SCUDETTO


Gasperini i Pioli - jedyni tacy w lidze. W swoich klubach pracują od lat

9 stycznia 2024, 09:56, cinassek Aktualności
Gasperini i Pioli - jedyni tacy w lidze. W swoich klubach pracują od lat

Środowy mecz Milanu z Atalantą o półfinał Pucharu Włoch będzie także starciem trenerów najdłużej pracujących we Włoszech u steru jednego klubu. Niepodważalnym liderem w tym aspekcie jest Gian Piero Gasperini, który dowodzi klubem z Bergamo od lipca 2016 roku. Od tego czasu poprowadził zespół już w 357 meczach, wielokrotnie awansując z nim do europejskich pucharów. Za jego plecami znajduje się Stefano Pioli - Włoch objął stery w ekipie rossonerich w październiku 2019 roku. Jego bilans opiewa jak dotąd na 214 spotkań i wygrane w sezonie 2021/2022 scudetto.

Wszyscy pozostali trenerzy drużyn Serie A swoją pracę w danym klubie rozpoczęli w lipcu 2021 roku i później.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
artek1984
artek1984
10 stycznia 2024, 00:47
Fajnie byłoby mieć takiego trenera z długim stazem który dla przeciętnego kibica kojarzy się tylko z Milanem. Mam na myśli coś takiego jak Ferguson z Manchesteru lub Wenger z Arsenalu. Milan=Pioli (tylko ten Pioli w formie,a nie ten co popełnia szkole błędy).
0
ACMForever
ACMForever
10 stycznia 2024, 08:21
E tam. Był przez lata Ancelotti, to wszyscy czekali na jego odejście, bo bo totalnie się u nas wypalił.
1
Rossu
9 stycznia 2024, 16:40
Szkoda, że Pioli tak kurczowo się trzyma swojego sztabu, bo trenerem jest bardzo dobrym - tego nie można zaprzeczyć. Czasami podejmuje złe i dziwne decyzje, ale widocznie ma od tego też swoich ludzi i mu doradzają. On im w 100% ufa i to też jest pewnie efekt ostatnich niepowodzeń.
Często krytykuję Piolego, bo ma swoje też za uszami, ale mam do niego dozgonny szacunek. To, że chciałbym zmiany trenera, to tylko ze względu na jego sztab. A, że są szkodnikami i działają na szkodę klubu, to też niestety Padre musi wylecieć - w końcu za nich odpowiada. Wystarczyłoby dokonać kilku korekcji, zatrudnić fachowca zamiast Ostiego i mogłoby to jakoś wyglądać.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2024, 16:42
3
Tanger
Tanger
9 stycznia 2024, 18:35
Na pewno Pioli jest lepszym trenerem, niż w okresie przed objęciem Milanu. Tutaj wyrobił sobie na nowo nazwisko i reputację. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy stacza się po równi pochyłej, a mimo to Milan dalej utrzymuje się na powierzchni, a on razem z nim. To nie jest tak, że on czasami podejmuje złe decyzje. On potrafi podejmować je seryjnie. Do tego zakrzywia rzeczywistość w swoich wywiadach. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy jedynym zawodnikiem, który rozwinął się pod jego okiem jest Thiaw. I to wiemy, w jakich to się stało okolicznościach. Tragicznie wyglądająca gra poza nielicznymi wyjątkami, złe zarządzanie kadrą, cofanie w rozwoju zawodników, stosowanie prymitywnej taktyki typu "piła do Leao" i "laga na Giroud", przywiązanie do niekompetentnego sztabu, powielanie tych samych błędów (spójrz mecze z Interem) to główne zarzuty jakie można mieć do Piolego. No ale dobra, zaczął rok od dwóch zwycięstw. Jak Milan dojedzie w top 4 na koniec sezonu będzie można uznać misję za wykonaną mimo przeszkód i niedogodności. Do tego zaczął stawiać na młodych zawodników (przynajmniej na razie) co też będzie z pożytkiem dla klubu w przyszłości.
2
roox
roox
9 stycznia 2024, 14:14
Gratulacje dla trenera Piolego i trenera Gasperiniego.
4
Jaca23
Jaca23
9 stycznia 2024, 14:01
Szkoda, że ten pomnik Piolego tak się sypie. Odszedłby po zakończeniu poprzedniego sezonu to byłby w gronie najlepszych trenerów Milanu w historii.
0
KosaX
KosaX
9 stycznia 2024, 14:48
Nic sie nie sypie,juz zawsze bedzie mial latke goscia ktory odbudowal tragiczny Milan.Ja w niego nadal wierze,zespol chyba tez patrzac po wypowiedziach w mediach.Pioli wciaz moze duzo wygrac w tym sezonie a ostatnie mecze daja duza nadzieje ze wrocil Milan z poczatku sezonu.Forza Milan!
10
proy
proy
9 stycznia 2024, 13:53
Jesli alternatywą jest Conte, to #PioliTeam
3
Kris1908
Kris1908
9 stycznia 2024, 13:27
Ja w Ciebie wierzę Padre!
5
kamilus
kamilus
9 stycznia 2024, 13:52
https://pbs.twimg.com/media/EGXNbWzWoAAzOsj.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Kris1908
Kris1908
10 stycznia 2024, 06:35
@kamilus tak właśnie! Dziękuję :)
0
Krzysztof
Krzysztof
9 stycznia 2024, 12:19
Mamy w połfinale na papierze łatwego rywala, więc może ten rok to czas na puchar włoch dla nas:)
Interu już nie ma
0
mmielczar123
mmielczar123
9 stycznia 2024, 12:17
Myślicie, że Pioli ma jeszcze szanse na pozostanie w Milanie na kolejny sezon? Ja osobiście uważam, że nie za bardzo, ale gdyby wygrał CI, zaszedł daleko w LE i w lidze poprowadził zespół do spokojnego top3, a piłkarze opowiedzieliby się za jego pozostaniem, to może zarząd dałby mu kolejną szansę. Ja również byłbym wówczas za tym, gdyby nie te kontuzje...
0
Vol'jin
9 stycznia 2024, 12:20
Wiosną ma być rzekomo decyzja czyli pewnie od sytuacji w lidze i w LE

+ trzeba pamiętać, że Pioli ma kontrakt do 2025 roku więc może im się nie uśmiechac opłacać ~10-12 mln euro pensji dwóm trenerom
1
Rafał0209
9 stycznia 2024, 12:56
Jedynie katastrofa czyli wypadnięcia poza top4 go zwolni, jeżeli będzie w top3 i zagra fajnie w LE ( półfinał i wyżej :) to na 100% go nie zwolnią zwłaszcza że ma po swojej stronie szatnie. a kibice jak to kibice wściekli po porażkach wybaczą 3 dni później po wygranej. swoją drogą we Włoszech ma chyba większa uznanie wśród kibiców niż na tej stronie.
5
Vol'jin
9 stycznia 2024, 13:08
swoją drogą we Włoszech ma chyba większa uznanie wśród kibiców niż na tej stronie.

żebyś się nie zdziwił ;]
1
PanPrzemus313
9 stycznia 2024, 13:19
Zależy od ambicji klubu
Jeśli chcemy być na tym poziomie co jesteśmy obecnie to pewnie mogą Piolego zostawić
Jeśli chcemy się rozwijać to trzeba zaryzykować z kimś nowym
Ja osobiście chce żeby Milan się rozwijał a z Piolim doszliśmy już do ściany
0
MilanHomer
MilanHomer
9 stycznia 2024, 13:26
Pioli ma irracjonalne decyzje taktyczne, zawodnicy grają czasami na pozycjach od czapy, nie umie prowadzić rezerowowych i budować formy przez co zajeżdża pierwszy skład, młodzi grają z musu, do tego największa bolączka, czyli milion kontuzji mięśniowych miesięcznie.

Poza tym to gość, którego w większości bronią wyniki (poza zeszłym sezonem w Serie A), szatnia za nim, potrafił nauczyć grać nowocześnie, lepiej niż gorzej wychodzi z kryzysów.

Ogólnie można nie lubić, można nie rozumieć jego decyzji personalnych, ale wyniki za nim, więc możliwe że będzie do końca kontraktu, a nawet dłużej, w zależności, czy kogoś znajdzie zarząd za niego.

Liga sama w sobie, też sprzyja Piolemu, bo nie jest zbytnio konkurencyjna, a Milan ma naprawdę topopwy skład, który indywidualnościami potrfai zbierać punkty w lidze.

Jak wyjdzie z obecnego kryzysu , a na rynku nie będzie okazji w stylu De Zerbi, to na moje zostanie.
2
kamilus
kamilus
9 stycznia 2024, 13:53
Oczywiście, że szansę ma, bo dopóki jest trenerem, to jest szansa na to, że piłkarze zaczną lepiej i ładniej grać w piłkę. :P Według mnie mała na to szansa (albo i bardzo mała), ale jakaś zawsze jest.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 stycznia 2024, 14:02
Wystarczy, że bez Milan bezproblemowo skończy na podium i nie będzie tematu zwolnienia Piolego, nawet jeśli szybko odpadną w LE.
0
Jaca23
Jaca23
9 stycznia 2024, 14:04
Myślę, że tak, ale w dużej mierze zależy to od wyników na wiosnę, a, że wyniki będą takie sobie, a ani LE, ani PW nie wygramy to Piolego też po sezonie nie będzie.
0
jasiom22
jasiom22
9 stycznia 2024, 15:16
To czy zostanie czy nie zależy od wyników i celów jakie mu postawiono. Póki co nie widzę przesłanek. Priorytetem jest kwalifikacja do LM i to się nie zmienia. Jakiś ćwierc-pół finał w europie i top3/4 w lidze wg. mnie Pioli się wybroni.

Druga kwestia "ambicji" i "conte" to tak naprawdę kwestia nie tyle pieniędzy co chcęci inwestycji w Milan, przez włascicieli.. tu się nic nie zmieniło ostatnio, więc też nie spodziewałbym się jakis drastyczny, rewolucji... zwiększania drastycznie budzetow na transfery czy na gażę bardziej popularnego nazwiska na ławkę. Transfery Terracciano itp.. raczej wiastujà kontynuację z Piolim w sterów, no chyba że wyniki będa bardzo złe, a przedsezonowe cele (awans do lm) nie spełnione.

Nie zapominajmy, że ostatni kryzys to jednak była kwestia kontuzji obrońców, wiadomo to nie żadne tłumaczenie tylko fakt. Ale to tez trzeba brać pod uwagę, wyniki wbrew krytykom decyzji Piolego, nie są takie złe - patrząc całosciowo. 3 miejsce tragedią nie jest.
0
Tanger
Tanger
9 stycznia 2024, 19:00
Jeśli dojedzie pewnie w top 4 na koniec sezonu, a gra zespołu się poprawi, to mogą dać mu kolejną szansę. Do tego dochodzi argument ekonomiczny. Jeśli jednak Milan będzie się prezentował tak jak przez ponad 30 spotkań w 2023 r. to może być różnie. Zależy też od dostępności jego ewentualnych następców. Pewne jest jedno, dużo się może jeszcze wydarzyć i dużo zmienić.
1
patoo_07
patoo_07
9 stycznia 2024, 11:59
Obyśmy ich zlali solidnie, żeby im się odechciało grać. Nie trawię Gaspa, Atalanty i ich kompleksu mniejszości.
2
Manolas
9 stycznia 2024, 11:43
Allegri ma więcej meczy w Juventusie niż Pioli w Milanie
1
tommyb1
tommyb1
9 stycznia 2024, 12:35
Tak. Ale z przerwą.
0
MilanHomer
MilanHomer
9 stycznia 2024, 13:16
tommyb
Ale kontrakt miał ważny ;)
1
MilanHomer
MilanHomer
9 stycznia 2024, 11:37
Allegri nie łapie się w statystykę?
Na kontrakcie w Juve chyba od 2016, albo wcześniej.

* Zerknąłem, od 2014 w Juve.
Najdłużej pracujący, z małą przerwą na płatny urlop.
1
nokoments
9 stycznia 2024, 11:26
Co za długo to niezdrowo :P
1
Tanger
Tanger
9 stycznia 2024, 11:21
Oby latem został już tylko Gasperini. W Milanie najwyższy czas na zmiany. Pozostaje trzymać kciuki, żeby Pioli godnie się pożegnał (mając na myśli wyniki) i nastąpiło nowe otwarcie, z nową energią, pomysłami i sztabem przygotowania fizycznego.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
9 stycznia 2024, 11:36
Może zamiana? Byłoby ciekawie;)
0
kamilus
kamilus
9 stycznia 2024, 12:10
"Tańczący" Gasperini w Milanie? WTF?
1
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 11:06
Tylko, że Gasperini ze śmiesznym budżetem dokonywał cudów, to on sprawił, że Atalanta na stałe zagościła w top10 serie a. Wzniósł klub na wyższy poziom. Z drugiej strony Stefek, studnia bez dna, notujący prawie co sezon wyniki poniżej budżetu, pracuje tu tak długo tylko dlatego, że właścicielom brakuje jaj.
3
Vol'jin
9 stycznia 2024, 11:15
no niezła odklejka

Wicemistrzostwo i Scudetto to były wyniki poniżej budżetu czy wynik ponad stan?

krótka pamięć kibica
15
Piotrek1899
Piotrek1899
9 stycznia 2024, 11:15
Studnia bez dna? Gdzie? Kiedy? W Milanie? Wiesz, ja rozumiem niechęć do Piolego, bo też mnie często osłabia swoimi decyzjami, ale bądźmy obiektywni. Pisanie takich rzeczy, to jest totalna odklejka. Gdyby tak było, to tacy kolesie, jak Vranckx, Origi, czy Ballo-Toure nigdy by tu nie trafili. Owszem, przed tym sezonem zarząd trochę zaszalał na rynku, ale wcześniej? Bez przesady. Ba, uważam, że Gasperini w Bergamo przez te lata miał dużo lepsze warunki do pracy. Zero presji, niezły budżet. Atalanta, to jest świetnie zarządzany klub po prostu.
6
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 11:39
Wy jesteście odklejeni. Budżet płacowy i transferowy Milannu w latach 2019-2024 to zawsze top3 ligi, przez większość czasu top2, a chyba w jednym sezonie za Maldiniego mieliśmy obiektywnie najwięcej, bo drugi budżet płacowy, ale dużo więcej na transfery. Z takimi budżetami Pioleł zrobił miejsca 6, 2,1,4(5!) i teraz jest na 3. Jeśli scudetto było lekko ponad stan, to już 2 miejsce to zdecydowany poziom 0. Pierwszy sezon na 6 nie był w pełni jego, ale i tak wyszedł średnio. Ubiegłoroczne 5 miejsce to 3 miejsca poniżej wyniku. Gra w obecnym sezonie też jest poniżej możliwości i to grubo biorąc pod uwagę transfery. Na przestrzeni kilku sezonów tylko w jednym udało się coś zdziałać w pucharach i to dzięki wybitnie łatwej drabince. To nie był ani finał, ani zwycięstwo, a jedynie top4, co i tak uznajemy za sukces biorąc pod uwagę budżety drużyn z anglii czy hiszpanii, natomiast przez większość czasu w pucharach Milan prezentuje się zbyt słabo. Jak dla mnie chłop jest pod kreską i to z każdym miesiącem coraz bardziej, a wy go wychwalacie bo scudetto zdobył raz. Milanem, gdyby to zrobił Monzą, albo chociażby Atalantą to rozumiałbym uwielbienie, ale żadnego cudu nie dokonał, mając 2-3 budżet w lidze zdobycie trofeum od czasu do czasu jest normą, a nie cudem. Od kilku sezonów serie a nie jest tak zdominowana przez jeden zespół jak bundesliga czy ligue1. Moim zdaniem wy macie mega odklejkę związaną z nostalgią, zespół przez lata grał gówno i nagle po dekadzie udało się zdobyć scudetto i teraz Pioleł już na zawsze będzie uwielbiany bardziej niż na to zasługuje. Nie odbieram mu sukcesu, będzie już zawsze trenerem, który zdobył dla klubu puchar, ale na przestrzeni tylu sezonów tych zwycięstw było po prostu za mało.
2
k__f__c
9 stycznia 2024, 11:42
Studnia bez dna xD
1
Vol'jin
9 stycznia 2024, 12:04
Milan nigdy nie miał budżetu płacowego na poziomie top 3 w lidze (przynajmniej za kadencji Eliottu/Piolego)

Juve i Inter od lat wydają najwięcej. Roma też. Napoli do momentu odejścia K2 i Insigne też wydawała więcej od Milanu.

Milan utrzymuje średnii budżęt płacowy na poziomie 90 mln brutto (terraz wzrośnie przez brak dekretu) więc pisanie o jakimś top 2 budżecie to jest wielka bujda na resorach

Edytowano dnia: 9 stycznia 2024, 12:14
3
Corsa
Moderator Corsa
9 stycznia 2024, 12:10
Milan od lat wydaje bardzo dużo i od lat nie mógł wejść do top4. Przed Piolim klub non stop oscylował w okolicach 6 miejsca, a nawet i kończył niżej.

Dzięki Piolemu od kilku sezonów mamy ciągłość w LM, półfinał tych rozgrywek, a po drodze zdobyliśmy majstra.

No ciężko nie nazwać tego przejściem na wyższy poziom.
1
karp_fso
karp_fso
9 stycznia 2024, 12:56
Mówiąc o wydatkach na transfery i pensje warto zaznaczyć z jakiego poziomu kadry startowaliśmy - najpierw trzeba było posprzątać po Berlu, a potem po Chińczykach (który fakt, faktem zostawili kilku niezłych piłkarzy typu Kessie, czy Hakan, ale też trzeba było to ułożyć).

Punkt startowy u nas był marny, dlatego np. przez ostatnie 3 lata zmagaliśmy się z chronicznym brakiem ławki rezerwowych na niektórych pozycjach, albo słabo obsadzonym prawym skrzydłem.
1
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 13:58
Mamy od 2019, 3 najwyższy budżet płacowy prawie na równi z Interem, później 4, ale nigdy 5. A wydatki na transfery albo top1 albo top2 chyba tylko raz top3. Wydaje mi się, że w jednym z sezonów jak zsumujesz płace i transfery to wydaliśmy więcej niż Juve. Przez część sezonów zsumowane wydatki na płace i transfery są wyższe niż te w Interze, Romy nie ma nawet co porównywać bo oni na transfery prawie nie wydają, a płace mają ciut wyższe od nas i to tylko w 2 ostatnich latach, są znacznie biedniejsi. Na przestrzeni 5 lat Pioleła zawsze mieliśmy budżety w okolicach 2-3 miejsca średnio, a w lidze nie zajmujemy średnio 2-3 miejsca tylko 3-4. Można wymyślać przeróżne argumenty, że Giampaolo czy Gattuso spieprzyli, że Berlusconi czy Chińczycy byli słabi, ale wszystkie klubu w lidze miały jakieś problemy i zawsze znajdzie się coś żeby naciągnąć. Jak dla mnie Pioleł jest pod kreską i 5 lat to wystarczający czas. Trenerów jest wielu i jeśli obecny nie osiąga dobrych rezultatów, a co najwyżej przyzwoite to trzeba go wymienić szukając lepszego.
0
Vol'jin
9 stycznia 2024, 14:41
skoro chcesz to LGDS i Calcio Di Finanza co do pensji

19/20 Juve 294 Inter 139 Roma 125 Milan 115 Napoli 103
(https://www.spazionapoli.it/2019/09/10/serie-a-stipendi/)
20/21 Juve 236 Inter 149 Roma 112 Napoli 105 Milan 90
https://blablive.com/stipendi-serie-a/
21/22 Tu mam największy problem by coś znaleźć bp nie jest Roma uwzględniona
Juve 174 mln Inter 125 Napoli 110 Milan 82
22/23 juve 156 mln Inter 128 mln Roma 86 mln Milan 85 mln Napoli 68
https://www.calcioefinanza.it/2023/06/19/quanto-costa-un-punto-in-serie-a-classifica-inter-juve-milan/

obecny sezon Milan dalej jest 4 we Włoszech

https://sport.sky.it/calcio/serie-a/2023/11/16/serie-a-2023-2024-monte-ingaggi

więc jak to 2 pensja w lidze?
0
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 15:24
Czemu masz w każdym linku inne źródło, I czemu roma w tych wczesnych latach jest na 3, jak szperałem w googlu ostatnio to Roma była na 3 ale w obecnym sezonie i sezon temu, a w 2019-2021 była chyba 4 albo nawet 5.
0
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 15:37
W sumie teraz pogrzebałem i jeszcze inaczej to wychodzi, np. przewaga Juve na starcie jest większa. Jest jakaś jedna strona, która ma zliczone wszystkie dane za wszystkie lata? Niektóre mają dane kompletnie z dupy.
0
Vol'jin
9 stycznia 2024, 15:38
Bo ciężko znaleźć zbiorczy temat co do pensji. Indywidualnie/zespół jest łatwiej

z sezonu 19/20 i 20/21 są screeny z LGDS i na to się te strony powołują.
0
Salas89
Salas89
9 stycznia 2024, 16:00
Trzesuaf Vol'jin wg capology AS Roma w sezonie 21/22 wydała na pensje 99mln brutto.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 stycznia 2024, 10:31
Stefano Poli - szkodnik, Interista który pracuje na drugą gwiazdkę na koszulce swojego ulubionego klubu. Fenomenalna umiejętność wypinania pośladków przy okazji każdych derbów i każdej walki z Interem.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
9 stycznia 2024, 10:54
Yyyy, może idź się leczyć?
5
Rafał0209
9 stycznia 2024, 11:12
Pioli to ścisły top we Włoszech ba wręcz idealny trener na obecną politykę klubową, czyli do wybudowania nowego stadionu, zarazem utrzymywania klub w top4 jak i rzeźbienia z tego co podczas mercato dostaje, Pioli to nie trener na prowadzenie gwiazd jak Klopp Carlo czy Guardiola i walki o LM gdzie na najwyższym poziomie liczą się malutkie szczegóły, ale na obecny Milan jest bardzo dobry co potwierdzają sami gracze, jedyny zarzut to ten że nie chce wywalić sztabu przy którym mamy tyle kontuzji, bo nie oszukujmy się na tyle urazów być nadal w top3 gdzie co mecz nie ma ciągłości i trzeba rotować składem to i tak osiąga genialne wyniki. zdrowa kadra nie jest najsilniejsza w lidze a on z tyloma urazami jest 3 po pierwszej rundzie, jeżeli właściciel nie ma w planach przeskoku jakościowego czyli wydawania na głośne transfery znanych zawodników i walki o najwyższe cele, to zastanowił bym sie 100 razy nad zmianą łysego, bo jestem pewien że z obecną polityką i zespołem 90% trenerów świata nie osiągnie lepszych wyników.
2
Tanger
Tanger
9 stycznia 2024, 11:18
Pioli jest nieudolny i często irytujący, ale posądzanie go o sabotaż na rzecz Interu to już lekka przesada.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 stycznia 2024, 11:20
Stefano Pioli - facet, który w duecie z Ibrą odmienił oblicze Milanu. Nieoczywisty bohater, odpowiedzialny za przywrócenie emocji u wszystkich kibiców.

Dał nam radość, wicemistrzostwo, scudetto, wprowadził zespół do LM, gdzie zameldowaliśmy się w półfinale, gdzie przez wiele lat szczytem ambicji było wyłącznie zakwalifikowanie się do tych rozgrywek, za sprawą osiągnięcie czwartego miejsca w lidze.

Być może jego system ostatnio wypalił się, a on sam pogubił, ale bierzmy poprawkę na to, że zaszły bardzo duże zmiany w kadrze oraz zarządzie.

Od połowy zeszłego sezonu jestem za zatrudnieniem nowego szkoleniowca, jednak uważam, że tak cierpkie słowa w stosunku do Stefana są nie na miejscu. Szkodnikiem można nazwać Ostiego, ale nie gościa, który tyle z tym klubem osiągnął.
6
Trzesuaf
9 stycznia 2024, 11:41
Corsa, jakby odszedł po tamtym sezonie, to byłby dla nas bogiem, jeden gówno sezon każdy by mu wybaczył, ale on nie ma takiego honoru i teraz rozmienia się na drobne. Oczywiście żadnym interistą nie jest, jest po prostu słaby, nie ewoluuje i osiąga kiepskie wyniki.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 stycznia 2024, 11:50
Trzesuaf

Nie odszedł, jest dalej trenerem Milanu i szacunek mu się należy. A poza tym myślę, że nikt go tutaj nie wielbi, po prostu ludzie dobrze mu życzą ze względu na to, gdzie pracuje. A ten z góry obraża go na każdym kroku, jak jakiś psychopata.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 stycznia 2024, 11:57
@ Trzesuaf, po części się z Tobą zgodzę, ale też potrafię zrozumieć Stefana. Do tej pory był przeciętnym trenerem, który nie mógł zagrzać miejsca w jednym klubie dłużej niż dwa sezony.

W Milanie nie dość, że udało mu się zadomowić, to jeszcze osiągnął sukcesy. Ciężko go winić, że kurczowo trzyma się marzeń i chciałbym, aby ta chwila trwała.

Byłbym podirytowany gdyby chodziło o kurczowe trzymanie się stołka, ze względu na kasę, ale tutaj mam pewność, że jemu na tym klubie zależy i szczerze chciałby jeszcze dać coś więcej od siebie.

Zwyczajnie jego formuła mogła się już wyczerpać, a on sam niestety nie jest obiektywny i może tego nie zauważać.
0
Matim
Matim
9 stycznia 2024, 10:08
Tutaj * przy Allegrim powinna być, bo łącznie w Juve pracuje dość długo, tylko nie ciągiem ;)
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
9 stycznia 2024, 10:40
Ciekawe ile Mourinho ma łącznie meczy w SerieA
0
Von Strauss
9 stycznia 2024, 10:55
W zasadzie Allegri miał tylko sezon przerwy od bycia na kontrakcie w Juve (20/21), bo umowę w 2017 przedłużył do 2020 i jak go zwolnili to dalej mu płacili xD
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się