SCUDETTO


MERCATO LIVE 13.08: Dziś ogłoszenie wypożyczenia De Ketelaere do Atalanty [21:35]

13 sierpnia 2023, 07:46, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 13.08: Dziś ogłoszenie wypożyczenia De Ketelaere do Atalanty [21:35]

[07:50]: Dziś Charles De Ketelaere powinien przejść w Bergamo testy medyczne oraz podpisać kontrakt z Atalantą. Belg zostanie wypożyczony do La Dei na jeden sezon z opcją wykupu za 23  miliony euro plus bonusy. Milan za samo wypożyczenie otrzyma 3 miliony euro. Wszystko wskazuje na to, że dziś zakończy się długa saga związana z odejściem 22-letniego pomocnika.

[15:10]: Milan News informuje, że Charles De Ketelaere we wtorek o 12:30 przejdzie badania przed podpisaniem kontraktu z Atalantą.

[21:35]: Turecki Enganche Sports informuje, że Fenerbahce nadal nalega na pozyskanie Rade Krunicia. Rossoneri jednak nie chcą, aby Bośniak opuścił Mediolan. Turcy oferują Milanowi ok. 7 mln euro za transfer i nie byłaby to satysfakcjonująca oferta dla zarządu klubu.



102 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Alessio_re6
Alessio_re6
14 sierpnia 2023, 11:32
Do usunięcia
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2023, 11:32
0
Koti32
Koti32
14 sierpnia 2023, 07:33
Renato Sanches w romie szkoda że u nas nie byl
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 sierpnia 2023, 07:41
Pisałem to już, ale się powtórzę. Miał okazję być pewnym numerem jeden w Milanie po odejściu Kessiego, wybrał grzanie ławy w PSG za większy hajs. W Paryżu pokazał z kolei to, co było wiadome już wcześniej: że jest szklany. Grał niewiele, a i tak zdążył zaliczyć bodajże 5 urazów. W Romie zastąpi Wijnalduma, innego połamańca z PSG, który więcej się leczył, niż grał.
7
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2023, 08:14
"Pisałem to już, ale się powtórzę. Miał okazję być pewnym numerem jeden w Milanie po odejściu Kessiego, wybrał grzanie ławy w PSG za większy hajs. " - Ahh, klub który regularnie walczy o cel jakim jest liga mistrzów i regularnie zdobywa trofea, to na pewno tylko ze względów pieniężnych... Że wam się chce takie coś pisać, poza tym numerem jeden? On sie więcej leczy niż gra więc dobrze, że nie trafił do Milanu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 sierpnia 2023, 08:52
No z tym regularnie zdobywa trofea to niema co szaleć. Chyba, że masz na myśli Mistrzostwo Francja (ewentualnie jakiś Puchar) gdzie przy takiej przepaści finansowej pomiędzy PSG i reszcie stawki to klubowi z Paryża należy się to jakby z ustawy (chociaż ostatnimi czasy nie do końca). Plus dodatkowy smaczek to abstrakcyjny bajzel w klubie, ciągłe przepychanki na linii włodarze - gwiazda zespołu, fochy Neymara itd. Z tak zbudowanym zespołem to o LM mogą raczej zapomnieć...
2
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 23:52
Tymczasem niechciany przez nas Arnautovic ma zasilić szeregi Interu.

Trochę beka, że Thuram, Frattesi czy Arnautovic zasilaja szeregi Interu, czyli piłkarze którzy byli z nami bardzo mocno łączeni.
1
Plaza95
Plaza95
14 sierpnia 2023, 00:00
Co z tego, że byli z nami łączeni skoro oni mieli w planach łączyć się z innym klubem ? xD
6
J.P-Jasmen
14 sierpnia 2023, 00:59
Arnautovic ewentualnie przyjdzie tam jako 3 napastnik, część osób liczyła że u nas przyjdzie napastnik do pierwszej 11stki, dlatego Austriak nie był marzeniem/oczekiwaniem.
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
14 sierpnia 2023, 07:50
W sumie ciekawie to wygląda. Jakby scauting Milanu robił research dla sąsiadów zza miedzy. Ciekawe Best też to, że - nie licząc Thurama - to owe nazwiska były mocno negatywnie przez milanistów oceniane, ale poszli do Interu, więc i ocena będzie inna.

Thurama sam bym chciał u nas, ale wiadomo, że dawanie mu kontraktu 6 mln lub więcej to byłby idiotyzm czystej wody. Inter, dając mu 5 mln, też dużo ryzykuje, gdyby nie wypalił. Ciężko im go będzie później sprzedać.

Frattesi był tu oceniany jako, przynajmniej na razie, one-season wonder z potencjałem na dobre granie. Biorąc jednak pod uwagę warunki, na jakich przyszedł do Interu, to sąsiedzi zrobili dobry interes. Niby jest obowiązek wykupu po wypożyczeniu, ale cena 20+ milionów za młodego Włocha z papierami na granie nie brzmi wcale jako wygórowana.

Arnautović z kolei w planach Maldiniego miał walczyć w Milanie o pierwszy skład z Giroud, dlatego był negatywnie oceniany. W Interze przychodzi chyba za Correę, czyli jako napastnik numer 3 za Lautaro i Thuramem. Stąd mogą być różnice w ocenie tego transferu do nas i do Interu. Z drugiej strony sąsiedzi chyba trochę wtopili. Powiedzmy, że Thuram zastąpił Lukaku, a Arnautović - Dzeko. Tyle tylko, że Bośniak to był naprawdę świetny piłkarz, mający w CV potężne kluby i strzelający w karierze mnóstwo goli. Austriak z kolei najwyżej, gdzie dotarł, to WHU, w europejskich pucharach grał ostatnio ponad dziesięć lat temu, do tego nigdy nie był goleadorem, a musieli mu dać naprawdę wysoki kontrakt, bo on nawet w Bolognii chyba 4 zarabiał. Inter niewiele wydaje na transfery, ale kontrakty naprawdę sowite oferuje zawodnikom.
0
mmielczar123
mmielczar123
13 sierpnia 2023, 23:43
Bonucci do Unionu Berlin to może być najbardziej randomowy transfer tego mercato
1
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 23:50
Pogra w lidze mistrzów.
1
gago1145
gago1145
13 sierpnia 2023, 21:58
Jest jakiś moderator, który przegadałby ze mną kwestię Fantasy Serie A na pw, aby była ligą w której moglibyśmy rywalizować ze sobą?
4
thecatMCP
thecatMCP
13 sierpnia 2023, 23:07
Daj znać co wymyślicie z fantasy
1
Deze
Deze
13 sierpnia 2023, 23:28
Ja gram w fantasy z amici spotivi. Guziak i Dumonowski tam maja druzyny. MOge wyslac tu info jak chcecie
1
Deze
Deze
13 sierpnia 2023, 23:32
Oto najważniejsze szczegóły:
➡ Platforma: https://fantasy.realfevr.com/
➡ Liga: Amici Sportivi
➡ Token ligi: f7294ce9
➡ Adres ligi: https://fantasy.realfevr.com/t/f7294ce9
1
rossoner111
rossoner111
13 sierpnia 2023, 21:40
Przy obecnym składzie , granie 433 to jakieś sadomaso. Przy założeniu ze zaraz jakaś kontuzja się trafi. Nawet powrót Benka nie rozwiązuje problemu. Bo ławka w pomocy jest słabiutka.
0
Gzikuu
13 sierpnia 2023, 22:11
Wciąż to lepszy pomysł niż 4-2-3-1 do, którego w kadrze nie mamy ani jednego ŚPO, jak odejdzie CDK.

Ludzie zapominają też, że końcówkę sezonu mistrzowskiego graliśmy 4-3-3 z Kessie niby na "10".
4
lopezito84
lopezito84
13 sierpnia 2023, 21:09
Mina mówi wszystko
0
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2023, 20:19
Podobno próbujemy podebrać na ostatnią chwilę Rovellę, ale może być już za późno. Ale może jednak? Ucieszyłoby mnie to, nie tylko dlatego, że to fajny gracz który do nas pasuje, ale też ze względu na możliwość utarcia nosa Lotito xD
16
Michał92
Michał92
13 sierpnia 2023, 19:29
Zieeeeew
1
gago1145
gago1145
13 sierpnia 2023, 19:14
Wszystkich chętnych zapraszam do dołączenia do Fantasy Serie A na RealFevr tutaj kod: 7e0390ed
tutaj link do strony, żeby założyć konto i złożyć zespół: https://fantasy.realfevr.com/users/sign_in
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2023, 19:16
3
Misialek
Misialek
13 sierpnia 2023, 20:32
A podpowiesz niedoświadczonemu koledze gdzie owy kod trzeba wpisać? Coś mi nie idzie szukanie..
A i jeszcze jedno pytanie. Czy na RealFavr wybiera się jakoś 11 meczową? Widzę tylko opcje wyboru kapitana i vice, a nigdzie taktyki. Chyba, że tutaj każdy zawodnik punktuję, co było by dość dziwne dla mnie, ale może jednak
0
PapaPiotr
PapaPiotr
13 sierpnia 2023, 21:34
Jestem chętny do gry, ilu już jest graczy? Wklejaj info pod każdym postem żeby nas było więcej. Może administracja pomoże w promocji.
0
gago1145
gago1145
13 sierpnia 2023, 21:52
Wchodzisz na RealFevr w zakładkę My Laeagues i tam klikasz po prawej stronie join, potem wpisujesz kod i jesteś i lidze.
Generalnie to wybiera się 11 zawodników do podstawowej jedenastki i 4 rezerwowych(po 1 na każdą formację).
Punktuje każdy zawodnik, a twoim zadaniem jest, aby wybrani przez ciebie piłkarze uzbierali jak najwięcej punktów poprzez zdobywanie bramek, asyst, notowanie czystych kont itd.
0
Stark
Stark
13 sierpnia 2023, 18:56
Czy ktoś z Was stworzył ligę w fantasy serie a na realfevr?
0
Vol'jin
13 sierpnia 2023, 16:27
Roma oferuje 3 letni kontrakt na 3 mln euro 32 letniemu Duvanowi Zapacie

No genialny ruch xD
4
satoshi
satoshi
13 sierpnia 2023, 16:53
Szukają napastnika, więc są zdesperowani
0
k__f__c
k__f__c
13 sierpnia 2023, 17:06
Jest bryndza straszna z napastnikami
0
karp_fso
karp_fso
13 sierpnia 2023, 17:35
Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że obecny Zapata to cień dawnego Duvana.
6
ósmy
ósmy
13 sierpnia 2023, 17:45
Nie pomyśleli, bo dołożyliby bańkę do kontraktu, i mogliby mieć młodszego Origiego.
24
landik
13 sierpnia 2023, 18:16
3mln dla gościa który się nawet nie skończył jeszcze leczyć xD
0
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 18:20
@landik

Milan gorszemu zawodnikowi dał w podobnej sytuacji 4 xD
2
lyndonmilan
lyndonmilan
13 sierpnia 2023, 15:44
Myślę że tam odpali, pomimo że lubię chłopaka i chciałbym aby u nas został bo mam nadzieję że przejdziemy do starej taktyki 4-2-3-1 wtedy byłby na ławce jak znalazł jako opcja dla Reindirsa to nie ma go co zatrzymywać i chamować jego kariery.

Tam będzie mniejsza presja na niego a Gasperini potrafi pracować z młodymy lepiej od Pioliego
1
Jaca23
Jaca23
13 sierpnia 2023, 15:16
Będę się upierał, że wypożyczenie z opcją na takich warunkach to słaby deal. Mogli chociaż wywalczyć opcję zamieniającą się w obowiązek, gdy Atalanta skończy w top4. Coś czuję, że Gasp go zgasi swoim charakterem i CDK wróci w jeszcze gorszej formie fizycznej i psychicznej.
7
lyndonmilan
lyndonmilan
13 sierpnia 2023, 15:48
Pewnie Milan chciał obowiązek ale po tak marnym sezonie Atalanta pewnie nie, jak zagra fajny sezon to go wykupią a jak nie to może nasz nowy trener da mu szansę w następnym sezonie albo znowu gdzieś pójdzie na wypożyczenie.

Pioli kiedyś mówił że chce pracować w reprezentacjii a i sam FIGC go chciał, więc kto wie?
2
Marcin1982
Marcin1982
13 sierpnia 2023, 15:04
Chyba dwa razy w życiu widziałem taką minę jak ma CDK. Druga w filmie Ediie zwany Orłem :D https://film.org.pl/wp-content/uploads/2021/01/Taron_Egerton_3.jpg
1
Cuchillo
Cuchillo
13 sierpnia 2023, 14:54
Lazio jest bliskie pozyskania Rovelli i Pellegriniego za 21.5mln. Trzeba przyznać, że to bardzo rozsądna cena.
12
mmielczar123
mmielczar123
13 sierpnia 2023, 14:51
Nie ma Manciniego - można ponownie kibicować reprezentacji Włoch :)
Szkoda tylko, że u nas jedynie Calabria ma jakieś szanse na powołanie.
3
palonettoACM
13 sierpnia 2023, 17:21
Florenzi wypadnie z obiegu teraz pewnie, bo mógł cały sezon być kontuzjowany i nie grać, a i tak się łapał do kadry. :P
0
jarek2572
jarek2572
13 sierpnia 2023, 14:26
Widzieliście te różowe koszulki Milanu ? 3 komplet. No nie, co my Palermo jesteśmy...
0
Kaka821
Kaka821
13 sierpnia 2023, 14:46
Dla mnie spoko. Nie są całe różowe przecież
3
_PAOLO_
_PAOLO_
13 sierpnia 2023, 14:57
No tragedia.

https://scontent.fktw4-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/367424084_984785592795833_775184840833695017_n.jpg?_nc_cat=100&cb=99be929b-3346023f&ccb=1-7&_nc_sid=0f5592&_nc_ohc=IA3mjrld-pIAX8HXzYd&_nc_ht=scontent.fktw4-1.fna&oh=00_AfC_jf-FH0dElEE7f1LC9gMEcNtwXktBR1A9bPYc9mw-ZQ&oe=64DE95C0
0
Vol'jin
13 sierpnia 2023, 15:36
Plecy są różowe. Ale ogólnie spoko. Chyba najlepszy trzeci komplet po tym niebieskim/seledynowym komplecie
0
Vol'jin
13 sierpnia 2023, 15:53
I vibe Miami jest ta kolorystyka

https://images.app.goo.gl/xjD5xaohJTMfuBSc6
0
Zoro_9
Zoro_9
13 sierpnia 2023, 16:13
Mi się bardzo nie podobają te trykoty. Jaskrawe pastelowe kolory nie za bardzo mi przypadają do gustu dyplomatycznie ujmując xD
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2023, 16:14
1
k__f__c
k__f__c
13 sierpnia 2023, 16:19
Dajcie proszę jakiś normalny, działający link do artykułu bo nie mogę znaleźć
0
DivoCcabej
DivoCcabej
13 sierpnia 2023, 17:31
Koszulka wyjazdowa na sezon 2024/25.

https://img6.dmty.pl//uploads/201805/1527412778_5sx0j6_600.jpg
2
MrAncelotti
MrAncelotti
13 sierpnia 2023, 14:06
Mancini odchodzi z Reprezentacji Włoch w trybie natychmiastowym!

Kto nowym selekcjonerem? Stawiam na Conte albo Gattuso.
0
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 14:13
No nie. Czemu akurat teraz. Jakby odszedł 2-3 miesiące wcześniej to mogliby wziąć Piolego :(
3
dominord
13 sierpnia 2023, 14:06
Włoska federacja przyjęła rezygnację Manciniego z funkcji trenera kadry. Pewnie pierwszym nazwiskiem łączonym z kadrą będzie Spaletti, ale on zrobił sobie urlop. Pioli też pewnie będzie łączony z tą posadą.
0
Manolas
Manolas
13 sierpnia 2023, 13:52
Dlaczego nie testujemy Caldary? Gdyby nie jego liczne kontuzje to nie musielibyśmy Tomoriego oglądać
2
Vol'jin
13 sierpnia 2023, 14:05
Bo ma kontuzje?
0
k__f__c
k__f__c
13 sierpnia 2023, 16:31
Bo to wrak piłkarza
0
gago1145
gago1145
13 sierpnia 2023, 13:14
Byłby ktoś chętny do rywalizacji w Fantasy Serie A? Jak tak to prosiłbym o danie like'a żeby wiedzieć czy w ogóle jest sens, wtedy utworzę ligę i wrzucę token do dołączenia.
Tutaj macie linka do złożenia konta i ułożenia drużyny, można też grać z aplikacji RealFevr dostępnej że sklepu Play. https://fantasy.realfevr.com/users/sign_in
9
MrAncelotti
MrAncelotti
13 sierpnia 2023, 12:16
Kiepska gra w obronie.
Jak już mówiłem, potrzebny Sergio Ramos. Mam nadzieję, że klub pracuje nad transferem.
3
KartonGips
KartonGips
13 sierpnia 2023, 12:43
czas odmrozić Mario Yepesa
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 sierpnia 2023, 13:24
@KsrtonGips

Bardzo głupie porównanie. Ramos jest nadal w formie. Na luzie miałby u nas pierwszy skład.
5
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
13 sierpnia 2023, 11:34
Nie wiedziałem że Milan gra z Novara. Do przerwy 2:1 dla nas
0
mmielczar123
mmielczar123
13 sierpnia 2023, 10:19
Biedny Karolek, znowu zaczyna w nowym zespole bez okresu przygotowawczego. Swoją drogą Atalanta za jednego Hojlunda sprowadziła sobie na atak Toure, Scamaccę i CDK, do tego w składzie mają Lookmana i Koopmeinersa, wzmocnili lewą obronę/wahadło Kolasiniacem i Bakkerem, a po udanych wypożyczeniach wracają Carnesecchi, Miranchuk i Cambiaghi. Dea może namieszać.
14
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 10:26
Nie tłumaczmy wszystkiego okresem przygotowawczym. W Milanie Thiaw bez jakiegoś tam okresu się sprawdził, nie mówiąc o Tonorim który wszedł z buta do zespołu.
0
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 10:32
CDK zaliczył okres przygotowawczy w Brugii, która miała załamanie formy w środku sezonu. Być może gdyby Belg dołączył do Milanu wcześniej, to by mu to pomogło. Teraz już się nie dowiemy i zostaje tylko gdybanie.
2
KKP19
KKP19
13 sierpnia 2023, 10:51
gra Tonalego w pierwszym roku bez okresu przygotowawczego, a w następnym to też niebo a ziemia.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 sierpnia 2023, 11:19
My to lepiej obserwujmy tego Hojlunda bo ManU słynie ostatnimi czasy z marnowania zawodników. Więc za rok/dwa może być dla nas opcja do ataku.
3
Bufor85
Bufor85
13 sierpnia 2023, 12:04
A ja mam wrażenie, że Belg odbuduje się w Atalancie bo tam będzie więcej grał.
0
MI(L)AN
MI(L)AN
13 sierpnia 2023, 09:41
Nikt nie postawił pod dyskusję kluczowej kwestii, czy transfer CKD do Milanu był za aprobatą i życzeniem Padre Piolego. Jeśli w niego wierzył, to dlaczego nie dał mu drugiej szansy w nowym sezonie? W przypadku, gdy to był tylko wyłącznie pomysł Paolo, to decyzja Cardinale o jego zwolnieniu była zasadna.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 sierpnia 2023, 09:47
Maldiniemu bardzo spodobał się CDK. Wybrał go zamiast Dybali. Ale zamieszani w ten transfer byli wszyscy. Od scouta po trenera. Ja tam nie wierzę, że Maldini wcisnął go Piolemu. Profilem pasował każdemu. Zwyczajnie nie odpalił w Milanie. Może i nawet ta liga nie jest dla niego. Czas pokaże.
A Maldiniego zwolnili, bo po prostu mieli inne zdania w wielu kwestiach. Nie wierzę, że transfery CDK i Origiego były główną przyczyną. To tylko śpiewka dla mediów.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2023, 09:49
14
DarthImpaler
DarthImpaler
13 sierpnia 2023, 10:01
Maldini chciał większej władzy. Chciał sam decydować o transferach i o budżecie na transfery. Chciał być najważniejszą osobą decyzyjna w klubie i dlatego został zwolniony.
2
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2023, 10:20
Imo Maldini był zbyt "dużą" personą, by go zwolnić za same ewentualne słowne "przepychanki" z szefem w sprawie "władzy". Osobiście skłaniam się ku wersji, że Milan po zajęciu 5. miejsca w lidze rozczarował Gerry'ego na tyle, że chciano zwolnić wszystkich - duet MM za nieudane mercato, a Piolego za niedowiezienie top 4 - ale ostatecznie zrezygnowano z tego drugiego zamiaru ze względu na to, że byłaby to zbyt duża rewolucja i to w momencie, gdy jednak udało się (fartem, ale zawsze) dostać do LM.

Teoretycznie taki obrót spraw można będzie potwierdzić jeśli Pioli zostanie teraz dość szybko zwolniony, tj. tylko po kilku wpadkach - jeśli tak będzie, to będzie to oznaczało, że tylko czekano na dodatkowy pretekst by i go wymienić.
7
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 10:28
@kamilus

Jeśli zarząd czekałby tylko na pretekst, żeby wywalić Piolego typu kilka wpadek na początku sezonu, to jak wytłumaczyć to, że klub ściąga zawodników pod jego wizję budowy drużyny? Raczej by tego nie robili, gdyby przewidywali jego zwolnienie.

Ogółem sytuacja Red Bird była patowa, biorąc pod uwagę historię Maldiniego i Piolego. Chcąc kogoś zwolnić, wybrał opcję która zaszkodzi jego reputacji i sytuacji w klubie najmniej. Zwolnienie Maldiniego odcisnęło wyraźne piętno, a co dopiero mówić o zwolnieniu Piolego czy obu z tego tandemu.
0
kamilus
kamilus
13 sierpnia 2023, 11:48
@Tanger
Dla mnie nie wygląda to tylko na wizję Piolego, bo zawodnicy są na tyle wszechstronni, że najczęściej mogą grać na kilku różnych pozycjach, więc prawdopodobnie będą pasować również i pod przyszłego trenera, gdzie powinni łatwo odnaleźć się w 4-3-3/4-2-3-1 (nie spodziewam się zatrudnienia kogoś z 3-5-2, bo czekałaby nas zbyt duża rewolucja w obronie).
6
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 13:17
@kamilus

No na ten moment 4-3-3 jest problematyczne, bo bez kontuzjowanego Bennacera nie ma DP. Na OP ew. może zagrać Pulisic, ale to tylko 1 zawodnik. Najbardziej wszechstronny pomocnik mogący grać w 4-3-3 i 4-2-3-1 zarówno na OP jak i ŚP został odpuszczony, bo niby "nie pasował do koncepcji".

Co do 3-5-2 racja. To ustawienie wymagałoby kolejnej gruntownej przebudowy składu. Co ciekawe i nieciekawe jednocześnie, jest obecnie wolnych 2 trenerów znanych w Serie A, preferujących to ustawienie. Z kolei mamy nieurodzaj trenerów stosujących 4-3-3/4-2-3-1. No chyba, żeby ryzykować z Galtierem, Lopeteguim, Marschem czy np. Van Bronckhorstem.

Co gorsza, ze względu na RedBird, pomysł z Amerykaninem byłby aż za bardzo "sensowny".
0
Jaca23
Jaca23
13 sierpnia 2023, 15:36
FaNaTyK 2.0
CDK kompletnie nie pasował profilem. W Bruggi grał głównie jako drugi napastnik schodzący do boków, a u nas chcieli zrobić z niego 10tkę i mamy efekt.

Zgadzam się z kamilusem, że zawodnicy, którzy dołączyli tego okna to kreatywni zawodnicy mogący grać w kilku systemach, więc zwolnienie Piolego w najbliższych miesiącach nie będzie ani niespodzianką, ani problemem i pewnie tak się stanie.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
13 sierpnia 2023, 17:18
Pioli poleci po paru wpadkach, zależy jak rozpoczniemy sezon, a co do taktyki to zamiast 433 widzę 4231 z Musahem, aRLC , i Bennacerem jako dwaj DP z Reijndersem na '10'
0
rossoner111
rossoner111
13 sierpnia 2023, 09:35
Czemu Tonalli w Newcastle biega jakby szybciej. Gra szybciej, podaje szybcie, crossy niesamowite…..
0
Juzio
Juzio
13 sierpnia 2023, 09:37
Bo mu na to pozwalają
10
AC Kamil
13 sierpnia 2023, 09:40
Może tak grać, bo tam zawodnicy dużo częściej pokazują się na wolne pole. W Milanie gra opierała się na podaniu do Theo lub Leao i liczeniu, że przejdą z piłką pół boiska.
10
Rossu
13 sierpnia 2023, 09:46
Przyzwyczajaj się.
Leao kiedy odejdzie, to też pokaże tak naprawdę swoje możliwości. Nie od dziś wiadomo, że zawodnicy Milanu od jakiegoś czasu się nie rozwijają, stoją w miejscu albo zaliczają regres.
12
k__f__c
k__f__c
13 sierpnia 2023, 09:59
Bo w premiership generalnie wszystko dzieje się szybciej
4
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 10:24
No debiut miał fenomenalny, bez wątpienia motm spotkania.
2
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 10:34
Rossu- Co ty pierdzielisz człowieku...... To Theo, Tomori, właśnie Sandro, Kessie, Bennacer, Thiaw,. Leao, Giroud który przeżywa trzecią młodość , Kjaer, Maignan się nie rozwinęli?
1
Mirek99999999
Mirek99999999
13 sierpnia 2023, 10:50
Milanboy
Czytaj ze zrozumieniem, nie chodziło, że nasi zawodnicy się nie rozwinęli, ale o to że, od jakiegoś czasu stoją w miejscu, a niektórzy wręcz cofają w rozwoju.
Theo rozwinął się w Milanie ale od jakiegoś czasu stoi w miejscu, a nawet lekko cofa. Tomori zaliczył spory regres względem początku w Milanie, z "czarnego Nesty" zmienił się w "czarnego Bonerę", Kessie, Bennacer i Tonali ostatnie sezony w Milanie mieli słabsze/przeciętne w stosunku do poprzednich. Kjaer i Giroud są coraz starsi i są wartością dodaną w coraz mniejszej ilości meczy.
6
Tanger
Tanger
13 sierpnia 2023, 10:54
@Mirek999999999

Smutne, ale prawdziwe. Wiekowi liderzy szatni się postarzeli i obecnie jedynie Giroud trzyma jeszcze jakiś poziom. Młodsze pokolenie, które powinno teraz przejmować pałeczkę, zamiast robić kolejny krok do przodu, to stanęło w miejscu bądź cofa się w rozwoju. Najgorsze, że dotyka to właściwie wszystkich jednocześnie. Tutaj sam napływ świeżej krwi nie pomoże. Tu potrzeba też nowego impulsu z ławki trenerskiej...
1
Zoro_9
Zoro_9
13 sierpnia 2023, 11:20
Bo liga i założenia trenera tego wymagają. Zresztą, sądzę, że przygotowanie fizyczne we Włoszech i w Anglii to niebo a ziemia. Myślę, że tam jest to znacznie bardziej rozwinięte i większy nacisk się na to kładzie.

@Milanboy

Rossu ma częściowo rację, a może nawet całkowicie, tylko niefortunnie sformułował wypowiedź. Oczywiście rozwinęli się i to znacznie, ale jakby popatrzeć na zeszły sezon to względem mistrzowskiego większość składu albo stoi w miejscu albo zaliczyła regres, przynajmniej z mojej perspektywy. Taki Fik dzisiaj np. to w ogóle nie przypomina Fika mistrzowskiego.
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2023, 11:24
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
13 sierpnia 2023, 11:29
Bo szybciej dostaje grube przelewy. Oczywiście nie sugeruję że odszedł dla pieniędzy, ależ skąd. Taki złoty chłopak, nie opuściłby ukochanego klubu. Na pewno ten bydlak Furlani kazał mu odejść, biedny Sandrino był bezradny.
1
Rossu
13 sierpnia 2023, 11:32
Milanboy,


"Od jakiegoś czasu" - to właśnie pierdzielę, człowieku. :)
1
Jaca23
Jaca23
13 sierpnia 2023, 15:30
Bo nie pracuje już z Ostim.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
13 sierpnia 2023, 09:14
Spokojnie, jeśli pasalic tam coś zagrał to CDK odpali że będziemy sobie płuc w brode
1
_PAOLO_
_PAOLO_
13 sierpnia 2023, 09:16
Czemu mamy "sobie płuc w brode". Masz pewność, że u nas by odpalił?
2
Bazyll1995
13 sierpnia 2023, 08:57
Tonali wczoraj otworzył wyniki meczu czuje ze chłopak może tan błyszczeć
0
KartonGips
KartonGips
13 sierpnia 2023, 08:43
niestety nie ma dobrego wyjścia z tego wypożyczenia:
- CDK gra super, Atalanta go wykupuje za 23mln a Milan może sobie pluc w brodę ze traci talent
- CDK gra żenadę jak dotychczas, wraca do Milanu i jego wartość spada o 50%
- CDK gra niezły sezon ale bez szału, Atalanta może sobie zdecydować czy jest wart tej kasy czy nie i zdecydować mając pole position do wykupu

Trzeba było sprzedawać definitywnie za mniejszą kasę a nie w dodatku puszczać do Atalanty która w odwrotnej sytuacji zawołałaby +50% ceny dla Milanu
6
Skot Łilson
Skot Łilson
13 sierpnia 2023, 09:44
Jakbyśmy go sprzedali za mniejszą kasę i ten by odpalił to dopiero byśmy sobie mogli pluć w brodę i jeszcze byśmy byli na minusie w księgach. Poza tym były w ogóle oficjalne oferty za gotówkę? I po drugie czy CDK je jakkolwiek rozważał??
2
Klimczer
Klimczer
13 sierpnia 2023, 10:52
Ile razy trzeba wałkować, że ten transfer to jedyna opcja nie mieć straty w księgach, a tego musimy się wystrzegać jak ognia...
1
KartonGips
KartonGips
13 sierpnia 2023, 12:43
^ dobrze panie znawco ksiąg wieczystych, szkoda tylko że nie bierzemy pod uwagę faktu robienia laski tym transferem bezpośredniemu rywalowi ligowemu, w Anglii np transfery wewnątrz ligi kosztują przez to sporo więcej
0
Skot Łilson
Skot Łilson
13 sierpnia 2023, 15:29
Nie, lepiej go zamrozić żeby zagrał kilka meczów w sezonie i za rok żeby był warty 5 mln. W ogóle znajdź chętnego kupca na niego bo nie słyszałem żeby ktokolwiek dawał oficjalnie sensowne pieniądze. Albo weź kredyt i go kup :( jakie tu betony piszą to naprawdę szkoda wolnego czasu
1
Milanboy
Milanboy
13 sierpnia 2023, 08:32
Wszyscy na niego liczyliśmy, ale niestety nie wypalił i tyle. Powodzenia mu życzę na nowej drodze życia.
1
matten
matten
13 sierpnia 2023, 08:31
Trochę szkoda, bo sporo zapłaciliśmy za CDK i z tego względu można mu było dać jeszcze jeden sezon na pokazanie się. Z drugiej strony może to i dobrze, bo gdyby rozegrał następny słaby sezon, to pewnie ciężko było odzyskać chociaż 20 mln. Mam nadzieję, że odpali w Atalancie i go wykupią, co by nie skończył jak Caldara :p
Edytowano dnia: 13 sierpnia 2023, 08:31
0
KartonGips
KartonGips
13 sierpnia 2023, 08:39
jak zagra słaby sezon w Atalancie to Milanowi tez będzie ciężko odzyskać 20mln :P tyle ze teraz nie Milan a oni mu będą mogli dać szanse bez ryzyka, głupi ruch Milanu niestety
0
matten
matten
13 sierpnia 2023, 08:59
Tak, formuła transferu nie jest idealna. Szkoda, że nie wypaliło z tą Anglią. Trzeba trzymać kciuki, aby odpalił w Atalancie i zdecydowali się go wykupić. Jeśli trener planuje zmianę ustawienia, to CDK by się u nas niepotrzebnie marnował i tracił na wartości.
1
Piotrek1899
13 sierpnia 2023, 07:53
No szkoda. Bardzo liczyłem na tego chłopaka. Mam nadzieję, że przy Gasperinim okrzepnie, nabierze pewności siebie i uwolni swój potencjał. A potem wróci do Milanu i stanie się wiodącą postacią w ofensywie ;)
0
Juzio
Juzio
13 sierpnia 2023, 07:55
Albo go wykupią.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
13 sierpnia 2023, 08:27
Jest jeszcze jedna opcja. W Atalancie powtarza sezon jak u nas i wraca po roku. Klub z braku laku zostawia go na sezon 2024/25 i Charles zostaje gwiazdą ligi. Wiem, wiem bajeczka, ale nie obraziłbym się gdyby tak było :P
2
Jaca23
Jaca23
13 sierpnia 2023, 15:19
"okrzepnie, nabierze pewności siebie i uwolni swój potencjał" lub wróci w jeszcze gorszej formie i będzie wart max 10 mln - wybierz jedno. Jeśli tam odpali to go wykupią, jaki mieliby sens, żeby go oddawać jak wróci do formy i będzie wart więcej niż opcja wykupu?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się