245. DERBY DELLA MADONNINA DLA MILANU!
| p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
| 1. | AS Roma | 12 | 9 | 0 | 3 | 15-6 | 27 | |
| 2. | AC Milan | 12 | 7 | 4 | 1 | 18-9 | 25 | |
| 3. | SSC Napoli | 12 | 8 | 1 | 3 | 19-11 | 25 | |
| 4. | Inter Mediolan | 12 | 8 | 0 | 4 | 26-13 | 24 | |
| 5. | Bologna FC | 12 | 7 | 3 | 2 | 21-8 | 24 | |
| 6. | Como Calcio | 12 | 5 | 6 | 1 | 17-7 | 21 | |
| 7. | Juventus FC | 12 | 5 | 5 | 2 | 15-11 | 20 | |
| p. | Strzelec | Bramki |
| 1. | Christian Pulisic | 5 |
| 2. | Riccardo Orsolini | 5 |
| 3. | Hakan Çalhanoğlu | 5 |
| 4. | Nico Paz | 5 |
| 5. | Rafael Leão | 4 |
W ostatnim czasie, między innymi w angielskich i włoskich mediach pojawiły się informacje dot. włączenia mistrza Arabii Saudyjskiej do rozgrywek Ligi Mistrzów. Jednak według informacji hiszpańskich mediów, na chwilę obecną w najbliższych latach nie będzie to możliwe. Zmiany w Champions League wejdą w życie od następnego sezonu (2024/2025): 36 drużyn, system ligowy. UEFA jednak rozmawia z władzami Saudi Pro League o zacieśnieniu współpracy. Jednym z pomysłów jest stworzenie nowych rozgrywek z udziałem drużyn z Europy oraz Bliskiego Wschodu.
Nie oglądam ligi mistrzów chyba tak jak Milan zaczął długą przerwę w LM. Dopiero wróciłem też jak Milan wrócił. Nic innego mnie tam nie interesuje oprócz Naszego Klubu.
Jedyne co je łączy, to wysokie kontrakty dla gwiazd i mega przepłacone kontrakty dla średniej półki.
Dokładnie ;)
Wodze fantazji i widzimy Jakuck, Chabarowsk, czy Władywostok jako gracza w pucharach.
Enjoy the ride!
"UEFA jednak rozmawia z władzami Saudi Pro League o zacieśnieniu współpracy." ciekawe, czy FFP też wchodzi w grę.
Ale przynajmniej działają w jakichś granicach (w większości przypadków), a w przypadku klubów z Arabii to i tak nie ma o czym rozmawiać... Rok temu we wrześniu Milan wydawał łącznie na pensje 78,93 mln euro brutto. Sam Neymar dostał w Arabii ponad 100mln (przynajmniej z tego co pisały media). Można narzekać na przestrzeganie FFP przez europejskie klubu, ale tutaj i tak nie ma takich dysproporcji, szczególnie, że te duże marki mają duże dochody.