SCUDETTO


Sky: 95% goli zdobywanych przez Milan pada po strzale w polu karnym

9 kwietnia 2024, 14:16, Redakcja Aktualności
Sky: 95% goli zdobywanych przez Milan pada po strzale w polu karnym

Bramka Christiana Pulisica zdobyta w sobotnim meczu z Lecce przerwała bardzo długą serię mniej więcej podobnych goli zdobytych przez Milan. 44 bramek z rzędu, zanim Amerykanin zdobył gola po strzale zza pola karnego. W bieżącym sezonie tylko trzy trafienia z łącznie 60 bramek zdobytych przez Milan to strzały spoza pola karnego (+16,5 m), co stanowi 5% wszystkich goli (Pulisic w meczu z Bolonią, Loftus-Cheek przeciwko Cagliari i Pulisic z Lecce). Milan preferuje raczej oddawanie strzałów w polu karnym. Rafael Leão, a teraz Samuel Chukwueze gwarantują nieprzewidywalność, natomiast Olivier Giroud nawet w wieku 38 lat w dalszym ciągu udowadnia, że jest doskonałym zdobywcą bramek głową.



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Piotrek1899
Piotrek1899
10 kwietnia 2024, 00:12
Zapomnieli dodać, że 100% tych goli, to są przebłyski indywidualnośći ;p
1
Mirek99999999
10 kwietnia 2024, 07:42
i że kibiców nie powinno obchodzić ile zarabiają piłkarze... :)
1
Rossu
Rossu
10 kwietnia 2024, 08:12
I trzeba zatrudnić trenera, który nie przegrywa z Frosinone. < 3
0
Piotrek1899
Piotrek1899
10 kwietnia 2024, 09:28
Panowie, rozmawiamy o statystykach, które mówią, jak padają bramki dla Milanu. Miało być śmiesznie? Miało być uszczypliwie? Po raz kolejny Wam nie wyszło ;p Słabo, słabiutko nawet :(
0
Piotrek1899
Piotrek1899
10 kwietnia 2024, 09:31
Mireczku

Już niedawno Ci pisałem z czystej troski... Ty za dużo nie kombinuj, bo widać, że się męczysz ;)
0
ksieciunio
ksieciunio
9 kwietnia 2024, 20:51
Czyli wg wykresu im wyższa pozycja w lidze tym niższy odsetek goli strzelanych z dystansu. To zresztą normalne że drużyny prezentujące wysoką jakość gry w piłkę szukają okazji blisko bramki i potrafią je tworzyć w przeciwieństwie do tych gorszych które często muszą ratować się strzałami na aferę lol.
1
ba_acm
ba_acm
9 kwietnia 2024, 18:12
Myśle że to bardzo dobrze o nas świadczy. Zespół buduje akcje z wysokimi szansami na bramki.
1
Rafał0209
9 kwietnia 2024, 17:42
Ale u nas nikt z napastników skrzydłowych czy pomocników nie potrafi uderzyć z dystansu, ba przecież u nas wolne nawet wykonują obrońcy :)
0
KosaX
KosaX
9 kwietnia 2024, 17:45
Loftus ma kopyto ale po co ma uderzac skoro lepiej dograc do kogos w polu karnym
0
sebulba12
sebulba12
9 kwietnia 2024, 23:04
Tijani też co nieco potrafi
1
Szczechu1899
9 kwietnia 2024, 17:22
Przydał by się Możdżeń, on umiał uderzyć z dystansu
0
Vol'jin
9 kwietnia 2024, 17:41
Myślę że Steph Curry jakby miał strzelać nogą to by trafiał z dystansu jak sieka trójeczki w kosza :)
1
Bandon
Bandon
9 kwietnia 2024, 16:17
Strzały z dystansu są mega niepewne i raz na jakiś czas uda Ci się trafić, a nie 2/3 razy w meczu. Nie można z tego robić głównego założenia, tylko ostateczność, co naszym wychodzi bardzo dobrze.
5
boro215
boro215
9 kwietnia 2024, 16:03
Spoko ze mamy drugi wynik w lidze w bramkach, ale czasem bywały sytuacje, w których aż prosiło się o próbę z dystansu, a nasi na uparte probowali wejść w pole karne i dostawali małpiego rozumu, bo nagle doskakiwał do nich obrońca albo dwóch. Jestem zdania, że akurat tą statystykę powinniśmy starać się podnieść
Edytowano dnia: 9 kwietnia 2024, 16:03
2
sebulba12
sebulba12
9 kwietnia 2024, 23:03
może dlatego że nie walimy bezmyślnie z dystansu mamy tyle bramek? :)
0
boro215
boro215
10 kwietnia 2024, 09:05
Jakbyś doczytał, to byś może zauważył, że chodzi mi o konkretne sytuacje, nie o walenie na upartego. Ile razy było w mistrzowskim czy poprzednim sezonie, że na 20 metrze autostrada, a bez przerwy szukali gry na ścianę z Giroud żeby włazić w 16stke i potem kręcili się w kółko bez sensu.
0
sebulba12
sebulba12
10 kwietnia 2024, 15:02
Jakbyś pomyślał to byś może zauważył że gdybyśmy więcej akcji kończyli strzałami z dystansu to mniej z nich kończyło by się strzałami z pola karnego, więc nie wiadomo czy w ostatecznym rozrachunku byśmy wyszli na plus.
0
biedrus
biedrus
9 kwietnia 2024, 15:28
Kiedyś to były czasy:) Koeman jechał z połowy i walił z 25-30m. W Polsce w latach 90' Ratajczyk, Szewczyk, Jegor. W Milanie Albertini czy potem Seedorf (ale to już ok. 20 metra).
Piłka się zmieniła, mało kto strzela z daleka, coraz trudniej o miejsce do oddania strzału.
1
Miaacz
Miaacz
9 kwietnia 2024, 18:25
Dokładnie, plus teraz pełno analiz, analityków itp gdzie szanse na strzelenie bramki z daleka mniejsze niż z pola karnego, a że w obecnej piłce chodzi o wyniki to każdy czołowy zespół praktycznie mało co z daleka strzela, tak jak piłkarze pokroju Ronaldinho czy Rui Costy odeszli już w zapomnienie kosztem atletów w środku pola, tak za jakiś czas strzał z daleka to będzie świętość i będzie wbieganie z piłką do bramki
0
k__f__c
k__f__c
9 kwietnia 2024, 19:24
Piłki kiedyś były inne
0
biedrus
biedrus
9 kwietnia 2024, 20:21
piłki były inne, teraz podobno są takie, że łatwiej strzelić gola
0
paradyszek
paradyszek
9 kwietnia 2024, 15:06
Kurde ale jednak brakuje, żeby ktoś tak kropnął z dystansu aż siatę rozerwie :D Np. Theo
1
bawolejaja
bawolejaja
9 kwietnia 2024, 15:00
Dla mnie gol to gol, ważne żeby w meczu mieć ich o jeden więcej od rywala. Bez znaczenia, czy zdobyty z trzech, czy dwudziestu trzech metrów.
4
savicevic88
9 kwietnia 2024, 14:27
Upokarzająca statystyka dla Milanu... -.-
0
nokoments
nokoments
9 kwietnia 2024, 14:51
Czy ja wiem? Mamy drugi wynik w Serie A jeśli chodzi o strzelone gole, a to pokazuje, że Milan na tle reszty ligi bardzo efektywnie przełamuje obronę rywali i wchodzi w pola karne przeciwników jak w masło.
11
biedrus
biedrus
9 kwietnia 2024, 15:57
Kiedyś taki Dejan to umiał strzelić lobikiem zza szesnastki:)
Ciekawe ile wtedy metrów było?
1
savicevic88
9 kwietnia 2024, 17:10
Nie chodzi mi o ilość strzelonych bramek a bramek strzelonych zza 16 metra...
Mamy kim to robić a nie korzystamy
0
nokoments
nokoments
9 kwietnia 2024, 17:27
No ja rozumiem, natomiast mi chodzi o to, że po co strzelać z dystansu, skoro wewnątrz pola karnego statystycznie dużo łatwiej strzelić bramkę i skoro mamy kim je penetrować to z tego korzystamy ;)
Jedyne co faktycznie jest dla mnie przykre i mi tego brakuje to to, że nie ma bramek z bezpośrednich wolnych.
1
savicevic88
9 kwietnia 2024, 17:55
Racja, że z 5 metrów łatwiej niż z 25 ale :D

Mi osobiście brakuje jakiegoś soczystego strzału z dystansu
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się