SCUDETTO


MERCATO LIVE 29.07: Besiktas chce także Messiasa. Transfer Musaha niemal gotowy [16:05]

29 lipca 2023, 06:52, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 29.07: Besiktas chce także Messiasa. Transfer Musaha niemal gotowy [16:05]

[06:52]Ante Rebić ma wylądować w Stambule już w ten weekend, a następnie odejdzie z Milanu do Besiktasu na zasadzie transferu definitywnego. Transakcja nie przewiduje żadnej opłaty wstępnej, a jedynie 2 mln euro bonusów. Jak podaje Sky, ekipa z Turcji chciałaby pozyskać także Juniora Messiasa. Pierwszą propozycję za Brazylijczyka rossoneri ocenili jako zbyt niską. Wkrótce do klubu ma wpłynąć wyższa oferta, a ostateczna decyzja będzie należała także do samego piłkarza.

[06:53]: Yunus Musah być może już w poniedziałek pojawi się w Mediolanie. Jak podaje Antonio Vitiello z MilanNews, rossoneri w pełni dogadali się już z Valencią na 18 mln euro plus bonusy w kwestii odstępnego. Strony pracują nad dograniem ostatnich szczegółów, po czym Amerykanin będzie mógł zmienić barwy klubowe.

[06:55]: Według dziennikarza Alfredo Pedulli z kolei, Milan nie porzucił pomysłu ściągnięcia Luki Pellegriniego z Juventusu jako zmiennika dla Theo Hernandeza. Wszystkie zainteresowane strony ponownie mają porozmawiać na ten temat. 24-letni Włoch ostatnie półrocze spędził na wypożyczeniu w Lazio.

[08:15]: Daniele Longo podaje, że wkrótce do Milanu wpłynie oferta za Alexisa Saelemaekersa. Klub kilka tygodni temu poinformował Belga, że może sobie szukać nowego pracodawcy.

[10:25]: Według Tuttosport, może nie dojść do wymiany Messias + 8 milionów euro dla Torino za Singo . Według dziennika trener Stefano Pioli uważa, że Iworyjczyk bardziej pasuje do gry z wahadłowymi, a nie czwórką defensorów, co preferuje szkoleniowiec. Zespoły osiągnęły już porozumienie, ale teraz operacja stanęła pod znakiem zapytania. 

[12:30]: Tuttosport podaje, że do Milanu nadal nie przyszły konkretne oferty za Divocka Origiego. Klub oczekuje, że agenci Belga wezmą sprawy w swoje ręce i znajdą mu nową drużynę, dzięki czemu Milan zarobi kilka milionów euro oraz uwolni się od pensji napastnika, która wynosi 3,5 miliona na sezon. 

[13:35]: Według Alfredo Pedulli, Milan rozmawia z Juventusem na temat Luki Pellegriniego. Lewy obrońca drugą część poprzedniego sezonu spędził na wypożyczeniu w Lazio, ale nie mógł tam liczyć na regularne występy. Teraz wiele wskazuje na to, że trafi do Rossonerich jako zmiennik Theo Hernandeza. 

[14:00]: Holenderskie media podtrzymują, że PSV Eindhoven jest zainteresowane Charlesem De Ketelaere, ale proponuje Milanowi wypożyczenia co najwyżej z opcją wykupu. Rossoneri są skłonni rozstać się z Belgiem, ale tylko za konkretne pieniądze - niespełna 30 mln euro.

[14:02]: Dyrektor sportowy Sassuolo, Giovanni Carnevali, dla Rai Sport: "Nie prowadzimy z Milanem negocjacji odnośnie Rogerio (25-letniego brazylijskiego lewego obrońcy - red.). Są inne opcje, ale w tym momencie nie ma wśród nich Milanu. Może w kolejnych dniach włączą się także oni...". 

[16:05]: Gianluca Di Marzio podaje, że trwają negocjacje między Milanem a Sheffield Wednesday w sprawie wypożyczenia Devisa Vasqueza .



214 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 lipca 2023, 10:25
Arda Güler który przeszedł do Realu, doznał kontuzji łąkotki i nie zagra przez kilka miesięcy.
Edytowano dnia: 30 lipca 2023, 10:26
2
RaveL
RaveL
30 lipca 2023, 11:45
Oni go tam już nowym Ozilem i Modriciem ochrzcili
0
matten
matten
30 lipca 2023, 05:27
Jakby udało się spieniężyć CDK i Origiego, to może starczyłoby kasy na jakiegoś fajnego napastnika :>
0
Mieszko
Mieszko
30 lipca 2023, 09:34
Kto byłby wtedy zmiennikiem Leao jak sprzedamy Rebicia i Origiego?
0
GrokssForzaMilan
GrokssForzaMilan
30 lipca 2023, 09:37
Mieszko

Okafor, Chaka(chociaż z Piolim na ławce może być ciężko) no i od biedy Snikers jeśli nie odejdzie.
0
dan_acm
dan_acm
30 lipca 2023, 09:50
Mieszko
Okafor i Pulisic i jeśli nie zostanie wypożyczony t Chaka Traore. Chyba wystarczą.
0
ósmy
ósmy
30 lipca 2023, 01:08
Atalanta będzie miała pieniądz na CDK.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 lipca 2023, 07:59
Tylko nie Atalanta. Tam zrobią z niego piłkarza i będzie nas prześladował.
4
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 lipca 2023, 08:19
Haha dokładnie, pewnie będzie nam notorycznie strzelam bramki.. Atalanta odpada xd
1
Vol'jin
30 lipca 2023, 09:24
30 mln chcemy i opcję odkupu od Aralanty
0
Grande
Grande
30 lipca 2023, 00:50
Messias + 8 mln za Singo?

Pioli: Nie ma na to mojej zgody.

Sam Singo bez Messiasa?

Pioli: Ależ proszę bardzo, serdecznie zapraszamy do nas, jak najbardziej jestem za.
7
wielki prostownik
wielki prostownik
30 lipca 2023, 08:00
Akurat z tego co się czyta Pioli nie chce Singo twierdząc że on nie nadaje się do gry czwórką obrońców.
1
Grande
Grande
30 lipca 2023, 09:16
Przede wszystkim nie odda Messiasa.
0
Milanboy
30 lipca 2023, 09:35
Znowu utarty mit o Messiasie.....
0
MiamiMilan
MiamiMilan
30 lipca 2023, 00:47
Kjaer moze odejsc, podobno nie jest juz w planach Piolego
0
Szulaj22
Szulaj22
30 lipca 2023, 01:08
Pioli też za niedługo nie bedzie w planach Milanu ;)
17
Vol'jin
30 lipca 2023, 01:40
Mało znane źródło to pisało bo to będzie taki sam żart jak wystawienie Musaha na "6"

Kjaerowi należy się uszanowanie kontraktu i godne pożegnanie na San Siro na koniec
5
Rossu
30 lipca 2023, 02:28
Nie no, nie chce mi się w to wierzyć. Maignan i Kjaer to obecnie jedyni zawodnicy, którzy trzymają szatnię za mordę.
Tak samo w to, że Musah będzie grał na '6', on się tam w ogóle nie nadaje.
0
Vol'jin
29 lipca 2023, 22:29
Musah chyba ostatnim transferem będzie do pomocy i mają się skupić na sprzedażach.

Moretto
0
Rossu
29 lipca 2023, 23:03
Czyli zostaje Adli/CDK conajmniej do stycznia? Na to wygląda.
0
oikonip
oikonip
29 lipca 2023, 23:22
Nie wygląda to przekonująco. Pewnie będziemy grali dwoma b2b po bokach i jedną 6 na środku, tylko problem jest taki, że typowej 6 nie mamy.
0
oikonip
oikonip
29 lipca 2023, 23:39
https://twitter.com/86_longo/status/1685403538761916416
A może jednak mamy XD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 lipca 2023, 00:32
Jeśli ofensywny b2b ma zostać nową 6, to niezły żart się zrobił. Wręcz komedia.
0
kamilus
29 lipca 2023, 21:50
Tak z innej beczki - dziś chyba tylko do końca dnia jest na https://www.elevensports.pl/ promocja na dostęp półroczny i roczny w obniżonej cenie. Osobiście kupiłem ten drugi (roczny) i wyszło 10,60 PLN za miesiąc.
0
carrygun
29 lipca 2023, 22:03
Cena dobra, ale i tak prawda jest taka, że jak odejmie się okres wakacyjny, święta itd., to kupując co miesiąc poza tymi okresami nie płaci się dużo więcej :D
1
Gattuso28
Gattuso28
29 lipca 2023, 22:39
Jeszcze niech wróci Bundesliga i PL na swoje miejsce po wycofaniu się Viaplay z Polski to będzie sztos.
0
Boateng93
Boateng93
30 lipca 2023, 08:24
Serio ktoś oglada Bundesligę? Myślę, że nawet liga francuska jest bardziej interesująca.
1
Deus
Deus
30 lipca 2023, 10:12
Jeszcze na wp pilot pakiet eleven kosztuje 13,99 miesięcznie.
0
chory
chory
29 lipca 2023, 21:21
nie mogę sie przyzwyczaić do tego Okafora, cały czas wydaje mi sie że mamy tylki Giroud i Colombo na ataku
5
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 21:55
Dlatego fajnie, jakby powalczyli o tego młodego Veliza z Argentyny
0
Pisar
Pisar
29 lipca 2023, 21:59
Chyba każdy o nim zapomina, bo niby jest, a go ni ma :D
0
chory
chory
29 lipca 2023, 21:15
29 lipca 2023 a angielskie kluby dalej nabierają sie na napastników z serie a xD i to jeszcze za taką kase
5
Panicz
Panicz
29 lipca 2023, 21:39
Dokładnie. Tutaj Scamacca czy Abraham strzelali po 16-17 goli a nie 9 a i tak wyspy nie ich level. Pachnie takim flopem jak skurczysyn :D
0
Rossu
29 lipca 2023, 21:40
Stawiać na Colombo, strzeli 10 bramek i United czy inne Chelsea się na niego nabiorą, najlepiej tak za 60-80 mln. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Milanboy
29 lipca 2023, 21:53
Panicz- Abraham akurat radził sobie dobrze wszędzie gdzie był. Po prostu nie pasował do koncepcji trenera i tyle.
0
Milanboy
29 lipca 2023, 21:06
Mówicie Hojlund 70 mln, a za ile Tottenham wycenia Kane'a ? A facet już ma 30 lat i kontrakt się kończy, do tego Kolo Muani kosztuje koło 100 mln euro, Goncalo Ramos nawet ponad 100 mln. Możliwe,że Manchester United dokonało najtańszego zakupu spośród napastników jakkolwiek to brzmi.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 21:07
1
Skot Łilson
Skot Łilson
29 lipca 2023, 21:12
Tyle że wyceny to jedno a realna kwota transferu drugie ;) Kolo zaliczył poza Eintrachtem 2 dobre sezony w Nantes, ten Ramos patrzyłem bardzo dobry i drugi przyzwoity w Benfice, a Hojlund miał 2 średnie sezony z tego jeden w Austrii. Jak dla mnie jest potencjał ale to kwota z kosmosu. Myślę że Wahi czy Balogun byliby tańsi i mniej ryzykowni.
1
Vol'jin
29 lipca 2023, 21:18
Atalanta lubi doić United ;] Amad Diallo mowi coś? :)
1
Milanboy
29 lipca 2023, 21:18
Skot Łilson- Arsenal raczej nie jest skłonny oddać Baloguna do Manchesteru United i pewnie sam zawodnik wiąże przyszłość z The Gunners, Wahi to ciekawe rozwiązanie, ale Rasmus warunkami fizycznymi bije na głowę Francuza. Goncalo Ramos to byłby dobry ruch, ale pamiętasz jak się skończyla przygoda z pewnym zawodnikiem który trafił do Atletico 4 lata temu, a potencjał miał o niebo większy, nie mówiąc o Nunezie który póki co nie gra wybitnie w Liverpoolu. Uważam, że Kolo Muani nie jest wart takiej kwoty i moim zdaniem to nie jest jakiś wielki potencjał, trochę przypadek jak Luka Jović więc zapewne dlatego czerwone diabły z niego zrezygnowały.

Kwota jest wielka, bez wątpienia, ale z drugiej strony chyba tańszego wyboru nie mogli zbytnio dokonać, no i zwróc uwagę na to, że Hojlund jest świetny w kadrze, a to warto podkreślic.

0
Panicz
Panicz
29 lipca 2023, 21:21
Jackson strzelił 13 goli w LaLidze (o 4 więcej) i kosztował 37 mln euro a nie 85 z bonusami.
Hojlund ma podobne osiągnięcia co właśnie taki Jackson, Wahi, Balogun, Openda itd.

Cena jak za gościa który strzelił 25 goli i wszyscy przecierali oczy a nie 9.
Realna jego wartość to ok 40-45 mln.
0
Milanboy
29 lipca 2023, 21:23
Vol'jin- Poprawię cię, każdy lubi doić United, Ajax i 100 za Antony'ego.
0
Milanboy
29 lipca 2023, 21:25
Panicz- Jackson trafił w zimę i nagle wystrzelił więc stąd taka cena, a Hojlund od początku mial łatkę giga talentu i łatkę gracza który pójdzie za wielkie pieniadze. Zobaczymy jak na tym United wyjdzie, ale uważam, że wreszcie trafili z napastnikiem, i to z takim który umie grać tyłem do bramki, no i ma nosa do okazji strzeleckich.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 21:33
0
Marcin1995
Marcin1995
29 lipca 2023, 20:55
Lubię Hojlunda ale 75+10 to chora cena, jeśli ktoś wygrywa na tym dealu to Atalanta
5
Cervusius
Cervusius
29 lipca 2023, 20:22
Hojlund do ManU za 70 mln z bonusami. Ale ich wycisnęli.
0
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 20:27
Kapitalny deal dla Atalanty, a Man U sporo ryzykuje. Jak na 20 lat, Duńczyk wykręcił dobre liczby, ale czy ma sens wykładanie 70 mln za gościa, który strzelił 9 goli w słabszej serie a, grając w podstawowym składzie jako wysunięty napastnik? Być może będzie drugim Haalandem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby znowu Czerwone Diabły przeliczyły się na rynku transferowym.
11
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
29 lipca 2023, 20:31
nie chcą może kapłana Messiasa od nas? 35mln jak dla nich już obejdzie się bez bonusów :D
8
Panicz
Panicz
29 lipca 2023, 20:31
Będzie w Bergamo picie do rana. Bo chłopak w świecie piłki póki co nic wielkiego nie zrobił. Nawet do statusu takiego Vlahovića mu daleko liczbami i regularnością. Ale kogo doić jak nie Chelsea czy United. Tam pieniądz nie ma znaczenia, jak gości z ligi holenderskiej i ukraińskiej kupują po 90 mln :)
14
marcinomilano
29 lipca 2023, 20:31
Szok jak bardzo przepłacony jest Hojlund. Gość powinien kosztować maksymalnie 20-25 mln. Mam wrażenie, że w jego cenie największy udział to miał Haaland xd
12
ósmy
ósmy
29 lipca 2023, 20:37
Niebywałe, jak MU dało się wychuśtać.
To jest chłopak ze świetnym potencjałem, i bedzie kotem, ale sama kwota to już jakaś paranoja.
Chłopak kupiony rok temu za 17 mln, strzela 9 bramek w Lidze, i zostaje sprzedany za 70 mln.
9 bramek w Lidze, a strzelał takim ekipom jak;
2xMonza, Spezia, Bolonia, Salernitana, Lecce, Empoli, Lazio, Hellas.
15
Milanboy
29 lipca 2023, 21:05
Cena jest wielka, bez wątpienia, ale moim zdaniem United dokonało mądrego ruchu i co więcej, ten gość jest liderem strzelców do eliminacji mistrzostw Europy, a jak już strzela regularnie w kadrze, to musi być dobry w tym co robi.

To możliwe będzie wreszcie porządna 9 od czasu Zlatana .
0
hyrus13
hyrus13
29 lipca 2023, 21:22
A później wielkie zdziwienie, że MU nic nie gra. Przepalają kasę tak, że Fassone mógłby tam jechać na staż.
5
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 20:08
Rebić i Vasquez blisko odejścia, to jeszcze zostali Origi, Toure, Messias, Saelemaekers, Pobega, Lazetić, Colombo i Adli, z czego ostatni dwaj/trzej na wypo. Pewnie sporo osób twierdzi, że wychowankowie powinni zostać, ale moim zdaniem mocno odstają od poziomu jaki Milan chce prezentować i na ich pozycje powinni zostać sprowadzeni mocniejsi gracze.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 lipca 2023, 21:06
Nie mogą zostać na ich pozycje sprowadzeni mocniejsi gracze, bo nie będzie można ich zarejestrować. Pozbywając się wychowanków, nawet prezentujący niższy, rezerwowy poziom, zostajemy z 22 miejscami do rejestracji (bo Calabria zostanie). Biorąc pod uwagę, że włoskich wychowanków też mamy tylko trzech (Mirante, Sportiello i Florenzi), to zostajemy z 21 miejscami. Oczywiście można sprowadzić graczy U-21, których rejestrować nie trzeba, ale: a) młodzież o lepszym umiejętnościach będzie mega droga, b) młodzież też dorośnie za rok czy dwa i znów będą problemy z wychowankami.

Więc Origi, Toure, Messias i Alexis na sprzedaż, Lazetić i Adli na włoskie wypożyczenia (Może Francuz przekona do siebie Piolego, jak będzie miał dóbr osiągi w Serie A, ewentualnie wróci, kiedy już Piolego na ławce nie będzie), a Colombo i Pobega powinni zostać w klubie jako rezerwowi. Na rezerwę nikogo lepszego nie ściągniemy w dobrej cenie.
3
Skot Łilson
Skot Łilson
29 lipca 2023, 21:08
Jak odejdą wychowankowie to po co ściągać mocnych graczy skoro nie będzie można ich rejestrować? Uważam że Pobega jako 6 ŚP da radę na mecze z drużynami z dołu tabeli.
0
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 21:21
Na atak za Colombo może przyjść 19-letni Veliz, którego przez 2 (3?) sezony nie trzeba będzie rejestrować, a po tym czasie w klubie nie będzie już Giroud. Poza tym nie powinno być większych problemów z rejestracją. Graczy starszych niż 21 lat, nie wychowanych we Włoszech można zarejestrować 17, a po odejściach zawodników niepotrzebnych, zostanie 13 - Mike, Tomori, Kalulu, Kjaer, Theo, RLC, Reijnders, Krunić, Leao, Pulisic, Chukwueze, Okafor oraz Giroud, więc nawet po doliczeniu Alexisa, czy Adliego, zostaną niewykorzystane miejsca. Do tego z graczy wychowanych we Włoszech są Sportiello, Mirante i Florenzi, czyli zostaje jeszcze jedno miejsce dla np. Pellegriniego. Jako nasz wychowanek zostanie Calabria, a graczy u21 - Thiaw, CDK nie trzeba rejestrować.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 21:22
0
Mieszko
Mieszko
29 lipca 2023, 21:21
Nie mogą ich wszystkich sprzedać...kto będzie wchodził z ławki?
1
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 21:25
W sumie Pobega jako mocno rezerwowa opcja do pomocy może zostać (chociaż mówiło się, że Torino może za niego wyłożyć nawet około 15 baniek), ale nie widzę sensu, żeby Colombo siedział u nas na ławce. Lepiej, żeby łapał minuty w jakimś średniaku serie a.
0
Vol'jin
29 lipca 2023, 22:34
ale pamiętajcie, że graczy U-21 do LM nie zarejestrujemy i zgłosimy 18-20 osobową kadrę ? ;]
2
artorn
artorn
29 lipca 2023, 19:58
Singo ma dziwne foto w google xD
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
29 lipca 2023, 20:32
wrzuciłbyś Ty draniu od razu a nie... musiałem aż sprawdzić xd


https://t0.gstatic.com/licensed-image?q=tbn:ANd9GcThqkn5ePkY-XMBPTfmfGVGO6vPIqb-XheO0dythiuqTmhIltxKJLkWewmLXtGitaKT
1
artorn
artorn
31 lipca 2023, 13:44
sorki:D
0
urugwajczyk
urugwajczyk
29 lipca 2023, 18:57
Ponoć Giroud i Mike właśnie łączą się na teamsach z Mbappe żeby przekonać go do obniżenia pensji i dołączenia do Milanu. Theo szuka mu mieszkania niedaleko San Siro, ponoć to mieszkanie po Suso jest wolne i Kylian będzie mógł chodzić na piechotę na mecze żeby lepiej poznać miasto i sąsiadów. Nie wiem ile w tym prawdy, ale gdyby zgodził się na 5mln podstawy plus 500tys w łatwych do zdobycia bonusach to może się to udać. Jak myślicie, będzie coś z tego?
0
chory
chory
29 lipca 2023, 19:02
dobra tylko skąd wziąć 200mln odstępnego
0
urugwajczyk
urugwajczyk
29 lipca 2023, 19:09
Rebić + Messias + Origi = kasa na Mbappe
7
jedunio
jedunio
29 lipca 2023, 19:11
Pytanie, ile wziąłeś bądź spozyles przed napisaniem tego posta??
8
DarQ
DarQ
29 lipca 2023, 19:51
To nieprawda....Mbappe wynajął kawalerkę na obrzeżach Mediolanu.
1
Juzio
Juzio
30 lipca 2023, 05:53
Nie kawalerke tylko pokój 10m2 w suterenie.
0
Milanboy
29 lipca 2023, 18:56
El Bilal Toure w Atalancie, a Hojlund już bardzo blisko Manchesteru United.

Czerwone Diabły wyciągnęły wnioski z fiaskiem Haalanda gdy wojowali o niego z BVB , no i dunczyk w United heh.
0
Rossu
29 lipca 2023, 18:41
Kiedy Samardzić był łączony z Milanem miesiąc temu, to po co nam taki cienias, zarząd debile, Fratessi lepRZy. Teraz kiedy idzie to Interu, to przecież zawodnik TOP.
8
Salas89
Salas89
29 lipca 2023, 18:11
Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale przy okazji transferu Piątka do Herthy nie przewinął się wówczas temat Lazara Samardzicia? Chyba był nawet kapitanem ich młodzieżówki. Swoją drogą za rozsądne pieniądze też bym go widział u nas. Ale cena to pewnie dużo powyżej 20mln.
0
gattusoBDG
gattusoBDG
29 lipca 2023, 18:27
Spoko grajek ale dziś piszą, że lada chwila będzie w Interze.
0
dan_acm
dan_acm
29 lipca 2023, 18:27
Ponoć Inter zaoferował teraz 25 mln
0
Kempez
Kempez
29 lipca 2023, 18:05
Przed chwilką wróciłem z żabki i jakiś typ który tam siedział mówi, że jakiś Mekambe ma do Milanu przejść.
Coś wiecie na ten temat ?
1
Rafał0209
29 lipca 2023, 18:17
Za mało kolega wypił pod żabką jeszcze 3 Warki plus dwie małpki to będzie widział Mbappe w Milanie :)
10
checa1983
checa1983
29 lipca 2023, 18:37
Przynajmiej 2 razy jestem w żabce ale,aż tak to mnie nie poniosło :/
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 18:40
2
kamilus
29 lipca 2023, 20:03
Mekambe? Chyba Mambeppe.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 20:03
1
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 20:22
Skoro Kylian za drogi, to może weźmiemy młodszego Ethana z u19. Kontrakt do 2024, młody, perspektywiczny, Francuz z afrykańskimi korzeniami. Tak btw, dziwne, że po przejęciu sterów przez Moncadę i Furlaniego, przestaliśmy się interesować rynkiem francuskim, a przynajmniej nie zaglądamy do niego tak często, jak wcześniej.
1
rossoner111
rossoner111
29 lipca 2023, 17:49
Samardzic to Top wolał bym go 100 razy bardziej niż CDK. Ten chłopak się mega zapowiada. Trzeba im pogratulować. W ich pomocy ma kto kreować. My póki co kupujemy mięśnie
2
Deus
Deus
29 lipca 2023, 17:43
Z uwagi na profil naszych BTB przydałaby się bardziej kreatywna 6, poza tym 1 skład jest kompletny i wygląda to bardzo sensownie. Ławka również wygląda ciekawie choć Okafor jest sporą niewiadomą.
1
Milanboy
29 lipca 2023, 17:21
Samardzic oraz Frattesi to są naprawdę dobre wzmocnienia do drugiej linii. Przydałby się tam jeszcze dobry obrońca jak nie dwóch dobrych defensorów.
4
lubiekoty
lubiekoty
29 lipca 2023, 17:25
Pewnie pod koniec okna wezmą Demirala
2
Pisar
Pisar
29 lipca 2023, 21:58
Zgadza się Inter potrzebuje jakiegoś dobrego defensora, ale tak pół żartem, pół serio, to przy takiej drugiej linii i ewentualnum przyjściu Baloguna i tak zawsze więcej strzelą niż stracą :P
1
Rossu
29 lipca 2023, 17:14
Do usunięcia.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 17:14
0
chory
chory
29 lipca 2023, 17:00
"Chelsea osiągnęła porozumienie z Rennes dotyczące transferu Lesleya UgoCHUKWU - podaje Adam Leventhal na łamach TheAthletic.com."
2
Rossu
29 lipca 2023, 17:14
To już wiemy, kto będzie z nami łączony za rok.
5
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2023, 17:19
Szykują się 2 wypożyczenia z Chelsea na koniec okienka ;)
Chukwuemeka i UgoChukwu, co by się Chukwueze źle nie czuł ;)
Do tego nasz Oluwafikayomi Oluwadamilola będzie tłumaczem wraz ze swoim najlepszym kumplem Noah ArinzeChukwu Okaforem ;)
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 17:33
0
Zoro_9
Zoro_9
29 lipca 2023, 17:26
Dla nie posiądających tej wiedzy tajemnej oznajmiam, iż Okafor ma na drugie imię ArinzeCHUKWU.
2
Marcin1995
Marcin1995
29 lipca 2023, 16:16
Offtop:Samardzic ponoć w Interze, trzeba przyznać że pomoc mają bardzo silną w takim układzie
4
landik
29 lipca 2023, 16:34
Przecież to jest downgrade do Brozo xD
0
Marcin1995
Marcin1995
29 lipca 2023, 16:41
To jest inna pozycja przede wszystkim, downgrade czy nie, pomoc:Asllani,Calhanoglu,Frattesi,Barella,Mkhitaryan,Samardzić to jest absolutny sztos jak na włoskie warunki
7
Zoro_9
Zoro_9
29 lipca 2023, 16:42
Ciekawy ruch. Był łączony także z nami, Napoli i Lazio.
1
RockStar
RockStar
29 lipca 2023, 16:45
Samardzić > Musah

Serb ograny w Serie A, w poprzednim sezonie strzelił i asystował więcej niż Musah przez całą swoją karierę.
6
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2023, 16:54
Rockstar
Messias strzelił i asystował więcej niż Calabria.
6
Cuchillo
Cuchillo
29 lipca 2023, 17:04
@RockStar
Ci gracze mają inne zadania na boisku. Pobega strzelił więcej goli w Serie A niż Bennacer a nie jest lepszym piłkarzem.
1
Rafał0209
29 lipca 2023, 14:50
Ciekawe ile Kessie by zszedł z pensji, jak jest szansa to spróbować go ściągnąć, toż to płuca zespołu niemal nigdy nie łapał urazów, siła z wytrzymałością i kondycją, przecież on jest stworzony do gry w tej lidze. z czołgiem Kessie w środku plus nowe nabytki zjedlibyśmy tą ligę.
7
Huczaj
Huczaj
29 lipca 2023, 16:01
KupilismuY juz dwa czolgi: RLC i prawie Musaha, potrzebny 3? Generalnie widac ze srodek pola ma byc zabetonowany przez fizoli a ciezar ofensywy bedzie na skrzydlach
7
Rossu
29 lipca 2023, 16:06
Pytanie, gdzie by grał, bo na '8' po prawej mamy Musaha i RLC, na lewej '8' Reijnders i Pobega, na '6' Krunić.
Myślicie, że poradziłby sobie jako rygiel na '6'? Bo registą to on nie jest i nie będzie.

Ale Iworyjczyk i tak nie przyjdzie, sam chce spróbować sił w Premier League, a drzwi w Milanie są pewnie zamknięte. Jeśli miałby wrócić, to musiałby zwolnić swojego agenta.
1
satoshi
satoshi
29 lipca 2023, 16:27
Pobiega to żaden wysoki poziom. Moim zdaniem jego pozytyw to tylko to, że ma status wychowanka.

Kessie mógłby grać w trójce pomocy jako b2b, a również wystawiany jako 10-tka jak to było już kiedyś.

Brakuje tylko wtedy sensownego registy
0
lopezito84
lopezito84
29 lipca 2023, 16:29
W dodatku trzeba pamiętać że Kessie też dobrze radził sobie w ofensyfie te 8 bramek zawsze miał też bym go brał gdyby zszedł z pensji
0
dykt4tor
dykt4tor
29 lipca 2023, 16:30
@lopezito84

Pewnie dlatego, że strzelał karne ;p
4
OLRevan
OLRevan
29 lipca 2023, 17:09
Kessie jest włoskim wychowankiem co jest dużym plusem
0
k__f__c
k__f__c
29 lipca 2023, 17:37
RLC i Musah przy Kessiem to żadne czołgi, tankietki co najwyżej
4
tommyb1
tommyb1
29 lipca 2023, 14:29
Może by tak spróbować wcisnąć CDK na płatne wypozyczenie z opcją wykupu... Np 5+25. Tylko pytanie komu?? Bo PSV raczej nie zaryzykuje. Z resztą samemu Karolkowi też to raczej nie przypasi.
0
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2023, 14:36
Na razie jest próbowany na "6", ale nie wiem czy tam wypali.
Jakby miał trochę swobody w bieganiu i pressingu, to może, może, ale wątpliwe.
Chłopak talent ma ogromny, potencjał też, gdzieś wypali.
0
Jaca23
Jaca23
29 lipca 2023, 14:24
Przecież 8+ Messias za Singo to świetny deal. Niech Pioli się nie wygłupia tak jak z Kamada i bierze Iworyjczyka. Coś czuję, że problemem nie jest pozycja Singo tylko, że trzeba oddać pupila Messiasa.
10
konrad1604
konrad1604
29 lipca 2023, 14:33
Newsy od tuttosport proponuje brać z dużym przymrużeniem oka ;)
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 lipca 2023, 14:24
Offtop
Zapraszam do filmu o Chukwueze! Statystyki na tle ligi, charakterystyka czy wady i zalety tego piłkarza
https://youtu.be/LoCNh2prVls
2
DarQ
DarQ
29 lipca 2023, 14:22
Ogólnie jestem już bardzo zadowolony z tego mercato. Nie ma porównania z tym co robili w tym okresie nasi poprzednicy za sterem w ostatnich 2 latach. Oczywiście, że dysponują większym budżetem ale nie wziął się on z nikąd tylko z dość trudnej decyzji o sprzedaży Tonaliego. Wg. mnie było warto. Sandro miał jeszcze zapas na poprawę ale nie wiadomo czy by z niego skorzystał. Wyrwano część serducha ale piłkarsko zyskaliśmy.
1
ACMarek
29 lipca 2023, 13:12
Nie mieliśmy prawego skrzydła (Chukwueze) i ofensywnego pomocnika (Pulisic) to teraz mamy. Nie mieliśmy fizyczności w środku pola? To zdaje się mieć będziemy, Loftus, Musah, Reijnders. Do tego Pulisic i Okafor mogą obsadzić oba skrzydła. Obejrzałem tego Musaha i jeśli faktycznie jest taki wybiegany i agresywny i szybko obracający się z piłką potrafiący zagrać dobre podanie, dobrze wbiegajacy w wolne przestrzenie mijając zawodników to ze świecą szukać takiego obstawienia środka pola. Od liczb będą inni choć nie zdziwię się jak jakieś asysty i gole się pojawia. Chłopak ma 20 lat.
3
Mirek99999999
29 lipca 2023, 13:34
Rok temu czytałem podobne teksty, że po odejściu Hakana nie mieliśmy prawdziwego trequartisty, a po przyjściu CDK wreszcie załatamy tą lukę... Z ocenami tego czy mamy wreszcie prawe skrzydło, trequartistę i fizyczność połączoną z jakością w pomocy trzeba poczekać co najmniej do pierwszych kilku meczy w Serie A.
20
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 13:07
Przychodzi sporo pomocników, ale w zasadzie nadal nie mamy tego typowego pomocnika defensywnego. Kessie jest dla mnie skreślony, ale jest inny Iworyjczyk, który dałby radę na tej pozycji, a chodzi o Sangare. Liga holenderska się wyprzedaje, więc może tego zawodnika też dałoby się sprowadzić. Tylko szkoda, że najpewniej CDK nie ma w planach gry w Holandii, bo wymiana typu Belg + 10 mln za Sangare, to byłby świetny deal.
2
Zoro_9
Zoro_9
29 lipca 2023, 13:27
Sangare to byłby świetny ruch, ale wydaje się być poza wyciągnięciem. PSV raczej będzie czekać na Anglię, aż się na niego rzuci w tym lub kolejnym roku za jakieś chore pieniądze.
1
Vol'jin
29 lipca 2023, 14:54
Kessie to i tak nie jest "6"
1
spread
spread
29 lipca 2023, 13:05
Nie wiem, jest wyraźnie napisane, że singo nie pasuje piolemu do taktyki, a wy go tak strasznie chcecie tu.
A później byłaby dziwota, że zamrożony jak Adli siedzi.
4
_PAOLO_
_PAOLO_
29 lipca 2023, 13:19
Wg Tuttosrutto. Czyli co wcześniej pasował, a teraz już nie xd?
1
carrygun
29 lipca 2023, 13:59
Dokładnie, "wyraźnie napisane" bo jakiś brukowiec o tym wspomniał xD
0
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2023, 15:32
Swego czasu Pioleł mówił, że Kamada jest świetnym graczem, po czym kilka dni później, że jest słaby i do taktyki mu nie pasuje ;)
Wszędzie te bruki, nawet u naszego trenejra ;)
Podbija osiągi.
0
Sakuragi
Sakuragi
29 lipca 2023, 13:03
Nie no łysolcu nie wymyślaj głupot. Jak nam przejdzie koło nosa taki deal z Torino to będzie tragedia.
3
chory
chory
29 lipca 2023, 12:59
ja bym opchnął Tomoriego to Anglii i ściągnął Schursa z Torino
1
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 13:09
Tylko właśnie Angole chyba nie są nim za bardzo zainteresowani. Z Chelsea się lekko skompromitował, w reprezentacji nie gra, więc w ich podświadomości pewnie lepszy jest jakiś Guehi, czy Mings.
0
ósmy
ósmy
29 lipca 2023, 14:23
Wolałbym Danso z Lens.
Koszt ok. 30 mln, a chłopak fajnie czyści we Francji. Na dodatek jest otwarty na przeprowadzkę i zmianę klimatu.
Z tego co wiem, to Napoli chcą nim zastąpić Kima.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
29 lipca 2023, 12:53
Mam nadzieję, że jednak dojdzie do tej wymiany z Torino bo to byłby świetny deal. Bez wątpienia Calabrii przydałaby się jakaś solidna konkurencja na jego pozycji, nie chcę tu ujmować jakoś naszemu wychowankowi ale miał takie słodko-gorzkie występy a kiedy zabrakło Florenziego a sam Davide był bez formy to i tak wystawianie go w podst11 było najmniejszym złem.

Dest nie był pomocny ani w def ani w ofensywie może i Kalulu jakoś jeszcze dawał radę na tej pozycji ale jak nie było Kjaera to musiał grać wtedy Gabbia w obronie. Przydałby się właśnie taki bardziej ofensywny obrońca na tej prawej bo sam Davide wiele razy miał problem z wyprowadzeniem piłki do przodu robiąc głupie straty no i to też nie jest tak, że Calabria rozgrywa wszystkie mecze w sezonie bo ostatnio coraz częściej wypada z gry przez jakieś urazy uważam, że taki Singo dałby nowe możliwości na prawej flance.
1
Zoro_9
Zoro_9
29 lipca 2023, 12:47
Dziwi mnie, że nasze tuzy piłkarskie odrzucają oferty z Arabii skoro i tak najpewniej skończą w Turcji za mniejsze pieniądze. I dla nich i klubu. A tak? I wilk syty i owca cała ...

Nadal będę brnął w to, że Fresneda jest lepszym piłkarzem od Singo i chętniej widziałbym rasowego PO, a nie przemianowanego wahadłowego do rotowania z Calabrią. Jakoś wielkie zainteresowanie Realem, Arsenalem, Borussią ostatnimi czasy ucichło w jego sprawie. Może pora to wykorzystać?
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 12:56
0
Piotrek1899
29 lipca 2023, 12:56
Czytałem, że Fresnede interesuje tylko Barcelona.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
29 lipca 2023, 13:04
Styl życia.

W Arabii nie ma chodzenia po klubach i picia, ruchania, narkotyków , takiej wolności jak w Turcji.
8
DarQ
DarQ
29 lipca 2023, 13:50
Czyli bycie w Arabii jest jak bycie w małżeństwie?
Koniec z clubingiem, drinkingiem i ruhaningiem.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
29 lipca 2023, 18:43
DarQ

Ja się zaręczyłem i się skończyło, co będzie jak się ożenię?
Boję się o tym myśleć XD
1
Milanistaod95
Milanistaod95
29 lipca 2023, 12:44
jęzor wywalił jakby miał coś z głową
0
Mellion
Mellion
29 lipca 2023, 12:48
Trochę szacunku. Osiągnął więcej niż wielu mogłoby sobie tylko wymarzyć. I po Twoim komentarzu mogę stwierdzić, że jest na pewno mądrzejszy od jednej osoby ;)
14
Milanistaod95
Milanistaod95
29 lipca 2023, 13:52
wywalanie jęzora nie vjest oznaką szacunku a raczej oznaką niskich lotów. Chyba ze lubisz jak ktos ci pokazuje srodkowy palec lub jezyk. No to wspolczuje
0
Sakuragi
Sakuragi
29 lipca 2023, 15:48
Milanistaod95

Patrząc co nabazgrałeś to wnioskuję, że latarnia Twojego umysłu nie świeci zbyt jasno.
2
Milanistaod95
Milanistaod95
29 lipca 2023, 19:28
sakuragi współczuję bliskim, jedyna osoba ktora bazgrze jestes ty sam i twoi poplecznicy ktorym jak nasikają na glowę to powiedzą że deszczyk popadał.
0
ósmy
ósmy
29 lipca 2023, 19:49
Najpierw strzelasz totalną głupotę z tym wywaleniem języka.
Potem Mellion prostuje twoją wypowiedź, abyś okazał jednak swojemu graczowi odrobinę szacunku.
A Ty zamiast skorzystać z dobrej rady, i pokornie przyznać się do głupoty, to jeszcze bardziej się pogrążasz

-"wywalanie jęzora nie vjest oznaką szacunku a raczej oznaką niskich lotów"

Ty w ogóle zrozumiałeś ripostę?

Messias w trakcie meczu wywalił być może ze zmęczenia język, być może niefrasobliwie jakiś fotograf uchwycił w 1 sekundzie takie zdarzenie podczas meczu, a ten go zaraz wyzywa od głupoli.
Grałeś kiedyś w piłkę?

Tylko proszę - nie odpowiadaj.
Zrozum ;)
0
Milanistaod95
Milanistaod95
29 lipca 2023, 20:38
Nie odpisuj, po co komentujesz ósmy xD
To że wśród normalnych ludzi są też stada baranów, nie oznaczy by normalni się podporządkowywali baranom. Nie odpisuj, kończę temat. Zamykam zagrodę :D
0
RaveL
RaveL
29 lipca 2023, 12:42
Mam wrażenie, że największą niewiadomą w tym sezonie nie będą piłkarze tylko Padre. Boje się że nie dojedzie taktycznie i cały ten plan runie jak domek z kart. Bardzo chcę się mylić.
1
chory
chory
29 lipca 2023, 12:38
z Singo mielibyśmy przemocarne boki obrony chyba top3 europy dwóch niezmordowanych kopaczy biegnących wte i nazad przez 90 minut po 50 meczy w sezonie, nauczyć go tylko trochę obrony tak jak Theo i będzie bomba
0
Abdul531
Abdul531
29 lipca 2023, 12:44
To jest pewne a jak pójdzie do Interu to oni będą mieć i zaś w derbach będzie wpierdziel
1
matten
matten
29 lipca 2023, 12:28
Trzymam kciuki, aby Torino przystało na tę ofertę Messias + 8 mln za Singo :)
0
Abdul531
Abdul531
29 lipca 2023, 12:39
Z torino są dogadani tylko trenerowi coś nie pasuje bo niechce pupila stracić
1
MilanHomer
MilanHomer
29 lipca 2023, 12:18
W sprawie Singo.
Moim zdaniem, gdyby Calabria i Florenzi byli zdrowi i w formie przez większość sezonu, to nikt by nie myślał nad Singo.
Florenzi jak grał i był w gazie, pokazywał świetną grę, będąc czołową postacią drużyny, dobrze wyglądał w ofensywie (Singo jest graczem do przodu), Calabria jak ma formę to też solidna opcja w obronie.
Ale obaj mają sporo urazów i przez to nie mogą złapać i/lub utrzymać wysokiej formy.
1
Rossu
29 lipca 2023, 12:13
Myślę, że ta plotka o Singo i Juniorze to bujda, ale jeśli faktycznie Pioli chce mieć piłkarzy, których chce to trzeba dać mu szansę. W zeszłym sezonie okej, zawinił również zarząd, bo rzekomo ściągali zawodników, których nie chciał (w co osobiście nie wierzę), to w tym sezonie dostaje zawodników, których chce - także nie będzie miał żadnych wymówek. Ciekawe jak to Padre poukłada i trzymam za niego kciuki, ale osobiście uważam, że zostanie w tym sezonie zwolniony. Zacznie się od problemów z urazami i przygotowaniem fizycznym, przyjdzie kryzys - jak co roku - to nie będzie sentymentów, więc podziękują mu za pracę.
Edytowano dnia: 29 lipca 2023, 12:15
2
Abdul531
Abdul531
29 lipca 2023, 12:04
Co ten Pioli broni tego Messiasa jak może żeby go nie sprzedali a tu taka okazja wyciągnąć dobrego obrońcę
3
dan_acm
dan_acm
29 lipca 2023, 12:07
Jak mamy brać SIngo, po to żeby Pioli go zmarnował zamrażając jak Adliego bo mu do taktyki nie pasuje to lepiej go nie brać i nie marnować chłopakowi kariery.
4
Abdul531
Abdul531
29 lipca 2023, 12:42
Tylko ze Singo to wiatr jak Theo a nie Calabria co niemoze chłopa dogonić wracając do obrony
0
dan_acm
dan_acm
29 lipca 2023, 11:48
Co do SIngo miałem właśnie obawy co do jego gry defensywnej a w ustawieniu Pilego widać, że nasze boki się od siebie różnią. Theo ma wspierać atak a PO ma wtedy zostać z tyłu i tworzyć trójkę z tyłu. SIngo ma wysoko sufit i jeszcze wiele może się nauczyć, kwestia czy Piolemu uda sie nauczyć Singo gry defensywnej.
0
Rossu
29 lipca 2023, 11:48
Pellegrini głównym celem na LO, wybór o wiele lepszy niż Calafiori. Pewnie wypożyczenie z opcją wykupu.
0
dan_acm
dan_acm
29 lipca 2023, 11:31
Powinniśmy skupić się na napastniku któy już teraz jest na europejskim poziomie. Wiem, że taki kosztuje dużo, ale nie zmienia to faktu, ze powinniśmy. Wahi byłby takim piłkarzem, a tak to znowu ryzykujemy kilkanaście mln an gracza który może sie okazać nie lepszy niż Colombo którego mamy za darmo i wtopimy tę kasę.
0
Rafał0209
29 lipca 2023, 11:04
Ciekawe czy Pioli to wszystko ogarnie.
0
yagi
yagi
29 lipca 2023, 12:25
Boje sie ze nie, i ten sezon (oby tylko ten) będzie stracony.
1
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 12:59
Ja myślę, że ogarnie, ale nie będzie potrafił wykorzystać pełni potencjału tej drużyny. Pioli lubi wyciskać maxa, gdy ma niewiele, ale nie miał jeszcze do czynienia z takim bogactwem w ataku, a zdarzało mu się pokazywać, że nie potrafi w rotację, zmiany itd.
0
mmielczar123
mmielczar123
29 lipca 2023, 11:03
Wiadomo jak wiarygodny jest Tuttosport, ale wymiana Messias + 8 mln za Singo to byłby dobry deal dla obu stron.
1
Vol'jin
29 lipca 2023, 11:02
. Według dziennika trener Stefano Pioli uważa, że Iworyjczyk bardziej pasuje do gry z wahadłowymi, a nie czwórką defensorów, co preferuje szkoleniowiec.

a sam robi fikołki, gdzie Calabria i Theo przesuwają się do środka pomocy :)

5
KartonGips
KartonGips
29 lipca 2023, 11:24
taaaa, z tym że Theo jest tym bardziej ofensywnym graczem a Calabria defensywnym, stąd gdy Theo pruje do przodu to Calabria zawsze zostaje. Gdybyś miał teraz Singo na prawej stronie (czyli Theo v2) to przy kontrze na bokach obrony byłyby dziury jak w budżecie państwowym
10
Vol'jin
29 lipca 2023, 12:17
Chyba po to na 4 3 3 mamy przejść by mezzale miały te wypady asekurować?
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się