Superpuchar Włoch nie dla Milanu... Rossoneri w półfinale turnieju przegrali z Napoli 0:2.
| p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
| 1. | Inter Mediolan | 15 | 11 | 0 | 4 | 34-14 | 33 | |
| 2. | AC Milan | 15 | 9 | 5 | 1 | 24-13 | 32 | |
| 3. | SSC Napoli | 15 | 10 | 1 | 4 | 22-13 | 31 | |
| 4. | AS Roma | 15 | 10 | 0 | 5 | 16-8 | 30 | |
| 5. | Juventus FC | 15 | 7 | 5 | 3 | 19-14 | 26 | |
| 6. | Bologna FC | 15 | 7 | 4 | 4 | 23-13 | 25 | |
| 7. | Como Calcio | 15 | 6 | 6 | 3 | 19-12 | 24 | |
| p. | Strzelec | Bramki |
| 1. | Lautaro Martínez | 8 |
| 2. | Christian Pulisic | 7 |
| 3. | Riccardo Orsolini | 6 |
| 4. | Hakan Çalhanoğlu | 6 |
| 5. | Rafael Leão | 5 |
| 6. | Nico Paz | 5 |
| 7. | Kenan Yıldız | 5 |
| 8. | Federico Bonazzoli | 5 |
| 9. | Gianluca Scamacca | 5 |
Dyrektor generalny Milanu, Giorgio Furlani, wypowiedział się na konferencji prasowej przed startem amerykańskiego tournée Milanu: "Chciałbym powiedzieć tylko kilka słów. Dlaczego tu jesteśmy? Po pierwsze, jest to turniej na wysokim poziomie, który pozwoli nam zmierzyć się z najlepszymi zespołami świata i dobrze przygotować się do nadchodzącego sezonu. Po drugie, Stany Zjednoczone są dla nas ważne, rynek sportowy jest największy na świecie, a piłka nożna rozwija się bardzo szybko. To dla nas bardzo ważny rynek. Mamy tutaj szeroką bazę kibiców i kilkanaście fanklubów. Mamy nadzieję, że zobaczymy ich na naszych meczach. Właścicielem klubu jest amerykański fundusz RedBird Capital, który działa w sektorze sportowym, medialnym, rozrywkowym i kulturalnym. Los Angeles to stolica rozrywki. Byliśmy tutaj ostatnio w 2018 roku, chcemy przyjeżdżać częściej. Są z nami legendy klubu jak Franco Baresi i Daniele Massaro, którzy grali tutaj wiele lat temu [z reprezentacją i towarzysko z Milanem]. Piłka nożna w Stanach wtedy dopiero raczkowała, od tamtego czasu bardzo wiele się zmieniło, co właśnie tłumaczy, dlaczego Stany są dla nas tak ważne".
Bo wiecie, fanów w Chinach, Indiach, czy wśród Arabów jest sporo.
Ale USA do dziś jest wiodącym krajem w popkulturze. Stąd współpracę Milanu z firmami high-fasion, nie tylko dlatego, że Mediolan to stolica mody, ale też dlatego, że kilka razy jakiś influ typu Kardaszian czy coś założy jakieś ubranie tej marki i jeszcze jak to zdęcie z jakichś powodów stanie się viralem - cyk możesz mieć modę na Milan.
Dlatego tak mocno przemy teraz w social media, prezentacje piłkarzy są takie estetyczne i jest masa postów na Instagramie Milanu (na Tik-Toku zapewne też)."
Bo Milan ma gigantyczny potencjał marketingowy - wielka historia, ładne europejskie miasto, które do tego jest stolicą mody i można się polansować (co amerykanie uwielbiają). Jak jeszcze będzie nowy stadion, to może być naprawdę fajnie. Można się zżymać, że zrobi się z Milanu klub life-stylowy, ale w takim kierunku poszedł kapitalizm (vide wielkie marki gitarowe z tradycjami jak Gibson, które bardziej skupiają się na robieniu ładnych i lanserskich zabawek niż dobrych instrumentów) i nie ma co się na to obrażać, bo może być z tego fura kasy. A jak będzie fura kasy, to będzie w przyszłości łatwiej o wyniki sportowe. Zresztą, to napędza się samo - jak nie będzie wyników, to nie będzie popularności. Także jestem jakoś spokojny o przyszłość Milanu w ogóle - choć akurat zbliżający się sezon mnie nieco martwi.