SCUDETTO


MERCATO LIVE 21.07: Okafor już w Mediolanie. Transfer Chukwueze gotowy [21:32]

21 lipca 2023, 09:18, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 21.07: Okafor już w Mediolanie. Transfer Chukwueze gotowy [21:32]

[09:18]: Teraz to Samuel Chukwueze wydaje się być głównym celem transferowym Milanu. Według dziennikarza Daniele Longo, decyzja w sprawie transferu Nigeryjczyka nadejdzie jeszcze w tym tygodniu. Villarreal długo obstawał przy żądaniach na poziomie 35 mln euro odstępnego, czego nie mogli spełnić rossoneri, ale biorąc pod uwagę wygasającą za rok umowę prawoskrzydłowego, Hiszpanie sa już w stanie przystać na mniejsze pieniądze. Rozmowy trwają, mediolańczykom zależy na pozyskaniu 24-latka.

[09:47]: W kwestii odejść z klubu, najbliżej pożegnania z Milanem jest Fode Ballo-Toure - Senegalczyk ma oferty z Bolonii, Nicei i Fulham. Pozostali gracze będący na wylocie - Devis VasquezMattia CaldaraAnte Rebić Divock Origi - na razie muszą się rozglądać za nowymi pracodawcami. W przypadku Marko Lazeticia z kolei, zdaniem włoskich mediów możliwe jest kolejne wypożyczenie.

[09:49]Yunus Musah - ten zawodnik, oprócz Samuela Chukwueze, jest aktualnie najbliżej transferu do Milanu. Rossoneri starają się zamknąć transakcję z Valencią na poziomie około 20 mln euro odstępnego, ale Hiszpanie nie kwapią się, by dobić targu. Liczą, że inne kluby także zainteresowane Amerykaninem będą się licytowały, co doprowadzi do wzrostu sumy transferowej.

[09:50]: Nie wiadomo także, jaka ostatecznie czeka przyszłość Juniora Messiasa Alexisa Saelemaekersa. Obaj polecieli z Milanem do USA, ale ich sytuacja może się zmienić w zależności od ruchów rossonerich na rynku transferowym. Brazylijczyka ma na celowniku Torino, z kolei Belg miał otrzymać informację od rossonerich, że jeśli w nowym sezonie chce grać regularnie to dobrze by było, gdyby znalazł sobie inny zespół.

[10:35]: Antonio Vitiello z MilanNews donosi, że rossoneri bardzo mocno zbliżyli się do wymagań Villarrealu w kwestii odstępnego za Samuela Chukwueze. Mediolańczycy są gotowi zapłacić za Nigeryjczyka niemal 30 mln euro. Transfer może zostać przeprowadzony już w najbliższym czasie.

[11:45]: MilanNews informuje, że oprócz Samuela Chukwueze, zarząd klubu intensywnie pracuje nad pozyskaniem napastnika, który mógłby być alternatywą dla Oliviera Giroud. Wśród wymienianych nazwisk często przewija się Noah Okafor z RB Salzburg. Rossoneri od jakiegoś czasu obserwują 23-latka i z posiadanych przez redakcję MN informacji wynika, że w ostatnich godzinach doszło do kontaktów z agentami piłkarza, którego nazwisko wyróżnia się pośród pozostałych typów klubu z Mediolanu.

[11:50]: Wcześniejsze informacje MilanNews potwierdza Fabrizio Romano. Milan ma być bliski porozumienia z Red Bull Salzburg odnośnie transfery Noaha Okafora. Rossoneri mieli już zarezerwować na sobotę termin testów medycznych zawodnika. Reprezentant Szwajcarii uzgodnił już warunki swojego nowego kontraktu z Milanem i był na liście celów Stefano Piolego względem wzmocnienia ofensywy klubu.

[11:55]: Wiele włoskich mediów potwierdza informacje dot. transfery Noaha Okafora. Zawodnik miałby kosztować Milan ok. 15 mln euro. Kontrakt zostałby podpisany do 30 czerwca 2027 roku, na mocy którego 23-latek zarabiałby 2 mln euro na sezon.

[12:45]: MilanNews: Rossoneri osiągnęli porozumienie z Salzburgiem w kwestii pozyskania szwajcarskiego napastnika Noaha Okafora! Z informacji uzyskanych przez dziennikarzy MN wynika, że zawodonik za kilka godzin pojawi się w Mediolanie i niewykluczone, że w sobotę przejdzie badania lekarskie, po których podpisze kontrakt (nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone). Następnie Okafor uda się do Stanów Zjednoczonych, gdzie weźmie udział w meczach z Realem, Juventusem i Barceloną. Cała operacja będzie kosztowała Milan 15 mln euro.

[12:50]: Noah Okafor nie będzie ostatnim zawodnikiem spoza UE, który dołączy do Milanu. Dlaczego? Zgodnie z rozporządzeniem FIGC, zawodnicy posiadający obywatelstwo szwajcarskie są pod każdym względem równorzędni z obywatelami UE.

[13:10]: Fodé Ballo-Touré jest o krok od przejścia do Fulham. Taką informację podał Gianluca Di Marzio.

[14:30]: MilanNews informuje, że Milan jest o krok od zakontraktowania Samuela Chukwueze. Przed wszystkim bardzo ważne godziny, które mogą doprowadzić do pełnego porozumienia z Villarrealem.

[15:31]: Serwis MilanNews podaje, że rossoneri w walce o podpis Noaha Okafora pokonali silną konkurencję ze strony Juventusu. Szwajcar preferował transfer na San Siro. Jutro piłkarz ma przejść testy medyczne, po których podpisze umowę i wyruszy do USA, gdzie dołączy do drużyny.

[16:28]: Neapolitański dziennik Il Mattino donosi, że Ante Rebić znajduje się na celowniku Salernitany. Obecnie nie są jednak prowadzone żadne konkretne negocjacje transferowe. Piłkarz z pewnością musi ocenić wszystkie ewentualne opcje na przyszłość.

[16:31]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Milan i Villarreal wypracowali wstępny kształt transferu Samuela Chukwueze. W ciągu najbliższych 48 godzin strony postarają się wszystko dopracować, a w poniedziałek możemy spodziewać się finalizacji transakcji.

[17:53]: Antonio Vitiello podaje, że Noah Okafor dziś wieczorem przyleci do Mediolanu, a jutro przejdzie testy medyczne.

[19:15]: Hiszpański AS podaje, że transfer Samuela Chukwueze do Milanu jest w fazie finalizacji. Rossoneri mają zapłacić Villarrealowi 20 mln euro odstępnego i dołożyć 10 mln euro w ewentualnych bonusach.

[19:55]: Gianluca Di Marzio: "Transfer Samuela Chukwueze do Milanu jest finalizowany".

[20:00]: Także Fabrizio Romano twierdzi, że Milan zapłaci za Samuela Chukwueze 20 mln euro plus bonusy.

[20:02]: MilanNews informuje, że właśnie osiągnięto pełne porozumienie na linii Milan - Villarreal w sprawie Samuela Chukwueze! Rossoneri zapłacą za Nigeryjczyka 20 mln euro odstępnego i zagwarantują 8 mln euro w bonusach.

[20:05]: Dziennikarz Antonio Vitiello informuje, że w weekend Milan i Villarreal załatwią wszystkie formalności odnośnie transferu Samuela Chukwueze, który jest już gotowy. Wszelkie liczby zostały ustalone. Jutro natomiast rossoneri skupią się na podpisaniu kontraktu z Noahem Okaforem - Szwajcar jeszcze dziś przyleci do Mediolanu.

[21:32]: Noah Okafor właśnie wylądował w Mediolanie. Jutro Szwajcar przejdzie testy medyczne i podpisze pięcioletni kontrakt w Milanie.



567 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sheva7acm
sheva7acm
22 lipca 2023, 07:15
Podajcie ten kod na telefon na reklamy i gdzie to wpisać bonie h....strzeli !??
1
Klimczer
Klimczer
22 lipca 2023, 07:35
Wejdź na telefonie w sieć i internet znajdź tam opcje prywatny DNS ( może być w opcjach zaawansowanych ) a następnie w wyskakującym oknie w nazwie hosta wpisz

DNS.adguard.com
Edytowano dnia: 22 lipca 2023, 07:35
3
GeorgeACM
GeorgeACM
22 lipca 2023, 10:57
A jak to zrobić na safari?
0
BadMad
BadMad
23 lipca 2023, 17:56
Nie w przeglądarce tylko w ustawieniach sieciowych telefonu
0
Daman
Daman
22 lipca 2023, 07:09
Wliczając dwa nowe nazwiska, ktoś może policzył ile już wydaliśmy dzieńgów w to okienko ?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2023, 07:15
15 baniek, resztę Gerry schował do kieszeni, bo miał kredyt do spłacenia. ;>

A tak na poważnie, to daliśmy 16 mln za Loftus-Cheeka, 19 za Reijndersa, 20 za Pulisica. Teraz Chukwueze za 20 i Okafor za 15. W sumie daje to 90 milionów. Mieliśmy 70 za Tonalego i mówiło się o tym, że zaczynamy okienko z 30 mln na transfery, co daje 100. Więc obracamy się w tych kwotach właśnie. Może uda się jeszcze coś na naszych darmozjadach zarobić.
2
palonettoACM
22 lipca 2023, 07:24
@Gianni Rivera

Chyba szykuje się drugie okno letnie z rzędu, w którym Milan zainwestuje najwięcej w Serie A (w tamtym było ze 40 baniek wydanych całkowicie, żadna sprzedaż nie skontrowała zbytnio).

Zarobić na darmozjadach + założyć, że znowu zainwestujemy 40 baniek, to zostanie jeszcze trochę w sakwie na kilka ruchów. A zawsze jeszcze można odpalić wypo z opcją/obowiązkiem.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 lipca 2023, 10:47
Tak jak pisał Gianni, wydaliśmy około 90M, a że na sprzedaży tonaliego zarobiliśmy na czysto około 63 (trzeba było oddać Bresci 10%) to do wydania jest jeszcze mniej więcej 20-25M.
1
Corsa
22 lipca 2023, 06:26
offtop

Zaniolo kontuzjowany, w sparingu ze Sturmem Graz prawdopodobnie złamał nogę.

Jak dobrze, że go nie kupiliśmy...
0
jedunio
jedunio
22 lipca 2023, 06:34
Niekoniecznie w sparingu załóżmy z Realem czy Juventusem również złamałby nogę??
1
Corsa
22 lipca 2023, 06:46
Sam fakt tylko potwierdza, że gość jest bardzo kruchy.
0
matten
matten
22 lipca 2023, 05:11
Tempo dopinania transferów naprawdę imponujące, a czy wszystkie wypalą przekonamy się w trakcie sezonu ;)
0
jedunio
jedunio
22 lipca 2023, 06:35
Wystarczy, że połowa wypali i będzie git.
0
palonettoACM
22 lipca 2023, 06:56
Wystarczy, że wypala dwa, a mercato będzie 2x lepsze niż rok temu ;)
1
Manolas
Manolas
22 lipca 2023, 05:10
Każdy się podnieca atakiem a Scudetto wygraliśmy z Messiasem na skrzydle i środkiem pola który teraz ssie
2
ZYLION
ZYLION
22 lipca 2023, 01:00
Na razie poza Pulisiciem sami wysportowani ciemnoskórzy piłkarze. Kto tam będzie w środku pola spędził ? To najważniejsze
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 lipca 2023, 01:10
"Kto tam będzie w środku pola spędził ?" A po polskiemu? Bo ni rozumim twoja myśl
9
Bibaszczenko
Bibaszczenko
21 lipca 2023, 23:59
Sprawdziłem te transfery w FM 23;) Szału ni ma...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 lipca 2023, 00:14
ja sprawdzałem w fifie 25 i było ok.
6
Bibaszczenko
Bibaszczenko
13 sierpnia 2023, 13:54
Fife to ty mozesz co najwyzej spalic,
0
21 lipca 2023, 23:52
PSG idzie teraz po Leao?Zaraz wleci klauzula, 20 mln pensji i po zabawie.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 23:53
0
Milanboy
21 lipca 2023, 23:57
Nie, zrobią wszystko aby pozyskać Dembele z Barcelony albo Osimhena.
0
ósmy
ósmy
21 lipca 2023, 23:57
Na razie to spoglądają w kierunku Hojlunda z 60 mln w ręce.
0
POE
POE
21 lipca 2023, 23:57
Klauzula ile ? 150 mln ?
Dopiero by sie zaczęła zabawa

Nikt juz nie pójdzie w tym okienku

Ścierki drukują a Wy łykacie jak młode pelikany
6
DarthImpaler
DarthImpaler
22 lipca 2023, 00:13
POE 170? chyba leao ma klauzule. p$g to już za bardzo po nikogo nie pójdzie bo im się powoli uefak do dupy zaczyna dobierać. Nie pamiętam gdzie ale czytałem że coś im tam szykują. Nie wiem czy jakiś szejk "somsiad" ich podkablował czy co ale zaczęli zauważać pewne nieprawidłowości w księgach.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2023, 07:10
Z Leao nic więcej Milan wyczarować nie może. Miał klauzulę 100 mln, przy przedłużeniu podniesiono ją o połowę, wynosi teraz 150 baniek. Portugalczyk prędzej czy później Mediolan opuści, bo ma papiery na granie o najwyższe cele, więc wyląduje w ekipie bijącej się o triumf w Lidze Mistrzów. Trzeba mieć to na uwadze. Nie sądzę jednak, by miało się to stać już w tym okienku. Prędzej PSG pójdzie po Chwarę, bo Gruzin będzie tańszy, Napoli pewnie by go puściło za 80-100 mln, bo tanio go kupili. Na miejscu Leao zresztą i tak bym omijał Paryż szerokim łukiem, czekając na ofertę z Anglii. Nie wierzę kompletnie, by paryżanie mieli szansę na wygranie "uszatka", więc jedyne, co miałby we Francji, to hajs. Na Wyspach miałby z kolei i hajs, i szansę na puchar LM w gablocie.
0
Shevc
21 lipca 2023, 23:51
Mekambe podobno odsunięty ze składu węgla i papy paradyż. Obawiam się rychłego transferu do Realu a następnie zaczynam obawiać się o Leao..
0
Dohtor
Dohtor
21 lipca 2023, 23:51
Niby transfery wyglądają ok, ciekawe czy to wystarczy...
Oby udało się pozbyć balastów i oby Padre nie inwestował w Messiasa
0
POE
POE
21 lipca 2023, 23:42
Ci na zdjeciu którzy dojdą do Nas to są łysi czy mi sie wydaje ? Są jakies badania potwierdzone naukowo ze jak piłkarz łysy to słabszy ?
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 23:45
Gdzie ty widzisz łysych? :p
5
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 23:46
No jak ty łysych na zdjęciu widzisz to może lepiej już się położyć spać.
0
POE
POE
21 lipca 2023, 23:47
No Okaforowi to sie zaczynają włosy chyba w połowie głowy z tego co widze
2
Mirek99999999
Mirek99999999
22 lipca 2023, 00:12
Powiedz Zidanowi, że był słabszy przez łysinę:)
2
checa1983
checa1983
22 lipca 2023, 07:47
Albo Pazdanowi :)
0
Ero66
Ero66
21 lipca 2023, 23:28
Jak ostatnio narzekaliśmy na brak ofensywy, to teraz nie wiadomo będzie kogo na ławce sadzac. O to chodzi. Dla mnie transfery na plus.
1
Gzikuu
22 lipca 2023, 01:57
Tak! W końcu konkurencja na trzech pozycjach w ataku. Rok temu była straszna bieda i aż smutno było patrzeć na ławkę. Niech się bije Pulisic z Chukwu o miejsce i niech wygra lepszy.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 23:14
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 23:33
0
Milanboy
21 lipca 2023, 23:26
Chłopie usuń ten komentarz, bo to co prezentujesz w nim jest poniżej pewnego poziomu.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 23:34
na twoje życzenie prosze bardzo. Może trochę przesadziłem. Fakt. Dalej mam do niego uraz więc .... jak nikomu złego nie życzę tak jemu życzę jak najgorzej.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 23:35
0
KKP19
KKP19
21 lipca 2023, 23:07
dzień na stronę nie wchodzę, a tu nagle okazuje się że zarząd już napastnika załatwił
woow
uwielbiam takie transfery, o których dziennikarze nie mają pojęcia
5
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
21 lipca 2023, 22:57
Zanim napiszecie komentarz, dlaczego nie dostaniemy ligowej szóstki, czy ligowca napadziora, pomyślcie najpierw o strategii klubu. Takim grajkom często trzeba zapewnić gażę w wysokości plus minus 8-10 mln. Milan w to nie wchodzi. Szukamy grajków, którzy z jednej strony wpisują się w plany Stefana, a z drugiej - są postrzegani jako przynajmniej brak większej straty przy ewentualnej sprzedaży dalej. Jak dla mnie te wszystkie ofensywne transfery to przełom - możemy bazować na ladze na Giroud, czy błysku Leao, ale kto nie narzekał czasem na ofensywę, zwłaszcza 10 i prawą stronę - niech pierwszy rzuci kamieniem. Mamy kreację w pomocy, mamy fizyczność, dostajemy praktycznie cały nowy przód. Jakość, inteligencja boiskowa, przebojowość, gra 1 na 1 - przecież poza Leao, czy rajdami Theo, mamy z tym problem, a nowe nabytki na pewno są o wiele wyższą wartością dodaną, niż to, co mamy teraz. Jedyne ryzyko jakie jest z nimi związane, to nie to, jacy to ligowcy, bo poziom w swoich ligach prezentowali bardzo dobry, ale fakt, jak wpiszą się w ligę, w pomysł Stefana i jak odnajdą się w nowym zespole. Ja już nie mogę się doczekać ich weryfikacji, oby pozytywnej, bo w piłkę grać potrafią.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
21 lipca 2023, 23:25
Chukwueze, Okafor i bardzo dobry poziom w swoich ligach hahahahaha, pierwszy ma liczby na poziomie Castillejo przed transferem do nas, a drugi też co najwyżej dobry w przeciętnej lidze, na dodatek co chwilę nękany kontuzjami.

Kibiców tutaj tak łatwo przekupić transferami jak mojego starszego Kaczka przekupiła 13 emeryturą:) Ja patrząc na to okno mam flashbacki z chińskiego okna, też był mega entuzjazm, super transfery, a wyszło jak wyszło. Teraz mamy lekką przewagę bo jest na czym budować (zespół po Berlusconim to był kabaret nie licząc kilku wyjątków), do tego mamy Pioliego, jeśli mu wyjdą przygotowania to nawet Messiasem jest w stanie wygrać mistrza, ale jak nie wyjdą to będzie powtórka z drugiej połowy zeszłego sezonu.

Jeśli przynajmniej połowa transferów okaże się wzmocnieniami czy też użytecznymi zmiennikami ocenię okno pozytywnie, ale coś czuję, że w przyszłym roku będziemy mieć kilku "Origich i Rebiców" na zbyciu...
3
Marcin1982
Marcin1982
21 lipca 2023, 23:35
@Mirek99999999 czyli ogólnie gówno wniosłeś swoją wypowiedzią do tematu.
Wypali albo nie wypali to nawet w szkole specjalnej potrafią rozkminić ;)
2
Mirek99999999
Mirek99999999
22 lipca 2023, 00:09
Marcin1982
Jesteś absolwentem takiej placówki edukacyjnej, że się tak wypowiadasz?
Prawda jest taka, że nikt z nas nie wie na 100%, który transfer okaże się strzałem w 10, a który totalną klapą. Napisałem, że mam złe przeczucia, mam nadzieję, że niesłuszne. A jak nie potrafisz tego zrozumieć to wracaj do tej szkoły...
1
rabin diaz
rabin diaz
22 lipca 2023, 00:33
mam wrazenie ze nieco idealizujesz nasze nabytki, chukwueze o ile byl w czolowce udanych dryblingow, tak nie mial za bardzo pojecia co zrobic z pilka i wychodzil z niego jezdzciec bez glowy, slabiutkie liczby w barwach villarealu i bez szalu, okafor gra w lidze ktora jest 3 razy mniej warta od belgijskiej z ktorej przyszedl cdk i sie spalil, do tego cdk krecil lepsze liczby od okafora, mimo ze nie byl napastnikiem, okafor nigdy nie dobil 10 bramek w tak slabej lidze, w dodatku jest wiecznie kontuzjowany i opuscil juz 50 meczow, pulisic to totalna porazka, w chelsea opuscil az 70 meczow a kibice chcieli sie go jak najszybciej pozbyc, bardzo irytujacy pilkarz i kompletny jezdziec bez glowy, co do rlc, ten mial talent do czasu az sie nie polamal, a raczej nie zerwal achillesa, bo od tamtej pory nie nawiazal nawet w najmniejszym stopniu do najlepszego sezonu, stal sie sredniakiem i zapchajdziura, opuscil 80 meczow, a do tego reijnders ktory jest kotem w worku jak cdk, w wieku 25 lat zagral swoj pierwszy dobry sezon, w jego przypadku plusem jest za to zdrowie bo tego mu odmowic nie mozna, nie napawaja optymizmem te nasze nabytki, cieszy ilosc, glebia, tempo transferow ale jakosci tutaj ciezko szukac
1
ILikeRisk
ILikeRisk
21 lipca 2023, 22:56
Gdzie Pan X ja się pytam :D
1
dejnio
dejnio
21 lipca 2023, 22:25
Po odejściu Tonalego popadłem w chwilową depresję, ale obecnie jestem pod wrażeniem tego jak sprawnie działamy na rynku transferowym. Jeszcze nie wiadomo co z tego ostatecznie wyjdzie, ale wygląda to obiecująco.
20
Milanboy
21 lipca 2023, 22:26
Sandro to był nóż w plecy.
12
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 22:30
Będzie dobrze ;)
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 22:32
1
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 22:37
Mnie też uwierało sprzedanie Tonaliego (co skończyło się banem na 2 tyg). Ja już tak na chłodno to myślę że jakby nie kontuzja Ismy to on by poleciał a nie Sandro. Ale że Isma kontuzjowany to go nikt za 70 mln nie kupi.
5
Milanboy
21 lipca 2023, 22:21
Chukwueze w Serie A będzie mieć o wiele więcej miejsca. La Liga jest znana od kilku dobrych lat z bardzo szczelnej defensywy i nie jeden dobry piłkarz zęby tam połamał, jak np Coutinho . Dla takich pilkarzy jak Nigeryjczyk Serie A to jest jak bajka. Moim zdaniem chłopak tu da radę i będzie lepszy niż Castillejo.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 22:38
2
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 22:35
To sarkazm? Połowa hiszpańskiej ligi nie wie co to gra obronna. W Serie A nawet beniaminek potrafi się szczelnie bronić stawiając autobus, zostawiając niewiele miejsca na ostatnich metrach.
13
Milanboy
21 lipca 2023, 22:38
dan_acm- Czy ty oglądasz w ogóle ligę hiszpańską?
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 lipca 2023, 23:02
W Hiszpanii od lat mamy kult Cholismo i Bordalismo. Najbardziej prymitywna i nisko grająca liga w TOP5.
5
Eru1899
Eru1899
21 lipca 2023, 23:06
dan_acm
Przecież od dobrych paru lat jest kompletnie na odwrót. Rozumiem nie oglądać La Ligii, ale ty śledzisz w ogóle Serie A?
1
Rossu
21 lipca 2023, 23:08
Zgadzam się z Milanboyem i Alessio, hiszpańska to ostatnio bardzo prymitywna liga i skończmy z tym mitem w Serie A, że tutaj dryblerzy nie mają życia. Kvara, Leao i inni obalają ten śmieszny mit. Chukwueze będzie mieszał w tej betonowej lidze, jestem tego pewien.
3
Milanboy
21 lipca 2023, 23:12
Rossu - Serie A to chyba najbardziej ofensywna liga po premier league, bo tam masz dosłownie hektary wolnego miejsca i to jest raj dla skrzydłowych. Ja naprawdę szanuje lewego, że w takiej Barcy i obecnej la liga został królem strzelców.
1
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 23:33
zdarzy mi się czasem obejrzeć parę meczów i jak widzę te wylewy obrony to mi się odechciewa. Może akurat na takie mecze trafiałem.
0
Milanboy
21 lipca 2023, 22:19
A może to CDK będzie w drugiej lini odpowiadać za kreacje? Nikt o tym nie pomyślał?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 22:39
Po za zarządem i trenerem. XD
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 lipca 2023, 23:03
Echo Milanello donosiło o takiej opcji jako pierwsze :D
1
Rossoneri777
Rossoneri777
21 lipca 2023, 21:59
Transfery super, ale najbardziej cieszy ze Pioli dostanie tych piłkarzy na całe przygotowania. Widac ze zależy na czasie szybko to idzie. Oby ekipa się zgrała
3
21 lipca 2023, 21:55
Fajne transfery, ale przeraza mnie ten srodek pomocy i ze nie ma zadnego konkretnego pomocnika takiej typowej 6ki. bo slabo wyglada ta formacja.
2
Gzikuu
22 lipca 2023, 02:03
Czy Bennacer był konkretny jak przychodził? Pilkarz ze spadkowicza.
Czy Tonali był konkretny? Piłkarz z Serie B.
Czy Kessie był konkretny? Piłkarz w Atalancie strzelający tylko z karnych, często grający na ŚO.

Poczekajmy.

Rejinders w wywiadzie już powiedział, że Pioli widzi go na 6. Wróci też w końcu Bennacer. Dajmy czas.
0
jedunio
jedunio
21 lipca 2023, 21:52
Co za tempo!
0
ósmy
ósmy
21 lipca 2023, 21:51
Mnie ten Okafor kompletnie nie przekonuje.
Kompletnie.
Bierzemy zawodnika z przeciętne słabymi liczbami, z przeciętnie słabej ligi, na dodatek nie dość, że łapie urazy, to teraz jeśt świeżo po poważnej kontuzji.
Salzburg usłyszał za niego 15 z rocznym kontraktem, i nawet się nie targował (po cichu zacierając rączki)
2
Bandon
Bandon
21 lipca 2023, 21:58
Wcześniej krzyczeli za niego 30 mln, a teraz jest na ostatnim roku kontraktu. Ja tam się cieszę z tego transferu. Jest młody, dynamiczny, uważam, że może sporo dać.

A co do targowania się, to my nie mamy pojęcia jak to wyglądało, bo informacja gruchnęła tak nagle, że właściwie to nikt nic nie wie.
2
ósmy
ósmy
21 lipca 2023, 22:01
RB Lipskowi za 10 mln spokojnie by opchnęli, tylko ciekawe dlaczego Niemcy nie byli zainteresowani, tylko woleli Opendę za ponad 40 mln ;)
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 22:03
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 22:03
MilanNews podawał, że rossoneri w walce o podpis Noaha Okafora pokonali silną konkurencję ze strony Juventusu. Moim zdaniem za takie pieniążki, to nie jest żadne ryzyko. A chłopak grać w piłkę potrafi.
4
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 22:06
jeśli spojrzymy na niego pod względem lewego skrzydła to świetny deal jako gracz z ławki i jego staty wtedy są jak najbardziej ok. Problem jeśli to ma być ten nasz top striker. Wtedy to sie kupy nie trzyma.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 22:18
Główną strzelbą pozostaje najpiękniejszy. Za szybko go wszyscy przekreślają. Z takim wsparciem on dołoży nóżkę, główkę częściej niż wszystkim się wydaje :)
2
Tom1899
Tom1899
21 lipca 2023, 21:50
Ten sezon to będzie swoiste sprawdzam dla naszego Padre - wierząc w informacje, że Pioli konsultował każdy transfer, do tego ma już nowych piłkarzy praktycznie od początku przygotowań, nie będzie mógł już mieć żadnych wymówek, że zespół nie zgrany, że zawodnik dopiero się poznaje z drużyną. To wielka szansa dla niego, ale również i wielka odpowiedzialność, jeżeli to nie wypali to będzie znaczyło, że czas się pożegnać z trenerem. Serce wciąż krwawi po Tonali, ale szybko i sprawnie przeprowadzone transfery na pozycję, które kulały w poprzednich latach daje nadzieję, że jeszcze może być pięknie. Oby! Forza Milan! Nie nakręcajmy się, że ten ma kontuzje, tamten to a tamten tamto, dajmy im szansę. Gorzej niż parę lat temu nie będzie ;-)
0
lyndonmilan
lyndonmilan
21 lipca 2023, 21:50
Wow

Co za dzień, dopiero pierwszy raz wszedłem na te stronę i bam, no ładnie panie Moncada , teraz to mi pan zaimponował.

Chukwueze jak będzie grał na prawej jak Leao na lewej to będzie fajnie, nie jestem za tym transferem ani przeciw, zobaczymy co pokaże ale ma potencjał, jest szybki i ma dobry drybling, ale oglądać oczywiście go nie oglądałem, tylko jeden mecz z Barceloną widziałem i go nie zapamiętałem, ale po obejrzeniu dzisiaj skrótów Villareal mam dobre odczucia.

Okafor mi się podobał kiedy wkręcał w ziemię Kalulu, ale ostatni sezon gorszy, wątpię że będzie mistrzem strzelców Serie A, ale mamy w końcu kogoś kto pomoże Giroud.

Okafor, Chukwueze, Pulisic, Rijnders, Loftus-Cheek, Musah(?) Romero, Sportiello.

Fajnie to wygląda na papierze ale jak będzie zobaczymy, fajnie że każdy może obskoczyć parę pozycji na raz a Pioli ma czas na przygotowanie ich do sezonu, jeszcze jakby CDK odpalił w końcu a ten młodzian z Realu odpalił jak Theo to ula la.

Teraz pozbyć się nie chcianych jak Rebic, Messias, Origi, Vasquez, Caldara, Lazetic Ballo Toure, a potem czekać na promocję i poszukać jakiegoś zmiennika dla Theo i Calabrii bo w Florka nie bardzo wierzę przez te jego kontuzje, no i szkoda że Benacer tak okropnie kontuzjowany.

Teraz jeszcze zostało poczekać aż zatrudnią kogoś kto ogarnie plagę kontuzji i pomoże przygotować fizycznie naszych ulubieńców.

No nic zobaczymy , liczę na top 4 i wyjście z grupy LM jakkolwiek ta grupa będzie wyglądała.
1
DragonAC
DragonAC
21 lipca 2023, 21:47
Jak ja lubię takie akcje., Bum. Szybki samolocikdo Mediolanu. Transfer jeszcze szybszy
4
DragonAC
DragonAC
21 lipca 2023, 21:46
Jak ja lubię takie akcje., Bum. Szybki samolocikdo Mediolanu. Transfer jeszcze szybszy
0
Mil_online
Mil_online
21 lipca 2023, 21:46
To teraz czas na najważniejszy transfer tego okienka - uruchomienie De Ketelaere i jedziemy z frajerami!
1
biedrus
biedrus
21 lipca 2023, 21:45
Jeżeli to wszystko dzięki sprzedaży Tonaliego to warto było.
3
Milanistaod95
Milanistaod95
21 lipca 2023, 21:37
to byly złe dobrego początki. Jednak mercato będzie fajne jak niespotykane w ostatnich latach
1
Ero66
Ero66
21 lipca 2023, 21:36
No naprawdę nie mamy na co narzekać. A zapowiadało się tak źle nie? Wiadomo, że kilku użytkowników nadal będzie narzekać, bo chcieliby Haalanda i na skrzydło Bernardo Silve.
2
carrygun
21 lipca 2023, 21:40
Ja liczyłem na Mbappe i do środka Valverde, ale trudno byłoby ich wyjąć przy naszym ograniczonym budżecie.
2
Manolas
Manolas
21 lipca 2023, 21:35
Jedyny transfer który mnie nie przekonuje, gość ma gorsze liczby od Castijello. Hit czy kit ? Okaże się już na jesieni
2
chory
chory
21 lipca 2023, 21:35
teraz kupują, a za rok sprzedaż Leao, Theo i Maignana
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 21:40
Takie życie. Będą mieli oferty kontraktu za ponad 10 baniek rocznie z innych klubów. Obudź się ze snu. Ważne aby każda ze stron skorzystała z takich transferów. Wiem, że to dziwne. Do tej pory była patologia i oddawanie za bezcen ważnych graczy. Ale idzie normalność. Przyzwyczaisz się.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 21:41
4
chory
chory
21 lipca 2023, 21:49
normalność? w następnych okienkach już nie będzie tak kolorowo że będziemy kupować więcej niż sprzedawać, będziemy się bawili w bycie Borussią/Monaco żeby uciułać kase na stadion
1
Tanger
Tanger
21 lipca 2023, 22:00
Ja np. chciałbym taką normalność, w której nowi zawodnicy odpalają szybciej niż po roku lub więcej albo wcale nie odpalają. Za dużo już tego czekania. Tym bardziej przy takich roszadach w kadrze.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 22:01
Leao za 175 do PSG. I mamy na transfery i troszkę na stadion. Pożyjemy, zobaczymy.
1
chory
chory
21 lipca 2023, 21:33
zaciąg jak za chińczyka, ciekawe czy efekt będzie tym razem inny
2
Krzysztof
Krzysztof
21 lipca 2023, 21:30
Piękny dzisiejszy dzień dla kibiców Milanu:)
1
Marcin1995
21 lipca 2023, 21:27
No przód będziemy mieli w końcu kozacki, no i będzie miał kto z ławki wejść
0
Rossu
21 lipca 2023, 21:27
No to jeszcze środkowy pomocnik, lewy obrońca, napastnik - niby Okafor tam może grać, ale IMO nie jest typowym napastnikiem. Jako zmiennik Leao bardzo fajna opcja, lepszy niż dwa darmozjady Rebić&Origi. Mam nadzieję, że Singo też przyjdzie, wtedy rywalizacja będzie bardzo zdrowa i zawodnicy dzięki temu mogą się bardzo rozwinąć. Bo miałem wrażenie, że w ostatnim sezonie nie było już widać progresu u większości graczy - tylko pojedyncze jednostki bardziej bądź trochę się rozwinęły, takie jak: Thiaw, Alexis czy Leao.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 21:28
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 21:23
Naprawdę mocna kadra się tworzy. Bramkarz i cała formacja obronna - poziom światowy. Skrzydła również szykują się na najlepsze w lidze. Środek mocno tartakowy, co uważam za wielki plus. Jest mieszanka młodych, nowych i doświadczonych graczy. Jeżeli Padre to ułoży, to nie mam wątpliwości, że będziemy kandydatem do wygrania ligi.
3
Pablo78
21 lipca 2023, 21:17
Fajnie Chukwu jest!!Jeszcze Musaha to trochę będzie atletycznie.
0
Nowy92
Nowy92
21 lipca 2023, 21:16
A jak sądzicie, kto będzie zastępca Leao na lewym skrzydle ?
0
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 21:17
liczę, że OKafor został ściągnięty z tą myślą a nie na 9tkę, bo gość tam się nie nadaje.
1
landik
landik
21 lipca 2023, 21:24
Okafor przychodzi raczej na role jaką miał pełnić Danjuma czyli zastępstwo na skrzydłą i 9
1
mmielczar123
21 lipca 2023, 21:39
Chyba Pulisic, a jeśli zostaniemy przy 4-2-3-1 i Amerykanin wyląduje na 10, to może Chaka...
0
sebastek888
21 lipca 2023, 21:15
Kupić nie sztuka, sztuką jest sprzedać. Jeśli pozbędą się zbędnego balastu, sezon szykuje się... ciekawy, zagadkowy. Z Chukwueze jest zadowolony.
0
Diavo
21 lipca 2023, 21:14
Ale tłoczno się robi w ofensywie , w takim razie Amerykanin na ławkę?
1
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 21:18
prawdopodbnie jednak zostanie z 4-2-3-1 aby Leao-Pulisic-Chukwueze mieli sposobnośc gry. Tak to widzę
1
landik
landik
21 lipca 2023, 21:26
Raczej na 10.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 lipca 2023, 21:39
dan_acm

Z drugiej strony wtedy tłoczno może się zrobić w tej dwójce pomocników - Tijjani, RLC, Krunic, Pobega, a oni jeszcze chcą Musahe (choć on do 4231 imo w ogóle nie pasuje), a potem powrót Benka. W sumie to większość naszych pomocników preferowałaby 433, tylko nie ma komu za bardzo jak regista/6 grać.
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 21:48
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 lipca 2023, 21:12
Ulala piękny to jest dzień dla Milanu :)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
21 lipca 2023, 21:10
Czemu komentarz o fame poleciał ? :D
2
Alessio_re6
Alessio_re6
21 lipca 2023, 21:07
OFFTOP
Zapraszamy o 21:30 na Echo Milanello!
Robimy spontanicznego live’a, aby omówić dzisiejszy dzień - czyli ofensywa na ofensywę Milanu.
https://www.youtube.com/live/NPUXNiTNAsg?feature=share
4
wielki prostownik
wielki prostownik
21 lipca 2023, 21:06
Teoretycznie wygląda to sensownie. Zobaczymy czy Pioli to poskłada jakoś. No i pasowoby zacząć sprzedawać bo trochę przerośnięta ta kadrą się robi. No i zdaję się że zmiennika dla Theo nadal nie ma?
Edytowano dnia: 21 lipca 2023, 21:09
0
Mellion
Mellion
21 lipca 2023, 21:05
Wszystko fajnie i oddaję honor zarządowi, że widocznie robi coś z tą kasą i wydaje się, że realnie wzmacnia skład. Mimo to brakuje mi tutaj jeszcze jednego, o którym część już wspominała: Prawdziwego koksa do środka pola, pomocnika, na którego widok w składzie każdy z nas będzie mógł sobie pomyśleć, że on raczej nigdy nie schodzi poniżej pewnego, dobrego poziomu.

Bo Pobega i Krunić to solidni zmiennicy, a Loftus-Cheek i Reijnders są wielkimi niewiadomymi. Gdyby więc zamiast Musaha przyszedł jakiś pewniak do środka pola, to szczerze poczułbym większą pewność do tego składu. Może macie jakieś inne propozycje poza Dominguezem?
3
wielki prostownik
wielki prostownik
21 lipca 2023, 21:08
Krychowiak.
5
karp_fso
karp_fso
21 lipca 2023, 21:11
Ja to bym Zielińskiego zobaczył, ale pewnie pójdzie do Arabów :p ew. Ruiza wyciągnąć z PSG.
0
JACHU_ACM1899
21 lipca 2023, 21:22
Gravenberch, Ricci, Fofana, Gounduzi a najlepiej K. Thuram
1
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2023, 21:28
Dominguez i Samardzić to byłby sztosa nie jakieś przepłacone amerykańskie Musahy
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
21 lipca 2023, 23:04
Lovro Majer
0
POE
POE
21 lipca 2023, 21:02
Zamknac mordy mamy transfery mamy trenera i bedziemy brac 1433
Ciekawy sezon
3
Rogo1989
21 lipca 2023, 21:00
Trzech nowych PS a grał i tak będzie Messias......
2
POE
POE
21 lipca 2023, 21:01
Nie tym razem
0
Mil_online
Mil_online
21 lipca 2023, 21:07
I bardzo dobrze, może zamknie Tobie gębę kolejny raz:).
3
Rogo1989
21 lipca 2023, 21:13
Kolejny raz? Jeszcze się to nie zdarzyło. Transfer nieporozumienie.
0
Milanboy
21 lipca 2023, 20:55
To nie jest okienko jak z 2017 roku. Tutaj mamy uzupełnienia składu i tyle. Nie było porządnego ps to teraz mamy, brakowało 9? Proszę, jest Okafor, nie mieliśmy dobrej ławki? Dostaliśmy Pulisica, Romero, mamy ew zastępstwo za Sandro? Mamy, ale zobaczymy czy będzie tak dobry.

A reszta jest w zasadzie bez zmian. Dobre okienko i ewidentnie przeprowadzane z głową i myślę, że wszyscy piłkarze którzy trafili tutaj dadzą radę.
4
karp_fso
karp_fso
21 lipca 2023, 21:40
To prawda, to są uzupełnienia. Świetnie napisane. Problem w tym, że mamy w pomocy wielkie dziursko, którego nie załatają uzupełnienia na ławkę XD Jestem w szoku jak z pomocy Kessie - Bennacer - Tonali doszliśmy do momentu, gdy na przyszły sezon zapowiada się pomoc Krunic - RLC - Reijnders, z czego jedynie po Bośniaku wiemy czego się spodziewać (solidnego poziomu).

To jest mała rewolucja. Mała - bo poza Tonalim nie pozbyliśmy się trzonów zespołu. Rewolucja, bo nie tylko poszerzamy szeroką kadrę (co jest dobre), ale przebudowujemy całą pomoc.
Ja się nie czepiam Czukwueze, czy Pulisicia (IMO to mogą być niezłe transfery), ja się czepiam braku pewnego pomocnika. No i tego, że ryzykujemy z tym Okaforem sporo, bo jak nie wypali (a szanse są na to duże), albo będzie siedział w MilanLab (na to szanse są jeszcze większe xD), to znowu będzie Giroud eksploatowany do granic możliwości.
2
1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się