SCUDETTO


TORINO BEZ SZANS NA SAN SIRO. MILAN WYGRYWA 4-1

26 sierpnia 2023, 19:26, Presidente Aktualności
TORINO BEZ SZANS NA SAN SIRO. MILAN WYGRYWA 4-1

Okazało zwycięstwo odniósł Milan w swoim pierwszym domowym pojedynku ligowym w tym sezonie. Podopieczni Stefano Piolego rozbili Torinio aż 4-1, a bramki strzelali Olivier Giroud, który wykorzystał dwa rzuty karne, a po jednym trafieniu dołożyli Christian Pulisic oraz Theo Hernandez.

W zasadzie pierwsze pół godziny pierwszej połowy można byłoby przemilczeć, gdyż gra wyglądała w ten sposób, że Milan miał przewagę w posiadaniu piłki, próbował konstruować akcje, ale niewiele z tego wynikało. Torino z kolei raptem raz czy dwa wyprawiło się na połowę gospodarzy. Niemniej odnotujmy, że na lewym skrzydle bardzo aktywny był Rafael Leao, który bardzo dawał się we znaki Schuursowi, którego gubił co chwila. Niestety, kiedy Portugalczyk już miał zagrać do kolegów, to robił to niecelnie, a szkoda, bo być może dopisałby sobie nie jedną asystę. Mecz rozkręcił się w ostatnim kwadransie pierwszej połowy. Najpierww 33' minucie Calabria pomknął środkiem boiska, zagrał do Loftus - Cheeka, który wbiegł w pole karne, zagrał wzdłuż bramki, przez co piłka minęła chociażby Milinkovicia - Savicia, a tam był już Pulisic, który z najbliższej odległości wpakował ją do bramki. Radość z prowadzenia nie trwała jednak zbyt długo, gdyż trzy minuty później dała o sobie znać nienajlepsza dyspozycja gry obronnej. Sprzed pola karnego nieczysty strzał oddał Ricci, ale w szesnastce piłka trafiła do niepilnowanego Schuursa, który posłał piłkę do bramki Maignana. Na szczęście rossonerim nie podcięło to skrzydeł i atakowali dalej. W 38' minucie Leao zagrywał w pole karne do Giroud, który zgrał piłkę głową, ale obrońca, stojącym za nim, wybił futbolówkę. Po dłuższej chwili gry sędzia Mariani dostał sygnał VAR, że sprawdzany jest potencjalny rzut karny. Okazało się, że obrońca Torino zagrał piłkę ręką. Jedenastkę, w 43' minucie, na bramkę zamienił Giroud. Kiedy wydawało się, że pierwsza połowa zakończy się wynikiem 2-1, przypomniał o sobie Theo Hernandez, który na lewej stronie świetnie rozegrał piłkę z Leao, przez co znalazł się sam na sam z bramkarzem gości nie dając mu szans. Pierwsza połowa: 3-1 dla Milanu!

W drugiej połowie Milan utrzymywał kontrolę nad spotkaniem. Torino ograniczało się głównie do dośrodkowań z bocznych stref boiska w pole karne rossoneri, ale defensorzy gospodarzy radzili sobie z nimi bez problemów. Z kolei Milan początkowo napierał, czego dowodem były chociażby okazje Loftus Cheeka, który ładnie pokazał się na prawej stronie pola karnego Torino, ale jego strzał był wprost z Milinkovicia - Savicia, czy okazja Pulisica, który zagrał na jeden kontakt z Giroud w 58' minucie, ale uderzenie prawą nogą Amerykanina poszybowało obok bramki. W 61' minucie swoją okazję do zdobycia gola miał Reijnders, który otrzymał podanie od Leao, ale były gracz Alkmaar źle przyłożył nogę i piłka minęła słupek Torino. Po chwili okazało się jednak, że Leao w momencie podania był faulowany przez Schuursa, co skutkowało również zmianą za Okafora, i sędzia Mariani - po konsultacji z VAR - wskazał na "jedenastkę", którą na bramkę zamienił Giroud. W kolejnych minutach tempo meczu spadło i niewiele było konkretnych sytuacji bramkowych. Pod koniec meczu kolejnym strzałem popisał się Pulisic, ale niestety prosto w Milinkovicia - Savicia, a w doliczonym czasie gry, w polu karnym Torino pokazał się Rejinders, który otrzymał podanie od Chukwueze, ale Holender pogubił się i piłkę przejęli defensorzy gości. Po chwili arbiter zakończył spotkanie.

AC MILAN  (4-3-3): Maignan; Calabria, Thiaw (80' Kjaer), Tomori, Theo Hernandez (87' Florenzi); Loftus-Cheek (66' Musah), Krunić, Reijnders; Pulisic, Giroud (66' Chukwueze), Leao (66' Okafor)

Rezerwowi: Sportiello, Mirante, Adli, Okafor, Romero, Kalulu, Chukwueze, Kjaer, Colombo, Pellegrino, Pobega, Florenzi, Musah

TORINO FC (3-4-2-1): Milinković-Savić; Schuurs, Buongiorno, R. Rodriguez; Bellanova (59' Lazaro), Ricci, Ilić (46' Linetty), Vojvoda; Radonijć (59' Laramoh), Vlasić; Sanabria (21' Pellegri)

Rezerwowi: Gemello, Popa, Bayeye, Zima, Karamoh, Pellegri, Ilkhan, Lazaro, Tameze, Gineitis, Linetty, N'Guessan

Bramki: Pulisic 33', Giroud 43' (k.), 65' (k.), Theo Hernandez 45+3'  - Schuurs 36'

Żółte kartki: Ilić 11', Theo Hernandez 39', Milinković - Savić 57', Thiaw 70', Linetty 89'

Arbiter główny: Maurizio Mariani (Aprilia)

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



646 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gambit17
gambit17
28 sierpnia 2023, 13:26
Nie wiem czy widzieliście program eleven po ostatnich wczorajszych meczach i tam znafcy twierdzą , że Fiorentina spokojnie o 4 miejsce będzie się biła. Rzymskie kluby wypadną z czwórki no i oczywiście Milan się zatnie i też słabszy sezon nas czeka. Juve oczywiście mistrzem Włoch no bo jakby inaczej ?? ktoś powinien zwrócić im uwagę, że niestety ale kadry na mistrza to oni nie mają , a trener raczej nie pomoże.
0
pipobytom
pipobytom
28 sierpnia 2023, 13:07
Jaka była dokładna frekwencja ?
0
DamianoMilano4444
DamianoMilano4444
28 sierpnia 2023, 21:25
72.013 dokładnie
1
xodos
xodos
28 sierpnia 2023, 02:18
Nie wiem czy ktoś już podnosil ten temat ale strona jest tak przepełniona reklamami, ze na telefonie nie jestem w stanie jej używać. Każda strona działa mi zupełnie normalnie ale po wejściu na acmilan.com.pl dostaje ścianę reklam i strasznie zacina interfejs (pewnie ze względu na ilość reklam).
Nie chce posiłkować się adblockiem. Wiem, ze redakcja wkłada swój czas w tworzenie artykułów a reklamy to dla niej zasłużony zarobek ale niestety nie mam wyboru. Na laptopie tak mogę sobie z tym poradzić, na telefonie niestety nie.
Czy ktoś jeszcze ma podobnie?
4
#3#6
#3#6
27 sierpnia 2023, 22:45
Tak to tylko zostawie :)

https://snipboard.io/3eldtw.jpg

Będzie scudetto, nie mam absolutnie zadnej wątpliwości. 1k postawiony, róbcie screena. Pierwszy raz od 13 (?) lat, mamy skład lepszy niż którykolwiek z rywali we włoszech. Inter na papierze to jakiś żart, ktorym nawet nie warto się przejmować. Juve ma skład lepszy niż Inter ale najbardziej zabetonowanego trenera na świecie (?). Wystarczyło 15min Juve z Bologną, zeby wyłączyć laptopa bo po prostu gra tego zespołu jest tak obrzydliwie żenująca, że brakuje określeń szczęścia, które mamy, że Allegri nie jest i nigdy nie będzię trenerem Milanu. To jedyny trener na całym piłarskim rynku, który jest w stanie zrobić z Chiesy, Kevina Constanta. Miejmy nadzieje, że ten piłkarki styl zostanie wytępiony przez nas i Napoli bo to jedyna drużyna która warto brać na powaznie w walce o mistrza

Szansę na scudetto szacuję na ok 70% wiec w miare wysoko
1
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 23:18
"Juve ma skład lepszy niż Inter" (???)

Też po cichu mam nadzieję, że te transfery nie będą flopami i to będzie nasz sezon.
0
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2023, 23:21
@Zoro_9

Przemyślałem to i w sumie zgadzam się z @#3#6, Juventus na ten moment ma lepszą pierwszą jedenastkę. Wszystko może sie zmienić jak przyjdzie Pavard.
0
Victor Van Dort
28 sierpnia 2023, 14:37
Z dużą częścią tego co napisałeś się w pełni zgadzam bo faktycznie Milan wręcz jest zobligowany do tego żeby powalczyć o mistrzostwo w takich okolicznościach. Ryzykowne wydaje się pozostawienie Stefano w roli trenera tego zespołu. Mocny początek sezonu mnie w ogóle nie dziwi to typowe, mamy wypoczętego Giroud to dużo zmienia. Niestety po ubiegłorocznej porażce 5:2 na San Siro z Sassuolo nie da Stefana traktować poważnie, to dobitnie pokazało braki Stefana, dokładając do tego kompletny brak umiejętności radzenia sobie w derbach oraz przekładanie LM nad Serie A wychodzi na to że warsztat trenera to słabizna i drużyna gra dobrze nie dzięki niemu a mimo tego że on ich trenuje.
0
palonettoACM
27 sierpnia 2023, 13:05
Dla mnie od początku sezonu takim punktem odniesienia są derby. Z każdym dniem coraz więcej przesłanek jest do tego, aby wierzyć, że się odkujemy Somsiadom za upokorzenie nas w półfinale LM.

Tak, 1/2 LM to był sukces, ale wolałbym odpaść z Puszczą Niepołomice w półfinale (z całym szacunkiem dla tej drużyny!). W tym półfinale przeciwko Interowi nie zaprezentowaliśmy zupełnie niczego. Tak jak i w większości spotkań derbowych w ostatnim czasie. Zmiana tego trendu byłaby czymś fantastycznym.

Szczególnie akcja na 3-1 wczorajsza przywraca z powrotem nadzieję i wiarę w pozytywny obrót spraw. A poza lewą flanką urosło nam drugie skrzydło.

Mam nadzieję, że "weryfikacja Piolego" będzie się ciągle kręcić i ciągle będzie odraczana do następnego spotkania, tak jak się to dzieje niemalże od początku jego kadencji. Ale do hurraoptymizmu jeszcze daleko. :)
2
ForzaMilan!!!
27 sierpnia 2023, 13:34
Upokorzeniem nas w półfinale? Lol przegraliśmy dwumecz i tyle, nie było tam żadnej kompromitacji..
3
palonettoACM
27 sierpnia 2023, 13:39
@ForzaMilan!!!

A czy Milan istniał w ogóle piłkarsko w tym dwumeczu? Jak dla mnie to było jedno, wielkie "dogorywanie" po szybkim wyjaśnieniu przez Inter w 11 minut i ustawieniu sobie dwumeczu przez nich. Przecież w pierwszym meczu do przerwy mogło być i 0:4, skończyło się najniższym wymiarem kary.

Dokładając do tego ostatni superpuchar i lutowe derby, ciężko nie nazwać tego upokorzeniem.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2023, 13:42
20
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
27 sierpnia 2023, 14:20
Zgadzam się z Palonetto, Inter niestety, ale zdominował nas totalnie, nie mieli ani przez chwilę braku poczucia kontroli nad tymi spotkaniami, głównie przez nasz brak pomysłu i zbyt statyczną grę.
Dokładnie tutaj upatruję też naszych szans w tym sezonie, gramy dużo szybciej, jesteśmy o wiele bardziej nieprzewidywalni.
2
Deus
Deus
27 sierpnia 2023, 12:55
Giroud top, znów po jego zejściu przestajemy grać na naszych zasadach.

1
Gzikuu
Gzikuu
27 sierpnia 2023, 12:53
Nie ma co narzekać, jesteśmy na fali! Ale zwróciłem uwagę, że to już któraś patelnia którą Miał Reijders i nie trafił. Musi popracować nad wykończeniem, bo poza tym jest świetny.
1
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 13:21
Poza wydolnością (jest niesamowicie wybiegany i pracowity) to każdy jego element gry jest jakościowo gorszy od Tonalego. Wykończenie, praca w defensywie i stałe fragmenty gry leżą.
1
Pepik
27 sierpnia 2023, 13:35
^
Moim zdaniem przepaść w jakości podań na korzyść Holendra. Wizja gry tak samo. Sandro bywał bardzo niechlujny w podaniach.
17
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 13:37
Na razie mamy za małą próbkę statystyczną, żeby wyciągać w sumie jakiekolwiek wnioski. Ale jeśli chodzi o technikę podań i wizję gry to wydają się być na przyrównywalnym poziomie.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2023, 13:37
0
Pepik
27 sierpnia 2023, 13:54
^
Według mnie to widać gołym okiem, że Tijjani góruje nad Sandro w tym elemencie
0
Deus
Deus
27 sierpnia 2023, 13:56
jeśli chodzi o podania progresywne to Reijnders wygląda dużo lepiej, częściej też decyduje się na wyprowadzanie piłki rajdami.
Trzeba jednak pamiętać, że porównujemy Reijndersa w 433 do Tonaliego w 4231.
Warto poczekać na bardziej wymagających rywali ale w tych 2 meczach Holender wyglądał lepiej niż typowy Tonali.
1
Zuber
Zuber
27 sierpnia 2023, 13:57
Przecież Holender praktycznie wszystkie piłki gra do przodu i to celnie, rzadko kiedy podaje do tyłu. Jest dużo bardziej dynamicznym zawodnikiem niż Tonali i lepiej napędza ataki.
0
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 14:01
Sandro w LM miał bodaj najwięcej podań progresywnych ze wszystkich piłkarzy. Nie tylko Milanu, ale ogółem. Rzadziej decydował się na rajdy, ale też je wykonywał dość często. Inną sprawą jest jak zauważył @Deus kwestia formacji, w której mezzala grający w 3 środkowych pomocników ma na ogół więcej swobody niż pomocnik w dwójce pivotów. Sandro też miał raczej założenia taktyczne od trenera w stylu bycia pomocnikiem kompletnym, wyważającym balans między ofensywą, kreacją i destrukcją. Tijani wydaje się mieć więcej zadań w ofensywie i kreacji, co mnie osobiście cieszy, bo uwypukla jego atuty o których piszecie. Choć to i tak tylko wstępne odczucia i więcej będzie można powiedzieć co najmniej po końcu jesiennej rundy.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2023, 14:03
4
Deus
Deus
27 sierpnia 2023, 14:13
mnie się rzuciło w oczy to, że Holender potrafi zagrać mocną piłkę po ziemi w punkt, u Tonaliego to wyglądało bardzo różnie bo ten z kolei potrafił mylić się w podaniach na 5 metrów, żeby potem dać jakieś ciasteczko.
1
Szulaj22
Szulaj22
27 sierpnia 2023, 17:14
Tonali był tylko lepszy w odbieraniu piłki reszta to przepaść na korzyść Holendra.
1
Pepik
27 sierpnia 2023, 17:43
@Zoro
Może chodziło Ci o "kluczowe podania" ? Według tej strony :https://fbref.com/en/comps/8/2022-2023/2022-2023-Champions-League-Stats
Sandro był 3 w tej klasyfikacji. Natomiast jeśli chodzi o progresywne podania nie jest nawet w TOP10
1
dykt4tor
dykt4tor
27 sierpnia 2023, 23:19
"Tijani wydaje się mieć więcej zadań w ofensywie i kreacji" to też nieprawda, ze dwa razy nas uratował wślizgiem w naszym polu karnym, raz przeszkadzał piłkarzowi Bolonii w sytuacji sam na sam, moim zdaniem dzieki niemu wtedy nie padła bramka.
0
olhan
olhan
27 sierpnia 2023, 11:49
No póki co wygląda to bardzo, bardzo obiecująco. Mam nadzieję, że w kolejnych meczach zawodnicy wchodzący z ławki będą pokazywać coraz więcej. W porównaniu do zeszłego tygodnia zdecydowanie lepsza kontrola meczu, pewniej wyglądali w obronie i bardziej zdecydowanie w ataku. Już nie mogę się doczekać następnych 2 kolejek :D
0
Diavo
27 sierpnia 2023, 10:33
Teraz jeszcze bardziej się zastanawiam jak Padre zdobył scudetto z Alexisem i Juniorem na skrzydle xd. W końcu widać kompletny Milan,nieprzewidywalny
7
KKP19
KKP19
27 sierpnia 2023, 12:09
oraz słabym ŚPO i brakiem zmienników xD
1
Szczechu1899
Szczechu1899
27 sierpnia 2023, 20:45
Wszystko się udało dzięki jokerowi w rękawie- Samu
0
zbylon
zbylon
27 sierpnia 2023, 10:30
Na stronie Chelsea gadają, że Pioli miał kody do Pulisica :)
5
cereus
cereus
27 sierpnia 2023, 10:32
Ale się uśmiałem - hehehe.

Ale kody dla Origi i CDK to kupil chyba na bazarze
3
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 10:37
Szczerze to jeśli nie Milan to nie mam pojęcia gdzie mógłby mieć jeszcze większe szanse na odbudowanie się niż tutaj.
0
roox
roox
27 sierpnia 2023, 12:08
Widać, że padre obdarzył go bardzo dużym zaufaniem i dał mu swobodę na boisku, bo jakoś wybitnie nie jest przyspawany do prawej strony. Druga sprawa gościu jest wybitnie inteligentny na boisku i ma umiejętności.
1
virago1212
virago1212
27 sierpnia 2023, 10:23
Powiem tak
W końcu mamy skrzydła.
W końcu karne dla nas nie przeciwko.
W końcu obrona nie robiła głupich błędów.
w końcu więcej goli niż jeden
POPROSTU PIĘJNY MECZ
9
Rafał0209
27 sierpnia 2023, 08:55
Cieżko winić zmienników że nie pokazali coś ekstra, jednak inaczej jest wchodzić od 1 minuty kiedy chcesz rzucić się na rywala by prowadzić, a inaczej wchodzić po 60 minucie kiedy już prowadzisz 4:1.
5
_PAOLO_
_PAOLO_
27 sierpnia 2023, 08:04
Adli zagrał fajny... a nie czekaj xd
6
Felaro
Felaro
27 sierpnia 2023, 11:33
Padre chciał go wpuścić ale mu tyłek do krzesełka przymarzł i nie umiał wstać na rozgrzewkę
1
matten
matten
27 sierpnia 2023, 07:22
Mecz pod kontrolą Milanu, ale te dwa karne raczej z kapelusza...
1
Sakuragi
Sakuragi
27 sierpnia 2023, 09:21
XD

Pierwszy ręka aż wygięło gościowi palce do tyłu a drugi ewidentną nakładka na stopę.
23
Marcin1982
Marcin1982
27 sierpnia 2023, 09:56
matten z kapelusza, to żeś właśnie wypadł ze swoim komentarzem :)
11
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2023, 10:05
Bardziej ewidentynych karnych to nam dawno nie dyktowali.
3
gambit17
gambit17
28 sierpnia 2023, 13:19
matten matka wie ,że ćpiesz??? ;D haha mam nadzieję , że twój komentarz był dla beki hehe
0
ACstach
ACstach
27 sierpnia 2023, 07:21
Teraz zlać Rome i Mourinho tak zeby im tyłki spuchły.
5
primo2p
primo2p
27 sierpnia 2023, 06:29
Wiadomo już coś co z Rafą? :(
0
patoo_07
patoo_07
27 sierpnia 2023, 08:39
Ponoć tylko stłuczenie.
1
il Capitano 1899
il Capitano 1899
27 sierpnia 2023, 02:57
Reijnders kolejny dobry mecz ma facet płuca
3
Boro
Boro
27 sierpnia 2023, 10:44
Nawet niewiedzialem a na eleven wczoraj mówili ze bodajże w ubiegłym sezonie zagrał wszystkie mecze od deski do deski.
1
Victor Van Dort
27 sierpnia 2023, 14:51
Wszystkie mecze w podstawowym składzie 6 meczach został zmieniony ale zazwyczaj gdzieś pod koniec meczu.
1
GWIDON1979
GWIDON1979
27 sierpnia 2023, 01:34
Mecz oglądany z wysokości trybun
Był mega show
25
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:09
Zazdroszczę
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
27 sierpnia 2023, 00:49
Nie mogłem oglądać - ktoś by opisał jak to wyglądało?
0
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:11
Wyglądało to tak że Milan kontrolował sytuację przez całe 90 min. Były momenty grozy przy 1-1. Karne trochu z kapelusza bo jakby varu nie było to nie było by karnych.

Generalnie Milan rozpędzony na starcie wymiata. Prawdziwy sprawdzian dopiero przed nami czyli roma zgwałcona przez verone i derby.
2
Szawik
Szawik
27 sierpnia 2023, 07:50
Ale var jest po to, żeby właśnie były.
15
nokoments
27 sierpnia 2023, 00:12
Dobra, dobra, pierwszy mecz w sezonie na San Siro zawsze wygrywamy, PRAWDZIWA weryfikacja będzie za tydzień xD
1
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:12
mówisz o romie którą w d wypchało chievo? w 10?
0
Szawik
Szawik
27 sierpnia 2023, 07:49
Darth, Milan już z gorszymi potrafił przegrać. Trzeba zobaczyć czy forma nadal będzie wzrastać.
1
Mil_online
27 sierpnia 2023, 08:18
No Chievo to nie bardzo:).
1
patoo_07
patoo_07
26 sierpnia 2023, 23:56
Jejku jakbyśmy tak zlali tą Romę 3-0. Po meczach w zeszłym sezonie, to mam nadzieję, że chłopaki pokażą im gdzie ich miejsce.
3
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:15
oj pokażą. Teraz nikt nie wie którą stronę boiska wylosujemy. Prawą czy lewą. A może środkiem.

Na prawdę Milan dzięki pulisiciowi RLC i rijendersowi stał się bardziej nieprzewidywalny. Nikt teraz nie wie czy my prawym czy lewym zaatakujemy bo jakość jest na obu skrzydłach. I w środku jakby tego było mało.
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2023, 07:36
2
Pavlović31
Pavlović31
27 sierpnia 2023, 13:49
I potem jeszcze derby, jakbyśmy wjechali w nich na fali. Tylko te derby wstępnie o 18 i po przerwie repr. więc tak trochę spadnie to momentum
0
Corsa
Moderator Corsa
26 sierpnia 2023, 23:53
Pięknie wystartowaliśmy! Nie mogę doczekać się meczu Romą!
14
dominord
26 sierpnia 2023, 23:45
Dobry mecz Milanu, zero wątpliwości komu się 3 punkty należą, rywal nie miał nic do powiedzenia, nowe nabytki się sprawdzają, oczywiście na razie głównie ci wychodzący w podstawowym składzie, ale umówmy się rezerwowi w takim meczu maja dać głównie odpocząć tym schodzącym z boiska. Naprawdę gramy przekonująco i na chwile obecna wyglądamy na zespół z ciągiem do przodu. Nadal się martwię o defensywę w meczach z mocniejszymi rywalami, ale na to jeszcze przyjdzie czas, a tymczasem cieszmy się dobrymi meczami naszej drużyny i może przestańcie już tak narzekać ;)
P. S
Dybala z nami chyba nie zagra, więc chyba kolejny fajny meczyk się zapowiada, taki niezbyt wymagający.
2
Lazarr
Lazarr
26 sierpnia 2023, 23:38
Ten rajnders czy jak mu tam widać że chłop zostawia całe serce na palcu boju, nie pajacuje jak straci walczy do konca pięknie się wkomponowywal.. Co tu dużo mówić..
0
_PAOLO_
_PAOLO_
27 sierpnia 2023, 08:02
"Ten rajnders czy jak mu tam"

Tak trudno nauczyć się nazwiska zawodnika klubu, któremu się kibicuje?
6
Zoro_9
27 sierpnia 2023, 13:23
Może być Renifer.

Tak samo jak z Saelemaekeaersa ("czy jak mu tam") był Snickers.

;-))
Edytowano dnia: 27 sierpnia 2023, 13:31
0
primo2p
primo2p
26 sierpnia 2023, 23:38
Cieszą te dwie wygrane, ale prawdziwy test będzie w dwóch następnych kolejkach.
1
mmielczar123
26 sierpnia 2023, 23:43
Roma póki co jest żenująco słaba. Mecz z Interem zapowiada się mega interesująco, tylko żeby nas ta przerwa reprezentacyjna nie wybiła z rytmu.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 sierpnia 2023, 00:47
Pamiętam mecz, w którym Roma była żenująco słaba. Prowadziliśmy 2:0, zero zagrożenia ze strony rzymian, powinno się skończyć 3:0 albo 4:0, a skończyło się 2:2. :)
11
palonettoACM
26 sierpnia 2023, 23:23
Fajnie, kolejne trzy punkty i morale zdecydowanie wyższe niż w obozie naszego następnego przeciwnika. A Roma w ostatnich latach nam leży.

Najłatwiejsza potyczka Milanu z Juriciem jak do tej pory, już nie będzie mi się śnił po nocach. ;)

Nowi potrzebują czasu, ale jak na razie to przynajmniej trzech z nich ogarnia i wypełnia zadania, co daje *na ten moment* mercato 3x lepsze niż zeszłoroczne.

Jak Leao wypadnie to będzie pora na czwartego. Jak już się na siłę czegoś czepiać, to fakt jest taki, że Pioli zawsze ma mocne starty. Jednakże - po co w 2 kolejce martwić się środkiem sezonu. Mecz po meczu się liczy. A kolejne 3 punkty po prostu cieszą. :)
0
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:19
Pioli cały czas powtarza że mecz po meczu trzeba myśleć bo jak za bardzo wybiegniesz do przodu to skończysz jak Milan w zeszłym sezonie (czego on był przyczyną). Odpuścili serie a bo wbiło im się w główki że mogą LM wygrać. Przez co mało brakowało a LM by nie było w tym sezonie.
0
Tanger
26 sierpnia 2023, 23:11
Bardzo fajny mecz do oglądania. Ładne i przyjemne widowisko. Milan był zespołem o klasę lepszym i zasłużył na zwycięstwo. Wyróżnienie oczywiście dla formacji ofensywnej. Szczególnie Pulisica naprawdę przyjemnie się ogląda. Będzie z niego dużo radości. Gratulacje również dla trenera. Na dzień dzisiejszy zamyka mi usta. Oby tak dalej. Można przyczepić się tylko do tego, że jedyny strzał Torino w światło bramki okazał się golem. Od zmienników również można było oczekiwać czegoś więcej. No, ale ok., będą mieli jeszcze następne okazje do wykazania się.
2
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
26 sierpnia 2023, 23:08
Mam wrażenie, że zmieniło się trochę postrzeganie sytuacji przez trenera, jeszcze niedawno bezbarwne 0:0 i od 70 minuty desperackie próby wciśnięcia bramki, a teraz elegancko wjeżdżamy na pełnej i od 70' już tylko dokopać do końca, to mi się podoba!
6
Tanger
26 sierpnia 2023, 23:24
Ja mam wrażenie, że wcześniej Milan również tego próbował, ale po prostu formacja ofensywna nie dawała rady sprostać oczekiwaniom. Dobry początek Milanu bez zdobytej bramki to był dość często powielany schemat.
1
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
27 sierpnia 2023, 10:35
Możesz oczywiście mieć rację, mi się wydaje, że wcześniej graliśmy trochę na alibi, że niby wysoko pressingiem, ale w zasadzie bez konkretnej próby odbioru, niby przeważamy, ale bez próby przełamania obrony, bez przyspieszenia akcji.
Dlatego bardzo mnie cieszy, że teraz gramy dużo szybsza piłkę, dużo z klepki, bo w ten sposób przynajmniej da się kogoś zaskoczyć.
0
Zoro_9
26 sierpnia 2023, 23:08
Pioli absurdalne zmiany i w nieadekwatnym momencie. Mecz się dobrze ułożył, wleciały 2 karne. Ale graliśmy pierwszą połowę dużo lepiej niż z Bologną, a 2 znów na pół gwizdka. Na minus Musah i Chukwueze, jak weszli wyglądali słabo. Ja dałbym szansę Adliemu i Romero, ale betoniak i tak im nie da pograć.
4
Gol
Gol
26 sierpnia 2023, 23:13
Panowie, ale my wygraliśmy 4:1, nie przegraliśmy, takie komentarze to po prostu czyste malkontectwo.
35
Zoro_9
26 sierpnia 2023, 23:20
Nie malkontenctwo, tylko zawsze się znajdzie coś do poprawy. Niemniej nie umniejszam trenerowi, bo dobrze przygotował zespół na dość trudnego rywala prowadzonego przez trenera, który średnio naszemu Padre leży ostatnimi laty. Komplet punktów, za tydzień wyjazd do Rzymu.
4
Paleontolog
Paleontolog
26 sierpnia 2023, 23:25
"betoniak nie da im pograć" vs. "nie umniejszam trenerowi"..
Matura z polaka zdana?
8
Zoro_9
26 sierpnia 2023, 23:34
Jak już stosujesz takie zaczepki to napisz chociaż poprawnie "Polaka" z wielkiej litery. I tak, parę dobrych lat temu uporałem się z tym śmiesznym głazem. Nota bene strasznie się jej obawiałem, z racji bycia ścisłowcem. Całe szczęście nie pokrzyżowała mi ona planów pójścia na uczelnię na której studiował zarówno ojciec jak i dziadek - Politechnikę Warszawską, którą i ja również skończyłem. Śmieszne czasy.
3
emil373
emil373
26 sierpnia 2023, 23:42
Betoniak - "dej Pan spokój" . Dwa mecze, komplet punktów, kilka zmian, wielu nowych zawodników do ogrania.

Doceniaj chwilę i nie pierdol - jeśli łaska.
3
Paleontolog
Paleontolog
26 sierpnia 2023, 23:44
Serdecznie gratuluję :) więc jak na ścisły umysł przystało zapewne wiesz, że logika jako dziedzina ścisła nakazuje jasne i konkretne formułowanie myśli. Już się nie czepiam ;)
0
Zoro_9
26 sierpnia 2023, 23:51
Na lekcjach j. polskiego bywały ćwiczenia z czytania ze zrozumieniem, przynajmniej za moich czasów. Nie umniejszam trenerowi zasługi dobrego przygotowania drużyny do meczu z trudnym rywalem, ale nadal kuleje u niego element wprowadzania zmian w odpowiednim momencie i ograniczone zaufanie względem zawodników, których ja bym chętnie widział na boisku choćby przy tak dużej przewadze na te ostatnich 10 minut. Kończę wątek, rano wstaję, a więc miłego wieczoru :)
1
patoo_07
patoo_07
26 sierpnia 2023, 23:59
Akurat w tym wypadku polaka z małej jak najbardziej prawidłowo XDD. Użyte w kontekście języka polskiego, czyli z małej, a nie Polaka jako obywatela.
8
Miaacz
Miaacz
27 sierpnia 2023, 07:33
Przecież jak po pierwszej połowie 3:1 było to chyba mogli trochę odpuścić co nie? Maja po 90 zapierdzielac cały czas żeby w grudniu już każdy zajechany był?
0
Squall
Squall
26 sierpnia 2023, 23:06
W tych piłkarzach jeszcze jest większy potencjał. Za ten mecz nie będę negować trenera to by była głupota, ale cały czas u mnie Pioli za praktycznie cały poprzedni rok jest na cenzurowanym, zobaczymy jak to się rozwinie, ale nie ma póki co narzekać.
3
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 23:12
Absolutnie nie rozumiem za co on może być cenzurowany kiedy sezon temu mieliśmy tak słaby skład, że aż oczy szczypały.
3
Squall
Squall
26 sierpnia 2023, 23:20
Tak słaby, żeby dwa razy nie wygrać z Cremonese? Zobacz sobie jak oprócz samej fatalnej gry wyglądała tabela na wiosnę, można mieć krótką pamięć, ale to nie był epizod.
5
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 23:25
No słaby, bo Origi był takim parodystą w tym meczu, że szkoda było na to komentarza.
3
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 23:26
I dziwnym trafem zawsze z gorszymi zespołami wystawiał gorsza jedenastkę, a ci piłkarze absolutnie nie dojeżdżali na spotkanie. Tak hypeowany Vranckx był wybitnie średni, a obawy w sprawie Desta się sprawdziły .
1
Marcin1982
Marcin1982
26 sierpnia 2023, 23:05
Pozdrowienia dla tych co na włoska robota pisali "Trapatonii jakiś że bedzie 0;1 dla Torino i dla tego drugiego jasia co napisał "że Milan będzie miał ciężary".

Dosyć że Ci z Eleven są "pomyleni", to jeszcze takich samych cytują :)
4
Zoro_9
26 sierpnia 2023, 23:08
a kto komentował?
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
26 sierpnia 2023, 23:08
Też sobie pomyślałem co za leszcz.
0
bawolejaja
bawolejaja
26 sierpnia 2023, 23:17
Nie ma dziś lepszego duetu jak Dumanowski i Guziak. Co Ty człowieku wypisujesz za głupoty xD

Co w ogóle ma jedno do drugiego hahaha
9
Vol'jin
26 sierpnia 2023, 23:28
chyba niektórym tęskno do Święcickiego :]
1
Marcin1982
Marcin1982
26 sierpnia 2023, 23:35
Czy ja wymieniłem nazwiska czy napisałem ogólnie?
0
PiotrBalcerzak97
PiotrBalcerzak97
27 sierpnia 2023, 10:31
Ja tam osobiście czuje jakiś rodzaj sympatii do Święcickiego :D
Każdy komentator będzie lekko stronniczy, bądź będzie się taki wydawał i tak samo każdy palnie czasami jakaś rzecz o której my, kibice danego zespołu wiemy, że jest głupotą, nie ma co się tak do tego przywiązywać.
1
Pablo78
Pablo78
26 sierpnia 2023, 23:05
mówiąc potocznie liżemy rany,odpoczywamy by być gotowym na przyszły piątek na mecz z "wilczycą".
0
Majki85
Majki85
26 sierpnia 2023, 23:04
Jak oni to mówią? Partita perfetta?
2
cereus
cereus
26 sierpnia 2023, 23:03
Oby Leao bez kontuzji.

Mnie martwi Theo bo drugi mecz i znowu żółta kartka za gesty...
3
Piotrek1899
Piotrek1899
26 sierpnia 2023, 23:03
Fajny meczyk. Na luzie wygrany. Efektowne momenty. Współpraca przy trzecim golu Leao z Theo, to było ciasteczko;) O zmiennikach ciężko coś powiedzieć. Weszli, kiedy reszta myślami była już w szatni. Trochę szkoda. Potencjał z przodu jest ogromny. A RLC, to będzie gigant w tej lidze.
0
serginho83
serginho83
26 sierpnia 2023, 23:11
Potencjał z przodu faktycznie duży, ale wejścia w 2 pierwszych meczach Okafora i Chukwueze były jednak trochę nijakie ;)
1
Pablo78
Pablo78
26 sierpnia 2023, 23:01
Wynik cieszy i gra szeroką kadrą.Sytuacji sporo się tworzy z szybszego grania niż w poprzednim sezonie. Niech proces zgrywania postępuje i będzie dobrze!!
ps. I dobrze że ten azomouh poszedł do romy.
Szkoda że w klubie nie będzie astera vranxca bo chlopak mógłby być na ten sezon.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
26 sierpnia 2023, 23:04
Dobrze ze go nie ma, Musah dzisiaj mało pokazał a i tak wyglądał lepiej niz Aster we wszystkich jego występach
0
Max82
Max82
26 sierpnia 2023, 22:59
Fajny mecz dla oka ale Leao coś mnie chłopak martwi , mam nadzieję że odpali
0
DarthImpaler
26 sierpnia 2023, 23:01
Dzisiaj bardzo się starał. On zwykle potrzebuje 3-4 kolejek żeby się rozpędzić. Byle nie doznał dzisiaj urazu i będzie dobrze.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
26 sierpnia 2023, 23:05
Co Cię martwi? To, że Schuurs po tym meczu przez tydzień będzie miał zawroty głowy?
3
DarthImpaler
27 sierpnia 2023, 02:09
Zapewne martwi go to że leao zszedł z boiska przedwcześnie. Albo to że mimo wygrywania pojedynków nie potrafił prosto kopnąć piłki. Przekopali go kilka razy i lepiej było go zdjąć niż żeby kontuzję na 3 miesiące wyłapał.
1
Milanistaod95
Milanistaod95
26 sierpnia 2023, 22:58
Pisałem już dawno.
Super okno transferowe, lepsi piłkarze i efekty są. mamy silną ławkę i wreszcie można miło patrzeć na grę Milanu
2
gago1145
26 sierpnia 2023, 22:54
Przyznaje się, byłem pierwszą osobą, która chciała zwolnienia Piolego. Na dzień dzisiejszy sypię głowę popiołem i cieszę się, że została mi w tak piękny sposób zamknięta morda.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 sierpnia 2023, 22:56
Relax. Przegramy trzy kolejne spotkania i zmienisz narrację ;)
4
rabin diaz
rabin diaz
26 sierpnia 2023, 22:57
oszczędzaj popiół, znając życie będzie jeszcze okazja na pioli out
3
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 22:57
Dobra dobra, pogadamy po pierwszym półroczu.
1
gago1145
26 sierpnia 2023, 22:58
dlatego piszę na dzień dzisiejszy :P
0
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 22:58
Słowo wytrych, masz mnie XD.
1
Presidente
Moderator Presidente
26 sierpnia 2023, 23:04
A mnie tam dalej wnerwia Pioli. Kjaer i Florenzi... No ludzie, co to za zmiany.
3
Majki85
Majki85
26 sierpnia 2023, 23:07
Byłeś pierwsza osoba ktoś chciała zwolnienia Piolego i będziesz pierwsza którą będzie chciała jego zwolnienia w chwilach kryzysu. Oszczędź popiołu...
2
gago1145
26 sierpnia 2023, 23:10
^wydaje mi się, że Kjaer został wprowadzony, aby Thiaw nie dostał czerwa, co do Florka to też nie rozumiem tej zmiany, ale cóż, nie może być idealnie xd
1
primo2p
primo2p
26 sierpnia 2023, 23:28
Theo miał kartkę, więc to świetna okazja przy tak korzystnym wyniku aby Florek coś minut złapał, bo przyda się nam na pewno w całym sezonie...
Podobnie Kjaer...
0
Cactus
Cactus
26 sierpnia 2023, 22:53
Robota wykonana. Teraz w piątek poprzeczka będzie zawieszona znacznie wyżej. Mimo słabego początku w wykonaniu Romy, trzeba mieć się na baczności.
0
Rossu
Rossu
26 sierpnia 2023, 22:52
Już są porównania Chukwueze do Castillejo, chyba niektórzy tutaj ładnie popłynęli z procentami. ;)
Po 4 golu widać, że Milan trochę zmniejszył tempo, i bardzo dobrze, bo za tydzień czeka nas bardzo ważny mecz - po co mieliby ryzykować urazami?
14
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
26 sierpnia 2023, 22:54
Dokładnie. Musah też już "do śmietnika" bo zagrał pierwsze kilka minut w oficjalnym spotkaniu. Ale do tych głupot trzeba się przyzwyczaić :)
7
eMJay
eMJay
26 sierpnia 2023, 23:01
Racja. Zmiennicy wchodząc na rostrzygnięty mecz to gówno mogą pokazać. Zobaczymy co są warci jak trzeba będzie gonić wynik
0
patoo_07
patoo_07
26 sierpnia 2023, 22:52
Fajna ta Roma. Taka nie za mocna.
1
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2023, 22:51
Jestem spokojny o Chukwueze, bo widać, że technicznie stoi wysoko i chce grać, a Musah dał dobrą zmianę, no i ten genialny rajd ala Sandro Tonali to było coś. Najgorzej wypadł Okafor który chyba ze dwa razy miał kontakt z piłką i tyle, ale niestety tak gra napastnik w Milanie .

Ogólnie zagraliśmy perfekcyjny prawie mecz, bo tylko bramka dla Torino zakrzywiła obraz tego meczu. Nie wiem komu dać MVP ,ale może Giroud? W końcu ma dublet i całościowo wyglądał świetnie, ale RLC czy Pulisic oraz Theo zapracowali na zawodnika meczu.

Myślę, że Rzymian odprawimy z kwitkiem , ponieważ ich forma jest tragiczna, a 3 sezon Mou to przeważnie bida z nędzą.
2
arkadiuszo
arkadiuszo
26 sierpnia 2023, 22:51
Chukwueze - w miarę
Musah - ok
Okafor - Tragedia
1
King Maldini
King Maldini
26 sierpnia 2023, 22:53
Okafor niestety chyba nie pasuje na napastnika w naszym ustawieniu. To jest lewy skrzydłowy. Raczej wiedzą o tym w klubie, dlatego Padre przebąkuje o następnym napastniku
1
zbylon
zbylon
26 sierpnia 2023, 22:50
wygrywamy 4-1 z trudnym Torino a tutaj nadal narzekanie. Czy kibice interu i juve nie mogliby sobie grzecznie póść w cholerę?
17
Marcin1982
Marcin1982
26 sierpnia 2023, 22:52
Przecież tu jest wieczne narzekanie. Nawet jakbyśmy mieli 20pkt przewagi i wygrywali po 5;0 to by pisali że trener do zwolnienia bo nie wpuścił Scooby Doo..:)
7
Rossu
Rossu
26 sierpnia 2023, 22:57
Gdyby Inter albo inny Juventus wygrali w takim stylu, to by się połowę strony zesrało. Bo przecież oni są potężni, idealni, wszystko robią idealnie - transfery, bramki i sranie do kibla.
4
DarthImpaler
26 sierpnia 2023, 23:00
jeszcze się nie przyzwyczaiłeś?

Poczekaj na wpadkę niebieskich czy jufaków to będzie wysyp takich co przyjdą się tu żalić i będą czekać aby ich kibice Milanu poklepali po pleckach, że nic się nie stało. A jak ktoś napisze żeby spadali i że dobrze że przegrali to będą narzekać na adminów że bany powinni dawać .

Co roku tak jest.

Ja się dziwię, że kibice Romy się jeszcze na stronce Milanu nie uaktywnili
0
Lomaxini
Lomaxini
26 sierpnia 2023, 22:49
No i super. Z Romą można realnie oczekiwać trzech punktów
0
Rossu
Rossu
26 sierpnia 2023, 22:49
Szkoda, że nie udało się strzelić gola Reijndersowi. Kapitalny zawodnik. Widać, że bardzo chce strzelić gola, z pewnością potrafi strzelać, co zresztą pokazał to w AZ.
4
Diavo
26 sierpnia 2023, 22:48
Brawo!
0
karp_fso
karp_fso
26 sierpnia 2023, 22:48
Reijnders po całej meczu biegania ma minę jakby był tylko lekko pozytywnie zmęczony po porannym joggingu XD
21
King Maldini
King Maldini
26 sierpnia 2023, 22:48
Podoba się mi, że drużyna chce pomóc Reniferowi strzelić. Jest fajny duch między piłkarzami
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się