SCUDETTO


MN: Casting na napastnika. Cztery nazwiska na liście Milanu

26 czerwca 2023, 08:45, Adam6 Aktualności
MN: Casting na napastnika. Cztery nazwiska na liście Milanu

Wobec niepowodzenia z zakontraktowaniem Marcus Thurama, Milan musi nadal szukać nowego napastnika. Serwis Milan News podaje czterech piłkarzy, których na oku mają Rossoneri. Są to Alvaro Morata, Gianluca Scamacca, Lois Openda oraz Romelu Lukaku. Milan chciałby wypożyczyć Hiszpana z obowiązkiem wykupu, ale poważną przeszkodą w jego sprowadzeniu może być wysoka pensja (9 milionów euro) napastnika Atletico. Ten sam model transakcji (lub wyp. z opcją wykupu) Rossoneri chcieliby zaoferować West Hamowi za Scamaccę, ale The Hammers są zorientowani tylko na sprzedaż Włocha. Z kolei Lens oczekuje za Opendę około 45 milionów euro, ostatnio odrzucili 30 milionów zaoferowane przez RB Lipsk. Milan musiałby zastanowić się nad takim wydatkiem, biorąc pod uwagę potrzebę wzmocnienia także innych pozycji. Z kolei sprowadzenie Lukaku jest dość mało prawdopodobne z uwagi na jego zarobki, przeszłość w Interze oraz to, że Chelsea wolałaby sprzedać go do jednego z klubów Arabii Saudyjskiej, by otrzymać możliwie jak najwięcej pieniędzy. 



132 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dan_acm
dan_acm
26 czerwca 2023, 20:34
nie wierzę w to co pisze ale w sumie z tych nazwisk najrozsądniej wygląda Morata. Wypożyczenie z opcją wykupu mogłoby być ok. Atak Giroud/Morata wygląda jak solidny średniak ale i tak lepszy niż lepszy niż atak z zeszłego sezonu. Jedynie kwestia rozbicia lub zmniejszenia pensji. Lepiej Morata teraz i przeczekać a za rok może pojawi się jakieś ciekawsze nazwisko w naszym zasięgu.
0
daro12555
daro12555
26 czerwca 2023, 17:48
Żaden mi nie pasuje Morata jest po prostu przeciętny ma już 31 lat,Luaku do nas nie przyjdzie .Openda nie jest wart 40mln po za tym jest niski .Scamacca nie radzi sobie w średniaku Ligi Angielskej zresztą dla mnie toporny gracz .Jest ten cały Mocanda czemu nie słyszę nazwiska Wahi on niby jest specjalistą od Ligi Francuskej.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 17:48
1
Boateng93
Boateng93
26 czerwca 2023, 15:46
Ja bym na chłodno podchodził do tych rewelacji dziennikarskich. Od X lat w jedynym okienku łączy się 100 piłkarzy z Milanem, 90 procent to są ploty wymyślane przez dziennikarzy. Jest czerwiec, piłkarze z topowych lig leżą na jachtach do góry jajami, zacznie się okres przygotowawczy, zacznie się ruch w interesie. Spokojnie, poczekajmy.
3
AC Kamil
26 czerwca 2023, 17:05
To jest standardowa wymówka w każdym okienku transferowym Milanu kiedy nie udaje się przeprowadzać skutecznie transferów. Kto sprawnie działa nie czeka na jakieś powroty z wakacji, przecież negocjacje prowadzi się z agentami, oni mają kontakt z zawodnikami. W Milanie drugi rok z rzędu po sezonie panuje chaos, który ma przełożenie na mercato. Patrząc na to kto obecnie odpowiada za transfery w Milanie z każdym upływającym dniem zwiększa się tylko szansa na jakieś randomowe transfery w sierpniu w przypływie paniki.
1
_GAHU_
_GAHU_
26 czerwca 2023, 15:40
4 nazwiska i żadne dobre tak naprawdę.
3
Sebolinho10
Sebolinho10
26 czerwca 2023, 13:45
Czy do tego klubu jeszcze kiedyś przyjdzie napastnik z prawdziwego zdarzenia, czy wiecznie będziemy wybierać w wysokich drzewach?!
1
Rafał0209
Rafał0209
26 czerwca 2023, 14:59
Nas nie stać nawet na odpady innych drużyn czy zawodników bez klubu, nie mówiąc o kupnie kogoś porządnego.
2
Shey
Shey
26 czerwca 2023, 13:35
Wiadomo co z tym Mikautadze z Metz, niby się nim interesowaliśmy i od tego czasu nic, a miał kosztować cos koło 15 mln.
1
KartonGips
KartonGips
26 czerwca 2023, 13:23
Oczy bolą, to już bez ironii lepiej chyba zostać z Colombo niż płacić grube siano za takie odpady lub rozwalać hajs z Tonalego na Opendę lub 1-sezonowca Scamakkę
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 13:23
7
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
26 czerwca 2023, 13:21
Openda + Scamacca i nd zadowolony
0
ACstach
ACstach
26 czerwca 2023, 13:08
Halo? Colombo? Chciałbyś być podstawowym napadziorem w Milanie?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2023, 13:04
Openda się wysypał Lipskowi ? Myślałem że jest tam już klepnięty ?

Ale transfery.. morata, lotus, florentino Luis.. cytując Kowala, ludzie kochani
5
Hali100
Hali100
26 czerwca 2023, 12:49
Liczę na to że ten ptak zdechnie bardzo szybko, oby nikt nie przyszedł i każdy walił takie ceny aby się postali ;)
4
staarek
staarek
26 czerwca 2023, 12:48
Morata to bedzie troche lepszy Origi, strzeli 5 bramek w sezonie.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 12:49
1
mmielczar123
26 czerwca 2023, 12:36
Coraz więcej się mówi o Icardim, ale to raczej wygląda tak, że piłkarz chce, Wanda chce, kibice nie wiedzą co się dzieje, a Gerry zbiera drobniaki do kubeczka przed Duomo.

Tak szczerze, lepszy on niż te Lakaki i Moraty, ale moim zdaniem najlepiej byłoby sprowadzić po prostu jakiegoś młodego typu Dallinga albo Balogun.
10
ósmy
ósmy
26 czerwca 2023, 12:37
Icardi chce 7 mln za sezon.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 12:37
0
KartonGips
KartonGips
26 czerwca 2023, 13:32
^ wybór jak między kiłą a rzeżączką ale fakt Icardi to najlepsza opcja z wszystkich

Morata albo Lakaka mniej nie będą chcieli, a Icardi przynajmniej robi liczby, fakt teraz Turcja ale 22 gole w 24 meczach to wartości nieosiągalne dla takiego Origiego. Plus jest niepotrzebny PSG i ma tylko rok ważnego kontraktu więc może nie kosztować dużo
2
Bandon
26 czerwca 2023, 15:18
Ale Icardi nie daje z siebie nic przy rozegraniu. To jest typowy finisher. Nie pociągnie ci kontry, nie wygra główki, nie zgra jej. My musimy mieć kogoś wysokiego i silnego na N, bo tak gra Pioli i wątpię żeby to zmienił.
0
Panicz
Panicz
26 czerwca 2023, 12:31
Jak słysze hasło "moneyball" to już mnie roznosi.
Takie wygibasy to wynocha odstawiać do Bergamo. Sprzedawanie piłkarzy typu Scalvini, Hojlund, Lookman i zastępowanie ich 19 latkami i biznes sie będzie kręcił.

Na robienie straganu z takiej marki jak Milan, to powinien być paragraf.
3
KartonGips
KartonGips
26 czerwca 2023, 13:35
Pretensje proszę kierować do śp Silvio który rozmontował genialną ekipę a później wyprał hajs z Chińczykami oddając klub w niewiadome ręce, od tego czasu Milan to co najwyżej włoski średniak z ambicjami
1
mufi
mufi
26 czerwca 2023, 15:31
jakby nie Silvio to by Nas tu nie było !!!
0
KartonGips
KartonGips
26 czerwca 2023, 16:32
tak jest, najpierw zbudował później roztrwonił, w skrócie uczucia mieszane co do chłopa xD
2
MikBud
MikBud
26 czerwca 2023, 12:28
Ciekawe jakich jeszcze Pokémonów zaserwuje nam duet Cipek&Makao.

PS

Kamada z nami nie podpisze :)

6
palonettoACM
26 czerwca 2023, 12:31
Pokemony i Kasztany, będzie dobrze, Rade damy/mamy :-)
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 12:31
1
karp_fso
karp_fso
26 czerwca 2023, 13:03
Skąd info o Kamadzie?
0
MikBud
MikBud
5 lipca 2023, 08:37
No właśnie :D
0
zubo
zubo
26 czerwca 2023, 12:26
Żaden z wymienionych, ku.wa żaden!!!!!!!
1
Woolfik92
Woolfik92
26 czerwca 2023, 12:25
Halo? Ibra? Sluchaj no jest sprawa... Co robisz po wakacjach?
5
ceci791
ceci791
26 czerwca 2023, 12:20
Szczerze to z tej czwórki brałbym Lukaku.... To jest tur i do tego walczak z ambicją.... W obecnej piłce jest zero sentymentów....
1
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 12:28
jakiś pismak na twitterze twierdzi, że Lukaku woli zostać w Chelsea lub iść do Arabii niż "zdradzić" Inter i iść do Milanu.
0
Pavlović31
Pavlović31
26 czerwca 2023, 15:27
@nokoments hahaaha w to akurat nie uwierzę. Jakby miał zarabiać więcej to by na prezentacji herb całował.
1
TR3V0R
TR3V0R
26 czerwca 2023, 17:34
Dla takiego gościa bez zasad i honoru nie ma czegoś takiego jak ,,zdrada'' ;). On całował już herb Chelsea, Interu, United i Evertonu
0
chory
chory
26 czerwca 2023, 12:12
naprawdę nie rozumiem dlaczego nie sięgamy po Torreire, który rok temu jak grał we Violi to naprawdę wymiatał, a z GS byłby do wzięcia za psie pieniądze, obecnie Lazio przy nim węszy
1
Jaca23
26 czerwca 2023, 12:16
Świetne i stosunkowo tanie zastępstwo dla Bennacera.
2
mmielczar123
26 czerwca 2023, 12:19
Roma i Lazio robią lepsze transfery od nas. Żebyśmy się nie obudzili pod koniec sezonu, gdy zostanie walka o LE z Atalantą...
1
mmielczar123
mmielczar123
26 czerwca 2023, 12:19
Do tego status wychowanka. Też nie rozumiem.
Nie rozumiem czemu Maldini jeszcze go nie brał rok temu.
0
Rossu
Rossu
26 czerwca 2023, 12:20
Dokładnie, Torreira najlepsza opcja patrząc na cena-jakość
1
chory
chory
26 czerwca 2023, 12:21
Lazio w ogóle na ten moment się nie osłabiło, jestem ciekaw jak rozegrają okienko bo patrząc na ostatnią tendencję z 4 lat to za każdym razem mistrzem był kto inny, Mediolany się osłabiają, Napoli się osłabia więc kto wie może to będzie sezon Lazio
1
mmielczar123
26 czerwca 2023, 12:29
chory
Też tak sobie myślałem wcześniej :D
W Napoli znowu burdel, Milan wiadomo, Roma pewnie skupi się na LE. Moim zdaniem największym faworytem jest Inter, ale idąc zgodnie z tendencją z ostatnich lat, uważam, że Lazio ma największe szanse. Sarri zna się na swojej robocie, z LM pewnie szybko odpadną, więc zostanie im liga, obronę mają mocną, może SMS jeszcze na rok zostanie, więc jak się wzmocnią, to mogą być naprawdę niezłą ekipą, a przecież w zeszłym sezonie zostali wicemistrzami.
2
KartonGips
KartonGips
26 czerwca 2023, 13:39
^ o Juventusie zapominacie, wszyscy mają bekę z betona Allegriego ale on tym swoim męczeniem buły zrobi wg mnie na pewno top3, do tego grają tylko na 1 froncie
1
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 12:07
Mogliby zrobić bezgotówkową wymianę Dallinga - Adli z Tuluzą to by im więcej szekli w portfelu zostało.

Swoją drogą nieźle się tam bawią w tej Tuluzie, że zwolnili trenera, który najpierw dał im awans, a potem zdobył puchar kraju (ich pierwsze trofeum w historii), bo zajął 13 miejsce w lidze jako beniaminek, natomiast cytując prezesa "wszystkie wskaźniki sugerowały, że mamy drużynę, która może osiągnąć dziesiątą lub jedenastą pozycję. To pierwszy raz, odkąd jestem w klubie, kiedy nie zrealizowaliśmy wyznaczonego celu." Zastąpili go dotychczasowym asystentem bez żadnego doświadczenia w dorosłej piłce xDDD
8
Tanger
Tanger
26 czerwca 2023, 12:12
Ciekawe jak szybko się okaże, że Pioli nie spełnia wskaźników :P
3
palonettoACM
26 czerwca 2023, 12:13
Tuluza to piękny wyznacznik i prognostyk co do tego, jak będzie wyglądał Milan.

Moim zdaniem monejbol pasuje do drużyn typu Brendford czy FC Nordsjaelland.

W Milanie potrzeba czegoś więcej niż samo monejbol.
10
chory
chory
26 czerwca 2023, 12:18
nasze "wskaźniki" obecnie wskazują na 10 miejsce więc Pioli na spokojnie da radę
5
JohnyMiellony
JohnyMiellony
26 czerwca 2023, 12:03
to już lepiej zeby colombo grał
a tak patrząc po nazwiskach to ..... :(
to będzie ciekawy sezon inny niż ostatnie haha
0
Janik14
Janik14
26 czerwca 2023, 11:56
Jak ma być ta 4 to lepiej Postawic na Oliviera Origiego I Colombo xd niż się bawić z resztą śmietanki
5
Dohtor
Dohtor
26 czerwca 2023, 11:54
Skończy sie na Colombo XD
1
Jaca23
26 czerwca 2023, 11:51
Morata ma kontrakt do 2024, więc jeśli chcemy go wypożyczyć to najpierw musiałby przedłużyć kontrakt. Zarabia 4,7 netto.

Scamacca - jednosezonowy wystrzał. Kompletnie nie nadaję się do taktyki Piolego, oby nie przyszedł.

Openda również nie nadaję się do gry Piolego, ale nie ma co się martwić, nie wydamy tyle na jednego zawodnika.

Lukaku - żart, nie ma co komentować.

Taka bieda, że Morata wydaję się najlepszą opcją. Coś czuję, że czeka nas kibiców smutne lato, a później jeszcze smutniejszy sezon.
8
adamos
adamos
26 czerwca 2023, 12:04
i będzie "Morata do Milanu" "Morata do końca tygodnia potwierdzi" "Morata ustala ostatnie szczegoły kontraktu" "Morata do Interu here we go"
5
Rogo1989
Rogo1989
26 czerwca 2023, 11:50
Kolejny klub chce się nabrać na tego pseudo napastnika z Hiszpanii?? Czas zrobić sobie przerwę od tego wszystkiego. Za dużo złych rzeczy ostatnio się tutaj dzieje.
1
Boateng93
Boateng93
26 czerwca 2023, 11:50
Lukaku to wiadomo, że pójdzie do Arabii gdzie robią tam w Chelsea jeden z większych jawnych wałów jakie w piłce widzieliśmy. Arabia w momencie wyczyszcza im ze szrotu cały sklad i jeszcze płaci za to grube pieniądze.
2
mmielczar123
26 czerwca 2023, 11:46
Ponoć jesteśmy blisko ściągnięcia RLC, Romero i Gulera. Fenerbahce miałoby dostać 25% od przyszłej sprzedaży. O tym ostatnim piszą akurat niesprawdzone źródła, więc brałbym to mocno z przymrużeniem oka. Osobiście uważam, że wzięcie Anglika, który zajmowałby miejsce dla piłkarza non EU, to bezsensowny ruch i powinniśmy skupić się na młodym Turku oraz Kamadzie.
0
Vol'jin
26 czerwca 2023, 11:48
papa Kamada ...
1
mmielczar123
26 czerwca 2023, 11:48
Z resztą nie rozumiem tych informacji o procencie od sprzedaży albo zapłaceniu 20+ mln, skoro gość ma klauzulę wykupu 17,5 mln. Chyba "wystarczy" wpłacić klauzulę i dogadać się z samym piłkarzem, nie?
2
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 11:52
Sempremilan napisało, że Guler okazał się "za trudny" do sprowadzenia i Milan skupia swoją uwagę gdzie indziej.
0
amoildiavolo12
amoildiavolo12
26 czerwca 2023, 11:41
zaden z tych wirtuozow pilki... jedynie Morata moze cos dac. Lukaku to interista i po co nam tacy ludzie w szatni. a dwaj pozostali to poziom Romy czy Violi .
0
26 czerwca 2023, 11:33
#CardinaleOut trenduje na Twitterze.
9
marcinomilano
26 czerwca 2023, 11:38
Oby za 2 lata kojarzyło nam się to tak samo jak #pioliOut
3
marcinomilano
marcinomilano
26 czerwca 2023, 12:01
Może. Ja nie mam przekonania do końca, że to co się dzieje to jego wina, poza tym że to jego klub i za wszystko odpowiada :P
0
Von Strauss
Von Strauss
26 czerwca 2023, 14:03
Ja bym wolał, żeby za 2 lata ten # był tylko wspomnieniem po amerykańskich rządach żądnych pieniędzy 'murykańców. Żeby klub przejął ktoś z pomysłem, pieniędzmi i chęcią inwestowania w klub.
0
Vol'jin
26 czerwca 2023, 11:32
Moratę z formą z Juve brałbym w ciemno.

Najgorszy wybór to Scamacca. Który ma tylko jeden dobry sezon poważniejszego grania w seniorskiej piłce. Openda niby też ,ale nie odbił się od Eredivisie jak Włoch ;) tylko się wypromował się do Francji

3
amoildiavolo12
amoildiavolo12
26 czerwca 2023, 11:32
wychowywac mlodych z sektorow mlodziezowych, dawanie im szans, oraz szukanie talentow na swiecie. jak nas nie stac zeby kupowac zawodnikow.... tylko przy Piolim to nierealne.

teraz za byle jakiego grajka chca 40 mil... a kiedys Sheva kosztowal 26 , i najlepsze jest to ze Ci ''mistrzowie'' nie maja nawet podjazdu do ukrainca.... tak oto sie ta pilka zmienila, monopol a nie tradycja.

poza tym nasi nowi cos slabo kombinuja bo nawet dogadanego Kamady nie potrafia ogarnac ... czlowiek juz nie chce sie denerwowac , ogladajac co sie dzieje .
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 11:35
0
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 11:38
inflacja, kiedyś cheeseburger w maku kosztował dwa ziko
3
amoildiavolo12
amoildiavolo12
26 czerwca 2023, 11:44
dupa a nie inflacja.... takie sa realia ze sobie ludzie zrobili z pilki monopol . te ceny nie sa normalne w porownaniu do umiejetnosci jakie prezentuja pilkarze
0
Vol'jin
26 czerwca 2023, 11:47
nie no 26 mln w 1998 roku to takie ~80 mln dzisiaj ;]
3
amoildiavolo12
amoildiavolo12
26 czerwca 2023, 11:52
tylko ze sheva byl wart tych pieniedzy ... a oni?? kiedys placillo sie za dobrych graczy a nie '' kotow w worku'' czy ''sezonowcow ''
1
26 czerwca 2023, 11:32
Moim zdaniem Morata to fajna opcja i nie gorsza od Thurama.
F&M reaktywacja mają szansę jeszcze naprawić kompromitujące tygodnie po zwolnieniu Paolo.
1
Bandon
26 czerwca 2023, 11:14
Nie trawię Lukaku, ale z wymienionych, to chyba tylko On by nam cokolwiek w ataku gwarantował. Do tej pory nie wiem, jak drewniany Morata grał w takich klubach z taką pensją, no ale agenta ma pewnie świetnego. Scamacca jest po prostu przereklamowany i słaby. Tyczka za 30 mln. Mam nadzieję, że na niego się nie nabierzemy. Openda super, ale już widzę jak wykładamy 50 mln, lepiej dać 40 na Frattesiego (XDDD). Jest taki burdel w tym klubie, że to się już przykre robi. Nawet tego Kamady jeszcze nie klepnęliśmy.
1
ósmy
ósmy
26 czerwca 2023, 11:27
Lukaku nie jest stworzony do gry na szpicy - a taką preferuje Pioli.
Najlepszy okres Lukaku, to z gry Interu, kiedy miał obok siebie Lautaro. Ten duet LuLa robił robotę.
Natomiast kiedy był wystawiany na szpicy w Chelsea czy Evertonie, to Lukaku nie podołał.
1
Zuber
Zuber
26 czerwca 2023, 11:10
Coś słaba ta ich baza danych w tym FMie.
12
kamilus
26 czerwca 2023, 11:31
Myślisz, że Maldini miałby większy wybór?
0
TR3V0R
TR3V0R
26 czerwca 2023, 17:37
ja myślę, że gdyby był Maldini, to już byśmy mieli zaklepanego Kamadę dawno, a taki Thuram też inaczej by patrzył na negocjacje z kimś takim jak Paolo niż jakimiś dwoma giermkami śmiesznymi
0
adamos
adamos
26 czerwca 2023, 11:06
Openda pójdzie do RB Lipska, Lukaku albo Inter albo Arabia. Kupując Scamacce to znając życie wyladuje zaraz w szpitalu. Jedyny wybor to Morata
1
kozik___13
26 czerwca 2023, 11:08
Lipsk wziął Sesko z Salzburga to na e wiem czy potrzebny im Openda
0
Vol'jin
26 czerwca 2023, 11:33
Opendę traktują jako Werner-bis
0
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 10:59
złożyli życzenia Maldiniemu na Twitterze, a w komentarzach kibice wyzywają naszego właściciela "Greedy Fraudinale" xDDD
9
Pavlović31
Pavlović31
26 czerwca 2023, 15:26
Wizerunkowo ostatnie działania wyglądają koszmarnie. Fala gówna się wylała i pewnie się nie skończy dopóki klub nie zacznie robić wyników. A jak potencjalny zawodnik spojrzy na s.media to pomyśli że to dom wariatów.
0
Ayattar
Ayattar
26 czerwca 2023, 10:50
wchodzę codziennie żeby zobaczyć naszych właścicieli w akcji na rynku transferowym i widzę że się nic nie zmienia
7
kamilus
26 czerwca 2023, 11:13
No tak, bo teraz to pierwszy raz mamy sytuację, że w czerwcu nie robimy transferów. :)
0
Abece
Abece
26 czerwca 2023, 10:47
@Offtop, słyszeliście o tym co organizatorzy Igrzysk Europejskich 2023 odwalili w Chorzowie?
1
Pavlović31
Pavlović31
26 czerwca 2023, 10:53
Nie, mów
0
Michał92
Michał92
26 czerwca 2023, 10:53
Juventino gruba świnio lalalalalalala
1
Pavlović31
Pavlović31
26 czerwca 2023, 10:55
A już widzę. Kto nie skacze ten jest garbusem juventusu hahahaha
1
Abece
Abece
26 czerwca 2023, 10:59
Podczas ceremonii odtworzyli przyśpiewkę kibiców Milanu, która mocno ugadza w Juventus, zamiast oryginału.
4
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 11:00
a chlop co wtedy unosil puchar podobno kibic juve
0
chory
chory
26 czerwca 2023, 11:59
jest jakiś filmik z tego?
0
Boateng93
Boateng93
26 czerwca 2023, 10:47
Icardi. Wanda już poddymia w mediach społecznościowych wstawiając zdjęcie przy katerze Duomo.
4
ósmy
ósmy
26 czerwca 2023, 11:22
Jak oni życzą sobie 7 mln pensji. W takim przypadku niech sobie robią fotki na tle Big Bena, albo na Marienplatz. Tudzież na Plaza Mayor, albo na tle Sagrady Familii:)
2
ósmy
ósmy
26 czerwca 2023, 10:32
Pulisić, Lukebakio. Jeden z nich prawdopodobnie trafi do O.Lyon na prawą flankę.
My dopinamy w tygodniu 18-letniego Lukę Romero, któremu się kończy kontrakt w Lazio.
0
palonettoACM
26 czerwca 2023, 10:45
Czyli będziemy w dalszym ciągu świadkami niesamowicie zaawansowanej rotacji Snikers/Mesjasz z ogonami Romero (i to jest optymistyczny scenariusz).
4
Klimczer
26 czerwca 2023, 10:31
Dziwi mnie, że nie łączą nas z kimś takim jak Wahi. Gość po dobrym sezonie 20 latek z dużym polem do rozwoju i tym samym wzrostem wartości. Montpellier pewnie by rozważyli sprzedaż, idealna kaczka dziennikarska do sprzedania. W zamian serwują nam nazwiska typu 30 letni Lukaku z Moratą, gościa dogadanego z Lipskiem i wisienka na torcie najbardziej overrated zawodnika na świecie zaraz po Pogbie.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2023, 10:33
3
Tanger
Tanger
26 czerwca 2023, 10:14
Z czworga złego niech będzie ten Morata. Ale pewnie nawet to się nie uda i będzie szukanie alternatyw.
1
Biegan
Biegan
26 czerwca 2023, 10:12
Jak sprowadzą Loftus-Cheeka za Tonalego i na tym pozostaną w kwestii ruchów w środka pola, to nikt nie powinien mieć wątpliwości czy z Maldinim było lepiej czy gorzej XD
8
kamilus
26 czerwca 2023, 10:22
RLC byłby raczej za Kessiego, którego rok temu nie udało się zastąpić nikim, a którego charakterystyki bardzo nam brakowało.
1
Panicz
Panicz
26 czerwca 2023, 10:03
Noszony na rękach Giroud, strzelił w tym sezonie tyle samo goli ligowych co Morata (obaj po 13) pewniejsza opcja niż Lakaka i Scamacca.
Openda za drogi więc go nie licze. Przy tylu brakach w środku pola, wywalenie 45 mln ma ŚN byłoby głupie.

Morata
SMS
Kamada
Chukwueze/Doku.

Tak wiem, wstawaj zesrałeś sie :D
2
DarQ
26 czerwca 2023, 10:09
Spokojnie, zwieracze utrzymały - nie przesadziłeś w marzeniach :)
0
karp_fso
karp_fso
26 czerwca 2023, 10:16
Morata też może być drogi, ale w utrzymaniu :p
1
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 10:16
Morata już pewnie przebiera nogami, żeby grać za 4,5 miliona rocznie, bo najważniejszy jest dla niego projekt sportowy polegający na rywalizacji o miejsca 3-4 i sprzedaniu Milanu z zyskiem za kilka lat.

No i pytanie czy Chat GPT w ogóle wyda pozwolenie na taki transfer, bo ostatnim razem jak sprawdzałem to nie jest 18-letnim Tunezyjczykiem z 2 ligi islandzkiej, którego przyjście pozwoli klubowi na zwiększenie EBITDA o 0,23% w ujęciu 13-letnim, tylko drogim starym koniem pokroju Berardiego czy SMSa, a takie cele według gazet miały Redbirda nie interesować.
5
Deus
Deus
26 czerwca 2023, 09:46
#teamArnautovic
1
MilanHomer
MilanHomer
26 czerwca 2023, 09:43
Openda zagrał pierwszy naprawdę dobry sezon, może być Piątek, albo Haaland.
Reszta nie powinna być nawet brana pod uwagę, choćby jako 4 wybór.
Naprawdę zdrowy Arnautović da więcej niż każdy z tych panów, tym bardziej przy naszej kreatywnej pomocy, gdzie poza Leao i przebłyskami Alexisa nie ma obecnie nikogo. Chyba że CDK dostanie wolność i pokaże grę jak w Belgii, ale kij go wie czy to się stanie.
1
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 10:04
Openda przede wszystkim dogadał się z Lipskiem już kilka tygodni temu i czeka aż sprzedadzą Gvardiola, żeby domknęli transfer. Lens się nie spieszy, bo załapało się do LM i za frytki go nie puści. Szkoda, bo jeśli chodzi o wysokość pensji to byłby jedyny realny cel z tej czwórki, natomiast nie sądzę, że po wtopie z CDK zaryzykujemy rekord transferowy na takiego zawodnika.
0
Von Strauss
Von Strauss
26 czerwca 2023, 09:40
Ruchy, jakie moim zdaniem mogłyby odmienić to mercato:

in:
Sms - 30 mln
Berardi - 25-30 mln
Kamada - free

out:
Messias/Alexis
Origi

I wtedy mamy resztę środków na napastnika.

No ale to się nie stanie, bo SMS i Berardi są za starzy xD
5
karp_fso
karp_fso
26 czerwca 2023, 09:57
Berardi ponoć o krok od Lazio.
1
DarQ
26 czerwca 2023, 09:34
Thuram to był przyzwoity temat. Nazwiska sugerowane dzisiaj to mix średniawki z żenadą.
Żaden z nich w wyraźny sposób nie usadza staruszka Giroud na ławkę.
Sprzedaż Sandro to dla mnie cios. Ale w głowie ustawiłem sobie decydujące założenie.
Mianowicie jeśli Redbird w tym okienku sprzeda tylko jednego kluczowego zawodnika to będę widział w tym jakiś sens i plan na rozwój jedenastki - szesnastki.
Jak jeszcze jednego to jesteśmy w czarnej doopie.
9
Gandalf
Gandalf
26 czerwca 2023, 09:39
Morata i Giroud będą się rotować strzela po 15 bramek, Alvaro dołoży 8 asyst, Olivier z 5 i będzie grała gitara.
0
karp_fso
karp_fso
26 czerwca 2023, 10:15
Morata i Thuram to wbrew pozorom podobna półka. Przewagą Thurama był brak kwoty odstepnego.

A Longoni podawał, że Milan nie planuje juz sprzedawać żadnego z podstawowych graczy w tym okienku.

Ale wciąż nie jestem w stanie dostrzec w tym wszystkim sensu, mamy za dużo dziur, a sprzedaż Tonalego zrobiła jeszcze większy krater. IMO już jesteśmy w tej d00pie.
2
nokoments
nokoments
26 czerwca 2023, 09:34
Kurde, zwracam Wam honor, Thuram faktycznie był dla nas za drogi.
Przecież te 9 milionów pensji dla Moraty, albo 45 milionów odstępnego za Opendę to są frytki w porównaniu z niemoralnymi żądaniami Thurama, czyli 6,5 na rękę i 10 za podpis.
Milan dobrze zrobił i teraz zaoszczędzi, zostanie więcej na środkowych pomocników :)
12
karp_fso
karp_fso
26 czerwca 2023, 09:31
Openda, albo Morata byliby ok. Openda jest młody i ze sporym potencjałem, trochę bramek strzelił. Morata, to z kolei gość, który poniżej pewnego poziomu nie schodzi, solidny europejski napastnik - a umówmy się - Milan nie jest na topce świata, żeby sobie pozwolić na jakiegoś dzika. Tylko problemem jest jednak wcześniej wspomniana pensja.

Scamacca, to ryzykowny transfer i IMO przepłacanie za jednostrzałowca.

Lakaka ma problemy z presją, pisałem o tym kiedyś. Transfer do największego rywala Interu, może go mentalnie zeżreć, nie widzę tego transferu.

Tak naprawdę z tego wszystkiego najbardziej realny i rozsądny jest Openda, bo po sprzedaży Tonalego możemy mieć na niego szmal. Problemem jest natomiast to, że będziemy mieli mniej kasy, żeby sprowadzić pomocników w miejsce Sandro.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się