UDINESE – MILAN 0:4!
(42' Leão, 45' Pavlović, 74' Theo, 81' Reijnders)
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | Inter Mediolan | 33 | 21 | 8 | 4 | 72-32 | 71 | |
2. | SSC Napoli | 33 | 21 | 8 | 4 | 51-24 | 71 | |
3. | Atalanta BC | 33 | 19 | 7 | 7 | 66-30 | 64 | |
4. | Bologna FC | 33 | 16 | 12 | 5 | 52-37 | 60 | |
5. | Juventus FC | 32 | 14 | 15 | 3 | 49-31 | 57 | |
6. | AS Roma | 33 | 16 | 9 | 8 | 48-32 | 57 | |
7. | SS Lazio | 32 | 16 | 8 | 8 | 53-43 | 56 | |
9. | AC Milan | 33 | 14 | 9 | 10 | 51-38 | 51 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 23 |
2. | Moise Kean | 17 |
3. | Marcus Thuram | 14 |
4. | Ademola Lookman | 13 |
5. | Lautaro Martínez | 12 |
6. | Romelu Lukaku | 12 |
7. | Artem Dovbyk | 11 |
8. | Riccardo Orsolini | 11 |
Calcio e Finanza na swoich łamach informuje, że dzisiejsza umowa z MSC Cruises będzie najwyższą we Włoszech pod względem sponsoringu widocznego na rękawie (5-6 mln euro). Dodatkowo linie Emirates są głównym sponsorem koszulek, a firma PUMA producentem strojów na potrzeby klubu. Obie te umowy są warte ok. 30 mln euro na sezon. Oznacza to, że całkowita wartość koszulki Milanu w sezonie 2023/2024 pod względem sponsoringu wyniesie 72 mln euro na sezon, mając na względzie, że WeFox będzie obecny ze swoim logo z tyłu trykotu. Liczby te powinni zostać potwierdzone wraz z oficjalną publikacją sprawozdań finansowych za lata 2023/2024.
Co od światowej czołówki tu nam trochę brakuje, Real za koszulkę dostaje około 200 mln, Barcelona czy City okolice 170
https://img.allfootballapp.com/www/M00/6F/E4/720x-/-/-/rB8ApF5U3-SAWDRmAAYRBVrVoDo459.png.webp