SCUDETTO


"Nikt mu tego nie zabierze. Sam sobie to wyrwał". UDINESE 2-3 AC MILAN

20 stycznia 2024, 19:52, Presidente Aktualności

Kwadrans przyszło czekać na pierwszą groźną akcję w wykonaniu Milanu. Wówczas to Rafael Leao z lewego skrzydła znakomicie wyłożył piłkę w pole karne do Giroud, ale ten oddał strzał, który w fenomenalnym stylu obronił Okoye. Chwilę później napastnik Milanu mógł się zrehabilitować, ale po dośrodkowani Theo Hernandez z głębi pola, znajdujący się w polu karnym Udinese, Giroud, jedynie musnął piłkę, którą po chwili złapał golkiper Udinese. W 24' minucie to gospodarze mogli wyjść na prowadzenie. Wówczas Ebosele zakręcił obrońca Milanu i wyłożył piłkę Lorenzo Lucce na 5 metr, ale ten nie trafił w futbolówkę, którą po chwili wybił Kjaer. W 30' minucie kolejną okazję do strzelenia bramki mieli ponownie rossoneri, kiedy to Theo Hernandez z lewej strony wycofał na jedenasty metr do Giroud, ale ten za szybko wbiegał, przez co minął się z piłką. Podobne problemu nie miał kilkanaście sekund później Loftus Cheek, do którego w podobnym stylu zagrał Theo, a ten pewnym strzałem pokonał Okoye. W 34' minucie niestety byliśmy świadkami przerwania meczu, gdyż Mike Maignan zgłosił arbitrowi, po raz drugi już, że z trybuny zajmowanej przez fanów Udinese dobiegają do niego przyśpiewki na tle rasistowskim. Po kilku minutach Maresca wznowił spotkanie. Przerwa dobrze podziałała na gospodarzy. W 42' minucie Lazar Samardzić przed polem karnym zwiódł Kjaera, a następnie oddał mierzony strzał tuż przy samym słupku. Mike Maignan był bez szans, nawet nie drgnął. Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 1-1.

Druga połowa także rozpoczęła się bez polotu i długo się niewiele działo. Z jednym wyjątkiem. W 48' minucie piłkarze Milanu o mały włos nie doprowadzili do sytuacji, w której dwóch ofensywnych graczy Udinese wyszłoby sam na sam z Maignanem. Na szczęście błąd Calabrii w środku pola naprawił wślizgiem Gabbia, choć w przypadku nieudanej interwencji mogło być rożnie. Następny warty odnotowania epizod mieliśmy jednak dopiero w 59' minucie, kiedy to z prawej strony dośrodkowywał Pulisic, a głową uderzał Giroud, ale jego strzał obronił Okeye. Niestety, kilka minut później w obronie Milanu doszło do szeregu rażących błędów, które doprowadziły do tego, że Thauvin wyprowadził gospodarzy na prowadzenie. Największy błąd popełnił niewątpliwie duet Reijnders - Theo, który mając przed sobą Thauvina, tak się zamotali, że gracz Udinese, mimo swojego błędu w prowadzeniu piłki, minął ich i z bliskiej odległości pokonał Maignana. W 72' minucie Udinese mogło podwyższyć prowadzenie, ale kontrę przerwał ponownie Gabbia wślizgiem w polu karnym Milanu. Kiedy wydawało się, że Milan będzie musiał pogodzić się z utratą punktów to w 83' minucie nadzieję na zwycięstwo dał Luka Jović, który tzw. szczupakiem dobijał strzał Giroud, który trafił w poprzeczkę, a piłka następnie odbiła się na linii bramkowej. Na szczęście dopadł do niej Jović i wpakował do siatki. W doliczonym czasie gry z kolei bohaterem został Noah Okafor. Po zagraniu z rzutu rożnego, piłkę strącił Giroud, ta spadła pod nogi Okafora, a ten z kilku metrów zapakował ją do bramki. Coś co wydawało się niemożliwe, spełniło się. Milan w końcówce wyrwał zwycięstwo i dopisał sobie 3 punkty!

UDINESE CALCIO (3-5-2): Okoye; Joao Ferreira, Perez, Kristensen; Ebosele (60' Ehizibue), Lovrić, Walace, Samardzic (60' Payero), Kamara; Pereyra (46' Thauvin), Lucca (76' Success)

Rezerwowi: Silvestri, Padelli, Masina, Zarraga, Success, Tikvic, Ehizibue, Camara, Brenner, Thauvin, Kabasele, Giannetti, Payero, Zemura

AC MILAN (4-3-3): Maignan; Calabria (75' Florenzi), Kjaer, Gabbia, Theo; Loftus-Cheek, Adli, Reijnders (68' Okafor); Pulisic (75' Jović), Giroud, Leao (90+5' Musah)

Rezerwowi: Sportiello, Mirante, Simić, Jimenez, Florenzi, Terracciano, Musah, Zeroli, Romero, Chaka Traoré, Okafor, Jović

Bramki: Loftus - Cheek 31', Samardzić 42', Thauvin 62', Jović 83', Okafor +93'

Żółte kartki: Kamara 45+1', Ebosele 52', Thauvin 56', Walace 65', Lucca 71', Theo Hernandez 88'

Arbiter główny: Fabio Maresca (Neapol)

Miejsce: Blueenergy Stadium (Udine)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



722 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
zbylon
zbylon
21 stycznia 2024, 21:58
Trzeba przyznać, że wczoraj to Pioli trafił ze zmianami. A i nasza gra wygląda coraz lepiej z meczu na mecz.
0
gieemce
gieemce
22 stycznia 2024, 11:11
Już Kilka razy zmiennicy nas ratowali np. Chukwu .. to chyba też dzięki temu że mamy kogoś do wpuszczenia. Pamiętajmy naszą ofensywną część kadry jeszcze rok temu…
0
luba17
luba17
22 stycznia 2024, 13:07
Trafił i nie trafił jednocześnie. Pidżami Rajders już był do zmiany w 45 minucie i za niego powinien od razu wejść Musah, a zaraz po nim Leao na jego pozycje a on jakos inaczej to zrobił
0
lyndonmilan
lyndonmilan
21 stycznia 2024, 15:30
Macie linka do całego meczu?

Nie oglądałem pierwszej połowy :(
0
kamilus
21 stycznia 2024, 16:09
Wiele nie straciłeś. :P
1
Pepik
Pepik
21 stycznia 2024, 16:30
https://footyfull.com/serie-a/udinese-vs-ac-milan-20-01-2024/
1
lyndonmilan
lyndonmilan
22 stycznia 2024, 10:29
Kamilus

Wiem ale mimo wszystko chce zobaczyć
0
Bibaszczenko
Bibaszczenko
21 stycznia 2024, 14:16
Witam wszyskich. W świetle wczorajszych wydażeń chciałbym wam coś opowiedzieć. Przez ostatnie 12 lat jeżdziłem "tirem do Włoch". Tydzień w tydzień. I to czego się przez ten czas nauczyłem to to, że prawdziwa Italia zaczyna się od Bologny w dół. Wszystko co powyżej to dokładnie to czym był Musolini, Hitler i czym są dzisiejsze Niemcy i Austria i to jak traktują tam ludzi z takich krajów jak Polska, Czechy, Słowenia itd. Ruskich sie boją. Kiedyś w Udine (region Friuli) policja zabrała mi tira na parking policyjny bo nie miałem pieniędzy na mandat (65euro), wyebaly mnie poza teren parkingu i powiedzieli, że jak już bede miał sianko to 50 km stąd w Udine jest komisariat na który mam przyjechać i zapłaćić ten mandat. Logiczne. Tylko skoro nie mam siana na mandat to nie mam też na taksi, żeby tam dojechać lub na jakikolwiek posiłek bo ciężarówke mi wzieli na parking pod klucz lub nocleg gdziekolwiek jeśli na szybko gdzieś tego siana nie skołuje. Dodam, że to była zima, a region Friuli to są góry niemal takie jak u nas Tatry. I oczywiście ktoś może powiedzieć trzeba było jechać tak żeby cię nie musieli zatrzymywać albo trzeba wozić ze sobą kasę. Pech chciał, że akurat nie miałem kasy i skołowanie jej zabrało mi okolo 2h. Ale w czym problem aby zachować się jak człowiek, np. tak jak panowie policjanci w Austrii, kiedy nie mając gotówki powiedzieli, że zabierają mi dokumenty moje i od auta, teraz muszą gdzieś pojechać ale wrócą za okolo 2h i wtedy będziemy się zastanawiać co dalej. Czyli da się być człowiekiem... W pamięci utkwiło mi zdanie kobiety która na tym parkingu we Włoszech załatwiała ze mna formalności kiedy przywiozłem już świstek z komisariatu w Udine, że mandat oplaciłem. Z wyższością i tonem którego nigdy nie zapomę powiedziała, że jest oryginalną Friulianesse. Za każdym razem kiedy ładowałem się lub rozładowywałem sie w północnych Włoszech dało się odczuć że jestem tu nie mile widziany lub jak ktoś kto przyjechał ich tam okraść. Nieprzyjemnych sytuacji w tamtym regionie miałem jeszcze kilka, łącznie z zabraniem mi prawa jazdy i ciężarówki z towarem na 3 miesiące ale wygrałem po roku sprawe w sądzie. Oczywiście na południu też wyzywają murzynów jednak zwykli ludzie czy nawet policja różnią sie w swoim zachowaniu znacznie od tych zamieszkujących północ. Wogóle mnie nie dziwi opinia południa o pólnocy i to że ktoś taki jak Musolini tam zaistniał. Pozdrawiam wszystkich. Forza Wielki Milan, Forza Mike.
10
ósmy
21 stycznia 2024, 15:03
Nie bez przyczyny największą kosę pomiędzy sobą we Włoszech mają kibole Udinese i Napoli.
Północ-Południe. Tam muszą żyć specyficzni ludzie.
0
Zoro_9
Zoro_9
21 stycznia 2024, 15:14
Jak już wchodzimy na takie tematy offtopowe to i ja dopowiem, że coś w tym jest co napisałeś. Generalnie do Europy wracają stare demony. Włochy się lekko zradykalizowały, Niemcy się radykalizują. Źle to zaczyna wyglądać.
3
hvast87
hvast87
21 stycznia 2024, 22:01
Co to znaczy prawdziwa Italia? Może to właśnie na północy jest prawdziwa Italia a na południu jakieś leniwe mieszance zlewaczałe. Było mieć hajs i nie łamać przepisów nie byłoby problemów.
1
uczciwyoszust
uczciwyoszust
21 stycznia 2024, 14:10
Czy ktoś jeszcze też ma zryty czosnek i ogląda dzisiaj już drugą (pierwsza była o 10) powtórkę meczu?
1
glizder
glizder
21 stycznia 2024, 11:18
Witam,
czy ktoś mi powie jak to się stało że wczoraj stadion był w połowie wypełniony naszymi kibicami ?
0
Mara AC
Mara AC
21 stycznia 2024, 11:21
Nie wiem...ale wiem że mamy zajebistych kibiców
Też zauważyłem że po bramce Okafora oszalał cały sektor tam z boku przy chorągiewce hehe.
5
M3TR0
M3TR0
21 stycznia 2024, 11:06
A na fcinter.pl trwa dyskusja kto jest bardziej dyskryminowany, który rasizm jest gorszy, a który lepszy… Je…. Polska Mentalność. Mam wrażenie, że dalej ciężko takim baranom pojąć to, że w derbach Mediolanu kibice nie leją się po mordach jak na np. Meczu Widzewa z ŁKSem. Jestem przekonany, że jakby tamta hołota pojechała kiedyś na Milan - Inter, to by jako jedyni wylądowali na dołku za kręcenie burd. Co za banda nieudaczników. Za to prawdziwi Włosi na Insta czy innych portalach społecznościowych, jawnie przyznają, że jako kibice Interu są ponad podziałami i stoją za Mike’m
Edytowano dnia: 21 stycznia 2024, 11:07
6
Bartas14
Bartas14
21 stycznia 2024, 11:47
To prawda, nawet na X(twitterze) oficjalne konto Interu napisało, że są ponad podziałami i wspierają Mike'a w obliczu tego co się wydarzyło
0
Mil_online
Mil_online
21 stycznia 2024, 11:58
Najlepsze jest wyzywanie od małp piłkarzy przeciwnika w sytuacji, gdy połowa własnej drużyny to ciemnoskórzy (nawet ciemniejszi niż Maik):).

3
Mirek99999999
Mirek99999999
21 stycznia 2024, 12:07
fcinter.pl to w większości grupka zadufanych w sobie narcyzów. Za czasów Allegriego w Milanie zdarzyło mi się odwiedzać co jakiś czas tą stronkę. Nawet założyłem tam konto by odpisać pewnemu "kibicowi" Interu opowiadającemu farmazony o Milanie. Skapnęli się, że kibicuje Milanowi i dostałem bana za sam fakt nie bycia kibicem Interu (w swoim komentarzu nie obraziłem nikogo, nie użyłem wulgaryzmu, itd).
1
Piotrek1899
Piotrek1899
21 stycznia 2024, 13:22
inter, podobnie jak pis, to jest stan umysłu;) Nie ogarniesz tego.
3
Zoro_9
Zoro_9
21 stycznia 2024, 15:12
Ja tylko skomentuję, że tam nie ma co za bardzo się sugerować tym co piszą. Czasami wejdę tam poczytać newsy co u kuzynów zza miedzy się dzieje to i na komentarze zerknę albo na tego ich shoutboksa, choć sam się nie wypowiadam tak jak tu (nawet konta założonego tam nie mam). Jedno się jednak nie zmienia - poziom żenady. O tyle o ile w komentarzach jakoś w miarę to wygląda pomimo, że użytkownicy tam zbyt lotni nie są, tak ten shoutboks to jest kompletna porażka i tam siedzi jakaś serio ostra patologia.
1
lewysovski
lewysovski
21 stycznia 2024, 15:16
Co złego w tym, że grupka ludzi ze sobą dywaguje na różne tematy?
Czyżbyś był fanem myślozbrodni?
0
gieksa51
gieksa51
21 stycznia 2024, 15:48
Porąbane chociaż ciekawe że trwa dyskusja myślałem że tam to sami moderatorzy siedzą
0
Mara AC
Mara AC
21 stycznia 2024, 10:24
FORZA REZERWOWI MILAN !!
FORZA PIOLI czy go lubimy czy nie szacunek za SETNE ligowe zwycięstwo !!
I to gdzie i w jakich okolicznościach cały Stefano hehe ;)
0
Adi.Milan
Adi.Milan
21 stycznia 2024, 09:20
Jovic jak dobije do 10 bramek to zasłuży sobie na przedłużenie
5
Fushnikov
Fushnikov
21 stycznia 2024, 08:44
W końcu zagrali do końca jak ma to w zwyczaju Inter czy Juve. 90min i 120% siebie i są efekty. Leao jest tragiczny
1
Matim
21 stycznia 2024, 08:56
Leao tragiczny, ale:
- powinien mieć asystę, bo w pierwszej części ładnie zagrał do Giroud, czego Francuz nie wykorzystał
- miał asystę drugiego stopnia przy pierwszej bramce
- to on wypuścił Theo przy drugiej bramce

Jasne, nie daje konkretów i słabo wygląda na boisku - tu się nie ma nawet co kłócić i go bronić, bo się nie da. Z drugiej strony jednak nawet pomimo tak słabej formy ciągle ma duży wpływ na grę zespołu i na naszą ofensywę.
8
mufi
mufi
21 stycznia 2024, 08:15
a to była bramka Pięknego a nie Jovicia, może to zweryfikują :)
1
paradyszek
paradyszek
21 stycznia 2024, 08:26
bzdura, przecież była nawet weryfikacja goal line technology, która to potwierdziła :)
12
Kris1908
Kris1908
21 stycznia 2024, 08:40
Dokładnie, NO GOAL.
0
kamilus
21 stycznia 2024, 09:56
Giroud to nawet asysty nie ma przy tym golu Jovica, a co dopiero niby miałby mieć i gola...
0
ósmy
21 stycznia 2024, 11:30
^
Ale ma asystę przy zwycięskiej bramce Okafora:)
0
maciekpl
maciekpl
21 stycznia 2024, 07:30
Mały błąd w artykule w miejscu gdzie opisywana jest bramka Jovica. Piłka nie odbiła się na linii pola bramkowego tylko na linii bramkowej.
2
mufi
mufi
21 stycznia 2024, 07:12
mój syn tylko powiedział, a który to Milan :) te stroje są komiczne ! :) FORZA MILAN :)
5
Kris1908
Kris1908
21 stycznia 2024, 08:39
A mnie się podobają, całe stroje, to jak przechodzą kolory od ciemnego na dole do różowego na górze, samej koszulki bym nie kupił, ale uważam, że cały komplet na boisku jest ok.
5
Orzelek79
21 stycznia 2024, 00:10
W tym meczu można do wielu sytuacji się przyczepić w naszym wykonaniu ale najważniejsze jest wyszarpanie zwycięstwa w samej końcówce. W tym sezonie tylko oddawaliśmy w ten sposób pkt. To na pewno da mentalnego kopa na najbliższe mecze.
3
Deus
21 stycznia 2024, 00:01
Gdyby Bennacer był zdrowy od początku to byśmy kurde byli na czele.
3
Vol'jin
21 stycznia 2024, 00:10
imo nie.

Bennacer to idealny pivot, ale mam spore wątpliwości czy to jest pilkarz na pozycje nr 6 w 4-3-3.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 stycznia 2024, 00:16
Vol - czemu nie?
Charakterystykę ma jak kozak regista
2
Deus
22 stycznia 2024, 00:10
Kiedyś w wywiadzie mówił, że przed obrońcami to lubi grać najbardziej.
Moim zdaniem w 433 obskoczy każdą pozycję w pomocy, to jest kapitalny piłkarz - szkoda, że szklany.
0
Gerada
Gerada
20 stycznia 2024, 23:50
Po Leao można jechać ile się chce, a on dziś na prawdę fajnie zaczął akcje przy pierwszych dwóch golach dla nas czy dał super piłkę na sam na sam do Giroud... Rafa może i przestał być jednoosobową armią ale to nadal kluczowy gracz w praktycznie każdym meczu. Jest też bardzo dobra przeciwwagą dla Pulisica, bo mają kompletnie inny sposób gry i mam wrażenie, że na pewnych rywali więcej atutów ma Amerykanin, a na innych Portugalczyk, co tylko dodaje różnorodności naszemu potencjałowi.

Ale ja bardziej kilka zdań przemyśleń na temat trenera Pioliego, którego - nie ma się co czarować - jakieś 90-95% komentujących obecnie najpóźniej po sezonie widzi poza Milanem. Mam nawet trochę wrażenie, że i Stefan powoli zaczyna myśleć nad tym czy to przypadkiem nie jego ostatnia podróż z nami.

Natomiast na chłodno uważam, że Stefano to dla nas dobry i być może właściwy trener. Słowo "dobry" używam celowo, dla kontrastu do zły, ale i do umiarkowanego stosunku pomijam wyrażenia typu świetny, idealny czy nawet zwyczajnie bardzo dobry. Pioli ma swoje minusy, ale ma też dużą ilość plusów, które spora część obserwatorów (nie wszyscy, którzy domagają się zmiany ale jednak spora część) na tej stronie zwyczajnie ignoruje bo popierana linia "trzeba zmienić trenera" byłaby zagrożona.

Żeby była jasność - sam jestem nieco w rozkroku i daleki jestem od przesądzania, że ewentualna zmiana szkoleniowca byłaby złą decyzją. Natomiast układając sobie w głowie za i przeciw wychodzi mi, że trudno byłoby zrobić jednoznaczny upgrade w stosunku do Pioliego. Mocno upraszczając: wydaje mi się, ze gdyby brać pod uwagę 10 trenerów na to stanowisko i wliczając Stefano to w rankingu zająłby drugie, lub najdalej trzecie miejsce. O ile wierzę, że jest możliwe znaleźć trenera, który pozwoli zrobić krok na przód, o tyle obawiam się, ze Pioli jest zwyczajnie na tyle solidnym trenerem, że bałbym się ryzykować, że zamienimy go na kogoś z tych 7-8/10 gorszych...

Stąd głównie bierze się moje przeświadczenie, że jeśli Stefano zrobi w tym sezonie spokojne TOP 4 to kolejny sezon z rzędu obroni się zwyczajnie wynikiem.

Największy problem Pioliego polega na tym, że zespół BARDZO gubi jakość, kiedy wypadają poszczególne elementy. Jeszcze pół biedy jak wypada Kalulu i jest Thiaw, albo powiedzmy wypada Loftus i jest nie wiem... Musah... Ale kiedy brakuje graczy o zbliżonej jakości na dane pozycje albo trzeba przesuwać graczy żeby coś łatać to ten zespół nagle się sypie... Kiedy jest w komplecie, łapie ciągłość, dobrą formę, nawet fajnie się zaczyna oglądać.

Oczywiście - ktokolwiek (jeśli jest to konkretny człowiek/ludzie) ponosi odpowiedzialność za plagę kontuzji powinien "na wczoraj" dyscyplinarnie wylecieć z klubu, a każdy kto chociaż piśnie w obronie takiej osoby razem z nią. Ale zakładając na chwilę, że winny za urazy nie jest Pioli, moim zdaniem wypadałoby zauważyć, że wciąż mamy za słabą kadrę jako całość, za dużo słabych i nie posiadających odpowiedniej jakości elementów. Nadal (i to się nie zmieni myślę przez kolejne kilka lat) jesteśmy na etapie budowy, długiej, mozolnej, gdzie trzeba kleić z tego co się ma i u nas nie ma miejsca dla trenera, który będzie miał "koncert życzeń" na starcie. Przypominam, że u nas jasno jest powiedziane, że trener ma być PRACOWNIKIEM klubu, który realizuje określony projekt i w tej roli Pioli się sprawdza.

Zauważając potknięcia Milanu w tym sezonie po prostu należy też widzieć pozytywne aspekty:
W poprzednim sezonie po 21 seriach gier byliśmy:

6 miejsce / 38 punktów 37:30 w bramkach.

W bieżącym, mimo plagi urazów, w zasadzie bardzo bezpieczne trzecie miejsce, a forma w tym okresie zwyżkuje (mimo, że wielu zarzekało się, że będziemy mieli powtórkę z rozrywki po zeszłorocznym katarskim mundialu i zimą polecimy na łeb na szyję...)

W mojej głowie ciągle nasz Milan jest pod hasłami "mierz sił na zamiary" - bo nie jesteśmy jeszcze na etapie, gdzie możemy dominować czy to Serie A czy Europę - i "lepsze jest wrogiem dobrego" - bo pamiętam, że przed Piolim "wieki" żonglowano trenerami, bo "każdy będzie lepszy niż ten co jest" i ciągle miliony płacono kilku szkoleniowcom na raz bo okazywało się, że zmiana dla zmiany nie była właściwym rozwiązaniem...

Jest bardzo wąskie grono trenerów "świetnych" w Europie, ale nie sądzę żeby którykolwiek z nich był realnym kandydatem na przyszłego trenera Milanu, więc obawiam się, że ryzyko powtórzenia wyżej wspomnianej żonglerki jest zwyczajnie za duże...

A tymczasem: świetny wynik dziś, oby utrzymać dobrą formę do końca sezonu!
31
Juzio
Juzio
21 stycznia 2024, 05:39
Streści ktoś?
3
MilanHomer
MilanHomer
21 stycznia 2024, 07:33
Juzio
Pioli jest dobrym trenerem, nie najlepszym, ale dla Milanu idealnym, porównanie do zeszłego sezonu w tabeli, kontuzje nie pozwalają na ustabilizowanie formy.
Poza tym Pioli jest na tyle dobry, że ciężko jest go zastąpić, trzeba wywalić odpowiedzialnych za kontuzje "na wczoraj" i wszystkich którzy ich bronią.
Jesteśmy na etapie budowy drużyny oraz Milan jest za słaby na grę w Europie na sensownym poziomie, obrona Leao i Forza Pioli, Forza Milan.

Mam nadzieję, że pomogłem ;)
3
flaqu666
flaqu666
21 stycznia 2024, 08:12
Mądrego dobrze poczytać ale przyznam że moje wypracowanie maturalne chyba było krótsze
1
Juzio
Juzio
21 stycznia 2024, 12:11
Dziękuję.
0
nokoments
nokoments
20 stycznia 2024, 23:44
Już tylko 6 punktów straty do interu :P
2
mmielczar123
21 stycznia 2024, 00:02
Gdyby tak teraz przegrali we Florencji, a w kolejnej kolejce podzielili się punktami z Juve, to może...
4
szyka
szyka
21 stycznia 2024, 00:26
Jeśli Milan zrobi serie 12 zwycięstw w lidze to do 17 marca zrownamy się z interem....4/12 za nami:-)
0
Pippo92
Pippo92
20 stycznia 2024, 23:35
Od 80 minuty czułem że to wygramy. Resztę meczu oglądałem stojąc przed tv bez koszulki i się udało. Kibic Milanu nie może być normalny. Forza Milan!
8
pentaczek
20 stycznia 2024, 23:55
Kibicuj częsciej bez koszulki :))) widać pomogło :))
2
carrygun
carrygun
20 stycznia 2024, 23:35
Ale mi szkoda piłkarzy Udinese i ich kibiców.








NOT
4
GWIDON1979
20 stycznia 2024, 23:35
Piękna końcówka meczu
Ja kiedyś dostanę zawału
Forza Milan
0
primo2p
20 stycznia 2024, 23:23
Można krytykować nasz kochany Milan za wiele rzeczy, także i dzisiaj, ale chęci i serca do walki dzisiaj naszym nie zabrakło.
Pomimo momentami zwątpienia, wierzyłem do końca i są 3 pkt.
Brawo Milanie, jutro bez emocji będzie można na spokojnie podyskutować o tym meczu.
Forza ACM! :)
6
mmielczar123
20 stycznia 2024, 23:20
To były 3 mecze:
1. Od pierwszej minuty do rasistowskiego "incydentu" z udziałem kibiców Udinese
2. Od powrotu na boisko do wejścia Jovicia
3. Od wejścia Jovicia do ostatniego gwizdka

Zazwyczaj gdy gramy źle, najbardziej krytykuję trenera, ale mam wrażenie, że dzisiaj to piłkarze byli winni tej dramatycznej gry i niekorzystnego wyniku (do wyrównania).

Mike'a jakoś bardzo bym nie winił za stracone bramki, chociaż przy pierwszym golu mógł być nieco lepiej ustawiony, a przy drugim piłka leciała w zasadzie środek bramki i była w jego zasięgu, ale obrona nie powinna dopuścić Thauvina do tak dogodnej sytuacji.

Z obrońców pierwszym do skrytykowania jest Calabria, który jest tak elektryczny i drewniany, że absolutnie nie powinien być graczem podstawowego składu. Nic dziwnego, że żaden selekcjoner nie powołuje go choćby jako rezerwowego. Kjaer z kolei przy pierwszej bramce odwalił kompletną katastrofę i gol na 1:1 idzie na jego konto. Theo dał ładną asystę, ale ten kabaret w którym brał udział przy bramce na 1:2, to coś, co nie pozwala dać mu wysokiej noty za to spotkanie. Najlepiej w defensywie sprawował się Gabbia, który jedyne co oferuje przy rozegraniu, to podanie do najbliższego, ale w grze czysto defensywnej, sprawuje się po powrocie kapitalnie.

Pomoc: Reijnders rozegrał najgorszy mecz w tych barwach, a wisienką na torcie była "dwójkowa akcja" z Theo. Adli momentami rozkojarzony, ale nie zagrał tak źle jak Holender. Loftus-Cheek dzisiaj był jednym z lepszych na murawie - strzelił gola, walczył za dwóch i po słabym meczu z Romą, dzisiaj rządził w środku pola.

Z przodu ciężko kogoś pochwalić. Żwir marnował akcję za akcją, ale to po jego strzale padł gol Jovicia, a do tego asystował przy zwycięskiej bramce, więc odkupił winy za wcześniejsze nieudane zagrania. Leao znowu był totalnie zagubiony i przewracał się o własne nogi. Na plus dobre podanie do Theo przy golu na 2:2 i zagranie na początku meczu do Oliego, który "okradł" Portugalczyka z asysty. Pulisic niewidoczny i bez liczb - występ do zapomnienia.

Na koniec trzeba pochwalić rezerwowych. Jović pokazuje, jak grać, żeby zasłużyć na nowy kontrakt. Od początku grudnia rozegrał łącznie 345 minut, podczas których zdobył 6 bramek i zanotował asystę - od tego czasu ma udział przy bramce średnio co 49 minut! Okafor też jest genialnym jokerem - od początku sezonu rozegrał w lidze jedynie 412 minut, a strzelił 4 bramki, czyli trafia średnio co 103 minuty. Jeden i drugi w lidze strzelili już więcej bramek niż Leao, który rozegrał o 393 minuty więcej niż Serb i Szwajcar razem wzięci.

Najbardziej cieszy, że w końcu to my przepchnęliśmy mecz kolanem, a nie Inter, Juventus, czy Napoli, którym zdarza się to znacznie częściej. No i najlepsze, że zrobiliśmy to z tym okropnym Udinese. Szkoda, że w lidze jest tyle słabiutkich drużyn i pewnie te karaluchy jak zwykle się utrzymają.
11
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2024, 23:24
Davide gdy zawsze dostaje powołania to nagle ma uraz, więc nasz kapitan akurat nie ma farta.
1
primo2p
20 stycznia 2024, 23:25
Sorki że nie czytałem całej wiadomości, zawsze omijałem długie lektury... No oki, w ogóle mało lektur czytałem... ;P
Zgodzę się z tym, że ten incydent z rasizmem wybił nas dość mocno z rytmu, bo zaraz po nim dostaliśmy na 1:1 i jakoś mentalnie siedliśmy.
Niemniej jednak, najważniejsze że mamy 3 pkt. i utarliśmy nosa Udinese na ich stadionie oraz tym rasistowskim świniom...
1
Vol'jin
20 stycznia 2024, 23:26
przy pierwszej bramce Leao też miał udział

https://i.imgur.com/rM9AclR.jpg

boisko swoje wrażenie, statystyki swoje ;]
3
Deus
20 stycznia 2024, 23:37
Pulisic coś tam próbował poszarpać i rozegrać czasem, dużo pracował na boisku - nie powiedziałbym, że niewidoczny.
2
Sash
Sash
20 stycznia 2024, 23:19
Moze w koncu zaczniemy grac 2 napastnikami
1
kamilus
20 stycznia 2024, 23:51
Wtedy zabraknie na boisku miejsca dla Leao.
0
Pablo78
Pablo78
20 stycznia 2024, 23:17
A w programie eleven gol który teraz trwa na pasku pomylili się z wynikiem
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 stycznia 2024, 23:11
Całe szczęście, że udało się to wygrać, włodarze Udinese też niech się cieszą wygraną Milanu bo dzięki temu echa skandalu z trybun pewnie będą ciut mniejsze. Mniejsze będą też konsekwencje kabaretu przy drugim golu dla Udinese, Theo takich goli na Peruna najlepszy LB musi się wystrzegać. Co za mecz, nawet sędzia dał radę. Takie dramatyczne wygrane budują team spirit, nowy rok, nowy Milan (w Serie A). Może wreszcie złapiemy wiatr w żagle, oby.
3
DarthImpaler
DarthImpaler
20 stycznia 2024, 23:15
Wszyscy obwiniają Theo za tą bramkę a ja bym powiedział że to Rijenders go trafił piłką nie do przyjęcia przy takim zaskoczeniu.
3
Majki85
20 stycznia 2024, 23:18
Reijnders dał gałę na konia Theo i ten popełnił błąd w przyjęciu. Holender chyba jest nawet bardziej winnym tego gola, niż Francuz.
2
serginho83
20 stycznia 2024, 23:26
Ta akcja była do skasowania wcześniej, bo wystarczyło, żeby Calabria wybił piłkę zamiast przyjmować i dał zespołowi się ustawić ;)
0
kamilus
20 stycznia 2024, 23:52
Dla mnie bardziej winny Theo - miał piłkę pod nogami i spokojnie mógł wybić, chociażby na rzut rożny, ale przekombinował i doprowadził do gola dla gospodarzy.
2
flaqu666
flaqu666
20 stycznia 2024, 23:07
Milan!!!!! Milan!!!!!!!! Milan!!!!!!!!!! Milan!!!!!!!!
2
House_vol.2
House_vol.2
20 stycznia 2024, 23:05
Jovicia będzie trzeba zapisać do najlepszych letnich transferów. Chyba w końcu znalazł swój klub i rolę w nim. Powrót Gabbi z wypożyczenia również wiele nam dał. Chłop gra jak Tomori w formie.
30
kamilus
20 stycznia 2024, 23:53
Z takimi ocenami warto jeszcze poczekać, bo to nie byłby pierwszy przypadek, gdy piłkarz walczący o kontrakt gra bardzo dobrze. :P
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 stycznia 2024, 23:04
Brawa za walkę do końca. Zmiennicy dziś pociagneli ten ciężki wóz z węglem :)
3
Zimer9009
20 stycznia 2024, 23:04
Bardzo dawno nie słuchałem wypowiedzi po meczu na 11, ale widzę, że chłopy niezmiennie oderwani.

„Nie wydaje się, że Milan może konkurować z Juventusem który jest POTĘŻNY… oraz Interem który też jest potężny”

Co to jest do ….. nędzy? Kto zatrudnia tych fanatyków?
12
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 stycznia 2024, 23:05
Przecież jak Kruk będzie prowadził studio to nigdy nie dopuści do dyskusji głosu że Milan ma jakieś szanse xD
Inna sprawa że stratę mamy dużą nadal
1
Zimer9009
20 stycznia 2024, 23:07
Ale mi nie chodzi o Inter bo oni faktycznie w tym sezonie miażdżą ligę. O POTĘŻNYM Juve (specjalnie piszę dużymi bo chłop niemal się udławił z zachwytu) wypowiadał się jakiś chłystek w okularach.
6
M3TR0
M3TR0
20 stycznia 2024, 23:13
Przeciez to jest Nowomiejski z AmiciSportivi, fan juve
0
k__f__c
20 stycznia 2024, 23:14
Janiak. Już lepiej jak pajacował w quizach na weszło
1
Miaacz
Miaacz
20 stycznia 2024, 23:17
Pamiętam jak po wygraniu przez Milan mistrza to Kruk siedział obrażony jakby mu Milan rodzinę rozbił
1
Vol'jin
20 stycznia 2024, 23:20
Obiektywni jak dawne TVP

Interista-Juventini-"obiektywny"

a jak był Cinassek to go teraz brakuje ;]
1
mmielczar123
20 stycznia 2024, 23:28
Inter może i jest potężny, ale Juve jest cienkie jak sik pająka. Zawdzięczają taką przewagę wyciąganiu co mecz 1:0, nie graniu w pucharach i słabym rywalom, szczególnie wylewom Milanu z ogórami. Są tak "potężni", że tłamsiliśmy ich, grając w osłabieniu i gdyby nie czerwo Thiawa, pewnie byśmy ich ograli
1
Cisek666
Cisek666
20 stycznia 2024, 23:50
Spokojnie, jeszcze Inter i jufe się w tym sezonie przejadą. Końcówka sezonu będzie bardzo ciekawa.
0
Paolo03
Paolo03
20 stycznia 2024, 23:02
Mamy to Panowie. Takich meczy nam brakowało w sumie. Ostatnio te sporne i skrajne mecze nam nie wychodziły i tracone były punkty a teraz +3. Mecz ciezki z masą błędów po naszej stronie ale każdy wiedział iż Udine nie jest łatwym przeciwnikiem dla nas.
4
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2024, 23:02
Bałem się, że nie zasnę szybko z nerwów, po porażce, a tu spać mi nie dadzą zupełnie inne emocje :D

Forza Milan!
11
Majki85
20 stycznia 2024, 23:01
Mamy tooooo!!! Oooookaforrrr!!!! Ostatni raz takie chyba uczucie po golu w końcówce miałem w meczu z mistrzowskiego sezonu przeciwko Lazio kiedy to Tonali umieścił piłkę w siatce rzymian. Oczywiście dziś jest nieco inaczej, Inter ma masę punktów przed nami ale dla morale druzyny ten gol może mieć fundamentalne znaczenie dlatego za te emocje dziękuję. Jeeedziemy Paany! Forza Milan!! Forza Okafor!! Forza Jovic!!
8
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2024, 23:00
A Udinese powinno otrzymać karę za to co sie wydarzyło w pierwszej połowie. Władze nie mogą przechodzić wobec rasizmu obojętnie.
17
DarthImpaler
DarthImpaler
20 stycznia 2024, 23:05
Zapewne dostanie karę bo mecz był przerwany na kilka minut. Wszystko jest w notesie wysłannika serie a. A zapewne Milan też jakąś skargę w tej sprawie złoży
0
karp_fso
20 stycznia 2024, 23:00
A no i absolutnie nie spodziewałbym się, że Gabbia będzie jedynym obrońcą, którego będzie można pochwalić na meczu. Choć w Villarrealu grał z różną częstotliwością, to jednak pobyt w Hiszpanii dobrze mu zrobił, bo widać, że chłopak zaczyna rosnąć. Jak będziemy mieli solidnego stopera, Włocha i wychowanka w składzie, to będę bardzo z tego stanu rzeczy zadowolony.
16
MikoMiko
MikoMiko
20 stycznia 2024, 23:21
może nasz acerbi
0
ósmy
20 stycznia 2024, 22:59
Trzeci mecz z rzędu z trzema strzelonymi bramkami.
4
kurdep5
kurdep5
20 stycznia 2024, 22:58
Mam nadzieję że kibice Udinese w przyszłym sezonie będą oglądać serie B na swoim stadionie...
20
szyka
szyka
20 stycznia 2024, 22:58
Gra była chaotyczna, ale najważniejsze, że 3 pkt dopisane. Czwarty mecz z rzędu wygrany, poproszę o zwycięstwo z beznadziejna na wyjazdach bologna i będziemy mieć najdłuższa serie zwycięstw w tym sezonie
2
nordas_diavolo
nordas_diavolo
20 stycznia 2024, 22:58
Za taką walke do. Końca, kocham ten klub! Forza Milan!
3
nokoments
nokoments
20 stycznia 2024, 22:57
Momentami jaja skręcało od patrzenia na te męczarnie, długo nie szło, chaos się zrobił jak sukinsyn, ale nie poddali się, wycisnęli maxa z tego co się udało wypracować i pod trybuną troglodytów pogrążyli tę reprezentację antyfutbolu. Życzę ich kibicom spadku z hukiem, a wcześniej zamknięcia stadionu na kilka meczy. Do wielu zawodników można się dzisiaj przyczepić, ale ostatecznie drużyna pokazała hart ducha. Oby dało im to pozytywnego kopa, a Pioli niech wyciąga wnioski, bo ostatnio idzie mu to co raz gorzej.
6
Maldini1984
Maldini1984
20 stycznia 2024, 22:57
Co do Leao, dajmu mu czas. On jest dziwnie "przytłoczony" w poprzednich sezonach był Leao i długo długo noc na skrzydłach... a tu nagle jest Puli, który robi lepsze liczby i dobrze wygląda, Okafor który gdyby nie kontuzje pewnie też liczby miałby lepsze... I Chukwueze który też ma potencjał.... jak porównywać tą ekipę do Snikesa i Mesiasa?
1
DarthImpaler
DarthImpaler
20 stycznia 2024, 23:09
"Przytłoczony" chyba tym że nie każda piłka idzie w jego stronę i koledzy widzą że on jest bez formy i dlatego szukają gry drugą stroną i coraz rzadziej podają do leao. A z tego wynikają świetne liczby wymienionych przez ciebie. Choć widać że z bramek kolegów też się cieszy. Może należało by mu dać trochę odpocząć.
0
Pablo78
Pablo78
20 stycznia 2024, 22:57
No i nikt nie mówi że odczarowaliśmy arbitro Marescę hehee
2
konrad1604
konrad1604
20 stycznia 2024, 23:01
Ale Pan Maresca ewidentnie chciał jeszcze pomóc Udine kończąc mecz w 98 min
2
ChristophFriday
ChristophFriday
20 stycznia 2024, 23:07
Plus nie dał nam karnego za ewidentny łokieć;)
1
kamilus
20 stycznia 2024, 23:54
@ChristophFriday
Z powtórek wynikało, że to nie było uderzenie w twarz i chyba nawet nie łokieć...
0
jarek2572
jarek2572
20 stycznia 2024, 22:57
Leao kolejny mecz ławeczka kosztem Okafora. Każdemu łącznie z Rafałkiem wyjdzie to na dobre.
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 stycznia 2024, 23:03
Okafor to urodzony zmiennik a Leao mimo słabej gry był kluczowy przy 2 pierwszych golach
1
AC Kamil
AC Kamil
20 stycznia 2024, 22:56
Bardzo fajnie wygrać mecz w ten sposób z tak obrzydliwym rywalem jak Udinese. Niestety gra w defensywie to w dalszym ciągu katastrofa, przynajmniej Gabbia trzymał poziom i wiele razy ratował nam tyłek, pozostała trójka obrońców fatalnie. Adli i Reijnders nie mają pojęcia gdzie biegać w fazie defensywnej, ale to jest wina trenera, on już od dawna niczego nie uczy.
7
Milanboy
Milanboy
20 stycznia 2024, 22:57
Adliemu brakowało zwyczajnie motoryki, no i jednak popełniał spore błędy przy wyprowadzeniu. Zespół gra pewniej gdy ma się lepszego stopera za nim, a Kjaer pokazał dzisiaj, ze najlepsze lata gry ma za sobą.
0
Demick
Demick
20 stycznia 2024, 23:00
Ja bym chciał zobaczyć duet Adli - Bennacer. Dogadają się dobrze po francusku i wzajemnie uzupełniają różnymi stylami gry.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2024, 23:09
0
AC Kamil
AC Kamil
20 stycznia 2024, 23:05
Adliemu brakuje wiele cech piłkarskich żeby dobrze wypełniać powierzone mu zadania na boisku. Nie wystarczy dobra technika, przegląd pola i podanie. Tak naprawdę brakuje mu tych najważniejszych umiejętności do gry na tej pozycji: dobre ustawianie się, odpowiedzialność za piłkę i dużo lepsza motoryka. Gdyby Milan miał mocną obronę jak Inter czy Juventus to jego mankamenty nie byłby aż tak widoczne, ale jest jak jest i to kamyczek do ogródka odpowiedzialnych za transfery, bo po za Bennacerem nie ma tego typu zawodnika.
Edytowano dnia: 20 stycznia 2024, 23:08
1
umbrella
umbrella
20 stycznia 2024, 22:55
Presidente jak Pan Szaranowicz, Milan jak Małysz :)
3
Presidente
20 stycznia 2024, 22:57
Tak, tak mi się jakoś skojarzyło :)
3
Mellion
Mellion
20 stycznia 2024, 22:55
Tylko jedna prośba: Niech gra Florenzi zamiast Calabrii. Chłop dał jedno dobre dośrodkowanie i już była groźna sytuacja. Calabria przez cały mecz pół sytuacji nie stworzył, a do tego w obronie go kiwali jak juniora.
1
gieemce
gieemce
20 stycznia 2024, 22:56
Tylko Florek co 70 minut ma kontuzje, wiec Calabria rotuje na kolejne 7 kolejek, i wraca florek :)
1
karp_fso
20 stycznia 2024, 22:56
Terraciano też przydałoby się wdrażać. Dzisiaj wiadomo, trudny mecz, weteran Florenzi się przydał, ale młody Włoch w pucharówce pokazał, że z przypadku piłkarzem nie jest.
1
Mellion
Mellion
20 stycznia 2024, 22:57
To niech ten Terraciano ogarnia się jak najszybciej, bo z naszym kapitanem to w końcu nas ktoś skarci i to mocno z takim obrońcą na prawej stronie.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 stycznia 2024, 22:59
Florek w pierwszych 2 akcjach dał się objechać tylko raz Kjaer a raz Giroud go uratowali
Widzisz źdźbło w oku Calabrii a kłody w oczach innych graczy nie dostrzegasz
Nie piszę ci tego złośliwie ani nie bronię dzisiejszego meczu Calabrii (obok Reijnderda i Kjaera najgorszy z naszych dzisiaj) ale po prostu szczerze ci mówię że jesteś straszliwie uprzedzony wobec kapitana i to po prostu nie jest dobrze
1
Mellion
Mellion
20 stycznia 2024, 23:06
Przemek moze i jestem do niego trochę uprzedzony, ale dla mnie to nie jest w ogóle materiał na to by byc naszą ostoją obrony na tyle lat. Chłop motorycznie nie daje rady, wystarczy jakiś szybszy skrzydłowy i on go nie dogoni na bank, chłop jeszcze jakiś czas temu to nadrabiał gra w obronie, ale nawet to już u niego leży. O grze w ofensywie w ogóle nie wspomnę. Może i cisnę po nim już za mocno, ale nie podoba mi się że jako kapitan ma parasol ochronny, gdy przy całym szacunku jest jednym z naszych najsłabszych w 1 składzie.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 stycznia 2024, 23:12
Mellion - no Calabria ma swoje ograniczenia i jest raczej materiałem na pierwszego rezerwowego - chyba że zacznie grać jak w październiku gdzie był świetny i wrócił do reprezentacji ale uraz
Ale to nie sprawia że należy po nim cisnąć po każdym meczu nawet jak inni grają gorzej lub równie źle
1
DarthImpaler
DarthImpaler
20 stycznia 2024, 23:13
"Calabria przez cały mecz pół sytuacji nie stworzył"

A podanie do Pulisicia w pole karne czy do RLC w pierwszej połowie to nie były "sytuacje".

Tak jak kolega pisze nie widzisz nic co robi dobrze wszystko co złe widzisz 10x większe,
1
Juzio
Juzio
21 stycznia 2024, 05:53
... także panie Mellion kasuj komentarze bo tak masz nie myśleć...
0
Pablo78
Pablo78
20 stycznia 2024, 22:55
Czyli jak gramy na różowo to znaczy skutecznie lepiej punktujemy w tych strojach hehehe
6
NuNoiser
NuNoiser
20 stycznia 2024, 22:55
Konkluzja jest jedna. Milan nie może grać w tym ohydnych genderowych strojach. Co oglądam w nich mecz, jest ciężki.
5
gieemce
gieemce
20 stycznia 2024, 22:57
najlepszy 3 komplet od dekady
4
ZYLION
ZYLION
20 stycznia 2024, 23:29
Tylko chyba wszystko Ci w tym grał tonwygral, komplet ppinktownw tych strojach, więc nie kumam.
1
gieemce
gieemce
21 stycznia 2024, 19:16
Uuuuu Zylion widze było świętowanie wygranej z Udine ;)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
20 stycznia 2024, 22:54
Mówcie, co chcecie, ale uważam, że zagraliśmy dzisiaj bardzo dobry mecz. Byłoby wielką niesprawiedliwością, gdyby ten mecz zakończył się innym wynikiem. Już do przerwy powinno być pozamiatane. Giroud nie miał dzisiaj szczęścia do bramek. Na szczęście powetował sobie dwoma asystami. I jeszcze jedno. Z Adlim, tą drużyna jest o klasę lepsza. Naprawdę, ten piłkarz robi na mnie wrażenie. Jakby jeszcze trochę poprawił motorykę, to byłby top, bo przegląd pola, technikę ma na bardzo wysokim poziomie. Brawo AC Milan! Brawo Panie Trenerze Pioli!!! :)
11
Corsa
Moderator Corsa
20 stycznia 2024, 22:58
To prawda, mecz w wykonaniu Milanu był niezły. Rozgrywali w tym sezonie dużo gorsze. Oczywiście musiałem pomarudzić na Piolego, jak zawsze, ale dzisiaj trzeba przyznać, że pierwszą połowę zagrali fajnie. Późniejszy etap gry był gorszy, ale końcówką nadrobili.

Najważniejsze, że są trzy oczka!
3
kamilus
20 stycznia 2024, 23:10
"Z Adlim, tą drużyna jest o klasę lepsza."

Może i jest, ale na pewno nie dzisiaj, bo Adli zagrał dziś bardzo słabo...
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
20 stycznia 2024, 22:54
Już po raz który podoba mi się jak gramy 2 napastnikami. Nie bez przypadku 2 pierwsze miejsca w lidze zajmują drużyny które właśnie tak grają. Ma kto dobijać po Giroud a piękny ma do kogo zgrywać. Bo tak to Leao albo Puli daleko a pomocnicy nie zawsze idą za akcją. Ja bym widział Giroud - Leao albo Jovic - Okafor. Coś jak Lauraro i Thuram. Ten drugi też od zawsze był albo samotną 9 albo skrzydłowym a jak go Ingzagi ustawił w parze to gra jak złoto i jakie ma liczby. Leoś też mógłby mieć lepsze jako drugi napadzie gdzie tak jak Thuram mógłby biegać gdzie chce a nie przyklejony do lewej strony gdzie jest przewidywalny jak to że zima zaskoczy w Polsce drogowców
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 stycznia 2024, 23:09
Żaden problem żeby Puli i Leao grali bliżej Oliego i zostawili flanki dla bocznych obrońców. Na ten moment przyspawali się do linii bocznej i kontaktu z nasza 9 nie mają żadnego.
0
Pablo78
Pablo78
20 stycznia 2024, 22:54
Ale obrona to co robił kjer i theo,calabria do poprawki oraz dziura w środku pola - te 2 mankamenty przede wszystkim.
0
Mellion
Mellion
20 stycznia 2024, 22:56
Plus za Gabbie, on jako jedyny trzymał to jeszcze jakoś w ryzach. Dla mnie po Giroud najlepszy gracz tego spotkania.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 stycznia 2024, 22:57
Teraz jesteśmy w euforii po rimoncie ale prawda jest taka że straszną kupę zagraliśmy
Z formacji defensywnej tylko Gabbia się wybronił
Theo dużo dał z przodu ale w obronie elektryk
Tak samo w środku tylko RLC dzisiaj na plus
1
Mellion
Mellion
20 stycznia 2024, 23:01
Dobrze mówisz Przemuś Giroud, Gabbia, Loftus Cheek dzisiaj wg mnie najlepsi. No i jeszcze bym Adliego pochwalił.

Ale tych słabych występów było znacznie wiecej. Leao, Reijnders, Kjaer, Calabria, Theo (nawet mimo asysty), Pulisic, no to naprawdę nie był nasz dobry występ.
1
Demick
Demick
20 stycznia 2024, 22:54
Gdyby Udinese nie odcięło prądu na koniec, byłoby bardzo ciężko w tym meczu ugrać punkty. Milan musi polepszyć grę z drużynami, które potrafią grać szybką piłkę. Jović z Giroud w duecie - być może to nowe odkrycie? Leao to ma chyba depresję, brak było tej jego pozytywnej energii i nic mu nie wychodziło.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się