SCUDETTO


Simone Inzaghi: "Mamy ogromny szacunek do Milanu, który jest dobrze prowadzony"

4 września 2023, 08:35, cinassek Aktualności
Simone Inzaghi:

Po okazałym zwycięstwie 4:0 z Fiorentiną, do kwestii nadchodzących derbów z Milanu odnieśli się trener oraz kapitan Interu - Simone Inzgahi Lautaro Martinez.

Szkoleniowiec powiedział: "Pomijając tabelę, nadchodzący mecz jest ważny z uwagi na to, co niosą ze sobą derby - dla nas wszystkich, dla kibiców. Pamiętamy jak nam poszło w pierwszym meczu rok temu i dwa lata wcześniej. Mamy ogromny szacunek do Milanu, który jest dobrze prowadzony i ma świetny styl gry. Chcemy się przygotować do tego meczu jak do trzech wcześniejszych, ale Milan tak samo. W nowoczesnej piłce są różne sytuacje, a piłkarze cieszą się z reprezentowania swoich krajów. Będziemy mieli dwa-trzy dni, żeby przygotować taki mecz, ale to samo dotyczy wszystkich trenerów".

Argentyński napastnik nerazzurrich zaznaczył natomiast: "Milan bardzo się wzmocnił jakościowymi piłkarzami. Teraz myślimy o reprezentacjach, potem będziemy mieli czas, by zająć się Milanem".



41 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cypis18
cypis18
5 września 2023, 09:50
Mam nadzieję że nasi obronić w końcu potraktują Martinez tak jak mu się należy, ostro i bezpardonowo. A nie biegają obok niego jak juniorzy i się go boją. A on cały czas prowokuje i się śmieje.
0
Interista
Interista
4 września 2023, 13:10
Zapowiadają się piękne derby, proszę szanownych Kuzynów! :D Niech tylko wszyscy u Was i u nas, wrócą bez kontuzji z przerwy reprezentacyjnej. Będzie się działo. Liczę na bardziej wyrównany/emocjonujący mecz niż z Fiorentiną... ;)
5
Corsa
Moderator Corsa
4 września 2023, 15:24
Sąsiad, szacuneczek jest, ale litości w derbach nie będzie!! :D
3
pazioni
Moderator pazioni
4 września 2023, 19:38
Szykują się mega ciekawe Derby , w których mam WIARĘ, że to Milan wyjdzie zwycięsko

FORZA GRANDE MILAN.
0
adamos
adamos
5 września 2023, 08:12
3-0 dla Milanu i Inter wraca do jaksini. żadnego powaznego sprawdzaianu nie mieliście. A wygrywać z ogonami to każdy umie.Niestety w tym sezonie o majstra walczymy My, Lazio, juve
0
plotek
plotek
4 września 2023, 12:11
Będzie ciężko
Edytowano dnia: 4 września 2023, 12:11
0
Rocker
Rocker
4 września 2023, 11:31
Ciekawe czy Martinez już wymyślił kogo tym razem opluje...
1
adamos
adamos
4 września 2023, 12:13
Lukaku wczoraj oplul w wywiadzie xD
1
DarthImpaler
DarthImpaler
4 września 2023, 15:06
Lubiekoty co powiedział?? Napisz coś więcej
0
Corsa
Moderator Corsa
4 września 2023, 11:29
Inter bez wątpienia jest faworytem, grają jak z nut, mają patent na nas, ale to są derby, wszystko może się zdarzyć. Milan również bardzo dobre wszedł w sezon, więc zapowiada się kapitalne meczycho.

Trzeba podejść do nich z pełnym respektem, ostrożnie, ale bez strachu.
4
adamos
adamos
4 września 2023, 14:20
kolego Corsa, serio? Cudze chwalicie swojego nie znacie. Wciągniemy ich lekko 3-0. Na poziomie drużyn co będą walczyć o utrzymanie świetnie wyglądają, my Torino też zdemolowaliśmy i Romę wyłączyliśmy z gry. Więcej wiary w barwy czerwono-czarne ;-)
1
Corsa
Moderator Corsa
4 września 2023, 15:20
@adamos, wiara musi być, będziemy wszyscy kibicować do zdarcia gardeł, ale patrzę obiektywnie, jestem realistą.

Nowy Milan wygląda bardzo fajnie, drużyna pozytywnie zaskoczyła, ale osobiście uważam, że Inter jest trochę mocniejszy.

Jak ktoś mówi mi/pisze, że jest o czymś przekonany, to zawsze zadaje mu pytanie - czy postawiłbyś na to swoje pieniądze? ;)
1
adamos
adamos
5 września 2023, 08:09
@Corsa
Właśnie postawię stówkę na naszą wygraną i to dwoma golami.
1
Hitsune
Hitsune
4 września 2023, 11:00
zobaczymy kto wróci z kontuzją po reprezentacji, to wiele nam powie kto będzie faworytem
0
Jogin
Jogin
4 września 2023, 09:49
Chciałbym zobaczyc wynik podobny jak z Napoli pod koniec sezonu Serie A, fajnie by było zobaczyć Milan, który wbija bramkę za bramka Interowi. Pewnie skończy się 1:1, bo jednak Inter jest mega zgrana ekipa, na szczęście my też.
0
adamos
adamos
4 września 2023, 09:35
Według mnie druga linia Interu jest mniej kreatywna niż w poprzednim sezonie. Jeśli wyłączymy Lautaro, jak w meczu z Totakami Keana, ten mecz wygramy. My zyskaliśmy siłe, szybkość i prawe skrzydło i mamy kim rotować.
1
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
4 września 2023, 10:07
W sumie to grają tą samą drugą linią XD
0
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2023, 10:09
A Inter nie ma kim rotować? Inter ma większą głębię niż my. Nie zgadzam się z tym że ich druga linia jest mniej kreatywna, odszedł Brozović ale Hakan genialnie go zastępuje. Inter ma mimo wszystko więcej jakości niż my. Ich gra też nigdy nie była "kreatywna" sensu stricto, brak u nich pojedynków 1 na 1, tylko gra kombinacyjna i wykorzystywanie wolnych przestrzeni i tak nas zawsze niszczyli, wahadłowi z pomocnikami rozciągali nas po całej szerokości boiska, wbiegali w wolne przestrzenie i dokladnymi podaniami dochodzili pod samą bramkę.

Chodzi mi o to, że czytam bardzo dużo hura optymizmu a uważam że potrzeba tu trochę pokory, my przegraliśmy z nimi 4 mecze z rzędu nie strzelając im nawet bramki, no halo xd A ludzie tutaj się zachowują jakbyśmy byli jakimiś faworytami. U buka będzie kurs na nas pewnie w okolicach 3.00.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
4 września 2023, 11:30
Inter Inzy nie wymaga też dużej kreatywności, ponieważ jest to zespół na maksa schematyczny i to czy się uda czy nie, zależy od formy fizycznej drużyny.
0
IpponInter
IpponInter
4 września 2023, 11:34
Chyba użyłeś złego przymiotnika określając pomoc Interu.

Fratessi, sensi, klassen za brozo( który kreatywny akurat nie jest) i RG.

W sumie to większość transferów Interu zwiększa kreatywność w zespole.

Cuadrado za bellanove, pavard za Skriniara, bisseck za dd( w obronie bardzo słabo ale z piłką przy nodze jest lepszy), thuram za Lukaku, Sanchez za corre, arnautovic za dżeko.
Jedynie pod tym względem to wymiana gosensa na Augusto jest 1:1.
0
adamos
adamos
4 września 2023, 12:43
koledzy jak słyszę o kreatywności Hakana, to chyba w zaciąganiu hamulca, wolny gracz, i traci piłkę jak dziecko. Pavard z depresją. Fratessi co nie jego poziom Inter. Thuram elektryczny i mam wrażenie, że nie wie jak się ustawiać w niektórych fazach meczu. A Cuardado to już nie ten poziom co za Juventusu i siły tylko na 40 min. Sensi kontuzja i w Monzie pokazał swoją "klasę". Dla mnie Inter jest pod kreską a nie nad nią.
0
nadgnity
nadgnity
4 września 2023, 13:29
Oj adamos, chyba sam nie wierzysz w to co piszesz :) Ja rozumiem, że fajnie by było gdybyś miał rację ale no nie :) marcinomilano i IpponInter dobrze napisali. Ja liczę po prostu, że w końcu nawiążemy walkę i zaczniemy wychodzić na boisko bez obsranej zbroi i z odpowiednim mentalem nie przegrywając meczu już przed rozpoczęciem spotkania.
1
dejnio
dejnio
4 września 2023, 09:35
Zaliczyliśmy wymarzony początek, ale Inter nie odstaje ani na krok. Chociaż to my mieliśmy już Romę na wyjeździe i ogólnie rywal miał niewiele do powiedzenia.

Zawsze się męczyliśmy z Interem i szczerze to byłbym zadowolony w remisu w najbliższych derbach.
1
karp_fso
karp_fso
4 września 2023, 09:34
Mi się wydaje, że w perspektywie czasu i tak Inter zdobędzie majstra (szersza kadra w pomocy, mocniejszy atak), ale liczę, że w bezpośrednim meczu w końcu wyciągniemy zwycięstwo, szczególnie po tym, jakie ostatnio mieliśmy problem.

Inter wcześniej wiedział jak na nas siąść - jak pisali przedmówcy, od początku wysoka intensywność, a potem kontry. Tym razem mamy jednak dużo siły w pomocy + wybiegania. No i zwykle wystarczało nam wyłączyć jedno skrzydło, a Inter ma akurat na tyle jakościowych graczy, że potrafi przyblokować Leao (choć całkowicie nie da się go wyłączyć mam wrażenie). Tym razem mamy także drugie skrzydło. Mam nadzieje, że uda nam się zaskoczyć Inter.
4
adamos
adamos
4 września 2023, 09:45
po czym wnosisz, że Inter zdobędzie majstra? mega się osłabili względem poprzedniego sezonu. Bez Brozovica, Skriniara i Onane ich blok defensywny nie działa. Inter w 3 kolejkach miał słabszych rywali niż my. I nie mieli poważniejszego sprawdzaniu. Według mnie My w tym sezonie zdobędziemy majstra. A naszymi rywalami będzie Lazio, Atalanta, Juve. Napoli nie liczę bo oni defensywy nie mają, co pokazali w meczu przeciwko Lazio.
1
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2023, 10:14
"Bez Brozovica, Skriniara i Onane ich blok defensywny nie działa."

Też Inter który nie stracił bramki w 3 pierwszych kolejkach sezonu xD Skriniar to ostatnie pół roku siedział na ławce, Brozović ostatnie 1,5 sezonu miał bardzo słabe, Hakan teraz daje dużo więcej niż Brozović pod koniec. Jedynie strata Onany ma tu jakiś sens.
7
dykt4tor
dykt4tor
4 września 2023, 10:18
Hakan nie daje więcej niż Brozo, proszę nie kłamać.

I jakim cudem oni mają mocniejszy atak niby, my mamy bez gadania. U nich tylko Lautaro i coś tam Thuram znaczy.
0
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2023, 11:46
@dykt4tor
Aktualny Hakan > końcowy Brozović bezdyskusyjnie.
0
marcinomilano
marcinomilano
4 września 2023, 12:09
Nie no, animozje na bok, ale Hakan przez ostatni rok to zrobił mega progres i Brozovic z poprzednego sezonu nie ma nawet podjazdu do niego

"I jakim cudem oni mają mocniejszy atak niby, my mamy bez gadania. U nich tylko Lautaro i coś tam Thuram znaczy."

Póki co tabela pokazuje, że jedna i druga drużyna ma tak samo silny atak
Edytowano dnia: 4 września 2023, 12:10
1
Lipido
Lipido
4 września 2023, 09:15
Simeone stosuje cały czas ta sama taktykę na Milan, zawszę. 20 min ciśnienia aby coś wpadło i później dobitka z jakiejś kontry. Schemat tak powtarzalny, że czasami ma się flesbacki.
1
dykt4tor
dykt4tor
4 września 2023, 10:17
Z Atletico nie gramy ;p
2
Pavlović31
Pavlović31
4 września 2023, 11:44
Ja to mam flashbacki ze straty goli z kontry środkiem i ataków naszą prawą stroną.
Edytowano dnia: 4 września 2023, 11:44
0
Piotrek1899
Piotrek1899
4 września 2023, 11:52
Bez urazy, ale przeczytaj czasem, zanim coś opublikujesz. A co do sedna, zgadzam się w pełni. I zawsze mnie dziwiło, że Milan zdawał się być tym totalnie zaskoczony. Można raz, ale dwa, trzy, cztery, to już było wręcz śmieszne. Początek meczu, Inter gaz do dechy, a Milan nie wie, ci się dzieje ;p
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 września 2023, 08:48
Przed sezonem pisałem, że 4 pierwsze kolejki to sprawdzian dla Piolego. Wynik poniżej 7 punktów powinien skutkować zwolnieniem. Zdobył 9, więc moje oczekiwania spełnił. Nie będę płakał, jeśli przegramy z Interem. Ogólnie spodziewam się, że jeśli Milan przegra, to kibice na tej stronie będą już wręczać Scudetto Interowi. Jeśli Milan wygra - Milanowi, wieszcząc autostradę do mistrzostwa. W obu przypadkach wyleci ludziom z głowy, że to dopiero czwarta kolejka...
17
Dusiek
Dusiek
4 września 2023, 09:13
Ciekawy jestem właśnie, czy Milan z obecnymi wzmocnieniami i przygotowaniem do sezonu jest w stanie w końcu ograć inter. Bo w zeszłym sezonie na pewno nas zjadali ławka i ogólnie kontrolowali przebieg meczów. Zobaczymy, czy tym razem jestesmy gotowi zagrać jak równy z równym.
0
suchyMCS
suchyMCS
4 września 2023, 09:15
W jednym zdaniu piszesz, że jak Pioli by zdobył mniej, niż 7 punktów w 4 kolejkach, to powinno skutkować to zwolnieniem, w drugim pouczasz, że to dopiero czwarta kolejka :)
3
Matim
Matim
4 września 2023, 09:20
suchyMCS

Bo czwarta kolejka to za wcześnie, żeby wręczać komuś Scudetto, ale jakbyśmy na starcie wtopili z Bologną albo Torino, to źle by świadczyło o przygotowaniu zespołu do sezonu. Przy zawaleniu początku ze słabszymi rywalami prognozy na dalszą część byłyby kiepskie, szczególnie przy takiej grze jak w końcówce zeszłych rozgrywek.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 września 2023, 09:21
Jedno nie wyklucza drugiego. Mniej, niż siedem punktów po czterech kolejkach byłoby kontynuacją degrengolady z zeszłego sezonu (gdzie nie weszliśmy do LM, dopiero po odjęciu punktów Juventusowi przeskoczyliśmy z piątego na czwarte miejsce) i braku jakichkolwiek pozytywów po preseasonie. Czym innym jest styl gry, a czym innym - dorobek punktowy. Styl gry byłby kontynuacją zeszłego sezonu, ale punkty w tym się nalicza od nowa.
0
adamos
adamos
4 września 2023, 09:32
to Roma musi już zwolnić Mou.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
4 września 2023, 09:55
Roma to już dawno powinna zwolnić Mou. Tam stylu nie ma od dawna, awansu do LM niezależnie od sprowadzanych i suto opłacanych piłkarzy - również. A w tym sezonie to nawet i wyników póki co nie ma.
0
plotek
plotek
4 września 2023, 12:09
nie ma
Edytowano dnia: 4 września 2023, 12:11
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się