SCUDETTO


Oficjalnie: Álex Jiménez wykupiony z Realu Madryt (+aktualizacja)

28 czerwca 2024, 18:32, Adam6 Aktualności
Oficjalnie: Álex Jiménez wykupiony z Realu Madryt (+aktualizacja)

AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o aktywowaniu opcji wykupu Álexa Jiméneza z Realu Madryt. Hiszpan przybył do Rossonerich w zeszłym sezonie na wypożyczenie i rozegrał 19 meczów dla Primavery, przyczyniając się między innymi do awansu zespołu do finału UEFA Youth League. Obrońca w seniorskiej drużynie zadebiutował 2 stycznia 2024 roku w spotkaniu Pucharu Włoch z Cagliari. Łącznie w pierwszym zespole zaliczył 5 występów. Według mediów Milan zapłacił za 19-letniego obrońcę 5 milionów euro z klauzuli wykupu. W kolejnym sezonie Jiménez ma być zawodnikiem Milan Futuro, ale dostawać też szanse w pierwszej drużynie. 

Aktualizacja: Mario Cortegana z The Athletic dodaje, że Jiménez kosztował Milan 5 milionów euro + bonusy. Real będzie mógł odkupić swojego wychowanka za rok za około 9 milionów euro oraz latem 2026 roku za około 12 milionów euro. 



54 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
29 czerwca 2024, 15:41
Dobra wiadomość, ma zadatki na grajka pierwszego składu.
Tym bardziej że na horyzoncie pojawia się możliwość odejścia Theo.
0
Rambo77
Rambo77
29 czerwca 2024, 10:18
Prawie cały poprzedni sezon Milan był zainteresowany i myślałem, że w końcu dogadany z Juanem Mirandą z Betisu. Zawodnik nie chciał przedłużyć kontraktu i miał być za free. Dziś czytam, że już dogadany z Bolognią:(
Podobno Milan Škriniar będzie dostępny do kupienia. Świetny obrońca. Ciekawe kto go zakupi? Wróci do interu?
0
Skot Łilson
Skot Łilson
29 czerwca 2024, 09:48
Lepiej taki odkup niż oddać solidnego Kerkeza za psi ch.
Na szczęście może w końcu się coś zmieni w związku z drużyną U23..
3
Masa
Masa
29 czerwca 2024, 08:59
trzeba go przykisic w serie c przez 2,5 roku, a pozniej wyplynie na szerokie wody jako nowy Theo ;-)
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 czerwca 2024, 07:48
Nie rozumiem problemu z tym, że ogrywamy komuś zawodników. Jeżeli my mamy z tego korzyść jak z Brakiem i być może z Jimenezem to myślę, że my powinniśmy być zadowoleni. Jeżeli Ci zawodnicy po 2 latach odejdą ale przyczynią się do wygrania czegoś albo do gry w czymś to i tak zyskujemy. Nie jesteśmy jeszcze w ścisłym top żeby wypożyczenie kogoś było obciachem.
1
Masa
Masa
29 czerwca 2024, 09:04
nie do konca ma to sens, bo na razie to on jest za slaby na milan i za slaby na real, a dawanie mu szansy w pierwszy zespole jest odbieraniem szansy dla kogos innego, kto nie ma klauzuli odkupu przez real itp.

jakby mial dawac jakas wartosc do pierwszej druzyny to ok, mozna brac takiego typa na wypozyczenie, ale brac juniora, ogrywac go kosztem swoich wychowankow i pozniej go oddawac za czapke gruszek?

to my powinnismy tak wypozyczac do slabszych klubow zeby nam ogrywali, a nie byc jakims klubem satelita dla realu, jakbysmy nie mieli wlasnej szkolki na wysokim poziomie...
4
Bandon
Bandon
28 czerwca 2024, 23:02
Jeśli widzą w chłopaku potencjał, to powinni za niego zapłacić 12 mln i usunąć wszystkie klauzule.
0
jarek2572
jarek2572
28 czerwca 2024, 23:22
To że Real będzie mógł, nie znaczy że piłkarz będzie chciał. Pytanie tylko w jaki sposób z nim będą gadali, bo chłopak wiecznie na pierwszy skład czekał nie będzie, no i trzeba pamiętać że Real to Real...
0
Bandon
Bandon
28 czerwca 2024, 23:26
To tak nie działa. Jak jest klauzula odkupu, to jest podpisany możliwy kontrakt. Tak jak było z CDK. Była klauzula odkupu i CDK już wcześniej podpisał potencjalny kontrakt.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
28 czerwca 2024, 23:35
Nie. Klauzula wykupienia to nie to samo, co klauzula odkupienia. To jest umowa między klubami, nie między klubem a zawodnikiem. To Milan musi przyjąć ofertę Realu, ale Jimenez nie musi przyjąć ich oferty. Nie ma uzgodnionego kontraktu z Realem, bo nie może mieć, ponieważ jest zawodnikiem Milanu. Milan może mu zaoferować nowy kontrakt w każdej chwili. I co, powiedzmy, że w nowym kontrakcie Milanu dostanie X, a ma dogadany kontrakt z Realem na 0,5X? Mylisz dwie różne klauzule. Kiedy wypożyczasz zawodnika i klub nabywający ma prawo wykupienia go za konkretną kwotę, to zawodnik i klub mają już dogadany kontrakt. Kiedy jednak klub kupuje zawodnika, a stary klub ma prawo odkupienia, to już takiego kontraktu nie mają uzgodnionego, ponieważ Milan może Jimenezowi w każdej chwili zaoferować nowy, jest w końcu zawodnikiem Milanu aktualnie.

Więc tak, kolega ma rację. Milan musi zaakceptować ofertę Realu, ale Jimenez nie musi. Najprawdopodobniej zaakceptuje, bo Real to lepszy klub i da mu lepsze warunki finansowe, ale sam zawodnik ma wolną drogę - może zostać w Milanie, a może przejść do Realu
Edytowano dnia: 28 czerwca 2024, 23:35
14
Bandon
Bandon
28 czerwca 2024, 23:54
A to faktycznie pomyliłem klauzule w takim razie.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
28 czerwca 2024, 23:57
@Bandom

Co to za dyrdymały wypisujesz?!

Milan aktywuje opcję wykupu Jimeneza i karta zawodnika należy do Milanu. Kluby między sobą uzgodniły warunki przyszłego ,,potencjalnego,, odkupienia zawodnika za wyższą kwotę, a Jimenez wcale nie musi się na taki transfer godzić. Umowa jest między Milanem a Realem, a nie między Realem a zawodnikiem.
1
Vol'jin
28 czerwca 2024, 22:45
przez te 2 lata wszystko się zmieniać będzie jak z Brahimem ;]

0
Sebolinho10
Sebolinho10
28 czerwca 2024, 23:59
Tyle że Brahim był na wypożyczeniu w Milanie.
0
MiR77
MiR77
28 czerwca 2024, 22:40
Trudno to czytać i komentować. Ręce opadają.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 czerwca 2024, 22:17
Nie znamy wszystkich szczegółów. Może tam być też zapis że jak real odkupi to Milan może dopłacić i zabrać go z powrotem tak żeby wszyscy byli zadowoleni w razie jakby np zawodnik chciał zostać
Edytowano dnia: 28 czerwca 2024, 22:18
1
Sebolinho10
Sebolinho10
29 czerwca 2024, 00:01
Jak zawodnik będzie chciał zostać to może powiedzieć nie i po negocjacjach. To że Real ma prawo odkupu, to nie oznacza że go odkupi. Milan na ofertę zgodzić się musi, zawodnik już nie.
1
boro215
boro215
28 czerwca 2024, 22:08
Lepsze to niż czytanie piarda, że chcemy wymienić Theo na Brahima xdddddd
4
savicevic88
savicevic88
28 czerwca 2024, 21:55
xD

Brahim Diaz lubi to xD
2
Marcin1995
Marcin1995
28 czerwca 2024, 21:24
Beznadziejne warunki
4
primo2p
primo2p
28 czerwca 2024, 21:46
Prawda, bo jak się rozwinie to Real nie mrugnie okiem i go weźmie do siebie za te marne 12 mln...
2
Woolfik92
Woolfik92
28 czerwca 2024, 21:16
Pozostaje liczyc ze Jimenez bedzie za dobry na Milan ale wciaz za slaby na Real, Jimenez bedzie wolal grac w Milanie niz grzac lawe w Realu i Realu uszanuje wole gracza i go nie wykupi xd
0
k__f__c
k__f__c
28 czerwca 2024, 23:37
Realowi bardziej będzie się opłacać odkupić go za 12 i sprzedać za 20
1
Woolfik92
Woolfik92
29 czerwca 2024, 12:46
Rozne sytuacje sie zdarzaja, podobna sprawa teraz z Undavem i Brighton, gdzie Undav naciska na pozostanie w Stuttgarcie. Tym bardziej ze Real go moze wykupic, owszem, ale przy odsprzedazy dalej sam zawodnik musi wyrazic zgode i podpisac kontrakt. Ogolnie slabe opcje z takimi klauzulami odkupu, ale widocznie Real go nie chcial oddac na innych warunkach, i to moglo byc juz dawno ustalone jeszcze przed samym wypozyczeniem.
0
Zirytowany
28 czerwca 2024, 21:15
Real pięknie to rozegrał, jak chłopak wypali to go za grosze wezmą z Milanu.
1
Jaca23
Jaca23
28 czerwca 2024, 21:14
Śmiesznie niskie te klauzule odkupu. Powinniśmy się uczyć od Realu jak ogrywać w innych klubach swoich obiecujących zawodników.
6
Daniel93
Daniel93
28 czerwca 2024, 21:13
Pierwsza część newsa była dobra. Jak wszedłem drugi raz na stronę po pewnym czasie i zobaczyłem " +aktualizacja" to wiedziałem że jednak Real nas wydy...ał.

:v
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 czerwca 2024, 21:08
Myślę, że przy takich transakcjach kupujący ma niewielkie pole do negocjacji. Albo tak, albo wcale. I tak, jak kolega Michał92 uważam, że bez sensu jest w ogóle wchodzenie w takie deale. Rozumiałbym jeszcze, gdyby taki zawodnik miał realne szanse odegrać znaczącą rolę przez te dwa sezony, pomóc w wygraniu czegoś. A taki Jimenez? Owszem, talent, ale co z niego będzie, nikt tak naprawdę nie wie.
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 czerwca 2024, 07:44
Szansa tego, że stracimy na tym transferze jest bardzo mała. Opcją nr 1 jest to, że Real go odpuści i u nas zostanie jako podstawowy zawodnik. Opcją nr 2 to taka, że Real postanowi go odkupić. W tej sytuacji co prawda odchodzi nam zawodnik ale mamy z tego zysk i pieniądze. Opcją nr 3 to taka, że zostanie naszym rezerwowym i Real go odpuści. I opcją nr 4 która jest jedyną negatywną to możliwość, że Jimenez nie wypali i będziemy się z nim bujać.
To jest dobry deal.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2024, 21:07
Real Madryt największy klub na świecie, pokazuje jak się sprzedaje i wypożycza swoich zawodników..
1
Michał92
Michał92
28 czerwca 2024, 20:55
Po co w ogóle z nimi robić jakieś interesy, skoro Perez zawsze nas wydyma z opcją odkupu xd, nie jesteśmy jakimś Levante żeby im piłkarzy ogrywać.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
28 czerwca 2024, 21:06
A właśnie że jesteśmy XD
15
Tanger
Tanger
28 czerwca 2024, 20:53
Albo Milan przepali 5 mln albo straci świetnego zawodnika za marne 9-12 mln euro. Z tego dealu nie da się wyjść obronną ręką.
12
Michał92
Michał92
28 czerwca 2024, 20:55
Dokładnie, szach mat jak zwykle.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 09:29
Mamy tzw win - win. Nie tracimy dużo wykładając taki hajs, możemy mieć bardzo rozwojowego piłkarza, a przy okazji coś zarobić. Kwoty adekwatne to obecnej sytuacji.
0
Tanger
Tanger
29 czerwca 2024, 09:38
@Alessio_re6

To zależy od rozwoju Jimeneza. Jeśli okaże się przeciętniakiem, którego Real nie odkupi i który będzie solidnym zawodnikiem do rotacji, to przy tej cenie transferu Milan wyjdzie na swoje. Ale czy przeciętniak, co najwyżej rywalizujący z Calabrią spełnia oczekiwania? Mam wątpliwości. Jeśli jego talent wybuchnie i Real odkupi go za marne 9-12 mln, to wygranymi będą tylko Madrytczycy. Co to są 4 mln we współczesnej piłce. Jeśli nie wypali, to Milan zmarnuje 5 mln.

Ogólnie ta formuła transferu stawia Milan w zdecydowanie niekorzystnym położeniu.
Edytowano dnia: 29 czerwca 2024, 09:52
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 10:21
No tu się nie zgodzę, bo jak wystrzeli, to i tak zarobimy. Dla mnie to jest bardzo dobra formuła transferu na moment jego wykonania.
0
Tanger
Tanger
29 czerwca 2024, 10:42
@Alessio_re6

4 mln euro, czyli mniej więcej tyle, ile rocznie zarabia Ruben Loftus-Cheek. W obecnych realiach to marny zarobek.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 czerwca 2024, 12:11
Nie wiem, gdzie tam widzisz 4M. Ja czytałem o 9/12M.
0
Tanger
Tanger
29 czerwca 2024, 13:55
@Alessio_re6

5 mln płaci teraz Milan za niego. Real ma odkup za 9 mln za rok. To zaledwie 4 mln do przodu. W dzisiejszych czasach symboliczny zysk.
0
fristajlos
fristajlos
28 czerwca 2024, 20:36
Załóżmy, że Real chce odkupić, ale zawodnik nie chce wracać. Ma takie prawo czy mimo wszystko musi?
0
hyrus13
hyrus13
28 czerwca 2024, 20:55
Wydaje mi się, że zawodnik ma g do gadania w takiej sytuacji. Choć może mi się mylić z wypożyczeniem z opcją wykupu.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
29 czerwca 2024, 00:06
A niby dlaczego g.. do gadania? Jimenez pełnoprawnie będzie zawodnikiem Milanu. Umowa jest między Realem a Milanem, a nie między Realem a zawodnikiem. opcja odkupu różni się od wypożyczenia. Jeśli sam zawodnik nie wyrazi chęci na transfer, to nie odejdzie.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
28 czerwca 2024, 20:17
Chyba po wtopie z Theo Real nie chce nam już oddać żadnego obiecującego gracza bez klauzuli odstępu. Zastanawiam się tylko dlaczego one są takie niskie? Ogrywamy Diaza, zaraz może Jimeneza. Real nam ich zabiera za mniej więcej tyle samo co sprzedam i albo uzupełnia Skład albo może sprzedać dwa razy drożej. Pod kątem umów to jesteśmy ciency jak sik pająka. Gerry powinien wziąć jakiegoś wilka z Wall Street a nie Furlaniego którego wszyscy dymają bez mydła.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
28 czerwca 2024, 20:56
Któż to tego Furlaniego tak dyma?
1
biedrus
biedrus
28 czerwca 2024, 22:29
Myślę, że nie jesteś "wilkiem z Wall Street", a jednak swoje wiesz... jak 99% użytkowników tej strony
1
Diavo
28 czerwca 2024, 20:14
Lol... czyli przez dwalata ogramy go w U23.. mogli zrobić umowę do 2028 ..
0
nrt2
nrt2
28 czerwca 2024, 19:59
Dając te klauzule odkupu to Milan myślę, że dzięki nim to sobie Mbappe na zniżce zgarnie czy co?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
28 czerwca 2024, 19:31
No to narka, Theo ;)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
28 czerwca 2024, 18:56
Milanie który jesteś najlepszy, gdzie jesteś? :( Milanie który budzisz strach gdy ktoś wylosuje Cię w LM? :(
1
Milanboy
Milanboy
28 czerwca 2024, 19:13
W Białymstoku.
2
Rossoneri777
Rossoneri777
28 czerwca 2024, 18:50
Po co kupować jakiegoś Po typu emerson jak mamy go.
Myślę że będzie kotem
0
Matim
Matim
28 czerwca 2024, 18:36
Ktoś wie, czy Real zapewnił sobie jakąś klauzulę odkupu?
0
PanX
28 czerwca 2024, 19:46
Na stronie Realu podali:

Mario Cortegana z The Athletic podaje, że Milan pozyskał Jiméneza za 5 milionów euro plus zmienne. Real Madryt ma opcję odkupienia go za około 9 milionów euro przyszłego lata i około 12 milionów w 2026 roku.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się