SCUDETTO


02/07/2024 MERCATO LIVE [20:30]: Florenzi może opuścić Milan

2 lipca 2024, 09:17, Ginevra Główne newsy
02/07/2024 MERCATO LIVE [20:30]: Florenzi może opuścić Milan

[09:15]: Jak donosi Matteo Moretto Alessandro Florenzi, którego kontrakt wygasa w 2025 roku, może opuścić Milan już w tym okienku ze względu na nie najlepsze relacje z trenerem Paulo Fonsecą.

[09:20]: Filippo Terracciano może odejść na wypożyczenie do Torino - donosi MilanNews

[09:25]: Dyrektor sportowy Bolonii, Giovanni Sartori potwierdził, że na 99,9% Joshua Zirkzee opuści klub w obecnym okienku transferowym: "To nie my dyktujemy reguły w tej chwili. Ma klauzulę odkupu, więc może odejść w dowolnym momencie. Nie będzie łatwo go zatrzymać, jest jednym z najlepszych w Europie w tej chwili. Klauzula jest wysoka, ale niektóre kluby mogą sobie na nią pozwolić. Myślę, że na 99,9% będziemy musieli szukać zastępstwa". 

[16:10]: Matteo Moretto twierdzi, że negocjacje w sprawie Joshuy Zirkzee są obecnie zamrożone i strony się nie komunikują. Kwestia prowizji blokuje transfer od miesiąca, a Milan nie chce ustąpić wobec żądań Kii Joorabchiana. Zirkzee zawsze uważał Milan za swój priorytetowy wybór, ale aktualnie bierze pod uwagę także inne opcje. Manchester United rozmawia z agentami zawodnika i jest otwarty, by spełnić wszystkie oczekiwania finansowe.

[16:15]: Almería poinformowała oficjalnie o zakończeniu wypożyczenia Luki Romero, który wraca do Milanu.

[20:15]: Carlo Pellegatti dla Radio Rossonera: "Powiedziano nam, że na informacje w sprawie Zirkzee i Rabiot trzeba poczekać do końca Euro, do zakończenia udziału Holandii i Francji. To samo dotyczy Fofany. Dowiedzieliśmy się także, że pozostałe wzmocnienia zostaną dokonane dopiero po tym, gdy klub sprowadzi napastnika. To są pewne informacje, które otrzymaliśmy".

[20:30]: Gianluca Di Marzio o mercato Milanu: "Pertraktacje z Tottenhamem w sprawie Emersona Royala są w zaawansowanej fazie. Milan naciska na szybkie zamknięcie transferu, może to być kwestia kilku najbliższych dni. W sprawie Romelu Lukaku klub nie przedstawił jeszcze żadnej oferty. Rossoneri wiedzą, że Belg i Chelsea nie chcą kontynuować współpracy, zatem spróbują wynegocjować korzystne warunki, ale raczej nie nastąpi to zbyt szybko. Milan jest w kontakcie z Chelsea także w sprawie Carneya Chukwuemeki. Działacze Rossonerich chcieliby wynegocjować formułę wypożyczenia z obowiązkiem wykupu uzależnionym od liczby występów".



146 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Levy11
Levy11
3 lipca 2024, 09:25
Inter:Zieliński i Terami
Juve:Daglas Luiz i Thuram, Sancho?
Atalanta: Zanilo
Napoli:Bongiorno
Milan czekamy na zakończenie Euro, czekamy na sprzedaż zawodników bo niby przed marceto mówili, że będzie kasa, a nie ma. Miesiąc bujamy się z Zirke. Do tego na siłę chcemy prawego obrońcy(Jimenez, Teraciano, Florenzi, Kalulu wszyscy prawi obrońcy), a zmiennika dla Teo jak nie było to nie ma. Środka obrony nie ma, DP nie ma.

2
Bandon
Bandon
3 lipca 2024, 09:12
Pioli podpisuje dzisiaj kontrakt z Al Ittihad. No i spoko, zarobi sobie a nam zejdzie z pensji.
0
kamilus
kamilus
3 lipca 2024, 09:20
To już potwierdzone, czy dalej poziom plotek? Bo tak sobie spojrzałem i widzę, że ponoć może zarobić 15 mln funtów. oO
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
2 lipca 2024, 23:01
Zirkzee, Fofana i Rabiot brzmi naprawdę ciekawie. Może nie są to wybitne nazwiska ale to naprawdę solidnie zawodnicy.
1
Sebolinho10
3 lipca 2024, 08:12
Szkoda tylko że szanse na przyjście ich wszystkich są marne. Może Fofane uda się jakimś cudem wyciągnąć, a reszta to już będzie alternatywa alternatyw.
3
Bandon
Bandon
3 lipca 2024, 09:13
Serio ktokolwiek wierzy w te bajki o Rabiocie?
4
kamilus
kamilus
3 lipca 2024, 09:21
Rabiot już praktycznie zdementowany, bo oczekuje 9 mln rocznie. A i w Zirkzee już nie wierzę, bo jakby mieli go pozyskać, to już by to zrobili.
0
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 21:11
D`Aversa obejmuje Empoli
Dionisi obejmuje Palermo.
Di Francesco obejmuje Venezię
...
A Pioli dzie?
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 21:13
0
Tanger
Tanger
2 lipca 2024, 21:13
Czeka aż RedBird wezwie go na ratunek, jak Fonseca zrobi pożar :P
20
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 lipca 2024, 21:18
Tanger xd dobre :D
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 lipca 2024, 21:18
Empoli pierwszy spadkowicz XD
0
DL7official
DL7official
2 lipca 2024, 22:11
Pioli? Za chwilę obejmie Al Ittihad po Marcelo Gallardo.
1
Grande
Grande
2 lipca 2024, 22:32
ósmy

Milan od listopada
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
2 lipca 2024, 22:59
A w Empoli nie został Nicola?
0
ósmy
ósmy
3 lipca 2024, 07:31
^
Empoli nie przedłużyło umowy z Nicolą
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
3 lipca 2024, 07:59
To niezbyt mądrze, co jak co ale gość gwarantuje utrzymanie się w lidze. Ciekawe jakby sobie poradził w lepszej drużynie.
1
palonettoACM
3 lipca 2024, 08:12
@Master

Bardziej gwarantuje ogarnięcie pożaru, gdy sezon powoli zbliża się do końca. Podczas ostatniej przygody z Salernitana wyleciał w trakcie kolejnego sezonu, bo jego metody nie były już tak skuteczne.

Gość to zawodowy strażak, może podniesie poprzeczkę i nie tylko utrzymanie będzie gwarantował, ale np. takie puchary lub LM po slabym początku sezonu. ;)

0
Semper Fideli
Semper Fideli
2 lipca 2024, 21:07
Polecam zwrócić uwage na Schmida z Austrii w dzisiejszym meczu. W lidze i na Euro bardzo fajnie sie prezentuje, ciekawa nie droga opcja.
0
edinho
edinho
2 lipca 2024, 21:07
Będzie dobrze.
0
Cactus
Cactus
2 lipca 2024, 21:05
Póki co te nazwiska które się przewijają w mediach są mocno nijakie. Na pewno nie rozgrzewają serc kibiców.
Chyba Furlani w kontekście mercato mówił że to okienko będzie bardziej nakierowane i "precyzyjne" Jeśli tymi precyzyjnymi transferami mają być gracze tacy jak Emerson Royal czy Chukwuemeka to mamy skrajnie różne rozumienie tego słowa.
6
daro12555
daro12555
2 lipca 2024, 20:53
No jak Emerson przyjdzie to prawa strona będzie latać ,Znowu wydamy tylko kasy a nic z tego nie będzie bo zamiast iść jakość to znowu pewnie idziemy w litość .Najlepiej odpady z Angli sprowadzać jakby nie było zawodników na fali w innych ligach .
0
fryta777
fryta777
2 lipca 2024, 20:46
Maldini to był jednak kozak wiedział że Gigio odchodzi i już na euro było pewne kto go zastąpi.
1
Grande
Grande
2 lipca 2024, 22:34
Teraz też tak masz. Theo odchodzi i wiadomo kto go zastąpi...


...Fode Balo-Toure
4
Tanger
Tanger
2 lipca 2024, 20:46
Offtop

Najciekawsze transfery potwierdzone w ostatnich dniach:

- Tijjani Noslin z Hellasu do Lazio za 15 mln euro,
- Omari Hutchinson z Chelsea do Ipswich za 23,5 mln euro,
- Yankuba Minteh z Newcastle do Brighton za 38,8 mln euro,
- Alberto Dossena z Cagliari do Como za 8 mln euro,
- Daichi Kamada z Lazio do Crystal Palace - wolny transfer,
- Wymiana pomiędzy Juventusem, a Aston Villą, której przedmiotem są Douglas Luiz, Illing-Junior i Barrenechea,
- Loum Tchaouna z Salernitany do Lazio za 8 mln euro,
- Vangelis Pavlidis z Alkmaar do Benfiki za 18 mln euro,
- Marc Guiu z Barcelony do Chelsea za 6 mln euro,
- Caglar Soyuncu z Atletico do Fenerbahce za 8,5 mln euro,
- Joselu z Realu Madryt do Al Gharafa za 1,5 mln euro,
- Can Uzun z Nurnberg do Eintrachtu Frankfurt za 10 mln euro,
- Jorgen Strand Larsen z Celty Vigo do Wolverhampton
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
2 lipca 2024, 20:49
Ach, ten Kamada, którego niepozyskania Milan miał żałować, bo miał zostać gwiazdą w Rzymie, a teraz idzie za friko do Anglii, bo nawet w Lazio go nie chcą. Tak właśnie wygląda ocenianie transferów przed rozegraniem przez piłkarza choćby tych 10-15 meczów.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
2 lipca 2024, 21:08
gdzieś widziałem transfery Romy ?
Le fee i Bellanova ? chyba ze to jeszcze nie potwierdzone
0
serginho83
serginho83
2 lipca 2024, 21:08
Ten Noslin to będzie dobry grajek - fajny transfer Lazio ;)
0
Tanger
Tanger
2 lipca 2024, 21:12
@Gianni Rivera

Z drugiej strony większość krytykowała transfer Origiego i chłop rzeczywiście okazał się kompletną porażką. Z kolei Loftus-Cheek po pierwszych 10-15 spotkaniach został ochrzczony "Loftusem-Dzikiem", a niewiele później niczym szydło z worka wyszła jego jednowymiarowość.
4
Rossu
Rossu
2 lipca 2024, 21:16
Tanger,


Bo miał dziwną rolę, którą dał mu Pioli. Przez te kilkanaście spotkań nie wyglądał źle, dopóki Stefano ze swoim sztabem kazali mu często ustawiać się wyżej niż Giroud xD
4
Trefniś
Trefniś
2 lipca 2024, 21:42
Gianni Rivera,

Kamada idzie za darmo, bo taką miał klauzulę w kontrakcie. A Lazio chciało go zatrzymać, po dobrej końcówce sezonu, ale on zdecydował inaczej.

Sprawdzaj swoje "fakty".
9
dan_acm
dan_acm
2 lipca 2024, 20:32
napastnik powinien być już klepnięty w czerwcu, tak samo jak nowy kontrakt Theo. Teraz klub powinien juz dopinać transfer Fofany i być w zaawansowanych rozmowach odnośnie trzeciego transferu np. Wieffera. A oni od maja czekają na Zirkzee a potem mówią, że dopiero jak przyjdzie napastnik to będą kolejne transfery... Wszystkie ciekawe nazwiska już gdzieś indziej pójdą a nasze ananasy będa ogarniać plan D w napadzie
12
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
2 lipca 2024, 21:00
Albo i w styczniu nawet powiedziałbym bo było wiadome, że Giroud odejdzie tak dla porównania to właśnie Interowi np to wgl nie przeszkadzało, żeby już w styczniu przyklepać darmowy transfer Taremiego i Zielińskiego.
2
Cactus
Cactus
2 lipca 2024, 21:08
Też mam wrażenie, może i mylne że od czasu kiedy było wiadome że Giroud odejdzie (chociaż pewne ruchy powinny być brane pod uwagę niezależnie od decyzji Francuza) ten czas został przespany i jeśli były prowadzone rozmowy z jakimiś piłkarzami to w żaden sposób się nie posunęły do przodu.
1
checa1983
checa1983
3 lipca 2024, 07:59
W punkt!!!
0
virago1212
virago1212
2 lipca 2024, 20:04
Super snajper a nawet nie jest wpuszczany na boisko
0
Sobi
Sobi
2 lipca 2024, 19:58
A może by Depay'a ?
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 19:59
0
Jonatik
Jonatik
2 lipca 2024, 20:27
Tak do tego Romelu Lukaku, mielibyśmy fantastyczy atak jak na nasze warunki. Wyglądało by to tak


Leao(Okafor) - Lukaku(Zirkzee) - Chukwueze(Pulisic)
Depay(Loftus-Cheek)

0
k__f__c
k__f__c
2 lipca 2024, 21:04
I Mudryka
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
3 lipca 2024, 00:56
Gościu jest tak nie skuteczny że przy jego zadaniach płacowych i średnim zdrowiu uchowaj P Boshe.

Z liczb marzeniem ten szwed że Sparingu ale Zirkzee dał by mi nadzieję na walkę o mistrzostwo .
Oby się nie skończyło na przepalce fundiszy na Lukake czy Abrahamie
0
Grande
Grande
2 lipca 2024, 19:21
https://x.com/luchino_saltato/status/1807905107658342833?t=Fif8pdQLJjvBBWKeiSnQqg&s=19
8
ACMichał83
ACMichał83
2 lipca 2024, 19:36
"Spokojnie, zaraz się rozkręci".
0
Rossu
Rossu
2 lipca 2024, 19:38
Niesamowite, Maldiniemu się za to obrywało niemiłosiernie, że bez budżetu musiał kombinować z transferami i był nazywany dusigroszem, to jak nazwać obecnych pracowników zarządu? Jestem pewien, że dopiero sprzedaż Bennacera/Thiawa/Tomoriego/Theo odblokuje nam mercato - tak jak to było rok temu, tylko, że większość nazwisk typu Fofana, Zirkzee nam poodpadają. W ataku podstawowym napastnikiem będzie Broja, do pomocy przyjdzie potężny Chukwuemeka z potężną i bogatą historią urazów, a na prawej obronie będzie sobie hasać przepotężny McRoyal. Koniec końców będzie taki, że korposzczuraski zwalą winę na Fonsekę, który będzie miał jeszcze gorszą kadrę niż Pioli, stanie sie ofiarą zarządu a my będziemy modlić się o top 4.
15
Grande
Grande
2 lipca 2024, 19:51
Tutaj to nie wiem czy nowenna pompejańska pomoże.
0
Starosta
Starosta
2 lipca 2024, 20:30
Bardzo trafne podsumowanie
0
Diavo
Diavo
2 lipca 2024, 19:19
Wraca Alexis,Romero pierwsze wzmocnienia już są:D
4
alepadaka
alepadaka
2 lipca 2024, 18:44
Kibice na trybunach w trakcie sezonu uspokojeni plotkami o 100 milionach euro na transfery bez sprzedaży? Najważniejsze.
1
Grande
Grande
2 lipca 2024, 19:24
Nikt ci tyle nie da, ile właściciel Milanu na transfery obieca.
0
MontoPronto
MontoPronto
2 lipca 2024, 18:32
A khepren thuram w juventusie
0
k__f__c
k__f__c
2 lipca 2024, 16:33
Hummels do Bayeru ma iść. Szkoda
3
Rossu
Rossu
2 lipca 2024, 17:03
No cóż, idzie do lepszego na ten moment klubu.
2
Mellion
Mellion
2 lipca 2024, 16:12
Będą się uganiać miesiąc za tym Zirkzee i memem Emersonem, gdy tymczasem Juve dopina już Luiza, zaraz Thurama, a potem pewnie jeszcze Koopmeinersa i Calafiorego. Już po prostu nie da się patrzeć na to jak amerykański rak na czele z Cardinale rozwalają nasz klub z dnia na dzień. I tu nie chodzi o to, że nagle będziemy się bić o Ligę Konferencji, ale przy takim zespole, takim potencjale... Taki Juve i Inter odjeżdżają, a Amerykanom wystarczy że się będą zgadzać cyferki w Excelu. Nic dziwnego że Theo zastanawia się czy zostać na dłużej, jak sam jest świadkiem rozwalania drużyny i braku jakichkolwiek ambicji że strony właścicieli. Samo wzięcie Fonseci na trenera jest tego najlepszym podsumowaniem.
Chciałbym się złościć, ale to nic nie da... Czuję jedynie smutek i wielki strach przed tym co czeka nas w przyszłości.
21
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 17:47
Nie no, nie ma szans, żeby Juventus wziął całą czwórkę, którą wymieniłeś. Luiz, Thuram i Di Gregorio to już minimum 90 mln, a Koopmeiners i Calafiori to kolejne 100 mln, a po EURO, może i więcej.

Musieliby zanotować dwie naprawdę duże sprzedaże, a póki co mówi się co najwyżej o Chiesie za jakieś 40 mln.

Ja rozumiem, że obecnie działamy na rynku znacznie gorzej, ale nie ma co wierzyć we wszystkie plotki i tak jednoznacznie oceniać.
1
Panicz
Panicz
2 lipca 2024, 18:16
D. Luiz ich kosztował 28 mln +Barrenechea+ Iling J. Wycenieni na 2x po 11 mln.
K.Thuram 20 mln
Di Gregorio ok 16 mln.

Koopmeiners ok 50 mln. Calafior 40-45 mln.

Odejść może Chiesa 35-40
Szczęsny z Milikiem 10 za obu.
Soule (ponoć WHU daje 30 mln)

Na luzie to zepną wszystko.
6
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 18:27
McKennie na wylocie, również wyceniany na ok. 30 mln.
1
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 18:42
Panicz
W takim razie Luiz 28+Thurman 20+Di Gregorio 16+Koopmeiners minimum 50+Calafiori (40 było przed EURO) = licząc po najniższej linii oporu - 154 mln.

Chiesa 40+ Soule 30+ Szczęsny, Milik 10 = 80 mln, nadal sporo brakuje. Żeby się to spięło musiałby odjeść ktoś z dwójki Vlaho/Bremer.

Nikt nie położy obecnie 30 mln za McKenniego z rocznym kontraktem.
1
Panicz
Panicz
2 lipca 2024, 18:56
Jeszcze Moise Kean juz jedną nogą w Fiorentinie za 13 mln. Do tego jakiś Kostić, którego chce Mou w Fenerbache. Też ok 6-7 mln.

Wydadzą 160 mln. Sprzedadzą za 100.
Nie widze przeszkód, żeby Juve nie miało na transfery od siebie 60 mln. Skoro my niby mamy 50 + sprzedaże.
3
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
2 lipca 2024, 19:42
No cóż rywale nam pokazują rok w rok jak się działa na rynku transferowym zawsze potrafią sprowadzić do siebie najlepszych graczy z rodzimej ligi oraz perspektywicznych z innych lig a nawet jak jest jakiś transferowy flop to i tak nie ma to żadnego wpływu na ich ruchy na rynku bo jest tylko bum bum wszystko sprawnie szybko i od ręki jakoś nigdy nie mają problemu z paszportami czy to z UE czy spoza do tego wypożyczają dużo młodych graczy poza tym jest jeszcze ten aspekt, że potrafią zakontraktować konkretnych graczy za darmo a jak My przeciągamy negocjacje to jeszcze przy okazji potrafią nam podwędzić zawodnika w taki sam sposób szast, prast i domknięte.
2
daro12555
daro12555
2 lipca 2024, 20:49
Juve wrócił do LM czyli dodatkowe minimum 50mln do tego klubowe MŚ kolejne minimum 50mln akurat na transfery .
0
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 21:51
Mogą w jedno okno być nawet 100 mln na minusie tym bardziej, że jeśli trzeba to dofinansuje ich rodzina Agnellich, ale trzy ostatnie lata to kolejno: -27 mln, -11 mln i -77 mln (zakup Vlaho zimą), więc nie spodziewam się, żeby w tym oknie byli, aż tak na minusie, co nie pozwoli im zrealizować wszystkich wyżej wymienionych transferów.

Równie dobrze u nas można by zrobić podobną symulacją. Bennacer/Maignan - 50 mln, CDK - 22, Alexis 12, Thiaw - 35, Maldini - 3, Colombo - 8, Pobega - 10 + 50, które mamy na okno i wychodzi 190, ale wiadomo, że to się nie wydarzy, to nie FM.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 21:57
0
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 15:36
Mercato moglibyśmy zacząć od sprowadzenia... Sartoriego, czyli obecnego dyrektora sportowego Bologny, a wcześniej Atalanty.

U nas konkretnego DS'a nie ma, nie do końca wiadomo kto za co odpowiada. Jest Furlani, Moncada, Zlatan, z których każdy podobno ma coś do powiedzenia w kwestii transferów. Na papierze jest jeszcze D'Ottavio, ale o nim praktycznie się nie mówi i pełni funkcje DS'a chyba tylko ze względów regulaminowych.
11
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 15:45
Sartori, byłoby super.
Co ciekawe nasz wychowanek.
Wprawdzie wiele u nas w seniorach nie pograł, ale w połowie lat 70-tych, grywał z takimi zawodnikami jak Nevio Scala, Antonelli czy Bergamaschi.
3
Corsa
2 lipca 2024, 15:48
W punkt! Dyrektor z prawdziwego zdarzenia mógłby dać więcej niż głośne nazwiska na rynku transferowym.
5
Masa
Masa
2 lipca 2024, 16:17
nie pasuje do "polityki" klubu. my potrzebujemy lizodupow i pizdusiow niestety :-(

p.s. slowa lizodup i pizdus moze maja pejoratywny wydziek, ale w niektorych srodowiskach to komplement, wiec prosba o nie traktowanie jako wulgaryzm ;-)
7
Starosta
Starosta
2 lipca 2024, 16:41
Bardzo trzeźwa ocena obecnej sytuacji
1
Zuber
2 lipca 2024, 17:02
Problem w tym, że zatrudnienie takiego kogoś zwiastowałoby zwolnienie 2 z 3 wymienionych osób. Też jestem zdania, że przydałby się jeden dyrektor, który wziąłby za to wszystko odpowiedzialność niż takie trio, w którym nie wiadomo kto ma jaka autonomie i do tego każdy inną wizję budowania zespołu.
0
Rossu
Rossu
2 lipca 2024, 17:06
Tu chodzi o to, że DS w tym klubie nie może mieć dużej autonomii w decyzjach. Gdyby było inaczej - to Maldini dalej by został w klubie.
5
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 17:38
Moim zdaniem, żeby tak się stało musiałby polecieć Moncada i D'Ottavio. Furlani nadzorowałby wszystko z góry jak wcześniej Gazidis, a Zlatan jako osoba zatrudniona bezpośrednio przez RedBird, a nie Milan, byłby po prostu człowiekiem Cardinale w klubie.

Tak czy inaczej, nie ma opcji na taki scenariusz, więc mamy co mamy, czyli chaos. Marotta w Interze działa cuda, Giuntoli powoli odbudowuje Juventus, Sartori świetnie działał w Atalancie, a teraz w Bologni. Klasowy DS to naprawdę game changer.
4
Grande
Grande
2 lipca 2024, 19:28
O dziwo są ludzie, którzy popierają ten nasz śmieszny komitecik transferowy rodem z Lecha Poznań

https://x.com/Alessio_re6/status/1808103941449691211?t=41dgCTPT72dH2MPSC_hJBQ&s=19
2
Tanger
Tanger
2 lipca 2024, 19:49
1 kompetentny DS > 4 niekompetentnych dyrektorów
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 19:50
2
Piotrek1899
2 lipca 2024, 23:08
Ja naliczyłem dwóch, ale już ich w Milanie nie ma :)
0
_Safin_
_Safin_
2 lipca 2024, 15:25
Trzeba spodziewać zezłomowanych piłkarzy, którzy zapowiadali się świetnie, ale dali dupy w większych klubach. Zarząd celuje właśnie w takie talenty do odbudowy po kosztach.
4
Piotrek1899
2 lipca 2024, 15:11
Sezon 24/25 uważam za zakończony:) 1.Inter, 2. Juve, 3.Napoli. Milan w czarnej dupie ;) Dziękuję specom z tej strony, że oszczędzili mi tyle czasu i nerwów przede wszystkim. I to, uwaga, już w drugim dniu mercato;) No, nie mogę...
2
Marcin1995
Marcin1995
2 lipca 2024, 14:36
Zirkzee już się wysypał teraz idziemy po Lakake i Emersona a jak już sprzedamy Theo to weźmiemy drugiego Emersona na LO ależ to będzie ekscytujący sezon, Bóg nam cię zesłał Cardinale
4
Von Strauss
Von Strauss
2 lipca 2024, 15:13
Skład Milanu za sezon/dwa

Emerson-Fofana-X-Emerson
Fofana-Ugochukwu-Chukwumeka
Chukwueze-Fofana-Fofana/Arinzechukwu
8
mmielczar123
2 lipca 2024, 16:16
O skład z Chukwueze rywalizował będzie Chukwunonso Tristan Madueke, a alternatywą dla napastników będzie Chukwubuikem Ikwuemesi (obydwoma swego czasu byliśmy zainteresowani)
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
2 lipca 2024, 14:04
No bardzo ciekaw jestem co teraz zrobi corpo zarząd podczas letniego okienka niby trzymają się polityki moneyball' co może i nawet się sprawdziło w przypadku Tonaliego ale cała reszta transferów jakie wyszły z klubu to były wypożyczenia wciąż się nie pozbyliśmy tych paru zawodników a sam transfer CDK to totalne przeciwieństwo polityki moneyball' bo daliśmy się wydoić jak krowy Atalancie, która rzecz jasna to wykorzystała. Pisałem już wtedy w momencie wypożyczenia CDK, że totalną głupotą było wpisywanie możliwości odkupu zawodnika za 22mln kiedy rok wcześniej władowaliśmy w niego ponad 30 baniek nie można było go po prostu wypożyczyć? Zresztą po co wgl oddaliśmy wtedy młodego piłkarza, który może się rozwinąć a w jego miejsce ściągnęliśmy wypalonego już od dłuższego czasu grajka Jovicia na zasadzie "Boże oby odpalił".

Żeby jeszcze bardziej zobrazować głupotę tego całego działania corpo zarządu pozwolę sobie porównać statystyki CDK z tamtego sezonu i Zirkzee czyli piłkarza za którego to zamierzamy wydać +/- 50baniek

CDK 50występów 14bramek 11asyst 2949 rozegranych minut
Zirkzee 37występów 12bramek 7asyst 2946 rozegranych minut

Obaj mają podobny wzrost, ten sam wiek grają na pozycji ŚNP z czego CDK potrafi grać na innych pozycjach natomiast Zirkzee już nie i tak też to zarząd uczynił, że sprzedał po sezonie gościa wartego 34mln za 22mln a teraz postanowił wydać 2razy tyle na piłkarza, który ma niewiele ale mimo wszystko gorsze statystyki niż ten, którego to puścili za 22mln i gdzie tu jest ten cały moneyball'?!

No i teraz pytanie co zamierza zrobić ten nasz corpo zarząd jak wydamy 50baniek na napastnika kiedy jeszcze trzeba kupić obrońcę, pomocnika no i pytanie co dalej z Origim, Snickersem, Ballo-Toure czy Romero znowu pójdą na wypożyczenia i będziemy dopłacać do ich pensji czy jak? Już jest lipiec a my dalej z tym wszystkim stoimy w miejscu nie ma nic pewnego i dalej żyjemy z samych pogłosek oby to w końcu wszystko nabrało jakichś kolorów bo póki co to czarno to widzę..
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 14:15
11
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 18:00
Kwota wykupu na poziomie 22 mln nie jest przypadkowa. Atalanta wykupując go, pozwoliła nam wyjść na tym transferze na zero w księgach.

Również nie uważam, że formuła tego wypożyczenia była korzystna dla Milanu, ale Atalanta go wykupiła, a my mamy duży problem z głowy, bo gdyby tam nie odpalił, to teraz byłby wart jakieś 10-15 mln.

Krótka pamięć. CDK w Milanie wyglądał gorzej niż Chukwueze na początku sezonu. TOTALNY niewypał, przewracał się o własne nogi, większość kibiców chciała go oddać za paczkę fajek.

Ceny na rynku poszły w górę, są szalone, ktoś dwa razy kopnie piłkę i jest wart kilkadziesiąt milionów - to patologia, ale niestety Zirkzee jest obecnie wart 50-60 mln czy tego chcemy czy nie.

Serio porównujesz CDK do Zirkzee? Przecież to kompletnie inni gracze, inny styl, inna pozycja. CDK to nie jest żaden ŚNP, jak już to cofnięty do gry w dwójce.

Mówi się, i to jest najbardziej prawdopodobne porównując z poprzednimi latami, że budżet to będzie około 50 mln plus sprzedaże. CDK poszedł za 22, liczyli na sprzedaż Alexisa, ale Bologna już bez Motty się wycofała, także teraz kombinują z jedną sporą sprzedażą, żeby sfinansować resztę. Oby nie padło na Theo.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 18:01
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
2 lipca 2024, 18:24
Pamiętam jak grał u Nas, owszem różnią się od siebie ale chyba nie aż tak bardzo grając w Atalancie CDK najczęściej był wystawiany na ŚNP właśnie. Ja tylko dałem garść statystyk i porównałem je ze sobą co z tego, że w księgach wyszliśmy na 0 przecież spokojnie mogliśmy tutaj wyjść na dużym plusie a tak wyszło, że wzmocniliśmy jeszcze bliskiego rywala z rodzimej ligi więc nie wiem czemu uważasz, że mamy "problem z głowy" raczej problemów to sobie sami narobiliśmy wzmacniając rywala i oddając mu młodego gracza z potencjałem za pół darmo gdzie w dzisiejszych realiach tak jak napisałeś cena jest mocno wywindowana w górę.
0
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 22:18
CDK jako ŚNP to tylko statystyka. Atalanta nie gra na jednego napastnika, CDK nie ma takich cech, a my takiego szukamy: Zirkzee czy Dovbyk, a wcześniej Giroud.

Już Tobie napisałem, że forma wypożyczenia Belga moim zdaniem była dla nas niekorzystna, jednak jeśli zarząd podjął taką decyzję to zostały dwa wyjścia. Albo sprzedajemy i wychodzimy na 0, albo wraca i sprzedajemy z minusvalenza. Zaryzykowali, bo obawiali się drugiej opcji i na szczęście się udało. Owszem mogliśmy go wypożyczyć "na sucho", ale pewnie wtedy wziąłby go inny klub niż Atalanta i nie wiadomo czy tam by odpalił, a później historia patrz wyżej.
0
marcinomilano
marcinomilano
2 lipca 2024, 13:42
Tymczasem po Douglasie Luizie, Juventus sięga po Khephrena Thurama.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 13:56
3
ACMichał83
ACMichał83
2 lipca 2024, 15:06
A tam jakiś Thuram za 25 mln. Milan sięgnie po Chukwebukwe Ambalabambe za 40 mln.
7
marcinomilano
marcinomilano
2 lipca 2024, 15:26
Tak, tak xD
1
Zuber
2 lipca 2024, 17:04
Jak oni go wezmą za 25 mln to my jesteśmy frajerami, bo powinien być już klepnięty u nas za taką cenę.
1
RaveL
RaveL
2 lipca 2024, 19:48
@Zuber oczywiście, że jesteśmy frajerami i to od lat.
0
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 13:27
Uwielbiam Florka i ma pewnie ogromny wpływ na szatnie, ale sportowo nie daję już zbyt wiele. Do tego dochodzi trzecia pensja brutto w zespole.

Po odejściu Kjaera i Giroud będzie nam brakowało doświadczonych liderów, do tego może nas opuścić jeszcze Florek. Taki Hummels to w tej chwili powinien być priorytet.
1
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 13:07
Inter nie zagra drugiego takiego świetnego sezonu z rzędu. Jestem o tym przekonany. Mam nadzieję, że przedłużą kontrakt z Inzaghim.
Napoli może zarówno być bardzo wysoko pod Conte, ale równie dobrze tam się może posypać pomiędzy nimi.
Bolonia również po zderzeniu z LM, to w lidze wróci na swoje miejsce.
Obawiam się za to Juventusu Giuntolego (ale Motta nie będzie miał też tam łatwo), i niestety naszego małego bałaganu organizacyjnego. Pioli, który po sezonie był przymierzany conajmniej do kilku klubów, dziś póki co to chyba cieszy się tylko zainteresowaniem jakiegoś arabskiego Al-Hilal czy innego Ittihad. I wisi nam w księgach. Obrona i atak wyglądają nieciekawie. Mam nadzieję, że lipiec nam dużo wyprostuje, bo jest multum do zrobienia.
Multum.
0
pipobytom
pipobytom
2 lipca 2024, 13:12
Nie wiem skąd ta pewność że Inter znowu nie zagra takiego sezonu? Tak na dobrą sprawę nikt nie odszedł a doszedł Zieliński i Teremi.
Także się obawiam Juve ale bardziej tego jak źle jak na razie wygląda nasze mercato.
4
GrandePaoloM3
2 lipca 2024, 13:16
Inter jak zachowa swoje gwiazdy i za zarobiony sos dokupi parę uzupełnień (znając Marotte to nie będą wiele kosztowały) to będą zdecydowanym faworytem do scudetto. Zaraz po nich Juve i Napoli - o ile się nie posypie tak jak mówisz, a dalej my z Atalantą i Rzymianami w walce o europejskie puchary. Wiadomo, sam bym chciał drugiej gwiazdki za rok, ale na razie patrząc realistycznie to nie jesteśmy pierwsi w kolejce do scudetto
2
Bufor85
Bufor85
2 lipca 2024, 13:24
Nie wiem. Wcześniej byłem sceptycznie nastawiony do pozostawienia Piolego na następny sezon, ale teraz myślenie mi się trochę odmieniło. Pewny jeste tego, że nie chcę Fonseci bo go nie lubię ale nic nie poradzę.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 13:39
Bufor
Daj Paulo chociaż chwilę potrenować :)
Oceniać trzeba później, gdzie w okolicach końca roku.
0
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 13:49
@pipobytom
Sugeruję się tym, co ostatnio dzieje się z mistrzami w Serie A.
Od 5 lat i sezonu 19/20 po zdobyciu mistrzostwa Juve z Sarrim wydaje mi się, że o wiele trudniej jest utrzymać to mistrzostwo, jak je zdobyć.
19/20 Juve
20/21 Inter
21/22 Milan.
22/23 Napoli
23/24 Inter.
Z każdym kolejnym rokiem nie ma zdecydowanego, liniowego zespołu, tak jak niegdyś przez lata dominował Ligę Inter, Milan czy Juve.
Teraz, aby jakaś drużyną dominowała Ligę nieprzerwanie przez kilka lat, to po pierwsze musi mieć solidne zaplecze finansowe, a po drugie trenera-wizjonera z charyzmą. Przykładowo Ancelotti, Guardiola, czy stary Ferguson. Inzaghi takim trenerem nie jest. Wystarczy kilka pomyłek, mały kryzys, i mu się posypie.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 13:58
2
ACMichał83
ACMichał83
2 lipca 2024, 15:05
Sęk w tym, że Inter nie musi rozgrywać drugiego tak świetnego sezonu, aby obronić mistrza.
3
Rossoneri777
Rossoneri777
2 lipca 2024, 12:47
Inter z juve będą bic się o mistrza
Napoli będzie robić im lekka na ich tle konkurencję
My będziemy rywalizować o 4 miejsce z Rzymem, Bolonia i Viola
Zapowiada się to całkiem źle
narazie bierzemy słabego trenera i będziemy dokładać mu słabych piłkarzy.
Szkoda że po fajnych latach znowu zaczyna to iść w złą drogę.
Wspominam mistrza 2022 i coraz bardziej zaczynam tęsknić za tym sezonem. Obawiam się będziemy jako kibice tym żyć przez najbliższe lata panowania tych korpo właścicieli
2
landik
landik
2 lipca 2024, 13:49
Blablablablabla To samo słyszałem przedtym sezonem xd
0
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2024, 17:35
Inter to tylko z Interem może się bić o mistrza
0
Von Strauss
Von Strauss
2 lipca 2024, 12:21
Jak ja widzę nazwiska pojawiające się co do naszego mercato i widzę te pojawiające się wokół Juve (Douglas Luiz, K. Thuram, Koopmeiners, Di Gregorio, Calafiori) i to, że Juve faktycznie próbuje te nazwiska ściągnąć - to stwierdzam, że naszym największym problemem nie jest nazwisko trenera - a właściciela i dyrektorów ;)
7
Corsa
2 lipca 2024, 12:29
Po części tak, ale większym problemem jest brak stadionu. Z własnym obiektem możliwości Milanu byłyby dużo większe.

Wtedy nawet taki RedBird, nastawiony tylko na zysk, wycisnąłby wtedy z rynku transferowego znacznie więcej.
5
Marcos Salinas
2 lipca 2024, 12:50
Corsa
Bzdura. Wystarczy spojrzeć na Inter czy Napoli. Jak się chce to da się tylko najpierw trzeba rozumieć kulturę europejskiego sportu, czego nie chce zrobić większość właścicieli zza Atlantyku.
9
ósmy
ósmy
2 lipca 2024, 12:54
Im również ostatnio zdarzały się floopy transferowe, szczegolnie w środku pola (Pogba, Arthur, Zakaria, Kostić, Kaio Jorge)
Poza tym nie uważam Motty za zbawiciela w takim klubie jak Juventus, pełnym oczekiwań, presji i gry w systemie pucharowym.
Luiz czy Koopmainers to są świetne nazwiska, ale niedoświadczony trener jeszcze musi do nich dotrzeć. Osobiście dla mnie Calafiori to przehajpowany obrońca, a Di Gregorio nie jest lepszym bramkarzem od Szczęsnego, tylko tańszym Włochem.
Siłą dzisiejszego Juventusu jest Giuntoli, który za plecami wszystkich trzyma rękę na pulsie, oraz brak Maxa Allegri.
I dlatego będą dużo groźniejsi w porównaniu do poprzedniego sezonu.
5
Von Strauss
Von Strauss
2 lipca 2024, 13:57
ósmy

Di Gregorio jest mniej więcej na tym poziomie co Szczęsny - ale jest młodszy, tańszy i jest Włochem.

Calafiori to póki co Bonuc v2. Czyli przeciętny obrońca ale z dobrym podaniem. Z dobrymi kolegami w obronie może się rozwinąć albo przynajmniej jego błędy będą maskowane. No i minus z historii kontuzji - ale za to Włoch.

I tak, zdarzały się flopy - ale po to ściągnęli Giuntoliego, żeby ich nie było lub było mniej. I, aby odzyskać kasę za te nieudane transfery.

Corsa

Problemem RB jest amerykańskie myślenie o sporcie jako o zamkniętym ekosystemie. Tak można myśleć gdy ma się drafty, brak spadków i awansów itd. Gdzie wszyscy są mniej więcej na tym samym poziomie.
1
Corsa
2 lipca 2024, 15:44
@Marcos Salinas, Inter ma zupełnie odmienną politykę, oni stawiają na tu i teraz, nie dbając chwilowo o problemy w księgach. Z czasem może się to na nich mocno zemścić. Roma działa podobnie, oba te kluby bawią się jakby jutra miało nie być. Z tą różnicą, że Inter potrafi sprzedawać i to utrzymuje ich na powierzchni.

Elliott zatrudnił Gazidisa, aby ten aspekt właśnie uporządkować, zamiast na sukcesach skupili się na finansach. Polityka ta jest kontynuowana przez RB. My drepczemy w miejscu, ale bardzo bezpiecznie, za miedzą robią spore susy, ale mogą wywalić się na ryj(za przeproszeniem).

Sąsiedzi mogą sobie pozwolić na ryzyko, bo mają Marottę, który jest wyjadaczem i ogarnia. W Milanie taka polityka by nie przeszła.

Neapol to żaden przykład. Jednorazowy wyskok z mistrzostwem i tyle. Po drugie ich właścicielem jest fanatyk, który nie ma najmniejszego zamiaru oddawać swojej zabawki.
0
Marcos Salinas
2 lipca 2024, 15:58
Corsa
Pisanie o problemach w księgach w kontekście braku jakichkolwiek poważnych kar dla City, PSG, Barcelony czy nawet Napoli za wała na transferze Osimhena jest komiczne i dziecinne. Ludzie, którzy wypisują jakieś wyświechtane bon moty odnośnie UEFA'oskich podręcznikowych regułek dla frajerów nie mają bladego pojęcia jak działa ten biznes w praktyce.

Dekada kręcenia się wokół LM zespołu z jednego z najbiedniejszych regionów w Europie to jednorazowy wyskok? Śmiała teza...
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 16:01
0
Corsa
2 lipca 2024, 17:11
@Marcos Salinas, ile razy Neapol wygrał ligę? To chyba najlepsze podsumowanie wielkości tego klubu i ich znaczenia. Mogą rok w rok grać w LM, ale nigdy nie będą gigantem.

I po co wyciągasz kluby takie jak City i Barca, które są wyjęte spod prawa? Co ma piernik do wiatraka?

Milan, Inter i reszta nie mają parasola ochronnego i niestety muszą przestrzegać zasad, bo w przeciwieństwie do wymienionych gigantów nam grożą konsekwencje.
1
Corsa
2 lipca 2024, 12:12
Tak po prawdzie to trochę bieda z tymi napastnikami, nikogo sensownego nie ma, a jak już jest, to kosztuje pierdyliard euro.

Gdyby Milan skusił się wtedy na darmowego Dybalę i powiedzmy zainteresował takim Matetą, kiedy ten odchodził z Mainz za grosze, to teraz byłby dużo mniejszy problem, a wręcz by go nie było.
0
KRWISTY
KRWISTY
2 lipca 2024, 12:01
A ja z innej beczki
Kto nam kupi naszego Leniałoo ?wycenianego na ponad 100mln , jak on w tej Portugali gra ten sam piach z małym przebłyskiem , Boże miej nas w opiece.
Taki Nico Williams wciąga go nosem ,zupełnie inny lepszy balans ,lepsza technika więcej gra do środka a nie objazdy przy linii. Rzucą się na chłopaka a my zostaniemy z naszym Turbo Leniałooo.
3
Beny
Beny
2 lipca 2024, 12:03
Przecież to Euro to jakiś kryminał. Poza młodziakami z Hiszpanii i może solidnością Niemców (chociaż też bym z nimi nie przesadzał) to poziom jest żenujący. Z gwiazd pokroju Leao nikt chyba nie spełnia oczekiwań. W ogóle nikt nie spełnia oczekiwań.
6
Corsa
2 lipca 2024, 12:14
Leao jest topowym zawodnikiem, nawet jeśli długimi okresami "człapie" i zawsze znajdzie się na niego chętny, który wyłoży pieniądze.

Gra w reprezentacji nie jest żadnym wyznacznikiem, a wczoraj i tak był jednym z najlepszych w drużynie.
4
Vol'jin
2 lipca 2024, 12:23
Co wy macie z oceną piłkarza po grze w reprezentacji? Inna specyfika i nie jest to wykładnia.

Jedna zasada o której zapominacie nie kupuje się graczy którzy błyszczą tylko na turnieju. Baros, Olsen, Ochota, Shaqiri to takie choćby przykładu

A za te pociski po Leao to naprawdę zasługujecie w tym klubie na odpowiedników Cerciego na lewym skrzydle
5
Trefniś
Trefniś
2 lipca 2024, 13:28
Jakieś nowe narkotyki w tym kraju rozprowadzają? Bo poziom ogłupienia jakby wzrósł...
2
Vol'jin
2 lipca 2024, 13:32
@Trefnis

no Fenatyl się pojawił :)
1
Panicz
Panicz
2 lipca 2024, 11:48
Juve ostro leci w tym okienku. I jeszcze Motta za sterami, uwalniający potencjał z piłkarzy a nie betoniarz Allegri.

Żeby im z podobną siłą odpowiedzieć to Fofana, Hojbjerg, Hummels i Zirkzee potrzebni.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 11:49
0
Corsa
2 lipca 2024, 12:16
Juve od dawna robi ciekawe transfery, ale do tej pory wszystko skutecznie marnował Max i jego poprzednicy. Trochę obawiam się tego Motty, bo faktycznie zapowiada się na kreatywnego trenera, który nie boi się grać w piłkę.

Oby mu nie wyszło...
1
ZYLION
ZYLION
2 lipca 2024, 11:31
Oczywiście mercato ocenimy po jego zakończeniu ale zaczyna się tragicznie. Realnie nic się nie dzieje a konkurencja mocno działa, nazwiska z plotek transferowych do dno.
Ps: nawet żeby komentarz edytować trzeba przejść przez reklamę na całą stronę
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 11:32
10
Semper Fideli
Semper Fideli
2 lipca 2024, 11:19
Jeden z najlepszych w Europie który nie zagrał minuty w słabej Holandii
1
ZYLION
ZYLION
2 lipca 2024, 11:29
Po kontuzji
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 11:40
Taką wizję ma trener repki.
Nie poradzisz na pewne rzeczy.
Było kilku ancymonów, którzy byli topowi w kraju a nie grali.
1
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 lipca 2024, 10:46
przydało by się paru włochów chociaż na ławkę :)
1
nrt2
2 lipca 2024, 10:30
Thuram do Juventusu za 20mln, a kwotę może sięgnąć 25mln. Szkoda dobra okazja to była dla nas
14
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 11:05
Za słaby :)
1
Jaca23
Jaca23
2 lipca 2024, 13:31
Młodszy Thuram to będzie kot w Serie A.
0
Rocker
2 lipca 2024, 10:24
Terraciano, Florenzi… pewnie niech sobie idą! Po co nam Włosi w klubie?
5
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2024, 10:27
Zapewne już Dzień dobry zaklepany (ironia oczywiście)
0
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2024, 10:20
Pavlidis w Benfice... Nawet alternatywy alternatyw nam odpadają... Oby United rzuciło się na Osimhena.
3
Marcin1995
Marcin1995
2 lipca 2024, 10:10
Jak czytam nazwiska Lukaku czy Emersona to mi się słabo robi mimo że byłem na to przygotowany
8
Sebolinho10
2 lipca 2024, 10:07
Terracciano na wypożyczenie, Florenzi może odejść, Pobega, Pellegrino, Maldini, do opchnięcia, Mirante odszedł. Colombo też zapewne odejdzie. Nasti pewnie również zostanie wypożyczony. Co łączy tych zawodników? Wszyscy są Włochami, a tych w Milanie praktycznie nie ma w pierwszej drużynie. Zostanie się Sportiello, Calabria i Gabbia. Najciekawsze jest to że każdy zawodnik którym Milan się interesuje jest z innej parafii (kraju jakby ktoś nie załapał). Nie wiem jak zarząd ogarnie tę sprawę, ale szukanie na koniec nieprzydatnego szrotu do kadry i opłacanie ich tylko dlatego że to Włosi....jest trochę bez sensu.

No chyba że włączą kilku młodzików (w co wątpię skoro powstaje U-23). Zastanawia mnie co klub z tym faktem zrobi.
Edytowano dnia: 2 lipca 2024, 10:10
11
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 10:17
To jest ogromny problem.
Dlatego nie odejdą, chyba że będzie oferta nie do odrzucenia, a na takie się nie zanosi.
No klub może mieć plan wstawienia na grubo wychowanków do składu (ale ta opcja bez sensu jeżeli chodzi o rejestrację), albo przyjdą za chwilę Dzieńdobry, Kalafior, Brajanusz i Darmianusz.

Ja dorzucę temat przepalania kasy na młodych graczy.
Sprowadzono choćby Terracciano, tylko po co?
Kto go chciał? Pioli, Moncada?
Jeżeli trener, to był idiotą, bo z niego nie korzystał, jeżeli scout, to widać nie potrafił dobrze się przyjrzeć gościowi z tej samej ligi, bo w innym klubie grał, a u nas zwiedzał ławki lub trybuny różnych klubów oraz nie porozumiał się z trenerem w tej sprawie.
Tak co roku 5-10-15 mln, jak krew w piach, a później człowiek czyta o Theo i braku 4 (czyli bez ulgi powiedzmy 8) mln euro na kontrakcie.
4
tommyb1
tommyb1
2 lipca 2024, 10:26
Milan Homer. Chociażby dlatego że dostaliśmy Włocha w promocji. Nawet kosztem ogrywania go na wypożyczeniu nie ma w tym ruchu niczego bezsensownego. Bezsensowne jest to że teraz zamiast załatwić ŚO i ŚN od początku okienka mieć święty spokój i czekać na nadarzające się okazje do robienia korekt to będziemy drżeć pewnie do końca okienka czy w ogóle trzon drużyny będziemy mieć.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 10:42
tommy
Dla mnie nie zrozumiały ruch, bo kupujesz bardzo ukształtowanego gracza, który mógł grać, kiedy były problemy z kontuzjami/formą, a nikt z niego nie korzystał.
Teraz kwestia, kupowania i ogrywania.
Od momentu zmiany na scoucie i dyrektorze, po Chinolu, ile takich transferów wypaliło, albo dało ciekawy zarobek?
Na pewno 2, czyli Kalulu i Hauge, a dalej nie pamiętam, być może ktoś był.
Ogólnie mizeria.

Oczywiście takie kupowanie ma sens i może się trafić perełka jedna, czy druga, ale dla kontrastu jest żydzenie na kontraktach, dla topowych zawodników.
To mnie bardzo kłuje w oczy, bo sama idea kupowania tanio młodych jest słuszna :)

Zgadzam się, że napastnik powinien już mieć podpisany kontrakt, powinniśmy w tym momencie szukać opcji na pierwszego rezerwowego, bo Jović się nie nadaje, a resztę warto przemilczeć :)
0
Bandon
Bandon
2 lipca 2024, 09:56
Serio uważacie, że Calabria powinien być w Milanie i mieć opaskę tylko dlatego, że jest wychowankiem? Super pomysł.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
2 lipca 2024, 10:07
Serio wolisz pozbyć się Calabrii, by zatrzymać Florka, który swoją drogą ma złe relacje z trenerem. A w miejsce kapitana nie sprowadzić nikogo, bo stracimy 1 miejsce w kadrze przez deficyt wychowanków?
3
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 10:09
Calabria powinien być w Milanie w roli rezerwowego, chyba że złapie super formę, to wskoczyć do 11.
Wszystko zależy czy trenerowi będzie pasował do taktyki.

Kolego, sprawdź jak dawana jest obecnie opaska kapitana w Milanie.
Nie dostał jej za bycie wychowankiem, Włochem, czy innym obrońcą :)
5
Bandon
Bandon
2 lipca 2024, 09:38
Tak szczerze to trochę szkoda. Wolałbym spieniężyć Calabrie i zostawić Florka.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lipca 2024, 09:42
Wychowanków brak, więc kogo nie opchniesz z tej dwójki, nie zastępując innym wychowankiem będzie bolało w rejestracji.
To są bodajże jedyne rzeczy, które trzymają w klubie tych panów :)
0
hyrus13
hyrus13
2 lipca 2024, 09:43
Jak na razie to panowie dziennikarze sobie spekulują ze względu na zaszłości, bo Florek i Fonseca jeszcze się nawet nie spotkali. Może przed pierwszym treningiem sobie wszystko wyjaśnią i będzie po sprawie.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
2 lipca 2024, 09:44
Dobry plan, mamy za dużo wychowanków w kadrze:)
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
2 lipca 2024, 09:37
No, z tym Zirkzee jako jednym z najlepszych napastników w Europie to dyrektor Bolonii odleciał konkretnie. Chłopak ma potencjał, jasne, ale do bycia jednym z najlepszych napastników w Europie brakuje mu jakichś 20 bramek, które powinien do tych 12 z ostatniego sezonu dorzucić. Wielu mamy napastników z potencjałem w Europie, ale najlepsi charakteryzują się tym, że te 25-30 goli (a nawet więcej) w sezonie potrafią zapakować.
10
Piotrek1899
2 lipca 2024, 10:04
Weź pod uwagę, w jakim on grał klubie. Prościej strzelać w City, niż w Bologni.
3
palonettoACM
2 lipca 2024, 10:07
Taka gadka jest w jego najlepszym interesie z punktu widzenia DS. Dobry biznes się szykuje, to przecież nie będzie publicznie mówił o jego wadach, brakach itd.
1
Corsa
2 lipca 2024, 12:26
@Piotrek1899, grał w klubie tego samego kalibru co Dovbyk, a Ukrainiec nabił w lidze 24 trafienia i 8 asyst.

Girona może była trochę mocniejsza, okazali się większą rewelacją, ale poziom obu klubów zbliżony, nikt na nich nie stawiał przed sezonem.
1
Piotrek1899
2 lipca 2024, 15:21
Corsa

Nie porównuj ligi hiszpańskiej do włoskiej. Tam o wiele łatwiej o gole.
0
landik
landik
2 lipca 2024, 15:44
Przeciez w Hiszpanskiej teraz więcej murarzy niż w Seria A to gdzie tam łatwiej o gole xD
1
kozik___13
2 lipca 2024, 09:33
Florenziego lubię ale niestety pobiera wielką pensję w porównaniu do tego co oferuje
2
fristajlos
fristajlos
2 lipca 2024, 09:21
Trenera jeszcze nie ma w Milanello, ale już popsute relacje xd ?
1
RockStar
RockStar
2 lipca 2024, 09:25
Pracowali ze sobą w Romie
6
kamilus
kamilus
2 lipca 2024, 09:25
Byli razem w Romie.
1
jarek2572
jarek2572
2 lipca 2024, 09:40
Kamilus

Byli parą ?
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się