SCUDETTO


Fatalne statystyki Milanu w obronie. Aż 49 straconych goli w Serie A

26 maja 2024, 10:11, Redakcja Aktualności
Fatalne statystyki Milanu w obronie. Aż 49 straconych goli w Serie A

Milan zakończył sezon z 99 strzelonymi bramkami, z czego 76 w Serie A. Bilans goli straconych wygląda natomiast fatalnie. Łącznie 69 straconych goli, z czego 49 w Serie A. W sobotę Rossoneri pozwolili ostatniej Salernitanie na strzelenie trzech bramek. Podopieczni kończącego swoją pracę Stefano Piolego zajmują pod tym względem obecnie jedenaste miejsce. Z czołowych klubów radzą sobie najgorzej (Napoli pozwoliło rywalom na zdobycie 46 bramek, ale przed nimi jeszcze jedno ligowe spotkanie). Defensywie Milanu zdecydowanie bliżej do takich klubów jak Monza (51), Hellas Werona (49) czy Lecce (54).

Bilans bramek Milanu w Serie A w poprzednich sezonach:

2022/2023: 64 - 43
2021/2022: 69 - 31
2020/2021: 74 - 41
2019/2020: 63 - 46
2018/2019: 55 - 36
2017/2018: 56 - 42
2016/2017: 57 - 45
2015/2016: 49 - 43



27 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 maja 2024, 22:33
Strzelonych za to ile. Patrzcie też na to marudy. Mi tam attacare nie przeszkadza. Dopóki strzelamy jedną bramkę więcej niż rywal nie ma problemu. Lepiej raz przegrać 5-0 niż 5 razy po 1-0
0
milanista1988
milanista1988
26 maja 2024, 21:14
Poziom drugiej części tabeli. Szczęście, że mieliśmy wreszcie niezłą dziewiątkę. Tyle, że ta dziewiątka odchodzi. Defensywa MUSI się poprawić, bo będzie źle...
0
patoo_07
patoo_07
26 maja 2024, 15:49
Dużo błędów indywidualnych, ale brak jakiegokolwiek zorganizowania pomocy w grze obronnej ma w tym spoty udział. Nasz zespół po prostu był w obronie bez mapy.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
26 maja 2024, 13:47
Calabria potrzebuje prawdziwej konkurencji.
5
skazany na bany x2
26 maja 2024, 13:02
Spokojnie, jeszcze nie jest tak źle. Manchester zakończył sezon z ujemnym bilansem bramkowym. Takiego wyczynu pewnie sami się nie spodziewali.
0
palonettoACM
26 maja 2024, 13:07
Jednak nawet oni zdołali zdobyć trofeum.
7
skazany na bany x2
26 maja 2024, 15:27
Tego pewnie też się nie spodziewali.
5
KRWISTY
KRWISTY
26 maja 2024, 12:53
Dla mnie ZENADA obrona ,liczba na drugą połowę tabeli , obrona całą do odbudowy.
0
tommyb1
26 maja 2024, 12:25
Buongiorno wszystkim
1
imperator5000
imperator5000
26 maja 2024, 10:50
49 to ładny wynik, ale wierzę, że z Fonseką złamiemy barierę 50 goli!
10
roox
roox
26 maja 2024, 10:41
Brak Kessiego i Tonalego, teraz widać jak na tacy ile destrukcyjnej pracy wykonywali. Bennacer długa część sezonu kontuzja, a później długie odbudowywanie formy, Rejinders kompletnie sie na tą pozycje nie nadawał, a o Adlim i Musahu nawet nie wspominam. RLC to z kolei też inny profil.
5
savicevic88
savicevic88
26 maja 2024, 10:45
Musah to w sumie nie wiadomo co...
RLC przed większość spotkań przechodził obok nich
Adli z Reijndersem gra bardziej do przodu niż do tyłu
Benny w swoim prime jest dobry ale musi mieć obok siebie "centymetry i kilogramy"

Brakuje rygla z prawdziwego zdarzenia...
9
hyrus13
hyrus13
26 maja 2024, 20:42
No, ale nie zapominajmy, że wszystkiemu winien jest Pioli. To on grając na obronie popełnił najwięcej błędów.
1
roox
roox
26 maja 2024, 23:09
Pewnie przed tym sezonem padło hasło, że ma być widowiskowo i ofensywnie, no i było, z tym, że z tyłu również było ciekawie, bo wszystko się rozleciało, Tomori był przez większość sezonu tak zagubiony, że można by video nakręcić ile razy wpadł na kolege z obrony. Ktoś tych zawodników zatrudnił i ktoś dał zielone światło na transfery. Sądzę, że Pilego trochę wdepnęli na minę z tym składem, a że sam chłop nie wiedział co robić z tymi zawodnikami, więc eksperymentował, z tym, że nic nie pasowało z tym na DM. Po za tym Adli i Musah nie pasują do tego zespołu, szkoda ich czasu w ACM, jak mamy grać kolejny rok tym samym ustawieniem, to w pierwszej kolejności powinni sprzedać tych dwóch zawodników bo nie będzie z nich dużego pożytku przy tym ustawieniu.
0
savicevic88
savicevic88
26 maja 2024, 10:30
No cóż, pod Fonsecą raczej defensywy nie poprawimy "bo preferuje on ofensywny styl gry" co nie oznacza, że nie można grać ofensywnie i dobrze bronić ale to raczej nie pod jego skrzydłami dziać się będą takie rzeczy...
0
kamilus
26 maja 2024, 10:35
Oczywiście, że możemy poprawić defensywę, bo ten sezon stał pod znakiem częstych "wylewów" naszych obrońców i wystarczy poprawić tylko ją jedną rzecz i już powinno być mniej straconych bramek.
0
savicevic88
savicevic88
26 maja 2024, 10:42
Jego Roma czy Lille nie były jakimś mega monolitem w obronie...
2
kamilus
26 maja 2024, 11:17
Jednak u nas będzie miał lepszych graczy, więc i efekt końcowy powinien być lepszy.
0
Vol'jin
26 maja 2024, 11:29
Lille miało w tym sezonie trzecią defensywę w lidze

34 bramki razem z Brest stracone w 34 spotkaniach. Lepsza było Nicea (29) i PSG (33)

w zeszłym sezonie 6 defensywna ligi (44 bramki stracone na 38)

No tak bym powiedział, że to wygląda lepiej niż w Romie ;]

fakt
6
savicevic88
savicevic88
26 maja 2024, 18:41
Jak widać 3 defensywa w lidze nie dała rady bezpośrednio awansować do przyszłorocznej CL...
1
Vol'jin
26 maja 2024, 19:02
Raczej wynik był adekwatny co do kadry
Brest zaskoczyło. Monaco wróciło na tory

słabszy sezon miało Lens czy Marsylia

Fonseca przypomnę obejmował zespół który w lidze zajął 10 miejsce (po sezonie mistrzowskim) Przed objeciem odchodzi Botman do Newcastle czy Onana do Evertonu
Zajmuje 5 i 4 miejsce. Progres można powiedzieć dla Lille zrobił. Czy było stać zespół na więcej?
0
savicevic88
savicevic88
26 maja 2024, 20:17
Czyli być może będzie miał trochę podobną sytuację do nas kiedy walizki spakują Theo i Maignan...
Bądź co bądź Ligue1 to trochę inny "kawałek chleba" aniżeli SerieA bo u nas tych "lepszych" drużyn jest więcej więc i o wyższe miejsce na koniec sezonu będzie zdecydowanie trudniej... Co do progresu to pod Piolim zanotowaliśmy go względem sezonów poprzednich (przed nim) ale dla mnie teraz nastąpi "kontynuacja" tego co Pioli już z tą drużyną osiągnął i pod Fonsecą nie będzie wielkiej różnicy jakościowej...
0
ósmy
ósmy
26 maja 2024, 10:28
Dlatego zamiast Fonseki widziałbym u nas Mauricio Sarri.
Trener, u którego linia obrony to prawdziwa reduta. Tak było u niego w Chelsea, Juve.
I to samo zrobił w przeciętnym Lazio, z Romagniolim, Casale, Lazzarim czy Hysajem.
14
kamilus
26 maja 2024, 10:41
Sarri to też byłby bardzo "ciekawy" wybór (chociaż martwi w nim to, że gra tylko 13-14 piłkarzami), ale zastanawia fakt, że chyba żaden klub z Włoch z nim obecnie nie negocjuje.
1
kabo
kabo
26 maja 2024, 10:42
Zgadzam się, rozumiem że nie chcemy Conte z różnych względów.
Ale Sarri to jest idealny kandydat na naszą kadrę, nawet pomimo że nie ogarnia gry co 3 dni.
Jego zespoły graja fajna piłkę, jakieś sukcesy miał i jakiemuś młodemu tez dałby szanse.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
26 maja 2024, 10:15
Ilość straconych bramek świetnie obrazuje patologie jaką graliśmy zarówno w obronie jak i środku pola. Chyba koncepcja 5 - 0 - 5 nie była zbytnio rozsądna. Miejmy nadzieję, że nowy trener zwinie to pole biwakowe zorganizowane w środkowej tercji (chociaż Fonseca też orłem nie jest jeżeli o grę w defensywie chodzi).
Edytowano dnia: 26 maja 2024, 10:25
9
Lipido
Lipido
26 maja 2024, 13:38
0 to była nasza obrona w tym sezonie .
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się