AC MILAN – BOLOGNA 1:0
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 3 | 3 | 0 | 0 | 6-1 | 9 | |
2. | Juventus FC | 3 | 3 | 0 | 0 | 7-3 | 9 | |
3. | US Cremonese | 3 | 2 | 1 | 0 | 5-3 | 7 | |
4. | Udinese Calcio | 3 | 2 | 1 | 0 | 4-2 | 7 | |
5. | AC Milan | 3 | 2 | 0 | 1 | 4-2 | 6 | |
6. | AS Roma | 3 | 2 | 0 | 1 | 2-1 | 6 | |
7. | Atalanta BC | 3 | 1 | 2 | 0 | 6-3 | 5 | |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Marcus Thuram | 3 |
2. | Dušan Vlahović | 2 |
3. | Nico Paz | 2 |
Calcio e Finanza na swoich łamach informuje, że dzisiejsza umowa z MSC Cruises będzie najwyższą we Włoszech pod względem sponsoringu widocznego na rękawie (5-6 mln euro). Dodatkowo linie Emirates są głównym sponsorem koszulek, a firma PUMA producentem strojów na potrzeby klubu. Obie te umowy są warte ok. 30 mln euro na sezon. Oznacza to, że całkowita wartość koszulki Milanu w sezonie 2023/2024 pod względem sponsoringu wyniesie 72 mln euro na sezon, mając na względzie, że WeFox będzie obecny ze swoim logo z tyłu trykotu. Liczby te powinni zostać potwierdzone wraz z oficjalną publikacją sprawozdań finansowych za lata 2023/2024.
Co od światowej czołówki tu nam trochę brakuje, Real za koszulkę dostaje około 200 mln, Barcelona czy City okolice 170
https://img.allfootballapp.com/www/M00/6F/E4/720x-/-/-/rB8ApF5U3-SAWDRmAAYRBVrVoDo459.png.webp