SCUDETTO


MERCATO LIVE 23.08: Saelemaekers chce odejść do Betisu [23:23]

23 sierpnia 2023, 08:10, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 23.08: Saelemaekers chce odejść do Betisu [23:23]

[08:10]: Jak podaje stacja Sky, Milan rozmawia o transferze Alexisa Saelemaekersa z Betisem. Belg jest już dogadany z Hiszpanami i chce się przenieść do ekipy z Sewilli, ale ta oferuje rossonerim wypożyczenie z opcją wykupu. Mediolańczycy chcą rozstać się natomiast z piłkarzem na zasadzie transferu definitywnego. Rozmowy trwają.

[08:13]Hugo Ekitike to pierwszy wybór Milanu w kwestii wzmocnienia ataku w końcówce mercato - podają włoskie media. Rossoneri rozmawiają z Paris Saint-Germain o wypożyczeniu 21-letniego Francuza i jeśli uda się to dopiąć, wówczas na wypożyczenie do Monzy będzie mógł odejść Lorenzo Colombo.

[08:15]: Letnie mercato trwa jeszcze dziesięć dni. Milanowi kurczy się czas, by znaleźć rozwiązanie dla takich graczy jak Mattia Caldara czy Divock Origi. Obaj pozostają w kadrze zespołu, ale nie mają przy tym żadnych szans na grę. Włoch i Belg ryzykują co najmniej pół roku w całkowitej odstawce.

[13:15]: Według Tuttosport osłabło zainteresowanie Milanu Armando Borją. Chelsea nie godzi się na wypożyczenie napastnika.

[13:20]: La Gazetta dello Sport podaje, że Milan uważa, iż jest szansa na wypożyczenie Hugo Ekitike z opcją wykupu. Napastnikiem PSG interesuje się też West Ham.

[13:25]: Corriere dello Sport twierdzi, że negocjacje kontraktowe pomiędzy Werderem, a Fodé Ballo-Touré nie utknęły w martwym punkcie i nadal istnieje szansa na transfer Senegalczyka.

[16:16]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że jak dotąd Fenerbahce nie złożyło ani jednej oficjalnie oferty za Rade Krunicia. Jeśli ekipa z Turcji ostatecznie to uczyni, będzie to pierwsze formalna propozycja wystosowana do Milanu.

[23:23]: Jak informują włoskie media, Lorenzo Colombo najpierw przedłuży swój wygasający obecnie w 2025 roku kontrakt z Milanem, a następnie uda się na wypożyczenie do Monzy, ale pod warunkiem, że rossoneri zdołają zatrudnić innego napastnika na sezon 2023/2024.



165 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mmielczar123
mmielczar123
24 sierpnia 2023, 00:58
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1694483518208770081
WTF
0
Juzio
Juzio
24 sierpnia 2023, 03:50
Zahipnotyzowani.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
24 sierpnia 2023, 00:21
Ja już przestaję ogarniać powoli tą całą historię z Kruniciem.

Tu niby chce odejść do turcji i że dogadany już od 2 tyg najmniej. Trener fenerbace coś pitoli, że Rade im jest potrzebny. A tym czasem oni jeszcze nie złożyli żadnej oferty.

Pismaki coraz bardziej kompromitują się prześcigając w newsach typu "Milan chce dać Kruniciowi podwyżkę żeby został ale ten naciska na transfer".

Wychodzi na to że to jakaś zagrywka agentów krunicia żeby podwyżkę dostał i przedłużenie kontraktu.

Naprawdę dziwna sytuacja się zaczyna robić. I chyba tylko Rade wie o co kaman w tym wszystkim.
1
nokoments
nokoments
24 sierpnia 2023, 01:06
tureccy dziennikarze po prostu opowiadają bajki. ostatnio pisali, że Gravenberch idzie do Turcji xDDD
0
adamos
adamos
24 sierpnia 2023, 08:19
pół żartem pół serio. dwa miesiące temu dawali 4 mln a dziś te pieniądze są nic nie warte przez inflację, boją się dać 12 mln bo jutro będą musieli zapłacić 20 mln.
0
jasiom22
jasiom22
23 sierpnia 2023, 23:01
Z tym Kruniciem to jakis bełkot się robi. Jakie ma relacje agent Krunaldo z tureckim klubem. Czy to aby nie chodzi tylko i wyłącznie o podbicie kontraktu z Milanem?
1
Mellion
Mellion
23 sierpnia 2023, 22:34
Ten Pavlidis imo bardzo fajna opcja. Z chęcią bym go u nas zobaczył, chyba nawet bardziej niż Ekitike, który dużo nie grał w PSG i może nie sprawdzić się aż tak dobrze jak Grek w roli Jokera z ławki + to połączenie z Reijndersem może naprawdę oddać :D
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 22:34
1
jarek2572
jarek2572
23 sierpnia 2023, 22:14
Jest może teraz jakaś promka na Eleven ?
0
archie1899
archie1899
23 sierpnia 2023, 22:27
Promka była z miesiąc temu, ale 16 pln miesięcznie to i tak bardzo mało.
1
roox
roox
23 sierpnia 2023, 22:29
WP Pilot polecam. Nic ciekawszego nei znajdziesz w tej cenie.
1
Juzio
Juzio
24 sierpnia 2023, 03:52
Strims.top Za darmo to uczciwa cena.
3
Dusiek
Dusiek
24 sierpnia 2023, 07:10
Ja osobiście polecam pakiet sportowy Polsat box go, czy jakos tak. Pakiet kosztuje 40zl/miesiąc (przynajmniej ja dalej tyle płace) a konto można dzielić na 3 osoby (oglądające na raz) wiec wychodzi mniej niż 15zl od łebka. W pakiecie jest całe eleven + te Polsaty sport premium na których leci LM.
0
deko
deko
23 sierpnia 2023, 21:00
Off top

Panowie pytanie mam, chcę się wybrać na mecz, czy potrzebna będzie karta Cuore Rossonero ? Doczytałem że ułatwi kupno biletów, ale nic nie pisało, że jest obowiązkowa.
1
Voltrex
Voltrex
23 sierpnia 2023, 21:10
CR jest potrzebna na mecze wyjazdowe. Na SS normalnie kupujesz bilet na oficjalnej stronie i tyle.
5
deko
deko
23 sierpnia 2023, 21:27
Fajnie, dzięki
0
Lewy99pl
Lewy99pl
24 sierpnia 2023, 00:27
Chyba że mówimy tu o "wyjazdowych" derbach. To wtedy CR też jest niezbędna.
0
Vol'jin
23 sierpnia 2023, 20:39
https://twitter.com/DerKaiserBM/status/1694389678370164791?s=20

Artura Dzban Vidal
4
cereus
cereus
23 sierpnia 2023, 20:48
Żart na poziomie jego kariery.

Jak można być taki trepem - na liścia tylko zasługuje...
11
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 20:55
Nie dość, że jufik to jeszcze merdacz do tego - nie ma się co dziwić
0
Pepik
Pepik
23 sierpnia 2023, 21:01
^
Zlatan też był "jufikiem" i "merdaczem"
Tutaj nie ma podziałów na kluby. Vidal jest tylko i aż mendą i śmieciem ludzkim
6
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 21:03
^

Wyjątek potwierdza regułę.
0
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 21:44
https://twitter.com/cwiakala/status/1694432564780363806?s=46
8
ZYLION
ZYLION
23 sierpnia 2023, 23:19
I po linku Alessio widać jak wiarygodne są dzisiaj informacje. Jeżeli ktoś rzeczywiście zrobił fejka tak strasznego z wypowiedzi Vidala to ja tego kogoś bym wsadził na 3 lata do więzienia, bez skrupułów. Z manipulacjami trzeba walczyć tak samo jak z przemocą fizyczna.
8
biedrus
biedrus
24 sierpnia 2023, 08:30
Alessio dzięki za wyjaśnienie, już jest temat do "jechania" po gościu. Tak się dziś niszczy ludzi.
Tak jak napisał Zylon, wsadzać takich do paki i tyle
A pisanie, że to "jufik" czy "merdzacz" też bardzo słabe, po prostu wstyd
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2023, 08:31
1
Vol'jin
24 sierpnia 2023, 11:22
kontekst wypowiedzi został ten sam. Po co wrzucał tam temat depresji?

nie może być przyzwolenia na takie rzeczy po prostu czy to, że sportowcy nie powinni korzystać z pomocy psychologa (Kubiak) czy pani grażyna ze sklepu rzekomo nie ma depresji i jej się pomoc nie należy
0
nokoments
nokoments
23 sierpnia 2023, 19:40
Tymczasem saudyjska rewolucja piłkarska nabiera tempa i wchodzi na kolejny, wyższy poziom! Dziennikarze podają, że Al-Ittihad wprowadza do światowego futbolu nową jakość w absolutnie zawrotnym tempie - zaledwie miesiąc po transferze Jota zgłosił formalną prośbę o transfer lub wypożyczenie, a zarabiający 200 mln rocznie Benzema usłyszał od trenera, że ten nie widzi go w swojej taktyce.
Trochę się podśmiechiwałem z tych doniesień o możliwości gry saudyjskich zespołów w LM, ale jak tak dalej pójdzie to skubańcy będą ją wygrywać co roku seriami, a eleven sports rychło odpuści transmisje nędznej serie a na rzecz przepotężnej Saudi Pro League, trzęsem się i bojem się.
26
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 19:55
I jeszcze te głosy, że Arabia nie jest już ligą emerytów na odcinanie kuponów, bo ściągnęli piłkarzy przed 30, gdzie większość z nich to pazerne na kasę pachołki bez ambicji xD
7
Corsa
Moderator Corsa
23 sierpnia 2023, 20:45
Już nawet podkupili bukmacherów, którzy oferują promocyjne bonusy za obstawianie ligi arabskiej... Subtelny marketing xD
4
Maximilanista
Maximilanista
23 sierpnia 2023, 23:07
Reżim saudyjski prześladuje mniejszości religijne; jest opresyjny wobec kobiet, które są obywatelami drugiej kategorii; homoseksualizm jest karany śmiercią; alkohol i wszelakie używki też są penalizowane (oczywiście żadna uciecha nie jest zabraniana elicie, która jest bezkarna); nie istnieje wolność słowa - tak demonizowany u nas ustrój Putinowski to raj wolnościowy w porównaniu z saudyjskim ściekiem....

Arabia Saudyjska od lat gnębi Jemen. Wyniszcza to państwo zbrojnie, izoluje i gnębi głodem. Tysiące jemeńskich dzieci umiera każdego miesiąca z powodu skrajnego wygłodzenia. To polityka Saudów.


Nikt ich nie bojkotuje.

Takiego Rybusa, który osiedlił się w Rosji, ożenił z Rosjanką - linczuje się z tego powodu, że został w ojczyźnie swojej żony.

Tymczasem wielkie gwiazdy światowego futbolu, kuszone obrzydliwie nieprzyzwoitymi luksusami i nęcone wizją taplania się w jeziorach petrodolarów, sprzedają się jak te słynne modelki z Europy Wschodniej - i to jest cool.


Ale NIKT nie wzywa do bojkotu tej śmiesznej ligi w jednym z najbardziej opresyjnych i agresywnych reżimów świata. Jeszcze im może Ligę Mistrzów się przyzna.


Matrix. Zupełny Matrix.
19
Juzio
Juzio
24 sierpnia 2023, 04:01
Arabia jest suwerennym krajem i może robić co chce. Do tego ma pieniądze którymi płaci. Dlatego np Rosja jest bee a oni są ok. Czasem ktoś tam coś wspomni i tyle. Z drugiej strony Arabia nie wpierdziela się co się dzieje np w Polsce. Przynajmniej nic nie słyszałem.
0
nokoments
nokoments
24 sierpnia 2023, 13:04
@Juzio A Czesia 711 Michniewicza kto polskiej piłce ukradł jak nie oni?
0
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 19:13
Coś mi się wydaje, że jak odejdzie Krunić to ten nasz nowy nabytek z Argentyny może być na 6 stawiany. Koneserem ligi argentyńskiej nie jestem, ale jak obczaiłem sobie jego atuty na paru highlightsach to ma możliwości grać pięterko wyżej niż nominalna pozycja, co myślicie?
2
homerrulezzz
homerrulezzz
23 sierpnia 2023, 19:52
Też o tym myślałem
1
Bigi30
Bigi30
23 sierpnia 2023, 20:19
Ten krunic niech już sobie idzie gdzie kolwiek
3
daro12555
daro12555
23 sierpnia 2023, 16:55
Co powiecie o Vangelis Pavlidis podobno nim jesteśmy nim zainteresowani.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
23 sierpnia 2023, 17:15
za fajną kase fajny gracz XD
0
Starosta
Starosta
23 sierpnia 2023, 17:20
Z Vangelisów to tylko muzyk. Dobrą muzykę elektroniczną robił.
2
Paolo03
Paolo03
23 sierpnia 2023, 17:29
Wychowany w Bochum
Reprezentant swojego kraju ( 31 spotkań )
Obecnie ma super formę strzelecką w Az Alkmar. Ten sezon również rozpoczyna dobrze bo w Eredivise 2 mecze o 3 trafienia.
Ciężko znaleźć teraz napastnika za 15-20 mln który jest w sile wieku ( 24 lata )
1
daro12555
daro12555
23 sierpnia 2023, 17:31
Coś trochę więcej o jego stylu gry mocnych stronach
0
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 17:33
Nie oglądałem Alkmaar, ale jeśli będzie tak grał jak Tijani w presezonie i debiucie ligowym to nie mam nic przeciwko ;P
2
Luther Blissett
Luther Blissett
23 sierpnia 2023, 18:02
Nie znam, ale od mistrzostwa Europy mam jakąś słabość do greckich piłkarzy. :-)
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 18:02
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 sierpnia 2023, 18:19
Jak przyjdzie Vangelis, to obowiązkowo musi zostać Colombo. I możemy płynąć.
5
karp_fso
karp_fso
23 sierpnia 2023, 18:22
Dobrze gra w powietrzu i nie jest drewnianym kołkiem. Dwie bramki z Lazio w LKE, nieźle tam wyglądał, tylko nie wiem czemu myślałem, że to jakiś 30-letni napastnik xD Jak na 24-latka to bardzo fajnie. Szczerze mówiąc to podobny profil do Giroud.

Fajna opcja, ale wątpię, żeby był tańszy niż np. Taremi, raczej AZ Alkmaar pod koniec sierpnia go nie puści tanio.
1
Vol'jin
23 sierpnia 2023, 18:48
jak rzekomo puszczają za 10 mln Karlssona do Bologni to Pavlidis za 15 nawet ;]
0
jarek2572
jarek2572
23 sierpnia 2023, 19:09
Luther

Chyba nie od tego Euro, co było 19 lat temu, co ?
0
Tanger
Tanger
23 sierpnia 2023, 19:17
Dawać go tutaj. Tym bardziej za jakąś sensowną kwotę. Ciężko znaleźć na rynku kogoś z takimi liczbami i o takim profilu. Większość już rozkupiona.
0
Jaca23
23 sierpnia 2023, 19:48
Spoko opcja, ciekawy napastnik.
0
Rossu
Rossu
23 sierpnia 2023, 19:59
Jak najbardziej.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 sierpnia 2023, 21:02
Jak go puszczą za 15 mln to brać i się nie zastanawiać.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
23 sierpnia 2023, 15:57
Pomimo sprzedaży Tonalego czego wybaczyć nie umiem to to okienko trzeba zaliczyć na plus.
15
Zoro_9
Zoro_9
23 sierpnia 2023, 16:04
To się jeszcze okaże, dopiero jesteśmy po pierwszej kolejce. A sprzedaż Tonalego to myślę, że będzie niepowetowana strata.
13
ZYLION
ZYLION
23 sierpnia 2023, 16:05
Jeszcze zobaczymy, na razie połowa nabytków łącznie z Okaforem piłki w meczu nie dotknęła
6
wielki prostownik
wielki prostownik
23 sierpnia 2023, 16:28
Nie ma to jak ocena po jednym meczu. Zaczekajmy. Ocenimy za kilka miesięcy.
17
Paolo03
Paolo03
23 sierpnia 2023, 17:10
Tonali zawsze w seruduchu.
11
slavio
23 sierpnia 2023, 17:28
Tonali w Newcatle sie rozwinie i Milan bez tonalego rowniez Dobry interes w obie strony
5
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
23 sierpnia 2023, 17:49
Jeszcze sprzedaż pozostałych niepotrzebnych zawodników.
Na ocenę transferów przyjdzie czas, bardziej koniec sezonu.
0
Tanger
Tanger
23 sierpnia 2023, 19:20
Tonali to powinien być teraz liderem pomocy Milanu, a nie Newcastle.
2
KKP19
KKP19
23 sierpnia 2023, 15:32
Wie ktoś może ile prawdopodobnie będą kosztować bilety na Milan Hellas? albo chociaż ile kosztują te na Milan Torino
0
Voltrex
Voltrex
23 sierpnia 2023, 15:54
Można wejść sobie na stronke i sprawdzić

https://singletickets.acmilan.com/milan-torino/serie-a-23-24/?_gl=1*18yeflb*_ga*MjExMDM1NjkzNy4xNjkxNzg4NDU4*_ga_HB54P1QRS8*MTY5Mjc5ODYyMC4yLjEuMTY5Mjc5ODgwNi4wLjAuMA..*_fplc*VW9BSVdLUTNMZGZmSUphRWgwSjcyZjJ1Y1RrWGdUaFIlMkI2WjJZMk5JdjUwVGZ1blQ5dE1pWlRNN3pIV0pOaFBZR2tTWGRxRlU1dmd5d0pUQnZ4T29XTVhhcFVQN1ZTRGFES056cVVwSHl2Z2w2a1J4SGJqeUF1emQ1WWpQYlElM0QlM0Q.
2
jachud3
jachud3
23 sierpnia 2023, 16:28
Najtańsze na trzeci pierścień za bramką po 19€ widzę na Torino.
1
KKP19
KKP19
23 sierpnia 2023, 17:31
dzięki
0
Rocker
Rocker
23 sierpnia 2023, 18:03
Ale na trzeci pierścień za bramką to już z lornetką się idzie ;)
Ceny na Torino:
Pierwszy pierścień: od 39 do 79€
Drugi pierścień: 29 do 59€
Trzeci pierścień: 19 do 26€
Im bliżej środka tym drożej.
2
KKP19
KKP19
23 sierpnia 2023, 18:46
0
MrWoodstock
MrWoodstock
23 sierpnia 2023, 19:07
Polecam 2 pierścień najlepiej w polowie dlugosci boiska. Bardzo dobry widok na murawę jak i na caly stadion. Raz bylem na czerwonej i raz na pomaranczowej trybunie. Warto wydac ok 40 euro za bilet bo wrażenia sa niezapomniane, tym bardziej kiedy Curva Sud robi przyśpiewki i odpalaja race.

Edit.
Udało mi sie znaleźć zdjęcie z meczu z Torino.
https://postimg.cc/N5BVcvM2
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 19:15
3
mpt1899
mpt1899
23 sierpnia 2023, 15:28
Pdobno Milan moze w ostatnich dniach wskoczyc ponowmie do AZ po Pavlidisa.
1
_GAHU_
_GAHU_
23 sierpnia 2023, 15:03
Taremi za 25-30mln stanowcze nie ale za około 15mln to byłby bardzo dobry ruch. Wolałbym Taremiego w takiej cenie niż ściągnięcie Ekitike.
1
Paolo03
Paolo03
23 sierpnia 2023, 15:46
Ekitike operacyjnie wychodzi lepiej bo jeśli będzie można go wypożyczyć z opcją to mamy szansę na dobrego grajka na lata.
Taremi za 2 latka będzie już mało wartościowym gracze.
3
landik
landik
23 sierpnia 2023, 14:11
Jakby tutaj trafił jeszcze Taremi to byłoby zajebiście;
2
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 14:06
Pytanie czy nie jest za późno na odejście Ballo, został tydzień, dopięcie transferu to też 1-2 dni, a trzeba jeszcze ściągnąć tego mistycznego młodego Włocha za niego który wbije do Milanello w ostatnie dni sierpnia, już po 2 kolejce Serie A.
1
patoo_07
patoo_07
23 sierpnia 2023, 14:08
Już było mówione, że zmiennikiem będzie Bartesaghi.
14
mmielczar123
mmielczar123
23 sierpnia 2023, 14:25
A ja obstawiam, że prędzej Pioli wystawi Florenziego na lewej obronie albo przywróci Fode do składu niż da szansę młodemu. Z 5 graczy primavery którzy polecieli do Stanów, na mecz z Bologną było powołanych 2 - Zeroli, bo Musah nie mógł wystąpić i Bartesaghi, bo nie było piątego stopera (po przyjścia Pellegrino, młody wróci pewnie do primavery). Romero, który w Stanach grał świetnie, też nie dostał szansy. Nie jestem w gronie krytyków/hejterów Piolego, ale nie podoba mi się ten ciągły brak dawania szansy młodym, a w szczególności wychowankom.
11
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 16:25
@patoo ale było mówione przez kogoś z Milanu czy tutaj w komentarzach? Bo może mi coś umknęło ale z newsów widziałem tylko ze Milan się kontaktował z Calafiorim i zainteresowanie było spore, więc strzeliłbym że on zostanie zmiennikiem Theo. I też mi się nie bardzo chce wierzyć że nagle postawią na 17-latka bez występu w pierwszej kadrze, kiedy np. Theo wypadnie na mecz przeciwko Juve, już prędzej Krunicia zobaczymy na lewej obronie...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 sierpnia 2023, 17:04
Karton
Dwa dni temu było w ploteczkach mercato live:

"Dziennikarz Daniele Longo twierdzi, że Milan nie przymierza się już do sprowadzenia Riccardo Calafioriego czy jakiegokolwiek innego lewego obrońcy. Jeśli Fode Ballo-Toure odejdzie, w roli zmiennika Theo Hernandeza należy raczej spodziewać się dania szansy Davide Bartesaghiemu z Primavery."

Ale czy tak będzie to też wątpię.
1
Milanboy
23 sierpnia 2023, 17:16
mmielczar123 - Bo to nie są najwidoczniej takie talenty. Z tą szkółka to na dwoje babka wróżyła, bo albo się trafi super generacja, albo posucha, jak obecnie w Barcy gdy mieli kawał dobrej posuchy.
1
Ayattar
23 sierpnia 2023, 13:26
w hiszpanii teraz chyba większa bieda niż we włoszech
9
mmielczar123
mmielczar123
23 sierpnia 2023, 13:48
Tam Real wydaje tyle samo co reszta ligi razem wzięta. Barca bierze wolnych zawodników i musi mocno polegać na wychowankach (na ich szczęście, co roku do pierwszej drużyny trafia 2-3 kozaków, którzy z miejsca są warci po 20-30 mln euro), Atletico wydało na transfery mniej więcej tyle co kluby z miejsc 8-12 z serie a, a reszta to już w ogóle totalna bieda. Przykładowego z Villareal (5 miejsce w zeszłym sezonie) odeszli Jackson, Torres i Chukwueze (3 z 4 najbardziej wartościowych graczy) oraz wypożyczeni wcześniej Dia i Danjuma. Dostali za swoich zawodników ponad 100 mln euro, a na transfery wydali w tym okienku mniej niż Lecce. Jedynym "płatnyn" transferem Realu Sociedad (zdobywcy 4 miejsca) jest jakiś młody Rosjanin (podobno talent) za 12 mln, poza tym wypożyczyli Andre Silvę i wzięli za darmo 31-letniego Malijczyka z Rennes. We Włoszech sytuacja jest nieciekawa, ale w Hiszpanii jest po prostu dramat.
13
Bazyll1995
Bazyll1995
23 sierpnia 2023, 13:23
Za rok za darmo przychodzi mekambe róbcie skriny czuje to w kościach nawet mi się to śniło
18
ZYLION
ZYLION
23 sierpnia 2023, 13:21
Po co nam Origi jak mamy Okafora. Duże podobieństwa, zaczynając od debiutu po kontuzjogennosc i próbę powrotu do formy
1
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 13:30
Okafor w 1 sezon strzelił tyle goli co Origi przez ostatnie 4 (Liga + LM) ;) nie wiem jak ich można w ogóle stawiać obok siebie
3
Rafalzki
Rafalzki
23 sierpnia 2023, 13:34
Okafor był przynajmniej zdrowy podpisując kontrakt...
3
patoo_07
patoo_07
23 sierpnia 2023, 14:10
Rozumiem, że oceniamy gościa za zagrane 15 minut na pozycji 9, gdzie drużyna nawet nie udawała, że chce przeprowadzić jakiś atak. No ciekawe spojrzenie na piłkę nożną.
5
ZYLION
ZYLION
23 sierpnia 2023, 16:28
20 jakie coś, w 71 chyba wszedł :)
0
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 13:02
Już lepiej żeby odszedł na wypo z opcją wykupu niż został tutaj, zagrał 0 minut, marnował się i pobierał pensję. Saelemaekers to nie CDK który ma 50/50 że wypali albo wybije sobie zęby potykając się o własne nogi, grał solidnie kilka sezonów więc i w Betisie będzie grał solidnie, jak go nie wykupią to najwyżej wróci za rok i też będzie git.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 13:03
0
Pepik
Pepik
23 sierpnia 2023, 13:02
W wypadku Alexisa wypożyczenie z opcją wykupu byłoby optymalnym rozwiązaniem, ponieważ Belg po dobrym sezonie w Hiszpanii może dużo zyskać na wartości. Bo mniej warty to chyba już nie może być. Dodatkowo mam dobre przeczucia co do La Ligi. On może tam wypalić
0
carrygun
carrygun
23 sierpnia 2023, 14:22
Ale co miałoby nam dać zyskanie Belga na wartości po dobrym sezonie, skoro jego cena wykupu będzie ustalona już teraz i jeśli Alexis by odpalił, to Betis go wykupi, a jak nie odpali, to tylko będzie więcej problemów ze sprzedażą i pójdzie na kolejne wypożyczenie z opcją wykupu.
0
Lomaxini
Lomaxini
23 sierpnia 2023, 12:44
Znając Hiszpanów to dadzą z 8 mln max
0
juluspro
juluspro
23 sierpnia 2023, 13:33
albo jak z Castijecho - równe zero ;)
0
Jaca23
23 sierpnia 2023, 12:16
Ciekawe jaki wykup oferuje Betis, jeśli kilkanaście milionów to bym Alexisa puścił, ale pewnie oferują coś w okolicach 8-10. Nie ma co oddawać go za półdarmo, bo po dobrym sezonie na wypożyczeniu Saelemaekers może być spokojnie wart 20+ mln. Lepiej oddać go na "suche" wypożyczenie niż puszczać za kilka milinów.

Cieszę się, że Ekitike to pierwszy wybór na nowego napastnika, pytanie ile w tym prawdy. Wypożyczenie z opcją, nawet dość wysoką to dla nas dobry deal, bo jeśli w przyszłe lato i tak musimy kupić nową 9tkę to tutaj mielibyśmy taką opcję, a zawodnik byłby u nas sezon i byłoby wiadomo jakie są rokowania, a to duży handicap, bo transfery młodych napastników, w naszym zasięgu finansowym, to zazwyczaj wielka loteria.
1
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 12:18
Betis może zaproponować tylko wypożyczenie, bo hiszpańskie FFP.
Pełna zgoda, co do Ekitike.
0
kamilus
kamilus
23 sierpnia 2023, 12:39
Tu pewnie nie ma znaczenia kwota wykupu, tylko to, że nikt w Milanie nie wierzy w to, że Alexis może zostać wykupiony i wolą go sprzedać definitywnie niż tylko odłożyć problem o rok.
0
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 13:07
No niby masz trochę racji, a z drugiej strony wszyscy wiedzą że Saelemaekers od paru tygodni jest na wylocie, on sam też widać chętny do odejścia nawet do słabszej drużyny (Betis) a jakoś poza Betisem nikt nie jest zainteresowany. Więc albo Milan zgodziłby się na te 8-10mln (jeśli tyle dają) albo zostanie w kadrze z niepotrzebnym zawodnikiem który będzie pobierał hajs i sam się marnował.
0
mmielczar123
mmielczar123
23 sierpnia 2023, 11:59
Podobno Taremi mocno naciska, żeby dołączyć do Milanu. Myślę, że za 15-20 mln byłby to dobry wybór. Przez ten sezon rywalizowałby z Giroud o pierwszy skład, a za rok zacząłby pełnić rolę zmiennika (jeśli sprowadzimy 9 do pierwszego składu). Gość ma dobre warunki fizyczne, co sezon strzela ponad 20 goli, ma spore doświadczenie w LM, w której również potrafi ładować bramki. Problem w tym, że ma 31 lat, rok kontraktu, a Porto za mniej niż 25-30 mln raczej go nie puści.
0
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 12:06
Ja czytałem, że Porto chce 15-20M, a Milan mniej. Jestem fanem Taremiego, ale Ekitike...
0
ósmy
23 sierpnia 2023, 12:09
Pewnie że mocno naciska, skoro Milan proponuje mu ponoć 4-letnią umowę.
Nie wierzę, aby przyszedł do nas na takich warunkach ten koleś.
Nie chcę wierzyć, że dajemy 31-latkowi taki dodatek emerytalny. W dodatku za 20 mln z rocznym kontraktem, co przez całą swoją karierę nosa spoza Portugalii nie wyściubił.
0
Rossu
Rossu
23 sierpnia 2023, 12:10
Też jestem za Taremim. Do 15 mln to byłby bardzo dobry deal. Irańczyk spokojnie 2 lata może zagrać na najwyższym poziomie, taki casus Dżeko - im starszy, tym lepszy.
Choć Ekitike też jest niezłym wyborem.
Prawda jest taka, że lepszego napastnika na rynku nie wyłapiemy, jeśli kupić kocura, to musisz słono zapłacić.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 12:15
1
DivoCcabej
DivoCcabej
23 sierpnia 2023, 12:39
Taremi > Ekitike i to bez porównania na ten moment.

Ekitike w ogóle do mnie nie przemawia ,może to być melodia przyszłości ale nie dostrzegam w jego grze niczego wyjątkowego.
0
Rogo1989
Rogo1989
23 sierpnia 2023, 12:40
Taremi i casus Dżeko.... z tym, ze Irańczyk nawet nie liznął wielkiej piłki. To, że coś postrzelał w LM nie znaczy, że byłby wzmocnieniem. Poza ligę portugalską się nie wychylił więc gdzie on ma być wzmocnieniem?
1
Skot Łilson
Skot Łilson
23 sierpnia 2023, 12:43
Rogo uwierz mi że grając w przeszłości na poziomie 3 ligi przez krótki czas chciałbym liznąć tak "niewielkiej piłki" jak Taremi
2
DivoCcabej
DivoCcabej
23 sierpnia 2023, 12:43
Haha Rogo1989...

Rzeczywiście nie liznął wielkiej piłki grając systematycznie i strzelając bramki w CL...
7
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 12:47
Divo, zgadzam się z tobą, ze na teraz Taremi jest dużo lepszym piłkarzem, ale nie patrzę tylko na teraz.
0
Jaca23
23 sierpnia 2023, 12:50
Przyjście Taremiego oznaczałoby, że w przyszłym sezonie nie byłby zmiennikiem tylko podstawowym graczem, a my znów nie kupilibyśmy młodej, ale już solidnej 9tki, dlatego jestem przeciwny. Liczę, że w końcu kupimy solidnego napastnika na lata, a nie przeciętne rozwiązanie na chwilę, a później jakoś to będzie.
1
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 12:52
Dlaczego? Przecież gdyby Taremi przyszedł, to Giroud miałby nad Irańczykiem przewagę tylko w postaci znajomosci kolegów. Mehmedi byłby dużo bardziej przydatny, szczególnie w zarządzaniu piłką.
0
Jaca23
23 sierpnia 2023, 13:54
Alessio_re6
Napisałem w odniesieniu do PRZYSZŁEGO sezonu, a domniemam, że to jest ostatni sezon Giroud w Milanie. Obecny pewnie graliby na zmianę.

*Taremi ma na imię Mehdi, a nie Mehmedi.
1
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 14:07
No racja z pomyłka z imieniem.
Dalej nie rozumiem dlaczego transfer Taremiego miałby wykluczyć transfer napastnika za rok.
1
superjastrzab
superjastrzab
23 sierpnia 2023, 11:48
My też chcemy żeby Saelemaekers odszedł do Betisu :D
1
obserwator1985
obserwator1985
23 sierpnia 2023, 11:02
Ktoś poruszał tu temat Okafora. On nie pasuje całkowicie do roli dziewiątki w obecnym ustawieniu. Jeśli Pioli będzie na siłę próbował z niego zrobić zmiennika dla Giroud to chłopak szybko zgaśnie. Do naszego nowego systemu gry pasowałby profilem najbardziej Broja z Chelsea, ale to spore ryzyko biorąc pod uwagę ile czasu nie grał w piłkę.
0
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 11:06
Patrząc na zalety Okafora, to może być on 9 która nadaje akcjom płynności w przeciwieństwie do Giroud. Przy skrzydłowych, którzy bazują na pojedynkach, to istotne - patrz Real z Benzemą. Przy tak skonstruowanej kadrze, oba typy 9 mają spory sens w zależności od rywala.
5
Jaca23
23 sierpnia 2023, 12:33
Jak chcemy kontynuować taktykę "laga na..." to nie, ale jak chcemy grać w ataku kombinacyjnie, a mamy teraz do tego piłkarzy (Leao, Puli, Czukwu) to jak najbardziej Okafor się nadaje.
0
nokoments
nokoments
23 sierpnia 2023, 10:19
ten Maldini w ogóle nie umi sprzedawać, szacun za to co zrobił dla nas na boisku, ale nie możemy się już dłużej z nim męczyć, potrzebujemy dyrektora sportowego z prawdziwego zdarzenia
1
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2023, 10:25
Dramat. A jak znajdą się już jacyś ślepcy co się nie znają na piłce jak Fenerbahce i dają za Krunicia 8 mln (a Milan powinien przecież dopłacić aby się go pozbyć) to rzuca jakieś zaporowe ceny rzędu 15 mln... :/
1
matten
matten
23 sierpnia 2023, 10:05
Byłoby miło, gdyby udało się pozbyć Origiego na ostatniej prostej i ściągnąć w jego miejsce jakiegoś młodego i rokującego napastnika, który byłby w stanie zastąpić Girouda w perspektywie dwóch lat. Niestety wygląda na to, że Belg niespecjalnie ma ochotę na przeprowadzkę i po ludzku go rozumiem. W Milanie ma dobre warunki, niezłą pensję i być może chce wszystkim udowodnić, że ostatni sezon był wypadkiem przy pracy i nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w lidze włoskiej. Niemniej jednak z perspektywy kibica ACM chciałbym kogoś innego w jego miejsce, bo nie wierzę, że odpali :/
Co do Saelemaekersa to fajnie byłoby go sprzedać za gotówkę, ale jeśli nie ma chętnych, to niech idzie na to wypożyczenie z opcją wykupu...
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 10:06
0
kozik___13
kozik___13
23 sierpnia 2023, 10:04
Saleamakers w meczach z Napoli wyglądał jak profesor jakiś xD on przebłyski naprawdę miał fajne
4
kamilus
kamilus
23 sierpnia 2023, 10:19
Problem w tym, że takie przebłyski miał raz na kilkanaście spotkań...
4
Paolo03
Paolo03
23 sierpnia 2023, 10:26
A widziałeś u Alexisa chociaz jeden tak dobry strzał zza pola karnego jak Pulisica? Alexis miał problemy z normalnym uderzeniem na bramkę.
12
fristajlos
fristajlos
23 sierpnia 2023, 10:03
Kękę - Arrivederci
3
Fushnikov
Fushnikov
23 sierpnia 2023, 10:28
Possij mi kija xD
1
Max82
Max82
23 sierpnia 2023, 11:16
Fushnikov
Acmilan.com to nie portal randkowy panie ferdku
3
olhan
olhan
23 sierpnia 2023, 09:48
Jak go chcą wziąć z opcją to powinni szukać rozwiązania gdzie opcja zmieniła by się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków i podnieść całkowity koszt operacji za pójście na rękę :)
2
roox
roox
23 sierpnia 2023, 09:33
Martwi mnie ten Okafor, nie chodzi o to że nie dotknął piłki, ale to jak się ospale porusza nie napawa optymizmem. Szkoda, że nie wpuścił seńor Pioli Colombo, sądzę, że lepiej by pasował na 9-tkę niż ten Okafor.
1
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 09:45
https://twitter.com/MilanPostsVid/status/1694032870992478299/video/1
3
Mirek99999999
Mirek99999999
23 sierpnia 2023, 10:03
Alessio_re6
CDK też był królem treningów...
1
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 10:05
I? XD Piotr Zieliński tez był królem treningów.
0
ZYLION
ZYLION
23 sierpnia 2023, 10:12
Jeszcze dotknie tej pilki kiedyś:) nowy Pelegri
0
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2023, 10:31
@Alessio

Który to ancymon z defensywy został w taki sposób pokręcony? :P
0
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 10:39
Właśnie nie wiem, bo słaba jakość. Ktoś kto nie grał od początku. .
0
Skot Łilson
Skot Łilson
23 sierpnia 2023, 10:42
Pewnie Caldarą kręcił :D
2
Rossu
Rossu
23 sierpnia 2023, 11:09
Stawiam na Simicia.
0
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 13:00
@Mirek a kiedy to CDK był królem treningów? :D bo ja pamiętam tylko filmik ostatnio wrzucony z Atalanty gdzie się odwrócił kopnął prosto piłkę, a na Twitterze podjarani jakby strzelił gola rzęsą w finale Ligi Mistrzów :D
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 sierpnia 2023, 13:38
KartonGips
Maldini, Pioli i liczni piłkarze Milanu w wywiadach powtarzali, że na treningach CDK prezentuje się świetnie ale na razie nie potrafi tego przenieść na oficjalne mecze.
0
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 14:03
Nooo ale tego to akurat nie wiemy ;)

Bo nawet jeśli by kopał się na treningach po czole tak samo jak w meczach to co mieliby mówić? "No jest słaby faktycznie xD"? Przecież to oczywiste że mówiliby coś poprawnego politycznie w stylu "no widać w nim potencjał ale musi się odblokować" bo jednak utopili w nim kupę kasy. A też mi ciężko jakoś uwierzyć że na treningach byłby wymiataczem a później w meczu nie potrafił zagrać dobrych 15 minut.
0
Rafał0209
Rafał0209
23 sierpnia 2023, 08:44
Nie opitolić mistrza Włoch półfinalisty LM gracza często występującego w pierwszym składzie biegającego od pola karnego do pola karnego to będzie kryminał, jak my nie potrafimy sprzedawać.
4
Tzeentch3
Tzeentch3
23 sierpnia 2023, 09:07
Jaki poziom zawodników takie oferty kupna :)
1
Rafał0209
Rafał0209
23 sierpnia 2023, 09:32
Mówi to fan klubu który wydawał na Bertollaciego 20 mln prawie 10 lat temu :), każdy ogórek Serie a zapakowałby Alexisa i sprzedał za kilka milionów z podróżą Milan od wieków nie potrafi sprzedawać.
0
taurus_95
taurus_95
23 sierpnia 2023, 09:54
Niestety Milan zawodników co najwyżej potrafi się pozbyć, a nie sprzedać. Od wielu lat już tak jest.
1
boro215
boro215
23 sierpnia 2023, 10:54
do usunięcia
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 10:57
0
KartonGips
KartonGips
23 sierpnia 2023, 13:11
No ale wyjaśnij mi jak wg Ciebie to jest wina Milanu że nie może sprzedać Alexisa xD

Od paru tygodni wszyscy wiedzą że po przyjściu Pulisicia i Chuku jest na wylocie, nie gra w sparingach, poza kadrą, nawet Pioli w wywiadzie sugeruje że może odejść. I to jest niby wina Milanu że żaden klub za ta parę tygodni nie chciał go nawet wziąć za psie pieniądze? xD Co mają więcej zrobić, wystawić go na OLX czy dzwonić klub po klubie z pytaniem czy ktoś go nie przygarnie (choć pewnie jego agent już to robi)? xD
1
biedrus
biedrus
23 sierpnia 2023, 08:40
Mason Greenwood do wzięcia za darmo. Co myślicie?
1
Svikahrappur
Svikahrappur
23 sierpnia 2023, 08:43
Po niego będzie taka kolejka, że gość jeszcze pensję podwoi w końcu
0
landik
landik
23 sierpnia 2023, 08:44
Zdala od tego śmiecia;
9
Rafał0209
Rafał0209
23 sierpnia 2023, 08:45
Jak się wszyscy z pierwszej 11 po bańce złożą z pensji to może by go namówili nie ma najmniejszych szans.
0
boro215
boro215
23 sierpnia 2023, 08:47
Mlody ma taką opinię wyrobiona że nawet Arabowie go nie chcą xd
7
Luther Blissett
Luther Blissett
23 sierpnia 2023, 08:47
Jeśli kasuje 90 tys. funtów tygodniówki, to jak na 3 opcję na skrzydło zdecydowanie za dużo. Niech idzie odbudować się do Romy, trzymam kciuki (bez sarkazmu).
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
23 sierpnia 2023, 08:53
Boro
Akurat araby to mają w dupie jak ktoś kobiety traktuje,u nich jest jeszcze gorzej xD
3
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 09:09
Ta, ale ponoć uznali, ze MG zaszkodzi wizerunkowi ligi. Jakby nie patrzeć, sportswashing nie zakłada brała osoby która kojarzy się z pobiciem kobiety i zmuszaniem jej do seksu. Arabia patrzy na Europę pod kątem wizerunkowym, jeśli chce ją gonić.
4
Szczechu1899
Szczechu1899
23 sierpnia 2023, 09:16
Myślę, że Greenwood wspaniale by wyglądał w serie a, szczególnie w tych meczach kiedy gracze grają z czerwonymi kreskami na twarzy z wiązku z akcją zwracającą uwagę na przemoc domową...
6
Tanger
Tanger
23 sierpnia 2023, 09:17
@Alessio_re6

Ale w zeszłym sezonie wzięli na wypożyczenie Santiego Minę z Celty, na którym ciążyły podobne zarzuty i proces sądowy ;)
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
23 sierpnia 2023, 09:21
Alesso
Ale został oczyszczony z wszelkich zarzutów.
1
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2023, 09:27
Śliski temat, ale gość został uniewinniony.

Coraz częściej powtarzający się schemat: -> oskarżenie -> plucie i zniszczenie wizerunku -> odsiadka lub banicja -> zniszczenie reputacji -> oczyszczenie z zarzutów -> zniszczone życie/kariera
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 09:28
2
nokoments
nokoments
23 sierpnia 2023, 09:30
nie został uniewinniony tylko karyna wycofała zarzuty, bo łobuz kocha mocniej xD
3
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 09:38
Nie został oczyszczony z zarzutów, tylko dogadał się z tą dziewczyną i zrezygnowała z zeznań, przez co sprawę wycofano. Doszło do zwykłej ugody. Gdyby oddalono zarzuty, to grałby w United.
Tanger, ale rok temu, a teraz. Przecież piłka arabska zmieniła całkowicie swoją pozycje i zamysł.
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 09:40
3
palonettoACM
palonettoACM
23 sierpnia 2023, 09:59
Arabia to w ogóle robi „rebranding” swojego wizerunku. I to dość intensywny. Poprzez piłkę nożna. Droga zabawa, ale kto bogatemu zabroni :P
0
Claudinho
Claudinho
23 sierpnia 2023, 10:00
Kategoryczne i zdecydowanie nie nie i jeszcze raz kur.. nie.

TfuMason wyznaczył nowy poziom - nie szanuje kobiet do tego stopnia ze jest to zbyt radykalne nawet dla Arabów.

Napewno takiego marketingu nam trzeba? To może od razu jeszcze wspolnej sesji zdjęciowej pierwszej drużyny z La Femminile?
2
biedrus
biedrus
23 sierpnia 2023, 10:16
Jak widzę wszyscy mają takie same zdanie. Ja też. Przy czym schemat opisany przez palonettoACM niestety powtarzany jest nader często. Ciekawe co z gościem będzie. Ktoś go przygarnie na pewno. Dzisiaj czytałem, że może będzie reprezentował Jamajkę.
0
Eravier
Eravier
23 sierpnia 2023, 10:19
Nie został oczyszczony z zarzutów tylko jego dziewczyna, zastraszana przez niego i swojego ojca, wycofała zarzuty. A zrobiła to też dlatego, że Greenwood złamał sądowy zakaz zbliżania się i zrobił jej dziecko.

Z resztą, przecież jest dosłownie nagranie tego co mówił. Nagranie bardzo drastyczne, gdzie ona dosadnie mówi "NIE", a on do niej "Rozkładaj nogi szmato".

Nie powinno być miejsca dla takiego człowieka w cywilizowanym klubie.
3
Claudinho
Claudinho
23 sierpnia 2023, 10:35
Eravier

Nawet nie tyle w cywilizowanym klubie co w cywlizowanym świecie.
0
ósmy
23 sierpnia 2023, 10:36
Taaa...
Ta laska okazała się taka konsekwentna, że niedawno wrócili do siebie, bo mają wspólne dziecko.
Faktycznie.
3
Alessio_re6
23 sierpnia 2023, 10:40
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Syndrom_sztokholmski
0
Jaca23
23 sierpnia 2023, 12:29
Pomijając aspekt moralny, nie ma u nas dla niego miejsca. Na PS mamy przepych, a jako 9tka się nie nadaje.
0
karp_fso
karp_fso
23 sierpnia 2023, 14:21
Przecież on nie siedzi w pace tylko dlatego, że typiara się wycofała xD
Ale to nie jest tak, że to były fałszywe zarzuty, były nagrania. To nie jest przypadek uwalania komuś kariery fałszywymi zarzutami, co niestety dzieje się często.

Nie dla tego gościa. Ja wiem, że sport i wartości to tylko ładna formułka w wybitnie przesiąkniętej komercją piłce, ale są pewnie granice ludzkiej przyzwoitości.
1
ósmy
23 sierpnia 2023, 15:09
^
Ale co nagrania?
Masz świadomość w jakiej mierze było to zdarzenie nagrywane?
Jesteś w pełni świadomy, że laska mogła zmanipulować tym nagraniem?
Istnieją dwie opcje:
1) Koleś staje się agresywny i posuwa się do gwałtu, a koleżanka zręcznie w międzyczasie wyjmuje telefon, i włącza funkcję nagrywania.
2) Koleżanka celowo z premedytacją nagrywa zdarzenie, co sugeruje zmanipulowanym materiałem. Wiedząc, że to się nagrywa odpowiednio dodaje od siebie dramatyzmu i więcej tragedii, prowokuje, wcześniej go np. upijając.
Jesteś pewny, że tak nie było?
Wszyscy od razu chłopaka wrzucają na śmietnik, ale ja nie ferowalbym takich ostrych wyroków, bo faktycznie można młodemu chłopakowi zniszczyć życie, a ona okaże się zwykłą perfidną blacharą.
Życie potrafi zaskoczyć.
Nie osądzajcie, to i sami nie będziecie osądzani. Przypuszczenia i nagrania - A potem oboje sobie zrobili dziecko, bo przecież chłopak ma i będzie miał gwiazdorski kontrakt.
Gdyby miała odrobinę oleju w głowie, to przy próbie przemocy i gwałtu uciekłaby od niego na drugi koniec kraju, i nie chciała go znać.
A tymczasem robi sobie z nim dziecko.
Piłkarze na świeczniku to różne indywidua, i zgadzam się, że pewne określone- a przede wszystkim UDOWODNIONE - zachowania należy piętnować. I jeśli zostanie taki czyn UDOWODNIONY - to faktycznie powinien facet trafić na śmietnik społeczny.
Ale istnieje mnóstwo, ogrom wyjaśnień, okoliczności i przeciwności, które koniec końców dają inne światło na daną sprawę.
Dlatego sędziowie wymyślili taka mądra rzecz, jak Zasada Domniemanej Niewinności. Art. 42 ust. 3 w tym przypadku naszej Konstytucji.
1
tommyb1
23 sierpnia 2023, 08:36
Ekitike z opcją wykupu to rozwiązanie idealne chyba na teraz.
0
karp_fso
karp_fso
23 sierpnia 2023, 08:22
Ekitike na wypożyczenie byłoby git. Małe ryzyko, a opcja, że wypali i będzie można go wykupić. Pytanie czy PSG na to pójdzie xD

Z kolei z Alexisem IMO odsuwanie go od składu to głupi ruch, bo teraz Betis ma nas w garści. Wiedzą, że dla zawodnika kompletnie nie ma miejsca w Milanie, więc może się okazać, że wypożyczenie i liczenie, że wypali to jedyna opcja na pozbycie się go.
5
Maju
23 sierpnia 2023, 10:56
Pełna zgoda co do Alexisa - to właśnie zaplecze udanych sprzedaży. Zamiast paru deklaracji o tym, że nikogo nie skreślamy i choćby szansy na pobieganie przy linii, mamy jasny przekaz - chłop na magazyn (nie dość, że umiarkowanie jeśli chodzi o szacunek, to jeszcze daje do ręki negocjacyjną kartę innym).
Edytowano dnia: 23 sierpnia 2023, 10:56
1
Jaca23
23 sierpnia 2023, 12:25
Tym bardziej, że akurat Alexis z tego grona totalnie nie zasłużył, żeby go tak traktować, bo nigdy nie marudził i zachowywał profesjonalizm.
0
ósmy
23 sierpnia 2023, 08:21
Luca Bianchin podaje, że Ekitike wyraził chęć dołączenia do Milanu.
Bianchin wspomina też, że wróciliśmy ponownie do sytuacji z Taremi. Porto teraz oczekuje 15-20 mln. Milan nie jest chętny tyle wykładać, ale istnieje możliwość, że wrócimy do tego tematu pod sam koniec okienka.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się