SCUDETTO


"Ekspert" Cassano ponownie atakuje Leao. Portugalczyk zareagował na opinię Włocha

8 kwietnia 2024, 13:38, Redakcja Aktualności

Antonio Cassano, były zawodnik m.in. Romy (2001-2006) i Milanu (2011-2012)  był w niedzielę gościem programu La Domenica Sportiva emitowanego przez Rai 2. Prowadzący program zadał pytanie, przypominając wcześniejszą wypowiedź, w której dość szorstko wypowiedział się na temat Rafaela Leão: "Absolutnie nie zmieniłem zdania, ponieważ jeśli spojrzymy na Rashforda jako skrzydłowego w zeszłym sezonie, to strzelił 26 goli i rozegrał wspaniały sezon. Przyjeżdża Kwaracchelia i również rozgrywa niesamowity sezon. Foden jest o rok młodszy i strzelił już w tym sezonie 21 goli i zaliczył 10 asyst. O czym mamy rozmawiać? Włoska Serie A nie jest aż tak konkurencyjna, problem polega na tym, że on myśli, że jest fenomenem i są ludzie, którzy go w tym utwierdzają. To dobry piłkarz, który ma ogromną siłę fizyczną. Zatem tacy gracze jak Kaká, Rui Costa czy Vinícius ile powinni zarabiać? Poprosił o duże pieniądze i takie otrzymał, teraz jest wart 120, 130, 140 milionów? O czym gadamy? Mówimy o normalnym zawodniku, który ma siłę fizyczną".

Cassano kontynuował swoją opinię: "Strzelił 8 goli, ale przez pięć i pół miesiąca nie zdobył ani jednej bramki. Musimy pamiętać, że w lidze włoskiej nie ma takiej jakości, intensywności i rytmu, a miał pięć i pół miesiąca bez żadnego gola? Potem strzela dwie bramki i pojawiają się opinie: »Ach! Silny zawodnik, jest tego warto...« Wart czego? Kiedy grałem 10, 15 lat temu, on miałby problem z grą w szóstej lub siódmej drużynie ligi". Kto jest więc dla Cassano mistrzem? "Spójrzmy na Lautaro Martíneza. Biega, walczy, poświęca się, strzela gole, asystuje, jest liderem".

Jak Leão zaregował na surową opinię 41-letniego Antonio Cassano? Portugalczyk opublikował post na portalu X, w którym umieścił same emotikony [KLIK!]



55 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
M3TR0
M3TR0
10 kwietnia 2024, 07:27
Nie wiem skąd te skrajne reakcje w komentarzach. Bo do tablicy został wywołany zawodnik naszego klubu? Nie zgadzam się z Cassano w tej opinii w 100%, jednak ma w niej też sporo racji. Jak na zawodnika kreowanego na TOP ligi, jednego z TOP świata na tej pozycji, liczby które wykręca, niezależnie od naszego powodzenia w meczu, są zwyczajnie... bardzo średnie. Obecnie jeśli jakikolwiek poważny klub miałby wyłożyć za Leao więcej niż 100 baniek to tylko i wyłącznie ze względu na jego wciąż młody wiek i drzemiący w nim wielki potencjał, a nie ze względu na statystyki na boisku. Bądźmy realistami.
0
Jaca23
Jaca23
9 kwietnia 2024, 12:05
Rashford ma jeden dobry sezon na trzy lata. Foden to przy dołku Haalanda chyba najlepszy zawodnik w PL.

Cassano to burak, który chce wzbudzać sensacje, żeby ludzie o nim nie zapomnieli. Moralne zero. Z takimi ludźmi nie ma co dyskutować, brawo Rafa za wymowną reakcję.
0
Kichey
Kichey
9 kwietnia 2024, 09:08
Jaki ekspert taka opinia... coś w stylu Marcina Najmana. To jest obłęd. Wszyscy dzisiaj na statystyki patrzą, które są podkręcane pieniędzmi dla jeszcze większych pieniędzy. Wracając do Leao, cieszą mnie jego występy odkąd stał się podstawowym zawodnikiem. Jest dla Milanu kluczowy i wszyscy przeciwnicy to wiedzą. Uważam że skupia ogromną uwagę obrońców i daje miejsce Theo, prawej flance, drugiej linii. Świetnie czuje piłkę, ma nie banalną technikę uderzeń piłki, drybling, kocie ruchy i fantazję, siłę fizyczną też.
1
lopezito84
lopezito84
9 kwietnia 2024, 00:53
Ma trochę racji
1
primo2p
primo2p
8 kwietnia 2024, 21:31
Zlatan musi znowu podejść do Cassano i sprzedać mu kopniaka, aby nie mówił za dużo bo zaczyna pleść...
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2024, 21:31
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
8 kwietnia 2024, 21:15
No no szkoda, że nie wspomniał o obecnym sezonie Rashforda, co do Rafy to obecnie dzielą go 2trafienia, żeby zrównać się statami z sezonu mistrzowskiego a pewnie będzie tak, że zrobi jeszcze lepsze staty niż rok temu

staty z poprzedniego sezonu
48występów 16bramek 15asyst
obecnie
38występów 12bramek 12asyst

No fakt miał taki okres posuchy przez te parę miesięcy i wtedy poszła taka lawa krytyki na niego ale w sumie to i cała drużyna miała jednak ogarnął się w czas natomiast szkoda, że sam Antonio się nie ogarnął w czas i tak zmarnował najlepsze lata jedyne co mu obecnie zostało to właśnie krytyka i podcinanie skrzydeł innym.

Na miejscu Rafy to uciszyłbym go znakomitymi występami aż do końca sezonu a czeka Nas parę fajnych klasyków ;))) Bang! Forza Rafa ! Forza Milan !
2
Nefez
Nefez
8 kwietnia 2024, 23:41
Leao ma potencjał jak Mbappe. Francuz 24 gole i 6 asyst w 26 meczach.. Jak Leao ma być najlepszy jak nawet nie próbuje się zbliżać do takich liczb. Robi double-double, okej. Jednak musi wejść level up
0
Pablo78
Pablo78
8 kwietnia 2024, 20:32
Ten cassano pierwszy do wywiadów... "ekspert od 7 boleści", niech idzie dalej paluszek prosto trzymać "merdom"...a nie szukać zaczepki i wypowiadać się o współczesnej piłce.
2
ksieciunio
ksieciunio
8 kwietnia 2024, 19:54
Niestety ale Cassano ma jednak trochę racji w tym co mówi
6
jarek2572
jarek2572
8 kwietnia 2024, 19:13
Ca-ssano.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 kwietnia 2024, 18:57
Jak powiedzieć, że jest się idiotą, nie mowiąc tego.
0
Szulaj22
Szulaj22
8 kwietnia 2024, 18:21
Kvara wspaniały sezon 12 bramek i 8 asyst przy Leao 15 bramek i 8 asyst :)
3
ósmy
ósmy
8 kwietnia 2024, 20:46
Tam raczej chodziło o debiutancki sezon Gruzina, który wjechał w Serie A z buta, i zrobił wiatr w tej Lidze.
Natomiast sezon debiutancki Leao był któtko mówiąc - średni.
0
Matim
Matim
9 kwietnia 2024, 10:28
óśmy,

ale Kvara miał drużynę z trenerem, a Leao jak przyszedł, to przywitał go Giampaolo :D Wtedy w Milanie nic się nie zgadzało :P
0
KRWISTY
KRWISTY
8 kwietnia 2024, 17:55
Za wiele meczy przechodził,za wiele zawodził ,nie jest jeszcze fenomeno ,ma tylko przebłyski nie jest regularny ,Cassano ma dużo racji , bo kiedy wszyscy liczą na Leo on potrafi przejść przez mecz nic nie dając ,natomiast uważam że mając lepszych przy sobie i swoją przestrzeń do grania dałby radę spokojnie w Anglii nawet i jest to piłkarz z topu ,ale napewno nie fenomeno może kiedyś zobaczymy
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2024, 17:56
2
dysha1992
dysha1992
8 kwietnia 2024, 20:48
Czy Ronaldo Il Fenomeno dawał w każdym meczu 100% ?
Nie miewał żadnych przechodzonych meczów?
A taki Messi? Nie drapta?
Ale właśnie o te przebłyski chodzi.

Możesz mieć konia co biega cały mecz od obrony do ataku jak Castillejo czy Saelemakers i strzeli jedna bramkę na sezon albo nawet nie..
Ja tam wolę 100 razy bardziej takiego Leao.
A Cassano to debil.
1
Masa
Masa
8 kwietnia 2024, 17:14
Mój nieżyjący sąsiad kombatant z 2 wojny światowej powiedziałby: „ten to dopiero debil”
1
Zoro_9
Zoro_9
8 kwietnia 2024, 17:05
Jego opiniami za bardzo osobiście bym się nie przejmował.

Natomiast co do Rafy?

Może należałoby zaakceptować, że to piłkarz o takiej charakterystyce, który po prostu bazuje na chwilowych impulsach i przebłyskach geniuszu, po to by przez resztę czasu dreptać po boisku?
7
ksieciunio
ksieciunio
8 kwietnia 2024, 21:41
Wydaje mi się, że Cassano chodziło właśnie o to, że przy takiej wycenie rynkowej Rafa powinien zjadać tę ligę na śniadanie tymczasem on zdecydowanie za często unika pełnego zaangażowania w grę a poza tym ma w kilku elementach wyraźne braki (które poprawia ale dosyć powoli).
0
Unloco
Unloco
8 kwietnia 2024, 16:40
W sumie to ma sporo racji. Odlatuje wchodząc w tony "kiedyś to było", ale Leao moim zdaniem nie jest fenomenem. Ma wiele mocnych stron ale również wiele słabych. Problem jest taki, że bardzo trudno byłoby znaleźć zastępcę który musiałby się stać postacią numer jeden i potrafił dźwignąć taką odpowiedzialność w Milanie.
2
dysha1992
dysha1992
8 kwietnia 2024, 20:50
Jak ma pilke przy nodze i już się rozpędzi to jest fenomenem. Tak samo jak Theo.
Czy Giroud w powietrzu.
0
Bibaszczenko
Bibaszczenko
8 kwietnia 2024, 15:35
Zgadzam się z Cassano w 100%. Leao jest leniwy i zatrzymał się w rozwoju. Z Premier League przychodzi "inwalida" Pulisić i robi robotę. Leao z tą siłą i talentem powinien wciągać tą ligę nosem ale tego nie robi. Bo gdyby robił to grałby już w PSG, Realu itp. Jak dla mnie to On jest do odstrzału, a Mike i Theo zostają. Leao i jego mowa ciała idealnie pasują do PSG.
1
Zoro_9
Zoro_9
8 kwietnia 2024, 17:06
To kto na lewą?

Lub jeśli Puli na lewą, to kto na prawą?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 kwietnia 2024, 15:34
Sprzedamy go do PSG i przekonamy się czy jest coś warty.
1
nokoments
nokoments
8 kwietnia 2024, 15:04
Taki wielki talent zmarnowany przez iq na poziomie chomika. Cassano momentami czarował zagraniami godnymi Ronaldo Nazario w prime, by chwilę później rujnować sobie karierę częstymi odcinkami krwi do mózgu oraz całkowitym brakiem profesjonalizmu i etyki pracy. Mógł osiągnąć w piłce wszystko, a skończyło się ledwie na dwóch mistrzostwach kraju.
3
inzaghi67
inzaghi67
8 kwietnia 2024, 15:45
Słuszna uwaga. To hipokryta. On w ogóle przez parę lat strzelił tyle bramek w Milanie co Leao strzela w jednym sezonie więc o czym w ogóle mowa. Była większa konkurencja to fakt ale tym bardziej świadczy to o nim przy jego legendarnym talencie.
Nie wiem kto w ogóle tego klauna uważa za eksperta, chyba biorą go tylko dlatego że wzbudza kontrowersje jak u nas Hajto albo Tomaszewski swoimi wysrywami.
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2024, 15:46
1
palonettoACM
palonettoACM
8 kwietnia 2024, 16:10
Najlepszy moment podsumowujący Cassano w Milanie i chyba nawet ogólnie, to gol z Interem na 3:0 z karnego. Wrzawa, świętowanie, wszystko pięknie - po czym zdjęcie koszulki, druga żółta kartka i zdziwiona mina pikaczu.

Z zachwytów po rozczarowanie w sekundę. Wypiął się na Milan w trudnym momencie w 2012 po odejściu senatorów i poszedł miauczeć dla somsiadów. Piłkarz momentami kosmiczny, ale człowiek miałki.
3
RaveL
RaveL
8 kwietnia 2024, 14:58
Cassano to włoski Hajto z tym, że Tomek jeszcze czasem coś mądrego powie.
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2024, 14:58
0
nokoments
nokoments
8 kwietnia 2024, 15:05
I babę na pasach rozjedzie jak trzeba.
22
Fushnikov
Fushnikov
8 kwietnia 2024, 19:04
I szlugiem poczęstuje.
0
RaveL
RaveL
8 kwietnia 2024, 20:52
@nokoments Oj tam, oj tam. Naszła mu
1
Rossu
8 kwietnia 2024, 14:53
Odklejony? Stare, znałem
1
Tanger
Tanger
8 kwietnia 2024, 14:49
Leao jest silny, za to Cassano w przeciągu swojej kariery był jedynie gruby :P

Taki to z niego ekspert, dla którego od piłki ważniejsze były seks i dobre jedzenie.
4
Demick
Demick
8 kwietnia 2024, 14:41
Nie wiedziałem, że Leao waży aż 81 kg przy 188 cm wzrostu. A takie chucherko z niego było, nieźle się rozwinął.
0
Bandon
Bandon
8 kwietnia 2024, 15:48
Wczoraj oglądałem filmik jak podchodził bez koszulki do rodziców, to trzeba przyznać, że zbudowany jest zajebiscie. Nie odpuszcza chłopak siłowni.
0
Demick
Demick
8 kwietnia 2024, 18:20
Aż zaskakujące jak na taką szybkość. Chociaż pewnie przez to jego prime będzie trwał max do 30tki.
0
Rafał0209
8 kwietnia 2024, 14:40
Jak się patrzy na suche liczby a nie ogląda spotkań Milanu to się wygaduje takie bzdury, Leao od zawsze pracował dla dobra zespołu skupia na sobie często kilku rywali co już samo w sobie daję dużo więcej swobody innym kolegom, do tego często takie pojedynki wygrywa przyśpieszenie na pierwszych metrach ma jedne z najlepszych na świecie, jeżeli chodzi o swoją pozycje jest ścisłym topem, nie zapominajmy że charakternie to nie jest zawodnik który za wszelką cenę chce strzelać bramki a często szuka podań które nie zawszę są wykorzystywane przez kolegów. już co jak co ale podważać wkład Leao sam potencjał i klasę piłkarską to już trzeba zupełnie się nie znać na piłce.
9
mathiaz
mathiaz
8 kwietnia 2024, 14:38
I tu wjeżdża pasek z TVP:
Kto zazdrości Milanowi silnego Leao?
5
Ooryl
Ooryl
8 kwietnia 2024, 14:34
Rafałek dał najlepszą możliwą emotkione. Pagliaccio. Klaun, które się bierze do telewizji żeby powiedział coś bzdetnego.
0
savicevic88
savicevic88
8 kwietnia 2024, 14:25
A mógł go Zlatan tym kopniakiem w ten pusty czerep "zabić"... :D

Cassano, piłkarz który więcej prze... leżał z kobietami w łóżku niż przebiegł kilometrów na boisku xD

Gnida i tyle.
1
Max82
Max82
8 kwietnia 2024, 14:21
Kogo interesuje jego zdanie niech schowa się w jaskini tam jego miejsce ...
0
Levy11
Levy11
8 kwietnia 2024, 14:15
Niespełniony zawodnik, który coś może mógł zrobić, a nie balować. Od większości klubów się odbił. Teraz wielki ekspert się zrobił. Taka po pierdółka piłkarza.
3
Marcin1995
Marcin1995
8 kwietnia 2024, 14:10
Ciężko się czyta takie bzdury, niech sobie Cassano odpali filmik co Leao robił z piłkarzami PSG, a może oni też są słabi? Mamy jednego za najlepszych zawodników na świecie i trzeba się tym cieszyć
2
Vol'jin
Vol'jin
8 kwietnia 2024, 14:02
Że też tej merdzie leczenie opłacaliśmy

https://x.com/MilanPosts/status/1777300804505948281

i jeszcze Theo zaczepił xD
Edytowano dnia: 8 kwietnia 2024, 14:04
1
Sebolinho10
Sebolinho10
8 kwietnia 2024, 14:01
Poprawił mi humor tym swoim biadoleniem xD
0
kusniak_22
kusniak_22
8 kwietnia 2024, 14:00
Dobrze pod kopułką nie styka :)
0
Levy11
Levy11
8 kwietnia 2024, 13:58
https://www.milanlive.it/2024/04/06/iscrizione-senza-requisiti-e-retrocessione-lo-scenario-che-fa-tremare-linter/
Ciekawa sprawa
0
mmielczar123
mmielczar123
8 kwietnia 2024, 13:58
Mistrz Lautaro, który na mundialu nie strzelił gola i został wygryziony ze składu przez młodego Alvareza xD
1
Alessio_re6
Alessio_re6
8 kwietnia 2024, 13:59
Niby tak, ale Lautaro swój prime osiągnął właśnie po mundialu.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
8 kwietnia 2024, 13:55
Trochę racji ma. Na pewno są na tej pozycji zawodnicy, którzy nie miewają aż takich przestojów. O samych umiejętnościach nie ma co dyskutować. Jeden jest szybszy, inny lepiej drybluje itd. Jednak trzeba pamiętać, że Serie A, to jest wyjątkowo trudna liga dla takich magików. I tutaj plus dla Rafy, że takie liczby wykręca. W przeciwieństwie do Cassano uważam, że Portugalczyk w innej lidze byłby jeszcze bardziej decydujący. Dziwię się, że były piłkarz, bądź, co bądź, nie był to gracz przypadkowy, nie dostrzega takich oczywistości. Nie ma trudniejszej ligi dla napastnika, niż włoska.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
8 kwietnia 2024, 13:55
No przecież Cassano ma rację!

Leao osiąga w Milanie przeciętne rezultaty, chociaż ma niepowtarzalne atuty takie jak:
- może być superszybki
- jest idealnym wieku dla piłkarza
- jest wspomagany przez najlepszego ofensywnie usposobionego lewego obrońcę na świecie
- jest bardzo wspierany przez klub, jest najbardziej chroniony przed krytyką piłkarzem w Milanie.

Do tego fatalna prawa flanka przez większość sezonów, spowodowała, że jakiekolwiek wyróżnianie się na plus wywoływało zachwyt wśród kibiców
2
Alessio_re6
Alessio_re6
8 kwietnia 2024, 13:59
Przecież poza Leao, Milan nie ma piłkarza, który potrafi jednym zagraniem wygrać mecz. A jako drużyna niegrająca kolektywnie, a indywidualnie, powinniśmy mieć kilku takich graczy.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
8 kwietnia 2024, 14:13
Co to za farmazony. Pokaż mi skrzydłowego w Serie A który od kilku lat kręci takie liczby. Możr jedynie Kvaradona. Fakt, pierwszą połowę obecnego sezonu Leao miał słabą, ale jak już się odblokował to na dobre. Od kilku ładnych tygodni strzela, lub asystuje (albo jedno i drugie) w niemal każdym meczu. Zawsze gdzieś urwie się obrońcom, ściagnie na siebie przy okazji robiąc miejsce dla kolegów. Jest kluczowy i jest motorem napędowym zespołu. Teraz może jest to trudniej dostrzec, bo Leao wkóńcu został odciążony. Pp drugiej stronie lata Pulisic, a nie ,,brazylijski Messi,,. Siła ofensywna Milanu rozkłada się teraz na kilku zawodników, a nie.....piła na Leao i może coś zrobi. Argumenty typu że jest w idealnym wieku, czy że jest chroniony przez klub, są całkowicie z dupy. Nie jeden piłkarz w starszym wieku dopiero odpalał. Cassano to Interowiec, co pokazał już nie raz. Nie pamiętam kiedy ostatni raz coś powiedział dobrego na temat Milanu, albo ludzi z nich związanych. Zlatan mu sprzedał kopa na rozgrzewce i od tamtej pory chłopu ewidentnie coś nie styka.
0
Dawid_19
Dawid_19
8 kwietnia 2024, 13:46
Casus Hajto... nie ma co sobie w ogóle tym zaprzątać głowy :)
1
Bandon
Bandon
8 kwietnia 2024, 13:42
Ah, Cassano. Przestawiło mu się w głowie od kopniaka Ibry i tak już zostało.
9

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się