SCUDETTO


12. kolejka Serie A

10 listopada 2023, 12:14, cinassek Aktualności
12. kolejka Serie A

Czas na 12. kolejkę Serie A - ostatnią przed listopadową przerwą reprezentacyjną.

Piątek, 10 listopada:

18:30: Sassuolo - Salernitana 2:2 (2x Thorstvedt - Ikwuemesi, Dia)

20:45: Genoa - Hellas 1:0 (Dragusin)

Sobota, 11 listopada:

15:00: Lecce - Milan 2:2 (Sansone, Banda - Giroud, Reijnders)

18:00: Juventus - Cagliari 2:1 (Bremer, Rugani - Dossena)

20:45: Monza - Torino 1:1 (Colpani - Ilić)

Niedziela, 12 listopada:

12:30: Napoli - Empoli 0:1 (Kowałenko)

15:00: Udinese - Atalanta 1:1 (Walace - Ederson)

15:00: Fiorentina - Bologna 2:1 (Bonaventura, N. Gonzalez [k.] - Zirkzee [k.])

18:00: Lazio - Roma 0:0

20:45: Inter - Frosinone 2:0 (Dimarco, Calhanoglu [k.])



140 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Szulaj22
Szulaj22
12 listopada 2023, 23:27
Nie ma nas co porównywać do Interu bo to inna klasa zespołu w meczu z nami to juz nie kwestia wygranej tylko jak wysoko. Dla nich brak mistrza to bedzie kompromitacja a dla nas z Piolim 4 miejsce bedzie sukcesem.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 listopada 2023, 11:47
Wystarczyło w lecie nie robić rewolucji i kontynuować projekt który realizowaliśmy z powodzeniem od kilku lat. Inter zyskał nad nami przewagę głównie stabilizacją swojej wizji i konsekwentnym jej realizowaniem, sami się wypisaliśmy z tej rywalizacji. Przyszedł pan Cardinale i jego odrealnione, przedmiotowe, aroganckie podejście do sportu, myślał że jest mądrzejszy od wszystkich i tak dobrze się zna na prowadzeniu poważnego klubu a tu taki klops, póki co zrobił z siebie klauna i błazna.
Edytowano dnia: 13 listopada 2023, 11:49
3
Rossoneri777
Rossoneri777
12 listopada 2023, 22:35
Jeśli inter nie wygra znowu mistrzostwa to będzie już jakieś fatum. Obecnie uważam ze interowi zagrozić może jedynie juve, a nie jest to mocna konkurencja. Smutne ale oni nie maja z kim przegrać tego mistrza
4
mmielczar123
mmielczar123
12 listopada 2023, 22:57
Gdyby nie nasz wspaniały trener, który cofa drużynę w rozwoju i ciągła plaga kontuzji, przez którą co mecz gramy bez kilku kluczowych graczy, to zapowiadałaby się ekscytująca walka o tytuł między mediolańskimi klubami (+ewentualnie juve)
9
Szulaj22
Szulaj22
12 listopada 2023, 23:37
Teraz też będzie pasjonująca walka o 4 miejsce :)
1
Diavo
Diavo
12 listopada 2023, 22:18
To co kibice chyba trzeba przyznać że scudetto odjeżdża Milanowi.. Inter nie męczy się z dołem tabeli tak jak my,przez co mogą rotować składem i oszczędzać podstawowych graczy, a co za tym idzie mają mniej kontuzji i więcej świeżości, każdemu zdarzy się zadyszka ,nawet Interowi ,ale nam póki co nawet progres obcy..
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 22:26
Gotowa drużyna, budowana sumiennie od lat więc nie dziwmy się czemu wystrzelili. Mogą zgarnąć nawet tryplet, bo są piekielnie mocni.
0
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 23:18
Już nie przesadzaj z tym trypletem.
4
Milanboy
Milanboy
13 listopada 2023, 04:25
@Torunto koledze chodzi o PW i SPW obok scudetto :D
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 22:16
Dwa sezony temu to nam się układało, sezon temu Napoli gwiazdy sprzyjały, a w tym roku jak na razie Inter wygląda na taki zespół któremu wszystko wychodzi. Nie wystarczy mieć dobrych piłkarzy żeby tak grać, trzeba mieć klocki na swoim miejscu, ma to póki co Inter, miało to Napoli rok temu i miał to Milan w sezonie mistrzowskim. Jeśli Inter wygra z Juve nabiorą takiego rozpędu, pewności siebie i luzu że może być ciężko z dotrzymaniem im kroku.
0
Milanboy
Milanboy
13 listopada 2023, 04:27
"Jeśli Inter wygra z Juve nabiorą takiego rozpędu, pewności siebie i luzu że może być ciężko z dotrzymaniem im kroku."

Kiedy Milan wygrywał scudetto to Inter jakoś luty-marzec miał coś koło 8pkt przewagi nad drugim Milanem ;)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
13 listopada 2023, 11:40
Tak tylko, że ja piszę o tym jak ważny jest dobry start w kontekście mistrzostwa. Milan w sezonie mistrzowskim przez większość czasu był liderem a że później stracił na chwilę liderowanie to sprawa drugorzędna ponieważ sezon zakończyliśmy na pierwszym miejscu, co było możliwe dzięki temu że mieliśmy dobry start.
0
marcinomilano
marcinomilano
12 listopada 2023, 21:52
Wtf, tu nie powinno być karnego
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 21:56
Tak, ale chyba w 1 połowie za to za faul na Miki powinien być
3
Kamciu
Kamciu
12 listopada 2023, 21:46
Dimarco czy Theo. Który lepszy?
0
MishaA
MishaA
12 listopada 2023, 21:49
Proponuje zbanować merde , niech sobie prowokacje robi na swojej martwej stronie

Potrafię zrozumieć podirytowanie tym postem, ale darujmy sobie to "merdowanie". Obrażanie użytkowników, również tych z przeciwnego obozu, jest złamaniem regulaminu. Nie dajcie się prowokować. Upomnienie. // Corsa
Edytowano dnia: 13 listopada 2023, 10:35
13
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 21:50
Oczywiście, że Theo, nie wiem w czym Dimarco jest lepszy od Hernandeza.
8
Kamciu
Kamciu
12 listopada 2023, 21:55
@Milanboy

W strzałach, dośrodkowaniach i defensywie.
3
ACMichał83
ACMichał83
12 listopada 2023, 21:58
W tym sezonie zdecydowanie Dimarco.
2
dykt4tor
dykt4tor
12 listopada 2023, 21:58
- W strzałach może,
- dośrodkowania zobacz sobie gol Giroud z PSG
- defensywa, ciężko nie być jak grasz piątką obronców panie interisto
0
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 21:59
Kamciu - W strzałach? XD, Theo ma takie same uderzenie jak nie lepsze z dystansu, dośrodkowaniach? Hmm, no Theo z ostatniego dogrania jest bardzo dobrze znany, jak w ostatnich dwóch spotkaniach i to będąc pod formą , gdzie kapitalnie dośrodkował do Giroud i w defensywie? Hmm, tutaj mogę pochylic głowę, ale Inter gra trochę innym systemem , a Milan gra 4 więc Theo ma więcej zadań defensywnych niż Dimarco.

O reszcie jak technika , zmysł do gry kombinacyjnej, siła czy szybkość nie będę mówić, bo Herandez go tutaj przewyższa, a i regularność, bo Theo na wysokim poziomie gra już dobre 4 lata i nawet będąc pod formą wciąż potrafi coś dac drużynie. Nie wiem który boczny defensor ma taką regularność jak francuz.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 22:01
1
ZYLION
ZYLION
12 listopada 2023, 22:21
Po kij się pytasz o to na stronie Milanu? Powaliło Cie ? Bana mu bo to hamska prowokacja, wiadomo że Theo 100 razy lepszy..
1
ZYLION
ZYLION
12 listopada 2023, 23:14
Theo - Zeszły sezon SerieA+LM 4goli/5asyst/3725minut /// ten sezon 1g/2a/1161min

Dimarco - Zeszły sezon SerieA+LM 4g/8a/2824m /// ten sezon 2g/4a/891m
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 listopada 2023, 23:24
W obecnej formie Dimarco bo Theo słabo wszedł w sezon ale ogólnie uważam że Theo - robił liczby jak Dimarco grając w 4 w obronie przez co grał niżej i miał więcej obowiązków pod swoją bramką a nie że Bastoni go zawsze uzupełni - trochę ciężko też przez to porównać

Oczywiście samo pytanie to marna prowokacja po ładnym strzale Włocha
2
dykt4tor
dykt4tor
13 listopada 2023, 02:10
@Torunto

Dimarco gra w systemie 3-5-2 jako wahadłowy, Theo gra jako lewy obrońca stricte, co ty porównujesz? To tak jakby porównywać statystyki ofensywnego pomocnika to defensywnego pomocnika i się dziwić, że taki Rodri w sezonie ma mniej G/A od De Bruyne, niezła logika.
0
dykt4tor
dykt4tor
13 listopada 2023, 04:30
@dykt4tor DiMarco w poprzednim sezonie trochę też grał w 3 obrońców, a na wahadle "szalal" ktoś inny
1
Corsa
Moderator Corsa
13 listopada 2023, 08:58
@Kamciu, pojawiasz się tutaj z takim pytaniem akurat w chwili kiedy Dimarco strzela piękną bramkę, gdzie Milan i Theo są w srogim dołku, a Inter powiększa przewagę do 8 punktów.

Po chwili sam odpowiadasz na owo pytanie, dając do zrozumienia, ze Wasz zawodnik jest lepszy praktycznie we wszystkim.

Ciężko nie zakwalifikować tego jako prowokacji.

Proszę, abyś w przyszłości tak nie robił, wbijanie szpileczek w podobnym momencie nie jest najlepszym pomysłem.

Potraktuj to jako upomnienie.
Edytowano dnia: 13 listopada 2023, 10:32
4
dykt4tor
dykt4tor
13 listopada 2023, 14:19
@lubiekoty

Ty sobie jajca robisz?

- 5 meczów jako środkowy obrońca
- 1 mecz jako lewy obrońca
- 43 mecze jako lewy wahadłowy/lewy pomocnik

Tymczasem Theo:

- 36 meczów jako lewy obrońca
- 9 meczów jako lewy wahadłowy


I ty to chcesz porównywać? "poszalej" sobie z tym "trochę" gdzie indziej XD
2
dykt4tor
dykt4tor
13 listopada 2023, 23:32
Zastanawiam się czy ty oglądasz te spotkania czy patrzysz na ustawienie i formacje na livescore?
Theo to nie jest typowy lewy obrońca, a "fałszywe wahadło".
On bierze udział w prawie każdej akcji ofensywnej przez co często brakuje go na lewej stronie obrony i środkowy pomocnik asekuruje jego pozycje.
Theo chyba jest najczęściej atakującym bocznym obrońcą, jeśli o tym mówimy w SerieA.
Dimarco? Przecież wahadła Interu biegają od obrony do ataku i tak w kółko. Wiele to się nie różni od gry Theo.
Naprawdę jestem zaskoczony, że ktoś uważa, że Theo to zdecydowanie defensywny zawodnik bo na schematach jest jako LO, a Dimarco wahadło to tylko w ataku biega.
Radzę oglądać więcej spotkań i analizować je, bo jako trenera (UEFA A) strasznie mnie razi takie płytkie podejście i analiza dzisiejszego futbolu.
1
dykt4tor
dykt4tor
15 listopada 2023, 00:06
Ten co mnie uczy oglądać spotkania. Kozacki z ciebie "treneiro" patrząc na to, że porównujesz piłkarzy patrząc wyłącznie na ich G/A. To się dopiero nazywa "płytkie podejście". Dimarco za plecami ma Bastoniego, który w razie czego go asekuruje, kiedy ten nie zdąży wrócić na czas. W formacji Milanu nie ma takiej opcji, ponieważ gdyby chciał asekurować go któryś z środkowych obrońców, to byłaby kaszana w obronie. Dlatego Dimarco nie gra jako stricte wahadłowy, a czasami nawet jako lewy pomocnik. Nie wraca ciągle do obrony tak jak to sugerujesz panie "trenerze".

Edytowano dnia: 15 listopada 2023, 00:08
0
dykt4tor
dykt4tor
15 listopada 2023, 00:13
Z resztą masz, porównaj sobie ich heatmapy. Możesz tam zauważyć, że Dimarco często wbiega aż pod pole karne przeciwnika, a Theo zatrzymuje się częściej przed polem karnym. Dodatkowo Theo częściej zbiega do środka boiska asekurując środkowych pomocników, którzy zostali na połowie rywala. Dwie odmienne role zawodników, gdzie rola Dimarco jest dużo bardziej nastawiona na ofensywę niż rola Theo.

https://www.sofascore.com/player/federico-dimarco/284361
https://www.sofascore.com/player/theo-hernandez/788027
0
dykt4tor
dykt4tor
17 listopada 2023, 21:11
"On bierze udział w prawie każdej akcji ofensywnej przez co często brakuje go na lewej stronie obrony i środkowy pomocnik asekuruje jego pozycje."

"W formacji Milanu nie ma takiej opcji, ponieważ gdyby chciał asekurować go któryś z środkowych obrońców, to byłaby kaszana w obronie. "

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
A heatmapa obrazuje właśnie to co napisałem. Jak widać nie masz pojęcia o czym piszesz i kompletnie brakuje ci obiektywizmu w ocenie sytuacji.
Daj sobie spokój z analizą, bo marnie ci to wychodzi.
Powtórzę jeszcze raz - oglądaj spotkania piłkarskie, a nie kieruj się tylko statystykami i pozycjami na livescore :)
0
szyka
szyka
12 listopada 2023, 21:28
Dimarco mistrzostwo świata..
6
Marcin1982
Marcin1982
12 listopada 2023, 21:29
Koniecznie musisz stronę zmienić :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 21:29
Arcydzieło
2
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
12 listopada 2023, 21:31
No nieźle ciekawe czy zamierzone. W sumie i tak Inter gniecie.
2
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
12 listopada 2023, 21:42
Nie liczy się, bramkarz Frosine to Interista co lata na trybuny ultrasów Interu xD
3
biedrus
biedrus
12 listopada 2023, 21:28
Co to teraz było?:)
1
dykt4tor
dykt4tor
12 listopada 2023, 20:15
Rudi Garcia ma zostać zwolniony, w jego miejsce - Tudor. Szkoda, że u nas w zarządzie takich jaj nie mają i będziemy się kisić z łysym jeszcze kto wie ile czasu.
7
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 20:25
W Napoli mamy jednak trochę inną sytuację. Trener który nie podoba się piłkarzom , a szatnia jak wiemy jest brutalna, no i od początku sezonu Napoli wygląda naprawdę słabo, a sam De Laurentis to inny boss niż Cardinale.
2
Jaca23
Jaca23
12 listopada 2023, 20:52
Na tapecie jest kilka nazwisk. Wspomniany wyżej Tudor, Mazzarri, Farioli a nawet... Cannavaro.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 20:54
1
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 21:01
@dykt4tor, Twoim zdaniem jest to sensowne zarządzanie klubem? Tudor to żadna gwarancja sukcesu. ADL może sobie pozwolić na takie ruchy, Napoli jest jego zabawką, której nie ma zamiaru sprzedać z zyskiem, wlicza to w straty.

Chłop lekką ręką wyrzuci w błoto 3 miliony, o takiej kwocie mówi się w kontekście rozwiązania umowy, bo zwyczajnie go na to stać.

Gdyby Milan był tak zarządzany przez Elliotta, to nie byłoby żadnego mistrzostwa, Ligi Mistrzów czy wyprostowania finansów, a dalsze pogłębianie kryzysu.

Niestety, ale do czasu wybudowania stadionu będziemy dziadować i liczyć każdy grosz. Obecnego Milanu nie stać na duże "jaja", za szybko przedłużyli kontrakt z Piolim i teraz mają problem.
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 21:03
Corsa- o ADL polecam ten materiał, jest cholernie dobry https://www.youtube.com/watch?v=MuUKMceyV-I.
1
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 21:32
no ale nie nasza zabawka. Szukał całe lato trenera pod 4-3-3 a teraz Tudor pod 3-x-x będzie się bawił :)

1
wielki prostownik
wielki prostownik
12 listopada 2023, 21:33
@Corsa

Pytanie czy Milan stać na brak tych jaj. Napoli zwolni Rudiego, ktoś inny ogarnie ten bajzel i spokojnie top4 zrobią. Atalanta też się rozkręci bo oni zawsze mają słabe starty sezonu. A my? Od roku gramy kupę której Pioli nie umie ogarnąć a kolejnego farta w postaci wykluczenia Juve z LM nie będzie. Skoro Milan stać na wyłożenie 100 milionów na piłkarzy to na pewno nie jest problemem kilka baniek na odprawę dla Piolego.
3
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 21:37
@wielki prostownik
Ale Milan wyłożył ok 50 mln ;)
Mimo wszystko zgadzam się, że z Piolim stoimy. Napoli mnie nie martwi, ale my się nie rozwijamy, i stoimy w blokach startowych, podczas gdy inne stajnie inwestują w nowe technologie bolidów.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
12 listopada 2023, 22:10
Milan wydał w lecie na transfery ponad 116 milionów.
0
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 22:18
Milan wydał połowę tego.
Resztę sfinalizował transfer Tonalego.
1
Rafał0209
Rafał0209
12 listopada 2023, 19:36
Ale meczycho Chelsea vs MC 4:4.
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 19:43
Finał mistrzostw świata- ostatnio był taki mecz na takim poziomie i o takim poziomie dramaturgii, choć waga spotkania była inna.
0
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 19:36
Chelsea vs Manchester City to najlepszy mecz od kilku lat jaki oglądałem. Boże co to było za widowisko.
0
Rafał0209
Rafał0209
12 listopada 2023, 19:37
A teraz przełączyłem na Lazio vs Roma to jakby 4x Tv zwolniło :)
5
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 19:51
Widzę, że młody wychowanek MC zabrał im zwycięstwo w ostatnich sekundach meczu strzelając karnego. Ma ten młodziutki chłopak jaja. Chciał grać więcej, więc odszedł do Chelsea, i szybko zdobywa zaufanie trenera. Zresztą niebezpodstawnie.
Będzie pan piłkarz
3
kamilus
kamilus
12 listopada 2023, 20:52
Nie mów, że przebili poziomem mecz Milan - Udinese?!
2
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 20:59
kamilus- Nie no , bez przesady.
0
gago1145
gago1145
12 listopada 2023, 23:24
Dla mnie długo długo nic nie przebije finału z ostatniego mundialu. Najlepszy mecz jaki w życiu oglądałem.
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 23:56
gago1145 - A to prawda, mecz wybitny I tak bardzo czysty pod każdym kątem i tak, moim zdaniem też najlepszy jaki w życiu obejrzałem.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
13 listopada 2023, 06:25
Mundial przez ponad 40min był nudny, klasyczny. Dopiero od 75 zaczeła się zabawa.
0
Fushnikov
Fushnikov
13 listopada 2023, 07:57
Nie wiem jak można się finałem podniecać jak pierwsza połowa to było nieporozumienie. Ale skoro krytycy mówią o arcydziele to chyba tak musi być.
1
Milanboy
Milanboy
13 listopada 2023, 09:19
Fushnikov - Normalnie. Final był meczem wybitnym I na pewno najlepszym jaki obejrzałem w życiu.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 listopada 2023, 16:29
Wie ktoś, co się dzieje z CDK?
0
gago1145
gago1145
12 listopada 2023, 16:38
kontuzja
1
Piotrek1899
Piotrek1899
12 listopada 2023, 18:10
Ok. Dzięki
1
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 16:03
Drugi klub Czerwonego Głuptaka też nawala. Jak Lille dowiezie prowadzenie do końca, to będzie dla Tuluzy 3 porażka w lidze z rzędu i 5 mecz z rzędu bez zwycięstwa. Manewr z awansem asystenta na pierwszego trenera wychodzi im bokiem. W sumie jakby wywalili Piolego, to można by się obawiać, że zrobią coś równie głupiego. Człowiek się boi jak bardzo Św. Stefan może jeszcze popsuć ten zespół, ale z drugiej strony strach ogarnia, kto go zastąpi.
1
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 16:34
Dallinga z kolejna bramką.
Wziąłbym.
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 16:35
@ósmy

Milan ma bana na transakcje z Tuluzą.
0
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 16:50
^
Ale chyba tylko w przypadku, kiedy oba kluby wywalczą puchary.
A Tuluza słabo sobie radzi w Lidze, i pewnie nie załapią się do żadnych Pucharów.
0
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 16:57
Mocno uprzedziłeś się do Red Birda i teraz troszkę szukasz dziury w całym, naciągając fakty pod swoją niechęć.

Tuluza(wartość 80 milionów) niedawno grała w drugiej lidze, jako beniaminek zakończyli sezon na bezpiecznym 13 miejscu, wygrali krajowy puchar, dostając za to bilet do piłkarskiej Europy.

Obecnie w lidze są na 14 pozycji, ale nie zapominajmy, że grają też w Lidze Europy i kilka dni temu pokonali Liverpool. Wygląda na to, że awansują z grupy, co dla klubu, którego główny cel to utrzymanie się w Ligue 1, jest sporym osiągnięciem.

Obecnie mają słabszą serię na krajowym podwórku, ale ponownie podkreślam - ta ekipa ma zapewnić sobie wyłącznie utrzymanie, nic więcej.

Dla tych najmniejszych połączenie gry w lidze ze zmaganiami w pucharach europejskich jest często ponad siły. Wystarczy popatrzeć na to co dzieje się z Unionem Berlin.

Dlatego nie zgadzam się z tym co napisałeś, uważam, że "Ptaszysko" zrobiło super robotę we Francji. Reanimowali trupa, który 15 lat temu wydawał się klubem z potencjałem i upadł na długie lata, podobnie jak Milan.

ps. mecz z Lille przed chwilą się zakończył, ugrali na tak trudnym terenie remis.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 16:59
10
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 17:10
@Corsa

To co napisałeś miałoby sens gdyby nie to, że wywalili Montaniera bo uznali, że 13 miejsce jakie ugrał w Ligue 1 z beniaminkiem to za mało. Nagle zmieniliby zdanie i obniżyli cele do utrzymania? Coś mi się nie wydaje.
0
KartonGips
KartonGips
12 listopada 2023, 17:51
+1 dla Corsy, przecież Tuluza była drugoligowym trupem, a RedBird wciągnął ich z powrotem do Ligue 1 i jeszcze wygrał puchar Francji. Oni obecnie są kadrowo na poziomie Lecce (podobna wartość drużyny) a jeszcze wyjdą pewnie z grupy LE.

Jeśli już, to RedBird jest tu przykładem jak można wyciągnąć drużynę do góry.
0
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 17:59
@Tanger, między zarządem, a trenerem ponoć mocno iskrzyło. Montanier chciał mieć realny wpływ na drużynę, być również osobą decyzyjną, a to nie spodobało się Red Birdowi.

W tym miejscu chciałbym wtrącić, że mocno śmieszy mnie narracja Furlaniego, że Pioli otrzymał większą władzę i ma teraz wpływ na transfery ;)

Na przykładzie zwolnionego trenera Tuluzy można wywnioskować, że Cardinale nie za bardzo daje dochodzić do głosu pracownikom z zewnątrz.

Wykorzystali pretekst większych oczekiwań opartych na algorytmie, aby pozbyć się niewygodnego szkoleniowca. Tam ponoć głównie chodziło o przedłużenie kontraktu bramkarza, który finalnie odszedł i protest wobec planów wytransferowania innego zawodnika.

Osiągnięty przez Tuluze wynik był świetny i mam niemal pewność, że zarząd był zadowolony, ale nie po drodze było im z trenerem, stąd to zwolnienie.

Oczywiście jest to tylko mój domysł, nie wiemy co tam się wydarzyło. Jednak pojawiało się sporo plotek i to może delikatnie martwić, bo właściciele ponoć podburzali zawodników przeciwko trenerowi. Obiecali różne premie, jak tylko zakończą sezon w pierwszej 10, a później winę za brak wypłat dla piłkarzy zrzucili na trenera i jego nieskuteczną taktykę.

Do sedna - są przesłanki ku temu, że Red Bird potrafi osiągnąć cel, poprawić sytuację w klubie, ale... pojawiają się obawy, że działają oni w sposób typowo korporacyjny, bezwzględny, co finalnie może okazać się bardzo szkodliwe.

Te deklaracje o wierze w Piolego i utrzymywanie go na stołku mogą być spowodowane właśnie tym, że Stefano jest potulny i zgadza się na wszyscy co proponuje RB. Jest dla nich pracownikiem idealnym.
1
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 18:38
@Corsa

To o zwolnieniu trenera, z którym było nie po drodze RedBirdowi ma sens, bo pretekst o zajęciu miejsca niższego o 2 lokaty niż wynikało z tabelek jest naprawdę głupi. Tym bardziej, że chodzi o miejsce w dolnej połowie tabeli. To dowód na to, że korporacja zwolni każdego z kim nie będzie im po drodze i tak właśnie stało się z Maldinim. Dlatego też przygoda Zlatana w Milanie może okazać się bardzo krótka. On ma być niańką dla wygodnego im trenera, który sobie nie radzi. Oni wymyślą byle pretekst, żeby wywalić niewygodnego pracownika. Równie dobrze takim pretekstem mogą być transfery pod Piolego, które nie odpalą. Podobnego argumentu mogą użyć przeciwko Moncadzie.

Osobiście dużo bardziej ufałem Elliottowi, który też był korporacją, ale korporacją mającą w dużej mierze zbieżne interesy z klubem i kibicami. Było ciężko, ale finanse klubu zostały wyprostowane, a jego wartość wzrosła. A stało się to dzięki zatrudnieniu kompetentnego dyrektora w postaci Gazidisa i ludzi, którym zależało na powrocie Milanu na szczyt czyli m.in. Maldiniemu. To połączenie było w pewnym okresie idealne.
0
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 18:55
@Tanger, przyjściu Elliotta również towarzyszyło mnóstwo obaw, jak i niechęci. Decyzja o sprowadzeniu Gazidisa spotkała się ze sporym hejtem, ponieważ kibice bali się, że podzielimy los miernego wtedy Arsenalu.

Okazało się, że wtedy nie mieliśmy racji, a ruchy Singera były bardzo słuszne. Dlatego warto dać też jakiś kredyt zaufania Cardinale i jego firmie.

Kto wie, może za 2-3 lata będziemy wychwalać te ich algorytmy :)
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 19:28
@Corsa

Na razie na koncie mają:
- zwolnienie klubowej legendy w brzydki sposób,
- sprzedaż serca zespołu i ulubieńca kibiców w osobie Tonalego,
- w związku z tym co wydarzyło się w ostatnim czasie istnieją przesłanki, że postanowili się pozbyć wyżej wymienionego zawodnika i umyć ręce zamiast mu pomóc z walce z uzależnieniem,
- zostawienie na stanowisku potulnego trenerskiego średniaka, który od ponad roku rozmontowuje zespół,
- nie zrobienie absolutnie nic w związku z powtarzającymi się co roku falami kontuzji,
- niezbalansowane letnie okienko, którego wynikiem jest zajeżdżanie Girouda i forsowanie bośniackiego Muntariego na pozycji DP przez jego przybranego ojca,

Kredyt zaufania to oni roztrwonili jeszcze przed jesienią.
0
FanACM
FanACM
12 listopada 2023, 16:00
Tu w Milanie trzeba trenera ala Allegri.. który poustawia defensywę i wprowadzi jakaś taktykę.
I pisze to ja który Maxa nazywał betonem. W tej lidze i tak większość gra za podwójnej gardy. Więc wolę oglądać padake okraszona 3 punktami niż gre na chaos Piolego okraszona remisami.
Szkoda Padre broniłem go wielokrotnie ale to co się dzieje obecnie w klubie to nieporozumienie.
0
FanACM
FanACM
12 listopada 2023, 16:01
I mam kandydata swojego Ivan Juric.
2
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 16:03
a potem mina pikachu, że liga włoska jest nieatrakcyjna .

taka murarka jest w ostatnim czasie w Europie mocno weryfikowana na szczeście i wolę trenera który chce grać piłką tak po prostu
1
FanACM
FanACM
12 listopada 2023, 16:11
Ta liga się chyba nie zmieni nigdy pod tym względem. Nadal mało zespołów chcę grać w piłkę. Mi to w sumie obojętne i tak będę oglądał.
Przetrwałem banter erę oglądając większość meczy. Tak i strawie defensywnego trenera który weźmie za mordy tych naszych piłkarzy. Twarda ręka by im się przydała.
0
Rafał0209
Rafał0209
12 listopada 2023, 16:22
Wole 100 razy Piolego który zagra raz na jakiś czas jak z PSG niż styl betonowy Allegriego, co z ich wyników jak patrząc na grę ich kibice już plują krwią, się doczekać nie mogą kiedy odejdzie. nawet kiedy zdobywali mistrzostwa wielu kibiców nie chciało tego oglądać. nigdy więcej Allegriego w Milanie i jemu podobnych. Pioli się wypalił ale Milan w formie za jakiego prowadzenia aż chciało się oglądać.
0
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 17:14
Nieee, już teraz ciężko oglądać grę Milanu, a co dopiero gdyby rękę przyłożył do tego Max lub Jurić. Jestem na nie.

Juventus też nie ma żelaznego patentu, lecą na takim samym farcie jak i my w pierwszych kolejkach. Różnica między nami, a nimi polega na tym, że Turyńczyków cały czas wszyscy w lidze nadal się boją, a Milanu niekoniecznie.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
12 listopada 2023, 15:55
Bologna już 2 punkty od nas.

Thiago Motta stworzył maszynę.
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 15:58
Jeszcze nie. Gol Orsoliniego anulowany.
0
gago1145
gago1145
12 listopada 2023, 15:53
brać Motte dopóki jest w Bolognii, bo za chwilę będzie za późno
1
MrAncelotti
MrAncelotti
12 listopada 2023, 15:57
Motta to kibic Interu.

O wiele lepszym rozwiązaniem byłoby pozyskanie De Zerbiego, który już kilka razy "puszczał oczko" do Milanu.

Brighton by się zgodziło, tylko trzebaby wpłacić klauzulę jakąś, tak jak Chelsea wpłacało za Pottera.
0
gago1145
gago1145
12 listopada 2023, 16:38
Wiadomo, że lepszy byłby De Zerbi, ale wiązałoby się to z dużo większym kosztem od Motty, którego sympatia do Interu raczej nie ma nic do rzeczy. Gość jest profesjonalistą i nie będzie odrzucał oferty Milanu, tylko dlatego że kibicuje Interowi.
1
Rossu
Rossu
12 listopada 2023, 17:29
MrAncelotti

Powtarzam, Pioli to też fan Interu, być może nawet większy od Motty, co potwierdzają mecze Milanu z Interem :)))
0
Rossu
Rossu
13 listopada 2023, 04:31
Marco Giampaolo też jest Interista :))
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
12 listopada 2023, 15:50
Rzeczywiście moze ziścić się scenariusz ze Inter i Juve odskoczą a za plecami bedzie trwał wyścig żółwi o miejsca 3-4 i kto wie ile drużyny bedzie w nim brało udział. Takie jak Bologna czy inna Fiorentina wcale nie są bez szans przy takiej formie Milanu, Napoli, Lazio i Romy.
0
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 15:51
Bologna bez szans, prędzej Atalanta.
0
FanACM
FanACM
12 listopada 2023, 15:45
Salamandra coś nie może ukąsić.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
12 listopada 2023, 15:08
Podobno De Laurentiis był tak wściekły dzisiaj, że wyszedł w trakcie meczu.

To koniec Rudiego Garcii.

A dla nas oznacza, że jeszcze trudniej będzie o trenera w razie potrzeby zwolnienia Piolego.
3
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 15:22
Napoli przez ADL'a i jego zasady wcale takim super atrakcyjnym miejscem pracy nie musi być ;]

Rudi Garcia był przypomnę 5-6 wyborem na trenera
0
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 15:49
Bardziej obawiałbym się, że Milan wziąłby takiego Rudego Garcię w przyszłym sezonie.
0
Starosta
Starosta
12 listopada 2023, 18:14
To prawda jak go pokazali na trybunie to siedział jak chmura gradowa. Nie wytrzymał do końca i wyszedł przed końcem. Także chyba dni Garcii są policzone.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 15:00
Coraz bardziej się uwidocznia kto walczy o mistrzostwo a kto walczy o LM i puchary.
0
FanACM
FanACM
12 listopada 2023, 14:51
Napoli z Empoli kupon Ci ...
1
carrygun
carrygun
12 listopada 2023, 15:16
Padre Pioli kupon Ci ... :)
2
Kuba93ACM
Kuba93ACM
12 listopada 2023, 14:44
Po co ja obstawiam Napoli w kuponach xD
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 15:04
po co obstawiać spotkania o 12:30?
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
12 listopada 2023, 15:58
Ale to był mój ostatni mecz a nie pierwszy
0
Rossu
Rossu
12 listopada 2023, 14:36
Ale my mamy potężnego farta w tym sezonie, że takie Lazio, Roma i Napoli są daremne.
9
Janik14
Janik14
12 listopada 2023, 14:40
Tak samo jak My, wyścig niewidomych
6
patoo_07
patoo_07
12 listopada 2023, 14:34
My jesteśmy batony, ale Naplety to już inny level.
3
ZYLION
ZYLION
12 listopada 2023, 17:32
Ten sam level niestety
0
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 14:30
Napoli było dramatyczne. Prócz Kvary to nie ma w zasadzie kogo pochwalić za dzisiejszy mecz.
0
Janik14
Janik14
12 listopada 2023, 14:30
Napoli Tak samo slabe jak My, szok
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
12 listopada 2023, 14:29
Dobrze że Napoli zatrudniło partacza Garcie
2
roby45
roby45
12 listopada 2023, 14:28
Jakiś mecz można przegrać czasem nie idzie noc ale nie jak my 3-4 mecze jak frajerzy oddajemy
1
Corsa
Moderator Corsa
12 listopada 2023, 14:26
No i cyk, kolejny punkt przewagi nad Neapolem :D
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 14:28
2
Rafał0209
Rafał0209
12 listopada 2023, 14:30
Oni pewnie zareagują i zmienią trenera a na koniec sezonu i tak nas wyprzedzą :) ale dziś cieszy ich porażka.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 listopada 2023, 14:25
Milan będzie w tym sezonie walczył z Napoli o bycie dzbanem roku. Tyle tylko, że ADL bez sentymentów wypierdzieli Garcię na zbity pysk, a nasi będą się z Piolim cackać, aż zlecimy na 6-7 miejsce.
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 14:29
Nie będzie, bo samo pozbycie się Spala kandyduje na dzbana roku.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 listopada 2023, 14:34
Z tego, co czytałem wywiady ze Spallettim itp., to on sam chciał odejść i zrobić sobie przerwę od prowadzenia klubów. Więc to nie Napoli zwolniło Spala. Trudno tu mówić o dzbanie roku. Na siłę mieli go trzymać, jak chciał odejść?
3
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 15:59
Najwidoczniej był ku temu powód, a powodem pewnie był krnąbrny Adl który ma swoją politykę.
0
Ayattar
Ayattar
12 listopada 2023, 14:25
napoli włącza się do walki o tytuł frajera kolejki
5
mmielczar123
mmielczar123
12 listopada 2023, 14:23
Napoli, Napoli mi kupon spie...
Przynajmniej po tej kolejce zwiększyliśmy przewagę nad mistrzami Włoch xD
0
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 13:55
Patrzysz na takiego Bereszyńskiego i potem włączasz reprezentacje Polski, no i już cię nic nie dziwi w kadrze. Kvara straszliwie nim teraz kręci, a pewnej sekwencji wręcz go położył.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 13:56
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
12 listopada 2023, 13:49
Po tym jak Monza i Milan rozegrały swoje spotkania, bardzo jestem ciekaw wyników Bolonii i Udinese. Ta dwunasta kolejka to niemal 1/3 sezonu, czyli jakieś wnioski będzie można wysnuć, wnioski bardzo przykre dla każdego kibica ACM.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
12 listopada 2023, 13:39
To jak Yamal moze w wieku 15 lat debiutować w Barcelonie gdzie też jest mega spina to może Camarda mógłby chociaż usiąść na ławce z Fiotentina I jak Jovic bedzie grał piach a wszystko na to wskazuje to wejść na 45min
1
Milanboy
Milanboy
12 listopada 2023, 13:53
Camarda dostanie szansę, jestem tego pewien i myslę ,że jednak szkółka Barcy a szkółka Milanu to lata jednak świetlne.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 13:54
2
nokoments
nokoments
12 listopada 2023, 14:47
Yamal gra na skrzydle gdzie liczy się szybkość i wymijanie przeciwników, od środkowego napastnika często wymaga się, żeby zastawił piłkę, przepchnął środkowego obrońcę czy wygrywał pojedynki w powietrzu. Już to widzę jak 15-letni dzieciak będzie to robił mając naprzeciwko siebie Milenkovicia czy Martineza.
Ten chłopak dopiero co w lecie zaczął treningi z Primaverą, dajmy mu najpierw okrzepnąć na tym poziomie, potem zacznie być zapraszany na treningi pierwszego zespołu i prędzej czy później dostanie powołanie na mecz pierwszej kadry.
5
nokoments
nokoments
12 listopada 2023, 13:02
Primka dzisiaj gładko ograła Lecce po golach Sii (asysta głową Camardy) i Scottiego + Stalmach wrócił do gry :)
1
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 13:34
i Abate zrobił Allegriego przy 2-0 :)
0
ósmy
ósmy
12 listopada 2023, 13:42
W tym sezonie ten lewoskrzydłowy Sia ma o wiele lepsze liczby od Chaki Traore
0
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 12:51
My jak pewnie sobie prześpimy transfer do nas Colpaniego mimo obecności Gallianiego i trafi do Interu
1
ZYLION
ZYLION
12 listopada 2023, 01:17
Zdarzy się cud i wrócimy do gry czy jednak nie ?
0
milan2002
milan2002
12 listopada 2023, 00:37
No i ponownie jesteśmy na prowadzeniu w rankingu frajerów weekendu.
0
Milanboy
Milanboy
11 listopada 2023, 21:28
Ale Stypa tutaj jest.
0
Ayattar
Ayattar
11 listopada 2023, 20:02
dobrze że chociaż juventus powalczy z interem bo już myślałem że niebiescy mają autostrade po scudetto
2
szyka
szyka
11 listopada 2023, 19:34
Beton allegri w odróżnieniu od naszego betona zarządza meczem i uczy cwaniactwa swoich zawodników. Mając 2-0 u allegriego żaden piłkarz nie grałby w ping ponga z przeciwnikiem, a obronca nie wchodzilby w debilny drybling widząc, że kolega z obrony symuluje uraz....
Reasumując wasz beton jest lepszy niż nas jednak mój ból jest większy niż Twój
8
mmielczar123
mmielczar123
11 listopada 2023, 18:29
Milan punktuje tak pięknie, że zacząłem się zastanawiać, czy nie trzymać kciuków za juve w walce o scudetto, żeby inter nie zgarnął drugiej gwiazdki
8
Szymson
Szymson
11 listopada 2023, 19:04
Też mi to przeszło przez myśl :)
2
palonettoACM
palonettoACM
11 listopada 2023, 20:19
Skazani na wieczny wybór mniejszego zła ;)
3
Orest
Orest
11 listopada 2023, 10:38
Tak patrzę na mecze w Europie i mam wrażenie, że to będzie najnudniejsza piłkarska sobota w roku.
2
ósmy
ósmy
11 listopada 2023, 18:25
Najnudniejsza będzie za tydzień ;)
2
Fushnikov
Fushnikov
10 listopada 2023, 22:35
Ochoa wariat sam będzie w top10 save kolejki xD
1
gieemce
gieemce
11 listopada 2023, 09:47
Juve dzisiaj po raz1355432 zagra na 1-0
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 listopada 2023, 22:02
Żadna topowa drużyna nie powinna stracić punktów w tej kolejce - trzeba koniecznie ograć Lecce
0
Von Strauss
Von Strauss
10 listopada 2023, 22:04
To znaczy, że stracą wszyscy ;)
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 listopada 2023, 22:09
Na pewno byłoby to zabawne
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się