SCUDETTO


ALLEGRI ZŁOŻYŁ REZYGNACJĘ?!

20 września 2012, 19:37, Gabs92 Aktualności


78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol
Gol
22 września 2012, 21:57
Sorki za to jedno zdanie wyjęte z pod tekstu*
0
Gol
Gol
22 września 2012, 16:53
gimlord123 - Inni użytkownicy ? Dzisiaj pierwszy raz zapytał mnie o to Kamilus. Jeśli już to Abyss nie odpowiadał. Ja postarałem się tak szybko jak tylko mogłem .
0
gimlord123
22 września 2012, 16:48
Gol Zwracam honor, ale dziwnie to wyglądało, gdy pytali Cię inni użytkownicy o ten pseudonim, a ty im nie odpowiadałeś, dlatego pomyślałem jak pomyślałem. Pozdrawiam
0
kamilus
kamilus
22 września 2012, 16:45
A co ma wspólnego (oprócz nazwiska) renesansowy malarz z trenerem piłkarskim?
0
Gol
Gol
22 września 2012, 16:39
gimlord123 - Jeden z najwybitniejszych twórców Renesansu nazywał się Antonio Allegri. Malował on głównie obrazy religijne, a specjalizował się w stylu cinquecenta. Wystarczające wyjaśnienie dlaczego nazywam go święty, czy nadal będziesz mi wmawiał że wziąłem je od Abyssa ?
0
gimlord123
22 września 2012, 16:04
kamilus Wziął je od Abyssa. A skąd on je wziął to najstarsi górale nie wiedzą...
0
kamilus
kamilus
22 września 2012, 11:55
Gol - możesz mi wyjaśnić, dlaczego nazywasz Allegriego świętym? Skąd wziąłeś te określenie i dlaczego jest ono właśnie takie?
0
adi_avanti
adi_avanti
21 września 2012, 23:02
No tak... Inzaghi to idealny trener dla obecnego Milanu... Swoją drogą zawsze pisałem i będę pisał, że Allegri to przeciętny trener. Ani nie taki zły jak wyniki w tym sezonie, ani nie taki dobry by wygrywać LM. Taktyka Milanu przez ostatnie dwa sezony polegała przecież na wystawianiu Zlata w każdym meczu po 90 minut (plus 10 innych kopaczy). Teraz pozostało na boisku 11 kopaczy i nagle okazuje się, że coś tu nie gra :) Z drugiej strony nie wiem czy nasza gra byłaby dużo lepsza gdyby na ławce trenerskiej siedział Maurinho, Hidding czy Ferguson.
0
kryst2
21 września 2012, 22:37
manciniego chciał sam Leonardo i to było na jego życzenie. Jeśli postawienie się Barcelonien nazywasz kompromitacją to nie mam pytań. z Interem toczyliśmy w miarę wyrównane mecze nie przypominam sobie pogromu typu 4-0... jaki zanotował Leonardo. Tak Milan Leonardo jak i obecny nie miał stylu wszystko było oparte na indywidualnościach u Leo było to podanie do Ronaldinho on coś wymyśli jak u Allegriego podanie do Ibry ten może strzeli albo poda komuś.
0
el_mariano
21 września 2012, 20:29
@ lysyjarek Tak, cudu, ponieważ piłkarzy mamy przeciętnych i w dodatku niezgranych ponieważ kadra wyklarowała się dopiero pod koniec mercato. Jak by tego było mało niedostępny był gracz na którym miało się opierać rozgrywanie czyli Montolivo. W tej sytuacji lekkie rozpykanie Anderlechtu byłoby właśnie cudem. Stać nas było co najwyżej na skromne zwycięstwo a remis nie był moim zdaniem niespodzianką. Ta kadra potrzebuje czasu żeby grać chociaż jako tako natomiast grać bardzo dobrze nigdy nie będzie, nawet gdyby miał ich prowadzić Mourinho.
0
Gol
Gol
21 września 2012, 19:31
kryst2 - Już zapomniałeś o blamażu z Barceloną, Realem, Juventusem, Interem, Napoli, Lazio i Arsenalem w zeszłym sezonie ? Masz rację Leonardo przegrał 3 ważne mecze, a Allegri 7. Fajne jest jeszcze to że Leonardo miał do dyspozycji takie drewna jak Borriello czy Mancini, a Allegri miał do dyspozycji Ibrahimovica czy Robinho, a mimo to blamażów było za jego kariery 2 razy więcej. Ale tak porównywanie ich jest śmieszne, wkońcu Allegri jest najlepszym trenerem na świecie, a Milan za jego kariery nie potrafi pokonać Atalanty, Anderlechtu i Sampdorią.
0
Kamillo 1982
Kamillo 1982
21 września 2012, 19:09
Póki Berlusconi będzie prezydentem to Milan będzie spadał tak jak on, on już tego klubu nie kocha tylko jest mu potrzebny do tego żeby miał z czego ciągnąć pieniądze na swój kolosalny dług i dlatego sprzedaje filary drużyny nie kupując nikogo konkretnego w zamian i drużyna się gubi bo nie są zgrani Allegri nie jest winien tutaj przez rok zrobił coś z tej drużyny zaczeliśmy grać coś przynajmniej a jak sprzedał najważniejszych piłkarzy to wszystko się sypie nikt nie dałby rady coś zrobić tutaj mając do czynienia z taką polityką klubu nawet najlepszy trener tutaj nie pomorze póki on będzie prezydentem
0
kamilus
kamilus
21 września 2012, 18:49
Jeśli odejdzie Robinho, to równocześnie powinniśmy pozbyć się też Pato. Bo dlaczego ma odejść ten, który wnosi więcej do zespołu?
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
21 września 2012, 18:38
Co się dzieje w tym klubie..... Naprawdę nadeszły dla nas ciężkie czasy....
0
ferrer38
21 września 2012, 18:37
ehhh a mnei wcale to nie dziwi !!! wszystkie złe wyniki spadaja na jegoglowe a dlaczego ? ! to wina Berlu i galiniego co oni zrobili sprzedali ibre i thiago .. a kogo kupili bojana który nie gra pazziniego który 3 gole strzelił fartem ? jedyny tranfer to de jong który moze sie podobac a tak to kto ma grac nasza gra wyglada mizernie bez robinho montolivo i pato!!!!! ahh nie dziwie sie allegriemu !!
0
rafal996
rafal996
21 września 2012, 17:34
Już nie ma tematu, Allegri i Inzaghi stanęli przed dziennikarzami, zrobili kurtuazyjną gadkę typu wymiana poglądów, musimy się wspierać, jednoczyć itd. Nawet zdjęcie jest, gdzie obaj panowie są uśmiechnięci, jak by im ktoś w kieszeń narobił ;) Tymczasem tematem dnia na milannews jest zimowe odejście Robinho, które ma być przesądzone. Przyznam, że w tej sytuacji w jakiej jesteśmy, uważam to za absurdalny ruch i kolejną wielką stratę dla Milanu. Rok temu Robinho nie był nam potrzebny, dziś mógłby ciągnąć grę całego zespołu.
0
Robinho7
21 września 2012, 16:25
myśle że tak trzeba,allegri zrozumiał że nie ma pomysłu na drużynę,myślę że to służna decyzja
0
imac9
21 września 2012, 15:50
kryst2 i lyndonmilan, w 100% się z wami zgadzam. Wydaje mi się że źródłem problemów obecnego Milanu jest skauting. Zwróćcie uwagę na brak transferów typu Kaka', dlaczego w Evertonie gra Fellaini którego tranfer wynosił w 2008 roku 15 mil euro. Wtedy na pewno pieniądze by się znalazły a my byśmy mieli dobrego DP na lata. PS to taki przykład, jak znam życie będziecie mieli własne lepsze przykłady ;)
0
acmti
21 września 2012, 15:32
tak czy tak gówno będziemy grać, chyba że montolivo będzie błyszczał i krował gre w każdym meczu
0
Gandalf Szary
21 września 2012, 15:27
W sumie dobrze bez niego czy z nim nie ma to żadnego znaczenia Tassotti z Inzaghim to mogłoby wypalić. A co do Allegriego przeciętny trener skoro przyznał się do tego, że dwa lata grał na Ibrę.........
0
sKUBAniec
sKUBAniec
21 września 2012, 14:44
Jak na plotkę długo się utrzymuje jako wiadomość dnia.
0
Tifoso_Rossonero
Tifoso_Rossonero
21 września 2012, 14:10
No teraz to już mnie bardzo przestraszyliście i boje się, że posada Allegriego wisi na takim cienkim włosku, który pęka w poniedziałki, byle nie odrazu w niedziele.. Niech chociaż Tassotti doprowadzi Milan do końca sezonu, a asystenta niech sobie wezmą jakiego chcą.. czy to Pippo czy Maldini.. nie dobrze się dzieje, ale jak to zawsze po burzy zawsze przychodzi spokój, a nawet liczę na słoneczko ;) Forza Milan!
0
milan2002
milan2002
21 września 2012, 14:01
Czyżby Allegri w końcu zdał sobie sprawę, że z tej drużyny nic nie będzie?
0
MILANRULEZZ
21 września 2012, 12:10
pierwszej druzyny*
0
MILANRULEZZ
21 września 2012, 12:09
co wy pieprzycie w ogole ? Inzaghi na trenera ? niech trenuje mlodych, oddanie mu piewrszej to samobojstwo. Mam nadziejie ze Massimiliano zostanie. z czasem to wszystko pouklada, za co byl wybierany najlepszym trenerem we Włoszech ? i skonczcie juz pisac o tym Inzaghim, ludzie.
0
budii1906
budii1906
21 września 2012, 09:53
powinien dotrwać conajmiej do konca rundy a najlepiej do konca sezonu moze wtedy pippo przez jeden sezon sie czegos nauczy moze razem z Maldinim. Albo nowy całkiem inny pomysł na trenera byle by był to ktoś kto sie bedzie umiał sprzeciwić i postawić Galianniemu w sprawie złych decyzji transferowych . bo w tym sezonie nasz trener nie zrobił zadnego transferu podobno nawet Galianni nie pytał go o zdanie kogo chce wzamian Ibry i SILVY.
0
Milan:D
Milan:D
21 września 2012, 09:28
Maldini razem z Inzaghim myśle że dobrze by sobie poradzili :)
0
lyndonmilan
lyndonmilan
21 września 2012, 03:03
Sorry za drugi post , ale zapomniałem napisać że Allegri musi zostać , co by jego następcami nie byli moi ukochani Maldini i Inzaghi , bo nie chcę powtórki z Leonardo
0
DaRo_7
DaRo_7
21 września 2012, 00:18
Co prawda z pustego to i Salomon nie naleje :P dotrwać do zimy i jakieś transfery zrobić albo nawet do lata i odpuścić ten sezon :P
0
milanista1988
milanista1988
20 września 2012, 23:48
W trakcie sesonu to by to było dziwne. Co najmniej dziwne. Musiałoby być naprawdę baaaardzo źle, żeby się na taki krok decydować. Ktokolwiek przyjdzie musi mieć czas na adaptację, dotarcie z drużyną i wreszcie na stworzenie stylu gry. Więc raczej wymysł mediów. Ale jeśli nie... ...Mauro i Pippo na ławce trenerskiej wspomagani przez Paolo. No byłyby niezłe jajca :)
0
imac9
20 września 2012, 23:43
Na Inzagiego jeszcze przyjdzie czas ale nie teraz, leonardo pokazał co się dzieje gdy sie nie ma żadnego doświadczenia a przejmuję się pierwszy skład.
0
imac9
20 września 2012, 23:38
kusniak_22: podpisuję się pod twoimi słowami. Dodam jeszcze tylko jedno zdanie do naszej debaty. Faktycznie ostatnie wybory nie taktyczn jak i kadrowe nie sa skuteczne ale widać po nich ze Allegri szuka i zmienia, nie tak jak Franciszek S. drugą kwestia że na rynku nie ma lepszego trenera. Słowem Cierpliwości, idealny przykład to Juventus ;). spadli poukładali drużynę, wybudowali stadion i teraz graja naprawdę solidną piłkę ;)
0
ANDREW1985
ANDREW1985
20 września 2012, 23:35
Bandon ja tez))
0
Bandon
20 września 2012, 23:31
Śmiejcie się ze mnie, kpijcie, ale chciałbym aby Pippo zzostał trenerem tymczasowym.
0
kurdep5
kurdep5
20 września 2012, 23:27
Jest problem i najlepszym wyjściem jest go rozwiązać w gronie kierownictwa klubu a nie wyciągać brudy na zewnątrz bo to drużynie na pewno nie pomoże....
0
Lukjan
20 września 2012, 23:25
Faktem jest, że była jakaś rozmowa Inzaghiego z Allegrim i jedynym świadkiem tej rozmowy jest Galli. Różne źródła podają inne informacje. Najczęściej pojawia się, że pomiędzy dwoma panami wywiązała się kłótnia.
0
kusniak_22
20 września 2012, 23:17
imac9: Zgadzam się, Allegri ostatnio faktycznie nie do końca dobierał dobrze taktykę i zawodników, ale nie on jest winien obecnej sytuacji. Dla mnie on jest najmniej winny a ponosi największą odpowiedzialność, chore.... Berlusconi nie dał kasy na żadne sensowne transfery i pozbył się 2 czołowych piłkarzy, od których Max miał zaczynać ustawianie składu, został oszukany a teraz Berlusconi jeszcze na niego naskakuje ?! z gówna bata nie ukręcisz !!! nawet Mourinho z Fergusonem by nic nie zdziałali z obecną kadrą i tak jest prawda. Jeszcze jakby tego było mało kontuzja za kontuzją więc pozdrawiam jak ktoś obwinia Allegriego..
0
S4MLUK
S4MLUK
20 września 2012, 23:10
murawa lipna dla wszystkich tak samo ;) a co do trenera to na pewno znajdzie się ktoś lepszy ;) nie koniecznie Pippo, ale dodatkowo Maldini w szatni byłby strzałem w 10 !
0
ANDREW1985
ANDREW1985
20 września 2012, 23:07
on oskarżył Inzagi że ten ciśnie na kierownictwo zmienić trenera
0
imac9
20 września 2012, 23:06
Wydaje mi się że panikujecie i obwiniacie nie właściwą osobę o złą grę. Nie da się zbudować sensownej drużyny w 4 czy 5 tygodni z piłkarzami kupionymi w promocji bądź za darmo. OK przegralismy z atalanta ale ich drużyna budowała sie cały zeszły sezon do tego jej trzon sie nie zmienił a u nas ? Z kazdej linii wyrwano nam najważniejsze kręgi. Poczekajmy jeszcze z dwie trzy kolejki, a druzyna mówiąc kolokwialnie, zaskoczy ;).
0
Martino
20 września 2012, 23:06
Lukjan: podobno świat ma się niedługo skończyć ;)
0
Lukjan
20 września 2012, 22:59
Podobno wczoraj Allegri naubliżał Inzaghiemu przed jego drużyną. Jeżeli to prawda to ten człowiek musi odejść jak najszybciej
0
MisiekACM
20 września 2012, 22:50
Ta nowa murawa na San Siro jest przeklęta Inter-Hajduk 0-2 Inter-Vaslui 2-2 Inter-Rubin 1-2 Inter-Roma 1-3 Milan-Sampa 0-1 Milan-Atalanta 0-1 Milan-Anderlecht 0-0 Milan-Juventus 2-3
0
roman123
20 września 2012, 22:46
Problem tylko w momencie - ten sezon może być naprawdę baaardzo słaby - zawirowania wokół klubu są coraz większe a konflikt goni konflikt Jeszcze niedawno nie do pomyślenia
0
roman123
20 września 2012, 22:44
Jeżeli zdobył się na taką decyzję zyskał u mnie, pokazał charakter, szczerze nie spodziewalem się takiego zdarzenia. Zgadzam się, że to uderza w wizerunek Milanu, ciekawi mnie jak tą sytuację wytlumaczy Łysy
0
fett85
fett85
20 września 2012, 22:37
Allegri może wybitny nie jest, ale przez 2 lata potrafił bić się o mistrzostwo do ostatnich kolejek, chociaż miał wielkie problemy kadrowe. Niestety są osoby w klubie, które sprzedają co najlepsze, braki (choć nie zawsze!) uzupełniają szrotem, a później każą grać jak Barcelona. Jeżeli ta rezygnacja to prawda, wówczas jest to kolejna potwarz dla Berlusconiego i wizerunku klubu.
0
lysyjarek
20 września 2012, 22:32
el_mariano jakie cudy? ogranie Atalanty tym składem to powinien być obowiązek . Nie mówimy przecież o rywalizacji z realem barceloną czy juve ale o atalanie czy anderlechcie .oni mają gorszy skład i to wina naszego trenera .
0
el_mariano
20 września 2012, 22:12
Wcale mu się nie dziwię jeśli faktycznie tak zrobił. Koleś doprowadził drużynę do scudetto i wicemistrzostwa, solidnie zagrali też w LM a następnie zarząd rozwalił mu skład i oczekuje cudu robiąc z niego kozła ofiarnego obecnych niepowodzeń. Ja na jego miejscu to już po tym opierdzielu od Gallianiego po przegranym sparingu 1:5 z Realem powiedziałbym nara buraku. Co do kontuzji, to być może i jest w tym jakaś jego wina, ale trudno mi to oceniać bo nie znam szczegółów ich treningów wydolnościowych oraz pracy masażystów i zaplecza medycznego klubu.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
20 września 2012, 22:04
Oby nastepca Maxa nie byl ktorys z panow : Maldini , Inzaghi ,bo bedzie to samo co z Leonardo , a nie chcial bym zeby ktorys z moich ulubionych (niestety bylych juz pilkarzy Milanu) zostal tak samo potraktowany jak to mialo miejsce z naszym bylym trenerem. Moim zdaniem szkoda , bo to nie jego wina ze mial(?) takich pilkarzy jakich mial(?) . PS : Sory za brak polskich znakow
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się