, ale koniec końców zostali dojechani odpowiednio i to się liczy.
3
Gol
Gol
29 maja 2023, 09:36
Na pewno sposób w jaki kara została nałożona budzi nie smak.
Takie kary powinny być nakładane na początku sezonu, albo być w żaden sposób nieodwracalne. A tak mieliśmy zabieranie, oddawanie, zabieranie...

Psuje to zdrową sportową rywalizacje.
2
kusniak_22
kusniak_22
29 maja 2023, 10:12
Zgadza się to jest fatalne, ale nie może być nie odwracalne, bo każdy ma prawo do odwołania. Z drugiej strony gdyby dostali w kolejnym sezonie dopiero te pkt. to kara. nie była by odpowiednio dotkliwa, a tak liga konferencji to maks na co mogą liczyć.
0
Gol
Gol
29 maja 2023, 11:05
Nie chodziło mi o to, żeby pozbawić ich prawa do odwołania, ale zwyczajnie do czasu zakończenia wszelkich formalności, punkty w tabeli zwyczajnie odjęte zostać nie powinny.

Inne drużyny kalkulowały siły w oparciu o tabele live, w której Juventus miał przez znaczną część sezonu odjętych -15 punktów, dla dobra rozgrywek więc albo to -15 zostaje już do końca, albo nakładamy karę od następnego sezonu.

Wątpie czy Juventus zagra w LK, wydaje mi się, że dostanie bana na puchary na rok, a szansę gry w LK dostanie kolejna drużyna w tabeli, chociaż dla Serie A lepiej żeby jednak wystąpił tam Juventus, bo będzie murowanym faworytem tych rozgrywek. Biorąc pod uwagę że rok temu wygrała Roma, a w tym sezonie Fiorentina jest w finale i ma spore szanse na wygranie, może się okazać, że i za rok Serie A zgarnie puchar tych rozgrywek, a to zawsze dodatkowe punkty do rankingu.
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 11:11
0
kusniak_22
kusniak_22
29 maja 2023, 11:12
Gol: zgadzam się, że nie powinno to tak wygladać, ale to Italia, biurokracja jest tam chyba jeszcze na poziomie starożytnego Cesarstwa Rzymskiego, więc wyszło jak wyszło. Medal ma jednak dwie strony, Juve dymało ligę i inne drużyny, robiąc sobie monopol i obchodząc przepisy. Teraz wydymano ich bez mydełka. Jestem bardzo zadowolony z tego powodu.
0
marcinomilano
marcinomilano
29 maja 2023, 09:32
Ostatnie zdanie mimo wszystko jest prawdziwe, ale w tym sezonie mamy z Juventusem 3:0 w dwumeczu :)

Parę miesięcy temu pisałem tutaj, że nie chciałbym wejść do LM kosztem Juventusu któremu zabrano punkty, bo nie chce mi się później słuchać tym jakie to mieliśmy szczęście i że nie powinno nas w ogóle tam być, ale człowiek jest głupi, najważniejsze że możemy kontynuować projekt, a za jakiś czas mało kto o tym będzie pamiętał.
1
Rafalzki
Rafalzki
29 maja 2023, 09:54
totalnie złe myślenie, z Juventusu robi się teraz wielce poszkodowanych! Sic!! A prawda jest taka, że przez ich matactwa, oszustwa i manipulacje cierpieli inni, inne zespoły, tracąc na tym olbrzymie pieniądze kosztem Juventusu. Bardzo im tak dobrze teraz, mam nadzieję, że jeszcze dostaną gonga w tym drugim procesie a później UEFAlona jeszcze nałoży na nich jakiegoś dodatkowego bana na puchary... Co do cyrku z zabieraniem i oddawaniem? sami są sobie winni, mogli się nie odwoływać XD ani trochę mi ich nie szkoda! dodam jeszcze, że uważam, że wymierzona kara póki co jest totalnie niewspółmierna do wyrządzonych szkód!!!
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 09:56
1
Adi.Milan
Adi.Milan
29 maja 2023, 09:29
Przeciez oni wtopia na wyjezdzie z udinese, my wygramy z hellasem i juz zadne punkty nie zwroca im LM, wyjatkowo cienka druzyna, skorzystala na tym ze daleko bylismy w pucharach bez kadry
0
Milanboy
Moderator Milanboy
29 maja 2023, 09:22
Dlatego najbardziej nie trawie Juventusu w Italii. Jakoś mi ich nie żal, bo za przekręty się płaci.
0
Lipido
Lipido
29 maja 2023, 09:21
Niech cieszy się, że mają możliwość gry w Serie A bo to najniższa forma kary.
2
Nevi
Nevi
29 maja 2023, 09:07
Straszne pieprzenie
Jak by nie kombinowali, to kto wie kto by tam grał teraz i jaki trener by to prowadził ;)
3
Trzesuaf
Trzesuaf
29 maja 2023, 09:06
To jest nieuczciwe i głupie. Nie powinno być żadnego odejmowania punktów. Powinni dostać karę finansową do podziału między resztę zespołów, najlepiej ważąc to miejscem w lidze. Oszukujesz = wzmacniasz konkurencję osłabiając siebie. A nie jakieś niesportowe przetasowania jeszcze pod koniec sezonu. Co ten trener czy piłkarze winni.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2023, 09:20
I ile by tej kary finansowej było, max 5 mln? Na tę skalę sportową to są grosze, i wyszłoby na to że warto było wałki kręcić...a tak dostali po dupie i może ich to czegoś nauczy.
4
Levy11
Levy11
29 maja 2023, 09:22
A winni bo oszukiwali, trener, że chciał tych piłkarzy, a oni chcieli do Juve i żeby to spełnić trzeba było oszukać wszystkich, że mamy kasę, żeby akcje klubu nie spadły,, że są przychodu, a ich nie było itd. Nie wiem czy słyszałeś, że nawet jeden z działaczy mówił, że Juve byle zawodnikowi płaci 3 miliony. Do tego kasa pod stołem dla zawodników.
Pewnie mieli ich jeszcze po plecach poklepać i powiedzieć, że wszystko jest ok.
Allegi dawno odleciał z topowych zawodników zrobił cieniasów.
Vlahić z topowego napastnika stał się kim? I cna tak wymieniać. Jedynie Rabiot coś grał, ale on tylko dla siebie, żeby ugrać lepszy kontrak w Anglii.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
29 maja 2023, 09:55
Byłoby tyle ile reprezentuje 10pkt w lidze, czyli nie, nie 5mln, tylko raczej 50mln dla przykładu. Jeśli masz odpowiednią karę to czemu warto by kręcić. Opierasz całą wypowiedź na jakiejś wymyślonej tezie, że kara finansowa byłaby 10 razy mniej dotkliwa niż punktowa. Mechanizm jest prosty: nawet jeśli jesteś z Dubaju i możesz pakować non stop mega kasę robiąc to nielegalnie to wspierasz całą ligę. Levy11 nie skomentuję bo to podejście poniżej poziomu.
0
Rafalzki
Rafalzki
29 maja 2023, 10:00
Trzesuaf co Ty piszesz!! Gdyby nie wałkarstwo to pewnie połowy tych piłkarzy by tam nie było bo by nie było Juventusu na nich stać a co za tym idzie pewnie kopali by się po czołach bijąc o miejsce z Fiorentiną i innym Empoli!!! To jak doping albo nieuczciwa konkurencja! Kara jest totalnie za niska jak na takie przewinienia. Wspomnieć należy również, że ten klub jest recydywistą w kwestii oszustw!!!! Bardzo im tak dobrze. Na dodatek jeszcze te wałki z tymi pensjami podczas covidu...
3
Trzesuaf
Trzesuaf
29 maja 2023, 13:54
Zapomniałem, że gadam, z typowym społeczeństwem kibiców piłkarskich, czyli kopanie leżącego to normalka, atak 10 na jednego, tchórzostwo, zero ducha sportu, zero fairplay. I mnóstwo domniemań bez dowodów. Jeśli ci piłkarze i trener też są winni to gdzie jest lista skazanych? A jeśli masz dowody jeden z drugim to je przekaż do zarządu ligi i pokaż, że ten i ten brał w łapę pod stołem i powinien być zdyskwalifikowany. Za grosz szacunku nie macie do przeciwników.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2023, 15:49
A Ty myślisz że ile by tej kary było? Więcej niż 5 baniek? xDDD Już Ci mówię że nie, a jak już to nieznacznie więcej. Ty mówisz o 50 bańkach...okey. Juve w LM nie zagra, więc i tak zaliczy przez to straty w okolicach 50mln, a nawet trochę więcej. Czy to aby nie jest adekwatna kara? Moim zdaniem i tak za mało dostali, ponieważ dzięki tym wałkom które kręcili zyskiwali sobie przewagę i w poprzednich sezonach. Weź chłopie się obódź. Jakie domniemania bez dowodów? Na Juve są dowody, dowody zostały przekazane i wyrok został orzeczony, a Juve dostało karę. Piszesz o szacunku do przeciwników, a jaki szacunek okazało Juve do całej reszty kręcąc tego typu wałki? No właśnie. To nie jest kopanie leżącego. Juventus dostał to na co zasłużył, a i tak wydaje mi się że za mało i nie jeden się ze mną zgodzi.

Owszem trener i piłkarze nie są tutaj winni, ale są w klubie Juventus i obrywają jako cały klub, a nie wybiórczo. Teraz mogą mieć pretensje do poprzednich zarządzających ludzi tym klubem. Na boisku piłkarze sprawiedliwie i uczciwie punkty zdobyło, ale jako klub te punkty nie są sprawiedliwie i uczciwie zdobyte, gdyż przekręty których się dopuścili, dały im przewagę nie tylko w tym roku, ale i w poprzednich latach. W normalnych warunkach raczej na pewno Juve by sobie nie mogło pozwolić na takiego Vlahovicia, De Lighta czy kilku innych zawodników. Dociera do Ciebie to że ten skład mógłby teraz wyglądać nieco inaczej gdyby nie te przekręty? Mniemam że nie, bo po ludzku jest Ci szkoda tych piłkarzy, ale tak działa biznes, tak działa życie. W normalnej firmie jest nakładana jakaś kara na firmę i cierpią na tym wszyscy...od prezesa, po sprzątaczkę, gdyż nawet zwykli niewinni pracownicy odpowiadają za błędy osób z góry i jest im obcinana pensja, albo lecą do zwolnienia. Taka jest kolej rzeczy. Szkoda piłkarzy, ale jako klub Juventus na tę karę zasłużył.
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 15:52
0
ba_acm
ba_acm
29 maja 2023, 09:03
Jeszcze będzie tak że w ostatniej kolejce Juve przegra a Milan wygra i skończy się to głupie pierlenie o odejmowaniu punktów i wirtualnym byciu w top 4. Podziękuj Agnelliemu
0
Tanger
Tanger
29 maja 2023, 09:03
Ma prawo tak twierdzić. Jednak odpowiedzialność za ten stan rzeczy ponosi były zarząd Juventusu, który robił wałki finansowe. W pierwszej kolejności swój żal powinien kierować do Nedveda, Agnellego, Paraticiego i kilku innych.

Juventus jednak wałki ma we krwi. Najpaskudniejszy klub w całych Włoszech, a może i w Europie.
1
Rocker
Rocker
29 maja 2023, 08:59
Anomalią jest, że trener klubu, który świadomie wybrał pasiaki lamentuje na dziesięć odjętych punktów, a nie cieszy się, że jego zawodnicy nie biegają w kajdanach będących kompletem ze strojem.
3
Rolnik264
Rolnik264
29 maja 2023, 08:43
Warto też zauważyć że zabrali im 10 PKT.
Ponadto te 10 pkt zabrało im lige misztrzów.
Gdyby nie zabrali tych 10 PKT to była by liga mistrzów.

A i zapomniałem, Juventus dostał kare na 10 pkt przez co nie grają w pucharach.

Tak wygląda jego wypowiedź :D

8
Marcin1995
Marcin1995
29 maja 2023, 08:39
Ma rację, gdyby nie te 10 punktów to obecnie byliby w LM, przecież chłop nie ma nic wspólnego z tymi zyskami kapitałowymi czy manewrami płacowymi to dlaczego ma wchodzić w meritum sprawy
2
adamos
adamos
29 maja 2023, 08:23
kolejny klub mem, nie stać na zawodników a kupują i biorą a później lament, że odejmują punkty. Powinni ich zdegradować do serie D. Napoli pewnie nie lepsze.
9
patoo_07
patoo_07
29 maja 2023, 08:17
Jak Oni z Udinese też dostaną i mogą im te punkty oddać :P
0
Mil_online
Mil_online
29 maja 2023, 07:41
Boje się Max, że Ciebie wywala po sezonie:).

Życzę Tobie, abyś wypełnił kontrakt do końca.
11
milan2002
milan2002
29 maja 2023, 07:38
Dzięki oszustwom zdobyliście na boisku te 69 punktów i zasłużyliście na karę a nie na udział w LM.
18
Gieno
Gieno
29 maja 2023, 07:35
Nie płacz gdybyście nie kręcili wałków to by wam nie odebrali punktów.
0
matten
matten
29 maja 2023, 07:32
Trzeba było nie robić wałków, to by wam nie odjęli ;) Mam nadzieję, że reszta drużyn, które dopuszczały się takich machlojek również zostanie ukarana, choć podobno nie mają na nich takich twardych dowodów, więc może być ciężko.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 maja 2023, 07:30
Juventus kombinował, oszukiwał i dzięki temu przez długie lata rządził w lidze. Ten okres dał im spory handicap nad innymi klubami. Teraz Stara Dama utrzymuje się ostatkami sił na powierzchni, bo przez te obfite lata nadal mogą sobie pozwolić jeszcze na kontraktowanie gwiazd jak Chiesa czy Vlaho, co ratuje ich poziom.

Zobaczymy jak silny będzie ten klub w następnych rozgrywkach, gdzie zmuszeni zostaną do oszczędności. Skończy się sprowadzanie najlepszych graczy z ligi i trzeba będzie namęczyć się, aby skończyć w czwórce.

Już przez ostatnie dwa sezony mieli z tym spory problem. Zobaczymy jak poradzą sobie teraz, kiedy pierwszy raz kurek o nazwie Champions League zostanie przykręcony.

Odejdą gwiazdy i wtedy pokaże Pan swój kunszt, Panie Allegri :)
14
Milanboy
Moderator Milanboy
29 maja 2023, 09:24
W Juve już w sumie udowodnił, że jest wielki, więc kunsztu nie musi żadnego pokazywać, poza bez kary to są wciąż w strefie Champions league.
1
Corsa
Moderator Corsa
29 maja 2023, 09:34
@Milanboy, niby tak, osiągnął dużo, ale wtedy miał mega paczkę.

Teraz też kadrowo nie stoją źle na tle ligowych rywali, mogliby walczyć o mistrzostwo, a od trzech sezonów ledwo mieszczą się w czwórce.

Co roku słyszymy, że tamten sezon był przejściowy i w tym Max już odpali z Juve.
1
tmqTV
tmqTV
29 maja 2023, 07:21
Inne drużyny dostały się do LM, bo nie kręciły wałków poza boiskiem, Panie Trenerze.

A przynajmniej ich wałki nie były tak oczywiste :D
2
boro215
boro215
29 maja 2023, 07:20
No i co z tego...zaraz UEFA wykluczy Judaszy z europejskich pucharow wiec nawet w LE nie pograją. Max teraz zasunął retoryką tłumaczącego się rodzicom gimnazjalisty którego zlapano na piciu piwa z kolegami, parafrazując "Gdyby nas pan od WFu nie złapał, to nic by nie bylo"
3
Presidente
Moderator Presidente
29 maja 2023, 07:04
Inne drużyny przez lata się nie kwalifikowały do LM, nie mogły walczyć o mistrzostwo, nie mogły liczyć na wyrównane walkę, bo Juventus oszukiwał w papierach, co przynosiło korzyści na boisku. Zatem Maxiu, daj spokój z tym bólem... pleców.
22
Rafał0209
Rafał0209
29 maja 2023, 06:20
żeby wygrali z nami chociaż jeden mecz to bym pomyślał że trochę odjęte punkty namieszały, ale mimo że mieliby teraz 2 punkty przewagi, to czysto sportowo my byliśmy lepsi nie strzelili nam nawet bramki, a w pierwszym meczu mogło być nawet 5:0 dla nas gdzie ich miażdżyliśmy, dwa razy pokazaliśmy że jesteśmy lepsi.
1
biedrus
biedrus
29 maja 2023, 08:50
Zgadzam się mimo, że takie porównanie nie ma sensu, bo wyjdzie, że jesteśmy na poziomie Cremonese (w końcu dwa remisy)
0
Claudinho
Claudinho
29 maja 2023, 06:18
Jasne jasne.
Niby dobrze gada.
Niby ma racje z punktami.
Bqrdzo pozorną rację.
Zasłużyli punktami na Ligę Mistrzów?
(To że UEFA pewnie by ich wykluczyła to inna bajka).
Ok, niech to miejsce dostaną.
Spoko, naprawdę. W sumie bym tego chciał.

Ale....
Jeśli nie kara w tym sezonie w postaci ujemnych punktów to w takim razie kara w odniesieniu do sezonów w których dokonywano oszust.

1. Odebranie absolutnie wszystkich tytulów w sezonach w których dopatrzono się jakiejkolwiek, chociażby najmniejszej niezgodności.

2. Bezwzględna konieczności zwrotu absolutnie każdego eurocenta (ze tylko wspomnę o premiach za miejsce w lidze oraz udział w europejskich pucharach) zarobionych dzięki oszustwom. I to zwrot wraz z odsetkami.
Na takie coś idę w ciemno bo z minuty na minutę staliby się bankrutem który nie byłby w stanie zgłosić się do rozgrywek w Serie D.

Nic do Juventusu nie mam. A przede wszystkim szacunku.
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 06:21
22
mathiaz
mathiaz
29 maja 2023, 05:45
"Play stupid games. Win stupid prizes". Tyle w temacie.
1
Ero66
Ero66
29 maja 2023, 05:37
Trzebabylo wygrać z Empoli i z nami, to wszystko dalej mielibyście we własnych rękach dzbanie.
0
michalmisiu
michalmisiu
29 maja 2023, 05:07
Szkoda, że pan Allegri zapomniał, że jego klub oszukał inne kluby, grał nie fair co miało wpływ też na TEN SEZON i pretensje powinien kierować do swoich pracodawców. Ale nie, wszyscy są winni łącznie z sądami tylko nie stara rura z turynu. I tak za mała kara, powinni kisić się w Serie D za wieczną recydywę a ten nam tu jeszcze z płaczem wyskakuje.
3
29 maja 2023, 04:19
"Zdobyliśmy 69 punktów na boisku i w tej chwili bylibyśmy w Lidze Mistrzów"4

W tej chwili owszem, ale czy za tyg tez? tego niewiadomo

I tak i tak UEFA by ich pewnie wywaliła i mam nadzieje, że zrobią im bana na parę sezonów :)
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 04:19
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 maja 2023, 03:49
Za oszustwa się płaci. Kara Juventusowi się należała, choć zgadzam się w całej rozciągłości, że włoskie sądy załatwiły to tak, że szkoda gadać. Po prostu żenada po całości.

Juventus prezentował kiepski styl, wiele meczów przepychali kolanem, ale punkty gromadzili systematycznie. W pewnym momencie, nawet mając -15, zbliżyli się do Milanu, a kiedy im punkty zwrócono, wskoczyli na 2 miejsce. Tego im nie można odmówić. Tak samo jak tego, że gdyby im te 10 punktów zwrócono, to by byli przed Milanem. Rossoneri skorzystali na wałkach Juventusu, który piłkarsko w lidze w tym sezonie był lepszy od Milanu i zgromadził więcej punktów.

Powtórzę: kara za łamanie prawa się należała, ale nie w taki sposób. Powinni ujemne punkty przenieść na przyszły sezon, UEFA i tak pewnie by ich z LM wykluczyła. Trudno się z Allegrim nie zgodzić, że LM na boisku sobie wywalczyli. Jeśli przegrają za tydzień, a Milan wygra, wtedy będzie można polemizować. Aktualnie jednak mieliby więcej punktów od Milanu. Wyszła z tego parodia prawnicza, a włoskie sądownictwo po raz kolejny się ośmieszyło.
5
Matim
Matim
29 maja 2023, 07:09
Juve piłkarsko nie było lepsze od Milanu, bo przegrało oba bezpośrednie mecze. Zgodzę się za to, że w odróżnieniu od Milanu potrafili utrzymać równą formę niemal przez cały sezon i w jego przekroju byli po prostu solidniejsi.
5
Pavlović31
Pavlović31
29 maja 2023, 03:23
Wiadomo było że punkty i tak zostaną odjęte, to była tylko kwestia biurokratyczna. Żale kierować do sądów i prawa. A to jaką karę by Allegri wolał? Niech się cieszy że to -10 punktów w lidze a nie degradacja czy poważne kary finansowe (chociaż do tego też nie mam pełnej wiedzy).
0
Manolas
Manolas
29 maja 2023, 02:05
Milan raz zrezygnował z pucharów by zrobić ugodę z UEFAą. A to że Juventus zasłużył na LM naszym kosztem jest niepodważalne
0
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2023, 01:51
Ok, to teraz Juve by miało 69 pkt, Milan ma 67, za tydzień Juve przegrywa i dalej ma 69, a Milan wygrywa i ma 70 pkt. Czy w tej sytuacji to 10 pkt odjętych robiłoby różnicę? Nie, także Allegri...skończ pier.... Juve cały sezon gra jak jakaś anomalia, ale nic dziwnego skoro na ławce siedzi beton który zatrzymał się w rozwoju ładne kilka lat temu.

Po za tym i tak by ich UEFA wywaliła.
Edytowano dnia: 29 maja 2023, 01:53
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się