SCUDETTO


Meldujemy się w ćwierćfinale! Slavia - Milan 1:3

14 marca 2024, 17:46, FossaDeiLeoni Główne newsy
Meldujemy się w ćwierćfinale! Slavia - Milan 1:3

Bez najmniejszych problemów Milan wygrał w Pradze ze Slavią 3:1 i zameldował się w ćwierćfinale Ligi Europy. Podobnie jak przed tygodniem i tym razem Czesi już w pierwszej połowie stracili jednego zawodnika z powodu bezpośredniej czerwonej kartki.

Początkowe fragmenty spotkania upłynęły pod znakiem spokojnej gry z obu stron i... problemów Mike'a Maignana. Francuz po szybkim starciu z rywalem zaczął narzekać na ból łydki i choć długo próbował zaciskać zęby i kontynuować swój występ, to sytuacja okazała się zbyt trudna. W 21. minucie zmienił go Marco Sportiello.

A chwilę wcześniej doszło do zdarzenia analogicznego jak przed tygodniem na San Siro. Tomas Holes ostro potraktował w środku pola Davide Calabrię, a szwedzki sędzia Glenn Nyberg po analizie VAR wyrzucił gracza praskiej drużyny z boiska. Nie trzeba było długo czekać, żeby mediolańczycy to wykorzystali i poskromili jakiekolwiek, nawet najśmielsze marzenia Slavii.

W 34. minucie podanie Rafaela Leao wykorzystał Christian Pulisic, który nabiegł w polu karnym na strzał i zapewnił Milanowi prowadzenie. Minął dosłownie moment, a było już 0:2 - tym razem na lewej flance Portugalczyk świetnie rozegrał akcję z Theo Hernandezem i podał do Rubena Loftusa-Cheeka, a Anglik z najbliższej odległości trafił do siatki. Goście mogli i powinni prowadzić nawet już wcześniej, ale świetnie okazje zmarnowali późniejsi bohaterzy - Pulisic i Leao.

Do minusów należało zaliczyć kontuzję Maignana i żółtą kartkę dla Fikayo Tomoriego, przez którą obrońca nie zagra w kolejnym spotkaniu rossonerich w Lidze Europy. Ale Milan nie przestawał dobrze się bawić na murawie Fortuna Arena. W doliczonym czasie gry Leao oddał idealny strzał z dystansu, po którym piłka zatrzepotała w samym okienku bramki strzeżonej przez golkipera czeskiej ekipy.

Do przerwy rossoneri prowadzili w Pradze 3:0, a w dwumeczu aż 7:2!

Po zmianie stron boiska widać było, że losy włosko-czeskiego starcia są już rozstrzygnięte. Obie drużyny nie kwapiły się do ataków i rezultat długo pozostawał niezmienny. W 85. minucie honor gospodarzy uratował jednak Matej Jurasek, który ładnym strzałem lewą nogą pokonał Sportiello. W efekcie rossoneri wygrali w Czechach 3:1, zaś w dwumeczu 7:3 i bez cienia zawahania przeszli etap 1/8 finału Ligi Europy meldując się w ćwierćfinale.

Slavia Praga - AC Milan 1:3 (0:3)

Bramki: Jurasek 85' - Pulisic 34', Loftus-Cheek 36', Leao 45+6'

Żółte kartki: Doudera 23', trener Trpisovsky 24', Tomic 86', Dorley 89' - Gabbia 56', Leao 89'

Czerwona kartka: Holes 20'

SLAVIA PRAGA (4-2-3-1):  Stanek - Vlcek (46' Tomic), Ogbu, Zima, Zmrzly - Holes, Dorley - Doudera (82' Schranz), Provod (82' Jurasek), Wallem (70' Zafeiris) - Chytil (58' Jurecka). 

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan (21' Sportiello) - Calabria (46' Kalulu), Tomori (46' Thiaw), Gabbia, T. Hernandez - Musah, Adli - Pulisic (62' Chukwueze), Loftus-Cheek (76' Reijnders), Leao - Giroud.

Sędzia główny: Glenn Nyberg (Szwecja)



528 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
15 marca 2024, 09:33
Uwielbiam ten komplet strojów, chociaż jak wchodził to byłem bardzo sceptyczny
1
Masa
Masa
15 marca 2024, 22:45
w tv fajnie wyglada, ale jak bylem w sklepie i mialem go w lapach to mi sie nie podobal :-)
0
Ndrew
Ndrew
15 marca 2024, 08:46
Ma ktoś może skrót ?
0
kamilus
kamilus
15 marca 2024, 09:07
https://vfa.tryupkora.com/embed/nFFuibWLrl0gE
1
dbmat
dbmat
15 marca 2024, 09:07
https://vfa.tryupkora.com/embed/nFFuibWLrl0gE
1
adamos
adamos
15 marca 2024, 08:09
Brawo cieszmy się, teraz do finału...
0
DragonAC
DragonAC
15 marca 2024, 06:15
Cieszy przejście dalej ale jak by nie patrzeć to Czesi nam trochę pomogli. Do czerwonej kartki nie wyglądało to najlepiej. Czekamy na losowanko
1
BadMad
BadMad
15 marca 2024, 06:06
Praskie drużyny nie zapamiętają najlepiej tego etapu:) od LFC i ACM do bagażnika 18 bramek:)
0
adamos
adamos
15 marca 2024, 08:04
chciałbym żeby dwie Polskie drużyny dochodziły i osiągały taki poziom co Czeskie...
0
BadMad
BadMad
15 marca 2024, 08:30
Gdzie nam(Polakom ,nie nam Milanistom;)tam do Czechów...
0
adi92356
adi92356
15 marca 2024, 04:19
Czemu siejecie defetyzm?

Inter przegrał w tym sezonie może ze 3 meczy przy czym 2 porażki pozbawiły go możliwość wygrania pucharu Włoch i LM. Mieli wybitny sezon , a skończy się, co najwyżej mistrzostwem Włoch.

Bayer Leverkusen przeczołgał się przez tą rundę, może w końcu złapali zadyszkę ?

Liverpool to drużyna z krwi i kości , która nawet przy kontuzjach ma głębie składu i świetną młodzież. Super byłoby się z nimi zobaczyć w finale ;)

1
mufi
mufi
14 marca 2024, 22:29
BACH, BACH, BACH !!!!! KARABACH !!!! :)
1
Manolas
Manolas
14 marca 2024, 22:19
Szkoda ze zamiast Slavii nie wylosowało nam Bayeru, jeszcze niektórym przyjdzie do głowy zostawić Piolego bo przecież AwaNsoWaŁ dO ĆwiErĆfiNałU LiGI EUropY
1
kamilus
kamilus
14 marca 2024, 22:45
Bayer? Chyba Qarabag.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2024, 23:05
kamilus

Co tam pisałeś? ;p
1
kamilus
kamilus
15 marca 2024, 08:19
@Piotrek1899
Qarabag dla mnie zawsze będzie Lisanem al Gaib! :P
1
Gieno
Gieno
14 marca 2024, 21:24
Dla tych co uważają ze Milan w drugiej połowie grał żeby nie doznać urazów i zaoszczędzić sil.Niech spojrzą na Liverpool w pierwszym meczu wygrali czterema bramkami to dziś powinni się położyć ale nie oni wychodzą i zapierda…. bo po to przychodzą kibice żeby obejrzec kawał footbolu
7
ósmy
ósmy
14 marca 2024, 21:29
Liverpool ma trenera od przygotowania fizycznego.
22
Majki85
Majki85
14 marca 2024, 21:38
Ostatnio widziałem koncowke meczu FC Porto z Portimonense czy czymś takim faworyci tego meczu prowadzili 3:0, sędzia doliczyl 3 minuty, mija 92 minuta a zawodnicy Porto na pełnej probują odzyskać piłkę na połowie rywala, mimo że za 3 dni czekał ich mecz z Arsenalem. Tam nie było kalkulacji. U nas jest i jest to dla kibica Milanu irytujące bo u nas się chucha i dmucha na zawodników, oszczędza się siły a i tak jest masa kontuzji, gra jest fatalna i chyba już Juventus od kilku kolejek gra efektowniej (choć nie efektywniej) od nas, a to jest trudne do zrobienia. Później przyjdzie taki mecz z Interem i nie będziemy wiedzieć co się dzieje bo nawet w tych teoretycznie slabszych meczach nie potrenujemy gry pressingiem czy też gry na wysokich obrotach przez niemal pełne 90 minut. Po to jest 5 zmian żeby tempo meczu nie spadało, u nas jak jest wynik i wchodzą rezerwowi to w zasadzie pewne jest że będą oni niewidoczni bo nasza gra to jeden wielki stojanow.
12
Gieno
Gieno
14 marca 2024, 21:44
Majki to wlasnie o tym pisze a każdy tu po mnie jedzie,ale to nic widocznie nie którym się podoba taki styl Milanu ze można na meczu zasnąć i tak niczego nie stracisz
7
Rossu
Rossu
14 marca 2024, 22:03
Ale co Wy porównujecie? Najpierw popatrzcie na to jakich mamy speców w warsztacie i jakie mieliśmy problemy z urazami w tym sezonie - póki co jest spokój, ale mam wrażenie, że piłkarze sami chcą się oszczędzać mając na uwadze fatalny system przygotowania fizycznego.


Tak się przypieprzacie tych piłkarzy o jakieś gówno, a nie weźmiecie pod uwagę właśnie wyżej wymienionych czynników.

Będzie nowy trener, będzie nowy warsztat, to będzie inna drużyna - proste.
Już wszyscy wiedzą o tym, że gramy w tym sezonie brzydką piłkę dla oka, gramy niechlujnie i przepychamy wiele meczy kolanem, ale już te ciągłe przywalanie się do piłkarzy jest nudne i męczące.
1
k__f__c
k__f__c
14 marca 2024, 22:09
Ale tak jak gra Milan włoskie drużyny grały zawsze, z małymi krótkotrwałymi wyjątkami
0
Masa
Masa
15 marca 2024, 22:52
bardzo rzucało sie w oczy jak gralismy np w lm w tamtym sezonie albo np w tym sezonie z newcastle na wyjezdzie. praktycznie wszyscy zapieprzali 2 razy szybciej niz na co dzien w serie a.
widac, ze trener i pilkarze kalkuluja kiedy warto sie zmeczyc i grac na 100%, a kiedy mozna troche odpuscic.
0
sebulba12
sebulba12
14 marca 2024, 21:24
jak to jest że większość użytkowników bardziej cieszyło się z porażki interu niż naszego pewnego zwycięstwa i awansu?
5
Cisek666
Cisek666
14 marca 2024, 21:34
Wtopa somsiada bardziej cieszy niż swój sukces.

4
mmielczar123
mmielczar123
14 marca 2024, 21:39
Z całym szacunkiem, ale to była tylko Slavia, która w dodatku przez prawie całe oba mecze grała w 10. Awans i spora liczba strzelonych bramek cieszą, ale martwią słaba dyspozycja defensywy, kontuzja Mike'a i wykartkowanie się Tomoriego. Odpadnięcie Interu to z kolei brak możliwości zarobienia przez nich grubych milionów za dalszą grę w LM. Przez tę porażkę będą mieli mniejsze pole manewru na rynku transferowym i pewnie będą zmuszeni sprzedać któregoś z kluczowych graczy. Poza tym porażki Interu zawsze cieszą :P
6
Majki85
Majki85
14 marca 2024, 21:41
Bo na nasz awans z racji czerwonych kartek dla Slavii w obu meczach trzeba brać poprawkę i szczerze mówiąc wynik tego dwumeczu jest lepszy niż gra Rossonerrich.
1
gambit17
gambit17
14 marca 2024, 22:00
Polska mentalność. A z drugiej strony Slavia mogła się zamurować już w pierwszym meczu, gdy jeszcze żadna bramka nie padła. Milan ma ogromne problemy z drużynami cofniętymi , gdzie zawodnicy nie mogą się rozpędzić. Dostali 7 bramek i to minimum kary za dwie czerwone kartki. Mieli momenty i tyle, gdzie fanie się na nich patrzyło. Dwa strzały życia zawodników w pierwszym meczu. Ta Slavia to przypomina mi Legię, która w pucharach gra dobrze z drużynami , z którymi idzie na wymianę .Wiecie , a może coś wpadnie na hhhhurraaaaa, ale Milan jednak to jakość półkę wyżej.
0
kamilus
kamilus
14 marca 2024, 22:30
To była tylko Slavia, na prawdziwą weryfikację jeszcze przyjdzie czas.
1
Gzikuu
Gzikuu
14 marca 2024, 21:10
dawać teraz Bayer albo Liverpool, czas na prawdziwe granie
1
Koti32
Koti32
14 marca 2024, 21:18
Liverpool co za początek....
0
k__f__c
k__f__c
14 marca 2024, 21:09
Możemy trafić na inną włoską drużynę w następnej fazie?
0
ósmy
ósmy
14 marca 2024, 21:19
Tak, teraz już możemy.
3
k__f__c
k__f__c
14 marca 2024, 22:08
No to pewnie będzie Atalanta :|
1
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2024, 21:07
Ktoś, kto miał wątpliwości co do tego, kto awansuje po prostu słabo się zna. Milan w tym dwumeczu potraktował Slavię na poważnie może przez 20 minut a i tak wpakował im 6 goli. Resztę czasu lecieli w kulki zwyczajnie. I o to mam żal. Po wypowiedziach trenera Slavii po pierwszym meczu Pioli powinien nakazać swoim graczom upokorzyć rywala. Zamiast tego mieliśmy powtórkę drugiej połowy z San Siro. To nie przystoi takiemu zespołowi. Awans cieszy, choć dla mnie to była formalność. Natomiast podejście do przeciwnika po raz kolejny sprawia, że jestem z leksza wkurzony.
6
Max82
Max82
14 marca 2024, 21:12
Gdyby nie 2 czerwone kartki to różnie mogłoby by być z tym awansem, nie wpadaj w chura optymizm bo jak trafimy na taki Liverpool to zobaczysz jak nas rozjadą
5
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2024, 21:17
Co to takiego "chura optymizm"? W coś takiego na pewno nie wpadłem;p
A poza tym, przykro mi z Twojego powodu, że aż taki z Ciebie laik. Slavia nawet w 12 by nas nie przeszła, bo jest po prostu kilka pięter niżej. Narka.
4
POE
POE
14 marca 2024, 21:24
Co Ty Piotrek cenzura

Wulgaryzmy. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 14 marca 2024, 21:35
1
Corsa
Moderator Corsa
14 marca 2024, 21:25
@Max82, daj spokój... Milan popisał się gapiostwem przy tych dwóch bramkach z pierwszego spotkania, ale nie było wątpliwości kto jest dominatorem.

Można dyskredytować naszych, ale byli lepsi, w każdym aspekcie. Wynik to oddał. Czerwa zrobiły swoje, ale nawet bez nich awansowaliby bez trudu.

Sam jestem niepoprawnym sceptykiem, ale nie krytykujmy na ślepo, bo wtedy to jest czysty hejt/wylewanie żółci.
4
Majki85
Majki85
14 marca 2024, 21:46
Tak, Corsa powiedział żebyśmy awansowali i koniec kropka, nikt nie może mieć innego zdania.
Prawda jest taka że zarówno w pierwszym meczu jak i drugim to do czerwonej kartki lepiej grali zawodnicy Slavii, więc awans moim zdaniem nie był taki pewny.
0
Max82
Max82
14 marca 2024, 22:27
@Corsa
Nie hejtuje i nie starmam się krytykować na ślepo;) ale patrząc na przebieg dwóch spotkań grając bez przewagi zawodnika nie byliśmy zespołem dominującym.
@Piotrek 1899
Masz rację jestem laikiem i z pewnością Ty znasz się lepiej na piłce nożnej niż ja i patrząc obiektywnie nie kierując się miłością do klubu to ta słaba Slavia grając w 10 strzeliła nam 3 bramki .....
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2024, 23:09
Max82

"Masz rację jestem laikiem i z pewnością Ty znasz się lepiej na piłce nożnej niż ja...."

Cieszę się, że w końcu coś do Ciebie dotarło. A teraz żegnam:)
0
Gerada
Gerada
14 marca 2024, 21:01
W drugiej połowie tak na dobrą sprawę to tylko szkoda żółtej kartki Leao, a tak to się oglądało z "kronikarskiego obowiązku" cytując klasyka.

Spokojny i komfortowy awans. Myślę, że sporo sił zaoszczędzonych. Jutro losowanie. Przyjemny wieczór :)

PS: Co do losowania: Niech jutro po jednej stronie drzewka będą zespoły z 18:45, a po drugiej z 21 i będzie git ;)
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2024, 21:01
Thiaw ma super warunki fizyczne ale tak koszmarną koordynację i zwrotność, że jak widzę jego pojedynki przy linii to mam flashbacki z tego jak Thuram chłopem kręcił w derbach. Jako stoper nr. 3 byłby okej z perspektywą stopniowego wchodzenia do składu lub wypożyczenie na sezon żeby się ogrywał. My potrzebujemy kogoś zdecydowanie lepszego do pary z Tomorim.
3
dominik91p
dominik91p
14 marca 2024, 20:54
Drodzy kibice nie zawiodłem się na was. Wiedziałem że nawet jak wygramy to i tak posypią się teksty Milan to kryminał. Jak można było dać sobie strzelić bramkę. Dobrze że slavia w 10 bo byśmy przegrali. No poprostu Kocham Was :)
12
DarthImpaler
DarthImpaler
14 marca 2024, 21:02
Bo to nie Milan wygrał tylko slavia nie dojechała itd itp. Już od 2 lat Milan nie wygrywa meczu tylko przeciwnik przegrywa albo nie dojeżdża.

Przecież jak Milan wygrywa pewnie 3-1 to przeciwnik nie dojechał a jak wygrywają 1-0 to ledwo co mają szczęście.

Ja już się do tego przyzwyczaiłem że w komentarzach nawet jakbyśmy pragę klepli 8-0 to by było że sędzia dając czerwoną (zasłużoną moim zdaniem) ustawił wynik.
7
Gerada
Gerada
14 marca 2024, 21:07
Mi osobiście jest coraz trudniej nawet próbować traktować poważnie pewną część komentarzy. I nie dlatego, że są przeciwne do mojej opinii, ale dlatego, że są sprzeczne z podstawowymi zasadami logiki i na prawdę nie zbliżają się do jakiegokolwiek zdrowego rozsądku.
7
Majki85
Majki85
14 marca 2024, 20:52
Wniosków nie wyciągam ale z taką formą środkowych obrońców, a szczególnie pary Thiaw - Gabbia, to skacowani po zdobytym Scudetto napastnicy Interu będą z nimi jechać jak z taczka gnoju. Pomoc w destrukcji od początku tego sezonu również fatalnie, no ale kto tam ma odbierać piłki, jak nie mamy żadnego zawodnika typu Kessie.
1
szyka
szyka
14 marca 2024, 20:51
Ja rozumiem, że graliśmy druga na utrzymanie wyniku, ale ta naszakontrola meczu jest żałosna, przewaga zawodnikabi stojanow bez szybkich podam w trójkącie, żeby obrzydzic bieganie przeciwnikowi i jeszcze katowanie tego giroud theo i leao....
3
alois
alois
14 marca 2024, 20:49
Czemu tam się nasi w ogóle nie cieszyli? Miny mieli takie same jak po 5:1 od interu. Dziwne to wszystko.
1
Rossu
Rossu
14 marca 2024, 20:53
Pewnie niezadowoleni są z dwumeczu i uważam, że słusznie.
4
interNISTA
interNISTA
14 marca 2024, 20:55
może boli ich, że tracili bramki z przeciwnikiem, który oba mecze grał w osłabieniu po czerwonej kartce, no i to liga europy, którą kiedyś gabi z atletico madryt nazwał g**nem, a nie lm i wicemistrz czech, a nie arsenal czy inne barcelony. ale to dywagacje
0
Gieno
Gieno
14 marca 2024, 20:55
No trochę to dziwne bo przecież zagrali dziś super
0
pipobytom
pipobytom
14 marca 2024, 21:01
interNISTA
jakis tam pilkarz klubu ktory ani razu nie wygral LM nazywa inne rozgrywki gówne ? mocne.
2
alois
alois
14 marca 2024, 21:04
Mi chodziło przede wszystkim o to że nikt się nawet nie uśmiechnął ja nie mówię że mają się tarzać po murawie ze szczęścia ale no wydawało mi się że minimum emocji okażą.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 marca 2024, 20:49
Forza Milan!

https://www.efortuna.pl/ticketdetail?id=MzQyMDI0MDc0NTc1NDAwMDr-f9GU3eZz9U0ns08%3D
5
DarthImpaler
DarthImpaler
14 marca 2024, 20:55
ładnie. Dziwne że aż taki kurs był na +1.5
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 marca 2024, 21:11
No, no;) Ślicznie weszło;)
0
flaqu666
flaqu666
15 marca 2024, 04:54
bardzo ładnie:) mi fiora spierdzieliła
0
patoo_07
patoo_07
14 marca 2024, 20:49
O ile tempo meczu w drugiej połowie dało się przewidzieć, to strata gola to jest kryminał. No jak można takiego meczu nie wygrać do zera…
0
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:49
Gyokeres i Goncalves będę ich obserwował zaraz, chciałbym ich w Milanie. Tak, tak... Wiem, nie mamy hajsu xD
1
Majki85
Majki85
14 marca 2024, 20:47
W sumie to po tym meczu nie będę wyciągał żadnych wniosków z wiadomego powodu. Cieszy awans i spokojne zwycięstwo. Czlowiek chociaż bez nerwów obejrzał mecz.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2024, 20:46
Bardzo dobrze ze Freiburg odpadł mimo wygrania 1 meczu
Muszą Niemcy odpadać w walce o 5 miejsce w LM
Teraz by się przydało w następnej rundzie jakieś Villareal pyknąć żeby hiszpanie za dużo nie nawpykali
2
Janik14
Janik14
14 marca 2024, 20:48
Przecież villareal odpadł z Marsylia xd
2
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:52
Dlatego pykniemy Maryslie
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 marca 2024, 21:05
Janik14- a faktycznie na odwrót wynik przeczytałem xD
To gicior to jedziemy z Marsylią
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2024, 20:44
Rafa jak jest dobrym dzikiem tak w zastawianie się nie umie. Za każdym razem liczy, że sędzia gwizdanie jak tyłek na boisku posadzi.
0
ACstach
ACstach
14 marca 2024, 20:44
Slavia w 11 - 0, Slavia w 10 - 3. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ide w coś pograć.
Edytowano dnia: 14 marca 2024, 20:45
3
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:43
Z Marsylia bym chciał abyśmy zagrali.
0
Mellion
Mellion
14 marca 2024, 20:41
Od przyszłego sezonu ktoś z ŚO musi się pożegnać a w jego miejsce przyjść porządny lewonożny ŚO. Wielka szkoda, że nie udało się wyciągnąć tego Botmana jak grał jeszcze w Lille. Dla mnie póki co powinien być to Kjaer lub Kalulu (no chyba że wróci po tej kontuzji do formy). Ani Thiaw ani Gabbia nie mogą grać w podstawie.
0
patoo_07
patoo_07
14 marca 2024, 20:46
Botman po kontuzji to mniej więcej tak jak Thiaw
0
mmielczar123
mmielczar123
14 marca 2024, 21:02
Jeśli dalej będziemy grać czwórką w obronie, to rzeczywiście trzeba będzie zrobić czystki w defensywie. Liczę na transfer "Dzień dobry" i podstawową parę Buongiorno - Tomori. Gabbia też musi zostać, bo brakuje wychowanków i zobaczymy co z resztą. Obstawiam, że pożegnamy się z Kjaerem i kimś z dwójki: Thiaw & Kalulu
1
Laudi
Laudi
14 marca 2024, 20:39
ktory mecz bedziecie pozniej ogladac, Atalanty czy Romy?
1
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:41
Roma wyjaśniona. Atalanta, ponieważ 1-1 i obydwie drużyny grają ofensywnie. Będzie widowisko, oby.
1
ACstach
ACstach
14 marca 2024, 20:39
brawo Leao, BRAWO
0
Mellion
Mellion
14 marca 2024, 20:38
Może zabrzmi to kontrowersyjnie, ale jesli juz ktoś miał wylecieć to uważam, że akurat strata Mike'a nie jest aż tak bolesna. Sportiello jak grał to radził sobie z reguły w porządku (zobaczymy jak będzie to teraz), a Mike nawet dziś sam się prosił o tą kontuzję, jak znów miał jakiś wylew i musiał kurde ratować się tym wybiciem.

A no i ten mecz utwierdził mnie we wniosku, że latem trzeba pożegnać Mike'a jeśli pojawi się jakaś dobra oferta. On za często jest kontuzjowany, nie jest w ogóle pewnym punktem w drużynie, a da się spokojnie za niego znaleźć tańsze zastępstwo. Sorry, ale tego jest już za dużo.
1
ósmy
ósmy
14 marca 2024, 20:38
Ja chce jutro wylosować
- WHU - bo to zawsze angielska drużyna.
- Roma - bo ten mecz pod względem kibicowskim we Włoszech na tym etapie rozgrywek, i przy fali wznoszącej rzymian mógłby być wyjaśniającą sytuacją.
- Atalantę (o ile przejdą dziś) - bo mamy z nimi sporo do wyrównania.
-Bayer Leverkusen - bo to pokazałoby nam, gdzie jesteśmy na poziomie bardzo dobrego europejskiego klubu, ale nie hegemona typu Liverpool czy Monachium
- Benfika - j/w.

Nie chcę;
-Liverpoolu - bo to mimo wszystko zbyt wcześnie na taki poziom.
-OM - bo wydają mi się takimi rzeźnikami z południa Francji.
1
serginho83
serginho83
14 marca 2024, 20:47
Marsylia spokojnie do ogrania, jak na nich trafimy, to będzie dobre losowanie, byle nie Liverpool i Bayer ;)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
14 marca 2024, 20:59
Do czego to doszło żeby bayer pokazywał nam na jakim poziomie jesteśmy.

My pod formą oni na fali na takich poziomach jesteśmy.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
14 marca 2024, 20:37
Nie mamy ani jednego ŚO w formie..
2
misiek007e
misiek007e
14 marca 2024, 20:39
pomoc też nie pomaga
0
RaveL
RaveL
14 marca 2024, 20:37
Milan sprzed dwóch sezonów by im jeszcze ze cztery władował.
2
Gieno
Gieno
14 marca 2024, 20:39
No co Ty nie którzy twierdzą ze Milan rozgrywa druga polowe bardzo dobrze
1
Jogin
Jogin
14 marca 2024, 20:41
Co ludzie mają z zakrzywianiem wiadomości innych ludzi, logicznie =/= bardzo dobrze. Takie trudne jest czytanie ze zrozumieniem?
3
Rossu
Rossu
14 marca 2024, 20:47
Gieno, albo za dużo wypiłeś, albo baitujesz. Nie wierzę, że to piszesz na serio. Nikt nie napisał, że gramy bardzo dobrze.

Uważasz, że warto jest wypruwać flaki i ryzykować głupimi urazami jak mecz był wygrany? Chłopie, ochłoń trochę i czytaj ze zrozumieniem.
0
Gieno
Gieno
14 marca 2024, 20:54
To jest kolejny wstyd co my graliśmy w drugiej połowie i znów stracona bramka w przewadze nie No brawo.Jak tak się boja o urazy to mogli jeszcze się położyć.Ale jak Wy chcecie ogladac takie widowiska w wykonaniu Milanu to brawo
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2024, 20:37
Zaczynam podzielać zdanie, że Tomori powinien dostać do pary dobrego stopera który będzie miła charyzmę i będzie potrafił obrona zarządzać.

Malick to jeszcze nie ten poziom żeby zapewnić nam spokój w defensywie. Tak wiem, Tomoriego też potrafi nieraz odciąć.
Edytowano dnia: 14 marca 2024, 20:38
1
Adiceusz
Adiceusz
14 marca 2024, 20:36
Świetny jest Thiaw po kontuzji…
0
The Legend
The Legend
14 marca 2024, 20:39
przecież przed kontuzja grał ten sam paździerz
2
Jogin
Jogin
14 marca 2024, 20:36
Akurat to smutne, że pozwoliliśmy sobie strzelić gola.
0
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:36
Strzelili nam, nie wierzę. Normalnie bym to puścił płazem, ale za te bydło na trybunach i to jak zaczęli mecz, powinniśmy zachować czyste konto.
1
tober12
tober12
14 marca 2024, 20:37
I kolejna sytuacja, piłkarzyki odpalony, kibice kubkami w sędziego.
0
p_sommer
p_sommer
14 marca 2024, 20:36
Thiaw jak junior kolejny raz, masakryczny jest chłopak w tym sezonie.
3
zbylon
zbylon
14 marca 2024, 20:36
Thiaw i Gabbia zgubieni jak dzieci.
1
ACstach
ACstach
14 marca 2024, 20:35
Przysięgam, że odpale sobie na dniach jakiś mecz Ekstraklapy pierwszy raz od 18? lat i zobaczę, czy tam jest tak samo bo nie mogę uwierzyć w takie bagno.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 marca 2024, 20:35
Thiaw to na radar kryje w tym polu karnym
0
misiek007e
misiek007e
14 marca 2024, 20:35
eh, czyste konto jest dla zarządu, dla Ciebie Milaneczku wyciąganie piłki z siatki
2
patoo_07
patoo_07
14 marca 2024, 20:35
Żałość
0
Jaca23
Jaca23
14 marca 2024, 20:35
Haha no przecież Milan nie może zagrać na zero z tyłu.
0
kaczmar69
kaczmar69
14 marca 2024, 20:35
Kompromitacja
0
Laudi
Laudi
14 marca 2024, 20:35
ale ladna akcja
1
mmielczar123
mmielczar123
14 marca 2024, 20:35
Znowu tracimy z osłabioną Slavią...
4
Lomaxini
Lomaxini
14 marca 2024, 20:35
Kto to widział czyste konto
2
xKaka
xKaka
14 marca 2024, 20:35
ładnie
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się