SCUDETTO


15. kolejka Serie A

8 grudnia 2023, 13:07, cinassek Aktualności
15. kolejka Serie A

Czas na 15. kolejkę Serie A.

Piątek, 8 grudnia:

20:45: Juventus - Napoli 1:0 (Gatti)

Sobota, 9 grudnia:

15:00: Hellas - Lazio 1:1 (Henry - Zaccagni)

18:00: Atalanta - Milan 3:2 (2x Lookman, Muriel - Giroud, Jović)

20:45: Inter - Udinese 4:0 (Calhanoglu [k.], Dimarco, Thuram, L. Martinez)

Niedziela, 10 grudnia:

12:30: Frosinone - Torino 0:0

15:00: Monza - Genoa 1:0 (Dany Mota)

18:00: Salernitana - Bologna 1:2 (Simy - 2x Zirkzee)

20:45: Roma - Fiorentina 1:1 (Lukaku - Martinez Quarta)

Poniedziałek, 11 grudnia:

18:30: Empoli - Lecce 1:1 (Rafia [s.] - Banda)

20:45: Cagliari - Sassuolo 2:1 (Lapadula, Pavoletti - Erlić)



128 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mmielczar123
mmielczar123
11 grudnia 2023, 22:43
Znowu Cagliari strzela 2 bramki w doliczonym i jak zwykle na wagę zwycięstwa trafia Pavoletti xD
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 grudnia 2023, 23:08
FC Farsa 2:4 Girona. Ale ładnie gra ekipa Michela. Lewy miał setkę na 3:3 ale zamiast głową uderzył ramieniem. Kolejny ciekawy trener
1
archie1899
archie1899
10 grudnia 2023, 23:07
Paskudny weekend. Najpierw Milan teraz Masternak :(
4
GWIDON1979
GWIDON1979
10 grudnia 2023, 22:34
Roma w 9
Lukaku i zalewski z czerwonymi
0
mmielczar123
mmielczar123
10 grudnia 2023, 22:13
Mocne combo Romy xD
1
ósmy
ósmy
10 grudnia 2023, 21:42
Dobry meczyk do oglądania?
Pytam, bo póki co plan jest obejrzeć walkę Masternaka.
0
Starosta
Starosta
10 grudnia 2023, 22:39
Dobry!!!
1
Rossu
10 grudnia 2023, 21:04
Co do Thiago Motty, to jest kandydat numer 1 na przyszły sezon, oczywiście dla mnie. De Zerbi raczej zostaje w Anglii, ale nie wiem czy właśnie i tak nie wolałbym Thiago Mottę. Świetnie się ten trener zapowiada.
2
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 23:00
On albo Michel ;]

De Zerbi to sci-fi i tak to należy traktować
0
Von Strauss
Von Strauss
10 grudnia 2023, 23:32
Girona Michela to moim zdaniem najszybciej byłby casus Leicester Ranierego. Jeden strzał w tym roku i w przyszłym roku/za dwa lata wtopi z jakąś drużyną w stylu Monaco albo inną Chelseą i tyle z tego będzie xD Niech utrzyma formę przynajmniej dwa sezony lub w dwóch klubach - to można o nim mówić ;)
0
Rossoneri777
Rossoneri777
10 grudnia 2023, 21:02
Ale ta roma ładnie chodzi dybala lukaku naprawse dobre duo
1
Rossu
10 grudnia 2023, 20:57
Zabawne jeszcze jest to, że prócz wyszydzanego Juventusu, którego oglądamy plecy, to jeszcze wyszydzana Roma się rozpędza i za chwilkę może nas przegonić. :))
Ojj, coś czuję, że to będzie bardzo ciężki sezon dla nas i mam duże przeczucie, że jeszcze spadniemy z TOP 4.
1
Rossu
10 grudnia 2023, 22:39
Dobra, jednak Roma to też wielki mem XD
0
slavio
10 grudnia 2023, 20:55
dybala i lukaku juz jada
0
Stark
Stark
10 grudnia 2023, 21:27
Dybala to już do szpitala jedzie
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 21:27
6
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 grudnia 2023, 20:51
Pewnie zaraz zostanę zaatakowany :) ale wrzucam. Co by było gdybyśmy grali na 2 napastników? Gdzie Leao był by tym drugim. Dlaczego ? Obecnie gramy na 1 napastnika Giroud, który sam nic nie wymyśli bo ani nie jest dryblerem ani nie jest szybki. A jak ma zgrywać to zazwyczaj albo skrzydłowi albo pomocnicy są daleko i kończy się to stratą. Leao przyspawany do lewej linii stał się już mega czytelny i wystarczy podwoić go w miarę szybkim pomocnikiem. A Teraz argumenty za. Chiesa i Thuram którzy mają zalety Leao czyli mają drybling i są mega szybcy. Ale mają przewagę nad Rafałem bo poruszają się po całym boisku. Dostają piły prostopadle albo rzucane za linie obrony. Do takich Giroud na pewno nie zdąży :) Co więcej mogą klepać odpowiednio z Lautaro czy Vlaho którzy są silni i potrafią się zastawić. Podobne argumenty ma Roma z Lukaku i Dybala. Gra na jednego napadziora ma sens tak jak w przypadku Napoli. Gdzie Victor ma szybkość drybling i strzał. Dodatkowo Pulisic mógłby zostać podwieszony pod dwójka napastników co zwiększyło by znacznie siłę rażenia. No i nasi pomocnicy mogliby bardziej skupić się na asekuracji w obronie bo dzisiaj próbują atakować co im średnio wychodzi. Często zaliczają straty po czym ida zabójcze dla nas kontry. Ostatni argument to zmiennicy. Jovic jako zmiennik Giroud i Okafor jako zmiennik Leao. Mogłoby to wyglądać jak przed chwilą Dybala Lukaku tylko Leao do Giroud.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 20:55
było próbowane w styczniu/lutym i wyglądało to tragicznie
0
Rossu
10 grudnia 2023, 20:55
Wszystkiego spoko, ale Leao to kompletnie inny typ niż Thuram i Chiesa. Nie widzę go w tej roli, uważam, że straciłby mnóstwo atutów, a sam Portugalczyk pewnie nie chciałby tam grać.
Chociaż pomysł dobry, to byłby pewnie casus Viniciusa w tym sezonie, który średnio sobie radzi w tej roli.
1
slavio
10 grudnia 2023, 20:07
teraz tylko oby Roma tylko nie wygrala bo lapie rytm i bedzie groznie Caly peleton za nami...
0
wielki prostownik
wielki prostownik
10 grudnia 2023, 21:51
Spokojnie. Za chwilę ten peleton będzie przed nami.
0
Marcin1982
Marcin1982
10 grudnia 2023, 20:03
Bologna 4pkt do nas :) Co się dzieje :)
0
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 19:47
Offtop mamy rok 2023 a ktoś broni klauzuli strachu bez jaj ...

https://x.com/_BarcaInfo/status/1733460865263817139?s=20
0
Starosta
Starosta
10 grudnia 2023, 20:43
a o co chodzi bo nie jestem w temacie?
0
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 20:53
Barca ma wypożyczonych dwóch graczy do Girony. Pablo Torre ma klauzulę strachu, Eric Garcia nie ma jej (bo Girona zapłaciła by mógł zagrać)

klauzula strachu to klauzula która zabrania piłkarzowi wypożyczonemu grać przeciwko klubowi skąd jest wypożyczony

Dla mnie to jest absurdalne i tyle jeśli chodzi o ten zapis
2
Starosta
Starosta
10 grudnia 2023, 21:21
Dzięki za info. No to faktycznie niech nie robią jaj.
0
fryta777
fryta777
10 grudnia 2023, 19:19
Pamiętam reakcje jakie były na nazwisko Calafioriego w kontekście jego dołączenia do Milanu, a dziś to jeden z najlepszych ŚO w lidze. Fakt on był brany po uwagę jako zmiennik Theo ale to jak gra u Motty na środku powoduje że już chyba tylko z konieczności będzie bocznym obrońcą.
4
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 19:00
Lovato to też zjechał z poziomem niemiłosiernie. Piękna asysta do Zirkzee przy pressingu pewnego Belga ;]

oprócz Motty to można wziąć Sartoriego jako dyrektora technicznego a Furlani niech się zajmie tym czym się powinien zajmowac, to samo Moncada ;]
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 19:05
0
fryta777
fryta777
10 grudnia 2023, 19:21
Raczej dyrektora sportowego w osobie Di Vaio, on odpowiada za wiele udanych transferów rossoblu.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2023, 19:24
Sartori przybył w tym samym czasie co Di Vaio został zatrudniony

obsawiam, że jednak były dyrektor Atalanty ma jednak tam większą władzę i funkcjonują na zasadzie duetu Maldini-Massara, Marotta-Ausilio

Sartori jest dyrektorem technicznym (czyli tak jak był Maldini) a Di Vaio sportowym (vide Massara)

https://www.transfermarkt.pl/giovanni-sartori/profil/trainer/13951
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 19:26
1
fryta777
fryta777
10 grudnia 2023, 19:33
W sumie możesz mieć rację że Sartori jest bardziej że tak to ujmę decyzyjny co do transferów. Wskazują na to kierunki poszukiwań Belgia , Holandia, Szwajcaria. Skandynawowie. Tych nacji czy po prostu piłkarzy z tych klubów zawsze było sporo w Atalancie.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 19:34
0
mmielczar123
mmielczar123
10 grudnia 2023, 18:50
Tymczasem Newcastle dostaje lanie od słabego ostatnimi czasy Tottenhamu. Zapowiada się starcie tytanów o Ligę Europy w środę
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 grudnia 2023, 19:16
Ostatnio źle się to dla nas skończyło jak nasz rywal przed meczem z nami przegrał 3-0 :) Niech może Totki jeszcze jednego strzelą
0
mmielczar123
mmielczar123
10 grudnia 2023, 19:18
No i właśnie strzelili xD
0
Corsa
10 grudnia 2023, 19:43
Newcastle jest zdziesiątkowane kontuzjami, ale ten mecz mogli zwyczajnie puścić, podobnie jak MU. Obie drużyny chcą rzucić pewnie wszystko na LM. Nie sugerowałbym się ostatnimi wynikami Srok.

Newcastle na wyjazdach, a u siebie to praktycznie dwie różne drużyny. W tym sezonie, na własnym stadionie przegrali tylko dwa mecze, z L'poolem i Dortmundem, reszta wygrana.

Starcie tytanów jak dla mnie jest raczej przesądzone.
0
Tanger
Tanger
10 grudnia 2023, 18:42
Offtop

Tuluza idzie po 8 mecz z rzędu w lidze bez zwycięstwa. RedBird rulez. Może powinni pójść w branżę rozbiórkową, bo są w tym naprawdę nieźli.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 grudnia 2023, 18:32
Chętnie bym widział u nas Thiago Motte zamiast Stefana. I mógłby zabrać ze sobą Zirkzee, Posha i Fergusona
1
ACMichał83
10 grudnia 2023, 18:39
Pytanie, czy Moncada wie, kto to jest Zirkzee. On w notesie ma same wynalazki z Ameryk oraz innych lig, bo przecież marketing ponad wszystko ;)
0
Tanger
Tanger
10 grudnia 2023, 18:43
Zirkzee byłby kapitalnym materiałem na ucznia Girouda, a jego styl gry sprawia, że mógłby być nawet lepszy od Francuza, bo to 9 o charakterystyce zbliżonej do 10.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 grudnia 2023, 17:17
Wybaczcie że refleksja nie na temat ale w pewnym stopniu nieudolność w zarządzaniu Chelsea jest pocieszająca.
0
Corsa
10 grudnia 2023, 18:26
Jak widać sam hajs nie jest magicznym środkiem, który zawsze daje wyniki. Musi być połączony z odpowiednim zarządzaniem.
0
dominik91p
dominik91p
10 grudnia 2023, 16:26
Orientujecie się czy San Siro można zwiedzać w sobotę i niedzielę?
bo różnie podaje internet. Pytam osoby które były.
0
flaqu666
flaqu666
10 grudnia 2023, 15:07
Torino zgwałciło Atalante 3:0
.... Żeby zremisować z Frosinone 0:0 .. Serie A
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 grudnia 2023, 17:03
Taka to Serię A. A zgwałcona Atalanta pokonała nas gdzie my wygraliśmy z Viola. Oprócz Interu i Juve które wygrywają ten pierwszy pewnie, drugi ciuła to obecnie w lidze każdy wynik jest możliwy.
0
ósmy
ósmy
10 grudnia 2023, 13:28
Tak patrzę tutaj na dzisiejszy terminarz, i widzę, że Genoa będzie miała ciężką niedzielę;)
0
Corsa
10 grudnia 2023, 08:45
Wyśmiewaliśmy Inter, że bankruci, że zaraz to wszystko upadnie, a okazuje się, że Zhang zbudował bardzo mocną drużynę i razem z Marottą oraz Inzaghim idą po swoje.

Ich obecność w finale LM nie była przypadkiem, nasz półfinał niestety już owszem. Gdyby nie śmiesznie słaba drabinka to Milan odpadłby już w pierwszej rundzie play off.

Teraz jest gadanie, że mieliśmy pecha i trafiliśmy do grupy śmierci, takie typowe usprawiedliwianie prawdopodobnego braku awansu. Przypomnę tylko, że w tamtym roku Inter wychodził mając za rywali Bayern i Barcę, drużyny dużo lepsze niż obecnie PSG, Dortmund i Newcastle. Jestem przekonany, że i z naszej grupy sąsiedzi awansowaliby w miarę spokojnie, bo te ekipy są zwyczajnie do ogrania.

Obrońcy Piolego brak top4 kontrują 1/2 w LM, ale o tym trzeba zapomnieć, oddzielić to grubą kreską. Od roku gramy totalny piach, oczy nie mają już czym krwawić. Jest źle i w tym sezonie będzie jeszcze gorzej.

Wkurza mnie niemiłosiernie, że taki Inter, który prawie jest bankrutem, zbudował całkiem stabilny zespół i jest w stanie regularnie grać fajną piłkę, utrzymując konkretny poziom.
9
ósmy
ósmy
10 grudnia 2023, 09:54
Ja myślę, że obrońców Piolego praktycznie nie ma, albo są w zdecydowanej mniejszości.
Wszedłem sobie wczoraj na komentarze włoskich angielskich kibiców (sądząc po języku, którym się posługiwali - w każdym razie nie naszych), i ich narracja w zdecydowanej większości jest taka, że Pioli musi odejść jak najszybciej.
Jeśli na tą chwilę istnieją zatwardziali obrońcy trenera Pio, to się wczoraj w ogóle nie odzywali, bo i nie mieli żadnych podstaw.
Wydaje mi się, że dla Zarządu nie istnieje problem zwolnienia padre, tylko zastąpienia go wartościowym trenerem.
Myślę, że jeśli po Newcastle nie nastąpi zmiana na Abate, to pociągniemy już ze Stefanem do końca sezonu. A potem ruszymy po Mottę.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 09:56
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 grudnia 2023, 10:53
Wyciągnąć Sarriego z Lazio. Myślę, że on z tym zasobem ludzkim stworzy fajnie grający zespół. Uzupełnić kadrę o napastnika i ŚO i facet miałby wszystko do wdrażania swojej filozofii. Ciekawi mnie jedynie jak w takiej układance Sarriego odnalazłby się Leao. Z jednej strony taka gra tworzy dużo przestrzeni dla takiego zawodnika z drugiej wymaga od niego dużego nacisku na grę na jeden kontakt (chociaż tutaj nieraz już z Theo pokazali, że pograc potrafią). Tercet pomocników wydaje się, że mamy idealny pod Sarriego właśnie a kto wie może i coś z Adliego by ulepił.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 11:03
0
ACMichał83
10 grudnia 2023, 11:46
Warto dodać, iż większość kibiców uważała, że strata Onany, Skriniara oraz Brozovica odbije się negatywnie na Interze, a oni tymczasem wyglądają jeszcze lepiej. To pokazuje, że drużyna jest budowana z głową i każdy wypadający element układanki potrafią zastąpić innym. Największym atutem Interu według mnie jest poleganie na graczach ogranych w lidze, którzy praktycznie z miejsca podnoszą poziom, bo nie muszą się oswajać z krajem oraz ligą. Wiadomo, iż zdarzają się wyjątki jak Thuram, Pavard, ale pozostałe transfery to przecież sami swoi (Arnautovic, Cuadrado, Carlos, Frattesi, Sanchez). Oni weszli do drużyny z miejsca, praktycznie bez żadnego ogrywania się. Milan przekombinował wywracając całą drugą linię do góry nogami, a Inter opiera się na prostych środkach i konsekwencji.
7
lubiekoty
lubiekoty
10 grudnia 2023, 12:16
Teraz pomyśleć gdzie by byli jakby nie problemy z finansowe - na wahadle dalej Hakimi, a nie Danzel.

Motta? Mało ci Interistów już na ławce w Milanie?

0
ósmy
ósmy
10 grudnia 2023, 12:37
@lubiekoty
Motta nie jest moim wymysłem, tylko prasy. Takie pojawiają się newsy we Włoszech. Ale to też wszystko w postaci plotek i domysłów, bo ponoć siedzimy na meczach Bolonii. (Zirkzee, Motta)
Poza tym Milaniści typu Inzaghi Gattuso czy Seedorf siedzący na ławie, to pokazali jeszcze mniej, żeby nie napisać, że nic nie pokazali.
4
Redplayer
Redplayer
10 grudnia 2023, 14:11
Każdy trzeźwo myślący fan serie a, wiedział że Inter mniej ryzykuje swoimi transferami. Dlatego lepiej brać zawodników z ligii włoskiej bo ona jest specyficzna. Thuram zna język i sam kraj bo często tu pewnie przebywał. Milan sprowadził sporo graczy z poza ligii i jasne było, że połowa nie wypali.
2
dykt4tor
dykt4tor
10 grudnia 2023, 20:18
inter wyszedł z grupy po wałku w meczu z barceloną panie Corsa
0
Corsa
10 grudnia 2023, 20:29
Niestety, ale w piłce często już tak bywa, że szczęście sprzyja lepszemu, Panie dykt4tor :)
Edytowano dnia: 10 grudnia 2023, 20:30
0
Cactus
Cactus
9 grudnia 2023, 22:33
Inter to jest maszyna. Rozjeżdżają kolejnych rywali jak walec.
5
Diavo
Diavo
10 grudnia 2023, 00:22
Obejrzałem skrót i miałem wrażenie, że mam yt na prędkości 1.25 tak śmigają..
1
IpponInter
IpponInter
10 grudnia 2023, 04:28
Na YT kompilacje( nie wiem jak skróty) są w przyspieszonej wersji.
0
Rossu
9 grudnia 2023, 22:13
Jakby ktoś dalej twierdzi, że zdobędziemy mistrzostwo(ok, wierzyć trzeba, nie zaprzeczam), to niech spojrzy na grę i organizację Interu.
Jesteśmy dziadami i będę płakać o tym pod każdym komentarzem, bo nie mogę się pogodzić z tym, że u nas to wszystko tak się zaczyna spać.
12
p_sommer
p_sommer
9 grudnia 2023, 22:38
Jadą po swoje i tyle, bezkonkurencyjni w tym sezonie. Jesteśmy półkę niżej niestety.
1
RockStar
RockStar
9 grudnia 2023, 21:43
To ta chwila, gdy nie patrzysz na lidera tylko za siebie.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
9 grudnia 2023, 21:41
Niesamowicie podoba mi się charakter Interu. Tu nie ma, że boli. Przypuszczam, że Milan po pierwszym golu dałby sobie na luz, i przeczekał do przerwy. U bandy Inzaghiego nie ma takiej opcji. Jak jest okazja, dobiją przeciwnika bez litości. A pomoc mają fantastyczną. Miki, Barella, Calhanoglu. Zazdroszczę. Naprawdę fajnie się ich ogląda.
12
Paulaner
Paulaner
9 grudnia 2023, 21:24
A inter robi swoje i idzie po 2 gwiazdę niestety
1
Grande
Grande
9 grudnia 2023, 21:31
Lepsi oni niż Juve.
3
Paulaner
Paulaner
9 grudnia 2023, 21:46
Dla mnie inter I juve to merdy ale inter to maszyna w tym sezonie
Edytowano dnia: 9 grudnia 2023, 21:47
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
9 grudnia 2023, 20:58
Oglądam mecz Interu z ciekawości jak oni grają. I z tego co widzę to wiele bym dał za takiego Inzhagiego da się naprawdę to oglądać..
3
ACMichał83
9 grudnia 2023, 21:00
Po 12 minutach przy odrobinie szczęścia mogło być już 3:0. Inter wygląda jakby grał z jakąś Primaverą.
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
9 grudnia 2023, 21:04
W sumie zaryzykował z Inzaghim i udało się. My i tak dużo ugraliśmy z tym wfista moim zdaniem tylko dzięki Ibrze
0
lubiekoty
lubiekoty
9 grudnia 2023, 21:38
No ale Inzaghi już w Lazio robił wyniki ponad stan, ciekawe jak by sezon kowidowy się potoczył jakby nie było tej przerwy - Lazio miało mega formę, wskoczyli na pierwsze miejsce i tylko ligę do grania mieli
4
ósmy
ósmy
9 grudnia 2023, 18:23
Manchester United - Bournemouth 0 - 3.
O Jezu.
0
lubiekoty
lubiekoty
10 grudnia 2023, 12:17
Onana już stracił tyle bramek w sezonie co Inter w lidze strzelił xdddd
0
milan2002
milan2002
9 grudnia 2023, 18:10
CDK pewnie jeszcze dziś wróci
autobusem do Mediolanu.
0
mmielczar123
mmielczar123
9 grudnia 2023, 17:27
Fajna asysta Brahima do Bellinghama. Trzeba przyznać, że Hiszpan całkiem dobrze sobie radzi w Realu
0
mufi
mufi
9 grudnia 2023, 17:30
Carlo Nam go dał na ogranie :)
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
9 grudnia 2023, 17:46
A wielu użytkowników tutaj spisywało go w Realu na straty, miał nie podnieść się z ławki, a tu proszę. Ostatnio wybrany MVP meczu, dziś asysta.
1
biedrus
biedrus
9 grudnia 2023, 21:38
No mam wrażenie, że co ktoś od nas odejdzie to jest lepszy. Po prostu Pioli nie wykorzystuje ich potencjału. Może poza Gigio...
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 grudnia 2023, 21:57
W Milanie nie ma schematow poruszania się po boisku żeby grać takie klepki jak Brahim umie to u nas grał gorzej
W ataku tylko ktoś o wybitnym talencie Leao jest w stanie błyszczeć przy taktyce Piolego
2
Milanistaod95
Milanistaod95
9 grudnia 2023, 17:10
Bayern dzisiaj dostał nóż w plecy. Nieprawdopodobne
0
Jaca23
Jaca23
9 grudnia 2023, 14:09
Naprawdę ktoś uważa, że Juventus ma szanse na scudetto? Przecież wczoraj słabe Napoli powinno ten mecz wygrać 2-3 bramkami. Z nami gdyby nie czerwo to też na spokojnie dostaliby bęcki.
1
Tanger
Tanger
9 grudnia 2023, 14:14
Juventus w tym sezonie jest bardzo dobry w 1-0 albo 2-1. Są skuteczni jak Milan walczący o scudetto wiosną 2022. Wykorzystują okazje jakie mają i jakie dostarczają im rywale.
1
Jaca23
Jaca23
9 grudnia 2023, 14:19
Doceniam ich pragmatyzm i wręcz obsesyjną dyktaturę taktyczna Maxa, ale uważam, że Inter nie ma na tą chwilę konkurenta, o ile oczywiście nie zdarzy im się jakiś totalny dołek, a to Inzaghi ma w zwyczaju.

Uważam, że na razie jakoś przepychają te jednobramkowe zwycięstwa, ale nie jest to Juventus sprzed 10 lat i na wiosnę stracą w ten sposób sporo punktów, grając tak minimalistycznie.
0
lubiekoty
lubiekoty
9 grudnia 2023, 14:22
W przeszłości też się zdarzało, że jakiś Inter, Napoli czy Roma potrafiły długo być na pierwszym miejscu aż w końcu przychodził etap, że kończyły się wyniki ponad stan i Juventus odjeżdżał
0
Tanger
Tanger
9 grudnia 2023, 14:24
@Jaca23

Siłą Juventusu jest też słabość rywali. Milan w obecnej formule nie ma większych szans na nawiązanie z nimi jak i Interem walki, Napoli jest na równi pochyłej, a Roma już stoi po prostu poziom niżej. Osobiście nie wiem co gorsze, czy scudetto dla Juve czy dla Interu. Z neutralnego punktu widzenia niebiescy mają zawodników na wyższym poziomie i grają po prostu ładniej, dlatego oni powinni być delikatnym faworytem.
0
Von Strauss
Von Strauss
9 grudnia 2023, 14:34
Z mojego punktu widzenia - jeśli wygra juve znów będzie jakaś afera i odebrane im punkty albo trofea xD
0
ZYLION
ZYLION
9 grudnia 2023, 15:07
"Powinno", "gdyby" - a jest jak jest
0
Szulaj22
Szulaj22
9 grudnia 2023, 15:12
Tanger Juventus w tym sezonie ma przede wszystkim dużo szczęścia. Atalanta, Milan, Hellas, Monza, Napoli i tak dalej wygrywają fartem a grając co 7 dni praktycznie tego nie widać. Zreszta nawet ich kibic nie może być pewny wygranej co tydzien bo ich gra jest srednia lub slaba i w wiekszosci fart decyduje o ich wygranej. Liga w tym sezonie jest mega slaba co pokazuje tabela i kopiacy sie po czole Milan od 1,5 miesiaca miał tylko 4pkt strayty do tego Juventusu. Jakbysmy grali tak jak na początku sezonu nie zaliczając wpadek z Lecce, Udine czy Juve to byśmy byli liderem ale my akurat w tym sezonie tego farta nie mamy.
Edytowano dnia: 9 grudnia 2023, 15:17
0
Tanger
Tanger
9 grudnia 2023, 15:39
@Szulaj22

Milan przede wszystkim nie ma często pomysłu na grę albo skuteczności w realizacji taktyki. Z fartem wychodzą mniej więcej na 0, bo tych spotkań przepchniętych kolanem kilka było. Skoro Juventus idąc po linii najmniejszego oporu zbiera punkty z taką skutecznością, to jest to w dużej mierze wina rywali, którzy ułatwiają im zadanie.
0
karp_fso
karp_fso
9 grudnia 2023, 16:07
Inter nie ma wyników ponad stan, ma po prostu najmocniejszą kadrę. Pisałem to przed sezonem, to drużyna skrojona na mistrza i każdy wynik poniżej scudetto przy takiej kadrze to kompromitacja.
0
Lipido
Lipido
9 grudnia 2023, 16:22
Sądzę, że to się skończy gdy doznają porażki. Ciągną wyniki mocno ponad stan. Głupie jest porównanie z naszym sezonem mistrzowskim. Co do samego Milanu kontuzje zahamowały nam sezon, nie wnikając czyja to wina.
Edytowano dnia: 9 grudnia 2023, 16:24
0
Corsa
9 grudnia 2023, 12:37
Cieszy mnie ten Mazzarri w Neapolu, oby siedział tam jak najdłużej.
2
Tanger
Tanger
9 grudnia 2023, 14:09
Ogólnie ten sezon ligowy układa się bardzo dobrze dla Milanu i Piolego, ale niekoniecznie dobrze dla całej ligi. Milan mimo kiepskiej gry i szarpanej dyspozycji jest w miarę pewny na pozycji nr 3, a to dzięki słabości Napoli, beznadziei Lazio i przeciętności Romy oraz Atalanty. Brzydki ale solidny Juventus bije się o prowadzenie z Interem, co najlepiej świadczy o tym jak cała liga obniża loty.
3
fryta777
fryta777
9 grudnia 2023, 10:37
Inter i Juve w tym sezonie pokazują starą prawdę. Drużynę buduje się od obrony. Milanowi potrzebny jest jeden albo i dwóch konkretnych środkowych obrońców.
0
ósmy
ósmy
9 grudnia 2023, 11:29
To prawda, ale z drugiej strony wartość takiego Ruganiego czy Gattiego jest wyjątkowa?
Bremerowi nic nie można zarzucić, Danilo też trzyma wszystko w garści, ale poza tym to wyjątkowe sytuacje, i chyba po prostu fart Juve że tracą tak mało bramek.
Wczorajszy wylew całej obrony Juve przy sytuacji Kvary, i Di Lorenzo to powinno się kończyć golem. Jutro w meczu Napoli z Torino taka okazję Kvara wykorzysta, a pojutrze w meczu z Udinese bramkę strzelilby Di Lorenzo.
Co do Interu to się zgodzę, ładnie tam poukładane, a rezerwa też trzyma pewien poziom.
Poza tym micno pracująca linia pomocy eliminuje do minimum akcje ofensywne przeciwnika.
Ale Juve to wyniki ponad stan, aż żal tej czerwonej kartki i tego rykoszet Krunicia, bo tam należało przynajmniej zremisować.

3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
9 grudnia 2023, 11:57
ósmy- to nie jest żaden fart tylko żelazna dyscyplina i system gry który uwydatnia mocne strony piłkarzy pokroju Gattiego czy Ruganiego a chowa ich braki przez co obaj grają baaaardzo dobry sezon
Ten system to coś czego w Milanie desperacko brakuje bo u nas słabych punktów się nie chowa tylko eksponuje
4
Von Strauss
Von Strauss
9 grudnia 2023, 14:10
Zacznijmy od tego, że Allegri gra metodą "pierwsze, nie stracić", Inzaghi "pierwsze, schematy", a Pioli "pierwsze, laganarobercika® i się zobaczy".

W przypadku pierwszego Juve mało strzela, tyle co Fiora - ale za to traci mniej niż inni. Oni zmuszają przeciwnika do podejścia, szybkie skrzydła, które mają więcej swobody, dwa podania i strzał.

W przypadku Interu - Ci grają schematycznie. Pomoc atakuje w swojej linii, jak się uda piłka już idzie do Lautaro. Jak przejdzie przez pomoc, to obrońca podaje do pomocnika, a ten do Lautaro.

A u nas? Chcemy grać jak City Guardioli nie mając takich zawodników jak oni - ani wypracowanych schematów jak oni. I kończy się graniem w dziadka na swojej połowie i długą piłką na skrzydło, które jest cały czas asekurowane.
0
Cactus
Cactus
9 grudnia 2023, 10:22
Juventus wygląda solidnie. Mało strzelają, ale również bardzo mało tracą. Trochę szczęście też im sprzyja momentami. Allegri jak na razie dobrze lepi z tego co ma i na pewno można ich w ciemno typować na pudło w tym sezonie.
0
lubiekoty
lubiekoty
9 grudnia 2023, 14:25
Szczęście się w końcu skończy, nie można mieć je cały rok. Sędziowie swoje też dają - mecze z Bologna czy Lazio w tym sezonie
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 grudnia 2023, 06:10
Trzeba przyznać, że w tej chwili Juventus wydaje się być bardzo poukładaną drużyną. Każdy wie, co ma robić, jest jakiś plan, przede wszystkim wiara w ten plan i zaangażowanie. Dodając do tego sporą jakość kadrową, w efekcie mamy Juve na fotelu lidera. Wiadomo, że przy Allegrim nie należy spodziewać się fajerwerków, bo on w taki, a nie inny sposób gra od dawna, ale na ligę to starcza w zupełności. A szkoda, bo moim zdaniem, Juventus ma kadrę, która jest w stanie grać piłkę przyjemną dla oka. A tym, co z nich szydzą i wyśmiewają napiszę tylko, że Milan w większości meczów tego sezonu ładniej nie gra. Ba, gra piłkę brzydszą, z jakimiś tam przebłyskami. I na pewno jest w tym więcej przypadku, niż w grze Starej Damy. Miejmy nadzieję, że powrót kontuzjowanych odwróci ten trend.
6
Corsa
9 grudnia 2023, 12:35
W brzydkiej grze Juventusu widać pomysł i żelazną dyscyplinę, kiedy Milan rozgrywa takie mecze to jest to bardziej spowodowane bezradnością.

Oni faktycznie mają kadrę, która mogłaby klepać fajną piłkę, widać potencjał. Moim zdaniem Max minimalizmem chce zapewnić sobie powrót do LM, a jak sytuacja w klubie zostanie ustabilizowana, to dopiero wtedy wprowadzi jakieś zmiany taktyczne i optycznie będą prezentować się inaczej.

Nie można ich lekceważyć w tym sezonie, to już nie jest ten sam Juventus.
1
Szulaj22
Szulaj22
9 grudnia 2023, 15:20
No tylko oni mieli 4pkt przewagi nad nami przed ta kolejka fartem czy nie i u nich jest hip hip hura a u nas majac 4pkt mniej jaka jest narracja? Gra beznadziejna, zwolnic trenera i polowa kadry w szpitalu i sami sobie odpowiedzcie czy Juventus jest taki mocny ;)
0
Rossoneri777
Rossoneri777
8 grudnia 2023, 23:34
Śmieszą mnie ludzie którzy twierdzą juve ma gorsza kadrę od nas. Po 1 nam ciagle ktoś wypada, tak naprawdę kontuzje zabierają nam 1/3 1 składu. Juve kontuzji ma dużo mniej. Ale i kadra ich ma dużo jakości. Dodając brak gry w pucharach wychodzi ze są dosyć mocni. Wiadomo, napoli z zeszłego sezonu by ich rozwaliło, ale na dziś dzień po interze są 2 siła we Włoszech. Jednak z interem ciężko komuś będzie rywalizować.
4
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2023, 23:40
Jeśli bierzemy pod uwagę zdrowe kadry, to nasza kadra jest dużo lepsza od kadry juventusu.
6
palonettoACM
palonettoACM
8 grudnia 2023, 23:44
@dykt4tor

Zdrowe kadry tak, zdrowie kadry już niekoniecznie :/
4
szyka
szyka
8 grudnia 2023, 23:55
A jeśli chodzi o niezdrowe kadry to mamy najlepsza kadrę we Włoszech....
8
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2023, 22:49
i wracamy do juve glamour i spuszczania się nad tym jak wygrywają 1-0 farfoclem z dupy na farcie i gadania jak to juventus gra do końca i jaki to oni mają kunszt, a jak zrobi to inny zespół to tylko i wyłącznie fart.
2
biedrus
biedrus
8 grudnia 2023, 23:06
fart co tydzień? Fajnie
7
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2023, 23:44
widocznie się zdarza :)
0
Rossu
8 grudnia 2023, 22:28
Generalnie wygrana Juve to dla nas dobra wiadomość. Musimy za wszelką cenę być w top 4, mistrzostwo w tym sezonie raczej będzie bardzo ciężko zdobyć. Inter i Juventus są od nas mocniejsi.
3
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2023, 22:36
Dla Ciebie dobra wiadomość, czyli kibica bez wiary :p
7
landik
landik
8 grudnia 2023, 22:41
Nie zgodzę się że Juve jest mocniejsze od Milanu. Przepychają mecze po 1:0 i tyle. Jakby Milanu nie odcieło z Napoli i Lecce gdzie prowadziliśmy 2:0 + Thiawa z Juve to moglibyśmy być nad nimi w tabeli.
Edytowano dnia: 8 grudnia 2023, 22:42
4
serginho83
serginho83
8 grudnia 2023, 23:23
Nie no Juve nie jest mocniejsze, na pewno nie kadrowo, natomiast trochę przypominają Milan Zaccheroniego z sezonu 1999-2000, grający systemem 3-5-2, skupiony tylko na lidze i też wtedy na nich nikt nie stawiał przed sezonem ;) kadrowo są słabsi od nas czy Interu, ale o mistrzostwo mogą powalczyć.
0
Rossu
9 grudnia 2023, 01:17
dykt4tor


Ojej, ale mi pojechałeś. Muszę usunąć konto, bo zarzucasz mi brak wiary.
Nie zdziwiłbym się, gdybym to ja miał więcej wiary niż Ty, ale czego się spodziewać po ludziach, którzy wjeżdżają personalnie bez powodu.


Dobra wiadomość, bo Napoli jest z nami w tyle za plecami. Wolę być sceptycznie nastawiony i być przygotowany na najgorsze niż naiwnie się zawieść pod koniec sezonu, że nie zdobyli Scudetto.
Przecież na dzień dzisiejszy bardzo ciężko będzie zdobyć mistrza. Problemy kadrowe, Pioli i jego wybory, słaba dyspozycja wielu czołowych zawodników, którzy notują regres.

JEŚLI CHODZI O FORMĘ, TO TAK, JUVENTUS JEST NA CHWILĘ OBECNĄ LEPSZY. Ale jeśli mamy porównać kadry obu drużyn, to mamy lepszą. Przecież jest dobrze, nic się nie dzieję, nie ma żadnych kontuzji,zawodnicy są w świetnej formie, stale się rozwijają, do tego sztab szkoleniowy świetnie przygotował fizycznie zawodników na cały sezon. Jest dobrze, jest git!

No ale jestem kibicem bez wiary, hehe. Życzę smacznej kawusi.
Edytowano dnia: 9 grudnia 2023, 01:24
5
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 grudnia 2023, 22:18
Chyba niestety wygra Juve.
1
Gattuso28
Gattuso28
8 grudnia 2023, 22:21
Raczej lepiej dla nas.
0
POE
POE
8 grudnia 2023, 22:17
Jak mnie komentatorzy denerwują z elevenu to głowa mała
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 grudnia 2023, 22:19
Zgadzam się. Wolałbym jakby był Hajto, Borek, Szpakowski i oczywiście Strejlau.
8
POE
POE
8 grudnia 2023, 23:21
Pfff Borek jaki jest taki jest ale komentator dobry
1
mmielczar123
mmielczar123
8 grudnia 2023, 22:16
Ale fart Wojtka z tym spalonym xD
0
gago1145
gago1145
8 grudnia 2023, 21:14
KvaraDONA xdd
2
mmielczar123
mmielczar123
8 grudnia 2023, 21:13
Fajny ten Gruzin, taki nie za mocny
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 grudnia 2023, 21:13
Calabria popsuł Kwakwarellę.
8
dykt4tor
dykt4tor
8 grudnia 2023, 21:13
Kvara lepszy od Leao XDDDDDDDD
3
KKP19
KKP19
8 grudnia 2023, 21:06
ale ten Chiesa to kocur momentami
strach pomyśleć jakby grał gdyby nie kontuzje
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się