SCUDETTO


CorSport: Wątpliwości Atalanty dotyczące wykupu CDK. Belg wróci do Milanu?

7 czerwca 2024, 10:43, Redakcja Aktualności
CorSport: Wątpliwości Atalanty dotyczące wykupu CDK. Belg wróci do Milanu?

Piątkowe wydanie Corriere dello Sport informuje, że w Atalancie pojawiły się wątpliwości dotyczące wykupu Charlesa De Ketelaere. Władze klubu z Bergamo chcą prosić Milan o zniżkę od kwoty bazowej, która wynosi 23 + 2 mln euro bonusów lub wyeliminowanie zapisu dotyczącego zagwarantowania sobie przez Rossonerich 10% od przyszłej odsprzedaży. Oprócz kwestii ekonomicznych pojawiły się również wątpliwości natury technicznej dotyczące zespołu, jaki trener Gasperini planuje na przyszły sezon.

Jeżeli Atalanta nie wykupi CDK (ma na to czas do 14 czerwca), wówczas Belg wróci do Milanello i będzie oceniany przez nowego trenera względem przydatności na kolejny sezon. Scenariusze wtedy będą następujące: Milan znajdzie klub, który będzie w stanie zapłacić co najmniej 23 mln euro za transfer napastnika lub 23-latek zostanie w zespole i będzie częścią kadry Rossonerich w sezonie 2024/2025.



98 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
staarek
staarek
8 czerwca 2024, 09:32
To tylko strategia zeby jeszcze jakas znizke ugrac, mysle ze nie zadziała.
0
Dusiek
Dusiek
8 czerwca 2024, 09:09
Na bank to zwykle p…lotki.
11 czerwca juz wszystko będzie podpisane.
0
ed_rush
ed_rush
8 czerwca 2024, 08:55
10 bramek i 8 asyst. ...zniżka? :) Raczą sobie żartować:)
Nie pasuj? Niech wraca.
0
jasiom22
jasiom22
8 czerwca 2024, 08:05
Żadnych promocji, niech wraca. Zaaklimatyzował się we włoszech, o to chodziło. Wysoki, lewonożny bramkostrzelny, inny trener inny Milan.

Leao—-Zirkzee—Cdk
0
ba_acm
ba_acm
8 czerwca 2024, 07:24
W ogólne nie byłbym smutny gdyby wrócił. Potencjał ma, a że Pioli to beton i zwykł ustawiać def pomocnika na 10 to już jego problem.

Zirkzee/Jovic
Leao/Okafor CDK/Pulisic Chukwueze

wielkie tak dla takiej paki z przodu.
2
Grande
Grande
8 czerwca 2024, 02:37
A co to Milan nigdy nie negocjował nowych warunków po końcu wypożyczenia? Życie.

Chętni na CDK się znajdą na pewno.
0
Milanista Kowal
Milanista Kowal
7 czerwca 2024, 22:31
Atalanta to ma mental i podejście. Sama chce zawsze drogo sprzedawać i na żadne zniżki się nie zgadza. Jak było z Kessiem i Conti. Jeden za 28mln a drugi 24 mln kupieni z Atalanty. Jakoś nie przypominam sobie obniżki ceny. Jak nie chcą płacić to powrót i chłop niech pokaże na co go stać u nowego trenera
1
milan2002
milan2002
7 czerwca 2024, 20:30
Jaja chyba sobie robią. Jeśli nie zamierzają zrealizować podpisanej umowy to CDK wraca i tyle. Albo zostanie, albo ktoś inny go kupi.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
7 czerwca 2024, 20:01
Jak się nie uda sprzedać to trudno, zawodnik jest już ograny.
1
muamba_kabumba
7 czerwca 2024, 18:32
Niestety w ustawieniu którym zamierzamy grac (czy graliśmy dotychczas) niema odpowiedniej pozycji dla CDK.
0
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 17:45
Charles De Ketelaere. Jeżeli Atalanta go nie wykupi to Waszym zdaniem co powinien zrobić zarząd Milanu?
0
Shevc
Shevc
7 czerwca 2024, 17:49
Sprzedać, jeśli ktoś da więcej niż opcja dla Atalanty. Jeśli nie to znów spróbować wypożyczyć. W ostateczności zostawić o ile nie będzie grymasił.
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 18:11
Zdecydowanie sprzedać, a nie powinno być z tym problemu po dobrym sezonie jaki rozegrał w barwach Atalanty. CDK nie pasuje ani do 4-3-3, ani do 4-2-3-1. Kompletnie nie rozumiem pomysłu, aby go ponownie testować w Milanie. Trzeba go spieniężyć, a kasę wrzucić w inne wzmocnienia.
2
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 18:50
Cholera tyle osób na stronie a nikt nie odpowiedział oprócz Was dwóch. Dziękuwa
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
7 czerwca 2024, 22:24
Sprzedać za 35 + dla nas to najlepsza opcja jak Atalanta go nie wykupi po tak przyzwoitym sezonie.
Jak by jeszcze odegrał jakąś pozytywną rolę w kadrze Belgi to już wgl możemy być na tym podwójnie wygrani
0
Nanti
Nanti
7 czerwca 2024, 17:07
No nie, nie, nie. On się nie nadaje na duże kluby, chyba już to udowodnił. Nie chcę go tu z tym mentalem :/
1
k__f__c
k__f__c
7 czerwca 2024, 16:48
A taki świetny sezon miał, taki talent i nie chcą. Coś podobnego
1
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 16:28
Może barwy mu pasują.Club Brugge i Atalanta.Niebiesko-czarni.To teraz merdy xd.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 16:33
1
Bandon
Bandon
7 czerwca 2024, 16:14
Nie jestem fanem talentu CDK i nie chciałbym żeby tutaj wracał. Wbrew powszechnej opinii wcale nie uważam, że z taką łatwością go sprzedamy, a będzie to (podobno) blokowało transfer Zirkzze, czego obawiam się najbardziej.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
7 czerwca 2024, 15:53
Dać im zniżke jesli oni dadzą nam zniżke na Koopmainersa czy Edersona.

Jednym z największych problemów tego klubu od lat jest brak kogoś z jajami kto potrafi sprzedawać zawodników..

Powiem szczerze że przy transferze Zizkzee powrót CDk i ustawienie go z holendrem nie byłoby tak zle
1
Andre
Andre
7 czerwca 2024, 15:34
Żadnych zniżek. Po tym, jak się Belg odbywał w Atalancie, to ta cena wykupu jest i tak promocyjna, jak za tej klasy zawodnika.
Jeżeli Atalanta nie chce skorzystać z okazji, to niech wraca do nas. Z nowym trenerem i w nowym ustawieniu, CDK może w końcu zacznie grać w Milanie na miarę swojego talentu i oczekiwań kibiców.
4
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 16:08
Nic dodać, nic ująć. Zgadzam się w stu procentach.
1
Mellion
Mellion
7 czerwca 2024, 15:18
I oni chcą jeszcze prosić o zniżkę? Haha, w życiu, byle Nottingham da za niego dwa razy tyle. Dosyć sprzedawania graczy za jakieś marne pieniądze.

No chyba że zrobią z nami jakiś łączony deal za niego, wtedy już można pogadać. Wiem, że on pewnie nie dla nas, ale taki CDK + 10-15 mln za Koopmeinersa.... Tak, wiem wstawaj Mellion zes.... Ale jednak... Marzenie.
0
cbvirus
cbvirus
7 czerwca 2024, 14:48
I super. Chętnie bym go zobaczył w Milanie po tym jak się odbudował
0
lyndonmilan
lyndonmilan
7 czerwca 2024, 14:46
Niech wraca, dogadali się w zeszłym roku na transfer to albo niech płacą jak było ustalone albo enie i Charles wraca do nas.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 czerwca 2024, 14:18
Ładnie nam Atalanta oszlifowała diamencik nakarmiła dała gdzie spać teraz ładnie spakuje i odda nam gracza który fajnie się odnalazł w Serie A xd. dać im Origiego to i z niego ulepią Mbappe.
5
imperator5000
imperator5000
7 czerwca 2024, 14:09
Jak go wykupią to dobrze, jak nie - jeszcze lepiej.
0
Cisek666
Cisek666
7 czerwca 2024, 13:43
Żadnych zniżek.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
7 czerwca 2024, 13:41
Calafiori dogadywany przez Juve za 30 mln.
0
savicevic88
savicevic88
7 czerwca 2024, 13:38
O nieee...
I cały misterny plan Cardinale dotyczący mercato wziął w łeb... xD

Saelemakers wraca, CDK wraca... skąd wziął hajsu myśli Gerry...

Sprzedam Theo, genialne prawda?
7
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 13:57
GC to pewnie w ogóle o tym nie myśli, on jedynie patrzy na cyferki w excelu. :P
0
Shevc
Shevc
7 czerwca 2024, 14:16
Myśli myśli. Ostatnio zrobił przecież głośny transfer kupując Paramount. A teraz zrobi z niego Paramilan.
3
stary_boss
stary_boss
7 czerwca 2024, 19:43
nie tylko on wraca do tego Origy, FBT także może się okazać że mercato mamy już zakończone...
0
Felaro
Felaro
7 czerwca 2024, 13:37
Dobra dobra poskamlą poskamlą i wykupią
0
Pavlović31
Pavlović31
7 czerwca 2024, 13:33
Żaden problem. Niech wraca i myślę że znajdą się kluby które zapłacą dużo więcej. A jak nie to się przyda, pokazał na co go stać i może pod Fonseką będzie grać lepiej w Milanie.
1
bawolejaja
bawolejaja
7 czerwca 2024, 12:58
Where wady?
0
hyrus13
hyrus13
7 czerwca 2024, 12:55
Atalanta go wykupi, ale nic nie szkodzi im zapytać, czy może być coś taniej. Ja osobiście chciałbym go w Milanie.
1
Kaka821
Kaka821
7 czerwca 2024, 12:51
Problem będzie wtedy jeżeli brak wykupu przez Atalante rzutowałby na próbie zakupu Zirkzee, bo Belg to dobry zawodnik i albo przydałby się tutaj, albo ktoś wyłoży za niego więcej.
0
hyrus13
hyrus13
7 czerwca 2024, 12:53
Przecież mieliśmy mieć 100 baniek na transfery. Nawet odejmując od tego kasę za CDK i Alexisa, spokojnie na Zirkzee wystarczy.
4
gieemce
gieemce
7 czerwca 2024, 12:44
Jeśli wróci CDK i kupimy Zirkzee to wcale nie będzie tak źle
6
ósmy
ósmy
7 czerwca 2024, 12:49
Moze faktycznie nie bylby to głupi pomysł.
Wydaje się, że akurat oni wzajemnie by się uzupełniali w linii ataku.
Już lepsze takie rozwiązanie, niż szukać i placić za kogos pokroju Broji, czy Milika.
O ile Fonseca miałby pomysł na taka formację.
A drugi napastnik nam jest niezbędny. CDK typowym napadziorem nie jest, ale jakiś wariant z przodu dawały wespół z Pulisiciem czy Leao.
Wtedy nawet Jovic mógłby zostać, tylko pogonić Origiego.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 12:52
2
luba17
luba17
7 czerwca 2024, 13:15
Już raz pisałem pod innym tekstem to i faktycznie może nie pod taktykę Fonseki, ale nawet na klasycznym 9 myśle że by ogarnął po takim sezonie, lepiej jakby grał w dwójce napastników
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 13:15
0
Tairens
Tairens
7 czerwca 2024, 12:22
Szczerze mowiac to nawet byloby dobrze ocenic go w presezonie lub znalezc inny klub, jestem przekonany, ze jestesmy w stanie dostac nawet wiecej niz te 23mln.
4
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
7 czerwca 2024, 12:01
Dawać go z powrotem! Będzie chodził jak marzenie
0
nrt2
nrt2
7 czerwca 2024, 11:59
Sprzedamy dobrze, nie sprzedamy też dobrze
2
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
7 czerwca 2024, 11:58
marazm
0
KRWISTY
KRWISTY
7 czerwca 2024, 11:49
Może i mają jakieś wątpliwości bo CDK czasami przechodził obok meczu a w następnym grał wybitnie ,taka przeplatanka , natomiast broni się liczbami
Uważam że to fejki dla zmiękczenia rury Milanu a jak nie to niech wraca, to jest w tej chwili odbudowany dobry "towar" ,można i spróbować go u nas a jak nie to do sierpnia napewno ktoś kupi.
Ale reasumując Atalanta go weźmie bo za 25mln to dziś wiecie kogo można kupić więc niech sobie szukają.
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 11:48
Żadnej obniżki, chyba, że w ramach rozliczenia włączamy w transakcję Koopmeinersa lub Edersona. Jak nie to CDK wraca i dostaniemy za niego lekko 30 mln. U nas nadal nie będzie dla niego pozycji, więc nie ma co powtarzać tego samego błędu.
5
alepadaka
alepadaka
7 czerwca 2024, 17:26
No właśnie nie jestem taki pewny czy dostaniemy 30 mln za zawodnika, którego nie mamy w ogóle w planach.
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 18:13
23 lata, 10b 8a w Serie A, udział w wygraniu LE. Bez problemu dostaniemy więcej niż 23 mln, które ma zapłacić Atalanta.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 18:14
0
Yrsa
Yrsa
7 czerwca 2024, 11:43
Heatmapa na sofascore pokazuje, że poruszał się głownie na skrzydłach, i okolicach pola karnego, przez co miał okazję do wchodzenia w nie. Myślę. że mógłby się sprawdzić na skrzydle właśnie albo jako 10 szukająca gry, tylko że trzeba ogarnąć dla niego właściwy sposób grania.
1
Diavo
Diavo
7 czerwca 2024, 11:43
Skoro Gasperini wyciągnął z niego co najlepsze to może i Fonseca sobie z tym poradzi, zwłaszcza, ze mamy grać innym ustawieniem.
0
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 12:11
Podaj jakieś źródło mówiące o graniu innym ustawieniem, bo z dotychczasowych plotek wychodzi coś totalnie przeciwnego.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2024, 12:25
Ustawienie może nie, ale rola graczy już tak :)
3
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2024, 12:25
Ustawienie może nie, ale rola graczy już tak :)
0
Diavo
Diavo
7 czerwca 2024, 13:08
@kamilus
W wielu artykułach poświęconych nowemu trenerowi , jest wtrącenie, że lubi grać ustawieniem 4-3-3,a sam Ibra napisał na jednym z kanałów społecznościowych "433"
0
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 13:25
Ja jakoś nie widziałem takich newsów, ale nawet jeśli faktycznie są, to masz też pełno plotek, że dlatego wybieramy Fonsekę, by była grana taktyka z 1 napastnikiem. :)
0
Rossoneri777
Rossoneri777
7 czerwca 2024, 11:35
Nie sądziłem że to napiszę, ale mam wielką nadzieję że go nie wykupią.
22 bańki to śmieszna kwota po takim sezonie.
CDK był kluczowym elementem drużyny która zaliczyła dużo lepszy sezon niż my.
Wygrali ligę Europy w pięknym stylu. Do tego finał pw, w lidze też solidnie.
Nawet jak nie będzie chciał grać u nas, to byle jaki klub z PL sypnie za niego 30 baniek promocyjnie, bo za Zirzke my mamy płacić 40 baniek. 1 DOBRY SEZON.
CDK ma papiery na duże granie
1
Jonatik
Jonatik
7 czerwca 2024, 11:32
Fajnie jakby wrócił, poznał ligę bardziej, dojrzał a przede wszystkim się odblokował. Nowy CDK.
0
Manolas
Manolas
7 czerwca 2024, 11:31
Cerci też miał podobne statystki w Torino a nie widziałem nigdy gorszego piłkarza w Serie A. Pozbył bym się Belga za wszelką cenę niech po prostu zaakceptują najwyższą ofertę
4
tommyb1
tommyb1
7 czerwca 2024, 11:35
Ty to albo umiesz w biznesy, albo w ironię...;)
6
Fushnikov
Fushnikov
7 czerwca 2024, 11:22
Ale głupota, nawet nie czytam tego bo to jakaś fikcja by go nie wykupić za takie pieniążki.
1
Rambo77
Rambo77
7 czerwca 2024, 11:18
Myślę, że go kupią. W tej cenie robił im bardzo dobre liczby. Młody i pewnie po 2 sezonach sprzedadzą go ze sporym zyskiem. Pewnie dlatego kombinują z klauzulą 10%.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
7 czerwca 2024, 11:18
Jak go nie chcą to niech go Fonseca oceni
Może będzie miał na niego pomysł a umiejętności duże ma
1
nokoments
nokoments
7 czerwca 2024, 11:13
Nasza nowa 9 xD
2
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 11:36
Na 9 mieć CDK, Origiego, Jovica, Colombo i Lazetica - ale by to chodziło! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
imperator5000
imperator5000
7 czerwca 2024, 11:56
Z tych gagatków razem uzbiera się może z pół piłkarza xD
1
Salas89
Salas89
7 czerwca 2024, 11:12
Rok temu za jakiegoś kołka El Bilal Toure zapłacili 29mln. Wiem, że przez jakiś czas afrykańczyk miał dłuższą kontuzję, ale nawet grajac wcześniej w La Liga nie wykręcił podobnych liczb co Belg. Paranoja. Przypomina mi to sagę z transferem Bacci do Villareal.
8
palonettoACM
palonettoACM
7 czerwca 2024, 11:11
Cytat z wczorajszego newsa o Zirkzee:

"Milan będzie musiał zapłacić 40 mln euro w ramach klauzuli odstępnego, a środki w dużej mierze będą pochodzić z transferu De Ketelaere do Atalanty (26 mln euro) i Saelemaekersa do ekipy Rossoblù (10 mln euro)."

( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
Mil_online
Mil_online
7 czerwca 2024, 12:02
Produkcja tych newsów jest niebywała:).
0
kusniak_22
kusniak_22
7 czerwca 2024, 11:07
Jak dla mnie może wracać, nabrał mocy, poznał ligę, nowy trener i być może inne ustawienie. Dla mnie jak najbardziej, tylko, że pewnie blokuje to inny transfer, mam na myśli napastnika.
3
Robinowski
Robinowski
7 czerwca 2024, 11:04
Przynajmniej ograli nam zawodnika.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się