SCUDETTO


LGdS: Guirassy napastnikiem na kieszeń Milanu? Agenci zawodnika przebywają we Włoszech

22 maja 2024, 09:59, Redakcja Aktualności
LGdS: Guirassy napastnikiem na kieszeń Milanu? Agenci zawodnika przebywają we Włoszech

Milan pracuje nad zakontraktowaniem nowego trenera i głównego napastnika. Kandydatury wciąż pozostaję te same. W ostatnich tygodniach skupiono się na takich nazwiskach jak: Joshua Zirkzee (Bologna) i Benjamin Šeško (RB Lipsk), ale droga do transferu Serhou Guirassy'ego (VfB Stuttgart) nadal pozostaje otwarta - informuje środowe wydanie La Gazzetta dello Sport.

Włoski dziennik wyjaśnia, że menadżerowie klubu ze Stuttgartu przebywają we Włoszech i nawiązali kontakty z Milanem, aby podczas rozmowy omówić aktualną sytuację. Dyskusja na pewno nie będzie toczyła się odnośnie kwoty transferu, ponieważ klauzula odstępnego wynosi 17,5 mln euro, a oba kluby mogą negocjować np. szczegóły dotyczącego kontraktu samego zawodnika. 

W porównaniu do Zirkzee i Šeško, o Guirassym mniej mówi się w mediach, ale jego liczby w tym sezonie są bardzo dobre: 30 goli w 30 meczach w barwach VfB Stuttgart (28 - Bundesliga, 2 - DFB-Pokal). Choć opłata za transfer nie będzie stanowiła większego problemu, gdyż 17,5 mln euro jest dość niską kwotą w porównaniu do tego, co Rossoneri musieliby zapłacić za Zirkzee czy Šeško, to wszystko kręci się wokół pensji, jakiej żąda zawodnik urodzony w Gwinei. Oprócz Zirkzee, Šeško i Guirassy'ego, ​​klub ma także oko na Jonathana Davida z Lille, zwłaszcza jeśli Paulo Fonseca zastąpi Stefano Piolego na ławce Milanu.



35 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
savicevic88
savicevic88
22 maja 2024, 14:49
Jeśli zawodnik z Gwinei to tylko Kevin Constant
5
Jaca23
Jaca23
22 maja 2024, 13:55
To jest zbyt duża okazja pod kątem finansowym, żeby Milan to wykorzystał :P
2
Misiak
Misiak
22 maja 2024, 13:07
Jeszcze Denkey'a poproszę na zmiennika żadnych Zrizkke którzy ledwo 10 goli strzela w lidze
1
roox
roox
22 maja 2024, 13:02
Każdy z tych napastników ma swoje plusy i minusy, byle by był kolektyw w drużynie.
Edytowano dnia: 22 maja 2024, 13:03
0
deshaun
deshaun
22 maja 2024, 12:15
Pinamonti - dajcie spokój, to wolę powrót Krzyśka El Pistolero Piątka
5
Piotrek1899
Piotrek1899
22 maja 2024, 12:10
Jako zastępstwo dla Pinamonti, jak najbardziej ;)
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 12:09
Szczerze to za te 30 mln bardzo chętnie przytuliłbym taki pakiet Guirassy plus Pinamonti. A na trzeciego napastnika ktoś z trójki Jovic, Origi, Colombo.
0
luba17
luba17
22 maja 2024, 12:00
"Dziurawy" napastnik, dobrze że nie mamy o takim nazwisku bramkarza bo to by źle wróżyło ;D
0
Misiak
Misiak
22 maja 2024, 11:55
Oglądałem dużo jego meczy na 2-3 lata napewno będzie mocniejszym napastnikirm. Niż Zirkzee w tym sezonie go zjadł
0
Nowy92
Nowy92
22 maja 2024, 11:52
Niby wlasciciele sie zmieniają ale podejście Milanu jest nadal niezmienne.
Zamiast najpierw ogłosić nowego trenera i z nim ustalać jaki piłkarz pasuje do jego koncepcji .. to lepiej bezmyślnie kupić, a trener przecież może koncepcję zmienić..
1
Sebolinho10
Sebolinho10
22 maja 2024, 11:54
W Milanie nie może. Trener ma przyjść i lepić z tego co dostanie, a nie z tego co chce dostać xDD
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
22 maja 2024, 11:50
Za tę cenę? Brać i całować rękę. Zaraz BVB go zgarnie i obejdziemy się smakiem. Przyczynił się do świetnego wyniku Stuttgartu w tym sezonie.
7
fristajlos
fristajlos
22 maja 2024, 11:41
Nie wiem jak Wy, ale dla mnie to odpał jednego sezonu
1
Piotrek1899
Piotrek1899
22 maja 2024, 12:11
Tak, jak Zirkzee, Deski i paru innych ;)
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 12:12
Odpał jednego sezonu? Chłop od 5 lat strzela praktycznie po 10 bramek w sezonie w średnich klubach. W Ligue1: 9 i 10 bramek w Rennes i 9 w Amiens. Za te pieniądze złoty interes.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
22 maja 2024, 12:12
Sesko, nie Deski ;p
0
fristajlos
fristajlos
22 maja 2024, 12:15
Skot

Ale nam potrzebny napadzior co będzie walił po 20-30 bramek na sezon a nie 10.
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 12:17
Rozumiem tylko kogo proponujesz?
0
fristajlos
fristajlos
22 maja 2024, 12:27
Najlepiej to Gyokeres :D a z takich przyziemnych zamiast Serhou: Gimenez, Konate, Pavlidis, Denkey, Icardi w takiej kolejności
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 12:32
Wszyscy poza Szwedem, którego chciałem już rok temu osobiście i który na 90 procent jest poza naszym zasięgiem są takimi samymi "jednosezonowcami" jak Gwinejczyk, Sesko i Zirkzee ;) z tą różnicą że są trochę młodsi ale i drożsi niż gracz VfB. Jedynie z tego grona i cenowo i formą wyłamuje się Pavlidis którego w sumie chętnie bym u nas widział ale raczej jako drugi wybór na atak :)
2
fristajlos
fristajlos
22 maja 2024, 14:08
Zgadzam się. Więc jeśli mam do wyboru kandydatury takie jak wspomniałem to wolę kogoś młodszego, być może rozwinie się więcej niż kota w worku, który już młodszy nie będzie
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 15:12
Fristajlos, to jak to się ma do Twojego stwierdzenia, że potrzebujemy gracza który strzeli 20-30 bramek? Czy 20 latek z ligi belgijskiej lub austriackiej za dość duże pieniądze jest w stanie to bardziej zagwarantować niż np. Guiarissy?
0
Skot Łilson
22 maja 2024, 17:02
Tak jak myślałem... cisza.. :)
0
fristajlos
fristajlos
23 maja 2024, 07:51
Tak i przynajmniej jest młodszy i ma większe pole do popisu :)
0
_GAHU_
22 maja 2024, 11:25
Klauzula niska. Pytanie tylko ile krzyknie agent i zawodnik. Jeśli warunki byłyby w miarę ok to przy tej klauzuli transakcja małego ryzyka.
0
roox
roox
22 maja 2024, 11:02
To wszystko śmiech na sali. Trener powinien wybierać napastnika i dobierać innych pod filozofię gry i strategię którą preferuje. Dlatego jest potrzebny silny i autorytarny trener, dowódca! nie dziwię się że są protesty, to wszystko zmierza do tego, żeby tanio kupić, wypromować i sprzedać z zyskiem por primo, a jak będzie awans do LM to już wartość dodana, a zdobycie pucharu i wygranie ligi? a na co to komu.
1
Rossu
Rossu
22 maja 2024, 11:05
Powinien wybierać napastnika - ale w Milanie o tym zapomnijmy. Oni szukają właśnie słupa, który będzie im przytakiwał, jak myślisz, dlaczego to właśnie Fonseca prawdopodobnie będzie trenerem Milanu?
9
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 maja 2024, 11:16
Nie, żebym usprawiedliwiał takie postępowanie, bo również uważam, że to trener powinien mieć decydujący głos, ale mimo wszystko trzeba mieć świadomość, że Włochy to nie Anglia, gdzie trenerzy mają dużo większą władzę i są, można by rzec, menedżerami piłkarskimi. We Włoszech trener ma trenować, od transferów są dyrektorzy sportowi. Sądzicie, że Marotta, który zęby zjadł na tym biznesie, pyta Inzaghiego o transfery? Jakoś wątpię. Zresztą o to się przecież parę lat temu Conte z zarządem Interu pożarł - nie zgadzał się ze strategią transferową klubu, a że nie miał nic do gadania, to zostało się tylko podać do dymisji.

Tak to działa we Włoszech. Nie jest to tylko kwestia Milanu czy Red Bird. Wystarczy spojrzeć, jak swoich trenerów i politykę transferową ustawia ADL w Napoli. Trener ma trenować i basta, a jak mu nie odpowiada, to niech spada na drzewo. Jak pisałem wyżej - nie zgadzam się z takim podejściem, bo według mnie trener powinien mieć decydujące zdanie w kwestii transferów i tego, jakich piłkarzy potrzebuje, a jakich nie potrzebuje. Jestem jednak świadom, że we Włoszech to tak nie działa. Do dziś pamiętam ten szok i niedowierzanie, kiedy zarząd kupił Allegriemu Matriego, bo ten go chciał w swojej drużynie. Trener dostał piłkarza. Tak nietypowe, że aż wprawiające w osłupienie. Nieważne, czy do Milanu przyjdzie Fonseca, Conceicao, Sarri, Pocchetino, Tuchel, Galtier czy ktokolwiek inny - o transferach i tak będzie decydował dyrektor sportowy. Włoskiego betonu nie sposób skruszyć.
0
Hitsune
Hitsune
22 maja 2024, 12:31
żeby to miało sens Milan musiałby być w stanie zakupić większość piłkarzy na rynku, takich jakich chce trener. a no to sie nie zapowiada.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
22 maja 2024, 10:51
DFB-Polak prestiżowy puchar :)
3
tommyb1
tommyb1
22 maja 2024, 10:37
ponoć BVB jest gotowe mu dać 9 baniek :) więc ten tego...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 maja 2024, 11:06
Chyba 9 brutto, bo tam najlepiej opłacani są Haller i Sule, którzy mają po 5+ netto, więc szczerze wątpię w 9 dla Guirassy'ego. Jeśli będą mu oferować 4-5, czyli tyle, ile dostają najlepsi w BVB, to możemy z nimi śmiało konkurować. Skoro lekką ręką daliśmy 4 bańki RLC, to zawodnikowi, który nastukał 30 goli w sezonie, bez oporów powinniśmy dać 5-6.
3
rossoner111
rossoner111
22 maja 2024, 10:28
A może łykniemy dwóch zirkzee z klauzula 40 mln i tego grajka za 17,5. Prowizje będą ogromne, Natomiast to jest okazja. Inna sprawa jak ich ułoży na boisku.
1
Rossoneri777
22 maja 2024, 10:26
Mam przeczucie że skończy się na duecie Fonoseca David.
2
Hitsune
Hitsune
22 maja 2024, 10:15
przy tak niskiej klauzuli pewnie agenci i zawodnik zawołają krocie a ktoś pewnie tyle zapłaci patrząc na jego statystyki.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się