SCUDETTO


MN: Bennacer zastąpi Loftusa-Cheeka w meczu z Lecce

3 kwietnia 2024, 11:50, Adam6 Aktualności
MN: Bennacer zastąpi Loftusa-Cheeka w meczu z Lecce

Jak podaje serwis Milan News, Ismael Bennacer w spotkaniu z Lecce wystąpi na pozycji ofensywnego pomocnika. W ten sposób Stefano Pioli będzie chciał zastąpić zawieszonego za kartki Rubena Loftusa-Cheeka. Za Algierczykiem ma zagrać dwójka Tijjani Reijnders - Yacine Adli. Bennacer w przeszłości grywał już na pozycji trequartisty i pokazywał się z dobrej strony. 



43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
marcinomilano
marcinomilano
4 kwietnia 2024, 12:16
Łysolek z Parmy gotuje
0
DaRo_7
DaRo_7
4 kwietnia 2024, 11:50
Z racji, że to nie jest przeciwnik z TOPu to chętnie bym zobaczył Pulisicia na 10 i po bokach Rafa i Samu :P Ciekawe jakby to działało :) Nawet przez jakiś krótki fragment meczu :P
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 kwietnia 2024, 22:46
Xddd on wgl grał w tym sezonie xdd
1
Masa
Masa
3 kwietnia 2024, 22:44
Defensywny trequartista - nowa pozycja padre… a pisałem pod newsem o zawieszeniu RLC, że mam nadzieje, że Pioli nie wpadnie na wystawienie Benka na 10… czułem, że tak może zagrać.

Przynajmniej jest konsekwentny w swojej absurdalności :-)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 kwietnia 2024, 21:16
Zagrajmy dwoma ofensywnymi pomocnikami na defensywnym pomocniku a defensywnym pomocniku na ofensywnym xD
Legitny pomysł
433 - po co to komu przecież tylko zrobiliśmy całe okienko pod to ustawienie?
4
Alessio_re6
Alessio_re6
3 kwietnia 2024, 21:24
Ale wyniki się zgadzają, bo potrafimy z kontry strzelić :D
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 kwietnia 2024, 23:24
Alessio_re6 - ja uważam że to legitny argument że kogoś obchodzą tylko wyniki i te jego zdaniem są wystarczające więc co do zasady nie krytykuje że ktoś go podnosi bez narzucania innym że tak trzeba myśleć o piłce
Tylko sam się nie zgadzam bo uważam że wyniki mogłyby z tą kadrą być lepsze a oglądam te mecze też po to żeby pooglądać ładną piłkę w wykonaniu Milanu - gdyby styl nie miał znaczenia to zostałbym fanem Juve
1
Tzeentch3
Tzeentch3
4 kwietnia 2024, 11:24
W sumie z całej jedenastki wiadomo tylko, gdzie na boisku zagra bramkarz, środek obrony, skrzydła i napastnik - reszta to jest fantazja trenera :)
1
Pablo78
Pablo78
3 kwietnia 2024, 20:09
Po urazie to póki co potyka się o własne nogi i robi się dziura w środku.
0
satoshi
satoshi
3 kwietnia 2024, 19:05
Po co zagrać 4-3-3
0
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2024, 19:03
Najgorszy wybór. Zdecydowanie lepiej na 10 postawić na Reijndersa lub Adliego, a Bennacera wystawić niżej.
5
lopezito84
lopezito84
3 kwietnia 2024, 18:24
Bennacer to po kontuzji nawet w połowie nie wrócił gra tragicznie.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
3 kwietnia 2024, 17:24
Myślę, że Pan Trener Stefano Pioli, wbrew tutejszym znakomitym fachowcom i ekspertom od taktyki, jednak zrobi po swojemu, po raz kolejny napluje im w twarze (prawidłowo;)), wygra kolejny mecz i nawet im nie odpowie czemu tak, a nie inaczej ;p
0
ósmy
ósmy
3 kwietnia 2024, 18:26
No, ale po co ten mikrobiologiczny docinek o prawidłowym napluciu w twarz?


5
Jaca23
Jaca23
3 kwietnia 2024, 19:08
"Pan Trener Stefano Pioli" - XDD

Piotrek jak już zdejmiesz plakat Piolego ze ściany w swoim pokoju to wróć na ziemie.
7
Piotrek1899
Piotrek1899
3 kwietnia 2024, 22:58
Jaca

A kubek mogę sobie zostawić?
0
DragonAC
DragonAC
3 kwietnia 2024, 16:52
Rafa Puli Chuku
1
filipacm
filipacm
3 kwietnia 2024, 16:03
Z tej trójki to Bennacer jest najmniej odpowiedni na 10, no ale, Pioli ma jakiś tam pomysł na to, jakoś to działa, ale takimi decyzjami wogle mnie (i większośco kibiców) nie przekonuje
1
mufi
mufi
3 kwietnia 2024, 15:48
Tijjani na 10 i tyle w temacie
3
Gerada
Gerada
3 kwietnia 2024, 15:26
Tak jak Ruben nie gra u nas jako treq na co dzień... Tak i Isma typowego treq w takim układzie nie zagra... Ogólnie zestawienie Bennacer - Adli - Reijnders to w teorii nasze zdecydowanie najbardziej kreatywne ustawienie drugiej linii, w którym gracze mogą się niemal non stop wymieniać pozycjami. W praktyce Isma ostatnio jest w dołku z formą jeśli chodzi o grę z piłką przy nodze, ale i tak na papierze to nie wygląda najgorzej skoro nie mamy stricte defensywnych pomocników w kadrze...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 15:42
A jako kto gra u nas Ruben, że tak spytam z ciekawości?
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2024, 15:44
0
Gerada
Gerada
3 kwietnia 2024, 15:44
@ muamba

Jakbym miał to ubierać w jakieś ramy to pewnie drugi napastnik z elementami b2b. Ruben u nas praktycznie nie bierze udziału w elemencie rozgrywania... Albo dynamicznie transportuje piłkę do przodu po jakimś odbiorze albo wykańcza akcje.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 15:52
Z b2b ma niestety niewiele wspólnego bo w defensywie to on zbytnio udziału nie bierze. Jak dla mnie to Pioli ustawia RLC niema jako podwieszanego napastnika a rozegranie i gra w defensywie spoczywa na Bennacerze i Reijndersie. Czy to się jakiejkolwiek logiki trzyma to już każdy musi sobie sam odpowiedzieć.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
3 kwietnia 2024, 17:18
muamba_kabumba

Oczywiście, że to się trzyma logiki. Wystarczy spojrzeć na liczby RLC :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 17:22
Tak i równocześnie na naszą grę obronna. Benefit jednego zawodnika kosztem co najmniej dwoch innych ale no może i się to spina jak mówisz.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
3 kwietnia 2024, 17:29
Oczywiście, że się spina. Zwłaszcza w 2024. Imponująca średnia punktów na mecz. Ważne, by zawsze klepnąć jednego więcej od przeciwnika ;)
0
Gerada
Gerada
3 kwietnia 2024, 18:35
@ muamba

Jak już Piotrek zauważył: Suche liczby pokazują, że Loftus to nie trequartista. Mniej podań od niego wykonuje tylko Giroud... Adli, Reijnders czy Isma wykonują tych podań przeszło dwukrotnie więcej. Oczywiście broniłoby się to jeszcze jakkolwiek gdyby z tych niewielu kontaktów generował sytuacje bramkowe, ale i w kluczowych podaniach przegrywa z cała wyżej wymienioną trójką, gdzie np. Holender to go wręcz bije na głowę... Napisałem "drugi napastnik z ELEMENTAMI b2b". bo jednak mimo wszystko biega też do tyłu, więc pewnie kilometrówki robi dobre w trakcie spotkań.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 19:02
No skoro się spina to oby się spielo do końca w LE i próbie nr. 7 z Interem. Najwyraźniej to złe moce kosmiczne sprawiają, że w obronie wyglądamy jak patalachy ale no jak się spina to się spina i niema co poddawać zamysłu trenera pod wątpliwość.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2024, 19:03
0
patoo_07
patoo_07
3 kwietnia 2024, 15:11
Adli wyżej, Benek przed obroną. Czy prosimy o tak wiele?
5
ósmy
ósmy
3 kwietnia 2024, 14:26
To jeszcze Chukwueze cofnąć na prawą obronę, a Florka dać do ataku na skrzydło, bo ostatnio zaliczył dwie fajne asysty.
1
Rossu
3 kwietnia 2024, 13:56
Nie no, czemu tak nisko? Już lepiej na szpicy go ustawić.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
3 kwietnia 2024, 13:52
Pioliego nie interesuje środek pola, już bardzo długi czas. SP robi wszystko, żeby pomijać tą linię, przez co gramy coraz gorzej, ale wyniki jako tako dzięki jakości jednostek się zgadzają.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 14:43
Pioli w tym sezonie wprost dewastuje środek pola. Juz dostał pytanie o grę de facto 5-0-5. Chłop ma taki "zamysł" na środek pomocy, że w tej strefie to można pole namiotowe zorganizować bo tyle tam przestrzeni zostawiamy. No i ta gra średnim pressingiem..

Jest to bardzo dziwne bo akurat w poprzednich sezonach środek pola działał bardzo dobrze, przynajmniej do czasu fizycznego zajechania zawodników pierwszej 11.
Edytowano dnia: 3 kwietnia 2024, 14:51
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 kwietnia 2024, 12:43
Jedyny regista w składzie, za to mamy Adliego, który na 10 mógłby fajnie wyglądać - podkreślam: mógłby, niekoniecznie tak by było, no i mamy Reijndersa, który w ofensywie naprawdę świetnie się prezentuje, kiedy już zdejmie mu się cugle, to na 10/trequartistę wystawimy jedynego piłkarza, który lepiej wygląda w destrukcji, niż w konstrukcji. I który w dodatku jest bez formy ostatnio. Ja wiem, że Bennacer miał kilka spotkań na tej pozycji (z nich chyba tylko jedno udane), że na 10 grał u nas Kessie, Krunić, a teraz non stop RLC, ale... no nie kumam tego. Naprawdę tak ciężko wstawić tam jakiegoś kreatywnego piłkarza? U nas się ofensywnie usposobionych środkowych pomocników zmusza do pracy w defensywie, ograniczając ich walory ofensywne, a defensywnych wysyła na szpicę.
5
Matim
Matim
3 kwietnia 2024, 13:04
Gramy z Lecce, więc ja bym podszedł do tego jeszcze bardziej ofensywnie i zagrał z Pulisiciem na trequartiście, a Chukwueze na prawym skrzydle, ale ja nie jestem trenerem :(
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 13:15
Midfield by Stefano Pioli xd
2
Gerada
Gerada
3 kwietnia 2024, 15:23
Jedno pytanko pomocnicze: Na jakiej podstawie w ogóle robimy założenie, ze Adli mógłby być super na 10? Pytam serio, bo jak dla mnie on pokazuje co mecz absolutnie KAŻDY możliwy argument dlaczego na tej pozycji nie miałby żadnych szans się odnaleźć. Jego sposób gry jest praktycznie antytezą i zaprzeczeniem gry w tłoku.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 15:53
Akurat przesunięcie Adliego na 6 w roli rozgrywajacego to jest świetny ruch Pioliego. Szkoda, że jeden z niewielu w tym sezonie jeżeli chodzi o środek pomocy.
1
imperator5000
imperator5000
3 kwietnia 2024, 12:43
Bennacer, nasz najlepszy defensywny pomocnik, zagra jako ofensywny pomocnik. Reijnders, nasz najcelniej podający i najlepszy ofensywny pomocnik, zagra jako defensywny pomocnik. Czego nie rozumiecie? :D
19
BartekWydziu
BartekWydziu
3 kwietnia 2024, 23:01
I są ludzie, którzy nadal wierzą w Stefka
0
Beny
Beny
5 kwietnia 2024, 00:13
Just Stefek things
0
ForzaLisek
ForzaLisek
3 kwietnia 2024, 12:34
Benek to ostatnio gra jak paralityk:D wolałbym Musaha
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 kwietnia 2024, 11:56
Żeby to było bliżej 8-6-8 to taki tercet mógłby fajnie wyglądac na dłuższą metę zwłaszcza w rozegraniu. W defensywie różnicy nie będzie czy to zagra Adli czy RLC w pomocy.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się