SCUDETTO


MERCATO LIVE 27.07: Ballo-Toure odrzucił ofertę Fulham [17:27]

27 lipca 2023, 08:42, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 27.07: Ballo-Toure odrzucił ofertę Fulham [17:27]

[08:42]: Jednym z celów transferowych Milanu tego lata jest Yunus Musah. Amerykanin z włoskim i angielskim paszportem od kilku tygodni jest już dogadany z rossonerimi i widzi się w ekipie z San Siro. Valencia jednak póki co wciąż twardo obstaje przy żądaniach na poziomie 25 mln euro odstępnego. Milan jak dotąd doszedł do 20 mln euro łącznej kwoty transferu. Według Tuttosport, po powrocie mediolańczyków ze Stanów Zjednoczonych może to się zmienić i propozycja wzrośnie. 20-latek to jeden z priorytetów rossonerich na bieżące mercato.

[08:44]: Testy medyczne i badania wydolnościowe przeszedł wczoraj w Mediolanie Samuel Chukwueze. Dziś Nigeryjczyk oficjalnie podpisze w Casa Milan kontrakt ważny do 30 czerwca 2028 roku.

[09:47]: Według Il Corriere della Sera, na mocy kontraktu, który zostanie dziś podpisany, Samuel Chukwueze będzie zarabiał w Milanie 4 mln euro netto rocznie.

[10:04]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że oprócz Yunusa Musaha Milan może sięgnąć także po kolejnego pomocnika - takiego, który ma cechy registy. Na tę chwilę odpowiedzialność gry na tej pozycji spoczywa na Rade Kruniciu. Nowemu nabytkowi miejsce mogłoby zrobić odejście Yacine Adliego, którym interesują się Lille, Sevilla i Eintracht Frankfurt.

[10:56]Samuel Chukwueze znajduje się już w Casa Milan, gdzie złoży podpis pod kontraktem z rossonerimi.

[11:47]: Jak donoszą dziennikarze z Arabii Saudyjskiej, kluby z tego kraju mają chrapkę na Ismaela Bennacera i nawiązały już pierwsze kontakty z Algierczykiem. Póki co piłkarz jest kontuzjowany i wróci do gry najwcześniej w listopadzie, ale w styczniu sytuacja może wyglądać już inaczej i doprowadzić do większych konkretów.

[12:23]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że Yunus Musah trenuje indywidualnie. Napięcie pomiędzy Amerykaninem a Valencią jest wyczuwalne. Pomocnik żąda transferu do Milanu.

[12:45]Junior Messias znajduje się w orbicie zainteresowań Torino, Bolonii i Salernitany - podaje Il Giornale.

[12:50]: Według Daniele Longo, Samuel Chukwueze złożył już podpis pod kontraktem z Milanem. Pozostaje zatem wyłącznie oczekiwać na oficjalny komunikat klubu.

[16:32]MilanNews: Valencia obniżyła swoje żądania za Yunusa Musaha z 25 mln euro do 22 mln euro, z czego 20 mln ma być podstawową kwotą transferu, a reszta składać się z bonusów. Rossoneri zaproponowali Hiszpanom łącznie 18 mln euro za Amerykanina i nie zamierzają się spieszyć. Strony zbliżają się do porozumienia, ale na tę chwilę wciąż go nie wypracowały.

[16:50]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że Fode Ballo-Toure definitywnie odrzucił ofertę Fulham. Z londyńczykami dogadany był Milan, który miał zarobić 4 mln euro, ale piłkarz nie chce przenosić się do ekipy z Premier League. Doniesienia medialne wskazują, że Senegalczykiem interesują się także Nicea czy Bologna.

[17:27]: OFICJALNIE: Samuel Chukwueze piłkarzem Milanu - KLIK!



234 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krisss811
krisss811
27 lipca 2023, 23:42
Jakaś polska tv będzie pokazywać mecz z Juve???
0
gago1145
27 lipca 2023, 23:44
Eleven
1
Szczechu1899
Szczechu1899
27 lipca 2023, 23:12
Romano podaje,że Juve wysuwa się na prowadzenie w walce o Gonzaleza- tego lewonożnego stopera z Valencii.
0
KartonGips
KartonGips
27 lipca 2023, 22:30
W sumie ciekawe czemu tak wypychają na siłę tego Ballo-Toure. Jak przychodził to oczekiwania wobec niego były bardzo niskie, mało grał ale jak już się pojawiał to dawał radę, choć nie oszukujmy się szału nie robił. Ale też całkiem niezłe kluby się nim interesują (tu Fulham, Nicea, Bologna gdzie pewnie byłby graczem 1 składu) więc aż taki cienki to nie może być. A kto za niego niby? Młody włoski talent (do rejestracji) to będzie kosztował gruby hajs, a tani włoski talent to będzie cienki jak sik jaszczurki.
0
Zoro_9
Zoro_9
27 lipca 2023, 22:34
Rozchodzi się chyba o minuty. FBT chciałby więcej grać.
0
kamilus
kamilus
27 lipca 2023, 22:38
"W sumie ciekawe czemu tak wypychają na siłę tego Ballo-Toure."

Pewnie dlatego, że i tak mało gra, bo Theo ma dobre zdrowie (puk! puk! puk!), więc można go wymienić na dowolnego Włocha. Do tego bardzo ważnym czynnikiem jest to, że istnieje klub, który chciałby go pozyskać, więc zawsze to okazja na plusvalenzę.
1
KartonGips
KartonGips
27 lipca 2023, 22:48
no tyle że dobry Włoch będzie kosztował sporo i będzie się marnował na tej ławce

słaby Włoch będzie tani ale też w przypadku awarii Theo będzie trzęsienie portkami jak będzie musiał ten słabiutki Mr X wyjść i zagrać mecz np przeciwko Interowi
0
Luther Blissett
Luther Blissett
27 lipca 2023, 23:31
To ściągnąć drogiego, dobrego Włocha na inną pozycję, a na rezerwowego za Theo ustawić Alexisa. Te 5 meczy ogarnie.
0
Zoro_9
Zoro_9
27 lipca 2023, 21:54
Trochę się wydarzyło od tej mojej przerwy, fajne ruchy zrobił zarząd, jak oceniacie?

;-)
0
KartonGips
KartonGips
27 lipca 2023, 22:33
trochę przyświrowali z ilością wzmocnień bez sprzedawania, ale jeśli pozbędą się pasożytów w stylu Rebicia, Origiego a do tego uda się sprzedać Messiasa to okienko jak na możliwości Milanu 8/10 wg mnie, gdzie te 2 brakujące punkty za sprzedaż Tonalego, obiektywnie rozsądna decyzja chociaż trochę dalej to boli, chyba zresztą każdego ;) ale może wróci za rok za 1/3 ceny
1
mmielczar123
mmielczar123
27 lipca 2023, 21:32
Ten młody obrońca z Valencii, który był z nami łączony, ma trafić do juve
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 lipca 2023, 21:30
FTB dołącza do klubu ultrasów Milanu?
0
Pepik
Pepik
27 lipca 2023, 21:03
Co drugie podanie Lecha skacze po murawie zamiast po niej sunąć. Nie wiem jak można mieć tak słabą technikę podania. Nawet Litwini to potrafią.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 21:12
No cóż, spójrz na reprezentację Polski.
0
Levy11
Levy11
27 lipca 2023, 20:36
Ponoć jesteśmy zainteresowani Maguayerem z Man Utd. My i Inter, Roma, Napoli
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 20:46
Poza tym, że to piłkarskie pośmiewisko to zarabia 6,2 netto, więc można zamykać temat.
16
Corsa
Moderator Corsa
27 lipca 2023, 20:51
Całe szczęści poza naszymi możliwościami finansowymi.
5
Zoro_9
Zoro_9
27 lipca 2023, 21:56
Raczej odklejka pismaków
0
Sakuragi
Sakuragi
27 lipca 2023, 20:29
Zmieniłem nick :)
0
Skot Łilson
27 lipca 2023, 20:35
Gratulujemy! :)
3
Corsa
Moderator Corsa
27 lipca 2023, 20:50
ja tam i tak widzę Tośka :P
0
Rocker
27 lipca 2023, 20:59
To tak można?
0
Starosta
Starosta
27 lipca 2023, 21:00
a tamten Ci się nie podobał czy jak?
0
Sakuragi
Sakuragi
27 lipca 2023, 21:24
Rocker

Niektórzy mówią, że nie można zmienić nicku na acmilan.com.pl, ale to nie prawda. Można, tylko trzeba zostawić awatar. Na tym polega odpowiedzialność.
6
Sakuragi
Sakuragi
27 lipca 2023, 21:27
Starosta

No właśnie tak średnio, kiedyś na szybko upotoliłem konto i tak zostało na kilka lat. Dałem z siebie całe 30%
1
Zoro_9
Zoro_9
27 lipca 2023, 21:49
Takem czuł, że to bohater Slam Dunk na avku

;-)

To jest czyjś fanart czy skąd to pochodzi ?
1
Sakuragi
Sakuragi
27 lipca 2023, 22:26
To nie fanart a art z pod ręki samego Takehiko Inoue :)
2
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 20:25
https://twitter.com/MilanEye/status/1684629044434784257?t=NWTEZGBxy9JOabvm1k4kiQ&s=19

Dzięki, Osimhen :P
6
Shevc
Shevc
27 lipca 2023, 20:54
Skoro Osimhenowi tak się podoba to może by tak...
0
carrygun
carrygun
27 lipca 2023, 20:58
Może Napoli się zgodzi na wymianę Origi + dopłata 30 milionów. Z Origim mieliby gwarantowany półfinał LM minimum.
2
Shevc
Shevc
27 lipca 2023, 21:01
Znaczy.. w sensie ze oni dopłacają? :D
1
Starosta
Starosta
27 lipca 2023, 21:03
Podobno Araby też De Laurentisowi ofertę za Osimhena dały taką ze nie będzie się zastanawiał. Ciekawe czy Osimhen by chciał tam iść.
0
Luther Blissett
Luther Blissett
27 lipca 2023, 20:08
Ad. 16:50 - Mam nadzieję, że to nie z miłości do klubu... ;)
0
mpt1899
mpt1899
27 lipca 2023, 20:01
Tak myślę, dlaczego tak wielu tutaj jest przekonanych o przejściu na 4-3-3. Pioli wyraźnie w wywiadzie powiedział o zmianie taktyki, że MOŻNA by bylo grac 4-3-3 ale to wymaga zmian i jest zależne od tego jakich pilkarzy dostanie. Moim zdaniem zostanie 4-2-3-1 (Mike-Theo, Tomori, Thaiw, Calabria-Rijnders, RLC- Leao, Puli, Sammy- Giroud). Nie wierze, że Puli lub Sammy będą grzali lawe. Moim zdaniem mamy piłkarzy bardziej pod 4-2-3-1 niz 4-3-3.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 20:03
5
KartonGips
KartonGips
27 lipca 2023, 22:37
też tak myślę, bo w końcu jest skład na 4-2-3-1

tzn w końcu jest "10" z prawdziwego zdarzenia (Pulisić), a nawet zmiennika mamy w pewnym sensie za darmo (De Ketelaere, bo i tak go nikt w końcu nie chce kupić to niech już zostanie), oba mocne skrzydła, a do tego trochę kaszana w pomocy, ale przy tym 4-2-3-1 potrzeba tylko 2 środkowych pomocników a do tego już kadra jest wystarczająca
1
mpt1899
mpt1899
27 lipca 2023, 22:41
Nawet ci pomocnicy. Obaj sa niezli w defensywie a do tego lubia presowac i isc do przodu. Do tego Rijnders potrafi dograc a RLC ma wzrost i siłę.
0
Pepik
Pepik
27 lipca 2023, 19:21
FBT pokazuje, że romantyzm w futbolu jeszcze nie umarł
9
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 19:49
Czekamy na Rebićia i Origiego :0
W Milanie było już kilku romantyków ;)
El Capitano MontoPronto, Ke$$ie itd.
6
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 18:56
Ja bym tego FBT zostawił, solidny zmiennik i uważam, że lepszego obecnie nie znajdziemy. A młodego i utalentowanego nie ma sensu brać, bo przy Theo to się zmarnuje.
11
Corsa
Moderator Corsa
27 lipca 2023, 18:52
Fode może zostać, bardziej wszystkich martwi Rebić i Origi, tych dwóch trzeba pożegnać jak najszybciej.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 18:54
15
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 18:58
Robić ponoć blisko Besiktasu, natomiast martwi mnie Origi, bo o nim jest kompletna cisza. Jedynie dzisiaj pisali, że Gerrard chciałby go u siebie w klubie.
0
Corsa
Moderator Corsa
27 lipca 2023, 19:03
Origi może się tutaj rozgościć na długie lata. Piękny kontrakt, piękne miasto, piękne wakacje. Gdyby chciał grać(grzać ławkę) w Angli to raczej tam by został.
5
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 19:07
Może trzeba mu powiedzieć, że w Arabii też jest cieplutko i fajne kluby do imprezek :P
0
Corsa
Moderator Corsa
27 lipca 2023, 19:12
i roznegliżowane kobiety na ulicach :D
5
k__f__c
k__f__c
27 lipca 2023, 19:44
Ściągnęliśmy etatowego ławkowicza to teraz będziemy się z nim bujać przez parę lat
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 19:46
0
chory
chory
27 lipca 2023, 18:43
i dobrze że nie chce do Fulham, mamy ważniejsze rzeczy na głowie niż wymiana zmiennika na lewej obronie

a Kessie jak widać z głową, kto normalny by chciał teraz dołączać do Juventusu co ten klubik odwala to głowa mała
4
Starosta
Starosta
27 lipca 2023, 18:23
Offtop. Podobno Marco Veratti idzie do Arabii. No to niezłe jaja tam się odwalają.
0
Deus
Deus
27 lipca 2023, 18:31
trzeba uczciwie przyznać, że Verratti to talent 10-lecia we włoskim futbolu ale zamiast być legendą Realu/Barcy to zmarnował karierę w PSG.
18
palonettoACM
27 lipca 2023, 18:36
Czyli wygląda na to, że kończy się epoka PSG z "rozmachem". Jeszcze Mbappe odejdzie no i Neymar już nie taki sam jak kiedyś.

I pewnie paradoksalnie wyjdzie im to na dobre. :)
9
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 18:55
Deus
Pamiętam, że Milan też się o niego starał.
Mógł zostać legendą Milanu ;)
W tyłku z tymi Realami czy Farsami ;)
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 20:42
MilanHomer
Z tego co kojarzę to z Włoch chciał tylko do Juventusu, bo jest ich kibicem. Szkoda, świetny zawodnik, on to dopiero by u nas śmigał jako "6".
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 lipca 2023, 18:20
Takiego Kessiego mieć teraz na DP i w zasadzie pierwsza jedenastka kompletna a i z ławki ma kto wchodzić. Ciekawe czy Iworyjczyk byłby skłonny obniżyć swoją pensję. Możliwe, że dałoby radę dogadać z Barceloną jakąś preferencyjną dla nas formułę wykupu (wypożyczenie z opcją).
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 18:24
3
mufi
mufi
27 lipca 2023, 18:43
nie ! on się nie nadaje do Milanu !
1
palonettoACM
27 lipca 2023, 18:50
Barcelona już nam wcisnęła na cały sezon Desta z wcale niemałą pensją, także wątpię, że idzie z nimi dogadać jakiś dobry deal tego typu.

Inna opcja niż wypożyczenie i podział pensji po połowie chyba nie ma sensu. Chyba, że Iworyjczyk się poświęci w jakiś sposób i pójdzie na ustępstwa, ale to niemożliwe :P
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 18:59
Ke$$ie grał w 4-3-3 u Gattuso i wyglądał przekozacko tragicznie ;)
Znaczy się o ile grał blisko własnej 16-stki i nie zapędzał się pod nie swoją 16-stkę, to wyglądał ok.

A po drugie to glizda, wsza łonowa i ktoś bez honoru.
2
Vol'jin
27 lipca 2023, 19:16
a skąd to przekonanie, że przy 4-3-3 Kessie grałby na "6"??
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 19:52
Vol'jin
Ke$$ie z tego pamiętam nie grał na 6-stce tylko jako "8".
Na "6" byli Baka i Lucas.
B2B, tylko brakuje mu jakości z przodu, techniki, wizji, podania itd.
1
Zuber
Zuber
27 lipca 2023, 19:58
Ja rozumiem, że można go nie lubić po tych obietnicach, ale już mu tak nie ujmujcie, bo przydałby się na maxa.
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 20:40
1. Kessie to nie 6.
2. Kessie to szczur i kłamca.
3
Tanger
27 lipca 2023, 18:17
Oby udało się w końcu wykonać kilka transferów wychodzących, bo 34-osobowa kadra z Vasquezem, Jungdalem, Caldarą, CDK, Adlim, Rebiciem, Chaką, Alexisem, Messiasem, Romero, Origim, Colombo i Lazeticiem jest zdecydowanie zbyt obszerna. Nie mówię, że wszyscy z wymienionych powinni odejść, ale wszyscy to zawodnicy, którzy mogą mieć duże problemy z czasem na boisku lub są w ogóle skreśleni przez klub. A przecież w planach są jeszcze 1-2 transfery do klubu.
2
dan_acm
dan_acm
27 lipca 2023, 17:53
Skoro Fode nie chce do Anglii to jak najszybciej wymienić go z dopłata na Domingueza. W pomocy dosyć, ze mamy rewolucję to nadal mamy braki kadrowe. PRzydałoby się ze dwóch graczy i ja bym widział właśnie Domingueza i Samardzicia u nas. Co do Musaha, to gość ma słabe statystyki i nie mówię tu o G/A tylko ogólnie wypada słabo w grze defensywnej jak i ofensywnej, przeglądzie pola i podaniach. Jedyne co za nim przemawia to wiek. 20 lat - nie trzeba by go rejestrować, ale płacić tyle za gościa który nic nie pokazuje tylko dlatego, to trochę szaleństwo.
Messiasa spróbować wymienić na Singo. Może się uda, a sam SIngo ma dość wysoko sufit i jeśli poprawi się w grze defensywnej to może być bardzo ciekawym graczem.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
27 lipca 2023, 17:42
Mateo Retegui potwierdzony przez Genoę. Bardzo jestem ciekaw co z niego będzie. Chyba nie jest aż tak niesamowity skoro bierze go beniaminek za 15 mln
0
MilanFanJ
MilanFanJ
27 lipca 2023, 17:16
buahahahaha co to za żarty, że my niby jesteśmy wśród zainteresowanych Maguirem! XD

https://sempremilan.com/corsport-milan-inter-juventus-manchester-united-maguire
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 17:22
Plotka i tyle. Nie stać nas na opłacenie go .
0
tommyb1
tommyb1
27 lipca 2023, 17:42
To już Bonucci lepszy :)
4
Vol'jin
27 lipca 2023, 17:09
Fode chce rzekomo grać, w Fulham bylby zmiennikiem Robinsona (tego któremu u nas wykryto wadę serca :) a jest dość też fajnym LO w Anglii) W Bolognii chyba jednak ma większe szanse na grę
1
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 17:10
W Bolognii tak, bo w Nicei byłby zmiennikiem Barda. Ja go rozumiem, bo czasem warto zrobić krok w tył żeby nacieszyć się grą w piłkę, a FBT to solidny gracz.
7
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 16:55
Jak ktoś będzie wyzywać piłkarza za to, że odrzucił ofertę to moim zdaniem od razu powinny polecieć bany i tyle.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 17:13
9
tommyb1
tommyb1
27 lipca 2023, 17:05
ja tam tez bym do Anglii nie chciał. Rzygać się chce jak widzę naszą pogodę a co dopiero tam... poza tym Angole porąbani są
4
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 17:09
tommyb1- Mój przyjaciel mieszka w Newcastle i jakoś nie narzeka na ten kraj, choć po wyjściu z Unii czuje, że jest gorzej.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 17:47
Czarnobrody- Skąd ja to znam "zabieracie wolność, poprawność polityczna" teraz to tak się usprawiedliwia chamstwo. Ja napisałem jasno "moim zdaniem" ludzie to popierają jak widzę, a ty jako ten wielki obrońca "wolności " oraz wielki krytyk "poprawności politycznej" mówi, że ja ustalam zasady XDDD. Idź najlepiej pod jasną górę jak Najman , bo pasujesz idealnie do tego towarzystwa.

Oczywiście wplątujesz w to wszystko wątek Barcelony i próbujesz mnie obrazić, ahh, jakie to żenujące.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 17:49
1
mazigdynia
mazigdynia
27 lipca 2023, 16:45
Jakiś obrońca by się przydał przede wszystkim na środek. Kjaer ostatnio wiele błędów, wolny i spóźniony. Tomori pikuje w dół niestety. Kalulu uniwersalny, ale w kratkę gra. Thiaw daje rade uważam. Simic perspektywiczny, ale to czas pokaże.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
27 lipca 2023, 16:37
Na registe by się ktoś przydał ewidentnie, przynajmniej do powrotu Bennacera. Krunic to spoko zawodnika ale jako rezerwowy a nie pierwszy wybór na pizycje nr.6.
1
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 16:52
Myślę, że jak będziemy mieli piłkę, to między obrońców po piłkę będzie schodził Rijnders. Krunic obstawi lewą stronę w celu asekuracji Theo i Leao.
0
mazigdynia
mazigdynia
27 lipca 2023, 16:34
Musach według mnie nie będzie żadnym wzmocnieniem...przecież to rzemieślnik bez liczb. Krunic powinien zostać bo jest bardzo solidny. FORZA MILAN!!!
0
Gol
Gol
27 lipca 2023, 16:39
Bo Krunić ma lepsze liczby od Musaha.

W ogóle co to za pomysł, żeby defensywnych zawodników rozliczać z bramek i asyst, haha.
14
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 16:48
Ale Musah od liczb nie będzie.
1
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 16:54
Krunic, który ma 3 bramki i 6 asyst w 125 meczach to naprawdę liczbowy demon :D
A tak poważnie, to ani Krunic, ani Musah nie są od robienia liczb, tylko od łatania dziur po tych, którzy te liczby robią. Dlatego w kadrze powinnien być i Krunic i Musah, bo jeden taki turbo biegacz to za mało na cały sezon.
0
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 17:02
Po pierwsze, nie ma takiego piłkarza jak Musach.
Po drugie, Musah nie jest od liczb, tylko prawdziwej, brudnej roboty.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
27 lipca 2023, 17:15
@Rossu

Od jakiej brudnej roboty?

https://i.imgur.com/j5zzCvj.png
2
Rossu
Rossu
27 lipca 2023, 18:31
Ale Musah to nie jest pozycja Krunicia. Musah będzie zmiennikiem RLC, a nam jest też potrzebna '6', bo Bennacer dopiero na 2 rundę sezonu będzie.
0
karp_fso
karp_fso
27 lipca 2023, 16:26
Kessie ponoć nie chce do Juventusu xD I w pytę, bo coś czuję, że Franck w Serie A stanowiłby spore wzmocnienie rywali. Prawdopodobnie powrót do Premier League, bo Inter też odrzucił, a my mu nie damy takiej pensji (to akurat dobrze).
0
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 16:39
No i dobrze, że nie chce. Ja tam go rozumiem, bo w Lidze włoskiej grał wiele lat.
0
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 17:14
Powrót? To by znaczyło, że kiedyś tam grał :D
1
karp_fso
karp_fso
27 lipca 2023, 21:26
Patoo_07
Powrót zainteresowania Premier League, rozpędziłem się :D
0
dominord
dominord
27 lipca 2023, 16:00
D’Ottavio potwierdza(a przynajmniej nie zaprzecza) zaintesowanie Fenerbache Kruniciem, ale na razie nie ma konkretnych negocjacji. A wy co sądzicie, czy w przypadku dobrej finansowo oferty Milan powinien się zgodzić na sprzedaż?
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
27 lipca 2023, 16:01
Tak ale pod warunkiem dobrej ceny i dobrego zastępcy np. 15mln wzwyż i zakup np. Domingueza z Bologny
1
Dusiek
Dusiek
27 lipca 2023, 16:05
Pytaniem jest, jaka jest dobra finansowo ofertę za Rade? 30 baniek, oddał bym z miejsca. 10? No już nie do końca byłbym przekonany. Ale słabo to trochę brzmi, ze podstawowym regista jest właśnie Bosniak. Na ławkę ok.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
27 lipca 2023, 16:11
@dominord
Jeżeli byłoby za niego jakościowe zastępstwo i dostalibyśmy dobrą ofertę to tak. Niestety, ale Rade pewnego poziomu nie przeskoczy i jeżeli mamy się rozwijać jako zespół, niektórzy gracze muszą odejść. Z drugiej strony zostaje Krunić jako zmiennik/rezerwowy, czyli gdzie go nie wrzucisz to zagra (raz lepiej, raz gorzej) - problemem jest bardziej to, że z zawodnika, który powinien być co najwyżej rezerwowym w takim klubie jak Milan stał się podstawowym pomocnikiem. Nikt nie wie jaki Pioli ma plan :)
1
palonettoACM
27 lipca 2023, 16:15
Już w tym momencie potrzeba jeszcze dwóch transferów do pomocy. Z odejściem Rade potrzeba byłoby trzech. Do startu sezonu zostało już jakieś 20 kilka dni.

Osobiście poczekałbym conajmniej rok, aby ewentualnie spieniężyć Krunicia. Ta formacja to największa niewiadoma w Milanie na ten moment, a dodatkowe odejście wraz z kontuzjowanym Bennacerem może ten chaos pogłębić, tym bardziej jeżeli Piolemu nie do końca uda się to wszystko poskładać. W ogóle nie zdziwię się, jeżeli Krunić będzie najbardziej solidnym i pewnym ze wszystkich pomocników. Musi zostać też z tego powodu, że w kogoś przecież trzeba strzelać hejtem, skoro Messias jest na wylocie. :P
1
Daros
Daros
27 lipca 2023, 16:19
Absolutnie nie. Wymiana całego środka pola w jedno okienko to szalenstwo
2
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2023, 16:23
Przy kontuzji Bennacera, Rade staje się najważniejszym piłkarzem, był w tym roku najlepszym pomocnikiem plus jest poniekąd przedłużeniem ręki trenera na boisku. Niesprzedawalny piłkarz, żadne zastępstwo nie wejdzie z marszu.
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 16:27
Tak.
0
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 20:17
Nie. I tak mamy rewolucje w pomocy. Poza tym Krunić o ile nie powinien być zawodnikiem pierwszego składu, tak jest bardzo kompletnym rezerwowym, taki gracz jest potrzebny każdej ekipie.
0
olhan
olhan
27 lipca 2023, 15:28
Kurcze w sumie mogliby wziąć jakiegoś Włocha bo kiepsko to wygląda
1
juluspro
juluspro
27 lipca 2023, 15:31
przewijają się gdzieś newsy o zainteresowaniu Lucą Pellegrinim z Juve jako zmiennikiem dla Theo...o ile uda się spieniężyć Senegalczyka.
0
Vol'jin
27 lipca 2023, 15:36
lepiej niech kiepsko to wygląda niż przepłacać 2x bo Włoch :)
11
olhan
olhan
27 lipca 2023, 15:39
Pellegrini byłby fajny, do tego dołożyłbym jeszcze Baldanziego (chociaż nie wiem czy pasowałby do nowej taktyki) i może jakieś wypożyczenie Lorenzo Lucci? Odbił się od Ajaxu ale jako taki target man mógłby być niezłym zmiennikiem Giru
0
palonettoACM
27 lipca 2023, 15:46
@olhan

Lorenzo Lucca w Udinese będzie grać w przyszłym sezonie. Wzięli już go na wypo z opcją.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 15:47
1
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
27 lipca 2023, 16:47
Baldanzi fajny grajek, w tych meczach w których go widziałem zawsze się wyróżniał, świetny technicznie, osobiście uwielbiam takich zawodników.
0
MilanHomer
MilanHomer
27 lipca 2023, 15:25
Pytanie, bom nigdy nie widział Chukwu w akcji.
Czy pensja 4 mln euro netto jest na dobrym poziomie, zawyżona, zaniżona?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2023, 15:30
Zawyżona. IMO 3M to byłaby dobra wypłata.
4
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 20:15
Do tej pory zarabiał 0,5 mln netto, więc moim zdaniem zbyt wielki przeskok.
1
ósmy
27 lipca 2023, 15:24
Ballo-Toure ostatecznie powiedział NIE Fulham, którzy dawali 4 mln.
2
ZYLION
ZYLION
27 lipca 2023, 14:59
Ten Musah to menda prawie jak Hakan czy Kessie
0
_PAOLO_
_PAOLO_
27 lipca 2023, 15:07
bo?
7
TR3V0R
TR3V0R
27 lipca 2023, 20:10
Bo Zylion tak stwierdził.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
27 lipca 2023, 14:36
Ten Yunus jest tyle wart? Nie wydaje mi się.
0
DarQ
27 lipca 2023, 14:34
O widzę ,że Yunus się stawia, czyli walczak, takich nam trzeba w pomocy :)
0
MishaA
MishaA
27 lipca 2023, 14:15
inter 1-1 z arabami , cudów podobno tam nie było
1
Radles23
Radles23
27 lipca 2023, 14:06
4-2-fantazja, powraca :)
2
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 14:03
Renato Sanches blisko Romy. Nie rozumiem po co go biorą, to zdrowotny cień piłkarza.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 14:05
A walić ich.
6
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 14:08
Okej.
20
Vol'jin
27 lipca 2023, 15:36
Bo szukali 1 do 1 za Wijnalduma :)
2
k__f__c
k__f__c
27 lipca 2023, 13:57
CDK wydaje się zbędny w nowym Milanie
1
Milanboy
Moderator Milanboy
27 lipca 2023, 14:05
Moim zdaniem nadal będzie to samo. Nie pasuje mi jakoś do tego grona piłkarzy.
0
Kaka821
27 lipca 2023, 14:42
Jak będziemy grać 4 5 1, to pewnie będzie walczył o pozycję nr 10 z Pulisicem
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 lipca 2023, 16:14
Nic nie wskazuje żeby mialo być lepiej z CDK bo nawet pierwszy sparing był fatalny w jego wykonaniu. Jedynym światełkiem w tunelu jakie widzę to spora poprawę w kontakcie z drużyną na treningach co może mieć wpływ na grę ale z tym spokojnie. Dodam że wcześniej tego nie bylo
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2023, 16:24
Pierwsze 10 minut miał spoko, ale potem po pierwszym błędzie zaczął robić głupoty i grać słabo.
0
Pinokio2
Pinokio2
27 lipca 2023, 13:34
Od kilku sezonów pozycja prawoskrzydłowego była naszą największą słabością, a teraz będzie nią pozycja 6. Trochę szkoda, że nie możemy mieć najlepszego składu w 100%.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 13:35
5
Mil_online
Mil_online
27 lipca 2023, 14:25
Jak już złamałeś dane słowo i "wróciłeś", to chociaż przestań wypisywać te powierzchowne pierdy, tylko zajmij się trollingiem, bo trochę przynudzasz:).
0
marcinomilano
marcinomilano
27 lipca 2023, 15:14
Akurat tutaj ma rację, teraz to jest racjonalny Pinokio. Jestem ciekaw jaki będzie Pinokio3 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 15:14
2
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
27 lipca 2023, 13:08
Przy 4231 to podstawa wygląda spoko: Mike, Calabria, Tomori, Thiaw, Theo, Loftus, Rijnders, Chukwueze, Pulisic, Leao, Giroud/Okafor. Przy 4-3-3 robią się 2 problemy: Co z Pulisicem ? I kto jako rozgrywający? Krunic to niezbyt jakościowa opcja do podstawy. A może Pioli będzie tam testował Pulisica ?
4
Daros
Daros
27 lipca 2023, 13:10
Pulisicia na 6? Say wut
2
palonettoACM
27 lipca 2023, 13:20
Pulisić na 6 to pomysł jak z Hakanem na 6, Suso na trequartiście i Borinim na 8.

Ten, który kombinował w ten sposób, marnie skończył :P
0
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2023, 13:26
Pulisić będzie skrzydłowym.
6
kamilus
kamilus
27 lipca 2023, 13:30
Już chyba prędzej CDK zostałby cofnięty do drugiej linii niż Pulisic.
1
karp_fso
karp_fso
27 lipca 2023, 13:34
Nie no, Pioli nie ma raczej AŻ TAK absurdalnych pomysłów xD
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 13:34
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 14:07
palonettoACM
Dodałbym do tego Messiasa na 8 w derbach.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
27 lipca 2023, 14:50
Czyli mniej więcej tam, gdzie grywał w Crotone w pewnym momencie.
1
_PAOLO_
_PAOLO_
27 lipca 2023, 14:54
"Krunic to niezbyt jakościowa opcja do podstawy" ale w podstawie będzie... przynajmniej z początku.
0
Vol'jin
27 lipca 2023, 15:37
Pulisić na 6 to pomysł jak z Hakanem na 6

no popatrz pan, a w Interze to na jakiej pozycji grał w ostatnim sezonie?
1
palonettoACM
27 lipca 2023, 15:53
@Vol'jin

Jasne, że na 6. Tutaj głównie odniosłem się do poranionych pomysłów z przeszłości i HC pasował akurat do jednego wora z pozostałymi asami z rękawa mistrza taktyki Giampaolo w meczu z Udinese. Jednorazowy wybór i szybkie wycofanie się z niego, tutaj to jest kluczem.

@Alessio i @Jaca

Fajnie, że grał na tej 8-ce, ale Pioli też faktycznie totalnie przestrzelił wtedy, i to jeszcze akurat na derby. Inna sprawa, że drużyna była w bardzo ciężkiej sytuacji.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 15:54
0
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 15:53
Akurat Hakan na 6 gra super, tylko trzeba było mądrego trenera, żeby to ogarnąć, a nie Dzbanpaolo.
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2023, 19:15
Alessio_re6
Messias w Crotone grał podobnie jak u nas tylko bliżej środka, bo grali na dwie takie powiedzmy 10tki, nie miał nic wspólnego z 8ką.
0
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 13:07
Valencia od 3 lat sprzedaje wszystkich za bezcen. Carlos Soler, najlepszy zawodnik i jeden z kapitanów bez żalu pożegnany za 18 milionów i to do PSG, klubu, od którego można wycisnąć o wiele więcej. A tu przychodzi Milan po dzieciaka, który w Valencii jest 3 lata i nagle w gościu się zażarty negocjator obudził.
8
Sakuragi
Sakuragi
27 lipca 2023, 13:44
Przecież Lim to wrzód na zdrowym organiźmie narodu.
8
patoo_07
patoo_07
27 lipca 2023, 13:02
Wymienić Messiasa za Mazocchiego :D
3
Pepik
Pepik
27 lipca 2023, 13:28
Messiasa to wymieniłbym nawet na wolne miejsce w kadrze
9
Qiub
Qiub
27 lipca 2023, 13:02
No dobra, mnie teraz zastanawia co z Pulisicem? Skrzydła to Leao i Chukwueze a Amerykanin za plecami Giroud? Fajnie, że możemy mieć problem bogactwa w ataku, ale przydałby się jakiś ograny pomocnik do 1 składu.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
27 lipca 2023, 13:12
Przede wszystkim mamy rotować zarówno składem jak i ustawieniem zespołu. Po drugie, Pioli wyraźnie komunikował, że potrzebna jest większa głębia składu do walki na trzech frontach. Po trzecie, w mojej opinii, wbrew pozorom Leao i Chukwu nie muszą zawsze grać razem, bo obaj to tacy trochę jeźdźcy bez głowy. Pulisic na pewno często będzie grać w miejsce któregoś z nich.
Tak mi się przynajmniej wydaje, a jak będzie, to czas pokaże :)
1
The Legend
The Legend
27 lipca 2023, 12:59
Ja się chłopu wcale nie dziwie, że się buntuje, jak tu byle nonejm z laligi (Czukucośtam) dostaje 4 banki na dzień dobry. XD
1
Gzikuu
Gzikuu
27 lipca 2023, 13:17
"nonejm z laligi"

Widzę poziom merytoryki i obeznania na niezmiennie wysokim poziomie.
8
Rossonero.
27 lipca 2023, 13:21
Na szczęście tylko dla ciebie jest nonejm em....w Hiszpani już tak nie jest.
2
Starosta
Starosta
27 lipca 2023, 15:52
Ejjjjjj. przecież sarkazm bije po oczach z tej wypowiedzi The Legend a wy złapaliście się na to jak mały okoń.
0
nokoments
nokoments
27 lipca 2023, 12:52
Musah trenuje indywidualnie z powodu lekkiej kontuzji, a dziennikarze dorabiają do tego jakieś teorie xD
2
Von Strauss
Von Strauss
27 lipca 2023, 12:50
Jakby Arabia położy dobrą kasę za Bennacera teraz to bym się nie zastanawiał. W styczniu, jak będzie zdolny do gry, to niech doliczą 100 mln ;)
0
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
27 lipca 2023, 12:55
Za 100mln można pomyśleć za 70 nawet nie ma dyskusji, benek jest u nas filarem pomocy
0
kamilus
kamilus
27 lipca 2023, 13:01
On ma chyba klauzulę 50 mln, ale też warto pomyśleć w kontekście jego zdrowia, czy nawet taka kwota nie byłaby fajna do przytulenia.
0
The Legend
The Legend
27 lipca 2023, 13:02
100 baniek XD

Zejdźcie na ziemie. Wpadnie oferta 50m i nawet nie będą się zastanawiali.
7
Daros
Daros
27 lipca 2023, 13:09
Za 50 bez żalu. Filarem był Tonali. Bennacer wypadał często przez urazy i PNA.
0
palonettoACM
27 lipca 2023, 13:21
Benek ma klauzule, więc te 50 baniek z automatu się odpali. Jeżeli taka oferta w ogóle wpadnie.
1
1ucas
1ucas
27 lipca 2023, 14:04
Za 50mln można kupić inny filar, jak lubie benka tak jego ostatnie kontuzję....
0
Doctor_ek
Doctor_ek
27 lipca 2023, 15:20
Daros

Benek nie jest filarem, a Tonali był? Dobry żart. Za 50 to będzie słaby deal, wgl oddanie Benka będzie słabym pomysłem.
2
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
27 lipca 2023, 16:22
Doctor_ek . Zgadzam się z tobą kolego i w jednym i w drugim , jak czasami widzę co nie którzy piszą to nie wiem czy oni tak na poważnie.
0
Von Strauss
Von Strauss
27 lipca 2023, 20:15
A klauzuli to on nie miał do czasu przedłużenia umowy?
0
marcinomilano
marcinomilano
27 lipca 2023, 12:45
Ciekaw jestem Reijndera w jutrzejszym meczu, jaram się wzmocnieniami na skrzydle, ale jednak do pomocy podchodzę na razie z dużą rezerwą. Środek w składzie RLC - Krunić - Reijnders na ten moment napawa mnie obawami, za długo już śledzę ten sport żeby nie wiedzieć, że oczekiwania są zazwyczaj szybko weryfikowane, szczególnie jeśli chodzi o piłkarze który nie jest młodzikiem, zagrał jeden lepszy sezon, nie ma doświadczenia w LM a nagle zaliczy spory sportowy przeskok. Rozumiem że w statystykach wygląda świetnie, ale nadal, liczby to nie wszystko. Bez Bennacera będziemy co najmniej do listopada, a też nie wiadomo w jakiej będzie formie po powrocie. Musah oczywiście niczego nie zmieni.
Edytowano dnia: 27 lipca 2023, 12:45
4
Lomaxini
Lomaxini
27 lipca 2023, 12:39
Kolejny buntownik. Oby tu nie trafił
1
landik
landik
27 lipca 2023, 12:28
Nie dziwie się że żąda, kto chciałby grać w obecnej Valencii xD
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się