SCUDETTO


MERCATO LIVE 01.08: Krunić chce odejść do Fenerbahce [21:00]

1 sierpnia 2023, 07:42, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 01.08: Krunić chce odejść do Fenerbahce [21:00]

[07:42]: Sierpień rozpoczęty! Pierwszym transferem Milanu w nowym miesiącu ma być Yunus Musah. Program przylotu Amerykanina do Mediolanu nie został jeszcze ustalony, ale do testów medycznych i podpisania kontraktu ma dojść w tym tygodniu. Pomocnik trafiający na San Siro z Valencii będzie ósmym transferem rossonerich tego lata.

[09:48]Alejo Veliz z Rosario Central oraz Lucas Beltran z River Plate - dwaj Argentyńczycy są kandydatami do wzmocnienia ataku Milanu. Jak podają włoskie media, sytuacja odpowiednio 20- i 22-latka jest uzależniona także od przyszłości Lorenzo Colombo. Jeśli sztab szkoleniowy rossonerich zdecyduje się pozostawić wychowanka w kadrze na nowy sezon, wówczas obsada pozycji środkowego napastnika będzie w komplecie.

[12:50]: Jak informuje Yağız Sabuncuoğlu ze Sports Digitale, tureckie Fenerbahçe przedstawiło pierwszą, oficjalną ofertę za Rade Krunica. Z kolei Ertan Süzgün z tej samej redakcji dodaje, że klub doszedł już do porozumienia z samym zawodnikiem, który chce odejść z Milanu. Teraz potrzebne są negocjacje między klubami w sprawie opłaty za transfer 29-letniego pomocnika.

[14:20]: Antonio Vitiello, szef MilanNews, potwierdza tureckie rewelacje - Fenerbahce złożyło poważną ofertę Rade Kruniciowi i chce pozyskać Bośniaka, ale na tę chwilę Milan nie zamierza rozstawać się ze swoim pomocnikiem.

[14:22]: Daniele Longo twierdzi, że Rade Krunić chce odejsć z Milanu do Fenerbahce. Klub z Turcji nie złożył jeszcze oficjalnej oferty mediolańczykom, ale propozycja musi być naprawdę wysoka, by została zaakceptowana. Rossoneri nie rozpatrywali bowiem Bośniaka pod kątem odejścia i zgodzą się na transfer tylko w przypadku dobrego zarobku.

[14:37]: Jeszcze raz Daniele Longo: według niego Rade Krunić ma już pełne porozumienie z Fenerbahce i chce przenieść się do klubu ze Stambułu, ponieważ turecka ekipa zaproponowała mu doskonałe warunki kontraktu.

[17:10]: SportMediaset informuje, że Besiktas oprócz Rebicia i Messiasa, chce jeszcze ściągnąć z Milanu Mattię Caldarę. Turcy pytali dziś Rossonerich o dostępność włoskiego obrońcy. Z kolei Daniele Longo z CalcioMercato zaprzecza tym informacjom i według niego Besiktas skupia się teraz tylko na Messiasie i nie jest zainteresowany Caldarą. 

[17:35]: Gianluca Di Marzio podaje, iż Yunus Musah jutro przejdzie testy medyczne i podpisze umowę z Milanem. 

[21:00]: Daniele Longo: "Milan i Besiktas są bliscy osiągnięcia porozumienia w sprawie transferu Juniora Messiasa, ale piłkarz skłania się ku odmówieniu tej propozycji. Brazylijczyk ze względów osobistych chce zostać we Włoszech".



313 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rossu
Rossu
2 sierpnia 2023, 00:29
Real Sociedad mocno zainteresowane CDK. Chcą wypożyczyć z opcją wykupu.
1
cbvirus
cbvirus
2 sierpnia 2023, 01:46
Nie powinniśmy go oddawać bez opcji odkupu. To będzie duży błąd
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 sierpnia 2023, 23:37
Krunić na trybuny, żeby przemyślał swoje nieodpowiedzialne zachowanie.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
Ero66
Ero66
1 sierpnia 2023, 23:29
20 baniek za Krunicia i gra.
0
umbrella
umbrella
2 sierpnia 2023, 02:34
20 za jokera? 35 i kropka :)
0
Daros
Daros
1 sierpnia 2023, 23:24
Trochę nie rozumiem tego ciśnienia Stefana na 4 3 3. Wszyscy widza ze brakuje środka pola. A śpiewki o tym że przeciwnik mauczyl się 4 2 3 1, że jesteśmy przewidywalni etc można włożyć między bajki. To znaczy że każdy zespół grający w tej samej formacji kilka sexonow z rzędu jest przewidywalny? Taki Liverpool czy Real tez? Zwłaszcza w obecnych czasach gdzie przywiązanie do pozycji jest dużo mniejsze, a gracze bardziej uniwersalni. Można grać 4 2 3 1 inaczej niż do tej pory.
0
Milanista85
Milanista85
1 sierpnia 2023, 22:53
W Chelsea np. gracze na wylocie, którzy dłuższy czas nic nie grają są po 20 mln. A u nas za darmo, oby tylko zeszli z pensji. To też jest w najbliższych latach do poprawy na pewno :)
3
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2023, 22:59
Bo rezerwowi Chelsea przychodzą jako gwiazdy do Milanu, a nasi rezerwowi przychodzą jako wzmocnienia Besiktasu. Taka różnica.
17
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 23:03
Wystarczy aby Milan przeniósł się ligi Angielskiej i wybudował stadion. Wtedy będziemy jak Chelsea.
4
pijanyroman
pijanyroman
2 sierpnia 2023, 10:13
^

... czyli korpo-klub, który ma tyle wygranych LM co Nottingham Forest.
0
Jaca23
1 sierpnia 2023, 22:34
Jeśli puścimy Krunicia za mniej niż 10 mln to jesteśmy po prostu frajerami, a więcej Turcy na pewno nie dadzą. Kogo to obchodzi, że ma porozumienie z Fenerbahce? My też mieliśmy z Chukwueze dając mu ośmiokrotną podwyżkę lub z CDK, a negocjacje były długie i zapłaciliśmy za nich spore pieniądze.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 22:53
3
jfw83
jfw83
1 sierpnia 2023, 21:52
Wątpię zeby Fenerbahce było w stanie zapłacić tyle za Krunicia na ile wyceni go Milan. Chyba że sam zawodnik się uprze.
0
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2023, 21:45
Wymiana Krunica na Domingueza, to raczej nie jest wymiana na lepsze IMO. Szczególnie, że Bośniak jest wdrożony w drużynę.
Ale jak pisałem wcześniej - jak sam gracz chce odejść, to nic z tym nie zrobimy.
1
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 21:53
Zależy jak na to patrzeć, Dominguez dużo bardziej pasuje na 6 niż Krunić, piłkarsko sufit ma wyżej i jest młodszy. Czy będzie to upgrade z miejsca już trudno powiedzieć, ale w dłuższej perspektywie na pewno.

Ja jednak mam małe nadzieje, że dogadamy się jakoś z Atalantą i zrobimy swapa z CDK i Koopmeinersem. Normalnie kosztowałby ok. 40 mln, ale Atalanta niby jest mocno zainteresowana Koopmeinersem. CDK raczej nie znajdzie miejsca u Pioliego w przyszłym sezonie, więc byłby to deal korzystny dla wszystkich.
4
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2023, 23:00
CDK za Koopmeinersa to byłby majstersztyk, choć zapewne musielibyśmy dopłacić. Ale deal mógłby być bdb dla nas.

Co do Domingueza, IMO równie nie pasuje na 6tke, jak i Krunic XD
3
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 21:25
Longo pisze że za Krunića spróbowalibyśmy sprowadzić Domingueza.
2
kozik___13
1 sierpnia 2023, 21:23
Dawać Kessiego za Krunicia to byłby transfer
1
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 21:26
Fantastyczny transfer, kompletnie nie na tę pozycję.
8
DamianoMilano4444
DamianoMilano4444
1 sierpnia 2023, 21:29
A jaka pozycja jest Krunica? Chyba poza bramkarzem to każda.
5
DarthImpaler
1 sierpnia 2023, 21:47
Precz ze zdrajca. Wielkie nie dla kłamcy.
9
Rossu
Rossu
1 sierpnia 2023, 21:19
Vitiello:
Jeśli Krunić opuści Milan, jego następcą będzie Dominiguez.
9
mmielczar123
1 sierpnia 2023, 21:02
- Milan ma dobre relacje z Chelsea
- Chelsea kupuje z Rennes Ugochukwu
- 19-latek raczej nie ma dużych szans na grę w Londynie
- Milan potrzebuje defensywnego pomocnika
Teraz kropki zaczynają się łączyć - sprzedamy Krunicia, żeby zrobić miejsce na Ugochukwu i Chukwuemekę, których Chelsea z chęcią wypożyczy. Gang Chukwu szturmem podbije Europę, a Milan zgarnie ósmą Ligę Mistrzów i drugą gwiazdkę :P
8
mmielczar123
1 sierpnia 2023, 21:12
A tymczasem po Rebiciu odchodzi Vasquez. Oby powoli ruszyła maszyna z transferami z klubu
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 22:29
W brzmi nieco jak szaleństwo. Obyś miał rację. Po Berlu ciężko było w Scudetto uwierzyć. A LM.... chętnie vym to zobaczył raz jeszcze...
0
Gol
Gol
1 sierpnia 2023, 20:49
Przebudowa druga lini była potrzebna, bo na przestrzeni trzech lat straciliśmy trzech kluczowych zawodników, w tym dwóch za darmo (Hakan, Kessie) i nie było środków na ich zastąpienie. Następny sezon zaczynamy bez Bennacera, odszedł Diaz (również za darmo), a pomoc Krunić-Tonalli-CDK jest po prostu bardzo słaba, nawet z Diazem i Bennacerem nie powalała.

Mieliśmy braki na wielu pozycjach, a totalnie rozsypała nam się pomoc, więc trzeba było kogoś poświęcić. Udało się praktycznie połatać większość dziur i to nie Juniorami Messiasami czy Alexisami, tylko w większości zawodnikami którzy coś niecoś potrafią.

Rewolucji w pomocy nie było żadnej gdyby udało się przedłużyć umowy z zawodnikami którzy odeszli za darmo, teraz to żadna rewolucja tylko zwyczajne uzupełnianie braków które są w kadrze od dawna (ŚPO, PS, ŚP, N, zmiennik na LS). Uzupełnienia low cost w stylu jakiś tam podstarzały napastnik Bologny to jest rok do roku obniżanie poziomu kadry za co obwiniany był trener, gdzie obiektywnie wystarczyło spojrzeć kim on dysponował i jacy zawodnicy rok po roku mu odchodzili, a kogo dostawał w zamian.

Jedyna dobrze obsadzona formacja, obrona, nie doczekała się żadnych zmian, poza wymianą Tatarusamu na lepszego Sportiello, no i oddania Desta z powrotem do Barcelony.

Krunicia lubie, moim zdaniem gra całkiem nieźle, ale jeżeli przyjdzie oferta 15 mln+ to o czym my rozmawiamy. Gdyby się udało w miejsce Krunicia zwerbować z powrotem Kessiego, to wychodzimy na tym sportowo o wiele lepiej, nie mówiąc nic o sytuacji gdzie udaje się wypchnąć jeszcze CDK za jakieś sensowne pieniądze (28 mln o których się pisało to już w ogóle abstrakcja) i nagle mamy 30 mln+ na zawodnika do pomocy który domyślnie zastąpi Krunicia.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 20:56
3
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 22:55
Właśnie o te obronę chodzi. Ilość straconych goli. Pochodna wielu czynników. M in tego kto i jak gra pilka. Sezon pandemiczny był idealny, potem zjazd.

Kessie był zbawca razem z Gigim i Turkiem? Nie, drużyna grała i każdy wiedział co ma robić.

Kim grało Lazio ? Kim gra Atalanta, a Napoli mialo wybitny skład?

O to chodzi, bo się wszystkim chciało, a tu dajesz 5 mln, a temu np 2 ...
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 20:11
Może i mnie Du Hast jeszcze gra, ale... Atak i obrona wymaga rywalizacji a tymczasem cala 2ga linia nowa będzie. Naprawdę tego chciał Stefano ?

Może jestem stary i mam swoje przyzwyczajenia, romantyzm dziś też swoją cenę ma. Tylko jak zarządzać grupa ludzi, gdy ktoś każe żeby się koszulki sprzedawały...

Nie chce byśmy skończyli jak Roma ale Sari nas przeskoczy, niestety, bo widzi, myśli i .... klucz, ktoś go słucha....
1
tommyb1
1 sierpnia 2023, 20:18
Zazdro... Rammstein niezłe wariaty... 2 razy byłem ale już dość dawno temu.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 20:22
1
Zoro_9
Zoro_9
1 sierpnia 2023, 20:24
Deutschland musiało mieć pierdzielnięcie ;D
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 21:03
@Zoro..

Było, żałuję że nie mam ich najmniejszego glosnika basowego... była moc a la Klopp w dobrych czasach L'pool.
0
jachud3
jachud3
1 sierpnia 2023, 21:42
A tam Deutschland... Sonne urwało jaja ;) była moc!
1
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 22:24
@jachud3

Tam było w ujjj mocy. Dać im połowę że sceny i murawy - piłkarzom - żeby się tak chciało..... Byśmy się bardziej golami ekscytowali.. Choć obiektywnie to gole Theo są mnie więcej warte niż pokaz ogni wczoraj. Tam musiałem być a gole naszych chcę zawsze oglądać...
0
elszyc22
elszyc22
1 sierpnia 2023, 22:35
Byłem na nich w '16 Intro z odliczaniem i wybuchami kosmos no i reszta setu wyśmienita.
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 22:42
@ for all

Sorki, że odleciałem. Strona AC a nie RM, tylko proszę ja Was.... tu jeden koncert na jakiś czas a za chwilę kolejka co tydzień i oczekiwania emocji podobne....

Wybaczcie zmianę tematu. RM gra od lat w tym samym składzie. Ją totalnej wymiany środka pola z takim samym sukcesem jak ostatnio nie widzę....
0
tommyb1
1 sierpnia 2023, 23:23
Całą dyskografię od początku mam przerobione wzdłuż i wszerz... Ale nie mogę wyjść z podziwu jak jedno arcydzieło kolejnym przebijają. Żwir wg mnie to absolutnie mistrzostwo świata. Po obejrzeniu klipu pierwszy raz siedziałem że szczęką w podłodze przez kilka minut, Deutschland z resztą też... Nie ma, nie było i nie będzie drugiego takiego zespołu, który by swoją muzyką, wideoklipami i koncertami wywoływał tyle emocji. Koncertów nie zamieniłbym na żaden seks. 2 godzinny orgazm. Mam nadziej, że kiedyś jeszcze mi się uda zobaczyć to na żywo.
0
biedrus
biedrus
1 sierpnia 2023, 20:10
W sumie to jest to paradoks, że z Krunica się wiecznie nabijano, a jak ma odejść to większość tego nie chce (łącznie ze mną:))
4
Mirek99999999
Mirek99999999
1 sierpnia 2023, 20:25
Gdyby nie bieda w pomocy to prawie nikt by po nim nie płakał... Aż trudno uwierzyć, że prawdopodobnie Pioli podczas jednego okna straci 3 pupilków (Diaz, Messias Krunić), ale to może dobrze, nie będzie wymówek, że Stefano stawiał na swoich żołnierzy kosztem nowych nabytków. Nie będzie żadnych wymówek dla zarządu.
1
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 19:59
Panie, Panowie... wracam do Lublina nad ranem z koncertu Rammstein i co widzę.... Rozpierduchę 2 linii, tak mocni jestesmy, by na to nas stać? Czy to była nasza najsłabsza formacją? Owszem, do każdego można się przywalić ale.... Sandro, Alexis, w końcu Radę.... ludzie, bez ich gry nie byłoby scudetto. Z tą ilością zakupów to jest przegięcie, Maldini be a obecni cacy ? Zobaczymy. Moja była już korporacja x3 zmieniała właściciela i za jazdym razem było tylko gorzej, bo ktoś chciał komuś coś udowodnić. Bardzo fajnie jest wydawać nie swoje pieniądze i pizbywac się ludzi, bo nie da ich. Nie tedy droga...
2
Tzeentch3
1 sierpnia 2023, 20:27
@MarcoNieVanBasten
Bardziej na odwrót: tak słabi byliśmy w drugiej linii i dlatego nas na to stać. Piłkarze, których wymieniasz zdobyli Scudetto 2 sezony temu, a teraz ledwo się załapali do Ligi Mistrzów. Coś przestało działać i trzeba zmian - w sumie nie wina obecnego zarządu, że mieliśmy na środku tylko 3 pomocników na wszystkie rozgrywki.

Przecież oni wydają swoje pieniądze :) Nawet właściciel dalej wyciąga te mityczne pieniądze za Sandro, które pochował po kieszeniach.
0
MarcoNieVanBasten
MarcoNieVanBasten
1 sierpnia 2023, 21:09
@Tzeentch3

Po części masz rację. Z faktami ciężko polemizowac, tym niemniej... Liczba straconych bramek i okolicznosci. Jak to jest ze skaba pomóc gra dobrze z gora tabeli i słabo z dołem... ?

Szklanka będzie zawsze do połowy pełna. Indywidualne noty w grze zespołowej decydują...
0
Deus
Deus
1 sierpnia 2023, 19:31
Sprzedaż Tonaliego odblokowała nam mercato ale cieżko będzie znaleźć 6 pod 433, Sandro tam by się odnalazł może odkupimy go w zimę hehe.
2
ósmy
1 sierpnia 2023, 19:20
Wlaśnie sobie zdałem sprawę, że Milan zagra pierwszy mecz w Lidze już za 3 tygodnie. Zaś za miesiąc losowanie grupowe LM.
Nie wiem jak Wam, ale mnie ta przerwa błyskawicznie mija.
No ok, może nie błyskawicznie, ale zadziwiająco szybko;)
11
carrygun
1 sierpnia 2023, 19:21
Ogółem to życie szybko mija także cieszmy się naszym Milanem póki możemy :-)
10
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 19:23
U mnie przeciwnie. Dłuży się strasznie. Może dlatego, że nie oglądam żadnej piłki. Nawet skrótów z naszych sparingów. Czekam na odpalenie najlepszej ligi świata.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 19:24
3
RaveL
1 sierpnia 2023, 19:29
@FaNaTyK 2.0, ale Ekstraklasa już gra :)
23
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 19:34
RaveL
Bez jaj. Mam na myśli profesjonalny futbol.
6
patoo_07
patoo_07
1 sierpnia 2023, 19:03
Musah ponoć wybrał numer 80. Kurde nie lubię tych numerów z dupy. Marzy mi się taka zasada jak w La Liga. Jest w kadrze na sezon 25 miejsc i numery są od 1-25, jedyne wyjątki to chłopaki z drużyn juniorskich, którzy okazjonalnie wskakują do kadry. A jeśli klub ma zastrzeżone numery tak jak my, to po prostu dodajemy 26 i 27 i tyle.
4
Deus
Deus
1 sierpnia 2023, 19:08
Nie masz sentymentu do Ronaldinho 80, El Shaarawy 92?
13
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 19:20
Dla mnie piłkarz może mieć nawet na plecach "XXXSashaGray". To kompletnie nie ma znaczenia.
5
Marosso
Marosso
1 sierpnia 2023, 19:21
Mam tak samo , kojarzy mi się to z początkiem upadku Milanu. Gdzie robił się cyrk a zawodnicy przychodzili się pobawić na boisku i poza nim. Jednak od paru lat wszystko idzie w dobrym kierunku i mogę sobie z większym przekonaniem powiedzieć : bez obaw numery nie grają ;)
0
_PAOLO_
_PAOLO_
1 sierpnia 2023, 19:23
FaNaTyK 2.0

Ok sierpa i młota, albo swastyke też.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 19:23
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 19:25
Oczywiście musiał ktoś dać absurdalne pomysły.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
1 sierpnia 2023, 20:32
No tak promowanie pornografii na koszulkach to byłoby w porządku xd
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 sierpnia 2023, 21:51
Lepsze porno niż systemy mordujące ludzi. Ale masz rację. Dałem zły przykład.
0
Zuber
1 sierpnia 2023, 19:02
Rebić zabiera ze sobą do Turcji Krunicia. xD W sumie to nie ma co się dziwić Rade, pewnie dostał kontrakt życia i pewny pierwszy skład. W Milanie dziabnął mistrza i pewnie jest świadomy, że więcej tutaj nie zdziała. Swoją drogą ten młody Turek, którego wziął Real kontuzja od 3-5 miesięcy, ale byłby płacz jakby to się stało u nas.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 19:05
3
slavio
slavio
1 sierpnia 2023, 19:29
rebic zabiera krunica Maja pewna kase swoje zasady i szacunek od kibicow po ulice Mimio wszystko szkoda Krunica Dobry transfer zrobilismy Waleczny pewny nie przereklamowany pomocnik
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 19:41
0
ba_acm
ba_acm
1 sierpnia 2023, 18:59
De Kruyne nie rób nam tego. Tonaliego przebolejemy ale Ciebie nie
0
Deus
Deus
1 sierpnia 2023, 18:52
Amrabat też by dobrze siadł ale ten znowu Afrykańczyk
0
Zuber
1 sierpnia 2023, 18:59
Amrabat to już chyba jedną nogą w Man U.
1
Szczechu1899
Szczechu1899
1 sierpnia 2023, 18:50
Turcja Arabią Milanu. Może i nie oddajemy piłkarzy drugiego planu za poważne pieniądze, ale chociaż zwalniają się miejsca w składzie i pensje.
3
Tanger
1 sierpnia 2023, 18:44
Offtop

Zbrojenia Marsylii wyglądają coraz bardziej imponująco. Są już Sarr za 13 mln, Aubameyang za free, a teraz Iliman Ndiaye za 17 mln. Na papierze bardzo ciekawe i niedrogie transfery w formacji ofensywnej. Z Marcelino na ławce to może zatrybić. Fajnie by było, jakby zagrozili dominacji PSG.
9
milanista1988
milanista1988
1 sierpnia 2023, 18:40
Caldarę to można za dwie piłki oddać, przynajmniej zejdzie pensja. A Krunicia to tak mało chętnie.
2
Wolly
1 sierpnia 2023, 18:55
Gorzej jak powiedzą że albo ich dwóch albo nikt.
0
dan_acm
1 sierpnia 2023, 19:09
Wolly,
Tylko Caldarą interesuje się Besiktas a Kruniciem Fenerbahce. Wątpię, żeby oba kluby zrobiły wspólną ofertę :)
1
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
1 sierpnia 2023, 18:27
Nie przypuszczałem, że doczekam tak pięknego dnia jak dzisiaj. Mam nadzieję tylko, że Turcy się nie rozmyślą w ostatniej chwili i oddamy naszego wirtuoza środka pola do Stambułu, a jak jeszcze jakieś ojro skasujemy za niego to już wogóle będzie majstersztyk. :-)
4
Tzeentch3
1 sierpnia 2023, 19:05
Transfery przychodzące ocenimy za parę miesięcy, ale może się podobać w nowym zarządzie, że w końcu ktoś się wziął za czyszczenie kadry z zawodników niepotrzebnych bądź odstających od poziomu do jakiego dążymy, bo myślałem, że oni wszyscy będą siedzieć u nas do końca swoich kontraktów.

Ciekawe kiedy do FM`a dodadzą opcję negocjowania kontraktów z zawodnikiem przed ustaleniem kwoty transferu, bo się to nagminne robi ostatnio :)
1
Maolo Paldini
Maolo Paldini
1 sierpnia 2023, 18:19
Jak, na chwilę obecną, widzicie pierwszą "11"?
0
landik
1 sierpnia 2023, 18:27
Leao Giroud Chukwu
Pulisic
Reijnders/Krunic RLC
Theo Tomori Thiaw Calabria
Mike
Tak to widzę,
0
Tanger
1 sierpnia 2023, 18:39
Maignan - Theo, Thiaw, Kalulu, Calabria - ktokolwiek, nowy zawodnik, jakiś pomocnik - Leao, Giroud, Chukwueze
1
Skot Łilson
Skot Łilson
1 sierpnia 2023, 17:59
Krunica za 15 mln bym osobiście rozważył żeby oddać ale czy ktokolwiek tyle da? Kluby z Turcji myślą że znaleźli frajera którzy oddadzą całkiem przyzwoitych grajków za pół darmo. To samo z Caldara jednak 2 sezony w Seria A ostatnio pograł jakoś ale pewnie Turcy nie są skłonni zapłacić za niego choćby miliona.
0
Boateng93
Boateng93
1 sierpnia 2023, 18:11
Jak go zdejmą z jego 4 mln (brutto) kontraktem to jeszcze zapakować we wstążkę i dobre wino wysłać. Gość w ostatnich latach 1 w miarę sezon bez ciągłych kontuzji rozegrał.
2
karp_fso
karp_fso
1 sierpnia 2023, 17:44
No jakby Caldarę zabrali, to naprawdę podziwiam optymizm Besiktasu, żeby brać gracza, który przez kontuzje ma już zawaloną karierę.
Myślałem swego czasu, że będzie z nim jak z Bonerą, którego rozwój też zahamowała kontuzja - różnica jest taka, że nasz król jacuzzi zdążył jeszcze zrobić swoje jako solidny rezerwowy, a w przypadku Caldary jest to niemal niemożliwe.
3
cereus
1 sierpnia 2023, 17:40
Rade, Snickers jak odejdą to trochę strach u mnie...bo są chłopaki ograni dla obecnej tajtki

Ostatnie 2 lata pokazały że padre mega długo uczy/ wprowadza nowych.
Albo może miał za słabe transfery.
Czas pokaże...
1
rossoner111
1 sierpnia 2023, 17:36
Liczyłem ze zaatakujemy jakaś 9 która strzeli 20 bramek. czyli Okafor na 9 plus opcja. Zastępstwa Leao, tak to rozwiązali :/
0
dan_acm
1 sierpnia 2023, 17:44
Myślę, że Okafor ma za zadanie zastąpić Origiego, czyli ma obskoczyć LS i atak z ławki
2
Majki85
1 sierpnia 2023, 17:33
Krunic out, Wallace z Udinese in. I to by mi pasowało.
0
Majki85
1 sierpnia 2023, 17:25
Fenerbahce musisz! Krunic już dawno powinien Milan opuścić i jeśli jest okazja to powinniśmy się go jak najszybciej pozbyć.
2
Squall
Squall
1 sierpnia 2023, 17:34
A i Besiktasowi też powinno się okazać troszkę miłości
1
Starosta
Starosta
1 sierpnia 2023, 17:36
No niekoniecznie. Solidny rezerwowy, nie zarabia za wiele, nie awanturuje się jak nie gra, jak trzeba to wchodził i dawał Radę. To jak widzisz nie jest on taki pierwszy do odstrzelenia, zważywszy na fakt że został on jedynym z pomocy z zeszłego sezonu. Tonali out, Bennacer połamany.
11
Judeau
Judeau
1 sierpnia 2023, 17:19
De Kruyne nie odchodź!
6
mathiaz
1 sierpnia 2023, 17:02
A kiedyś się przewijał temat Gravenbercha, jak to się skończyło? Bayern go nie chciał puścić czy dużo chcieli za niego? Czy może to inny profil gracza niż potrzeba?
1
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 16:54
Sportmediaset napisało o Koopmeinersie zamiast Krunića, ale to słabe źródło i za niego by trzeba było wydać co najmniej 30 mln, więc tym bardziej wątpliwe. Ale zastępstwo byłoby fantastyczne.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
1 sierpnia 2023, 17:36
zawsze mozna pokombinowac z CDK
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 sierpnia 2023, 17:42
Atalanta niby zainteresowana jest CDK i Colombo więc jakieś tam opcje istnieją. Tylko czy aby na pewno Holender to jest zawodnik na pozycję nr.6?
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 17:57
0
_GAHU_
1 sierpnia 2023, 22:07
Myślę że 30 to byłoby za mało
0
obserwator1985
obserwator1985
1 sierpnia 2023, 16:46
Temat Kessiego w Milanie jest definitywnie zamknięty. On nie chce wrócić, a zarząd nie bierze go pod uwagę nawet. Jest to świetny zawodnik oczywiście, ale już nie nasz.
0
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 16:53
To nawet nie jest gracz na pozycję Krunića
2
chory
chory
1 sierpnia 2023, 16:55
zarząd ma takie zdanie jak algorytm, gdyby algorytm sugerował Kessiego to już miesiąc temu wróciłby do Milanu
1
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 17:08
przecież powrót Kessiego jest bez sensu, zarabiałby za dużo względem reszty drużyny i trzebaby wyłożyć trochę hajsu za odstępne
2
dan_acm
1 sierpnia 2023, 16:40
Za Krunicia DOminguez i to będzie progres ale i tak dalej potrzebna nam 6tka. Do tego nadal w przypadku braku formy lub kontuzji Giroud będziemy bezzębni. Zwieńczeniem okienka powinien być jakis konkretny młody napastnik.
0
serginho83
1 sierpnia 2023, 16:39
Atalanta zainteresowana De Keteleare, my ponoć Koopmeinersem, to może jakoś byśmy się dogadali ;)
9
Cuchillo
Cuchillo
1 sierpnia 2023, 17:03
Pewnie Atalanta nie chciałaby dopłacać. W takim wypadku nie opłaca się nam
0
Skot Łilson
Skot Łilson
1 sierpnia 2023, 17:57
Obu wycenić na 28 mln, zrobić wymianę i w księgach na zero albo i na plus da się wyjść :)
0
Boateng93
Boateng93
1 sierpnia 2023, 18:13
Skoro swego czasu przeszła wymiana Juve i Barcelony Arthura i Pjanica po 65 mln euro to tutaj i 40 spokojnie by można było wpisywać xD
1
Zoro_9
Zoro_9
1 sierpnia 2023, 22:23
Nie no to raczej odklejka xD Teun za mniej niż 40M by nie poszedł.
0
Mellion
1 sierpnia 2023, 16:35
Weźmy Kessiego choćby na to wypożyczenie z opcją wykupu. Silna, wysoka 6, która jak grala w Serie A to zdominowała pozycję ŚPD w całej lidze. W razie co to Domínguez do rywalizacji z nim o pierwszy skład i pomoc w pełni już obsadzona.
0
serginho83
1 sierpnia 2023, 16:40
Opłacisz mu kontrakt? Pewnie by chciał na poziomie zarobków Leao...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 sierpnia 2023, 16:40
Sam Kessie wystarczy, trzeba pamiętać, że mamy jeszcze Bennacera który będzie wracał po kontuzji.

Kessie wiadomo, że jakby miał być brany pod uwagę to z redukcja zarobków. Bez tego nie ma nawet tematu.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 16:47
0
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 16:56
Kessie to nie jest 6, kompletnie nie ta pozycja.
4
Szulaj22
Szulaj22
1 sierpnia 2023, 16:26
Oddac za 10/12 i brac Kessiego za 15.
0
Mil_online
Mil_online
1 sierpnia 2023, 16:40
Pensje też będą podobne:).
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
1 sierpnia 2023, 16:22
Musah, Raijners i Loftus to typowe "8" btb. Przydał by się w obwodzie jakiś pomocnik grający przed obrońcami.
Powrót Ke$$iego był by rozsądnym ruchem ale i ten francuz z RB Salzburga wygląda obiecujaco
1
sebastek888
sebastek888
1 sierpnia 2023, 16:14
Z Turasami jest tak, że oni oferują bardzo dobre kontrakty zawodnikom, ale nie są skorzy dobrze zapłacić klubom za transfery...
1
Mil_online
Mil_online
1 sierpnia 2023, 16:14
Oficjalne stanowisko Klubu Miłośników De Kruyne (KMDK) na temat plotek o odejściu De Kruyne z klubu AC Milan:

Nie popieram, ale rozumiem.
4
Boateng93
Boateng93
1 sierpnia 2023, 15:51
Teraz priorytetem powinno być wyzbycie się Origiego i Caldary. Pensje Belga brutto kosztuje 5.13 mln euro brutto, a Caldary 4.07 mln euro. To już daje w przestrzeni płacowej 9.2 mln euro. I trzeba będzie też niedługo nowy kontrakt dać Thiawowi, bo chłopak nam wyrasta na lidera defensywy, a zarabia tylko 800 tys euro.
0
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 15:58
czy ja wiem czy to pozbywanie się Caldary powinno być priorytetem, nie zapominajmy że Gabbia poszedł na suche wypożyczenie

Caldara ma sporą pensję ale ma tylko rok kontraktu, dobra szansa żeby został jako numer 5 na rok a po roku wypad i Gabbia w jego miejsce, wyjdzie najtaniej
0
Boateng93
Boateng93
1 sierpnia 2023, 16:07
To lepiej dołożyć trochę do tych 4 mln i ściągnąć młodego stopera jak 2 lata temu Kalulu czy rok temu Thiawa. Caldara jak to Caldara i tak się zaraz połamie, zresztą tak samo jak Florenzi z którą głupotą było podpisywać tak długi kontrakt wiedząc o stanie jego kolan.
0
Gol
Gol
1 sierpnia 2023, 17:06
Numer 5 z zarobkami na poziomie 4 milionów ?

Panowie...
0
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 17:12
^ no z tym że i tak wyjdzie to jako najtańsza opcja, bo skoro za rok wraca Gabbia to bez sensu kupować kolejnego młodego wilka tylko po to żeby się kisił na ławie ;)

A sprowadzenie doświadczonego obrońcy na ławę to kilka mln euro + kilka mln euro kontraktu. Matematykę zostawiam Tobie
0
Gol
Gol
1 sierpnia 2023, 17:17
KartonGips - Na pewno to nie jest najtańsza opcja, na numer 5 w defensywie. Najtańszą opcją jest postawienie na Simicia, który zagra sobie z 500 minut w sezonie, bo obrońcami się nie rotuje dość często.

Caldara to totalny niewypał, nie radził sobie w klubach z dołu tabeli Serie A, do tego zarabia krocie. Nie ma żadnego sensu w trzymaniu go w drużynie, nie ten poziom i już nic z niego nie będzie, jak ma marnować czas to niech go marnuje gdzie indziej, a my możemy to 500 minut spożytkować na rozwój młodego zawodnika i będzie to 1000 razy lepszy pomysł niż zapłacenie za to 4 milionów Caldarze.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 17:19
2
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 17:20
Racja, nie sprecyzowałem, najtańsza w miarę solidna opcja*

Simić który w życiu nie wyszedł poza Primaverę to na pewno wystarczający gracz na pozycję środkowego obrońcy aby wyjść na mecz z np. Juventusem kiedy będą kartki + kontuzje ;)
0
Gol
Gol
1 sierpnia 2023, 17:35
Łączy ich to że żaden się do tego nie nadaje, tylko jeden zarabia 0.5 miliona, drugi 4 miliony.

Nigdy nie widziałem sensu w abstrakcyjnych scenariuszach w stylu "akurat" na mecz z mocnym rywalem wszyscy najlepsi obrońcy będą out.

Caldara nie był nawet podstawowym obrońcą w Spezii, zagrał 1250 minut przez cały sezon, nikt nawet nie pomyślał o wykupieniu, teraz z wypchnięciem go pewnie też będzie spory problem co o jego klasie nie świadczy.

Simic może to 500 minut, nabite bardziej prawdpodobnie niż w meczu z Juventusem, w jakimś Pucharze Włoch, dużo lepiej spożytkować i dać odpowiedź czy np. Warto na niego stawiać więcej w kolejnych latach (np. Kaluku) czy lepiej myśleć o sprzedaży czy pozycji numer 4/5 w drużynie (np. Gabbia).

Caldara sobie zarobi krocie i tyle go widzieli.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 17:39
0
dan_acm
1 sierpnia 2023, 17:50
KartonGips

Kalulu tez zanim do nas przyszedł nie wyszedł poza młodzieżówkę OL, a jednak u nas odpalił i w sezonie mistrzowskim był jedną z ważniejszych postaci w defensywie.
0
Klimczer
Klimczer
1 sierpnia 2023, 15:49
O kurcze ale niespodziewana informacja na stronie się pojawiła. W związku z zaistniałą sytuacją myślicie że jak odejdzie to wróci temat Kessiego albo Gravenbercha ? Czy poszukamy bardziej typowego rozgrywającego ?

A może jeszcze inaczej i postawimy tam na Adliego.
Edytowano dnia: 1 sierpnia 2023, 15:52
1
tober12
tober12
1 sierpnia 2023, 15:51
Ponoć monitorujemy już Koopmeinersa z Atalanty.
1
Klimczer
Klimczer
1 sierpnia 2023, 15:53
Bo to jest konkret zawodnik ale ciekawe czy na nasz budżet.
2
tober12
tober12
1 sierpnia 2023, 15:58
Gdzie na nasz budżet... W poprzednim sezonie 10 goli, 5 asyst. Wg Transfermarkt 30mln, jak dla nas pewnie 50mln lub więcej. Jednak nie powiem, taki Koopmeinersa by siadł jak złoto, ale to trzeba by opylić CDK i Radę za minimum 40mln.
5
RaveL
1 sierpnia 2023, 16:06
Już widzę jak Atalanta sprzedaje nam Koopmeinersa za mniej niż 70 baniek. Oni jak Sassuolo najchętniej zostaliby szkółką Juve lub Interu.
9
Mailand_91
Mailand_91
1 sierpnia 2023, 16:43
Prędzej sprowadzony zostanie Ibrahim Sangaré niż Teun Koopmeiners...
Pewnie cena która krzyknie sobie Atalanta to połowa naszych dotychczasowych wydatków
0
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 15:47
Przecież max ile Turcy wyłożą za Krunicia to 10mln, i to zakładam w porywach.

A jemu samemu w sumie nie ma się co dziwić, w Milanie malutko zarabia a jak skończy mu się umowa to będzie miał praktycznie 32-lata i nikt już mu nie da dobrego kontraktu na dobry hajs jak przez te 2 sezony przesiedzi na ławie w Milanie. Ostatni gwizdek żeby zarobić a pewnie dostanie 2x albo 3x taką pensję w Turcji. Bardziej pytanie czy nie lepiej to jemu dać podwyżkę żeby tutaj został, wyjdzie taniej a jest sprawdzony.
4
luba17
luba17
1 sierpnia 2023, 15:46
Co mamy do wyboru u siebie w juniorach? Co w lidze? Co na świecie? Patrzyliśmy w czyimś kierunku na ŚPD w tym roku?

Zaraz LeBrown powie że wykłada ze swoich 200 i berzemy Valverde z Realu ;D
1
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 15:45
Problem jest też taki, że jeśli będziemy musieli ściągnąć zastępstwo dla Krunića, to od razu do 1 składu i będzie miał ten zawodnik bardzo mało czasu na aklimatyzację i dostosowanie do taktyki.
1
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 15:49
a z jakiej uwagi od razu do 1 składu? Masz RLC, Reijndersa, Musaha, Pobegę i za parę miesięcy wraca Bennacer. Nie wspominając że jest w kadrze jeszcze Adli, prawda jest taka że spokojnie mógłby za niego nikt nie przychodzić.
0
Vol'jin
1 sierpnia 2023, 15:54
a kto z tych pomocnków po za Bennacerem zagra ci centralnie jako "6" wszyscy pomocnicy którzy tu przychodzą to są mniej/bardziej ofensywni półksrzydłowi

Nawet jeśli chcemy bazować się na Liverpoolu to tam na "6" grał Henderson czy Fabinho a teraz idą po Lavię
4
satoshi
1 sierpnia 2023, 15:59
Za parę miesięcy wraca Bennacer?

Przecież zanim on będzie zdrowy to pojedzie na PNA i dostępny będzie w lutym.
3
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 16:10
W sumie to już nie muszę odpowiadać
4
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 17:18
taaa, nie no lepiej sprowadzić kolejnych 2 pomocników, a później ich nawet nie zgłosić do ligi bo się nie zmieszczą w protokole ;)

w szczególności Pobega, RLC albo Musah to ofensywni zawodnicy, tym bardziej gdyby Pioli chciał grać 4-2-3-1 z Pulisiciem na "10", wtedy masz 5 zawodników na 2 miejsca w pomocy + Bennacer jako szósty jak wróci w lutym, a może nawet za 2 lata? bo przecież jeszcze na wiosnę będzie miał alergię na pyłki a później wakacje w Stegnie ;)
0
marcinomilano
marcinomilano
1 sierpnia 2023, 17:21
A czytałeś ostatni wywiad RLC? xd Musah to bezpośredni zmiennik dla niego. Pobega to tak samo mezzala i zazwyczaj jest wyżej ustawiony.
0
KartonGips
KartonGips
1 sierpnia 2023, 17:33
Dokładnie do tego chciałem się odnieść, RLC sam mówił że ostatnie lata grał jako bardziej cofnięty :) I jedynie że chciałby spróbować wyżej. I dalej nie zmienia to faktu że przy doniesieniach z 4-2-3-1 masz 2 pozycje do obsadzenia i licząc Krunicia, Adliego i Bennacera 7 graczy.
0
ósmy
1 sierpnia 2023, 15:40
Nottingam Forest złożył oficjalna ofertę za Veliza w kwocie 10 mln.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się