SCUDETTO


Milan chce przedłużyć kontrakt z Maignanem. Wstępne wymagania finansowe są bardzo wysokie

8 września 2023, 07:42, cinassek Aktualności
Milan chce przedłużyć kontrakt z Maignanem. Wstępne wymagania finansowe są bardzo wysokie

La Gazzetta dello Sport informuje, że rozpoczęły się rozmowy na linii Milan - agenci Mike'a Maignana w sprawie przedłużenia wygasającego 30 czerwca 2026 roku kontraktu bramkarza. Obecnie golkiper inkasuje 2,8 mln euro netto rocznie, ale w ciągu ostatnich dwóch lat wyrobił sobie taką markę, że może liczyć na znaczną podwyżkę zarobków. Według dziennikarza Luki Bianchina, pierwsze wymagania przedstawicieli Francuza są bardzo wysokie i sięgają poziomu najlepiej opłacanych bramkarzy świata - mowa o kwocie rzędu 8-10 mln euro netto rocznie. Ponadto piłkarz chce być pewny, że klub zamierza regularnie rywalizować o najwyższe cele, pod czym należy rozumieć zarówno triumf w Serie A, jak i w Lidze Mistrzów.



138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pablo78
Pablo78
10 września 2023, 20:03
A taki Origi za grzanie ławki cały sezon ile kasował....:D
0
lopezito84
lopezito84
10 września 2023, 00:28
W takim trzeba będzie szukać nowego bramkarza. Może Lafont? Podoba mi się ten bramkarz, nawet podobny jest do Mike'a. Co prawda na pewno nie przejdzie teraz bo niedawno podpisał kontrakt na Nantes, ole może w momencie zakończenia kontraktu Mikea bo raczej go nie przedłuży
Edytowano dnia: 10 września 2023, 00:33
0
jarek2572
jarek2572
8 września 2023, 23:27
Jakby to powiedział ojciec Mateusza Sochy, " ileeeeeee ?"
1
jasiom22
jasiom22
8 września 2023, 19:59
Jest genialny, ja bym mu dał 8 mln, ale z terminem początkowym od 2025. Teraz to zawracanie gitary.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2023, 17:40
3 lata ma ważnej umowy. Więc głównie to pilka jest po stronie Milanu. Owe 8-10 mln netto t chyba stać 2-3 kluby bo przeciętniaki w Premier League to płacą tyle ale w brutto albo mają pochowane w premiach (City). A z klubów które obecnie bramkarza potrzebują to jedynie Chelsea. W perspektywie dwóch-trzech lat to bramkarza szukać może Real i PSG bo Luis Enrique jakoś wielkim fanem Donnarummy z pewnych jego mankamentów nie jest

Bayernu nie wliczam bo nie wydadzą 80-100 mln za bramkarza
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
8 września 2023, 17:32
Są piłkarze, których trzeba zachować za wszelką cenę i powinni być symbolami klubu. Powinni być punktem odniesienia dla innych piłkarzy, powinni być wyraźnie oddzieleni w hierarchii płacowej zamiast stać w rzędzie. Są piłkarze, którzy powinni być w klubach latami, by gwarantować klubowi walkę o najwyższe cele dzięki swoim talentom, umiejętnościom i wyjątkowym cechom. W Milanie póki co do tego grona możemy zaliczyć Theo Hernandeza, Rafaela Leao, Ismaela Bennacera i właśnie Mike'a Maignan. Ci zawodnicy powinni być trzonem tego klubu na kolejne długie lata. Powinni być fundamentem pod Milan dynastyczny, który zachowuje ciągłość w osiąganiu tego co teraz. Powinni być fundamentem pod budowę wielkiego projektu i z tego powodu powinno im przysługiwać wynagrodzenie godne takich piłkarzy. Oczywiście należy znaleźć jak najbardziej racjonalny front i utargować również warunki korzystne dla klubu, ale tacy piłkarze po prostu muszą zostać w klubie.
Ktoś powie: ukształtowaliśmy tych, to ukształtujemy innych. Pełna zgoda, ale do stabilizacji projektu, należy zadbać o liderów tej kadry. Prawdziwych liderów. Powinno się w nich zainwestować takie pieniądze, które piłkarzom światowej klasy przysługują. Bez tego Milan dalej będzie ogrywaczem wielkich piłkarzy pod inne europejskie potęgi, a przecież półfinaliscie Ligi Mistrzów taka postawa nie przystoi.
Mike Maignan wraz z poprzednio wymienionymi piłkarzami powinni być filarem pod przyszłość tego klubu - mamy jednych z najlepszych piłkarzy na świecie, którzy chcą tu grać. Nie można ich tracić z takiego powodu.
2
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2023, 17:35
To samo można było napisać o Tonalim ;)
On ma nawet więcej atutów niż cała reszta, bo jest Italiano, jest niemal z Mediolanu, grał Brescii (miasto, które trzyma z nami sztamę) i jest kibicem Milanu.
3
Calcio_Polska
Calcio_Polska
8 września 2023, 17:48
Można by było, gdyby nie tak powszechne bogactwo zawodników na jego pozycji na rynku, co pokazuje choćby rynek w Anglii. Tonali miał wiele cennych cech, ale nie oszukujmy się, że ten transfer głównie bolał z powodów sercowych, a nie z powodu faktycznie niebagatelnego wpływu na drużynę. Nie deprecjonuje roli Sandro w Milanie, też mógł być fundamentem na lata, ale sądzę, że nie można go porównać wyjątkowością z takim Theo, Leao, Bennacerem czy Maignanem, którzy są unikatowi w swojej grze
1
daro12555
daro12555
8 września 2023, 17:21
Co powiecie na transfer Djalo z Lille za rok kończy mu się umowa .Był w Milanie przez chwilę .Inter na niego się podobno szykuje.
0
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 22:24
Zrobił postępy we Francji, ale zerwał więzadła.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 września 2023, 17:19
Prawda jest taka, że Mike ma prawo oczekiwać wysokich zarobków bo po prostu jest w topce bramkarzy na świecie. Jeżeli nie stać nas, żeby się z nim dogadać to trzeba będzie skasować najwięcej ile się da i odpowiednio wzmocnić skład. Byłoby super gdyby Francuz został bo to pewien punkt odniesienia zwłaszcza w defensywie ale trzeba mieć świadomość, że do najlepszych nam jeszcze sporo brakuje zwłaszcza finansowo.
0
daro12555
daro12555
8 września 2023, 16:55
4,5mln plus 2mln w bonusach i tyle nic wiecej ,Theo tez zaraz bedzie chciał podobnie zarabiać .
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 września 2023, 16:30
Tak się zaczyna skończy się na 5-6, spokojnie
0
Pablo78
Pablo78
8 września 2023, 16:07
Mike,owi się należy - i mamy bramkarza na lata
0
landik
landik
8 września 2023, 16:25
Należy, ale nie 8-10
0
Mani1899
Mani1899
8 września 2023, 15:58
A co on pogadał z Dollarrumą?
1
Paolo03
Paolo03
8 września 2023, 15:42
Komina płacowego na pewno nie zrobimy dla bramkarza ale zarobki zbliżone do Leao mysle ze powinien dostać. 5-6 mln netto należy mu się.
0
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 15:28
https://www.immaculatefooty.com/

Zapraszam do zabawy ;d
1
Rossu
Rossu
8 września 2023, 15:18
6-7 mln netto to uczciwa cena i mam nadzieję, że na tyle się dogadają.
Chociaż Mike jest w takim wieku, że będzie chciał mieć jak największą - więc nie zdziwię się jeśli w przyszłym roku przyjdzie jakiś klub z Arabii Saudyjskiej i będą kusić Francuza. Jeśli zaoferują bardzo dobre pieniądze dla Milanu, to myślę, że wszyscy będą zadowoleni.
0
satoshi
satoshi
8 września 2023, 15:31
PSG też może zaoferować dobre pieniądze
0
Rossu
Rossu
8 września 2023, 16:48
Wiadomo, PSG na pewno jest mu w stanie zaoferować 12-15 mln netto, z kolei klub z AS spokojnie może mu dać 3x tyle.
0
mmielczar123
mmielczar123
8 września 2023, 15:16
1. Nie wiemy czy to prawda
2. Negocjacje są po to żeby negocjować, więc skoro to są ich początkowe wymagania, to być może uda się je obniżyć
3. Takie są teraz realia i nic dziwnego, że najlepszy bramkarz na świecie chce zarabiać tyle, ile zarabiają najlepsi bramkarze na świecie

Jeśli zarząd chce trzymać się tej górnej granicy w okolicach 5 mln euro netto za sezon, to niech się jej trzyma, bo jak widać na przykładzie Leao - można na tych warunkach przedłużyć kontrakt z klasowym piłkarzem. Jak Mike dostanie przykładowo 8 mln za sezon, to zaraz ustawi się kolejka chętnych po podwyżki i będzie problem. Jeśli rzeczywiście tyle chce i pozostanie nieugięty, to na 2 lata przed wygaśnięciem umowy powinniśmy się pożegnać i sprzedać za jak najlepsze pieniądze, żeby nie było jak za Paolo, gdy rozmowy o przedłużeniu zaczynały się pod koniec trwania kontraktu i traciliśmy zawodników za darmo.
1
primo2p
primo2p
8 września 2023, 15:24
Masz rację, negocjacje są po to, aby znaleźć wspólną kwotę. Milan pewnie zaproponuje na początek 5 mln, Mike będzie chciał 8-10, wyjdzie gdzieś po środku, czyli np. 6-7 z bonusami czy bez.
To normalne, że agenci zaczną z większego pułapu, aby ugrać jak najwięcej.
Jak już wspomniałem, 6 mln, ewentualnie jakieś bonusy z max. 7 mln to jest uczciwa cena i myślę, że Mike także to wie.
0
satoshi
satoshi
8 września 2023, 15:32
Z tego można było wnioskować z różnych źródeł Paolo rozpoczynał negocjacje już wcześniej.

Agent Kessiego zaczął kręcić, Hakan zaczął kręcić, z Gigio rozmowy też były prowadzone wcześniej
2
boguc69
boguc69
8 września 2023, 15:11
do tego agent zażąda 10 baniek w stylu Srajjoli i deal wysypany. mam nadzieję, że wkrótce FIFA ureguluje przepisy, żeby agent był na jakimś % u zawodnika, np 10%, a nie robił co chciał
czytałem gdzieś, że Srajjola na dealu z Pogbą przytulił od obu (!!) klubów łącznie ponad 40 baniek prowizji. przy transferze za +/- 100. chore!!!
1
Rafał0209
Rafał0209
8 września 2023, 15:07
Sprzedałbym za 100mln i wymienił na kogoś tańszego, bramkarz to akurat pozycja w której nie ma aż tak przeskoków umiejętności i czasami bramkarza zarabiającego 1mln niewiele różni od tego co zarabiać chce 10, przykład Szczęsny i Fabiański sportowo nie widać różnicy a klubowo są na bieguny od siebie. Maignana sprzedać albo wykorzystać do 2026 ale nie dawać 8-10mln za taką pensje można opłacić dwóch lub jednego kozaka z pola klasy Leao.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 września 2023, 13:51
10 mln? A co on sobie za to kupi? Waciki?
0
Von Strauss
Von Strauss
8 września 2023, 13:45
Gość ma 3 lata kontraktu jeszcze. Negocjacje tak by zamknąć je przed oknem lipcowym 2025, tak by albo umowa wchodziła w 2025, albo by można go w tym oknie sprzedać i kupić kogoś nowego. Chyba, że w 2024 pojawi się oferta nie do odrzucenia (80+ mln).
1
Zielony2009
Zielony2009
8 września 2023, 13:40
Widzę sporo komentarzy co do Gigio, a ja właściwie francuskiej ligi nie oglądam, kadry Włoch także ale czy faktycznie tak obniżył loty że Mike jest od niego lepszy? Gigio przecież ciągle jest niepodważalną jedynka w klubie i kadrze i nie zanosi się aby miało się to zmienić. Nie jest to najlepszy wyznacznik jednak jego pozycja wydaje się mocna.
1
Von Strauss
Von Strauss
8 września 2023, 13:49
A podaj mi choć jednego włoskiego bramkarza, rozpoznawalnego, grającego w poważnym klubie już od kilku lat? Poza nim masz do wyboru Mereta, Provedela, Vicario, Carnesecchiego (do znanych nazwisk można dorzucić jeszcze Perina). Czy którykolwiek z nich jest bardziej pewnym punktem? ;) No raczej nie xD
1
ósmy
ósmy
8 września 2023, 13:52
Von Strauss
A we Francji Maignan też nie ma zbyt wielkiej konkurencji.
3
Von Strauss
Von Strauss
8 września 2023, 14:38
ósmy

No ja się zgodzę z tym, że nie ma konkurencji. Ale opieranie czegokolwiek na tym, że ktoś jest jedynką w klubie czy w reprezentacji jest słabym wyznacznikiem. Kiedyś gdzieś ktoś wrzucał taki wykresy bramkarzy na osi xy, gdzie było przedstawione kilka statystyk (ilość obron do ilości strzałów, ilość straconych bramek do ilości strzałów, itd.) gdzie Mike był znaczne lepszy od innych bramkarzy. Moim zdaniem takie zebranie statystyk dawało dużo lepszy pogląd na temat zawodników.
1
Levy11
Levy11
8 września 2023, 15:15
Teraz jest normą, że bramkarz też umieć grać nogami i pomagać w wprowadzaniu piłki i tutaj Gigi jest słaby.
1
Pepik
Pepik
8 września 2023, 13:37
8-10mln dla Mike'a będzie oznaczać podwyżki dla innych ważnych zawodników. Mowa tu pewnie o dodatkowych dziesiątkach milionów wydatków na pensje dla obecnych czy nowych graczy. Biorąc jeszcze pod uwagę jego podatność na kontuzje (co jest dość rzadkie u bramkarzy i powinniśmy jednak liczyć, że GK rozegra pełen sezon) i wysoką wartość na rynku, nie widzę takiej opcji, żeby przedłużenie kontraktu na podanych warunkach się dopinało w amerykańskim Excelu. Jest też oczywiście opcja, że przyjmie normalny kontrakt, prawdopodobnie do 6mln i będzie po sprawie.
2
Milanboy
Moderator Milanboy
8 września 2023, 13:17
To pewnie odejdzie, mimo że jest totalnym kozakiem. Bayern już czeka na Mikea.
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
8 września 2023, 13:40
A może do Bayernu pójdzie De Gea? W końcu wolny agent
0
Milanboy
Moderator Milanboy
8 września 2023, 15:06
Giampaolo03 - A jak DDG gra nogami?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 września 2023, 12:45
Przy obecnej polityce nie ma szans go utrzymać chyba że zwiększymy poziom wynagrodzenia dla najlepszych do 7-8mln za sezon. Podejrzewam że przedłużymy umowę, pogra sezon i wtedy go sprzedamy
2
Bandon
Bandon
8 września 2023, 12:36
A teraz się zastanówmy nie nad kwestią kto mu tyle da, tylko kto z topu potrzebuje bramkarza.
0
Milanistaod95
Milanistaod95
8 września 2023, 13:03
Wszyscy mu tyle dadzą i wszyscy chcieliby go mieć
2
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2023, 13:08
Milanista
Rozumiem, że jakby było jeszcze okno transferowe, to United, Chelsea, PSG, City, Real, Liverpool i tak dalej, każdy chce go kupić i mamy fajną licytację? :)
0
Bandon
Bandon
8 września 2023, 13:15
@Milanista

Okej, więc tak:

1. United, kupili Onanę - Odpada
2. Chelsea - możliwe
3. PSG, Donnaruma - Odpada
4. City, Ederson - Odpada
5. Real, Courtois - Odpada
6. Liverpool, Alisson - Odpada.

A to tylko te kluby, które wymienił MilanHomer.
1
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 13:38
Bayern, Chelsea, Real, PSG

Bayern nie ma godnego bramkarza
Real ma Courtois który ominie sezon i nie wiadomo w jakiej wróci dyspozycji
Chelsea nie ma godnego bramkarza
PSG może puścić Donnarumę do Juve za Wojtka coś czuję i wtedy chcieliby Mike'a na jego miejsce.
2
Milanistaod95
Milanistaod95
8 września 2023, 12:30
2,8mln to bardzo MAŁO I AŻ WSTYD ŻE ON TYLE ZARABIA
0
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2023, 12:54
O zgrozo zarabiał mniej jak przyszedł do Milanu ;0
Koszmar.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 września 2023, 12:24
Mike sfinansuje nam kolejne, letnie mercato. Bramkarza teoretycznie najłatwiej zastąpić, a pieniądz z takiego transferu będzie dobry.

Chciałbym żeby został, ale jeśli klub dostanie dobrą ofertę, to trzeba sprzedawać, jak Tonalego.
14
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 13:28
Otóż nie zgodzę się. Ktoś taki jak Tonali to był materiał na przyszłego kapitana, mentalistę i legendę tego zespołu. Kolejny Rino, kolejny Pirlo - szansa zaprzepaszczona. To co się wydarzyło latem nie powinno mieć miejsca. Nigdy. Zrozumiałbym sprzedaż Mike'a, Leao czy Theo. Ale blizna po Tonalim będzie się goić przez jeszcze długi czas.
5
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 13:59
Lepszym materiałem na kapitana od Sandro są Mike czy Theo.
0
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 14:11
https://www.youtube.com/watch?v=sYCOd44g8LI

;-))
0
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 14:31
????
0
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 14:31
????
0
Corsa
Moderator Corsa
8 września 2023, 14:45
@Zoro_9, tak szczerze? Uwielbiam Sandrino, jak większość z nas, ale uważam, że zrobiliśmy dobry interes. Chłopak ma Milan w sercu i za to szacun, ale specjalnie się nie wyróżniał. Glrał na bardzo dobrym poziomie, ale nie był i raczej nigdy nie będzie topem.

Przez ten transfer krwawiło mi serducho, ale po czasie zrozumiałem, że zarząd podjął słuszną decyzję.

Trzymam za niego kciuki, ale coś czuję, że jego wartość nigdy nie przekroczy 70 mln.
0
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 14:51
Jak będzie tak się w Newcastle rozwijał to po sezonie jego wartość osiągnie 90-100mln ;-)))

Założę się, że nawet na głupim transfermarkcie po kolejnej wycenie będzie gdzieś na poziomie ok 70mln.

Ja w nim widzę potencjał na topa i klasę światową. Kto był bliżej prawdy pokaże czas.

W dalszym ciągu uważam, że zrobiliśmy fatalny deal. Nawet odcinając sentymenty itp. Popatrzmy po sąsiedzku - Barella. Piłkarz podobnej klasy, 3 lata starszy. Odrzucili za niego ofertę 75 mln, bo chcieli 100mln. Więc uwagę skierowali na Sandro. Popatrzmy ile kosztował Enzo, ile kosztował Caicedo. I co oni sobą aktualnie reprezentują. Przecież cena 64M przy nich to żart jakiś. Jeszcze przypominam, że 15% z transferu ma Brescia, prowizje i inne bzdety dla agentów to ile my tej kasy realnie mogliśmy dostać? Ubiliśmy słaby deal. Jak się pisało o 70M podstawy i łatwych bonusach dochodzących do 80M to wtedy można się zastanawiać. A tak? W życiu.
2
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 15:01
Dostaliśmy 70M, a 6/7M Brescia. Tez uważam, że finansowo zrobiliśmy średni deal. Ale tak jak wielokrotnie dyskutowaliśmy. Gdyby Sandro nie chciał odejść, to by nie odszedł.
0
DominoJachas
DominoJachas
8 września 2023, 15:06
Barella to jest jakieś 2 klasy obecnie lepszy od Tonalego, pokusił bym się nawet, że to obecnie najlepszy Włoch.

75m za Barelle to są jakieś śmieszne pieniądze.

Oferta za Tonalego była po prostu dobra dla każdego. Dla zawodnika, klubu, agentów.
2
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 15:06
Już nie odkopuj tego, bo i tak się nie dogadamy w tej kwestii. Uparcie pozostaje przy tym co pisałem i nie bardzo chce mi się po raz kolejny produkować. Co do tej kwoty to już sam do końca nie wiem ile my tam dostaliśmy. Transfermarkt podaje 64M, ale nie mam wglądu do ksiąg Milanu ani Brescii czy to kwota która trafiła do kasy Rossonerich, czy tam jeszcze miał być z tej sumy podział.


Barella to wyrobnik jakich wielu. A Sandrino to talent czystej wody. W dodatku jest 3 lata młodszy, czyli ma 3 sezony do rozegrania względem Barelli. Kto wie, w jakim byłby/będzie miejscu za 3 lata? Zresztą, co tu porównywać mezzalę z kompletnym box to boxem. Inna rola, inna pozycja, inna taktyka, inny zespół. Reprezentacja Włoch? To też już było wałkowane, jakiego oni mieli trenera. Zobaczymy jak będzie za Spala, powołanie dostali obydwaj.
Edytowano dnia: 8 września 2023, 15:12
1
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 15:14
Okej, możesz uparcie opierać się faktom. Oczywiście nie mamy dostępu do ksiąg klubu, ale wydaje mnie się, że Transfermarkt jest ogólnie średnim źródłem pod wieloma względami.
0
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 15:17
Faktom?

Na dobrą sprawę oprócz samych zainteresowanych nie masz ani ja nie mam pojęcia co tam się działo i jak to wyglądało.

A to, że bezkrytycznie wierzysz wybranej przez siebie gazecie, która ma źródła u pewnego pana to już Twoja sprawa.

Kończę wątek, bo to po prostu nie ma sensu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 15:24
Nie. Fakty są takie: by piłkarz zmienił klub, musi popisać kontrakt z nowym klubem. Nikt nie zmusi piłkarza, do podpisania kontraktu, a jeśli to zrobił, to popełniono przestępstwo. Nie odnotowano przestępstwa, no chyba, że coś się dzieje w tle, ale póki co cisza.
1
Szulaj22
Szulaj22
8 września 2023, 12:11
W sumie moga mu dac 7/8 zeby tylko przedłużył kontrakt a później go sprzedac gdzies za 100mln
0
RockStar
RockStar
8 września 2023, 12:10
Kibice: Mike to TOP 3 bramkarzy świata!

Mike: Chce zarabiac jak TOP3 bramkarzy świata

Kibice: :D
10
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 września 2023, 13:11
Więc musi odejść do klubów TOP3 świata.
1
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 13:59
:pikachuface:
0
kamilus
kamilus
8 września 2023, 12:09
Jeśli startowe wymagania to 8-10 mln, to może by się zgodził na pensję jak u Leao, czyli 5+2, albo nawet trochę więcej w bonusach (bo u bramkarza ciężej jest mierzyć wydajność jak np. poprzez g/a u graczy z ataku)?
0
cbvirus
cbvirus
8 września 2023, 11:37
Czyli możemy mu powiedzieć papa. Nie ma najmniejszych szans, żeby mu dali tą kasę.
0
Fushnikov
Fushnikov
8 września 2023, 12:04
Zakład?
0
Woolfik92
Woolfik92
8 września 2023, 11:29
Skoro Szczesny zarabia podobno 12 mln w Juve, to nie dziwi ze Mike chce wiecej niz 2,8. My i tak placimy grosze w porownaniu do angielskich klubow czy jakies PSG, Real i Bayern, 10 mln to i tak bardzo malo na takiego bramkarza, ale mysle ze Milan sie dogada na jakies 6-8 i bedzie git.
3
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 11:52
Trochę zamotałeś, bo porównałeś pensję brutto do pensji netto xd Szczęsny ma netto około 6 mln, więc Maignan spokojnie powinien zarabiać te 6-7 mln. Obawiam się jednak że nasz zarząd nie będzie skłonny dać mu takiego kontraktu.
1
Woolfik92
Woolfik92
8 września 2023, 12:09
Nie znam szczegolow kontraktu Wojtka, wiec moze tak byc, co nie zmienia faktu, ze jakis Szczesny ktory byc moze gra ostatni sezon na wysokim poziomie zarabia o wiele wiecej, juz nie mowiac o innych bramkarzach jak Oblak, Neuer, Ter Stegen itp, a i znajdzie sie sporo "recznikow" ktorzy zarobkowo przewyzszaja Maignana.
1
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2023, 13:06
Gdyby nie miał kontuzji, które eliminowały go na kilka miesięcy, to może już by miał wyższą pensję.
A drugie ważniejsze, to dopiero początek 3-go sezonu Mike'a w klubie z dużą renomą, wcześniej mało kto o nim słyszał.
W Milanie co roku dostaje podwyżkę, tylko teraz wyskoczył z grubej rury. Za Paolo pisano o pensji ok. 4-4,5 mln euro i na moje taka byłaby odpowiednia obecnie.
Wychodzi niemal 100% podwyżki co roku, więc nie ma co narzekać.
0
jarek_2389
jarek_2389
8 września 2023, 11:21
Wymiana Mike'a za Donnarume
Chciely byście tak deal?( Pytanie do użytkowników)
0
Tanger
Tanger
8 września 2023, 11:29
Nie.
12
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 11:50
Nie i wątpię żeby coś takiego miało dojść do skutku. Nie wiem czy sam Gigio chciałby wracać po tym co się działo po jego odejściu, teraz jak przyjedzie z PSG to też zapewne nie dostanie ciepłego powitania. Jak już to widzę Gigio w Juve.
0
MilanHomer
MilanHomer
8 września 2023, 13:01
Zdecydowanie nie.
Za dużo zarabia, jest dużo słabszy, robi babole, ma problemy z mentalem i jest skonfliktowany z kibicami.
Same minusy.
2
Biegan
Biegan
8 września 2023, 14:25
Hahahah
0
Dusiek
Dusiek
8 września 2023, 11:16
5-6 baniek, albo sprzedaż. Takie jest moje zdanie. Oczywiście, ze wolałbym aby został z nami, ale nie może zarabiać najwiecej w drużynie.
3
Milanistaod95
Milanistaod95
8 września 2023, 12:32
a niby dlaczego nie może?? Bo co? Bo kazdy ktos chce dobrze zarabiac zaraz jest znianawidzony i wyganiany? To powiedz twojemu szefowi ze chcesz zarabiac 5 razy mniej niz twoj kolega w pracy
0
Maolo Paldini
Maolo Paldini
8 września 2023, 11:06
Jeśli to prawda, to wymagania oczywiste z punktu widzenia zawodnika i jego otoczenia, że taki wysoki pułap zawiesili. Podstawa negocjacji - wychodzi się z najwyższym wymaganiem, żeby było z czego zejść. Myślę, że powinien dostać poziom Leao.
0
milan2002
milan2002
8 września 2023, 10:56
Myślę, że na 7mln netto spokojnie zasługuje. Nie powinno to też wzbudzić w drużynie jakiegoś niezadowolenia.
7
Fushnikov
Fushnikov
8 września 2023, 12:06
I klauzula zakazującą wizyt u ziębów i innych szamanów.
1
umbrella
umbrella
8 września 2023, 10:50
"LGdS informuje", czyli może być to tylko plotka co do wymagań przedstawicieli piłkarza.
Jeżeli mamy gdybać, to 8-10 mln euro rocznie to moim zdaniem trochę za dużo, 5-6 i jesteśmy dogadani :)
Regularna rywalizacja o najwyższe cele - pełna zgoda.

Edit: W sumie powieliłem kilka poniższych komentarzy.
Edytowano dnia: 8 września 2023, 10:52
0
MilanFanJ
MilanFanJ
8 września 2023, 10:30
To brzmi jak news puszczony na życzenie agentów zawodnika. Takie puszczenie w eter info i zobaczymy co się stanie.

Natomiast 5-6 mln to jest kwota z jaką minimum trzeba będzie się liczyć w przypadku Mike'a, a agenci wiadomo, na początku będą grali jak najwyżej
3
kusniak_22
8 września 2023, 10:28
Nie będzie się dało utrzymać piłkarzy za 5mln, jeśli ktoś się wybija zasługuje na dobre pieniądze o tyle. Mike jest warty takich pieniędzy.
5
Alcatraz77
Alcatraz77
8 września 2023, 11:04
Dokładnie tak! Chłopak chce wygrywać i zarabiać, co jest zupełnie naturalnym podejściem.
0
Jaca23
Jaca23
8 września 2023, 10:19
Bardzo wątpliwe, aby to była prawda, takie newsy należy traktować w kategorii plotek. Mike ma kontrakt do 2026, więc zarząd ma wszystkie karty po swojej stronie. Nie mamy presji ze sprzedażą, więc albo dogadujemy się na poziomie 5-6 mln netto, albo szukamy kogoś kto wyłoży bardzo grubą kasę za którą kupimy zastępstwo na bramkę i jeszcze jednego naprawdę wartościowego zawodnika.

Bez bicia niepotrzebnej piany, jest czas, żeby to dobrze rozegrać.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
8 września 2023, 10:21
Bianchin to jest obok Vitiello najlepsze źródło, więc ciężko to traktować jako plotkę
6
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 10:31
Bianchin to bardzo dobre źródło, ale już sam fakt że podaje widełki 8-10 mln świadczą że ma szczątkową wiedzę, bo co to za zakres w ogóle.

Milan: No witam panowie agenci, jaka pensja na nowym kontrakcie u Mike'a?

Agenci: Aaa niech będzie 8-10 mln!

Poza tym Bianchin też miał swoje wtopy, tak jak np. to jak bardzo długo mówił o tym że Skriniar przedłuży kontrakt. Ale fakt faktem Mike wie jaką ma wartość i przy naszym budżecie płacowym może być bardzo ciężko go przedłużyć. Osobiście przyzwyczajałbym się do myśli że to może być jego ostatni, albo przedostatni sezon u nas.
3
Vol'jin
Vol'jin
8 września 2023, 10:46
Bianchin jest oddelegowany od zeszłego sezonu do pisania o Milanie w LGDS (wcześniej zajmował się Juventusem) żartobliwie to był najlepszy transfer Milanu w zeszłe mercato ;]

Biasin jest od Interu ;)
Edytowano dnia: 8 września 2023, 10:46
0
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 11:01
Nie powiedziałeś niczego, czego bym nie wiedział ;)
Edytowano dnia: 8 września 2023, 11:04
1
Marcin1995
Marcin1995
8 września 2023, 10:16
Śmieszy mnie jak ludzie tu chcą sprzedawać Maignana bo pojawił się artykuł że chce 8-10 mln, nawet jeżeli to prawda to ja nie widzę tu żadnych kontrowersji, gość jest absolutnie jednym z najlepszych na świecie to chce tak zarabiać. Pojawiło się tu stwierdzenie że case jak z Donnarummą, ja się z tym kompletnie nie zgadzam, Dolar był na początku swojej kariery i taki kontrakt w zasadzie już nie dawał klubowi szans na zatrzymanie go przy kolejnych negocjacjach, tutaj mamy bramkarza w okolicach 30, jak damy mu sowity kontrakt to mamy szansę to zatrzymać go w zasadzie do końca. No i pamiętajmy że bardzo prawdopodobna jest sprzedaż za rok Leao za 175 mln, więc kasa się znajdzie i ja się pytam ja wydawać pieniądze to czemu nie na przedłużenie jednego z najlepszych bramkarzy?
2
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 10:21
Ale nikt tu nie mówi o tym, że mu się nie należy podwyżka, tylko, że 8-10mln netto to zbudowanie kominu płacowego wokół gracza, który niekoniecznie powinien tyle zarabiać, bo bramkarze na ogół zarabiają mniej niż gracze z pola, bo on ma swoje lata, bo on ma dość częste kontuzje, bo nie stanowi takiej wartości dodanej jak np. Leao w ofensywie. Jak stał Tatar na bramie widać było obniżenie jakości znaczne i mniej pewną obronę, ale dało się nawet na takim Tatarze pociągnąć, a ofensywa bez Leao z kontraktem 5+2M nie istniała rok temu. Ja wychodzę z założenia, że kontrakt pokroju Rafy to absolutny max na jaki jest wart i na jaki możemy sobie pozwolić. Sprawdziłem przed chwilą capology, to Ederson w City zarabia 5,2 mln funtów BRUTTO. Choć jak to w angielskich klubach pewnie ma sporo "ukrytych" bonusów, premii itp.
0
Marcin1995
Marcin1995
8 września 2023, 10:28
Dla mnie liczy się żeby zespół był jak najmocniejszy, ja bym zrobił wszystko żeby zatrzymać Theo i Maignana, tylko wysokimi kontraktami to jest możliwe, nie widzę problemu w tym żeby zarabiali 8 mln jeśli klub na to stać, skoro są najlepsi w zespole, to powinni tak zarabiać.
1
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 13:31
Pisząc w ten sposób chyba nie zdajesz sobie sprawy z realiów finansowych panujących w Milanie. Pensja Rafy jest dla klubu bardzo dużym obciążeniem i jest jedyna oprócz Bennacera brutto taka w zespole. Choć ze względów na finanse ci piłkarze w końcu pewnie będą sprzedani.
0
matten
matten
8 września 2023, 09:57
Bez przesady, 5 mln to maks dla bramkarza. Jak się nie zgodzi to sprzedać i kupić jakiegoś młodego kota, ogra się przez dwa sezony, popełni trochę błędów i będzie śmigał równie dobrze co Mike :)
0
Rocker
Rocker
8 września 2023, 10:23
No rejczel! Młodych Majków jest na pęczki!
3
marcinomilano
marcinomilano
8 września 2023, 10:33
Szczęsny zarabia 6 mln netto, a Mike jest 2x lepszym bramkarzem, więc nie wiem skąd ta teoria
4
Biegan
Biegan
8 września 2023, 14:40
Maks dla bramkarza xD To ja sobie ogłaszam, że dla, np. wahadłowego max 3 mln, bo większość drużyn nie gra na wahadłowych. Bzdury. Bramkarz jest kotem to niech ma dobrze płacone jak na każdej innej pozycji.
Edytowano dnia: 8 września 2023, 14:42
0
olhan
8 września 2023, 09:56
Obsypać go złotem i zostawić w bramce na zawsze. Bez niego bylibyśmy o wiele słabsza drużyną
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 września 2023, 09:50
Kontrakt na poziomie Leao, albo wystawić na listę transferową. Bez żadnych sentymentów.
2
Kris1908
Kris1908
8 września 2023, 10:03
Zgadzam się w 100% jakiś limit musi być.
1
milan2002
milan2002
8 września 2023, 10:53
Do wynagrodzenia Leao trzeba też wliczyć tę karę, którą Milan pokrył.
2
Tanger
Tanger
8 września 2023, 09:40
Kontrakty dla nowych Loftusa i Chukwueze raczej nie poprawią pozycji negocjacyjnej Milanu.

Jeśli Maignan rzeczywiście chciałby zarabiać w Milanie 8 mln, to ma za tym solidne argumenty.
1
Zoro_9
Zoro_9
8 września 2023, 09:58
Z drugiej strony i zarząd i piłkarze są świadomi tego, że Rafa z kontraktem 5+2M jest sufitem
1
Biegan
Biegan
8 września 2023, 11:20
Mike jest mniej więcej tak samo ważny dla nas jak Leao. W zasadzie można się spierać, kto jest bardziej potrzebny. Jak dla mnie Mike to nasz fundament i na takie 6 mln ojro netto na sezon zdecydowanie zasłużył. Leao, wobec niewielkiej różnicy w zarobkach między nim a Maignanem, nie powinien mieć pretensji.
Edytowano dnia: 8 września 2023, 11:22
0
landik
landik
8 września 2023, 09:36
8-10 nie ma szans, 5-6 jak już, bo Mike okazem zdrowia to też nie jest w kazdym sezonie 1 kontuzja. w 1- 11 meczów opuszczonych w 2 - 31 łącznie z kadrą.
0
nokoments
nokoments
8 września 2023, 09:13
W lecie będzie wymiana z PSG za Gigione xD
1
ILikeRisk
ILikeRisk
8 września 2023, 09:25
Musieliby dopłacić i Dolar obniżyć kontrakt
0
hyrus13
hyrus13
8 września 2023, 09:36
ILikeRisk

Może PSG pokryje część pensji ;)
0
ZYLION
ZYLION
8 września 2023, 08:56
Jak sie jest w top 5 bramkarzy świata to sienche zarabiać jak top 5 bramkarzy świata:)
13
palonettoACM
palonettoACM
8 września 2023, 08:51
Kominy płacowe dla bramkarzy? Specjalność F&M :P

1
ConradJethro
ConradJethro
8 września 2023, 08:41
Panowie, nie każdy news to 100% prawdy. 8-10 mln :)
Gość gra w klubie od kilku lat i doskonale wie, że są limity płacowe, a gwiazdy mogą liczyć na max 6 mln.
Jeżeli będzie chciał spienieżyć karierę, a wiek może już na to wskazywać, to po sezonie na pewno odejdzie za 40 mln do Chelsea albo Bayernu a my ściągniemy kogoś pokroju Seimana z Vfb lub Caprile z Empoli
0
palonettoACM
palonettoACM
8 września 2023, 08:49
Akurat Caprile Napoli zdażyło wcześniej zgarnąć, w Empoli jest tylko na wypożyczeniu.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się