SCUDETTO


Romano: Pełne porozumienie między Milanem, a Newcastle w sprawie transferu Tonalego

22 czerwca 2023, 17:46, Adam6 Aktualności
Romano: Pełne porozumienie między Milanem, a Newcastle w sprawie transferu Tonalego

Fabrizio Romano poinformował na Twitterze, że Milan i Newcastle osiągnęły pełne porozumienie w sprawie transferu Sandro Tonalego. Decydujące było dzisiejsze spotkanie w Mediolanie. Transakcja jest w trakcie finalizacji, dokumenty są już przygotowywane. Wkrótce ma paść słynne "Here we go!" 



227 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
zycumilanista
zycumilanista
23 czerwca 2023, 15:14
Już jest here we go.
0
banan1899
banan1899
23 czerwca 2023, 14:02
Już jest jasne dlaczego Maldiniego wywalili. Nie zbudujesz drużyny kiedy wypuszczasz takich zawodników. Jeszcze 100 za Theo i jesteśmy w czarnej..... Kasa pójdzie do Garrego a nie na wzmocnienia.
1
answerreck
answerreck
23 czerwca 2023, 08:05
Głowa mówi, że 70/80 baniek za Sandro to naprawdę dobra kasa, natomiast charakteru nie kupisz... :/
1
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2023, 01:34
A to co dodatkowo martwi to to że ten transfer - jeżeli faktycznie dojdzie do skutku, rozwali całe mercato Milanu... primo, wszystkie kluby będą wołać dwa razy więcej za swoich zawodników mając swiadomość ze Milan własnie dostał 70 mln od newcastle, secundo - taki transfer jeszcze bardziej podważy, projekt Milanu.. zawodnicy dwa razy się zastanowią czy chcą isć do klubu który oddaje kluczowego zawodnika środka pola i fana kibiców.. po ilu? 3 sezonach? wiadomo że Theo, Maignan i pewnie Leao tez będą następni do odstrzału.. jak nie w tym roku to następnym... czarny scenariusz wyprzedarzy zawodników żeby spłacać pożyczkę elliotta. (przez swojego słupa - chcę napisać, Cardinale) .. ehhh.... szkoda...
0
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2023, 01:24
Niezła abstrakcja, jak rozwalić mistrza włoch i obiecująco rozwijający się zespół, w dwa sezony. Za dobrze Pioliemu z Maldinim poszło, taka prawda... elliott nie był na to gotowy, miał być dawny arsenal z czwartego miejsca i nic więcej. Kasa musi się zgadzać.
0
Sakuragi
Sakuragi
22 czerwca 2023, 23:32
Straszne gnojowisko zrobiliście w komentarzach.
2
Maximilanista
Maximilanista
22 czerwca 2023, 23:26
Podobno Newcastle rusza teraz po Theo Hernandeza.


Mike pewnie będzie następny (United lub Chelsea).
1
Pinokio2
Pinokio2
22 czerwca 2023, 23:28
Dlaczego Newcastle nie ruszy po takie perełki jak Balo Toure, czy chociażby Pobega? Oni są poważni?
0
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2023, 23:29
bo oni są nam potrzebni do pierwszego składu, proste.
2
Zuber
Zuber
22 czerwca 2023, 23:38
Newcastle have expressed interest in Theo Hernandez. Generally, neither the player nor the club are interested in a transfer at the moment. Rossoneri value the player's card at at least 100 million euros.
[Gianluca Di Marzio]
1
Boateng93
Boateng93
22 czerwca 2023, 23:18
Według Longo jak tylko zamkną sprzedaż Tonaliego to zaczną negocjacje w sprawie Frattesiego. Z racji tego, że tu Włosi do rejestracji potrzebni to chyba będzie najrozsądniejsza opcja. Tyle, że Sassulo wiedząc, że Milan ma hajs za Tonaliego będzie pewnie krzyczeć z 40 mln euro.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 czerwca 2023, 23:32
40 baniek za Frattesiego to totalna glupota
7
Zuber
Zuber
22 czerwca 2023, 23:41
40 mln to byłaby dobra kwota ale za dwóch takich graczy jak on. xD
2
Kakariko
Kakariko
22 czerwca 2023, 23:16
Do wszystkich którzy myślą że Sandro wróci kiedyś do Milanu mam takie przemyślenie:

Czy jeśli faktycznie odchodzi z powodu Maldiniego lub urażenia tym, że klub który kocha oddał go lekką ręką nie będzie działało na niego jak na De Sciglio czy Locatellego?

Od miłości do nienawiści jest bardzo krótka droga, a poczucie że młodzieńcze ideały są gówno warte boli mocno i długo.
2
Zuber
Zuber
22 czerwca 2023, 23:42
Jeszcze większa beka z tych co myślą, że on wróci po 4 latach jak mu się kontrakt skończy.
2
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2023, 01:35
Niech Milan kupi Locatellego :-D
0
Majki85
Majki85
22 czerwca 2023, 22:49
Odnośnie tego transferu ja już się wypowiedziałem co o nim myślę. Reszty nie będę nawet komentował bo najzwyczajniej szkoda strzepic ryja.
Cardinale out!
9
Squall
Squall
22 czerwca 2023, 22:48
Mam fleszbek, ze transferu Cutrone i pierwszego okienka Elliota, dlatego poczekam chociaż na pierwsze transfery, ale już widzę tych co wszystko wiedzieli od początku:)
2
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 22:48
OFFTOP:
Oglądał ktoś Francja - Włochy U21? Jakieś wyróżniające się nazwiska, bo to jednak dwie młodzieżówki, które nas najbardziej interesują.
0
Klimczer
Klimczer
22 czerwca 2023, 23:04
Tonali asysta kalulu asysta.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
22 czerwca 2023, 23:32
Sandro najlepszy w Italii
1
Piotrek1899
Piotrek1899
22 czerwca 2023, 22:43
Szkoda takiego gracza. Uważam, że tak czysto piłkarsko spokojnie można znaleźć lepszego, niż Tonali, natomiast bez wątpienia ciężko będzie go zastąpić, jeśli chodzi o charakter. Co by o nim nie mówić, jednak gołym okiem było widać jego zaangażowanie i poświęcenie dla tej koszulki. Jest mi naprawdę przykro, że odchodzi. Powoli stawał się symbolem tego odrodzonego Milanu. Jeszcze bardziej będzie przykro, jeśli zastąpi go Frattesi. Dla mnie to jest tylko troszkę lepsza wersja Pobegi. I naprawdę nie rozumiem zachwytów nad tym zawodnikiem. Przeciętniak, jakich wielu w Serie A.
5
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2023, 14:37
Ja trochę jednak nie rozumiem ze Tonali się zgadza na ten transfer. Newcastle to poki co tylko kasa, ani miejsce fajne, ani projekt pewny.. Tonali mogłby powiedziec "nie ma mowy, zostaje w Milanie" atego jednak nie zrobi?ł.

Z mojej perspektywy sprzednie jednego z 3/4 najwazniejszych piłkarzy, to samobòjstwo sportowe, i reperkusji bedzie tyle ze ho ho... Kupic kogokolwiek bedzie trudniej, bo taki transfer podwaAza caly projekt sportowy oraz wszyscy sie polaszà na kase ktora Milan dostanie od Newcastle... Zgranie , przez okno na dwa sezony conajmniej... Chyba zeby Kessie wrocil.
0
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 22:36
Ciekawe jaki pomysł F&M mają na wzmocnienie pomocy, bo jak przyjdą Frattesi i Reijnders to serio mamy środek pomocy adekwatny do środka, ale w tabeli.

Ogólnie cena za Frattesiego na poziomie 40 mln wydaję mi się zbyt wysoka, ale Sassuolo wiedząc, że mamy hajs i jesteśmy pod ścianą na pewno nie puści go taniej.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 22:38
1
lyndonmilan
lyndonmilan
22 czerwca 2023, 22:30
Newcastle oferowało 50, Milan odrzucił ofertę, wtedy Sandro powiedział że nie chce odchodzić ale sroki dały 70 plus 10 w bonusach i procent ze sprzedaży a Tonali dostał 8 i dwa w bonusach.

Też bym poszedł, wróci za darmo za 4 lata i będzie grał za darmo bo już zarobi.
Dzięki za pomoc Sandro w transferach i dzięki za serducho oddane na boisku.
1
palonettoACM
22 czerwca 2023, 22:21
Motywem przewodnim tego mercato niech zostanie "salto di qualita", detronizuje zeszłoroczne "c'e fiducia" & "c'e ottimismo" na kilka długości.
1
boro215
boro215
22 czerwca 2023, 22:15
Ja podjąłem decyzję że wstrzymam sie z ocenami do końca sezonu ogórkowego. Jestem na tyle skołowany tym co sie dzieje że brakuje mi zwyczajnie słów a nie chcę bawić się w wróżbitę Macieja
1
ósmy
22 czerwca 2023, 22:11
Wydaje mi się, że plan sprzedania Tonalego oznacza też znaczną rewolucję w Milanie. Z reguły tak się dzieje, gdy następują zmiany na wyższych szczeblach, bądź w mniejszym stopniu, gdy zmiana ta jest na szczeblu trenerskim.
Tutaj mamy do czynienia z większą zmianą w Milanie.
Chyba już wszyscy się domyślili dlaczego Maldini musiał odejść. Chłop po prostu nie godził się na takie cięcia. Jego wizja rozwoju klubu opierała się na czynniku ludzkim, na ciągłości poszczególnych jednostek, utworzeniu żelaznego kręgosłupa, i dobieraniu do tego kręgosłupa odpowiednich kosteczek - stara szkoła kreacji drużyny.
RedBird stawia na dynamizm i nowoczesność. Bez cienia sentymentów. Biuro Maldiniego to głęboki fotel, dużo kwiatów na parapecie i w kącie gabinetu, mała biblioteczka i zdjęcia najbliższych na ścianie. Przytulne meble i wygodna kanapa w rogu. Biuro Fornalego to szkło, plastik i rząd 4 monitorów na całej ścianie. To stojak na slajdy i komputer buczący swoimi terrabajtami. W miejscu kanapy stoi japoński parawan, za którym można przebrać się w kolejny garnitur, wyciągnięty z przesuwanej ukrytej ścianki.
Która szkoła by nie była lepszą szkołą, to i tak pozostanie pewien większy żal i sentyment nad tym co było, niż większe nadzieje nad tym, co może być.
Dziś Fornali zdecydowanie przekreśla to, co tworzył Maldini. w tym co zdobył, i jakimi środkami zamierzał zdobywać kolejne punkty dla Milanu.

Martwi mnie Pioli. On teraz tam zupełnie nie pasuje. Podejrzewam, że ciężko Stefanowi będzie utrzymać się na powierzchni, boi Pioli to raczej wywodzi się ze starej szkoły. Zupełnie mi nie pasuje do tego, co chce stworzyć Forlani i Cardinale. Ale to tylko takie moje luźne spostrzeżenie.
Martwi mnie jeszcze tylko zupełne odcięcie w newsach Kamady. Zaś znowu pojawia się Loftus-Cheek, no i ten Holender z AZ Alkmaar. Boję się, że Kamada też może paść ofiarą człowieka Maldiniego.

11
kamilus
kamilus
22 czerwca 2023, 22:24
"Martwi mnie Pioli. On teraz tam zupełnie nie pasuje. Podejrzewam, że ciężko Stefanowi będzie utrzymać się na powierzchni, boi Pioli to raczej wywodzi się ze starej szkoły. Zupełnie mi nie pasuje do tego, co chce stworzyć Forlani i Cardinale. Ale to tylko takie moje luźne spostrzeżenie."

Parę dni po zwolnieniu Maldiniego widziałem ploty, że ponoć również Pioliego chętnie by zwolniono, ale nie zrobiono tego tylko dlatego, że gdyby po udanym sezonie zwolniono całą trójkę, to wśród zawodników mógłby być bunt, a tego chciano uniknąć.

"Martwi mnie jeszcze tylko zupełne odcięcie w newsach Kamady."

Według informacji jego agenci nie mogą póki co działać we Włoszech i trzeba czekać do 30. czerwca, więc jeśli w pierwszym tygodniu lipca nie dojdzie do finalizacji transferu, wtedy będzie można się martwić.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
22 czerwca 2023, 22:27
Kim są Fornali i Forlani?
0
karp_fso
karp_fso
22 czerwca 2023, 22:33
kamilus
Żeby nam się z trenerami zaraz nie zrobiło, jak w Valencii, że wzięli Baraję, gościa bez doświadczenia w Primera Division, bo... nikt inny nie chciał tej fuchy XD

Oczywiście, Valencia to inna skala, inny poziom i póki co raczej nie zapowiada się na to, że będziemy grali o utrzymanie (choć obecnie nasz stan pomocy wygląda na środek tabeli, ale pewnie ktoś tam przyjdzie). Ale chodzi o sam koncept.

Do tego jeśli Pioli poleci po sezonie niezależnie od wyników, bo trzeba "robić nowe porządki" to dopiero będzie cyrk.
0
kamilus
kamilus
22 czerwca 2023, 22:36
"Do tego jeśli Pioli poleci po sezonie niezależnie od wyników, bo trzeba "robić nowe porządki" to dopiero będzie cyrk."

Pioliego nie zwolnią przed startem sezonu, ale jeśli w jego trakcie Milan nie będzie grał na poziomie top 4, to raczej od razu poleci. Przy awansie do LM go pewnie zostawią, bo raczej nie jest z tych, co chociaż pół-otwarcie wypowiadają się niepochlebnie o zarządzie (jak Maldini).
4
SNIPER
SNIPER
22 czerwca 2023, 22:01
Maldini zawsze powtarzał, że odejdzie jeśli projekt nie będzie konkretny. Teraz widać na co Paolo nie chciał się godzić. Sprzedamy każdego jeśli pojawi się dobrą oferta. Maldini nie chciał zrobić straganu z klubu i już go nie ma. Nie ma Sandro. Zaraz nie będzie Theo, Mika albo Rafy. Długość kontraktu nie ma znaczenia. Staliśmy się drugą Borussia
10
wielki prostownik
wielki prostownik
22 czerwca 2023, 22:20
Maldini nie chciał straganu. On prowadził fundację charytatywną rozdającą piłkarzy za darmo.
3
kupczyk1981
kupczyk1981
22 czerwca 2023, 21:52
Schira i Romano piszą ,że Thuram wybrał Milan..kontrakt na stole do 2028,pensja 5 mln+bonusy
2
Szczechu1899
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 22:04
Jakby jeszcze braciaka namówił na korzystnych warunkach to by było miodzio.
1
Pisar
Pisar
22 czerwca 2023, 22:11
PSG z niego zrezygnowało, więc wziął co mu zostało. To nie był żaden wybór. Kolejny najemnik, który ucieknie przy nadarzającej się okazji.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
22 czerwca 2023, 22:21
Jak każdy piłkarz. Nic nadzwyczajnego.
0
Cisek666
Cisek666
22 czerwca 2023, 21:52
Ponoć Chelsea włączyła się do walki o Sandro.
0
Klimczer
Klimczer
22 czerwca 2023, 22:23
Jakieś źródło ?
0
lyndonmilan
lyndonmilan
22 czerwca 2023, 22:32
No to 150 I mogą brać
2
Szczechu1899
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 21:41
Vicario here we go w Spurs. Ciekawie jak sobie poradzi, ale niech wiedzie mu się jak najlepiej, może pomoże totkom wygrać cokolwiek.
1
sKUBAniec
sKUBAniec
22 czerwca 2023, 21:32
Przykre to wszystko. Odbiera to chęć do kibicowania. Ja już nie poznaje tego klubu. Czasami mam wrażenie że Milan ten prawdziwy narodził się po przejęciu przez Berlusconiego i umarł gdy Berlusconi podjął decyzję o sprzedaży. Niby klub ponad wszystko ale nie przekonuje mnie ten Milan. Czuje się jakbym wrócił do domu i ktoś mi podmienił żonę na klona. Nie ma już duszy, nie ma tej prawdziwej postaci. Jest tylko powłoka. Może sam tez odejdę. To takie proste dzisiaj z dnia na dzień powiedzieć, papa Milanie. Nasi idole nas tego uczą.
19
jarek_2389
jarek_2389
22 czerwca 2023, 21:35
Niestety ale teraz tak futbol wyglada,czasy pilkarzy Maldini,Barezi,Totti raczej przeminely na zawsze,teraz dla nich jest najważniejsze jak najwięcej zarobic i klub tez tylko o pieniadzach mysli a nie o sentymentach sprzed lat
5
Starosta
Starosta
22 czerwca 2023, 21:58
Jarek jak żeś Baresi napisał. Popraw to bo razi w oczy!!!
1
kamilus
kamilus
22 czerwca 2023, 22:29
@sKUBAniec
"Czasami mam wrażenie że Milan ten prawdziwy (...)umarł gdy Berlusconi podjął decyzję o sprzedaży."

Nie miałeś takiego wrażenia wcześniej, np. przy sprzedaży Kaki czy Szewy? Albo później Zlatana i Thiago? Albo jeszcze później przy okienkach 'we're fine as we are' Gallianiego i jego transferach w stylu Acerbi + Traore + Constant?
0
sKUBAniec
sKUBAniec
22 czerwca 2023, 23:02
Jest to wrażenie, jak napisałem. Tak to czuję po latach. Berlu jest legendą, ci co po nim kierowali Milanem, to już nowe czasy pełne absurdu i wyżelowanych panienek. Od wielu lat zmuszam się do oglądania piłki, bardzo szybko na długie miesiące przerywam by ponownie wrócić do tego. Jestem niewolnikiem sentymentów i dawnej cudownej przygody z Milanem. Tonali nasilił to uczucie. Kurde, wydałem 700 zł na oryginalną koszulkę właśnie jego, bo przecież to kolejny Maldini. Mam dość. Postaram się już nie nabrać na to, że to co było nadal istnieje. Piłka nożna umarła.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
22 czerwca 2023, 21:26
Sandro asysta hmm
1
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 21:27
A przestań, oglądam to i już mnie dupa boli xd
5
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
22 czerwca 2023, 21:30
Kalulu też :)
3
Boateng93
Boateng93
22 czerwca 2023, 21:23
Pooglądałem trochę bramek Thurama i to taki dzik jest, szybki, mocny fizycznie, ale większość goli to po prostopadłych podaniach czy z kontry gdzie była wysoko ustawiona obrona. Raczej nie jest to lis pola karnego, ale od tego mamy Żiru, a Thuram da Pioliemu inne opcje.
1
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 21:25
Możliwe że to Leao jest szykowany na głównego strzelca bramek. Thuram nigdy nie przekroczył 15 bramek w sezonie, ale może dać nam dużo poza tym. Przede wszystkim w końcu będziemy mieć dynamicznego, szybkiego ŚN, coś czego nie może dać nam statyczny Giroud.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
22 czerwca 2023, 21:28
W końcu by można przetestować w razie musu jego i Giroud, gdzie ten drugi miałby w końcu komu zgrywać piłki. Po tak długim czasie jak przeciwnicy w lidze zobaczą u nas dynamicznego napastnika to zwariują :) jak już sobie gdybamy :)
1
Voltrex
Voltrex
22 czerwca 2023, 21:29
Jeszcze Chukwu coś tam i będzie laga na 3 murzynow, a z beniaminkami będziemy się dalej kopać po czole.
2
pentaczek
pentaczek
22 czerwca 2023, 21:58
Tylko kto temu Marcusowi ma piłki dawać ? Pobega czy Krunić ?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
23 czerwca 2023, 06:39
@pentaczek
Okno transferowe się już zakończyło czy mamy jeszcze czerwiec?
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 21:22
https://www.youtube.com/watch?v=AbHD2TlLUNQ

Może to trochę na wyrost, a może jest w tym ziarno prawdy, ale jedna rzecz która mi się rzuciła w oczy jak prezentowali nowe koszulki 3 tygodnie temu, to brak Tonaliego na materiale. Już wtedy wydawało mi się to dziwne. Są wszystkie filary, Maignan, Leao, Theo, Giroud i trochę dziwne, że zabrakło piłkarza najbardziej kojarzonego z tą koszulką, tego który najwięcej ich sprzedaje i gościa który ma stać się naszą ikoną. Później łzy Tonaliego na pożegnaniu Zlatana, może niekoniecznie były one podyktowane jedynie odejściem Szweda. Niewykluczone że już wtedy było coś na rzeczy, a nikt o tym nie wiedział.
6
dbmat
dbmat
22 czerwca 2023, 21:25
może decyzja o jego sprzedaży była już podjęta wcześniej, może między innymi dlatego że Maldini się z tym nie zgadzał musiał odejść.
3
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 21:27
Dokładnie, może klub chciał przeczekać burzę związaną ze sprzedażą Maldiniego i nie dokładać tego z Tonalim. Później post na IG żony Maldiniego po tym jak ogłosili sprzedaż Tonaliego.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
22 czerwca 2023, 21:34
Tylko według plotek z czerwca, czyli po zakończeniu sezonu Newcastle chciało Barelle, a później się przeniosło na Tonaliego (nie ma informacji o innych zainteresowanych póki co), który pewnie też był obserwowany bądź były z nim jakieś kontakty skoro tak szybko ustalono kontrakt. Więc albo chcieli obu albo dziennikarze podawali złego Włocha albo nic nie jest pewne i to tak zwany zbieg okoliczności :)
3
SNIPER
SNIPER
22 czerwca 2023, 22:03
Post żony Maldiniego?? Co napisała, bo nie posiadam insta
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
22 czerwca 2023, 21:15
Thuram wybrał Mediolan odrzucając ofertę z Paryża
5
Szczechu1899
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 21:19
Niby wszystko się zgadza z tym transferem, ale mam dziwne wrażenie, że coś pójdzie nie tak. Oby moje przeczucie się myliło.
0
xKaka
xKaka
22 czerwca 2023, 21:20
Jak jeszcze uda się kimś zastąpić Tonaliego to może nie będzie aż tak źle
2
Szczechu1899
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 21:27
Prawda, ja się też zastanawiam kto będzie Włochem za Tonalego, bo pod tym względem są ciężary.
1
fristajlos
fristajlos
22 czerwca 2023, 21:34
Thuram to dobry wybór. Gość, który będzie wartością dodaną w ataku a w razie czego zluzuje Rafałka na LS
0
boguc69
boguc69
22 czerwca 2023, 21:36
dochodzą Colombo i Maldini, więc za 1 Włocha w teorii mamy 2. a już idąc po bandzie 3 będzie Caldara hahah
1
ósmy
22 czerwca 2023, 21:42
Brescianini i Maldini mogą trafić na wypożyczenie do Salernitany.
Nastiego chce Empoli.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 21:45
0
Pinokio2
Pinokio2
22 czerwca 2023, 21:14
Z jednym chyba się każdy zgodzi - tegoroczne okienko jest milion razy ciekawsze od poprzedniego :)
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 21:14
7
umbrella
umbrella
22 czerwca 2023, 21:19
Nie potrzebowałem takich emocji.
6
ósmy
22 czerwca 2023, 21:13
Tonali bardzo bliski zarówno bramki, jak i asysty. Ale póki co, to Kalulu zalicza ładną asystę.

No i doczekałem się. Cudowne ciasteczko-asysta Tonalego.
Swój chłopak ;/
Dwie asysty Milanistów.
Ależ ten Gouiri chodzi, to będzie złoty chłopak.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 21:28
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 23:23
Gouiriego można było wyciągnąć z Nicei, teraz to już nas nie będzie stać.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
22 czerwca 2023, 21:13
Patrzę na u21 Francja Włochy, jak narazie Sandro najlepszy w Italii, a patrząc na skład Francji to kilku gości chętnie zobaczył bym w Milanie :⁠-⁠)
1
Nowy92
Nowy92
22 czerwca 2023, 21:08
Jestem ogromnie ciekawy jak to wyjdzie po czasie .
1. Czy Tonali był "wypychany " troche na siłę, jak miało to miejsce z Ibra do PSG- bo Milan zobaczyl ogromna możliwość zysku.
2. Czy Tonali przestał wierzyć w cały ten projekt tj. odejście Maldiniego i Zlatana i poczuł , że nie chce w takim Milanie przebywać . W Milanie , który nie jest rodzina, w której się zakochał za czasow Pirlo i Gatusso .
1
Tzeentch3
Tzeentch3
22 czerwca 2023, 21:15
3. Czy Tonali dostał ofertę, która może się już nigdy nie trafić i z niej skorzystał mając na uwadze siebie i swoją rodzinę?

Przy punkcie trzecim nawet ciężko mi mieć mu to za złe.

Edit.

FaNaTyK 2.0 :>
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 21:16
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
22 czerwca 2023, 21:15
3. Zobaczył propozycję kosmicznych zarobków i się nawet nie zastanawiał.
Jest wiele możliwości ;)
2
jarek_2389
jarek_2389
22 czerwca 2023, 21:33
Kazdy pisze,ze zarzad wypycha i musial zaakceptowac
A jak się nie mylę to Samu tez wypychali a on jak nie chial to nie odchodzil...
5
daro12555
daro12555
22 czerwca 2023, 21:03
Niech wypchają Origiego i Rebica do Arabbi niech im zaproponują naszę gwiazdy.
1
milanista1988
milanista1988
22 czerwca 2023, 21:00
Jako kibicowi jest mi po prostu przykro. Ten gość rokował na nową legendę klubu.
2
Jago
22 czerwca 2023, 20:43
Rozumiem wasze nerwy i rozczarowanie, takich zawodników nie powinno się sprzedawać. Urodzony milanista, kibic z krwi i kości, zawodnik młody i perspektywiczny. Czy bez niego Milan się skończy? Pewnie nie. Jak na tym wyjdziemy? To się okaże. Bardzo go lubię ale za 70 czy 80 baniek możemy wzmocnić 2-3 pozycje. Czas pokaże czy to dobra decyzja.
7
hyrus13
22 czerwca 2023, 20:53
I się nie skończy, przynajmniej teraz. Ale taka polityka zabija klub. Kibicowanie to sztafeta pokoleń, a te pajace sprzedają gościa, który mógłby być symbolem.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 20:57
5
cereus
cereus
22 czerwca 2023, 20:58
Żeby tak kupowali jak sprzedają...

Chłopak miał być nowym Gatusso
1
Jago
23 czerwca 2023, 21:50
Kibiców przyciągają wyniki, tak jak nas kiedyś przyciągnęło do Milanu, tym że mieliśmy wyniki. Żaden zawodnik nie przerośnie klubu, prawie płakałem gdy odchodził Kaka, ale czas pokazał że i tak za późno go sprzedaliśmy. Później Sheva, później Thiago i Ibra. Nam trzeba właściciela który zechce pchać hajs bez liczenia na zysk, bez tego będzie tak jak jest czyli sprzedaż najlepszych zawodników za kwoty którym nie da się oprzeć.
0
palonettoACM
22 czerwca 2023, 20:36
https://www.youtube.com/watch?v=3sIYe74sczE

Silvio, widzisz, i nie grzmisz...
0
ósmy
22 czerwca 2023, 20:47
http://www.youtube.com/watch?v=OG10q77PPSAczyli jak Furlani spotkał Sandro, i co z tego wynikło. ;(
1
Trzesuaf
Trzesuaf
22 czerwca 2023, 20:35
Nie przesadzajmy z oczernianiem. Gadał bo gadał, ale może zobaczył, że projekt Maldiniego sie sypnął i młody chłopak podjął decyzję chwili, agenci zwizualizowali mu te 8 baniek czy ile tam dostanie, a potem było już z górki.
1
Daman
Daman
22 czerwca 2023, 20:30
Nie wierzę, ze dostaniemy 80 bomb za niego, myślę, ze to moze byc max 60. No ale zobaczymy
0
pjotr
pjotr
22 czerwca 2023, 20:27
Strasznie się na nim zawiodłem, kreował się na wielkiego rossonero, przyszłą klubową legendę a idzie do newcastle.

I żadne wymówki, że klub go wypchnął tego nie naprawią, ma ważny kontrakt, bez jego zgody nic by się nie odbyło.

Mam podobne uczucia jak z thiago silvą, który krótko przed transferem chciał tu kończyć karierę i zostać kapitanem. Słowa piłkarzy nic nie znaczą.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 20:29
12
tmqTV
tmqTV
22 czerwca 2023, 20:38
Pamiętaj, że Thiago Silva został sprzedany z powodów ekonomicznych. On nawet po latach gry w PSG mówił, że nigdy nie chciał odejść z Milanu, ale został poproszony o zaakceptowanie oferty, ponieważ Milan nie mógł sobie pozwolić na odrzucenie 40+ mln oferty.
A co do Tonaliego - mam podobne odczucia - myślałem, że będzie zawodnikiem Milanu na długo, w końcu od dzieciaka chciał tutaj grać i poszedł na ustępstwa, aby w ogóle do nas dołączyć. A tutaj taka niespodzianka...
4
palonettoACM
22 czerwca 2023, 20:57
@tmqTV

Dodam tylko, że Silvio w 2012 miał porządne tąpnięcie jeżeli chodzi o swoje biznesy. Po prostu Milan nie mógł nie dostać rykoszetem wtedy.
0
Szulaj22
Szulaj22
22 czerwca 2023, 21:14
Silva po przedłużeniu kontraktu w Milanie mial tyle samo ile dostał w Psg wiec transfer wynikał tylko z tego że Sivio chciał dobrze zarobic.
0
Jogin
Jogin
22 czerwca 2023, 20:26
Gdyby tak człowiek umiał nie wchodzić na tę stronę, to bym sobie odpuścił czytanie informacji od Milanie do końca okienka i wrócił, jak już ten bajzel się rozsypie, nic tak mnie nie wk.. jak odejście Tonalego.
2
roeser
roeser
22 czerwca 2023, 20:26
Jeśli te wszystkie doniesienia się potwierdzą, to w Newcastle będzie zarabiał tylko trochę więcej niż Bennacer u nas (8mln euro vs 7mln euro). Nawet jeśli Benek jest trochę lepszy, to Tonali jest po prostu pewniejszy - w tym sezonie grał 1200 minut więcej od Benka, w poprzednim 1000 minut, w następnym pewnie by zagrał ponad dwa razy więcej. Więc zasługuje przynajmniej na tyle co on. Jakby dostał podwyżkę to na 100% by został.
0
Deus
Deus
22 czerwca 2023, 20:28
przecież Bennacer u nas ma 4 mln nie 7.
2
roeser
roeser
22 czerwca 2023, 20:31
To zależy od tego czy brutto czy netto.
Bennacer 7mln brutto -> 3,8mln netto
Tonali 4,6mln brutto -> 2,5mln netto
0
Deus
Deus
22 czerwca 2023, 20:36
ale z tego co rozumiem to Sandro ma dostać ósemkę na rękę plus jeszcze jakieś bonusy.
1
palonettoACM
22 czerwca 2023, 20:38
No to brutto Tonali będzie miał w Anglii też tak z 1,8 * 8 (dokładnych liczb nie znam, obliczenie w przybliżeniu mega).
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 20:52
0
roeser
roeser
22 czerwca 2023, 22:06
Nie było chyba mowy o 8 na rękę tylko o podwojeniu zarobków.

https://www.acmilan.com.pl/news/38890/sandro_tonali_kuszony_przez_newcastle_anglicy_oferuja_mu_podwojenie_zarobkow

Nikt w Newcastle nie ma przecież 8 na rękę. Max u nich to 4mln euro netto, które zarabiają Trippier, Isak i Bruno Guimares.
0
palonettoACM
22 czerwca 2023, 22:18
@roeser

Jest mowa o 6/7 na rękę, a to już niedaleko do 8. Newcastle po awansie do LM ma zmieniać politykę zarobkową, także pewnie podwyżki się szykują, żeby nie było aż takiego wywalonego komina.
0
Deus
Deus
22 czerwca 2023, 20:22
jeżeli Thuram faktycznie odrzucił PSG to dobrze o nim świadczy.
8
Frank286
Frank286
22 czerwca 2023, 20:18
A co się dzieje z Kamadą? Bo coś się cicho zrobiło ostatnio. A kojarzę, że ostatnio panował optymizm w tej sprawie
1
Cykfuch
Cykfuch
22 czerwca 2023, 20:14
Offtop:
Romano właśnie podał, że Thuram odrzucił PSG i dołączy do Milanu.
2
wilku94
wilku94
22 czerwca 2023, 20:05
Kupcie chociaż tego SMSa...
1
archie1899
archie1899
22 czerwca 2023, 20:09
Chociaż? Chyba AŻ. Tonali nigdy nie osiągnie 3/4 jego poziomu.
5
_PAOLO_
_PAOLO_
22 czerwca 2023, 20:27
Jeśli czegoś nie przegapiłem to Sergej to był temat bardziej za Maldiniego. Teraz na tapecie jest Frattesi i ten z gość z Alkmaar czy z czego tam. Prawda jest taka, że z Sandro i zdrowym Benkiem, potrzebny był pomocnik przynajmniej do rotacji. Przy kontuzji Benka, pomocnik do podstawy i na ławkę. A przy odejściu Sandro, to już w ogóle dwóch do podstawy, a że trzech śp na bank nie sprowadzą, to Krunic/Pobega 3/4, którzy powinni tak na prawdę być 4/5 w hierarchii. W tej chwili przy kontuzji Benka i odejściu Sandro to Krunaldo jest pierwszym śp xd
Kolejna sprawa na jakiej pozycji il betone widzi Kamade (8/10), o ile tego w końcu ogarną, bo jak widać nawet gościa z kończącym się kontraktem, ściągają tygodniami, miesiącami.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 20:33
1
Mi(L)anista
Mi(L)anista
22 czerwca 2023, 21:01
Kto to jest ten SMS?
0
wilku94
wilku94
22 czerwca 2023, 20:05
Kupcie chociaż tego SMSa...
0
kozik___13
kozik___13
22 czerwca 2023, 20:02
Zadanie na dzisiaj: z obecnych piłkarzy Milanu wybierz dwójkę środkowych pomocników
1
vorti
vorti
22 czerwca 2023, 20:04
Borini, Biglia
6
Tzeentch3
Tzeentch3
22 czerwca 2023, 20:09
Zadanie na dzisiaj - matematyka: jeżeli dzisiaj jest 22.06 i czerwiec ma 30 dni, a lipiec i sierpień po 31 dni to ile zostało dni do końca okna transferowego :>
1
Pavlović31
Pavlović31
22 czerwca 2023, 19:52
Ciekawią mnie kulisy tego transferu. Może kiedyś dowiemy się czegoś więcej bo na razie to wszystko spekulacje. Tak samo jak z Maldinim.
1
checa1983
checa1983
22 czerwca 2023, 19:51
Po prostyu nie pojęte !!! Daje sobie bana !!!
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 19:54
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
22 czerwca 2023, 21:11
Checa, ta moja refleksja spontanicznie wyszła, może to jednak ma sens i ja mam kryzys... oby...
1
Zdziebol
Zdziebol
22 czerwca 2023, 19:50
https://www.goal.pl/transfery/marcus-thuram-dogadany-z-wloskim-gigantem-pilkarz-zaakceptowal-oferte/
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
22 czerwca 2023, 20:59
Chciałbym tak zyczjnie, po ludzu wierzyć że ten projekt ma sens. Brakuje mi argumentów. Jestem już ba ryle stary że... ktoś mnie iszukal, bo to nie jest klub dla starych ludzi... rozumiem świat pędzi, ale do cholery nie naszym kosztem.
0
dzieciak2891
dzieciak2891
22 czerwca 2023, 19:47
Tonali zrobi w Anglii taką samą karierę jak Shevchenko
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się