SCUDETTO


Pogrzeb zamiast wesela: Milan - Atalanta 1:2

10 stycznia 2024, 19:44, cinassek Aktualności
Pogrzeb zamiast wesela: Milan - Atalanta 1:2

To Atalanta zagra w półfinale Pucharu Włoch. Milan strzelił gola jako pierwszy w pojedynku na San Siro z rywalem z Bergamo, ale później stracił dwie bramki i kolejny raz marzenia o sięgnięciu po Coppa Italia mediolańczycy mogą przełożyć na kolejny rok.

W pucharowych derbach Lombardii bardzo długo na boisku nie działo się po prostu... nic. Wszystko zaczęło zmieniać się po upływie nieco ponad pół godziny gry. Charles De Ketelaere zgrał piłkę głową do Martena de Roona, a Holender naciskany od tyłu przez swojego rodaka, Tijjaniego Reijndersa, staranował Matteo Gabbię. Dla nowego-starego obrońcy Milanu i pomocnika Atalanty zakończyło się to przymusowymi zmianami, a z czerwoną kartką ze strefy technicznej wyleciał Gian Piero Gasperini, który domagał się rzutu karnego.

W 45. minucie rossoneri otworzyli wynik meczu. Dwójkową akcję lewą flanką w swoim stylu przeprowadzili Rafael Leao i Theo Hernandez - Francuz zgrał piłkę wbiegającemu w pole karne Portugalczykowi, a ten nie dał szans Marco Carnesecchiemu. To jednak nie wystarczyło mediolańczykom, by prowadzić do przerwy. W kolejnej akcji Emil Holm podał do Teuna Koopmeinersa, a ten uderzeniem z kilkunastu metrów po dalszym rogu pokonał Mike'a Maignana i było 1:1.

W drugą odsłonę lepiej weszli goście. I o ile najpierw Maignan dobrze interweniował po mocnym uderzeniu Koopmeinersa, o tyle w 59. minucie był już bezradny. Holender podszedł do rzutu karnego podyktowanego za faul Alexa Jimeneza na Aleksieju Miranczuku i pewnie pokonał Francuza.

Kolejne zmiany personalne i próby na boisku nie zmieniały niczego. La Dea nie musiała pokazywać już nic wielkiego, a rossoneri i tak nie byli w stanie zagrozić Carnesecchiemu. Po słabym występie Milan odpadł z Pucharu Włoch już w ćwierćfinale i marzenia o sięgnięciu po to trofeum po ponad 20 latach przerwy można odłożyć na kolejny sezon.

Milan - Atalanta 1:2 (1:1)

Bramki: Leao 45' - Koopmeiners 45+2'

Żółte kartki: T. Hernandez 58', Leao 80' - trener Gasperini 38', 39', Ederson 90'

Czerwona kartka: trener Gasperini 39' (za dwie żółte)

AC MILAN (4-3-3): Maignan - Calabria (62' Simić), Gabbia (39' Kjaer), T. Hernandez, Jimenez (62' Terracciano) - Musah, Reijnders (73' Adli), Loftus-Cheek (73' Giroud) - Pulisic, Jović, Leao

ATALANTA BC (3-4-2-1): Carnesecchi - Scalvini (86' Hien), Djimsiti, Kolasinac - Holm, De Roon (42' Pasalić), Ederson, Ruggeri (78' Zappacosta) - Miranczuk, Koopmeiners (86' Muriel) - De Ketelaere (78' Scamacca)

Sędzia główny: Marco Di Bello (Brindisi)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



878 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Max82
Max82
10 stycznia 2024, 23:07
Meczu nie oglądałem więc nie będę komentować przebiegu spotkania ale widzę że graliśmy w przewadze jednego zawodnika to wypadałoby wygrać ten mecz ...
0
_GAHU_
_GAHU_
10 stycznia 2024, 23:10
Nie. Graliśmy bez jednego zawodnika z cieniem Jovića na 9. Tak na poważnie to 11 na 11 a czerwo pewnej Ci pokazuje bo dostał je Gasperini
1
Solan0
Solan0
10 stycznia 2024, 23:17
Jakiej przewadze? Chociaż sprawdź kto dostał ta czerwoną zanim zaczniesz coś komentować....
0
palonettoACM
palonettoACM
10 stycznia 2024, 23:07
Krok do przodu, dwa kroki do tylu. Po raz enty w tym sezonie.
2
Milanistaod95
Milanistaod95
10 stycznia 2024, 23:06
myslalem ze serie a. to nie chce mi sie ogladac, bo i tak w sumie koniec. Zawsze jestem spozniony i niedoinformowany o meczu xD
0
patoo_07
patoo_07
10 stycznia 2024, 23:06
Wszyscy chyba zgodni, że nasz niesamowity trenerzyna położył ten mecz
2
Gzikuu
10 stycznia 2024, 23:07
nie wszyscy XD mecz przecież kontrolowaliśmy i zadecydowały epizody, jak faul Jimeneza XD
1
ksieciunio
ksieciunio
10 stycznia 2024, 23:06
Jeśli wydawało nam się, że trzy wygrane z rzędu, coraz ładniejszy styl gry i więcej młodych graczy w składzie zwiastują nadejście czegoś nowego i lepszego to właśnie Stefan sprowadził nas na ziemię.
12
ZYLION
ZYLION
10 stycznia 2024, 23:08
Raczej zglebowal brutalnie
0
acmti__
acmti__
10 stycznia 2024, 23:05
Mecz dramat w naszym wykonaniu.
Problem w tym, że jak wychodzi pierwsza jedenastka to mam wrażenie że oni już na starcie są przegrani...
Wejdzie jakiś małolat to przynajmniej jakiś szum robi, a ta reszta starych to jest tak przewidywalna i mozolna że aż bolą oczy.
Chyba beż efektu nowej miotły się nie obejdzie, bo ja nie widzę w tej drużyny iskry, a bez tego możesz mieć najlepszych, a dostaniesz łomot że średnim, który nadrobi zaangażowaniem, mentalem.
0
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:07
Jak oceniasz efekt nowej miotły w Napoli?
1
k__f__c
k__f__c
10 stycznia 2024, 23:10
No to dzisiaj małolat zrobił szum, w 45 minucie
0
Paolo03
Paolo03
10 stycznia 2024, 23:11
Nowa miotła xd
Niektórzy za dużo oglądają ekspertów typu Borek czy Smokowski.
0
umbrella
umbrella
10 stycznia 2024, 23:05
Poproszę o ankietę z ocenami.
3
Mara AC
Mara AC
10 stycznia 2024, 23:05
2 połowa to istny DRAMAT IMIENIA STEFANO PIOLEGO
Nie mam pojęcia co to był za pomysł na ten mecz !!!!!!!!!!!!
3
GWIDON1979
GWIDON1979
10 stycznia 2024, 23:05
Mancini z Romy dostał cz.k.
Zagra w lidze z nami czy nie?
0
jachud3
jachud3
10 stycznia 2024, 23:06
Zagra, czemu wszyscy myślą że kartki w lidze i pucharze to jedno?
0
karp_fso
karp_fso
10 stycznia 2024, 23:05
Trzymanie Jovicia na boisku to dzisiaj był skandal, gość nie grał NIC, przeszedł obok meczu. Giroud powinien wejść wcześniej.

Kolejna sprawa to niestety plaga kontuzji, o ile Gabbia dzisiaj padł od zderzenia nie mięśniówki, to jednak sztab Pioliego odpowiada za tę plagę. Umówmy się - ten mecz był do wygrania, ale zabrakło nam jakości w obronie (a czemu nie ma podstawowych obrońców to wiadomo) i jakiegoś zmiennika do ofensywny, który podniesie poziom (ale by się dzisiaj Okafor przydał...). No cóż, szykuje się zero tituli w tym roku, bo nie spodziewam się że w LE coś ugramy.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 stycznia 2024, 23:04
Dajcie nam trenera który chociaż ustawi piłkarzy na swoich pozycjach
Więcej nie wymagam
8
Tanger
Tanger
10 stycznia 2024, 23:11
Dajcie nam Piolego z 2020.
0
patoo_07
patoo_07
10 stycznia 2024, 23:04
Myślę, że w meczu z Romą powinniśmy wyjść w jakimś nowym ustawieniu.
0
Mellion
Mellion
10 stycznia 2024, 23:05
Może 3-5-2? Tego jeszcze nie było :D
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
10 stycznia 2024, 23:05
Albo z nowym trenerem :)
1
Gzikuu
10 stycznia 2024, 23:06
tak! skoro tokiem rozumowania maestro taktyki Musah jest wybiegany, więc nadaje się na wahadło, to na środku ataku powinniśmy obok Giroud zagrać wysokim Kjaerem
2
boro215
boro215
10 stycznia 2024, 23:04
Niby człowiek wiedział, a jednak się łudził...

Pioleł bedzie Piolełem, nawet jakby Zlatan stał za nim i prał go po łysinie to i tak będzie zgrywał alfe i omegę taktyki
1
Milanboy
10 stycznia 2024, 23:05
Pioli miał wpływ na słabą grę obronną Jimeneza? Wszak młody nam ustawił mecz.
0
dykt4tor
dykt4tor
10 stycznia 2024, 23:07
Graliśmy jak pizdy cały mecz, nikt nie wiedział gdzie ma biegać a ty pieprzysz o słabej grze obronnej Jimeneza XD skończ
7
Milanboy
10 stycznia 2024, 23:10
dykt4tor- Nie wiem, Jimenez w niemal każdej akcji obronnej przyprawiał o palpitację serca, czego efektem był karny( choć tam Miranchuk się kładł) , a przede wszystkim brak krycia Holma. I nie , nie skończe.
0
patoo_07
patoo_07
10 stycznia 2024, 23:14
Pioli miał wpływ na idiotyczne ustawienie i to, że piłkarze biegali jak oszołomy. Na prawej stronie wielokrotnie nie było nikogo, Pulisic szukał nie wiadomo czego wszędzie, tylko nie tam gdzie powinien. Bez jaj, nie można być aż takim ignorantem i twierdzić, że przegraliśmy ten mecz przez Jimeneza.
1
boro215
boro215
10 stycznia 2024, 23:19
Milanboy

Nie znudziło ci się na siłę bronić Piolego? Mongoł wyszedł ustawieniem, ktorym zawsze graliśmy piach, postawil Musaha na wahadło, gdzie juz go boisko zweryfikowało i zagrał to samo czego mozna byloby się spodziewać, Puli za Joviciem to nie wiem co robil, po lewej latali jednocześnie Theo, Rafa i Terraciano, gdzie z prawej nic nie wychodzilo, pomoc zakolkowana.

Prawda jest taka że Gasp co mecz czyta Piolego jak z otwartej ksiegi. A z kolei Pioleł nie ma ŻADNEJ odpowiedzi na to, tylko mota się jak gimbaziarz przed pasem po wywiadowce. Gdyby piłkarze byli bardziej perfidni, to olaliby tego potwora taktycznego i ustawili sie sami po staremu

Tylko czekam na jego wywiad pomeczowy, jakimi kocopalami będzie karmił kibiców.
Edytowano dnia: 10 stycznia 2024, 23:23
0
ZYLION
ZYLION
10 stycznia 2024, 23:04
Kiedy go pogonią? Przecież lepiej z nim nie będzie, ten sam schemat od prawie 2 lat i jakieś debilne decyzje i wybory taktyki i składu, teraz znowu kilka paździerzy, ze 3 mecze względne i tak w kółko
0
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:06
To ten sam schemat czy nowe ,,debilne" pomysły?
0
dykt4tor
dykt4tor
10 stycznia 2024, 23:07
Daros może najpierw nauczysz się czytać, potem będziesz komentował?
0
bielik93
bielik93
10 stycznia 2024, 23:04
Jak on mógł ściągnąć Reijndersa a zostawic tragicznego Musaha
6
Mellion
Mellion
10 stycznia 2024, 23:05
Reijnders chociaż coś tam próbował, a Musah to się spotykał o własne nogi i dryblowal samego siebie XD
1
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:08
Liga jest ,,troszke" ważniejsza niż puchar
1
bielik93
bielik93
10 stycznia 2024, 23:08
Kurwa daj spokój przecież jak go widziałem z boku boiskato wiedziałem ze albo poda do tyłu albo tak jak mowisz potknie sie o własne nogi. Idz pan w ch z takim meczem trzeba bylo spać iść bo na rano jutro a tak się człowiek tylko wkurw
1
bielik93
bielik93
10 stycznia 2024, 23:13
Ważniejsza nie Ważniejsza. Grają w Milanie czy kur gdzie. Trzeba zapierd i gryźć murawe. A jak widzi ze gość nic nie wnosi do gry a wręcz przeszkadza to niech go ściąga. Już nie wspominając o Jovicu dzisiaj
0
Mellion
Mellion
10 stycznia 2024, 23:04
Wcześniej tego nie mówiłem ale teraz mam serdecznie już tego dosyć: Pioli Out.

Niech dociągnie ten sezon jakoś do końca, a potem się niech stąd wynosi. W jego miejsce brać De Zerbiego. Drugi sezon zapewne bez Pucharu, progresu w ogóle nie widać, mimo że było wydanych sporo pieniędzy na transfery, a większość tych meczy ogląda się z bólem na twarzy. Zero radości z gry, zero pomysłu, ani polotu. Po prostu mizeria. Czas to w końcu skończyć.
5
ZYLION
ZYLION
10 stycznia 2024, 23:04
Długo się trzymałeś
0
Pablo78
Pablo78
10 stycznia 2024, 23:04
jović,pulisic musah grają dno a trener ich trzyma cały mecz....zamiast wpuścić choćby zeroli czy chakę....no trener widać nawet wniosków z przegranego z ligi z bergamo nie wyciągnął.
0
Corsa
Moderator Corsa
10 stycznia 2024, 23:03
Juventusowi daliby karnego ;)
2
Milanboy
10 stycznia 2024, 23:03
No mógł dać chociaż rożnego kuźwa. Jezu jaki to był żałosny mecz w wykonaniu naszych podopiecznych. Musah dramat, Jović bez komentarza, Puli w drugiej połowie dramat, Theo także bez szału, zmiennicy prócz Adliego nie zrobili nic, a zwłaszcza Simić który nie wiedział co zrobić z piłką przy nodzę i jedyne co robił to odgrywał do Pulisica , a ten karny z Miranchukiem moim zdaniem dyskusyjny, bo przed kontaktem Rosjanin ewidentnie się kładł i tutaj nie musiał wcale na to wskazać, aczkolwiek Jimenez w defensywie jest zbyt nieopierzony.

Słabo, powinniśmy ten mecz wygrać , ale daliśmy koncertowo ciała, ale z drugiej strony jak nie masz środkowych obrońców do gry prócz jedynego Kjaera to czego się spodziewać po tym Milanie? Trzeba pamiętać, że mecze wygrywa się obroną, a my tego nie posiadamy.
0
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
10 stycznia 2024, 23:04
Akurat karny dla Atalanty jest bezdyskusyjny. Skasował go książkowo...
3
Milanboy
10 stycznia 2024, 23:06
MilanistaMarcin- Nie wiem, moim zdaniem Miranchuk już się kładł i szukał faulu, ale że był kontakt to arbiter się z tego wybroni.
1
slavio
slavio
10 stycznia 2024, 23:03
Szkoda ale byli lepsi teraz roma bedzie groznie
1
sKUBAniec
sKUBAniec
10 stycznia 2024, 23:03
Bardzo dobry mecz, ten z Empoli. Czyli wyjątek od reguły, którą jest po prostu żenada. Muszę sprawdzić czy jest jakaś regularność w tym kiedy Milan gra dobry mecz i tylko te mecze oglądać. Może to jest możliwe do ustalenia. Plus, brak dogrywki. Minus, cała reszta. Forza.
0
Yankee Doodie
Yankee Doodie
10 stycznia 2024, 23:03
Przecież ta piłka leciała w światło bramki. Jaka ręka przy ciele jak ona odstawała z 30 cm od tułowia
Edytowano dnia: 10 stycznia 2024, 23:04
2
MediolMann
MediolMann
10 stycznia 2024, 23:03
Nie ma co zwalać na Piolego.
Większość meczu z bardzo dobrym przeciwnikiem spokojnie kontrolowaliśmy i przez dwa frajerskie błędy straciliśmy gole z niczego.
Trudno to zrzucać na trenera.
4
Jogin
10 stycznia 2024, 23:03
Mam nadzieję, że to ironia, bo jedynie co kontrolowaliśmy to własny chaos, z którego nic nie wynikało.
1
jachud3
jachud3
10 stycznia 2024, 23:03
O stary, bierz połowę...
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
10 stycznia 2024, 23:03
Niezły troll ale nie przejdzie
1
szyka
szyka
10 stycznia 2024, 23:04
To chyba gasperini kontrolował mecz I przyjął nas na swojej połowie jak inter....
2
Milanboy
10 stycznia 2024, 23:04
Też tak uważam, że Pioli niczemu zbytnio nie zawinił. Dyskusyjny karny, Jimenez który zawinił przy pierwszej bramce wraz z Maignanem , no i arbiter który nie pomagał w meczu, aczkolwiek nasi piłkarze nie podołali zadaniu, bo byliśmy tak niechlujni, że aż szkoda tego komentować.
2
dykt4tor
dykt4tor
10 stycznia 2024, 23:05
Ja bym mu zaproponował kontrakt bezterminowy i postawił statue na San Siro, albo na zrobić nasz nowy stadion na wzór łysej bani naszego mistera, to by było coś.
1
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
10 stycznia 2024, 23:08
Gdyby mecz miał tylko jedną połowę mógłbym się zgodzić. Niestety druga połowa była ... Nawet nie wiem jakich słów na to użyć!
1
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:09
To jak wyglądał mecz do 1 bramki dla atalanty? Nie było pełnej kontroli, wcale.
1
Boateng93
Boateng93
10 stycznia 2024, 23:03
Jak Pioli był betonem tak się odpalił w tym sezonie, że wszyscy grają nie na swoich pomysłach, on chyba sam nie wie też gdzie mają grać. Może niech ten Abate te 3 miejsce do czerwca dowiezie?
0
Tanger
Tanger
10 stycznia 2024, 23:03
A już było tak miło, ale się skończyło. Pioli pała za dzisiejszy mecz i nie ma nawet o czym dyskutować. Milan pokazał dzisiaj swoje paskudne oblicze i na własne życzenie dał się wywalić z pucharu, którego nie wygrał od 20 lat i nie wygra ponownie.
1
gago1145
gago1145
10 stycznia 2024, 23:02
Była ręka, ale opuszczona wzdłuż ciała, co on miał z nią zrobić? uciąć ją sobie? NIE MA ŻADNEGO KARNEGO. Bądźcie obiektywni ludzie XD
Edytowano dnia: 10 stycznia 2024, 23:03
5
Yankee Doodie
Yankee Doodie
10 stycznia 2024, 23:03
Tak
0
Bandon
10 stycznia 2024, 23:08
A co mnie to obchodzi, że nie mógł nic z nią zrobić? Był strzał na bramkę, a ręka zatrzymała strzał lecący w światło bramki. Mógł skakać inaczej.
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 stycznia 2024, 23:02
Atalanta drugi raz nad wyjaśnia. To co rewanz też w plecy w lidze ?
0
Grande
Grande
10 stycznia 2024, 23:02
Łatwiejszej drogi do finału chyba się nie dało mieć. I niestety znowu Juve z pucharem w gablocie.
0
Jaca23
Jaca23
10 stycznia 2024, 23:02
Góra złota dla tego kto wytłumaczy dlaczego my dzisiaj wyszliśmy 3-4-3.

#PioliOut
4
86rl
86rl
10 stycznia 2024, 23:02
Zastanowi się ktoś w końcu nad zmianą trenera? Człowiek z białą laską nawet "widzi", że ta formuła się wypaliła...
2
brezdi18
brezdi18
10 stycznia 2024, 23:02
Drugi raz Atalanta przyjezdza na San Siro i drugi raz wygrywa a ja mam wrażenie że oni nawet się szczególnie nie wysilili. Ogólnie mam wrażenie że żadna z czołowych drużyn nie ma z nami żadnego problemu bo nas po prostu rozgrywają taktycznie jak dzieciaki
7
MrCostacurta
MrCostacurta
10 stycznia 2024, 23:03
No dokładne. A że wygraliśmy z Cagliari i Empoli to już była niemal euforia że koniec kryzysu.
0
piwoacm1899
piwoacm1899
10 stycznia 2024, 23:20
@brezdi18
A kiedy przyjechała pierwszy raz i wygrała ?
0
Cactus
10 stycznia 2024, 23:01
Pioli taktyk. Jego decyzje przyniosły tylko chaos.
1
Rossu
Rossu
10 stycznia 2024, 23:01
Przecież to był 1000% karny, to jest niepojęte.

Nie dość, że Pioli nas wyruchał, to jeszcze Di Bello.
2
Corsa
Moderator Corsa
10 stycznia 2024, 23:06
Był odwrócony plecami, nie widział piłki, więc zagranie na dobrą sprawę nie było intencjonalne, a sam strzał był daleki od bramki.
0
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:10
Intecje w tym wypadku nie mają nic do rzeczy
1
k__f__c
k__f__c
10 stycznia 2024, 23:01
To nas młodzian zalatwił tym faulem
0
Demick
Demick
10 stycznia 2024, 23:01
Jak nie karny, to chociaż rożny kolejny powinien być.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
10 stycznia 2024, 23:01
No to LM nie ma, pucharu nie ma, nadal zostawiać pioleła?
2
Gzikuu
10 stycznia 2024, 23:02
Jest trzecie miejsce na jesień. przestań obrażać naszego Trenera
0
pijanyroman
pijanyroman
10 stycznia 2024, 23:02
No przeca top 4 jest, LM za rok będzie, =suma(A1:A2), wszystko git
0
Jaca23
Jaca23
10 stycznia 2024, 23:01
Sędzia stwierdził, że zaoszczędzi wszystkim oglądania tej żenady.
10
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
10 stycznia 2024, 23:03
Może to i lepiej bo jak pierwsza połowa była jako taka, to o drugiej lepiej zapomnieć...
0
Tanger
Tanger
10 stycznia 2024, 23:05
I swojego błazeńskiego oblicza również. Di Bello jak zwykle na poziomie mułu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 stycznia 2024, 23:01
Cardinale to dziś powinien chyba osobiście z Piolim porozmawiać.

Czekam na wypowiedź trenera po meczu. Kwiatki gwarantowane...
Edytowano dnia: 10 stycznia 2024, 23:02
1
nokoments
nokoments
10 stycznia 2024, 23:00
di bello kutafon, przekręcił nas
0
Zirytowany
Zirytowany
10 stycznia 2024, 23:02
Nie zasłużyliśmy na awans, taka jest prawda a nie szukanie winy u sędziego.
2
nokoments
nokoments
10 stycznia 2024, 23:00
di bello kutafon, przekręcił nas
0
Jogin
10 stycznia 2024, 23:00
O Leao kuleje schodząc, a szkoda zmarnowanego wieczoru...
1
Skot Łilson
Skot Łilson
10 stycznia 2024, 23:00
Powiem tak, czy Pioli jest do zwolnienia? Na 90 procent tak ale po sezonie bo wydaje się z nim że dociągniemy do top4. Abate tej gwarancji nie da. Chyba że zaczniemy przegrywać seryjnie w lidze albo się skompromitujemy w LE..
Niech ktoś mnie powie po co te kombinacje alpejskie z 3-4-3? Powiem tak, jeśli nas psim swędem pokonuje drugi raz u siebie mierna Atalanta z CDK i Miranchukiem z przodu to my nie mamy o czym gadać. Z czym do ludzi?
Jimenez? Nie rozumiałem zachwytów nad nim abstrahując od mega kontrowersyjnego karnego. Ale zaraz przyjdzie tu jakiś łeb z logiem Interu i będzie mi wmawiać że wszystko jest ok. Dziwnym trafem większość kontrowersji jest przeciwko nam. Co do młodych to nasz Barthesagi wydaje się solidniejszy, choć mniej efektywny od Hiszpana.
Leao poza szybkością niewiele wnosi do gry niestety, próbuje ale nic z tego.
0
banan1899
banan1899
10 stycznia 2024, 23:05
Też mam takie wrażenie co do Jimeneza. Barthesagi fizycznie znacznie lepiej wygląda. Terraciano też jest lepszy.
0
szyka
szyka
10 stycznia 2024, 23:07
Jeśli ktoś uważa, że pioli jest gwarantem top4 to jest niezłym optymistą....
1
Skot Łilson
Skot Łilson
10 stycznia 2024, 23:14
Nigdzie nie napisałem że jest gwarantem ;) poza tym nie widzę na tę chwilę nikogo kto będzie na pewno lepszym wyborem
1
nokoments
nokoments
10 stycznia 2024, 23:00
di bello kutafon, przekręcił nas
0
Szczechu1899
Szczechu1899
10 stycznia 2024, 23:00
Co jest xddd, przecież nawet jak nie karny to powinien dać dograć róg
1
Yankee Doodie
Yankee Doodie
10 stycznia 2024, 23:00
Jak tu karny powinien być xDD
0
umbrella
umbrella
10 stycznia 2024, 23:00
Mógł to gwizdnąć, mógł nie gwizdnąć.
Edytowano dnia: 10 stycznia 2024, 23:01
0
Gzikuu
10 stycznia 2024, 23:00
Obrzydliwy sabotażysta na naszej ławce. No ale jego Inter odpadł wcześniej, to nie mógł dopuścić żeby nam się udało. W innym wypadku nie obracałby całego naszego planu na grę o 180 stopni nie wiadomo po co.

Rok temu odpadł w pierwszej rundzie PW, a i tak jego zwolennicy piszą wciąż coś o jego sukcesach. Teraz odpadamy w drugiej rundzie i aż się boję huraoptymizmu przy rozliczaniu go.

Niech tu przyjdzie Kazimierz Moskal, Conte, ktokolwiek. Już mi wszystko jedno. Niech tylko coś w drgnie na plus w tej drużynie i skończy się niszczenie poszczególnych zawodników, którzy wiemy, że potrafią albo mają potencjał, żeby błyszczeć.

To jasne, że nie będziemy zawsze wygrywać, ale dość już oglądania pseudofutbou w naszym wykonaniu. Nasze mecze są najzwyczajniej męczące i potęgują wku.. zdenerwowanie.
4
Daros
Daros
10 stycznia 2024, 23:02
Aż się odechciewa czytac
3
Gzikuu
10 stycznia 2024, 23:03
Jest na to dobre wyjście - można nie czytać. nie dziękuj
1
Paolo03
Paolo03
10 stycznia 2024, 23:08
Widać ze ciężko z opanowaniem emocji
0
Boateng93
Boateng93
10 stycznia 2024, 23:00
To nas odarli z jakichkolwiek emocji już pół roku przed końcem sezonu xD
1
milan2002
milan2002
10 stycznia 2024, 23:00
No to żegnamy Puchar Włoch 2024. Nie sądziłem, że wygramy te rozgrywki, ale myślałem, iż dojdziemy do półfinału lub nawet finału.
0
pwentrys
pwentrys
10 stycznia 2024, 23:00
Pioli zrobił wszystko żeby to przegrać. Za dobrze grali ostatnio XD.
4
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się