SCUDETTO


MERCATO LIVE 29.08: Milan złożył nową ofertę za Taremiego [23:50]

29 sierpnia 2023, 00:01, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 29.08: Milan złożył nową ofertę za Taremiego [23:50]

[00:01]: Niespełna cztery doby pozostały do zakończenia letniego okna transferowego we Włoszech, co nastąpi w piątek o 20:00. Aktualny obraz sytuacji wyłaniający się z włoskich mediów:

Alexis Saelemaekers przechodzi do Bolonii na zasadzie rocznego wypożyczenia. Klub z Emilia-Romania zapłaci rossonerim 1 mln euro, a opcja wykupu będzie opiewała na 12 mln euro. Dziś Belg przejdzie testy medyczne. Jego kontrakt z Milanem obowiązuje jeszcze do połowy 2026 roku,

Fode Ballo-Toure Mattia Caldara są na wylocie z Milanu przez całe lato, ale brak jakichkolwiek konkretów w kwestii ich ewentualnych transferów. Senegalczyka media łączyły ostatnio z Werderem Brema i Royal Antwerp, w kontekście Włocha wskazywano jedynie Hellas Werona,

- Milan jest gotowy oddać Divocka Origiego nawet na roczne wypożyczenie z opcją wykupu, ale nie chce opłacać pensji piłkarza (4 mln euro netto rocznie). Sytuację napastnika sondują Udinese i Torino, z Anglii wskazywane są Burnley oraz Sheffield United. Belg ma jeszcze trzy lata ważnej umowy w Mediolanie,

Lorenzo Colombo uda się na roczne wypożyczenie do Monzy tylko jeśli Milan pozyska innego napastnika. Rossoneri zamierzają na samym finiszu okienka wciąż walczyć o Mehdiego Taremiego z Porto, ale - jak zaznacza redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello - nie można wykluczyć, że w tym kontekście pojawią się jeszcze inne nazwiska.

[00:05]: Gianluca Di Marzio o zainteresowaniu Milanu Jonathanem Davidem, 23-letnim kanadyjskim napastnikiem Lille: "Milan stawia na to, że piłkarz w przyszłym roku pozostanie tylko z rocznym kontraktem i chce spróbować. Nazwisko Davida będzie żywe w kontekście przyszłości. To piłkarz, w którego Milan może zainwestować".

[09:07]: Luca Bianchin z La Gazzetta dello Sport podaje, że głównym powodem blokującym transfer Mehdiego Taremiego do Milanu jest trener Porto, Sergio Conceicao, który nie chce stracić swojego napastnika. Jeśli Irańczyk nie trafi na San Siro, w zespole rossonerich ma pozostać Lorenzo Colombo. Ponadto mediolańczycy nie spoglądają już w kierunku Hugo Ekitike z Paris Saint-Germain.

[09:23]: Według La Gazzetta dello Sport, różnica pomiędzy Milanem a Porto odnośnie Mehdiego Taremiego wydaje się opiewać na 5 mln euro. Rossoneri są gotowi zapłacić za Irańczyka 15 mln euro, Smoki przystaną na 20 mln euro. Rozmowy trwają.

[12:08]: Portugalski Record informuje, że ostatnie doniesienia włoskich mediów dot. tego, że do Portugalii został wysłany przedstawiciel Milanu, którego zadaniem będzie negocjowanie transferu Mehdiego Taremiego nie są prawdziwe. Mimo to zainteresowanie Milanu jest konkretne i realne. Wkrótce należy spodziewać się ostatniej próby zakontraktowania Taremiego. W chwili obecnej istnieją dość znaczne rozbieżności w kwestii oczekiwań finansowych. Osiągnięcie porozumienia nie będzie łatwe, biorąc pod uwagę ilość czasu, która pozostała do zamknięcia mercato.

[12:55]La Gazzetta dello Sport podaje, że do Milanu nie wpłynęła żadna oferta za Mattię Caldarę. Włoch, któremu pozostaje jeszcze rok ważnej umowy z mediolańskim klubem, pozostanie w Milanello co najmniej do stycznia. Musi się jednak liczyć z tym, że nie zagra do tego czasu ani minuty.

[14:59]: Turecki Fanatik informuje, że Fenerbahçe przedstawiło na ręce Milanu ofertę opiewającą na 12 mln euro za transfer Rade Krunicia. Teraz trwa oczekiwanie na odpowiedź ze strony Milanu. Turcy jednocześnie dali do zrozumienia, że będzie to ich ostatnia oferta. W przypadku odmowy, klub zrezygnuje z dalszych starań o pozyskanie 29-letniego Bośniaka.

[16:10]MilanNews podaje, że trwają testy medyczne Alexisa Saelemaekersa, poprzedzające jego roczne wypożyczenie z opcją wykupu do Bolonii.

[17:07]: Gianluca Di Marzio podaje, że blisko Torino jest Duvan Zapata. Jeśli Byki pozyskają Kolumbijczyka, wówczas na pewno nie sięgną po Divocka Origiego, którego sytuację sondowali w ostatnich dniach.

[17:42]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, informuje, że Milan jest gotów podnieść swą ofertę za Mehdiego Taremiego, ale mimo wszystko będzie ona niższa niż 20 mln euro. Kluczowe godziny dla losów transferu, wszystko zależy od tego, czy Porto otworzy się na rozstanie z irańskim napastnikiem.

[18:25]MilanNews: Nowa, podniesiona oferta Milanu za Mehdiego Taremiego, będzie niewiele niższa niż 20 mln euro. W propozycję będą wliczone już bonusy. Piłeczka po stronie Porto.

[19:15]Sky podaje, że na wieczór zaplanowano rozmowę wideo pomiędzy przedstawicielami Milanu i Porto w sprawie Mehdiego Taremiego. Transfer Irańczyka na San Siro pozostaje trudny do realizacji, ale rossoneri są zaangażowani, by doprowadzić sprawę do pozytywnego finału.

[21:34]: Luca Bianchin z La Gazzetta dello Sport informuje, że Milan złożył nową ofertę za Mehdiego Taremiego, ale nie przekracza ona 15 mln euro. Decyzja należy do Porto, które dotychczas żądało kwoty zdecydowanie wyższej.

[23:50]: Sky: Milan złożyło ofertę opiewającą na 12 mln euro + bonusy. Mehdi Taremi ma roczny kontrakt, jednak Milan nie chce brać udziały w licytacji i uważa, że zaproponowana cena jest słuszna. Rossoneri bardzo chcą pozyskać doświadczonego Irańczyka, stąd też w przypadku decyzji odmownej, będą go bacznie obserwować podczas styczniowego mercato lub w następnym roku, kiedy będzie już wolnym zawodnikiem. Jako, że zawodnik jest spoza UE, transakcja powinna zostać sfinalizowana najpóźniej w środę (względy biurokratyczne).



294 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2023, 15:18
Trochę się za późno obudzili, Rade powinien zostać.
1
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2023, 15:16
teraz to niech spadają albo 30 mln niech płacą
0
Pepik
Pepik
29 sierpnia 2023, 15:11
Nie wygląda na to, żebyśmy zdążyli jeszcze zaklepać ewentualne zastępstwo dla Krunicia. W takim wypadku dużo lepiej jest zostawić Rade na rok/dwa nawet gdyby miał odejść za darmo niż brać teraz 12mln.
6
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 15:07
12 milionów euro za Krunicia to uczciwa cena.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 15:13
Do końca lipca tak. Ale w tym momencie z jego umową, totalnie nieopłacalna dla Milanu.
10
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 16:14
@Alessio_re6

Biorąc pod uwagę, że klubowi zostanie ok. 48h na zakontraktowanie nowego pomocnika - tak

Biorąc pod uwagę przebudowanie zespołu pod 4-3-3 i poważną kontuzję Bennacera, kompletnie nie rozumiem, jakim cudem transfer registy nie znalazł się na liście priorytetów przed okienkiem. Na dzień 19 lipca w klubie było już 4 B2B (RLC, Reijnders, Pobega i Krunić). A potem dołączył jeszcze 5. Registy nie doczekaliśmy się nawet 1 i nawet na wypożyczenie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 16:33
Bo trener i działacze uznali, że Krunić może pełnić rolę defensywnego pomocnika i pierwszą rundę rozegramy bez cofniętego rozgrywającego.
Doszli zapewne też do trafnego wniosku, że Krunić mógłby być mezzalą tylko w jakiejś słabszej drużynie, bo z wiekiem i rozwojem nie ma cech jakie są wymagane w tej roli. Natomiast po fenomenalnych kilku miesiącach w roli defensywnego pomocnika uznali, że jest to pozycja dla niego w takiej drużynie jak Milan, co według mnie jest też trafnym wnioskiem. Na 19 lipca mięliśmy 4 mezzale - Reijnders, RLC, Pobega i Adli, bo Krunić nie jest mezzalą przy takiej organizacji gry.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 16:34
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 19:26
@Alessio_re6

I właśnie dlatego się nie dogadamy. Dla Ciebie Krunić zaliczył fenomenalne kilka miesięcy na pozycji DP - dla mnie nie zaniżył poziomu i był użyteczny do rotacji.

Dla mnie to może być podstawowy zawodnik, ale w klubie, który bije się o LK, a nie top 4 Serie A.

Milan powinien przynajmiej wypożyczyć jakiegoś niezłego DP do powrotu Bennacera. Nie dość, że do zimy będzie tam grał Krunić, to nawet nie ma nikogo na zmianę.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 21:01
Ma na zmianę Adliego. Sprzedanie Kurnić'a byłoby katastrofą przy zmianach w pomocy.
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 21:13
@Alessio_re6

Adli i jego rzekome braki w defensywie dyskwalifikują go na tej pozycji. Poza tym, powiedzmy sobie szczerze, Adli będzie zmiennikiem Krunicia tylko dlatego, że wciąż jest w klubie i żeby nie przesuwać tam takiego Reijndersa.

Odejście Krunicia katastrofą? Na pewno nie większą niż sprzedaż Tonaliego i kontuzja Bennacera. Z tej 3 stanowiącej o sile drugiej linii Milanu w zeszłym sezonie, został do dyspozycji ten najsłabszy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 21:42
No widzisz, ale ten najmłodszy dostał odpowiednią ofertę i odszedł
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 21:58
@Alessio_re6

Nie ma żadnych plotek, by klub w ogóle próbował go zatrzymać. Wręcz przeciwnie, były takie, według których dali zawodnikowi co najmniej wolną rękę, bo zwęszyli kasę na transfery. Nawet nie wyciągnęli za niego tyle ile mogli. Ja będę miał jeszcze przez długi czas żal do Furlaniego, że dopuścił do tego transferu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 22:28
A co, mieli blokować chłopaka w sytuacji win win? Głupota.
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 22:44
Jeśli ten win Milanu polega na tym, że na DP muszą wystawić Krunicia, który jednocześnie zostaje ważnym zawodnikiem ze względu na długą współpracę z Piolim to jakieś takie pyrrusowe to zwycięstwo.

Ja w dalszym ciągu uważam, że nawet za 50 mln dałoby się zrobić równie dobre okienko jednocześnie zatrzymując Tonaliego.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 22:52
Ja też tak uważam, ale z niewolnika nie zrobisz pracownika
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 23:17
Sandro przecież nie naciskał na transfer. Dostał ciekawą ofertę i wolną rękę od klubu na rozmowy, w związku z tym było mu łatwo zaryzykować. Myślę, że gdyby Milan podjął jakieś próby zatrzymania go, zaoferował np. podwyżkę kontraktu, to nie byłoby problemów z zatrzymaniem go w klubie. To przecież ambitny chłopak z charakterem, dla którego Milan był jak drugi dom.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 23:22
Ale tajniak napisałem, sytuacja win win. Bez sensu byłoby zatrzymywanie go na sile. Podejrzewam, ze nie sam w sobie Sandro naciskałby na podwyżkę, ale Riso może i tak
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 23:41
Myślę, że otwartość Milanu do tej transakcji też miała wpływ na decyzję Sandro. Klub dał mu wolną rękę będąc zainteresowany ofertą Newcastle, więc zawodnik miał ułatwioną sprawę.

Tak jak napisałem wcześniej. Dla mnie sprzedaż Sandro jest wyjątkowo bolesna, bo był to zawodnik utożsamiający się z klubem, a bez niego i kontuzjowanego Bennacera na pierwszy plan w pomocy wychodzi średni Krunić. Pieniądze z jego sprzedaży posłużyły Furlaniemu do sprawnego dokonania wielu transferów pod wizję Piolego, któremu po poprzednim sezonie wciąż nie ufam. Wyniki z 2/38 ligi nie dają argumentów przeciwko trenerowi, ale to wciąż za mało, żeby zmazać plamę po poprzednim sezonie. U mnie jakoś te transfery wcale nie powodowały nawet w połowie takiej ekscytacji jak CDK rok temu, bo zdawałem sobie sprawę z bolesnych okoliczności tego totalnego przewrotu i wciąż ciężko mi uwierzyć w ten projekt. Na dobrą sprawę jedynie Pulisic mnie w jakiś sposób ucieszył, a dopiero teraz zaczynam przekonywać się do Reijndersa.

Jestem bardziej zwolennikiem ewolucji niż rewolucji, a zeszłoroczny skład Milanu potrzebował na dobrą sprawę 3-4 nowych twarzy i nowego trenera. Tymczasem dostaliśmy coś kompletnie innego, dużo bardziej radykalnego, pod wizję człowieka który rok temu przecież tyle rzeczy popsuł, a wizję tę realizuje za pomocą dyrektora, który wszedł na miejsce Maldiniego, a wyhodował się w kieszeni młodego Singera i zaczął od populistycznych gadek. Do mnie to wszystko po prostu nie trafia.
0
Marcin1995
Marcin1995
29 sierpnia 2023, 14:54
Moim zdaniem bardzo ciekawe okienko we Włoszech w tym roku:
Napoli bierze Lindstroma, Lazio robi w swoich warunkach mega ciekawe okienko z Kamadą,Gendouzim czy Isaksenem Roma bierze Ndicke,Aoura czy Lukaku, my wzieliśmy wielu bardzo ciekawych piłkarzy, Inter Pavarda,Thurama,Sommera w dodatku kilka mega ciekawych transferów z drużyn z poza Topu jak Karlsson do Bologni czy Malinowsky,Retegui do Genoi, wiadomo że wielu dobrych zawodników rónież odeszło ale tak jak często narzekam na to co się dzieje w Serie A tak nie licząc Arabów i Premier League to wydaje mnie się że Serie A zdecydowanie najciekawsze okienko
7
mmielczar123
mmielczar123
29 sierpnia 2023, 14:51
Petagna -> Cagliari
Colombo -> Monza
Taremi -> Milan
Ruszyło domino :P

Myślę, że ostatnio na konferencji Pioli dał jasno do zrozumienia, że zarząd mocno pracuje nad sprowadzeniem napastnika: "Giroud to świetny zawodnik, ale jasne jest, że gdy przyjdzie Liga Mistrzów, to nikt nam nie zagwarantuje 100% dyspozycji przez cały sezon, jeżeli chcemy być konkurencyjni we wszystkich rozgrywkach. Im więcej będziemy mieli nowych rozwiązań i możliwości tym lepiej. Zarząd wie co ma robić."

Nie wierzę, że zarząd ryzykowałby z pozostaniem z samym Colombo na 9 w przypadku wypadnięcia Giroud, bo jednak Okafora na tej pozycji nie widzę.
1
Lazarr
Lazarr
29 sierpnia 2023, 15:24
Dokladnie, dlatego mógłoby Porto przysiąść na te 15+3 w bonusach.
0
Lazarr
Lazarr
29 sierpnia 2023, 14:46
Przydałby się ktoś kto odciąży giroud np w pucharach A nie kracząc jakimś przemęczeniu czy po prostu odpoczynku, jeśli nic nie bedzie to myślicie, że COLOMBO da radę?
0
checa1983
checa1983
29 sierpnia 2023, 14:42
Ten Iranczyk to jakaś pomyłka,może uprzedzony jestem....
0
Lazarr
Lazarr
29 sierpnia 2023, 14:55
Taremi to top
3
Pepik
Pepik
29 sierpnia 2023, 13:54
Vincent Kompany (trener Burnley) ma naciskać na transfer Origiego. Niech wezmą go na wypożyczenie pokrywając chociaż większość jego pensji to będę więcej niż zadowolony. Może za rok po powrocie do Milanu Belgowi się coś przestawi i pójdzie jednak do tych Arabusów.
14
Pisar
Pisar
29 sierpnia 2023, 13:52
Lukaku w Romie, Pavard w Interze. Zamknęli mercato z przytupem.
1
Pepik
Pepik
29 sierpnia 2023, 13:56
No... trzeba przyznać, że obrona Romy wygląda bardzo solidnie. Smalling, Ndicka, Mancini, Lukaku. Ten ostatni jest mistrzem w wybijaniu piłki z linii bramkowej.
20
Pepik
Pepik
29 sierpnia 2023, 14:55
@Pepik tylko, żeby to było z własnej bramki xD
0
Rossoneri777
Rossoneri777
29 sierpnia 2023, 13:25
Wolałbym dać 50 baniek za Davida niż 20 za Taremiego
6
Sakuragi
Sakuragi
29 sierpnia 2023, 13:31
A skąd wycena Davida na 50mln?
1
Pepik
Pepik
29 sierpnia 2023, 13:39
Ja też. Ale rzecz w tym, że w tym okienku nie sprzedadzą nam Davida, a już na pewno nie za 50mln. Taremi z drugiej strony ma ostatni rok kontraktu i jest szansa, żę Porto się ugnie i zejdzie do tych 15mln. "lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu"
1
_PAOLO_
_PAOLO_
29 sierpnia 2023, 13:46
A ten wstrętny Milan nie chce ;)
2
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2023, 14:00
a klub ma 50 mln? ;]

Nie mówiąc, że koszt transferu byłby większy, ale wystarczy, że Di Marzio nakrecił to łyknęli to niektórzy ;]

ps Funfact. z 24 bramek w L1 w zeszłym sezonie, Kanadyjczyk 10 strzelił z karnych
2
Rossu
Rossu
29 sierpnia 2023, 14:10
To daj 50 baniek, będzie git!
1
Deus
Deus
29 sierpnia 2023, 13:23
szkoda, że nie zaatakowaliśmy tego Veliza. Taremi oczywiście pewniejsza opcja ale mając Girouda mamy też jakiś margines ryzyka przynajmniej jeśli chodzi o ten sezon.
1
tommyb1
tommyb1
29 sierpnia 2023, 13:22
Ooo David to by była niespodzianka... Więc może to to ;)
0
Rossoneri777
Rossoneri777
29 sierpnia 2023, 13:19
Ja bym Caldare zostawił na 5 stopera
0
_PAOLO_
_PAOLO_
29 sierpnia 2023, 13:47
Na 5 masz tego nowego.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
29 sierpnia 2023, 13:03
Mają jakiś plan B zamiast Taremiego? Czy ryzykują i wyjdziemy na tym jak zabłocki na mydle
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 13:04
Colombo
8
karp_fso
karp_fso
29 sierpnia 2023, 12:53
Z innej paki, podobno Pellegrino bardzo fajnie wygląda na treningach i imponuje Piolemu siłą. Ciekaw jestem kiedy zobaczymy go w akcji, pewnie nieprędko przy tym terminarzu, ale może w jakimś meczu ze spokojnym prowadzeniem dostanie szansę.
0
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2023, 13:04
U Piolego dostanie szansy przy spokojnym prowadzeniu dla młodego?
To byłaby nowość ;)
Dotychczas szansę dostawali gracze, którym kończy się kontrakt i są na wylocie lub stare dziady.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 sierpnia 2023, 13:26
Albo młode chłopaki jak Musah ;)
3
karp_fso
karp_fso
29 sierpnia 2023, 14:15
Kjaer wszedł bo Thiaw miał żółtą kartkę (*RZUŁTĄ :----D)
Florenzi raczej na wylocie nie jest XD + wszedł, żeby łapać rytm meczowy, jakby był zmiennik potrzebny.
Reszta zmian to nowe nabytki, Musah, Okafor, Chukwueze.

Rok temu, to mieliśmy dziurawą kadrę i nie miał kto grać xD. Sorry, ale ten argument jest inwalidą - jedynie to, że Pioli bardzo długo wstrzymywał się z wypróbowaniem Thiawa.
0
Voltrex
Voltrex
29 sierpnia 2023, 12:29
To może ta niespodzianka to David na raty, a Taremi to tylko zasłona dymna. Dobra, koniec marzeń hehe. Taremi czy Pavlidis to fajne opcje na pewno, a Giroud musi mieć jakieś wsparcie bo sam nie ogarnie. W Okafora na 9 jakoś nie wierzę, a taki stary (a wciąż 6 lat młodszy do Oliviera) wyjadacz Taremi myślę, że by dał radę spokojnie.
1
Bandon
Bandon
29 sierpnia 2023, 12:43
Szczerze? My kupujemy zawodników i płacimy za nich od razu. Wszystkie włoskie kluby robią płatności odroczone, a my jesteśmy całkowicie na czysto. Wydaje mi się, że stać nas na to żeby zapłacić teraz 15 i 35(może 45) za obowiązkowy wykup. Z Davidem byśmy na pewno zaatakowali mistrzostwo. Wiadomo, że to by uszczupliło budżet transferowy na sezon przyszły, ale why not? Jeśli wszystko będzie śmigało, to my nie będziemy wiele potrzebować. No ale wiadomo, marzenie. RedBird tyle nie płaci niestety.
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
29 sierpnia 2023, 12:21
galliani wjezdal cyk i zalatwione....jestem pewny ze przy nim Taremi bylby nasz, a tak??zobaczymy.
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2023, 12:28
Galliani (wersja bez pieniędzy od Silvio) to załatwiał asy pokroju Matriego, więc już wolę nie mieć nikogo niż podobnego napastnika.
7
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 12:17
To może niech już lepiej ten Colombo zostanie chociaż do zimy, a za pół roku albo rok Milan poszuka konkret napastnika. No oczywiście chyba, że młody odpali i zostanie zmiennikiem Girouda na pełny etat.

Teraz już będzie bardzo trudno o dobrze sprofilowanego napastnika, bo rynek jest przekopany, a pójście all in po Taremiego na sam koniec może okazać się zbędnym ryzykiem.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 12:19
Gdzie tu ryzyko?
0
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2023, 12:32
@Alessio_re6

Że Milan przepłaci pod wpływem chwili za 31-latka z bez paszportu UE, z rocznym kontraktem i doświadczeniem tylko w lidze portugalskiej.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 12:39
15-20M za takiego piłkarza jak Taremi, to bardzo małe ryzyko. Tym bardziej z pensja w okolicach 3M na 3 lata.
0
Pisar
Pisar
29 sierpnia 2023, 13:02
20 mln za 31 latka, kupionego na ostatnią chwilę, który lada moment wyleci na kilka tygodni na mistrzostwa Azji i który nie grał w żadnej poważnej lidze, to akurat duże ryzyko.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 13:04
Liga portugalska i CL nie są poważne? Okej
0
artorn
artorn
29 sierpnia 2023, 13:18
Pewnie, co to 3mln euro, podobnie gadali o Rebicu:)
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 13:23
Ale kaj Rebić, a kaj Taremi. Irańczyk ma aktualnie wyższy status niż Rebić w momencie podpisywania umowy.
0
Pisar
Pisar
29 sierpnia 2023, 13:29
Wiadomo, że nie jest to liga ogórkowa, ale nie jest też czołowa. Gdyby była poważna, to miałaby 3-4 miejsca bezpośrednio do LM, ewentualnie jedna eliminacje, a pozostałe dwa do LE oraz LK. Bezpośrednio do LM wchodzi tylko mistrz kraju, dwie grają eliminacje, a czwarta ekipa wchodzi do LK. Chyba się zgodzisz, że w pewnym stopniu świadczy to o poziomie ligi?
3
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 13:33
Wiesz, ja uważam ligę portugalską za poważną, skoro są od lat w czołówce lig europejskich, a ich kluby regularnie grają w CL i wychodzą z grupy. Jeśli chodzi o poziom, to nie ukrywam, uważam ich za ligę numer 6 w Europie, głównie ze względu na różnicę poziomów między TOP3, a resztą. Ale żeby określać Liga Portugal Bwin jako niepoważną, jest dla mnie ogromnym niedocenieniem.
0
artorn
artorn
29 sierpnia 2023, 13:39
Jest to poważna liga ale mało to było grajków którzy kręcili tam liczby a później wychodzili z ligi i cisza? Jeszcze ten wiek. Liczby ma super, za 15mln spoko ale 25-30, wg mnie za dużo.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 13:44
No i Milan chce dać te 15M + bonusy. Też uważam, że kwota powyżej 20M byłaby bez sensu. Amortyzacja transferu Mehdiego na poziomie 5M, to byłby bardzo dobry interes, bo w przypadku niepowodzenia, potrzebowalibyśmy tylko 10M, by odzyskać te pieniądze, co w przypadku jego statusu i rynku azjatyckiego jest do zrobienia.
0
artorn
artorn
29 sierpnia 2023, 14:17
Tak, tylko my nawet Origiego mamy problem się pozbyć, który przyszedł za darmo a ciąży na kasie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 14:21
Tak, tylko Origi ma 4M na rękę, my Mehdiemu oferujemy 3M i 3-letni kontrakt. Warto pamiętać, że Irańczykowi łatwiej będzie przyjąć ofertę z AS niż Belgowi. Co prawda na teraz Taremi odrzucił taką ofertę, ale ponoć powoływał się na chęć spróbowania czegoś w Europie i chęć występowania w CL. Origi nie ma takich ambicji, ani nie ma ochoty wyjeżdżać do Arabii.
0
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2023, 11:25
Pensji Origiego w całości nikt nie opłaci, nawet jakby to miało być darmowe wypożyczenie. To gorący kartofel jak Lukaku, oczywiście zachowując proporcję. Będziemy się jeszcze długo z nim bujać.

Wypożyczenie Alexisa to niezły pomysł, może podnieść swoją wartość lub dostaniemy niezłą kasę od Bologni. Tylko pytanie czy on będzie tak regularnie grał?

Niech już zaklepią tego napastnika i puszczą Colombo na wypożyczenie, niech dalej się rozwija.

David z rocznym kontraktem w przyszłe lato to powinien być absolutny priorytet, ale pewnie przyjdzie jakiś szejk czy top zespół z PL z workiem pieniędzy i zaproponuje mu astronomiczną pensję i tyle go zobaczymy.
0
karp_fso
karp_fso
29 sierpnia 2023, 11:17
Jak stanie na 18 mln, albo 15 mln + 3 mln w bonusach to będę kontent. Zawodnik z europejskim doświadczeniem, dynamiczny, umie grać z technicznymi graczami, dogada się z Leao i Pulisikiem na pewno. Szkoda, że nie mamy jakościowych zmienników w pomocy, ale nie można mieć wszystkiego xD
0
Szczechu1899
Szczechu1899
29 sierpnia 2023, 11:32
Wszystko zależy jak się sezon ułoży, Musah na pewno ma potencjał, wróci Benek to na ławce będzie solidny krunić. Pytanie co z Adlim i Pobegą. O ile w Pobegę pokładam jakieś nadzieję na pozycji mezzali, tak trudno powiedzieć co z Adlim.
0
karp_fso
karp_fso
29 sierpnia 2023, 11:46
Ja to widzę inaczej.
Musah ma potencjał, ale IMO trochę poczekamy na rozwój jego talentu.
Pobega jest za wolny do stylu Milanu, z tym nic nie zrobimy.
Adli to faktycznie niewiadoma.
Bennacer ma tak skomplikowaną kontuzję, że niewiadomo kiedy de facto wróci, nie wspominając o powrocie do formy.

Co prawda RLC i Reijnders to są tytani jeśli chodzi o wybieganie i kondycję, ale jak dojdą mecze w LM, to raczej od deski do deski grać nie będą.
2
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 11:48
wszystko powyzej 15 allin bedzie przeplaceniem, z rocznym kontraktem jak juz nikt sensowny sie po niego nie zglasza to jest do zrobienia
0
Rossoneri777
Rossoneri777
29 sierpnia 2023, 10:53
Lukaku w romie. Ciekawa jaka cena. Roma bardzo ciekawe okienko
0
Biegan
Biegan
29 sierpnia 2023, 10:58
Ile razy to już mieli "ciekawe okienko". Coś czuję, że o TOP4 nie zahaczą, ponownie zresztą.
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 sierpnia 2023, 10:59
5 milionów euro za wypożyczenie, a zarobki 7,5 miliona.
2
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2023, 11:05
Z tego co czytałem parę dni temu, to wypożyczenie bez opcji wykupu, a koszt transferu + utrzymania przez rok to ok. 18 mln euro.
0
patoo_07
patoo_07
29 sierpnia 2023, 11:05
Ciekawe okienko i lepsze od nas to oni mają trzeci rok z rzędu niby :P A grają jak grają.
1
Cactus
Cactus
29 sierpnia 2023, 11:05
Ciekawe okienko, ale kadra Romy w dużej części opiera się na bardzo kruchych zawodnikach. Do tego osoba Mourinho i jego taktyka oblężonej twierdzy i budowanie poczucia niesprawiedliwości wszędzie naokoło. Nie wiem czy to jest mieszanką która pozwoli im na realne włączenie się do walki o top 4.
0
gambit17
gambit17
29 sierpnia 2023, 11:09
Dużo można mówić o Romie i jej stylu gry , ale jednak Jose Mourinho robi tam robotę . Widać, że gość ma ogromny kredyt zaufania. Sprowadzenie Lukaku to spory skok jakościowy w ataku w porównaniu do tego szrotu co mieli wcześniej . Jednak tam trener jest najsilniejszą osobowością w szatni i w razie pożaru ugasi Belga i sprowadzi na odpowiednie tory. Nas nie stać na taką pensję jak 7,5 mln dla gościa z taką opinią. Roma zaryzykowała.
0
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2023, 11:34
Beznadziejny deal pod kątem ekonomicznym jak większość Romy. Nie ma opcji, żeby Rzymianie skończyli w top4.
1
daro12555
29 sierpnia 2023, 10:32
Jesper Lindstrom -idzie do Napoli za 25mln . Napoli będzie próbować jeszcze ściągnąć Amrabata.
0
Szczechu1899
Szczechu1899
29 sierpnia 2023, 10:41
Ciekawe czy go wyciągną, bo podobno mocno zainteresowań był Man Utd i podobno byli już dogadani.
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 11:48
super deal imo
0
MrCostacurta
MrCostacurta
29 sierpnia 2023, 10:02
Dorzucić ballo toure albo caldare do tych 15mln i pasuje
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
29 sierpnia 2023, 10:07
Albo wymiana Origi-Taremi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Milanistaod95
Milanistaod95
29 sierpnia 2023, 09:53
Co za amator dał Origiemu tak wysoki kontrakt. Dymisja natychmiastowa - na szczęście już wykonana :)
2
Milanboy
Moderator Milanboy
29 sierpnia 2023, 10:01
Nie on pierwszy popełnił błędy.
1
Cisek666
Cisek666
29 sierpnia 2023, 10:06
I miejmy nadzieję, że to już ostanie błędy ;)
0
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2023, 10:15
Każdy popełnia błędy, ale też i każdy ponosi ich konsekwencje i Maldini nie był tu wyjątkiem.
4
Rossu
Rossu
29 sierpnia 2023, 10:25
Maldini popełnił parę błędów, ale kto ich nie popełnia? Znajdź mi takiego działacza, który jest nieomylny. Poza tym, nazywanie go amatorem jest grubą przesadą.
18
Deus
Deus
29 sierpnia 2023, 10:29
Maldiniemu zdarzały się wpadki typu Origi, Florenzi, Dest ale ogólnie to trzymali mocno pensje w ryzach. Theo i Bennacer przedłużyli z zarobkami 4 mln gdzie teraz RLC z miejsca dostał 4 mln, Pulisic to samo, Samuel też między 3 a 4 mln gdzie wcześniej zarabiał sporo mniej.
Rozumiem, że hejtowanie Maldiniego jest teraz modne ale bez przesady.
10
Szczechu1899
Szczechu1899
29 sierpnia 2023, 10:43
Nie, żebym ujmował Maldiniemu, ale co do pensji to akurat normalna kolej rzeczy, że gracze, którzy mają stanowić trzon dostają takie pensje. Tak samo, by utrzymać gwiazdy zespołu jak Mike czy Theo trzeba będzie podnieść ich zarobki.
2
satoshi
satoshi
29 sierpnia 2023, 11:28
Florenzi wpadka?

Nie przewidział tego, że będą go dręczyły kontuzje

Jak był zdrowy to Florenzi > Calabria
1
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2023, 11:32
Za czasów tego "amatora" Milan ze średniaka stał się znowu czołowym klubem we Włoszech i zdobył scudetto. No faktycznie amator.
6
Deus
Deus
29 sierpnia 2023, 11:38
satoshi
Akurat to było proste do przewidzenia.
Zarówno Florenzi i Calabria potrzebują czasu po kontuzji, żeby dojść do dobrej formy. Jeśli już do niej dojdą to obaj prezentują dosyć podobny, bardzo solidny poziom. Inna sprawa, że Florezni potrafi się połamać przed odzyskaniem formy a 3,5 mln bez ulgi to jednak średni biznes za takiego zawodnika.

Zauważyłem, że Calabria jest mocno niedoceniany ostatnimi czasy. Ubieły sezon to 5 asyst w 1695 minut i koncertowe wyłączenie Kvary w LM.
0
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2023, 11:52
^
Pardon, ale wieczne przypominanie sukcesu Calabrii jakoby wyłączył skutecznie Kvarę w dwumeczu, to tak naprawdę umniejszanie zawodnikowi.
Bo nagle się okazuje, że Calabria gra kilka sezonów w Milanie, a jego największym sukcesem jest zezłomowanie pewnego Gruzina, który przecież miał prawo mieć słabszy dzień.
2
Deus
Deus
29 sierpnia 2023, 11:55
ósmy
Masz racje, ale weź pod uwagę, że to zezłomowanie Gruzina to bardzo medialna rzecz związana z Davide. Wtedy jednak cały piłkarski świat docenił Włocha, skądinąd często pomijanego.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 12:00
Davide tak zezłomował Kvarę, że ten mial w dwumeczu conajmniej 4 bardzo dobre sytuacje i kilka wykreowanych.
1
Deus
Deus
29 sierpnia 2023, 12:18
w dwumeczu 4 sytuacje na tyle prób to dalej bardzo dobry wynik.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 12:20
Okej, dla mnie niekoniecznie. Gdyby Kvara był skuteczny, to Davide byłby bardzo negatywnie oceniony.
0
umbrella
umbrella
29 sierpnia 2023, 09:44
Offtop: Piękne to jest. Aż nie mogłem powstrzymać się przed udostępnieniem (choć wolałbym oryginalny dźwięk).
https://www.instagram.com/reel/Cv-CxsRpIko/
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 09:46
4
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
29 sierpnia 2023, 09:40
Prawda jest taka, że na tydzień przed końcem okienka ciężko będzie wyciągnąć jakiegokolwiek sensownego napastnika z poważnego klubu, zwłaszcza jak to klub który gra w pucharach. Zostają tylko koty w worku albo piłkarze z klubu kokosa ale takich chyba Pioli nie chce. To zostajemy z Noah i Lorenzo. Może dadzą radę. No i może Origi wróci do łask jak Mbappe :)
0
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2023, 09:37
W tym momencie pozostaje ufać, że jednak wyciągną tego Irańczyka.
Od początku średnio mi się widzi ten piłkarz w Milanie, ale koniec końców to jest jakaś alternatywa dla Girouda.
Wyobrażacie sobie Milan walczący o Scudetto i w LM z atakiem Giroud/Colombo/Okafor, może Origi?
O Ekitike już można pomału zapomnieć, bo Campos chce go włączyć w transfer Kolo Muaniego.
A zegar już odmierza ostatnie godziny mercato.
Swoją drogą ciekawy byłby piątkowy wieczór w Rzymie, kiedy w drugiej połowie wchodzą jednocześnie nowe nabytki Lukaku i Taremi. I wtedy można bezpośrednio porównać ostatnie ruchy mercato w linii ataku dwóch nowych, fajnych zawodników.
1
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2023, 10:02
W sezonie scudetto byli: Ibra, Najpiękniejszy i Rebić, więc tylko ciut wyżej, bo Zlatana i tak nie było ponad połowę sezonu ;)
1
tysiok
tysiok
29 sierpnia 2023, 09:32
To może Colombo niech idzie na wypożyczenie do Porto .
0
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2023, 09:36
Chyba troszkę zbyt drewniany jak na Porto ;)
1
tysiok
tysiok
29 sierpnia 2023, 09:53
Mniejsza z tym.
Ważne żeby Conceicao nie marudził,że nie ma napastnika ;)
Sprawdziłem też liczby Taremiego w tym sezonie.
Jak na razie 3 niepełne mecze i 0 bramek.
Co ciekawe Porto wygrało 3 razy po 2:1...
0
karp_fso
karp_fso
29 sierpnia 2023, 09:22
No właśnie wydaje mi się, że Porto nie puści na koniec swojego kluczowego napastnika, nie za czapkę gruszek jaką jest 15 mln i nie w tym momencie okienka. To już bardziej opłaca się smokom puścić go za darmo.

Cóż pozostaje liczyć, że Colombo/Okafor się sprawdzą, a jak nie, to musimy czekać do zimy.
0
Rafalzki
Rafalzki
29 sierpnia 2023, 09:25
pozostaje liczyć bardziej na to, że Oli się nie zepsuje do zimy...
0
DarQ
DarQ
29 sierpnia 2023, 09:34
przydałby mu się regularny , coroczny przegląd :)
0
Szczechu1899
Szczechu1899
29 sierpnia 2023, 10:15
Jest w tym trochę racji, z drugiej strony Porto w ataku nie ma biedy, oprócz Taremiego są Fran Navarro, Evanilson, Martinez i Loader.
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 08:50
Jesli David jest w planach zarzadu faktycznie to ciekawe kogo poswieca za rok. Rafik/Theo robią papa?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 08:55
Może zakładają, ze kadra będzie potrzebowała kosmetycznych zmian, a wykupieni zostaną Sales i CDK, co mogłoby sfinansować kupno Davida, który z racji na sposób zdobywania goli, nie jest łakomym kąskiem na rynku.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
29 sierpnia 2023, 08:56
A może Reijnders albo Pulisic? Opylą pewnie kogoś za kogo przyjdzie najlepsza oferta.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 sierpnia 2023, 09:03
Odejdzie ten który będzie chciał. Tak jak w tym roku Tonalli.
8
Milanboy
Moderator Milanboy
29 sierpnia 2023, 09:07
A może nikt?
0
DarQ
DarQ
29 sierpnia 2023, 09:23
David wjeżdża jako bonus od Jerrego za scudetto.
1
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 09:23
Tonali najprawdopodobniej nie odszedł z własnej woli, nie wiem ile razy mam to wałkować ...

A ja myślę, że i tak kogoś sprzedadzą za rok. Po tym okienku mam odczucie, że zarząd chce z Milanu uczynić kolejny Brighton.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 09:31
No ja, kontrakt za niego ktoś podpisał
Zrobienie z Milanu kolejnego Brighton, byłoby ogromnym sukcesem patrząc na punkt wejścia RB.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 09:39
2
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2023, 09:41
Zoro_9
W jaki sposób Tonali został zmuszony? Rodzinę chcieli mu zabić, czy jego do lasu wywieść?
Poproszono go zapewne, żeby zgodził się na transfer, bo Milan dzięki temu zyska, ewentualnie Pioli powiedział, że nie jest częścią integralną drużyny i sam się zawinął zobaczywszy liczby na kontrakcie od Arabów ;)
Jeżeli David będzie kosztował ok. 40 mln euro, to Milan na luzaku tyle znajdzie, o ile awansuje do LM. Nawet bez transferów z klubu.

Szkoda, że nie możemy zmusić Origów i innych Caldarów do odejścia, widać są twarde chłopaki ;)
3
DarQ
DarQ
29 sierpnia 2023, 09:42
Tonali w wywiadach mówił ,że potrzebował nowego impulsu także Twoja sugestia że został wypchnięty nie jest prawdą objawioną. Tak więc obyś dość rzadko " wałkował" tę nie do końca rzetelną informację.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
29 sierpnia 2023, 09:43
"Tonali najprawdopodobniej nie odszedł z własnej woli, nie wiem ile razy mam to wałkować ..."

Ile raz masz to wałkować? Do skutku. Aż zrozumiesz, że jego wola, by odejść, była główną przyczyną tego transferu. Przykładowo Origi nie chce odejść i co? Dalej jest w Milanie. Czego nie rozumiesz?
13
kamilus
kamilus
29 sierpnia 2023, 09:44
Jak może odejść ktoś z dwójki Rafa/Theo, skoro oni i MM mieli opuścić Milan zaraz po odejściu Tonaliego bo byli źli na sprzedaż Sandro?
5
Tzeentch3
Tzeentch3
29 sierpnia 2023, 10:03
@kamilus
Jak możesz tak kłamać! Przecież Leao, Theo, Mike i osoba zmieniająca żarówki w szatni mieli odejść już po zwolnieniu Maldiniego :>
2
daro12555
29 sierpnia 2023, 10:23
Mało wieżę w Davida chociaż to piłkarz z Ameryki Południowej na pewno w USA jest popularny do tego jest drugą największą gwiazdą Reprezentacji Kanady.My byśmy musieli zmienić styl gry bo to nie jest wieża typu Ibra, Giround by nie było by zbytnio gry na ściane.David ma tylko 1,75 wiec jest bardzo niski jak na środkowego napastnika.
0
daro12555
29 sierpnia 2023, 10:27

Zoro_9-Bennacera obstawiam Arabowie go do siebie sprowadzą ta sam kultura i do tego 4-5 razy wyższy kontrakt .Do tego Bennacer ma wpisaną w umowę klauzulę wysokości 50mln i jeszcze gość dość często łapię kontuzję .
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 10:27
No to zobaczymy za rok. Jeśli coś ruszy w kwestii stadionu to na pewno nikogo nie sprzedadzą, a w mercato znów wydamy więcej niż zarobimy. O Tonalim nie chce mi się już pisać, bo rozsiewacie propagandę pisaną przez Longo i The Athletic najpewniej na zlecenie cwaniaka Furlaniego. On jest sprytniejszy i bardziej cyniczny niż wam się wydaje. Zagrywka korporacyjna i tyle. Korpoklub, korpowłaściciele, korpozarząd. "Nowy" Milan. A Tonali? Co innego ma mówić stonowany Tonali w wywiadach, który waży słowa, które wypowiada. W dzisiejszych czasach dla zagrywek PR'owych piłkarze będą prędzej opowiadać farmazony, że wybrali klub z Liverpoolu będący w cieniu odwiecznego lokalnego rywala, bo ma bogatszą historię niż 19 krotny zdobywca Scudetto i 7 krotny ligi mistrzów. Rok w rok będziemy kogoś poświęcać jeśli chcemy do 2030 zbudować stadion. Ja przypomnę tylko, że według szacunków to koszt CO NAJMNIEJ MILIARDA EURO. W jaki sposób klub ma zdobyć takie fundusze w 7 lat, jeśli nie przez sprzedaż największych gwiazd i rozbujanie marketingowe klubu ? Nie mówiąc, że nasz właściciel u Elliotta ma ok. pół miliarda długu ... Ja w tym Milanie widzę póki co Brighton v2, nic innego.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 10:29
To nie będzie problemem jeśli kupimy Taremiego, który też nie jest typową 9, a bardziej "9,5". Irańczyk szuka często przestrzeni miedzy liniami i stara się wchodzić w pole karne, a nie być jego statyczną częścią. Coś co robi teraz Oli, to Mehdi robi inaczej, ale częściej. Jeśli nauczymy się grać z tego typu napastnikiem, to nie będzie problemu z Davidem.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 sierpnia 2023, 10:33
Z tymi wywiadami to są dwie strony medalu. Przecież nie powie głośno, że odszedł dla pieniędzy. Kibice by go dojechali w internecie. Nie jest głupi i nie chce palić za sobą mostów. A wszyscy i tak wiedzą, że najpierw dogadał się z Newcastle a potem dał zielone światełko na rozmowy klubów.
0
Milanboy
Moderator Milanboy
29 sierpnia 2023, 10:37
daro12555 - Ameryki Południowej powiadasz...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 10:37
Zrobić to, co Real Madryt z modernizacją SB - na kredyt. Naturalna sprawa. Jeśli ten projekt ma iść w stronę Brighton to bardzo dobrze, bo oni są na ten moment wzorem zdrowej budowy klubu, który nie ma ogromnych przychodów.
W przypadku Sandro nie bierzesz pod uwagę czynnika ludzkiego. Tonali dostał prawie 4 krotną podwyżkę zarobków, szansę na grę w najlepszej lidze świata i w CL. Byłby idiotą gdyby nie skorzystał. TA jest jednym z lepszych źródeł jakie są w Anglii. Normalna sprawa, nie propaganda. Propagandowe, to były teksty La Reppublica.
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 10:40
Rozumiem, że jeśli z taką pewnością o tym piszecie, to siedzieliście razem z nimi przy stole negocjacyjnym i dogadywaliście szczegóły kontraktu? Bo ja na przykład otwarcie mówię, że nie wiem jak tam dokładnie było, a to co piszę jest tym co w mojej głowie najbardziej układa się w spójną logiczną całość i najbardziej prawdopodobną wersję.

I oczywiście, że robienie interesów na regulowanym długu jest jak najbardziej sensowne, ale kiedyś przychodzi ktoś, kto o te regulacje się upomina. W takim interze to zaraz zacznie się płacz skomlenie i zgrzytanie zębów jak komornicy zapukają do pana zhanga. Ponownie - skąd wziąć na to pieniążki?

TA najlepsze źródło informacji? To samo z nagonką na były zarząd Milanu, co się rozpisywali tak jak Longo. Wcale się nie domyślam skąd oni zaczerpnęli te informacje xD
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 10:46
2
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 10:44
Mnie tam przykładowo nie było, ale widzisz staram się opierać swoje osądy na sprawdzonych źródłach. Na logiczną całość układa się wersja przedstawiona w TA. Dodatkowo timeline informacji jakie wychodziły z dobrych źródeł potwierdza tą wersję. Weź zwyczajnie czynnik ludzki pod uwagę.
Ale takie kredyty rozkłada się raczej na lata i tak, aby przychody ze stadionu pokrywały raty. Żodyn klub nie postawi z własnych pieniędzy stadionu.
Info mieli z Newcastle.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 10:46
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 10:54
"Na sprawdzonych źródłach"

Co innego mieli napisać w jego kwestii - nawet jeśli te spekulacje o których się mówi okazałyby się prawdziwe.

Już to sobie wyobrażam, jak przychodzą do TA i mówią:

"Zarząd wypchnął przyszłego kapitana i legendę klubu do obsranej Anglii z pięknego Mediolanu, bo są potrzebowali kasy. Co prawda zawodnik nie chciał opuszczać swojego ukochanego klubu i miasta, w którym świetnie mu się żyło, ale rzuciliśmy mu na stół worek pieniędzy. To wszystko w zawodniku spowodowało konsternację i biedak bardzo to przeżywał. Co prawda nie jest pazerniakiem, ponieważ zredukował już raz swoją pensję w Milanie i bardziej zależy mu na zostanie legendą włoskiej piłki, ale zarząd Milanu skutecznie zadziałał. Jako, że Tonali to nie człowiek który będzie z kimś kruszył kopię wywarli na nim presję i przekonali do transferu. Tym samym po raz kolejny wygrały petrodolary, a marzenia nic nie znaczą"
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 11:03
Za bardzo romantyzujesz, a za mało logiki tu wkładasz. Zakładasz, że Tonali chciałby tu zostać do końca kariery i nigdy nie spróbować czegoś innego. Przykłady z bliska Origiego, Caldary czy z daleka de Jong pokazują, że nie da się wypchnąć piłkarza z ważnym kontaktem. Sandro nigdy nie powiedział, że chce tu zostać do końca kariery. Nie bierzesz pod uwagę, że na etapie bycia piłkarzem z ugruntowaną pozycją, Sandro chciał pójść krok dalej, grać w lepszej lidze i zarabiać lepsze pieniądze. Jak możesz wywrzeć na piłkarzu presję? Jak zarząd miałby zmusić Tonaliego do podpisania kontraktu z Newcastle? A to, że dostał 4-krotną podwyżkę, nie oznacza, że jest łasy na kasę, tylko że rozsądnie buduje swoją karierę.
Aaa i marzenia serio nic nie znaczą, jeśli jesteś profesjonalnym piłkarzem. Marzenia to dodatek, ale dalej futbol jest twoją pracą, a ta ma dać Tobie godne życie.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 11:05
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 11:13
Godne życie

Faktycznie, w piłce jest tak mało pieniędzy, że ledwo rodzinę są w stanie wyżywić. I na pewno byłby zakładnikiem swojego kontraktu i nie dostałby żadnej podwyżki.

Nie romantyzuje w żaden sposób. On wysyłał jasne sygnały, że chce zostać legendą włoskiej piłki. Nawet pod kątem sportowym uważam, że zostanie legendą włoskiej piłki jest lepsze od zostania jednym z wielu w Anglii. Dlaczego Barella co roku łączony jest z topowymi angielskimi klubami, a z Włoch nie odchodzi? Na piłkarzu wcale nie można wywrzeć presji. Wcale. A to, że obrabowali Zielowi dom podczas gdy negocjował sobie lepszy kontrakt z ADL i teraz będzie grał na dużo gorszych warunkach najpewniej to już zupełny przypadek i brak wywarcia presji. Posadzenie Snickersa również nie jest wywarciem presji na odejście z klubu. Przykładów można mnożyć. Tonali charakterologicznie to jest facet profesjonalny, który nikomu nie będzie robił problemów, więc i on żeby nie robić bagna po prostu się ugiął i zgodził. Może i faktycznie petrodolarowe Newcastle okaże się dobrym ruchem, choć nie ukrywam, że po cichu liczę, że jeszcze w trakcie poważnej kariery do nas wróci.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 11:23
2
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 11:21
I co, ugiął się ten Zieliński? Chyba nie. Sadzisz ze Furlani, by go wysłał na trybuny, bo nie podpisał kontraktu z NU? Pójście do Anglii nie wyklucza powrotu do Milanu. Romantyzujesz zakładając, ze został wypchnięty. Transfer Tonaliego, to transfer jak każdy inny, ale że kibice go lubili, to jest traktowanymi inaczej. .
Sales został odsunięty od treningów, bo nie jest w planach trenera, a że przekonywał się o tym gdzieś od roku, to również godził się na odejście, by grać. Origi ma dużo ofert, a nie rusza się, bo ma kontrakt i podoba mu się życie w Mediolanie.
0
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 11:25
No jak się nie ugiął jak ugiął. Było, że albo go wypychają za jakieś sensowne pieniądze albo dostaje przedłużenie kontraktu na znacznie gorszych warunkach i padło na to drugie.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 sierpnia 2023, 11:29
No właśnie. A mógłby zostać i rok nie grać. W Milanie póki co takich praktyk nie było, chociaż przykłady Caldary czy Origiego mogą być czymś nowym.
0
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2023, 08:10
Off-top.
Sędzia Di Bello po meczu Juve-Bolognia został zawieszony na dwa miesiące.
Przede wszystkim za niepodyktowanie ewidentnego rzutu karnego, kiedy faulował Illing-Junior.
Sędzia Fourneau z VAR również zawieszony.
Zaczyna się:)+
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2023, 08:11
30
Zoro_9
Zoro_9
29 sierpnia 2023, 08:49
moze jednak starczylo na koperty
0
pipobytom
pipobytom
29 sierpnia 2023, 09:22
Nie długo zabraknie sędziów do meczów klubu z Turynu :)
0
Mil_online
Mil_online
29 sierpnia 2023, 09:32
Ja myślę, że jeżeli chciał skręcić mecz, to miał okazję przy pierwszej bramce Vlahovića, zastosować "korzystną" interpretację przepisów, czego nie uczynił - nie mógł wiedzieć, że później będzie potencjalny karny dla Bologni.
1
gieemce
gieemce
29 sierpnia 2023, 09:41
Sedzia zawieszony, ale punkty w Turynie 1 zamiast 0.. tak mozna caly sezon jechac .. :)
1
patoo_07
patoo_07
29 sierpnia 2023, 10:03
Bardzo dobrze. Można robić błędy, ale kurde no nie takie. Przecież to była czysta kasacja od tyłu.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
29 sierpnia 2023, 07:41
David to było by coś ale pewnie koszt podobny jak z Balogunem 40+
No ale w końcu jakieś nazwisko wpisujące się w politykę młodego składu.
1
nrt2
nrt2
29 sierpnia 2023, 07:53
No tak ale za rok roczny kontrakt więc napewno nie będzie wart 40 +
0
Książę Mroku
Książę Mroku
29 sierpnia 2023, 08:03
Wtedy przyjdzie Inter czy ktos da wieksza pensje i tyle.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
29 sierpnia 2023, 08:13
Za 31 letniego Taremiego chcą 30mln, to czemu za Davida z roczną umową nie mają wołać 40mln?
7
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2023, 07:07
Widać kto, jak i gdzie kupuje tych naszych wspaniałych zawodników. Tylko się cieszyć że tyle Pioli z nimi osiągnął.
Genoa, Bolonia, Atalanta z CDK na średnich warunkach, Diaz kompletna ława w Realu, Rebic w Turcji, Origiego nikt nie chce, Caldary to samo, Tatar w Arabii. FBT chcą same średniaki no naprawdę mieliśmy mierną ławkę i cieszę się że się to zmienia bo nawet taki Taremi to upgrate do Rebica i Origiego. Tylko musi przyjść w rozsądnej cenie.
18
DarQ
DarQ
29 sierpnia 2023, 07:23
To samo mam zdanie.
Dla mnie Pioli to top.
Z takimi przeciętniaki na ławce ( choć niektórzy powyżej , których wymieniłeś ocierali się o pierwszy skład) zdobyć mistrza i vice to wielkie osiągnięcie.
Teraz Pioli dostał dobrych i bardzo dobrych grajków i jak wygra scudetto to przypieczętuje swoją klasę.
Ma swoje wady, złe wybory podczas meczu ale stoję za nim. #Piolistayok :)
8
Tzeentch3
Tzeentch3
29 sierpnia 2023, 07:57
@DarQ
Ja jeszcze pod koniec sezonu i 5 miejscu to bym klaskał jakby Pioliego zwolnili z resztą naszych zarządzających za to co się odwalało od mistrzostwa, ale widząc, że teraz dostał zawodników, których chciał, a co chyba nie do końca tak wyglądało w ostatnim czasie - jeszcze dokładając jak kluby się zabijają o naszych graczy na sprzedaż i czym trzeba było grać. Na pewno ma u mnie kredyt zaufania i teraz musi udowodnić, że z nowym zarządem da nam sezon, po którym nie będziemy musieli drżeć do ostatnich kolejek :)
4
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2023, 10:01
Piolemu osobiście dałbym szansę, jeśli w tym sezonie nie będzie pewnego top4, może top2? I dobrej gry w LM (dużo zależy od grupy) to wtedy pewnie poleci i to bez sentymentów i myślę że nikt nie będzie miał pretensji. Teraz ciężko byłoby wyrzucić chłopa który suma summarum zrobił swoje i ma dość długi kontrakt :)
0
tober12
tober12
29 sierpnia 2023, 01:11
David to by się już przydał.
1
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2023, 00:51
Sheffield United już zrezygnowało z pomysłu na Origiego, i kupili za 18 mln funtów Austina, napastnika z Aston Villi
1
DragonAC
DragonAC
29 sierpnia 2023, 00:23
nie powiem, przydał by się jakiś napastnik
0
mmielczar123
mmielczar123
29 sierpnia 2023, 00:23
Przy dobrych wiatrach, za rok możemy dostać sporo pieniędzy na start mercato - 23 mln za wykup CDK + 4 mln bonusów, 12 mln za wykup Alexisa, 3 za Messiasa (tu akurat Genoa ma obowiązek) i 2 mln za Rebicia (bonusy). Oprócz tego uwolnimy się od kontraktu Caldary i prawdopodobnie pożegnamy się z Kjaerem i Giroud, którzy też mało nie zarabiają. Oby to umożliwiło działanie na mercato bez konieczności sprzedaży kluczowych graczy.
1
Luther Blissett
Luther Blissett
29 sierpnia 2023, 00:58
Jeśli Giroud nie będzie łapać kontuzji to jako 3 mógłby spokojnie zostać, oczywiście przy odpowiedniej redukcji pensji.
7
PanPrzemus313
PanPrzemus313
29 sierpnia 2023, 01:49
Żegnanie się z Giroud jest raczej bezsensowne z dzisiejszej perspektywy - wiadomo że w rok w tym wieku może się mocno posunąć piłkarsko i zdrowotnie ale co rok jest ta gadka i właśnie zaczyna sezon od 3 goli w 2 meczach
Jak zdrowie mu pozwoli to niech tu siedzi i pomaga młodym się rozwinąć
5
_PAOLO_
_PAOLO_
29 sierpnia 2023, 08:37
Gorzej jak CDK i Alexis nie wypalą i nie zostaną wykupieni. Wtedy za rok znów problem i ponownie wypożyczenie, ale już po zdecydowanie niższych kwotach opcji wykupu.
4
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2023, 09:35
mmielczar123
Skoro odejdzie Kjaer, Giroud, to ktoś musi za nich przyjść, więc nie można liczyć ich pensji jako kapitału na mercato.
Chyba, że będą to Gabbia i Colombo, to całość pensji będzie zyskiem i można go wydać.
0
Vol'jin
Vol'jin
29 sierpnia 2023, 00:20
Di Marzio znowu nakręca kibiców a potem pretensje
6
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2023, 00:11
00:05: https://www.youtube.com/watch?v=bOR38552MJA
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się