SCUDETTO


ANSA: W Milanie panuje niezadowolenie. Na razie Pioli zachowa stanowisko trenera

23 grudnia 2023, 16:12, Redakcja Aktualności
ANSA: W Milanie panuje niezadowolenie. Na razie Pioli zachowa stanowisko trenera
Czy Twoim zdaniem Stefano Pioli powinien jak najszybciej pożegnać się z posadą trenera Milanu?
Tak, jego czas już minął! 82.04%
Nie. Powinien prowadzić zespół do końca aktualnego sezonu 17.96%
245 oddanych głosów

Włoska agencja prasowa ANSA informuje, że w Milanie panuje niezadowolenie po wczorajszym remisie z ostatnią drużyną ligi. Szczególnie niepokojące są również ciągłe kontuzje. Menedżerowanie Milanu są zdeterminowani, aby położyć kres tej całej sytuacji i rekordowej liczbie urazów, zwłaszcza mięśniowych. W chwili obecnej pozycja Stefano Piolego nie jest zagrożona. Jednak jest niezadowolenie po stronie zarządzających klubem, którzy chcą widzieć ambitny zespół zarówno we Włoszech, jak i w Europie.

Z kolei Sky informuje, że drużyna w nocy wróciła do Mediolanu i nocowała w Milanello. Dziś rano przeprowadzona została ostatnia sesja treningowa, a następnie zespół będzie miał 72 godziny odpoczynku. Według dziennikarzy tej włoskiej stacji, Stefano Pioli na chwilę obecną pozostanie trenerem Milanu.



87 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Manolas
Manolas
24 grudnia 2023, 01:07
Brać Mourinho
0
serginho83
23 grudnia 2023, 22:34
W Napoli też ciekawie, kończą mecz w "9" :D
0
primo2p
primo2p
24 grudnia 2023, 01:09
A ten Osimhen dostał w końcu bezpośrednie czerwo za faul czy pyskówkę z sędzią?
Bo z tego co rozumiem za faul miał żółtą kartkę a nagle coś jakby powiedział i ze złością pokazał do sędziego i bezpośrednia czerwona padła... Gubię się... ???
0
serginho83
24 grudnia 2023, 01:18
2 żolte, obie za faule :)
0
Mara AC
Mara AC
23 grudnia 2023, 22:26
Mistrzostwo to był szczyt ...piękny szczyt :D ale to się drugi raz nie stanie a i tak najlepsza piła była na covid !
1
Mara AC
Mara AC
23 grudnia 2023, 22:24
I nie lubię tłumaczenia innych że nie ma trenera dla Milanu to niech Pioli zostanie ...to jest bez sensu naprawdę to widać od dawna że z tego nic nie będzie jak wygrywamy to jakością piłkarzy nie trenera
1
Mara AC
Mara AC
23 grudnia 2023, 22:08
A Theo i Leao grają największą kupę w Milanie odkąd pamiętam ich z poczatku
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 22:11
3
Mara AC
Mara AC
23 grudnia 2023, 22:08
mw121
Masz rację potwierdzam jestem z Opola..jak Rumak przyszedł do Odry to po chwili wszystko zepsuł..
Lubiłem/lubię Stefano PIOLI ON FIRE NA ZAWSZE ZOSTANIE W PAMIECI
Ale Panowieeeee to się już nic nie uda z nim trzeba się pożegnać.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 22:09
0
Pablo78
Pablo78
23 grudnia 2023, 22:04
I to jest niezrozumiałe z drużynami z dołu tabeli tradycyjnie Milan traci pkt. zamiast powinno być pytanie iloma wygra.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 grudnia 2023, 21:35
Coś się chyba dzieje

Reuters " In the coming hours there will be a confrontation between Pioli, Cardinale and Furlani about Pioli's future.
Today Pioli and the team trained for the last time, to then return on the 26th December back for training.
The next 72Hrs are going to be crucial for the future of Pioli.
Zlatan Ibrahimovic say is going to be crucial"
2
irus6663
irus6663
23 grudnia 2023, 20:23
Wedlug mnie zarzad teraz zaluje ze nie pozegnali Piolego wczesniej. Po pierwsze brak ciaglosci wynikow, marny styl gry nawet przy wygranych meczach(nie liczac pojedynczych) plus ogrom kontuzji sprawia ze sa tak naprawde uwiazani z nim bo kto przejmie kadre w takim stanie?
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2023, 20:31
Imo nie żałują, bo gdyby w lecie był dostępny "pewniejszy" trener, to pewnie by Stefano najzwyczajniej w świecie zwolnili.
0
irus6663
irus6663
23 grudnia 2023, 21:00
W lecie to gazety pisaly ze Pioli kupil kopaczy takich jakich chcial w porozumieniu z zarzadem a wynikow jak nie bylo tak nie ma. Sa momenty gdzie gramy fajna szybka pilke i momentalnie nas odcina tak jakby nie wiedzieli co maja robic a to trwa 2 sezon wiec nie sadze ze zarzad tego nie widzi
2
kamilus
kamilus
23 grudnia 2023, 21:47
W lecie były też informacje, że i Piolego chciano zwolnić, ale tego nie zrobiono ze względu na możliwość zapaści morale, gdy oprócz duetu MM odszedł by i trener.
1
Vol'jin
23 grudnia 2023, 19:51
https://x.com/theMilanZone_/status/1738568073081200758?s=20

chyba może być gorzej :D Marsch i Glasner ...
0
Tanger
Tanger
23 grudnia 2023, 19:59
Broń Panie Boże Milanu przed Jesse Marschem.
1
Rossu
Rossu
23 grudnia 2023, 20:15
O matko, to już wolę z Piolim zostać i pomęczyć się z nim do końca sezonu.
Przecież Marsch ma tragiczną średnią punktową, co jest, algorytm hamerykańcom się popsuł czy co?
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 20:17
0
p_sommer
p_sommer
23 grudnia 2023, 21:00
Kolejny z USA do pakietu. Jeśli to prawda to jest dramat - chyba chodzi tylko o marketing i popularyzacje piłki w Stanach.
1
serginho83
23 grudnia 2023, 21:07
Glasner to chyba grał trójką obrońców, więc przy naszym stanie kadrowym tej formacji byłby mało logiczny ruch, ci trenerzy nie dają nic pewnego, a kontrakt by dostali pewnie dłuższy niż pół roku ;/
0
boro215
boro215
23 grudnia 2023, 19:41
Jak to powiedział Jan Paweł Adamczewski:

"Z pozytywów, to jest nad czym pracować"
7
jarek2572
jarek2572
23 grudnia 2023, 19:53
Ale to jest złoto ten serial xd.
3
Pavlović31
Pavlović31
23 grudnia 2023, 19:13
Zawsze to jakiś bodziec bo rzekomo nie panuje optymizm a niezadowolenie?
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 grudnia 2023, 19:04
Lista rozważanych trenerów wg. Milan News:

– Franck Lampard

– Graham Potter

– Ole Gunnar Solskjaer

- Joachim Löw

– Hansi Flick

– Antonio Conte

– Julen Lopetegui

– Igor Tudor

– Dunga

– Ralph Hasenhüttl
0
p_sommer
p_sommer
23 grudnia 2023, 19:12
Potter mógłby wypalić, co by nie mówić dzisiejsze Brighton to jego zasługa.
Z tej listy moim zdaniem najlepszy kandydat, zaraz obok Flicka - chociaż wszystko to brzmi jak sci-fi i jakoś ciężko mi wyobrazić sobie trenera o tak uznanym nazwisku w Europie na stanowisku trenera Milanu.

Ciekawe tygodnie przed nami moi drodzy...
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
23 grudnia 2023, 19:29
Tez myślę że Potter mógłby całkiem nieźle tutaj wypaść
I biorąc pod uwagę jak bardzo spalił swoją reputację mógłby wziąć posadę na bardzo dobrych dla nas warunkach
1
Tanger
Tanger
23 grudnia 2023, 19:32
Tak szczerze, to żaden z wymienionych nie będzie optymalnym wyborem. A poza tym, ta lista wygląda jak przepisana na prędce z transfermarkta z zakładki trenerzy do dyspozycji.
4
Vol'jin
23 grudnia 2023, 19:41
to jest lista wolnych rzekomo trenerów, a nie kogo Milan rozpatruje

tu się nawet nie bierze pod uwagę, że Potter/Flick mają dalej placoną pensję przez Chelsea/Federację
Oybdwaj mieli płacone +/- 10 mln euro na sezon
1
jarek2572
jarek2572
23 grudnia 2023, 19:54
Mocna lista xd. Jak już to tylko perukarz z tej listy.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 grudnia 2023, 19:56
@Vol'jin

Nie wiem skąd wziąłeś te 10 mln pensji dla trenera Niemiec.
To byłyby absurdalne pieniądze za prowadzenie ok 10 meczów w sezonie.

Większość źródeł podaje 5 mln.
0
serginho83
23 grudnia 2023, 21:51
Allegri ma odejść z Juve po sezonie i za niego ma przyjść Conte, poza tym żaden z tych trenerów jakoś do końca mnie nie przekonuje :/ jeżeli Pioliego mieliby zwolnić na dniach, to do końca sezonu Abate i w międzyczasie dogadywać Mottę ;)
0
Farvick
Farvick
23 grudnia 2023, 19:02
Na nowego trenera szykowany jest Jesse March
0
lewysovski
lewysovski
23 grudnia 2023, 18:48
Ktoś wie, czy piłkarze już przestali przychodzić do Milanello, czy jednak przychodzą bo im płacą?:D
2
szyka
szyka
23 grudnia 2023, 18:51
Mam nadzieje, ze trener przestanie przychodzić:-)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 grudnia 2023, 19:44
podobno nawet nocowali w Milanello z piątku na sobotę więc nawet przychodzić nie muszą.
0
Jaca23
Jaca23
23 grudnia 2023, 18:23
Jego czas już minął, tak samo jak cierpliwość kibiców.

Nie zwolnią go, przepchnie jeden mecz, kolejny przegra, po drodze coś zremisuje, następnie ciężkie lanie od Interu i to się będzie tak ciągnąć póki nie wylecimy z top4. Żeby się nie okazało, że obudzą się jak będzie już za późno.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 18:24
2
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 grudnia 2023, 18:23
Nie ma aktualnie żadnych argumentów na pozostanie Stefano Piolego w Milanie. Dlaczego byłbym ewentualnym przeciwnikiem awansu Abate na stanowisko trenera pierwszej drużyny? Dlatego, że wykonuje on kapitalną pracę z primaverą i szkoda jest to psuć. Skoro pierwsza drużyna nie ma aktualnie kandydata na zastępstwo trenera, no to nie ma co mówić o następcy Abate. A rezerwy też są bardzo ważne biorąc pod uwagę imponujący rozwój niektórych piłkarzy. Nie mówiąc już o tym, że po sezonie i tak najpewniej straciłby stanowisko wskutek angażu innego trenera. Abate mimo iż wykonuje pracę nie przynoszącą większych sukcesów w wielkim futbolu, fantastycznie przygotowuje drugą drużynę na dodatek w komfortowych warunkach. Wrzucenie go teraz do pierwszej drużyny mogłoby nakierunkować go na pracę, która niekoniecznie przyniosłaby takie efekty jak w primaverze ze względu właśnie na ogromną presję, potrzebę wyników na wczoraj i znacznie większe wymagania.

W Milanie brakuje na zabój kogoś takiego, jak Mariusz Rumak, który teraz przejmuje zespół Lecha po Bromie. Wgl sytuacja Milanu jest praktycznie identyczna, jak Lecha XD Natomiast Lech ma tą przewagę, że drużynę obejmuje ktoś, kto miał bardzo dokładny wgląd w to co się działo w zespole: ktoś kto formułował krytyczne raporty, analizował mecze, wynajdował, co funkcjonowało w nieodpowiedni sposób. Nieustannie znajdował się blisko klubu, a parę lat temu sam go prowadził. Do takiej postaci urasta obecnie chyba tylko Zlatan Ibrahimović, ale nie ma co patrzeć na to, że obejmie on jakąkolwiek trenerską posadę w najbliższej przyszłości (co poniekąd mogłoby być dobrym pomysłem).

Pioli zostanie w Milanie do lata, jestem tego bardziej niż pewien. Jeśli nie ma szans na znalezienie kogoś godnego na zimę to nie ma co się łudzić, że Parmezan zostanie zwolniony. Wrzucenie za niego Abate wprowadzi za dużo chaosu i osoby decyzyjne raczej nie zachwieją tak skrajnie hierarchią w klubie. Pozostaje mieć nadzieję, że mimo tego iż nasz styl jest i będzie gównem, Napoli, Roma, Viola i Bolognia będą na tyle kopać się po czole, że Milan drugi sezon z rzędu psim swędem dostanie się do tej Ligi Mistrzów. Na szczęście Piolego konkurencja za jego plecami nie jest tak silna, jak sezon temu, więc ten margines błędu naturalnie się powiększa i chyba tylko dlatego nie jesteśmy jeszcze na szóstym-siódmym miejscu.
Czy trenerem będzie Palladino bądź Motta? Też szczerze wątpię. Ich projekty mają się całkiem nieźle i obaj są dla swoich drużyn fundamentalni, więc nie wiem, czy tak nagle będą w stanie opuścić swoje projekty, gdy te zaczynają rokować bądź utrzymują stabilny poziom. Obawiam się, że na razie pozostaną jedynie mokrym snem włoskich gigantów choć nie ukrywam, że ucieszyłbym się gdyby jeden bądź drugi przyszedł do ekipy Rossonerich. Tak, czy siak pozostaje się modlić aby:
a) Zarząd zrobił, co może by utrzymać najlepszych zawodników po dwóch tak gównianych sezonach
b) Znalazł kogoś solidnego na zastępstwo

0
Vol'jin
23 grudnia 2023, 18:25
Tylko ostatnio pół drużyny Abate z Primavery zabierają, co przekłada się na wyniki

to równie dobrze można i trenera przenieść ;]
0
k__f__c
k__f__c
23 grudnia 2023, 18:51
Chyba żartujesz
Zatrudnienie Rumaka to przykład idiotycznego ruchu, słabości i nieprzygotowania Lecha. Mam nadzieję że Milan zmieni trenera kiedy będzie przygotowany i będzie miał właściwego kandydata
0
Paolo03
Paolo03
23 grudnia 2023, 18:55
Oby Milan się dostał do tej ligi mistrzów bo wtedy będzie dopiero dramat.
0
mw121
mw121
23 grudnia 2023, 19:00
No nawet fajnie czytało mi się ten komentarz, ale z Rumakiem to pojechałeś po bandzie. Jestem z Poznania i tu nikt się nie cieszy z PONOWNEGO zatrudnienia Konika. Pan Rumak był uzewnętrznieniem żałosności, braku pomysłu i słabej gry w Lechu. Chlubił się tylko tym, że mało zarabiał w porównaniu do innych trenerów. No i był lepszy od Bakero, ale byle Mietek spod budki z piwem byłby lepszy. Pokazał na co go stać w Odrze Opole.
1
Calcio_Polska
Calcio_Polska
23 grudnia 2023, 19:49
Vol'jin
Można im trenera przenieść z tym, że raczej będzie trenować tylko tam, a zawodnicy grają tu i tu ;) choć gdyby istniała możliwość łączenia obu stanowisk szkoleniowca mogłoby się to udać haha

k_f_c
Zgadzam się z tobą. Szczególnie, że został wybrany m.in z powodu braku kandydata. JEDNAKŻE nie zmienia to faktu, że był to człowiek, który zajął z Lechem drugie miejsce w lidze z takim Bartoszem Ślusarskim na ataku ;) Mówiąc całkowicie poważnie to Rumak tak jak napisałem był odpowiedzialny za tworzenie raportów poprawiających grę Kolejorza, odpowiadał za analizę spotkań i miał najlepsze warunki do tworzenia konceptu, co w Lechu działa, a co nie. Też jestem jego przeciwnikiem w Lechu i uważam, że jest to błąd przy powoływaniu go już na zimę, jednak, jeśli rzeczywiście poprawi on błędy Lecha w myśl swoich raportów, może być ciekawie. Prawdopodobnie, gdyby stanowisko w Milanie zajął także podobny analityk widzący czarno na białym, co nie funkcjonuje moglibyśmy na to spojrzeć przychylniejszym okiem, niezależnie od momentu sezonu

Paolo03
A może brak awansu do Ligi Mistrzów w końcu wstrząśnie zespołem i pozwoli drużynie pójśc w nowym, lepszym kierunku zamiast tworzyć wymówki dla pozostania w klubie ekipy Piolego? ;) Ostatni awans do Ligi Mistrzów absolutnie nam się nie należał i kto wie, może gdybyśmy się nie dostali, oglądalibyśmy dziś odnowiony Milan?

mw121
Wtedy był trenerem i również jego kadencji nie wspominam pozytywnie, jednakże przychodzi teraz na to stanowisko z zupełnie innego szczebla z nową perspektywą. Myślę, że jako strażak powinien się sprawdzić doskonale tym bardziej, że jego zadaniem było zapoznawanie się z problematyką gry drużyny. Brom lekceważył jego pracę, a zatem nie mamy pełnego oglądu, jak wyglądałby Lech, gdyby Holender stosował się do jego zaleceń. Do Lecha on teraz pasuje, bo pomysł jest tylko nikt nie gasi pożarów, które są cykliczne. Rumak powinien wystarczyć, by zażegnać ten aspekt.
Milanowi po prawdzie obecnie również wirtuoz nie jest potrzebny, natomiast potrzebny jest ktoś, kto zgasi pożary po Piolim, które są zauważalne gołym okiem, a których trener nie gasi. Pierwszym i oczywistym jest jego sztab (chodzi oczywiście o kwestie kontuzji). Śmiem twierdzić, że dominująca część problemów powodowana jest przez to zagadnienie.
0
mw121
mw121
24 grudnia 2023, 15:15
Cóż, kibicuję Lechowi lokalnie i bardzo chciałbym się pomylić i żeby Rumak z Lechem chociaż zakwalifikował się do TOP 3. Na ten moment niby mają 3 miejsce, ale jest bardzo kruche, bo Legia i Raków napierają. Według mnie to nie to nie jest gość od gaszenia pożarów, tylko opcja budżetowa, bo jak się nie sprawdzi to nikt mu fortuny na odchodne płacić nie będzie, a jak sprawdzi, to tym lepiej - problem nowego trenera z głowy. Tylko, że jak się faktycznie nie sprawdzi to cierpieć będzie klub i kibice.

W Milanie bardzo podobnie może być niestety z Abate.
0
mikj
mikj
23 grudnia 2023, 18:03
Czy tylko mi się wydaje czy oni trzymają Piolego w Milanie przez algorytm? Te wszystkie kwestie związane z moneyball i tym, że konkretni zawodnicy muszą pasować pod trenera i jego taktykę skłania mnie do takich przemyśleń, że może zarząd po prostu nie chce tego robić, bo nie ma żadnego zastępcy który pasowałby do tej ukladanki? Co myślicie? Może ktoś wie coś więcej?
0
Vol'jin
23 grudnia 2023, 18:15
Bo z "sensownych" trenerów na grę 4-3-3/4-2-3-1 może wolnych jest dwóch Lopetegui/Potter? reszta praktycznie to " zafiksowani na grę z trójką stoperów
(Conte, Tudor)

nie liczę tu nazwisk typu Lampard
4
Alessio_re6
Alessio_re6
23 grudnia 2023, 19:32
Moneyball jest pod koncepcję, nie trenera. Problem w tym, że przykładowo trener nie realizuje koncepcji, lub pod złym kątem analizuje zawodnika, czego idealnym przykładem jest ostatnia wypowiedź Reijndersa o tym co mu Pioli nagadał.
3
Masa
Masa
23 grudnia 2023, 17:46
Abate gorszy nie będzie, a przynajmniej pozbędziemy się ostiego, co będzie najlepszym wzmocnieniem zimowego mercato.
Pioli dziękuje za scudetto, ale lepiej odejsc teraz póki jeszcze nie zostałeś znienawidzony.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 17:46
1
Sakuragi
Sakuragi
23 grudnia 2023, 17:48
A skąd wiesz, że gorszy nie będzie?
6
Masa
Masa
23 grudnia 2023, 17:49
Tak czuje
0
Gerada
Gerada
23 grudnia 2023, 18:02
Obawiam się, że "tak czuje" w wykonaniu jednego z "przypadkowych" widzów z Polski może być niewystarczającym argumentem żeby doszło do zatrudnienia Abate...
6
Orest
Orest
23 grudnia 2023, 18:17
Ale pozbycie się Ostiego nie gwarantuje od razu skoku jakościowego w przygotowaniu fizycznym. Jedynie na co można liczyć, to że problemy nie będą się pogłębiały, tyle.
0
Masa
Masa
23 grudnia 2023, 19:10
99% z tego o czym tutaj dyskutujemy to nasze subiektywne odczucia. Nie ma gwarancji ze nawet jakby przyszedł guardiola to by nagle zaczęło działać.
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2023, 20:34
Tylko problem w tym, że Ty, ja czy każdy inny kibic to typowy "Kowalski", który niczym nie ryzykuje, a ludzie w zarządzie zmieniając trenera mogą spowodować straty na kilkadziesiąt mln euro, dlatego też wszelkie decyzje personalne mogące mieć bardzo wymierne ekonomicznie skutki - nie tylko w Milanie i nie tylko w piłce - są podejmowane po naprawdę długich analizach.
1
Vol'jin
23 grudnia 2023, 17:39
Bologna - 17
Cagliari - 16
Lecce - 14
Fiorentina - 20
Frosinone - 15
Atalanta - 19
Monza - 21
Salernitana - 19

tyle strzałów oddawali rywale. W niektórych meczach to powinniśmy na luzie stracić 3-5 bramki. (Atalanta, Salernitana)

no ale jest wszystko w porządku
0
Gerada
Gerada
23 grudnia 2023, 18:04
Z tym 3-5 na luzie wczoraj w Salerno to bym nie przesadzał. Mike wpuścił jednego gola "normalnego". Jednego, którego absolutnie "nie mógł"... więc nawet zakładając, że wybronił na prawdę coś ekstra co powinno było wpaść to gospodarze mieliby dwa trafienia "na luzie".
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
23 grudnia 2023, 17:32
kwestia czasu jak poleci ... po co tylko to odwlekać w czasie? powinni juz rozgladac sie za nowym trenerem, zeby od stycznia mogl pracowac. Czas i pomysly Piolego juz sie dawno skonczyly.

Wesolych Swiat wszystkim.
1
Vol'jin
23 grudnia 2023, 17:35
Nie ma przerwy zimowej, więc każdy trener przejmie zespół " w biegu"
1
amoildiavolo12
amoildiavolo12
23 grudnia 2023, 17:41
wiem, ze nie ma przerwy, czyli co? uwazasz ze lepiej poczekac do zakonczenia sezonu ??

0
Rocker
Rocker
23 grudnia 2023, 18:38
Jestem pewny, że monitorują sytuację na rynku trenerów już od długiego czasu.
0
k__f__c
k__f__c
23 grudnia 2023, 18:54
@amoildiavolo

A ty uważasz że lepiej zmieniać na byle kogo, byle zmienić?
1
k__f__c
k__f__c
23 grudnia 2023, 17:24
Obstawiam że po prostu nie ma poważnego kandydata do wyciągnięcia już zimą
0
kamilus
kamilus
23 grudnia 2023, 20:35
Nawet w lecie takowego nie było...
0
Tanger
Tanger
23 grudnia 2023, 17:15
Jak nie cierpię tego człowieka z całego serca i uważam, że praca jego i jego sztabu jest szkodliwa dla klubu od wielu miesięcy, tak uważam że powinien pozostać na stanowisku dopóki się da i dopóki Milan jest w top 4. Rossoneri nie potrzebują w tym momencie strażaka, bo tu nie ma czego gasić. Gra jest paskudna, ale Milan jest w top 4, a to jedyny cel w tym sezonie, który można już w tym momencie uznać za stracony.

Abate niech zostanie w Primaverze, bo wykonuje tam dobrą pracę, a od nowego sezonu klub powinien objąć nowy trener, który dostanie sezon przygotowawczy do wdrożenia swoich rozwiązań i piłkarzy jakich potrzebuje.
2
kusniak_22
kusniak_22
23 grudnia 2023, 17:51
Ciekawe czy nie nawidziłeś jak zdobywał Scudetto albo do półfinału LM awansował.. bez przesady po prostu się wypalił i nie ma pomysłu na drużynę, ale nie można mu odjąć tego co dla klubu zrobił.
2
Tanger
Tanger
23 grudnia 2023, 17:56
@kusniak_22

Wyczekuję jego odejścia z Milanu od stycznia 2023, to wytrzymam i do czerwca 2024. Półfinał LM nawet w połowie nie zrekompensował katastrofalnej gry wiosną 2023 w lidze, tym bardziej biorąc pod uwagę, jak bardzo w tym półfinale Milan dał ciała.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 17:59
0
Milanboy
Moderator Milanboy
23 grudnia 2023, 18:11
Za co go nie cierpisz, za złe wyniki? Jesteś walnięty.
0
kusniak_22
kusniak_22
23 grudnia 2023, 18:24
Tanger: Pioli tak naprawdę zrobił dla Milanu bardzo dużo. Nigdy nie był wirtuozem i nie będzie, ale jest gościem, który ten fatalnie od dziesięciu lat Milan, wyciągnął i przywrocił na salony. Szacunek i podziękowania mu się należą, ja jestem za jego odejście również, aczkolwiek po sezonie. Wtedy na spokojnie znaleźć nowego trenera.
0
Tanger
Tanger
23 grudnia 2023, 19:28
@kusniak_22

Zrobił wiele i ja go naprawdę doceniam za te lata 2020-22 i Scudetto. Niestety rokiem 2023 totalnie zniszczył i roztrwonił swój autorytet. Zespół notuje kiepskie wyniki, gra źle, notuje masę kontuzji, trener powiela popełniane już błędy, nie ma pomysłu na przerwanie tej degrengolady, a jego wypowiedzi dają do zrozumienia, że mentalnie jest już na innej planecie. Przegapił swój czas by odejść w chwale i teraz będzie żegnany jako ten, który zastał Milan drewniany, zbudował na nowo, a potem na powrót go zniszczył.
0
kusniak_22
kusniak_22
23 grudnia 2023, 20:52
Tanger: no teraz to się zgadzam z Tobą jak najbardziej.
0
MilanSince94Forever
23 grudnia 2023, 17:09
Po sezonie brać Motte. Wyniki z Bologna po 17 kolejkach ponad stan. Najmniej kontuzji w lidze co świadczy o dobrej robocie sztabu od przygotowania fizycznego. 3 obrona w lidze pod kątem przegranych meczów i straconych golu. Tylko 2 porażki po 17 kolejkach !
2
Vol'jin
23 grudnia 2023, 17:11
Wyniki Bolognii imo też nie można spłycać tylko do trenera Motty, zwłaszcza we Włoszech gdzie drugie tyle ma do powiedzania dyrektor sportowy ;)

Optymalnie byłoby wziąć obydwu tylko czy "ego" korposzczura i Moncady by na to pozwoliło

Sartori to nie jest dyrektor z przypadku. Dinozaury moze pamiętają Chievo które po awansie z Serie B jako beniaminek byli o krok od LM (5 miejsce punkt za Milanem)
Potem zbudował Atalantę tą którą dziś znamy i teraz robi też świetną pracę w Bolognii. 3 najmłodszy skład w lidze.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 17:13
10
Masa
Masa
23 grudnia 2023, 17:48
Vol - szacun za taka wiedzę na temat calcio i dzięki ze się tym podzieliles, nie miałem pojęcia o tym.
0
palonettoACM
palonettoACM
23 grudnia 2023, 16:46
"W chwili obecnej pozycja Stefano Piolego nie jest zagrożona."

Czyli pewnie z jeszcze conajmniej jeden cykl przed nami. Cykl pod tytułem 2 zwycięstwa z rzędu, podniesiona wiara w narodzie Milanowym, hejterzy Piolego w odwrocie, Pulisić mówiący o tym, że ostatnie zwycięstwa dodały nam energii. Po czym kolejny upadek nadziei spowodowany marnym występem. I adios.
1
alepadaka
alepadaka
23 grudnia 2023, 16:51
Oby taki cykl powtarzał się do końca sezonu, bo to oznacza top4... a po sezonie zmiana trenera i sztabu.
2
palonettoACM
palonettoACM
23 grudnia 2023, 16:54
Nie byłbym taki pewny właśnie. Przewaga topnieje z każdą kolejką, Napoli wygra i w zasadzie mamy tylko 3pkt zapasu. Nie jest to bezpieczna pozycja. Gdyby to była może 30 kolejka, to jeszcze. a 21 meczów zostało.

Pioli z reguły miał udane pierwsze rundy. w których kręcił przewagę. W drugich częściach sezonu był zjazd. Obecna pierwsza runda w wykonaniu Stefana jest do tej pory najgorsza. I perspektyw na poprawę nie widać.

Mamy zero zdrowych środkowych obronców. Rzeczywiście można być optymistą.
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 16:54
3
Pavlović31
Pavlović31
23 grudnia 2023, 17:12
Przecież rok temu tak było i wiadomo jak się skończyła tabela ligi. @alepadaka
Edytowano dnia: 23 grudnia 2023, 17:13
2
serginho83
23 grudnia 2023, 16:43
Niepoważni ludzie...wygramy z Sassuolo, potem znowu strata punktów i tak będziemy stali w miejscu...Nie wierzę, że to piszę, ale cała nadzieja w Berardim ;)
11
k__f__c
k__f__c
23 grudnia 2023, 17:27
Nie ma szans na wygraną z Sassuolo
0
Masa
Masa
23 grudnia 2023, 17:50
kfc nie mów tak bo lecę na ten mecz z synem ;-)
0
alepadaka
alepadaka
23 grudnia 2023, 16:42
Ja uważam, że wypadnięcie poza top4 powinno oznaczać zwolnienie. Czy to będzie za tydzień, w marcu czy kiedykolwiek, to bez znaczenia. Nie zwalniałbym go póki mamy przewagę nad 5. miejscem. Po sezonie na pewno bym jednak zakończył współpracę.
0
p_sommer
p_sommer
23 grudnia 2023, 16:36
Sezon i tak jest zmarnowany. Kto nie ryzykuje ten szampana nie pije - a z tym Panem za sterami smaku szampana napewno na koniec sezonu nie zaznamy.
Przykro mi, że nikt w tak wielkim klubie nie ma jaj żeby podjąć poważne kroki. Już ktoś wcześniej pisał o tym, że skoro byli w stanie zburzyć legendę Maldiniego to kimże jest Pioli aby mógł ciągle działać na szkodę zespołu?
5
alepadaka
alepadaka
23 grudnia 2023, 16:49
To, że sezon jest zmarnowany to bardzo błędne założenie - NIE jest jeszcze zmarnowany. Zgodziłbym się, gdybyśmy byli na 8 miejscu, ale po dzisiejszych meczach dalej możemy mieć minimum 3 pkt przewagi nad piątym miejscem. Przygoda Piolego z Milanem powinna się skończyć najpóźniej za pół roku, to na pewno, ale zwalnianie go teraz byłoby zbyt pochopne mając na uwadzę sytuację w tabeli.
1
mmielczar123
mmielczar123
23 grudnia 2023, 16:36
Mam nadzieję, że 30 grudnia Berardi będzie zdrowy, bo może wyświadczyć nam przysługę
3
DarthImpaler
DarthImpaler
23 grudnia 2023, 16:41
I w sumie człowiek by chciał aby jego klub wygrywał wszystko a z drugiej strony chyba lepiej by dla Milanu było jakby tak sassuolo nas klepło z 5-0 i może w końcu ktoś by poleciał ze stołka.

Mi się wydaje że zarząd pracuje nad nowym trenerem tylko nie mówią tego głośno. I jak kogoś dogadają to będzie to szybka akcja. Pioli out nowy in w 2 komunikatach w ciągu 2 h
8
edinho
edinho
23 grudnia 2023, 16:33
Niby tak ale kogo za Padre?
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 grudnia 2023, 16:42
Panią Jadzię z ZUSu. Gorsza nie będzie.
1
jarek2572
jarek2572
23 grudnia 2023, 16:25
Ale, ale Mikołaju jak to :( ?
1
Dohtor
Dohtor
23 grudnia 2023, 16:24
Omyłkowo przeczytałem że w Milanie panuje OPTYMIZM.
Tak się wystraszyłem że HEJ!
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się