SCUDETTO


LGdS: Milan – Fonseca. Wkrótce Portugalczyk złoży podpis na kontrakcie mimo protestów kibiców

24 maja 2024, 12:02, Redakcja Aktualności
LGdS: Milan – Fonseca. Wkrótce Portugalczyk złoży podpis na kontrakcie mimo protestów kibiców

LGdS na swoich łamach informuje, że Paulo Fonseca wkrótce zostanie następcą Stefano Piolego w Milanie. Wkrótce 51-latek osiągnie pełne porozumienie z klubem, który docenia go za styl i dotychczasową pracę, którą wykonuje z młodymi zawodnikami (Leny Yoro, Tiago Santos). Fonseca zwiąże się z Milanem dwuletnim kontraktem, z opcją przedłużenia o kolejny rok. Zarobki? 3 – 3,5 mln € na sezon. Trener w ekipie z Mediolanu będzie musiał nakreślić plany na przyszłość, dbając również o teraźniejszość, a także przede wszystkim poprawić grę w defensywie. Kandydatura ta nie podoba się jednak kibicom, którzy wygłaszają negatywne opinie na ten temat. Zapewne również w sobotę na San Siro będzie można usłyszeć sprzeciw wobec decyzji klubu.



72 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
25 maja 2024, 09:26
widzę przeciętność, przeciętność widzę..
0
VisualACM
VisualACM
24 maja 2024, 17:48
A pomyśleć, że mogliby być tacy trenerzy jak Conte, De Zerbi, Conceicao
#Nonseca
2
MilanHomer
MilanHomer
24 maja 2024, 15:24
Krążył fajniejsze nazwiska.
Oby tylko dał radę jak Pioli.

Nie pochwalam, ale jak przyjdzie, to trzeba oceniać po wynikach, grze itp.

0
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 18:01
Oczywiście, że bez względu na to kogo Mialn zatrudnia, będziemy mu życzyć jak najlepiej. Problem w tym, że zatrudniamy szkoleniowca jak by to był 2019 rok.
1
Kaka821
Kaka821
24 maja 2024, 14:47
Powodzenia. W Lile skład był dość śmieciowy i brylowali głównie młodzi zawodnicy więc wyniki i tak niezłe zrobił w tym roku
0
ACMarek
ACMarek
24 maja 2024, 14:41
No to dawać tego Guirassy razem z Davidem którego fonseca zna. Część można spieniezyc za transfer De Ketelaere.
0
elszyc22
elszyc22
24 maja 2024, 14:05
W imie ojca i syna....miej Boże nasz klub w opiece. Niestety dla mnie jest to jedna z gorszych opcji, z deszczu pod rynne mimo, że myślę, że zmiana jest konieczna. Jednak jak już zostanie trenerem to oczywiście otrzyma kredyt i będę kibicował, żeby Milanowi szło jak najlepiej.
2
kozik___13
24 maja 2024, 14:04
Niech wybierają kogo chcą. Koniec końców liczy się wynik. Główną rolę pewnie bierze to, że gościu jest związany z Lille
1
Bandon
24 maja 2024, 13:55
Ja oczywiście zwolennikiem Fonseci nie jestem, ale też nie przesadzajmy w drugą stronę. Każdy trener może odpalić, tylko nie każdy ma na to takie same szanse. Pozostało nam trzymać kciuki za to, że Fonsece się uda i będzie to kolejny, nieoczywisty dobry trener. Pewne za to jest jedno, właściciele nie mają wielkich ambicji co do projektu. Gdyby tak było, to nie trzymali by się kurczowo reżimu płacowego i wykonali by telefon do Conte, Flicka, Tuchela, Pochettino, do kogokolwiek ze znanych nazwisk.
2
_GAHU_
24 maja 2024, 13:48
Brak porządnego protestu bo Curva Sud obawia się że skoro po ostatnim proteście przeszliśmy od kandydata przeciętnego (Lopetegui) do słabego(Fonseca) to kolejny będzie beznadziejny ;)
1
ZYLION
ZYLION
24 maja 2024, 13:45
Nie widzę tego. Mam nadzieję się mylić
0
Jaca23
Jaca23
24 maja 2024, 13:40
To nie będzie Kloppa? Pewnie za rok go wezmą (° ͜ʖ °)

To tyle jeśli ktoś myślał, że Cardinale przejął się protestem Curva Sud i dlatego zrezygnowali z Lopetegui'ego.

#nonseca
3
MrCostacurta
MrCostacurta
24 maja 2024, 13:39
Żeby kolejny protest kibiców nie sprawił że Milan zgłosi się w kierunku Mariusza Rumaka.
0
Gzikuu
Gzikuu
24 maja 2024, 13:32
Jedna z bardziej absurdalnych decyzji w XXI wieku.... Kolejny rok z Milanem i trenerem, z którym za cholerę nie będę umiał się utożsamić.
4
_GAHU_
24 maja 2024, 13:32
Jestem rozgoryczony. Patrząc na dostępne opcje i ostateczny wybór trenera ciężko być optymistą w kontekście wyników sportowych Milanu. Chyba każdy kibic Milanu czuje że jest to idealny moment żeby wziąć porządnego trenera, wzmocnić skład 3-4 zawodnikami i zrobić kolejny krok naprzód... Oczywiście biorę pod uwagę możliwość że będziemy pod Fonsecą grać dobrą piłkę i sukcesywnie punktować ale wielkich szans na to nie daję. Niestety ale wygląda na to że właściciele są nastawieni tylko i wyłącznie na to żeby słupki w Excelu się zgadzały a wyniki sportowe to sprawa drugorzędna. Utwierdzam się też w przekonaniu że Ibra przyszedł tu w formie maskotki. Nie wierzę że zgodziłby się na tą kandydaturę jakby miał coś więcej do powiedzenia. Fajnie że właściciele wyprowadzili finanse na prostą ale fajnie byłoby też żeby wzrastał poziom sportowy...
0
robert66
robert66
24 maja 2024, 13:31
Ja też jestem przeciwny zatrudnianiu Fonseki ale jeśli już będzie trenerem Milanu to życzę Mu żeby doświadczył tego samego co Pioli. Od zera do bohatera!
1
AC Kamil
AC Kamil
24 maja 2024, 13:25
Jest idealna okazja żeby ruszyć do przodu z projektem, ale klub oczywiście podejmuje taką decyzję, która jasno pokazuje, że ich cele sportowe nie interesują, w najlepszym wypadku będzie utrzymanie obecnego poziomu i nic więcej. RedBird do tej pory gówno w tym klubie zrobił, przyszli na gotowe po dobrych rządzach Elliotta i korzystają na tym, ale od siebie nic nie dali.
1
Hayemaker
Hayemaker
24 maja 2024, 13:19
2015 - 2016 Braga
2016 - 2019 Szachtar
2019/20 Roma - 5 miejsce w Serie A - 70 pkt - 1.84 na mecz
2020/21 Roma - 7 miejsce w Serie A - 62 pkt - 1.63
2022/23 Lille - 5 miejsce w Ligue1 - 67 pkt - 1.76
2023/24 Lille - 4 miejsce w Ligue1 - 59 pkt (34 kolejki) - 1.74

Mam mieszane uczucia. Niby złych klubów nie prowadził, ale większych sukcesów nie odnosił. Nie jest to bynajmniej słaby trener, ale na nasze warunki co najwyżej średni. Nie jest to upgrade względem Stefano, a kto wie czy nie downgrade.

Motta do Juve więc odpada, ale Pocchetino, Sarri czy nawet De Zerbi byliby imo ciekawszym wyborem. Z tego co wiem pewien imiennik i rodak Fonseci również jest wolny... Szerzej znany jako Siwy Bajerant :D
0
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
24 maja 2024, 14:12
Troche lepsza metryka jest porownywanie zdobytych punktow do tego ile ta sama druzyna zdobyla punktow sezon wczesniej.

Srednio Fonseca wychodzi na plus 0.12 punktow na mecz wiecej niz jego druzyna zdobyla w poprzednim sezonie w lidze, i 66.7% jego sezonow to sezony pozytywne.
Edytowano dnia: 24 maja 2024, 14:14
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
24 maja 2024, 12:51
Będzie Fonseca, zamiast Sesko czy Zirkzee przyjdzie Guirassy i ktoś pokroju Pinamontiego, odejdzie Theo do Bayernu za niego weźmiemy jakiegoś darmola typu ten Hiszpan z Betisu. W efekcie srogie lanie w LM i miejsce 6-10 w lidze. W październiku Gerry Będzie myślał gdzie popełniłem błąd? Przecież Moncada tak to wszystko ładnie zaplanował. Na razie taki scenariusz mi się rysuje a jak będzie to zobaczymy.
10
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
24 maja 2024, 12:59
To w sumie lepiej już zaczynać sezon 2025/26 bo tu już wszystko rozstrzygnięte
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 maja 2024, 12:49
Zarząd po akcji z Lopeteguim wolał trzymać do końca nazwisko trenera w tajemnicy żeby szambo przedwcześnie nie wybiło. Ponoć starali się Motte przekonać ale było już za późno bo Juve zwyczajnie ogarnęło sprawę wczensniej niż nasi Excelowi spece.

Frajerstwo się wyleje bokami jak to się potwierdzi. Szukali trenera który zrobi krok do przodu po Piolim i generalnie już Lopeteguim był "niepewnym" kandydatem ale serwowanie Fonseki jako upgrade po Stefano to kabaret. Mental tej drużynie to żadnego nie zaserwuje. Można mieć nadzieję, że chociaż jako tako grę do przodu poskłada a i tu są ogromne wątpliwości.

Jeżeli rzeczywiście Moncada forsowal jego kandydaturę to oby był na tyle odważny żeby później wziąć na klatę potencjalną porazke. Bo sukcesy to w razie czego każdy sobie przypisze a potencjalny zjazd zostanie pewnie rozmyty na osoby nie mające z tym wyborem wiele wspólnego.

Media podawały, że ma to być mocny szkoleniowiec z poza dotychczasowego obiegu nazwisk. To coś chyba kiepsko z informacjami bylo^^
Edytowano dnia: 24 maja 2024, 13:03
3
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 13:15
Moncada jest śliskim korpoludkiem, który zgoni wszystko na Zlatana, a sam dostanie awans. Tak to w korporacjach działa ;)
2
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 12:48
Na miejscu Stefana wziąłbym teraz roczny odpoczynek od piłki, mądrale niech mu dalej płacą pensję, skoro zdecydowali się go zastąpić średniej klasy szkoleniowcem. Stać nas.
2
Inter77
Inter77
24 maja 2024, 12:44
Chyba Milan postawił na nie tego Portugalczyka co trzeba... ;)
1
biedrus
biedrus
24 maja 2024, 12:43
Nic tylko życzyć sukcesów, a gdyby słuchać "znafców" to pewnie nie byłoby 19 tytułu.
Zarząd jest od wybierania trenera, a kibice od kibicowania.

PS. Też nie jestem zadowolony, ale kredyt zaufania u mnie ma.
6
kamilus
24 maja 2024, 12:59
Nieprawda, kibice są od decydowania. Chyba, że skutkiem będzie sytuacja jak z Lopeteguim i Fonseką, to wtedy nie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Elephantine
Elephantine
24 maja 2024, 12:42
Jeszcze Pioli nas oklepie w swoim Napoli, taktycznie rozgryzie i Fonsece i Bonerę :P
1
Szymson
Szymson
24 maja 2024, 12:40
Nie daje białej karty... To nie jest "nowy" trener... każdy wie, że jest przeciętny, już sobie wyobrażam jego piorunujący start sezonu i zbliżenia kamery. Liczyłem na coś nowego, lepszego, a wyszedł strzał w pysk, życie...
4
Piotrek1899
Piotrek1899
24 maja 2024, 12:44
Opowiesz nam, co pisałeś na temat Piolego, kiedy go zatrudnili? Pewnie to samo, albo i gorzej. Ja też fanem Fonseki nie jestem, ale po prostu poczekajmy, dajmy mu szansę. Od czasów Romy trochę minęło, a z przeciętnym Lille grał całkiem fajną piłkę. U mnie ma czystą kartę. Będę mu kibicował.
1
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 12:55
"Z przeciętnym Lille grał całkiem fajną piłkę". A z Romą jaką grał? Bo średnio zdobywał tyle samo pkt. w obu klubach. Poza tym musimy sobie odpowiedzieć na jedno, bardzo ważne pytanie: czy chcemy grać fajną piłkę i kończyć jak Lille poza pewnym miejscem w LM, stawiając przy tym na młodych graczy, czy chemy sukcesu. Ja osobiście wolę to drugie. Jak dla mnie Milan może grać catenaccio i mieć średnią wieku w składzie 85 lat, ale niech osiąga sukcesy. Z tego co widzę, schaby z CS też już mają dość bycia moralnym wygranym - moralnym, bo mamy zdrowe finanse, w przeciwieństwie do upadającego Interu, który jest prawdziwym wygranym. Co zabawne, Inter ze swoją polityką stawiania niekoniecznie na młodych, zarabia na swoich piłkarzach więcej niż my.
0
kamilus
24 maja 2024, 13:01
"A z Romą jaką grał?"

A jaką piłkę grał Pioli w LM przed Milanem? Żadną, bo nie prowadził zespołu w ani 1 meczu w tym pucharze. Trenerzy, tak jak piłkarze, potrafią się rozwinąć (jak i zwinąć), ale aby móc to ocenić, trzeba najpierw zobaczyć, a nie oceniać "książkę po okładce".
1
Szymson
Szymson
24 maja 2024, 13:02
Nie, nie pisałem tak, ale nie muszę Ci nic udowadniać :) a zdanie mam takie jak hyrus - najzwyczajniej na świecie jestem głodny sukcesu i nie wierzę, że Fonseca nam go da, tyle.
0
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 13:22
kamilus

Trenerzy się rozwijają. Pewnie, ale to zamiast przepłacać Portugalczyka weźmy Brocchiego, pewno byłby o połowę tańszy, a od czasu jego pracy w klubie na pewno się rozwinął i jest znacznie lepszym szkoleniowcem. Bierzemy faceta bez osiągnięć, który odbił się od ligi włoskiej i mamy się z tego cieszyć?

Co do Piolego, może nie pamiętasz, ale braliśmy go w trybie awaryjnym, w trakcie sezonu, bo poprzedni Fonseca nie udźwignął tematu. Wzieliśmy solidnego trenera, znającego ligę, który wyprowadził drużynę z wielkiego kryzysu. Teraz mamy komfort w wyborze szkoleniowca i bierzemy takiego. Otwórzmy szampana.
0
kamilus
24 maja 2024, 14:30
Fonseca w Lille radził sobie lepiej niż w Romie, a w którym klubie lepiej niż w Milanie radził sobie Brocchi?

"Wzieliśmy solidnego trenera, znającego ligę, który wyprowadził drużynę z wielkiego kryzysu."

Owszem, Pioli był strażakiem, ale też trenerem, który miał wprowadzić Milan z powrotem do LM i tak mieliśmy coś osiągnąć - i jak byś się nie starał, nie uargumentujesz na spełnienie takich założeń wyboru trenera, który w całej swojej dotychczasowej karierze nie trenował w LM nawet jednego meczu.
1
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 17:11
Kamilus

Krótka pamięć, czy celowo kłamiesz, żeby ci pasowało pod tezę?
"Pioli był strażakiem, ale też trenerem, który miał wprowadzić Milan z powrotem do LM". Oczywista nieprawda, bo jak tylko zatrudniliśmy Piolego (9.10.2019) pojawił się temat Rangnicka (październik 2019). Jedynie dobre wyniki w pierwszym sezonie sprawiły, że Stefan został.

Cała reszta ostatniego akapitu to twoje wymysły.

Wróćmy jednak do meritum. Jest rok 2019, Milan od kilku lat LM może sobie pooglądać w pucharach, nowy trener rozwalił zespół w kilka tygodni i trzeba szukać kogoś na gwałt dlatego przyszedł wolny Pioli, który był traktowany jako tymczasowe rozwiązanie. Trudno oczekiwać, że będziemy się oglądać za najlepszymi trenerami w lidze, bo zwyczajnie by nas wyśmiali.

Maj 2024. Milan od kilku lat występuje w LM, jest wicemistrzem Włoch i decyduje się na zmianę trenera. Kibice mają prawo oczekiwać, że w tej sytuacji przyjdzie ktoś lepszy niż Pioli. Tymczasem przychodzi facet, który się ośmieszył w Romie.

Teraz garść statystyk:
Pioli śr. w tym sezonie 1,84. Fonseca 1,80. W lidze jest jeszcze lepiej, bo mamy 2,0 do 1,74. Gdyby tak Pioli w lidze wykręcił taką średnią bylibyśmy na 5 miejscu.

Na koniec z jednym muszę ci przynać rację. "Fonseca w Lille radził sobie lepiej niż w Romie". Faktycznie, w Romie skończył pracę ze średnią 1,76; w Lille 1,79. Spektakularny progres.

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/30017/dlaczego_ralf_rangnick_nie_trafil_do_milanu_tlo_wydarzen

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/30243/rangnick_pierwsze_kontakty_z_milanem_pod_koniec_pa_dziernika_ibra_to_nie_w_moim_stylu
2
kamilus
24 maja 2024, 17:26
"Oczywista nieprawda, bo jak tylko zatrudniliśmy Piolego (9.10.2019) pojawił się temat Rangnicka (październik 2019). Jedynie dobre wyniki w pierwszym sezonie sprawiły, że Stefan został."

Oczywista nieprawda, bo właściciel, który mówił o przywróceniu "chwały" klubowi i sukcesów w LM, zatrudnia trenera, ale nie w celu realizacji tych celów? Jeśli tak uważasz, to ta dyskusja nie ma sensu.

A temat Rangnicka pojawił się dlatego, że Pioli miał bardzo słaby początek w Milanie, co nie wpływa na cele przed nim postawione. Ba, zresztą Giampaolo został zatrudniony w tym samym celu...
0
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 18:00
Widzę, że zaczynasz dyskutować z faktami. Podziwiam.

Trudno żeby właściciel powiedział coś z stylu „zatrudniłem nieudacznika, którego celem jest bezpieczne miejsce w tabeli”.

Pioli miał słaby początek. Remis z Lecce i przegrana na wyjeździe 2:1 z Romą. Faktycznie szału nie było, ale nie był to powód żeby kilkanaście dni po zatrudnieniu trenera „właściciel, który mówił o przywróceniu "chwały" klubowi i sukcesów w LM” od razu dzwonił do Rangnicka. Gdyby po było po laniu od Atalanty to ok. No, ale kontakty z Niemcem nastąpiły niemal od razu.
1
marcinomilano
marcinomilano
24 maja 2024, 12:37
Tak jak pisałem wcześniej, nie mogę się doczekać wpisów tęskniących za Piolim jak zobaczymy Fonsecismo w akcji i będziemy zbierać oklep od większości drużyn z top 6
1
Daman
Daman
24 maja 2024, 12:36
Wszyscy widzimy do czego to zmierza: AC Milan Rb Libskiem Włoch
0
Rossu
Rossu
24 maja 2024, 12:35
Uważam, że to krok w tył, ale życzę mu samych sukcesów w Milanie. Chciałbym się tak bardzo pomylić, jak to miało miejsce w przeszłości z Piolim.
1
Bogus46
Bogus46
24 maja 2024, 12:35
I jeszcze jedno dla tych co rzucają nazwiskami Tuchela Kloppa, Conte itd. - bądźmy realistami, bierzemy trenera na jakiego nas stać, każdy z wymienionych powyżej jest poza naszym zasięgiem, po pierwsze pensja, po drugie każdy z nich na pewno chce mieć gwarancję odpowiedniej kwoty na transfery na co po prostu nas nie stać, mamy własny projekt polegający na kupowaniu i rozwijaniu młodych talentów, a także konkretną taktykę i do tego trzeba dobrać trenera. Łatwo się rzuca nazwiskami wydając nie swoje pieniądze, jeżeli ktoś ma odmienną wizję i ciągle marudzi to proponuję lepiej zagrać w FMa .
Edytowano dnia: 24 maja 2024, 12:37
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 maja 2024, 12:44
Sarri i Motta też byli poza zasięgiem?
1
hyrus13
hyrus13
24 maja 2024, 13:38
Póki Pioli nie znajdzie pracy, będziemy go mieć na liście płac. Co do wzmocnień, to współpracownik Conte dość jasno się wypowiedział w tej kwestii.
1
Jaca23
Jaca23
24 maja 2024, 13:46
W ostatnich latach wydajemy najwięcej jeśli chodzi o kluby z Serie A, zeszłego lata wydaliśmy 121 mln. Z takich kwot naprawdę da się zbudować silną kadrę.

Stać nas na drogiego trenera, ale zarządu nie stać na jego ambicje, bo szukają figuranta, który będzie im przytakiwał i się na wszystko godził, a żaden trener z topu na to nie pójdzie.
1
satoshi
satoshi
24 maja 2024, 17:15
Conte był prawdopodobnie zainteresowany

Kupowanie i rozwijanie młodych oraz konkretna taktyka

Jakich młodych i zdolnych kupujemy?
Jakich młodych rozwijamy? Bardziej w ostatnim czasie się zamrażani.

Taktyka? B2B na 10, Reijnders cofany... Ciekawe co nowy geniusz wymyśli
0
roby45
roby45
24 maja 2024, 12:34
Brawo teraz upadniemy na kolana i lat trzeba będzie żeby znowu powstac
0
kamilus
24 maja 2024, 13:02
Może już szukajmy trenera, który zgodzi się prowadzić Milan w Serie B? Czy może zostaną nam tylko Abate, Gattuso i Donadoni? :(
0
Inter77
Inter77
24 maja 2024, 12:32
Piękny krok wstecz Milanu. Za rok lub dwa nowy trener i kolejna przebudowa. Z 2-3 lata Milan ma z głowy. Nieźle :)
0
Mil_online
Mil_online
24 maja 2024, 12:30
Po PioliOut należy zachować wstrzemięźliwość w ocenie, ale no, do chooya pana, trudno tu o optymizm:).
1
Daniel93
Daniel93
24 maja 2024, 12:28
Będę to cały czas powtarzał..

Zamiast popchnąć do przodu to co wypracował Pioli to zatrudniają jakiegoś popierdolke , który nie będzie grymasił, zapewne mowil kogo chce do drużyny,nie będzie też protestowal przy ofertach za kluczowych zawodników. Przykro mi ale nie widzę tego projektu z tym trenerem i z tym podejściem zarządu. Serio wolal bym żeby klub sprzedali jakimś arabom. Przynajmniej nie musielibyśmy drzeć co okienko o to że sprzedadzą jednego z najlepszych zawodników w kadrze.

Jeszcze zatęsknimy za Piolim..
3
Bogus46
Bogus46
24 maja 2024, 12:26
Pioli też był skreślany jak podpisywał kontrakt, a jak to się później potoczyło to wszyscy wiemy więc z osądem trzeba poczekać przynajmniej do końca roku, poza tym kibice nie wybierają trenera tylko zarząd, a takie protesty jak w ostatnim czasie są bez sensu, widać, że historia z Piolim nic ich nie nauczyła.
1
dbmat
dbmat
24 maja 2024, 12:24
To kto nie chciał Julena Lopetegui? To teraz ma.
6
Mellion
Mellion
24 maja 2024, 12:52
Biję się w pierś, nie wiedziałem że ta zmiana będzie tak zła...
0
kamilus
24 maja 2024, 13:09
Każdy, kto nie chciał Lopeteguiego, może sobie teraz podziękować, że dołożył swoją cegiełkę do wyboru Fonseki. :)
3
Rossoneri777
Rossoneri777
24 maja 2024, 12:24
Ja się nie dziwię że Theo ssspiernicza z tego projektu.
Każdy kto ma jakieś ambicje odejdzie.
Fatalny wybór, pamiętam jak braliśmy Piolego byłem wściekły ale wiecie co jest jedną różnicą.
Wtedy byliśmy słabym klubem, który nic nie gwarantował.
Teraz mamy naprawdę fajną kadrę, i możliwości.
To ci kretyni biorą amatora, który w rok może wszystko zmarnować co Pioli zrobił w 5 lat.
Do tego jest miękka klucha i będzie lizać dupe tym korposzczura.
Zajebiscie po prostu
1
kamilus
24 maja 2024, 13:09
"Ja się nie dziwię że Theo ssspiernicza z tego projektu."

Chociaż prowadzi już jakieś negocjacje? Bo wczorajsze ploty zostały zdementowane.
0
satoshi
satoshi
24 maja 2024, 17:17
Kto zdementował te ploty?
0
NuNoiser
24 maja 2024, 12:23
Wolni Conte, Tuchel, De Zerbi. Zarząd wybiera przeciętniaka z francuskiej ligi. Jak nie zbuduje sobie autorytetu wśród piłkarzy to Rafa, Theo czy Mike uciekną. Tylko mocne transfery zamkną Nam kibicom mordy. Zirkzee, darmowy Depay, DP i co 2 obrońców. Takie transfery Nas ucieszą. Adli, Kalulu, CDK, Pobega, Origi i reszta powracających out. 55 mln za LM plus jakieś 40 baniek z tych transferów i chociaż te 20 extra od zarządu i możemy szybko zapomnieć, że za Stefano przyjdzie najgorsza z łączonych opcji.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
24 maja 2024, 12:18
Za rok bedzie Klopp XD
1
bogiel
24 maja 2024, 12:42
w sensie, że bedziemy w klopie, w gownie?
0
Mellion
Mellion
24 maja 2024, 12:10
Czyli czekają nas kolejne dwa lata bez żadnych pucharów aaa i za 2 lata już nie będziemy grali w Lidze Mistrzów :))
0
kamilus
24 maja 2024, 12:17
Ja bym poszedł dalej - za Fonseki spadniemy z Serie A!!!1111
5
Pavlović31
Pavlović31
24 maja 2024, 12:33
Fonseca największy złoczyńca i przestępca, niszczy Milan
0
Rafał0209
24 maja 2024, 12:10
To teraz Curva Sud może poczuć się jak Maldinii też miał swoje zdanie swoje żądania i ambitne cele, to ładnie Cardinale kibiców olał sikiem prostym po czym spuścił w kiblu, już widzą jak to jest. z góry było wiadomym że to Amerykański właściciel i żadni makaroniarze nie będą mu stawiać warunków, prowadzi klub jak mu się podoba.
4
FanACM
FanACM
24 maja 2024, 12:09
Na shoutboxie asromy.pl śmiali się kiedyś, że Milan bierze Maślaka...
0
palonettoACM
24 maja 2024, 12:06
Kto wie, może zarząd jest tak zafascynowany obecnym stanem finansów, że może kalkulują w swoich przewidywaniach ewentualny rok bez gry w LM.

Jak będzie dziura w przychodach to się szybko załata sprzedażą kogoś.

Próbuję dojrzeć w tym długoterminowy sens. It's economy (and new stadium), stupid.
0
kamilus
24 maja 2024, 12:18
Jak nie wiadomo, o co chodzi, to wiadomo, o co chodzi.
0
mmielczar123
24 maja 2024, 12:06
Popracuje 2 lata, a po mundialu 2026 w jego miejsce wskoczy Spaletti :P
0
kamilus
24 maja 2024, 12:18
Nie obraziłbym się za taki scenariusz. :)
0
ósmy
24 maja 2024, 13:19
Prędzej Accelotti;)
0
mufi
mufi
24 maja 2024, 14:11
ja biorę Carlo nawet bez transferów :) pensja (ile chce) :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się