SCUDETTO


SportMediaset: Zirkzee otrzyma 5-letni kontrakt z pensją 4,5 mln euro na sezon

7 czerwca 2024, 14:02, Redakcja Aktualności
SportMediaset: Zirkzee otrzyma 5-letni kontrakt z pensją 4,5 mln euro na sezon

SportMediaset na swoich łamach informuje o negocjacjach w sprawie transferu Joshuy Zirkzee do Milanu. Według niepotwierdzonych doniesień, 23-letni Holender dołączy do ekipy z Mediolanu, z którą zwiąże się pięcioletnim kontraktem z roczną pensją w wysokości 4,5 mln euro (po uwzględnieniu bonusów kwota ta może wzrosnąć do 5 mln euro).



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jedrek1972
Jedrek1972
8 czerwca 2024, 12:42
Nie sprawdzony ? A kto jest sprawdzony zawsze jest ryzyko lecz mu wydaje się że chłop pasuje do naszego stylu do tego młody za 40 mln brać nie pytać
0
RockStar
RockStar
8 czerwca 2024, 21:07
40+10 mln
0
Grande
Grande
8 czerwca 2024, 02:51
Najbardziej mnie śmieszy jak ludzie narzekają, że bierzemy gościa "niesprawdzonego" w lidze. Oczywiście zaraz później opowiadają o gościu z Eredivisie, gdzie to raj dla napastników i kasztany pokroju De Jonga walą po 30 goli xD
3
kamilus
kamilus
8 czerwca 2024, 10:20
A bierzesz pod uwagę to, że "gość z Eredivisie" pewnie by kosztował dwa razy mniej, co jest bardzo istotne przy ograniczonym budżecie?
1
satoshi
satoshi
7 czerwca 2024, 21:00
Nie ma co się dziwić, że Theo chce z 7
1
olotek2
olotek2
7 czerwca 2024, 20:43
No i gitara. Wszyscy wiemy jaka jest polityka klubu. Nie rozumiem narzekań.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
7 czerwca 2024, 20:29
serio? Ale za co?
0
ZYLION
ZYLION
7 czerwca 2024, 20:01
Ktk nie ryzykuje... brać, lepszej alternatywy nie ma
0
Diavo
Diavo
7 czerwca 2024, 19:41
No to już wiem kogo koszulka wpadnie do kolekcji w nowym sezonie:D
0
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 20:02
Origiego?
13
RockStar
RockStar
8 czerwca 2024, 08:35
Origiego już ma
0
ILikeRisk
ILikeRisk
8 czerwca 2024, 11:16
A gdzie niby jest?
0
Rafał0209
7 czerwca 2024, 19:25
Do wszystkich tych którzy narzekają na Zirkzee, ludzie wy od wczoraj jesteście kibicami Milanu, chcą nam sprowadzić młodego z potencjałem po bardzo udanym sezonie w lidze napastnika, to cicho siedźmy i trzymajmy kciuki by wypaliło, bo każdy to wie nawet dziecko to wie że jak to nie wyjdzie to alternatywą będzie Ala Matri z opaską x na oczach.
3
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 20:03
" to cicho siedźmy i trzymajmy kciuki by wypaliło"

No tak, bo nikt nie ma prawa mieć innego zdania niż Ty. Super podejście. :P
0
jasiom22
jasiom22
9 czerwca 2024, 00:27
Alternatywa jest Borja… poki co. W kwestii Zirkzee jedyne wàtpliwosci budzi 10 mln dla agenta, bo chyba wszyscy wiedza ze 40 to klauzula z ktorej Bologna nie ma zadnego interesu ani potrzeby schodzić, poza tym po takim sezonie to relatywnie “normalna” cena.
Co nie zmienia tego że równie dobrze można by szukać młodszych i tańszych perełek jeszcze nie wyłapanych, tyle ze to nie w tym Milanie z takim zarzàdem.
0
Szewczenko1899
Szewczenko1899
7 czerwca 2024, 19:19
Chu.a tam przyjdzie.
0
kamilus
kamilus
7 czerwca 2024, 20:03
Zgadzam się - nie przyjdzie. Przyjedzie samochodem. :)
4
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 20:11
Przyleci samolotem :)
0
Orzelek79
Orzelek79
7 czerwca 2024, 21:02
Artur,to nie Polska:-)
2
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 19:18
Do Zirkzee to by David pasował. Czy nie?
Jak uważacie?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
7 czerwca 2024, 19:50
Trzebaby wtedy zmieniać ustawienie i wymagać od skrzydłowych większego angazu w defensywie. Czy tego byśmy chcieli? Podejrzewam, że wątpię.

David jako samotna 9 niema racji bytu. Natomiast w parze w Zirkzee to tak jak opisałem powyżej.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 19:52
0
Tanger
Tanger
7 czerwca 2024, 19:07
Ale robią kibicom smaka na niego. Nawet już pensję podają.
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 18:20
Dużo, ale niestety patrząc na obecne pensje to już raczej standard. Tym bardziej, że w innych zespołach mógłby dostać więcej.
0
AC1899
AC1899
7 czerwca 2024, 17:12
Nie można kupić kogoś sprawdzonego, pewnego? Tylko tego placka biorą. Napastnik ma bramki strzelać przede wszystkim. I nie tylko z karnych, a on nie jest tego gwarantem.
4
Bufor85
Bufor85
7 czerwca 2024, 17:44
Otóż też tak myślę, chociaż możemy się mylić. Ale wcale się nie zdziwię jak będzie to niewypał Milanu tak jak DeKetelare, Origi i inne wynalazki.
1
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2024, 18:08
A kto jest sprawdzony? Na takiego to 100 mln a i tak nie masz gwarancji

mamy rok 2024 a nie 2006 gdzie era poacherów dziś nie na racji bytu
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 18:08
7
Tairens
Tairens
7 czerwca 2024, 18:22
Hazard tez swego czasu byl sprawdzonym, i to w najlepsze lidze swiata, graczem :D
5
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 18:27
Mam nadzieję, że to kiepski bait.

Jeśli jednak nie, to kogo w takim razie proponujesz, skoro za Zirkzee bez klauzuli trzeba by pewnie zapłacić 55-60 mln, a za również nie sprawdzonego Sesko 60-70? Dodając, że topowa 9tka np. Kane zarabia w Bayernie 25 mln brutto.
5
AC1899
AC1899
7 czerwca 2024, 19:24
Już nie chodzi mi nawet o tego sprawdzonego, ale chcę napastnika bramkostrzelnego, który zagwarantuje te 20 bramek w lidze. Czy on tyle strzeli? Być może, ale w ciągu dwóch sezonów albo trzech. Gość strzelił 9 bramek z gry przez cały sezon Serie A. Ktoś powie, "bo grał w Bolognii", nieważne gdzie grał, ważne, że strzelił mało jak na napastnika numer jeden. Guirassy ze Stuttgartu to jest kot. Takie pieniądze jak za Holendra, a nawet większe, byłbym skłonny dać też za Gimeneza z Feyenoordu. Zdecydowanie wolałbym tych dwóch. Wspominam o nich, bo byli łączeni z Milanem. Była mowa jeszcze o Davidzie z Lille, którego też bym nie chciał za bardzo. Wspomniany był Lukaku i gdyby nie to, że jest najemnikiem, z wielką chęcią bym go tu widział, bo to gwarant nastu bramek.
Zirkzee jest okej na Bolognie, być może na Atalane, Lazio czy nawet Romę, ale nie na taki klub jak Milan.
0
ArturWpr
ArturWpr
7 czerwca 2024, 19:26
Masz rację. Napisałem wyżej że z Davidem to mogłoby się udać
0
Klimczer
Klimczer
7 czerwca 2024, 22:54
"Chce napastnika sprawdzonego który zagwarantuje 20 bramek w lidze".
Po czym wymieniasz "Guirassy to jest kot".

Rzeczywiste gwarant 20 bramek szczególnie że przebił tą barierę pierwszy raz w swoim życiu ma (28lat).
Poprzednie sezony:
22/23 -11 bramek w Stuttgardzie
21/22 - 9 bramek w 37 meczach w Rennes
20/21 - 10 bramek
19/20 - 9 bramek

No rzeczywiście goalleador jak się patrzy świetny gwarant 20 bramek w lidze
Natomiast Zirkzee który technicznie stoi 2 półki wyżej a i sam potrafi zrobić coś z niczego, a do tego jest 5 lat młodszy jest be. Równie dobrze Zirkzee może strzelić w przyszłym sezonie 20+ bramek a Guirassy powrócić do swojego stałego poziomu 9 bramek.

Gimeneza przemilcze przez fakt cienkiej jak sik pająka Eredivisie.

Sesko z jego cena można włożyć między bajki.

Tak naprawdę nie masz gwarantu z nikim 20 + bramek, więc chyba nie dziwne, że chcemy wziąć gościa który chociaż ograł się na poziomie Serie a i grał w ustawieniu w jakim będziemy występować w przyszłym sezonie.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 22:58
5
AC1899
AC1899
8 czerwca 2024, 07:05
Klimczer - czytanie ze zrozumieniem do poprawy. Jak kogoś cytujesz, to nie wycinaj słów ze zdania i nie twórz swoich. Odsyłam do pierwszego zdania mojej poprzedniej wypowiedzi.
0
Klimczer
Klimczer
8 czerwca 2024, 07:51
W którym momencie przeinaczyłem twoją wypowiedź ?

"Już nie chodzi mi nawet o tego sprawdzonego, ale chcę napastnika bramkostrzelnego, który zagwarantuje te 20 bramek w lidze.".

Swoją drogą same twoje pierwsze zdanie do którego tak ochoczo mnie odsyłasz to jeden wielki błąd logiczny.

Tak więc logika do poprawy.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
8 czerwca 2024, 09:15
Czyli idąc waszą dedukcją Giroud był zawsze słaby? Bo w swojej karierze w lidze chyba 20+ nie przebił a jak tak to może raz czy dwa razy. My potrzebujemy kogoś kto strzeli +-15 i stworzy +-15 groźnych sytuacji dla reszty. Wolisz mieć poachera z 2 asystami i 20 bramkami czy targeta w stylu Zirkzee który strzeli 15 i stworzy 15 sytuacji?
0
tysiok
tysiok
7 czerwca 2024, 17:02
No to Ruud Gullit jest.
Jeszcze jakiś Van Basten i jakiś Rijkaard.
3
skazany na bany x2
7 czerwca 2024, 15:27
Na dzień dobry 5 milionów mu dają. Nie wiedziałem, że Milan jest taki bogaty. Theo powinien z 15 zarabiać w takim razie.
7
dejnio
dejnio
7 czerwca 2024, 16:35
Nie weźmiemy Zirkzee - źle bo za bardzo oszczędzamy, weźmiemy i damy porządny kontrakt - też źle, bo szastamy kasą. No nie dogodzisz...

Zobacz sobie ile płaci się zawodnikom w topowych klubach, również tych z Serie A. Jednocześnie zadaj sobie pytanie czego oczekujesz sportowo od Milanu, bo jeżeli chcesz żeby ta druzyna odnosiła sukcesy to nie narzekaj na wydatki. Chociażby dlatego, że nie jesteś klubowym księgowym.
20
Miaacz
Miaacz
7 czerwca 2024, 16:48
Niestety takie czasy że 4 mln pensji dla klubu walczącego o jakieś trofea to już mus, kiedyś za 4 mln to grały gwiazdy ligi teraz to niektórzy rezerwowi mają więcej
0
ósmy
ósmy
7 czerwca 2024, 17:00
Ale co w tym dziwnego? Taka kolej rzeczy.
Theo pójdzie do Bayernu, z miejsca zostanie 10 mln, to się zaraz tam rozpłacze przykładowo Upamecano. Bo jakże to tak, on tyle lat już siedzi w tym klubie, zarabia 8 mln, a tutaj nowy z miejsca dostaje 10.
0
Jaca23
Jaca23
7 czerwca 2024, 18:23
Milan w porównaniu z czołówką Serie A na pensje wydaje niewiele. Jeśli chcemy ściągać wyróżniających się w lidze graczy to trzeba im sporo zapłacić.
0
skazany na bany x2
7 czerwca 2024, 21:32
Nie, nie jestem księgowym Milanu, zgadłeś bystrzaku. I tak wiem ile zarabiają najlepsi w tej lidze, teraz może Ty sobie przypomnij i wytlumacz mi, czemu jest warty takiej pensji.
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
7 czerwca 2024, 15:05
Obyśmy tego nie żałowali
0
carrygun
7 czerwca 2024, 14:51
Oby. Duet Zirkzee - Origi spokojnie może strzelić w sezonie 20 goli, z tego Holender 18.
10
k__f__c
k__f__c
7 czerwca 2024, 16:50
Wysoko cenisz Origiego widzę, ja aż tyle po nim się nie spodziewam
4
Krzysztof
Krzysztof
7 czerwca 2024, 14:51
Zirkee chce do nas przyjść, to jest najważniesze:) Jeszcze ważniejsze jest to ,że napoli inter i juve maja swoje 9 więc konkurencja zdecydowanie mniejsza:) A z Atalanta w sprawie de ketelerare to powina byc krótka piłka.. albo płacicie ile trzeba albo zabieramy chlopaka
3
Manolas
Manolas
7 czerwca 2024, 14:50
A Theo to powinien teraz 10 dostać
5
bolik
bolik
7 czerwca 2024, 14:43
Wie ktoś dlaczego nie łapie się do kadry? Jest słabszy od Weghorsta?
1
Krzysztof
Krzysztof
7 czerwca 2024, 14:46
nie wyleczył kontuzji...
3
ósmy
ósmy
7 czerwca 2024, 14:49
Nie wiem, czy on jeszcze nie jest w trakcie leczenia tego urazu, który go wykreślił z trzech ostatnich kolejek.
Bo to szerokie, debiutanckie powołanie na zgrupowanie przed kontuzją to otrzymał.
0
Vol'jin
Vol'jin
7 czerwca 2024, 14:54
Zobacz kto tam jest selekcjonerem :) logiki u rudego nie doświadczysz
4
Misiak
7 czerwca 2024, 14:57
Bo jest za słaby
0
Misiak
7 czerwca 2024, 14:57
Bo jest za słaby
0
sebastek888
sebastek888
7 czerwca 2024, 14:35
Uwierzę gdy zobaczę.
Edytowano dnia: 7 czerwca 2024, 14:35
3
Rafał0209
7 czerwca 2024, 14:24
Młody z potencjałem po świetnym sezonie w Serie A. nigdy nie ma pewności czy wypali lub nie, ale sama japa się cieszy że w końcu Milan stać na taki ruch.
5
Corsa
Moderator Corsa
7 czerwca 2024, 14:24
Żeby tylko nie okazało się, że trafił do tej mediolańskiej ekipy, ale sąsiadów ;)
8
Semper Fideli
Semper Fideli
7 czerwca 2024, 15:45
trafił by tam gdyby odszedł Lautaro.

Mimo że mam co do niego wątpliwości to uważam że stylem gry właśnie przypomina argentynczyka
0
Tairens
Tairens
7 czerwca 2024, 18:21
@Semper Fideli moglbys wyjasnic? Obejrzalem, nie za duzo, jego meczow i mam wrazenie, ze totalnie inny profil niz Lautaro. Nawet warunki fizyczne totalnie inne, prawie 20cm roznicy.
0
Hitsune
7 czerwca 2024, 14:21
a agent za kilka spotkań chce jego 3 letnią pensje? to już nawet nie jest śmieszne
5
pijanyroman
pijanyroman
7 czerwca 2024, 14:17
Całkiem kurka dużo
1
Dawid_19
Dawid_19
7 czerwca 2024, 14:08
Przyjdzie na pewno... Niech lepiej rozglądają się już za jakimś obrońcą :)
0
Zuber
Zuber
7 czerwca 2024, 14:07
Jeszcze gościa nie kupili a już mu kontrakt dają. xD
0
marcinomilano
7 czerwca 2024, 14:08
Co w tym dziwnego? Te dwie sprawy są ze sobą ściśle powiązane. Ostatnimi czasy popularniejsze jest wręcz dogadywanie się z zawodnikiem zanim dogadasz się z klubem.
6
Dawid_19
Dawid_19
7 czerwca 2024, 14:09
To element negocjacji ;) Tam jest klauzula 40 mln i nie ma możliwości rozmów. Pozostaje sam zawodnik (więc kontrakt) + agent i prowizja...
3
Kaka821
7 czerwca 2024, 14:10
Milan ma aktywować klauzulę, więc tylko kontrakt/prowizje agenta zostały właśnie tylko do dogadania
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się