SCUDETTO


MERCATO LIVE 08.07: Ibrahimović: "Zirkzee to przeszłość. Theo i jego rodzina są szczęśliwi w Mediolanie" [21:05]

8 lipca 2024, 00:14, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 08.07: Ibrahimović:

[00:15]: Sky, a konkretnie dziennikarz Gianluca Di Marzio poinformował, że Manchester United przekazał Bolognii, że zapłaci klauzulę odstępnego w wysokości 40 mln euro za transfer Joshuy Zirkzee. Cały proces negocjacji z holenderskim zawodnikiem jest w zaawansowanej fazie.

[09:45]: LGdSYoussouf Fofana może zostać pierwszym transferem zrealizowanym za Paulo Fonseki. Umowa z AS Monaco powinna zostać sfinalizowana za kwotę ok. 20 mln euro plus bonusy, a 25-letni Francuz miał wyrazić zgodę na transfer. Aktualnie gracz jest zaangażowany w trwające Euro 2024.

[10:50]: Milan kontynuuje prace nad wzmocnieniem i skompletowaniem kadry U-23. 18-letni Matteo Duțu (włosko-rumuński obrońca Primavery Lazio) podpisze czteroletni kontrakt z Milanem.

[11:00]: Torino chce jak najlepiej rozdysponować środki ze sprzedaży Alessandro Buongiorno. Do listy kandydatów niespodziewanie dołączył Jan-Carlo Simić. Umowa 19-latka z Milanem obowiązuje jeszcze przez rok, a zawodnik nie odpowiedział pozytywnie na propozycję przedłużenia umowy. Istnieje zatem realne ryzyko utraty środkowego obrońcy na zasadzie wolnego transferu.

[11:28]: Zlatan Ibrahimović podczas konferencji prasowej w Milanello: "Analizujemy, rozmawiamy. Nie spieszymy się. Mercato jest długie. Gwarantuję, że nowe nabytki przybędą. Zirkzee to przeszłość. Mamy na tapecie jednego zawodnika, ale nie zdradzę jego nazwiska".

[11:33]: Ponowna wypowiedź Ibrahimovicia dot. mercato: "Theo jest zawodnikiem Milanu. Mamy szczęście, że posiadamy trzech graczy w półfinale Euro 2024. Jest zawodnikiem Milanu, wiemy, że jest tu bardzo szczęśliwy i jego rodzina ma się w Mediolanie bardzo dobrze. Z nowym trenerem będzie miał więcej przestrzeni do takiej gry, jaką lubi. Również układ Fonseki będzie na nim oparty, wszystko pójdzie bardzo dobrze i nie martwię się".

[11:40]: Ibrahimović: "Origi i Ballo-Touré są powołani, ale do Milan Futuro. Nie są częścią projektu pierwszej drużyny".

[17:20]: Punktualnie o godzinie 17:00 drużyna rozpoczęła swój pierwszy trening w Milanello.

[17:30]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o pozyskaniu Gabriele Minottiego z AS Giana Erminio. Ponadto Rossoneri pozyskali dwóch innych zawodników: Mbaricka Falla i Mattię Sandriego. Pierwszy z nich zdobywał doświadczenie w Serie C i D, z kolei drugi: grał w Serie C w takich zespołach jak Potenza, Rimini i Sestri Levante. Gabriele, Mbarick i Mattia dołączą do drużyny Milan Futuro.

[21:05]: Como obrało za cel pozyskanie Luki Romero - informuje Corriere dello Sport. 19-latek właśnie wrócił do Milanu z wypożyczenia z hiszpańskiej drużyny Almería. Właśnie ekipa Cesca Fàbregasa pozwoliłaby zawodnikowi na dalszy rozwój. Konkurencja jednak jest duża, bowiem Argentyńczykiem zainteresowane są kluby z Hiszpanii.



125 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ósmy
ósmy
8 lipca 2024, 22:11
Jeszcze chwilę, i nawet En-Nesyri będzie poza zasięgiem, bo zgłasza się poważnie po niego Fenerbahce
2
Vol'jin
Vol'jin
8 lipca 2024, 21:57
Inter chce Kiwiora

ciekawe czy niektórzy fikołki będą robić :)

Oaktree blokuje transfer Hermoso i chce profil młodszego, mniej pobierającego pensję gracza ;]
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 21:58
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 lipca 2024, 22:10
Czyżby Oaktree planowało zmniejszyć wydatki na pensje i skończyło się w Interze sprowadzanie darmowych zawodników na bajońskich kontraktach? Ciekawe.

Co do Kiwiora, to jasne, że będą fikołki. Zawsze są. Acerbi, Darmian, Zieliński i parę innych nazwisk - za słabi na Mediolan, z daleka od Milanu, won itp., a poszli do Interu i nagle "mądre transfery i sprowadzanie zawodników w formie za darmo". :)
7
patoo_07
patoo_07
8 lipca 2024, 22:19
Faktem jest jednak, że lepiej wystawiać Kiwiora na lewej obronie, albo w trójce. Jakoś nie widzę go u nas jako środkowego w dwójce. To, że zawodnik nie pasuje do danej drużyny, nie oznacza, że jest dla niej za słaby. Prosty przykład Kjaera, który odbił się od Atalanty, żeby u nas przez pewien czas być ścianą nie do przejścia.
5
Zuber
Zuber
8 lipca 2024, 22:57
Jak ktoś patrząc na naszą pomoc powiedział, że Zieliński jest za słaby to ja nie wiem.
5
Jaca23
Jaca23
8 lipca 2024, 23:52
Vol'jin, Gianni Rivera
Aleeee naciągacie tezę. Tutaj są setki ludzi komentujących i przy każdym transferze znajdzie się jakaś maruda.

Jeśli ktoś twierdził, że Acerbi jest słaby, po tym jak w Lazio wyrósł na jednego z lepszych stoperów w Serie A, to znaczy, że w ogóle nie warto czytać co ma do powiedzenia. Zieliński grałby u nas w pierwszym składzie bez problemu. Darmiana powinniśmy wziąć choćby ze względów rejestracyjnych.

A Kiwior to przeciętniak, który nie potrafi bronić, więc niech idzie do Juve lub Interu. Tutaj akurat płaczu nie będzie.


patoo_07
Kjaer często w reprezentacji grał w trójce i dawał radę. Po prostu w Milanie miał swój prime i trafił na odpowiednie środowisko.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 23:55
1
strzala
strzala
9 lipca 2024, 09:00
Dokładnie, teraz po Kiwiorze płaczu nie będzie. Będzie dopiero za 1-2 lata, jak już tam trochę pogra ;)
Znawcy z tej strony twierdzą, że nie umie bronić. Chyba w Interze, Juve i Napoli tego nie wiedzą, bo właśnie te drużyny się nim też interesują. Nie musicie się jednak martwić, bo Milan w ostatnich latach nie wygrał chyba żadnej sagi transferowej z tamtymi drużynami, więc Kiwior tu nie przyjdzie :D
0
Grande
Grande
8 lipca 2024, 21:15
Ibra jak Borek z tym "Zirkzee to przeszłość"

Panowie, Francja to jest przeszłość. Thuram - przecież on już w ogóle bez zwrotności, bez zdrowia. Blanc, tylko wystarczy nacisnąć. Desailly, no niby jest silny ale spokojnie, wspierasz się zanim wystawi rękę. Zidane? No Zidane jest dobry, to trzeba na niego uważać.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 21:16
4
Boateng93
Boateng93
8 lipca 2024, 19:54
Zirkzee to przeszłość, 32-letni drewniany Morata to przyszłość tego klubu.
1
jarek2572
jarek2572
8 lipca 2024, 19:58
Dokładnie tak jak mówisz. Z innej beczki wyczytałem teraz, że 50% z tego transferu idzie do Monachium. To prawda xd ?
0
Boateng93
Boateng93
8 lipca 2024, 20:01
Wszystko tu się zaczyna składać w Moratę. Kapitan przed meczem półfinałowym Hiszpanów stwierdził, że to jego ostatni turniej w kadrze i wyjeżdża za granicę, bo go Hiszpanie nie szanują. Oczywiście po tych wszystkich pudłach wylała się na niego fala hejtu.
0
Miaacz
Miaacz
8 lipca 2024, 20:38
Tak Jarek, od dawno mówione było że Bayern 50% ma z transferu
2
nokoments
nokoments
8 lipca 2024, 19:36
Ten Mbarick Fall ma 27 lat, niezłe Futuro xD Chyba, że przychodzi za Rafę, to wtedy spoko, bo też jest czarny i wysoki.
2
Vol'jin
Vol'jin
8 lipca 2024, 19:39
Może jest jakiś wymóg w Juve Next Gen jest 35 latek i 34 latek i kilku 24-25 latków

w Atalancie też 31 latek i 4-5 25 latków

https://www.transfermarkt.pl/juventus-u23/startseite/verein/41101
https://www.transfermarkt.pl/atalanta-bergamo-weitere/startseite/verein/41110
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 lipca 2024, 19:47
Vol'jin, niekoniecznie chodzi o wymóg, a po prostu doświadczenie. Jak najbardziej Milanowi zależy na tym, by Milan Futuro był taką odskocznią dla młodzieży, taki pośredni przystanek między Primaverą a pierwszą drużyną, niemniej Milan Futuro będzie grał o punkty. Przy dobrych wynikach może awansować do Serie B (jeszcze lepiej dla młodych, bo ogrywaliby się na drugim szczeblu rozgrywek), ale mogą również spaść do Serie D, a drużyna w czwartej klasie rozgrywkowej niewiele by młodym pomogła. Dlatego tak przy tych zakupach wspomina się o doświadczeniu sprowadzanych piłkarzy w grze w Serie C itp. - na nich ma spoczywać odpowiedzialność za wyniki i będą stanowić kręgosłup drużyny, a młodzi mają się po prostu uczyć. Raczej nikt rozsądny nie zakłada, że banda utalentowanych 17- czy 18-latków pociągnie seniorską drużynę w trzeciej lidze, a nawet spróbuje powalczyć o awans do drugiej ligi. Więc w Milanie Futuro będzie tych 5-6 zawodników z dłuższym stażem i doświadczeniem w grze o punkty w Serie C, może trafi się jakiś odpad z pierwszej drużyny, a resztę będzie stanowić młodzież z Primavery (przez co, skądinąd, wyniki młodzieżówki mogą się pogorszyć, bo najlepsi i najlepiej rokujący młodzieżowcy zostaną przeniesieni do Milanu Futuro).
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 19:49
10
Boateng93
Boateng93
8 lipca 2024, 19:52
To normalne, że na poziomie seniorskim dorzuca się do młodych kilku doświadczonych zawodników.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 lipca 2024, 21:23
W rezerwach przeważnie dorzuca się piłkarzy nie łapiących się na pierwszy skład zespołu lub weteranów związanych w przeszłości z klubem, a nie ''wzmacnia'' skład półamatorskimi wyjadaczami.
3
Tanger
Tanger
8 lipca 2024, 19:23
Offtop

RedBird zaczyna okienko i wjeżdża na grubo. Charlie Cresswell przechodzi do Toulouse z Leeds za 4,5 mln euro.
7
Vol'jin
Vol'jin
8 lipca 2024, 19:13
Miał być kontynuowany młody projekt bla bla bla, oparty na algorytmach bla bla bla. Pewna osoba blokowała ponoć super talenty z Argentyny bla bla bla

Mija ponad rok, a piłkarzem czysto z algorytmów wyplutym jest tylko Reijnders. Reszta to ukształtwowani piłkarze, którzy zagrali dobrze przeciwko Milanowi(Okafor, Loftus) albo mieli roczne umowy ;]

Teraz jest podobnie, a te super talenty z Argentyny gdzie są? Po jednego z Boca zgłasza się Chelsea (Alsemino 19l ŚO)

W Nicei jest wyprzedaż, skoro jest problem z napastnikiem to tam jest jeden profil młodszy i drugi starszy

Może liczą, że Fonseca tu znajdzie drugiego Yoro ;]
15
karp_fso
karp_fso
8 lipca 2024, 19:19
Bo to była bajeczka, żeby kibice myśleli, że wszystko jest pod kontrolą :)))
1
Milanboy
Milanboy
8 lipca 2024, 18:32
8 dzień i nadal bieda. Jest dobrze, jest kuzwaa dobrzeee.
8
matten
matten
8 lipca 2024, 18:49
Pozostaje mieć nadzieję, że Fonseca tchnie nowego ducha w obecną kadrę i wykręci na tym mistrzostwo :)
1
Rossu
Rossu
8 lipca 2024, 19:09
No jest wszystko w porządku, jest dobrze, dobrze robią. Dobrze wszystko jest w porządku. Jest git. Pozdrawiam cały Milan, dobrych chłopaków, niech się to trzyma. Dobry przekaz leci.
11
Zirytowany
Zirytowany
8 lipca 2024, 20:35
8 dzień, a panikujesz jakby to był ostatni tydzień mercato.
4
Jedrek1972
Jedrek1972
8 lipca 2024, 18:19
Jak mnie to drażni wkurza Celem Milanu cały czas był Zirkzse pisania gadania przyszlo co do czego idzie do Manchesteru .Kolejny Kiwior wielu go niechce szanuje to lecz jeśli jest to twój cel nagle pojawią się Inter a my uciekamy z podkulonym ogonem to jak zarząd boss chce być najlepszy chyba w pierdzeniu do celu
1
NuNoiser
NuNoiser
8 lipca 2024, 18:17
Atak Milik. W pomocy na defensywnym darmowy Krychowiak no i cukierek, Jakub Kiwior na środku obrony za 30 baniek. Prawie podstawowy obrońca vce mistrza Anglii. Kolejne 25 baniek dla Emersona, bo imię znane, w dodatku Royal z niego niezły. Tym sposobem 55 baniek z LM możemy spożytkować na fajne, ekonomiczne transfery i wypisać się z poważnego footballu. Ibrahimović pazerniak, przypomina typowego korpo szczura. Zapłacą dobrze to zarekomenduje tego, kogo Jerry nakaże.32 letni Morata jako opcja na przyszłość ? To jakaś kpina? Zarząd i najemnik z Nas szydzą? Zirkzee był pół roku zaklepany, a klepiemy to my ewentualnie biedę. Guirassy, Dovbyk, Sesko, Zirkzee. Kogo jeszcze zlejemy? Gruby upasiony knur Lukaku, plujący ma Milan na ataku? Żenada.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
8 lipca 2024, 17:11
Zmieniłbym nazwę cyklu z MERCATO LIVE na "Ryneczek Milanu", byłaby bardziej adekwatna. :)
16
Gieno
Gieno
8 lipca 2024, 18:17
Ja to bym zmienił mercato live na mercato Milan Futuro
2
k__f__c
k__f__c
8 lipca 2024, 19:07
Kontener PCK raczej
4
ósmy
ósmy
8 lipca 2024, 16:36
Torino potrafi budować i kształtować obrońców. Bremer, Buongiorno, Lyanco, Singo, Schuurs - do momentu tej paskudnej kontuzji, odrestaurowany Bellanova.
Wcześniej Izzo i Glik przeżywali tam najlepszy okres w karierze.
Simic nie wybierze źle dla siebie kiedy tam trafi.
Pytanie, czy nowy trener Torino utrzyma tam tego ducha Juricia.
8
Kaka821
Kaka821
8 lipca 2024, 17:47
Tak jest. Jak trzeba szukać o roncy na przyszłość to najlepiej w Torino, a szczególnie dobrze że środkowymi obrońcami im idzie
0
Diavo
Diavo
8 lipca 2024, 18:32
To dlatego ,że cały sezon się bronią i graja brzydki futbol xd
0
Tanger
Tanger
8 lipca 2024, 16:36
Proponuję taką zabawę

Gdybyście mieli wybrać zestaw transferów, których na 100% nie chcielibyście w Milanie, a które mają szansę powodzenia, to kogo byście wskazali?

Mój zestaw:
ŚO - Kiwior
PO - Emerson
ŚP - Sambi Lokonga (nie jest łączony z Milanem, ale raczej będzie na wylocie z Arsenalu, a jako alternatywa dla Fofany brzmi przerażająco sensownie
N - ciężki wybór pomiędzy Broją, Lukaku, Moratą i Icardim, ale stawiam jednak na Albańczyka
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 16:38
1
tommyb1
tommyb1
8 lipca 2024, 17:21
rozumiem ze to test wielokrotnego wyboru?
0
RockStar
RockStar
8 lipca 2024, 15:08
Milan Future...Kuźnia młodych talentòw czy przystanek dla niechacianych Hmmm...
0
pjotr
pjotr
8 lipca 2024, 15:11
dla już niechcianych i jeszcze niechcianych w pierwszej drużynie :)
0
Kris1908
Kris1908
8 lipca 2024, 15:12
To zależy czy potrzeba się kogoś pozbyć;) no i dobrze niech się zawijają
0
Zirytowany
Zirytowany
8 lipca 2024, 15:05
Origi Milan futuro, jak to komicznie brzmi.
3
jasiom22
jasiom22
8 lipca 2024, 14:55
Mi by jakiś Laborde, Moffi albo Volland wystarczył. Skoro trzeba zastąpić Giroud, to dlaczego nie poszukać na liscie najlepszych strzelców z Ligue 1, jak nie z tego z poprzedniego sezonu.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 14:56
0
Jedrek1972
Jedrek1972
8 lipca 2024, 14:11
Czytam że niektórzy nie wiedzą czy wykupić oglądanie naszych meczow .To z Was kibice z Boże Laski .Ja kiedy zaczęłam kibicować Milanowi trzeba było kupić satelitę i szukać to robiłem bo sercem zawsze z Milanem .A Wy teraz wsio pod nos i jeszcze narzekacie wstyd nie mówcie ze jesteście kibice tylko pseudo kibice
10
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 lipca 2024, 14:22
Jak ja zaczynałem kibicować to jeszcze Milanu nie było. Musieliśmy skrzyknąć kilku Włochów i Brytyjczyków, żeby go założyli. O satelitach i telewizji jeszcze nikt nie słyszał.
30
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
8 lipca 2024, 15:06
Panie jaką tam satelitę o tym to można było jedynie pomarzyć albo podjumać w nocy sąsiadowi takie czasy były, że ta cała 'Wizja TV' to tylko dla bogaczy była. Panie mój ojciec to kiedyś radio stare takie włoskie kupił od starego Włocha na stadionie 10lecia bez anteny tylko z takim drutem powyginanym a jedyne co odbierał to jak Milan grał a panie wszyscy inni to mówili, że Juventus albo Inter a ja to mówiłem, że Milan właśnie i wtedy już panie żem mówił, że Milan właśnie, że Włoski i że klub i Berlusconi panie i wyszło, że dobrze właśnie kibicowałem i powiem więcej panie i kibicuje wciąż i nie żałuje panie no. No i to wszystko panie bez talerza się obyło na dachu no.
8
Kris1908
Kris1908
8 lipca 2024, 15:14
@Jędrek
Przecież połowa tutaj to małolaty i malkontenci, którzy wiecznie narzekają i eksperci mądrzejsi od tych co za sterami.
8
Rossu
Rossu
8 lipca 2024, 15:28
O kuźwa, miałeś satelitę na wyłączność? :o
NASA Ci sprzedało, czy jak?
4
Rafał0209
Rafał0209
8 lipca 2024, 15:57
Ja kiedyś Serie A oglądałem w telegazecie co to były za emocje, podkraść się po cichu gwizdnąć pilota ojcu i włączyć relacje na żywo, a kablówkę to się widziało tylko w Amerykańskich filmach co oni tam przełączają więcej niż 3 razy xd przecież jest tvp 1 tvp 2 i Polsat.
9
spread
spread
8 lipca 2024, 16:15
Kris1908
Nie mam jak to sprawdzić, ale wydaje mi się, że to właśnie ta starsza część kibiców narzeka, nie małolaci.
0
cbvirus
cbvirus
8 lipca 2024, 14:08
Przespaliśmy Thurama za darmo rok temu, teraz nie wzięliśmy w promocyjnej cenie Zirkzee, znowu zaczyna się bajka o długim mercato (szkoda, że nie mówi się o tym, że zaraz przygotowania do nowego sezonu a podstawowej jedynastce brakuje co najmniej 2 graczy, którzy pół sezonu będą się wprowadzać). #DziadyMercato
8
Rossu
Rossu
8 lipca 2024, 14:11
Thurama nie ma sensu brać za przykład, bo on wykorzystał Milan do negocjacji kontraktu z Interem. No i jak widać, udało mu się, bo dostał ten milion więcej.
10
Misiak
Misiak
8 lipca 2024, 14:46
Są mistrzostwa Europy i Copa America trzeba poczekać, Zirkzee nie jest w promocyjnej cenie 40 mln + 16 dla agenta dla gościa co ledwo strzelił z 11 goli. Natomiast w reprezentacji nawet go nie wpuszczają z ławki, promocja to jedynie była za Guirassyego, Fofana też jest w fajnej cenie jako pomocnik.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
8 lipca 2024, 14:48
"teraz nie wzięliśmy w promocyjnej cenie Zirkzee"

Jeśli 50mln euro to dla Ciebie promocja to w takim razie Twoje zdrowie kolego :DD
1
MilanHomer
MilanHomer
8 lipca 2024, 17:50
Rossu
"No i jak widać, udało mu się, bo dostał ten milion więcej."
To brzmi strasznie, wręcz groteskowo :0
0
dbmat
dbmat
8 lipca 2024, 12:56
@Tzeentch3
Eleven ma prawa do tego sezonu.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 12:56
1
Woolfik92
Woolfik92
8 lipca 2024, 13:36
Zrodlo? Gdzie moge znalezc potwierdzenie, bo jeszcze pare dni temu nie bylo wiadomo.
0
palonettoACM
palonettoACM
8 lipca 2024, 13:40
Prawa wygasły wraz z końcem tego sezonu.

https://satkurier.pl/news/237577/waza-sie-losy-praw-sportowych-akt.html

Tutaj jest powołanie na Calcio e Finanza:

"28 czerwca Lega Serie A podjęła decyzję o przyznaniu praw do transmisji na terytorium Polski Serie A, Pucharu Włoch i Superpucharu Włoch przez kolejne trzy sezony. Włoski portal nie ujawnia, do którego nadawcy te prawa trafiły."

Tak więc nic nie wiadomo jeszcze.
0
Woolfik92
Woolfik92
8 lipca 2024, 13:53
Obawiam sie, ze skoro Eleven przejmuje Bundeslige, to nie dadza rady transmitowac wszystkie co obecnie maja, i wlasnie kosztem poleci od nich Serie A.
0
dbmat
dbmat
8 lipca 2024, 13:54
Przyznaje się do błędu, byłem święcie przekonany, że czytałem informację że Eleven ma prawa do Serie A. Teraz tych informacji sam nie mogę znaleźć czyli albo źle zapamiętałem, albo jakiś portal wprowadził mnie w błąd.
Aktualizacja:
"W sezonie 2023/2024 skończyły się prawa telewizyjne Eleven Sports między innymi do Serie A. Nowy przetarg ma obejmować sezony 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Termin składania ofert upłynął 26 kwietnia. Prawdopodobnie otrzyma je ponownie Eleven Sports."
źródło: https://sport.betfan.pl/kiedy-wraca-serie-a-ramowy-terminarz-sezonu-24-25/
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 13:57
0
Tzeentch3
Tzeentch3
8 lipca 2024, 13:59
@Woolfik92
Najgorzej jak kupią prawa, ale zaczną część meczy udostępniać na czymś innym i będzie trzeba wrócić do starych metod oglądania jak @kamilus :)
0
dbmat
dbmat
8 lipca 2024, 13:59
"Eleven od stycznia 2025 roku do końca sezonu 2024/25 będzie mógł transmitować w każdej kolejce 5 najważniejszych meczów Bundesligi i wybrane starcia 2. Bundesligi a od sezonu 2025/26 do 2028/28 będzie miał na wyłączność prawa do transmisji wszystkich meczów Bundesligi i 2. Bundesligi. Jednocześnie, Patryk Mirosławski, COO Eleven Sports, poinformował, że kolejne dobre informacje już wkrótce."

https://satkurier.pl/news/237577/waza-sie-losy-praw-sportowych-akt.html

Te dobre informacje to może być Serie A.
1
marcinomilano
marcinomilano
8 lipca 2024, 14:13
@Woolfik92
Bundesliga wraca do Eleven, wcześniej nie było problemu żeby połączyli Serie A i Bundes i teraz też pewnie nie będzie.

Moim zdaniem wiadomość że Eleven dalej będzie transmitować Serie A to tylko kwestia czasu. Serie A w Polsce ma największą oglądalność a Eleven ma największych specjalistów od Serie A, pasjonatów tej ligi. Lega zdaje sobie z tego sprawę, a poza tym dobrze wie ilu Polaków gra we Włoszech, więc zażądała wysokiej ceny, ale jako że Eleven należy do Polsatu to na pewno się dogadali. Będzie Serie A w Eleven, spokojnie. I na pewno nie zmieni się format, bo Serie A ma znacznie większa oglądalność niż Bundesliga.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 14:20
1
Mellion
Mellion
8 lipca 2024, 12:32
INFORMACJA DNIA! Origi w Milan Futuro! Ależ czeka nas świetlana przyszłość! Divock, prowadź nas ze swoim szambelanem, pierwszym tego imienia Fode Ballo-Toure! Na podbój Serie C!!!

5
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
8 lipca 2024, 12:40
Spoko, młodzi do ogrania, w sam raz do Serie C
0
Skot Łilson
Skot Łilson
8 lipca 2024, 12:17
Kogo widzicie na wzmocnienia tak realnie patrząc na poczynania tego zarządu?
Osobiście byłbym usatysfakcjonowany przyjściem Moraty, Fofany i Hummelsa o ile jest jeszcze wolny. Do tego jeszcze ktoś do ataku lub na DP za rozsądne pieniądze. Szkoda że rok temu nie ruszyliśmy po Gyoykersa i Hjulmanda z Lecce (pewnie przekręciłem nazwiska).
0
kamilus
kamilus
8 lipca 2024, 12:28
Ja już na nikogo nie liczę, bo nawet jeśli by nikt nie przyszedł, to i tak bym oglądał meczu Milanu, a skoro tak, to po co robić sobie nadzieje, a potem się rozczarować? :P
12
Von Strauss
Von Strauss
8 lipca 2024, 12:33
kamilus

Ja końcówkę Piolego odpuściłem, nie oglądałem od deski do deski. Właśnie dlatego, że człowiek miał nadzieję, a potem się rozczarowywał.

I powiem szczerze, że póki co ten nadchodzący sezon mnie tak grzeje, że nie wiem czy będę wykupował możliwość jego oglądania xD

Tym bardziej, że na razie nie wiadomo kogo będą ściągać (albo nawet czy będą), a klub ma braki na kilku - newralgicznych dodam - pozycjach xD
1
Tzeentch3
Tzeentch3
8 lipca 2024, 12:42
@kamilus
Lepsze pytanie, gdzie będziemy oglądać, bo póki co Eleven wykupił ligę niemiecką, a o włoskiej cisza :)
0
kamilus
kamilus
8 lipca 2024, 12:43
Ja na pewno będę oglądał, bo skoro oglądałem przez całą banter erę, to teraz gorzej nie będzie. Chyba. :P

@Tzeentch3
Przez wiele lat oglądałem przez streamy, więc i na taki powrót do korzeni jestem gotowy. :)
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 12:44
3
marcinomilano
marcinomilano
8 lipca 2024, 14:14
Będzie Serie A w Eleven.

https://pbs.twimg.com/media/F0Le9MMWYAExMJR.jpg
2
k__f__c
k__f__c
8 lipca 2024, 16:25
Trzeba sprawdzić kto tam w Chelsea na wylocie bo nie mieści się do składu
1
Skot Łilson
Skot Łilson
8 lipca 2024, 17:41
Czyli tak jak myślałem, same narzekania. Ten zły, tamten zły, ten pierwszy jednak dobry bo chce go też juve. A wymienić 3 piłkarzy którzy mogliby realnie przyjść i nas wzmocnić to problem :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 lipca 2024, 12:14
Z perspektywy trenera to już nie wygląda tak "różowo" jak u Zlatana zwłaszcza jak nowych zawodników dostanie na koniec okresu przygotowawczego i będzie ich musiał wpasowywac w trakcie sezonu. Oczywiście nie wypada im powiedzieć, że wyspał im się zawodnik nad którym pracowali od kilku miesięcy bo zwyczajnie ktoś wyłożył kasę oczekiwana przez agenta.

Zlatan chyba jeszcze nie ogarnął jaka obecnie pozycje zajmuje. Każdy taki bezpośredni przekaz który rzuca w eter może go sporo kosztować wizerunkowo jeżeli np. Theo nie przedłuży lub do ataku przyjdzie jakaś alternatywa nr. 10.

4
Cactus
Cactus
8 lipca 2024, 12:01
"Gwarantuje że nowe nabytki przybędą" - To że ktoś przybędzie to pewne i niewiele wnosi to wypowiedź. Ważne żeby przyszedł ktoś jakościowy.
0
kamilus
kamilus
8 lipca 2024, 12:15
Zawsze lepsze to niż sławetne 'we're fine as we are'. :P
1
Von Strauss
Von Strauss
8 lipca 2024, 12:28
kamilus

i lepsze niż "Mister X"

A nie, czekaj... "Dla trzech napastników: jeden to Pan X"

xD
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 12:36
0
kamilus
kamilus
8 lipca 2024, 12:42
Mister X wiecznie żywy, tylko że teraz nie pomocnik, a napastnik. :P
0
Rossu
Rossu
8 lipca 2024, 11:58
Zlatan: Nie podam nazwiska
Fani Milanu: kurła, to będzie Gimenez, David, Gyokeres, Sesko albo inna petarda!
31 sierpnia: Broja oficjalnie piłkarzem Milanu za 30 mln euro
Fani Milanu: zdziwionypikachu.jpg
9
ACMichał83
ACMichał83
8 lipca 2024, 12:05
Nie chce podać nazwiska, bo sam nie wie kogo uda im się kupić.
4
Orzelek79
Orzelek79
8 lipca 2024, 12:12
ACMichał , wie ale nie może mu przejść przez gardło.
3
palonettoACM
palonettoACM
8 lipca 2024, 11:58
Pełne obłożenie i skupienie na Milan Futuro jak na razie jeżeli chodzi o mercato, a Origi i Ballo-Toure to transfery typu Ronaldo i Messi w prime jak na trzeci poziom rozgrywkowy.

Cóż za prezenty od prezydenta!
6
kamilus
kamilus
8 lipca 2024, 12:20
'Origi resta, grazie presidente!' :P
3
patoo_07
patoo_07
8 lipca 2024, 11:48
Pół świata trąbi o Moracie, a on nie poda nazwiska XD Bawi mnie ogólnie jak szybko zmienia się narracja z młodego napastnika, na pierwszego lepszego, który zgodzi się w tym grajdole grać.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 11:48
7
MishaA
MishaA
8 lipca 2024, 11:45
Myślicie ze Zlatan mówi o kimś konkretnym np: Gyokeres lub Gimenez czy robi nas w wała i ma na myśli Morate ....
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
8 lipca 2024, 11:52
Ishiak .
Damy gotówkę + Thiawa ;)
1
Daniel93
Daniel93
8 lipca 2024, 11:42
Chcemy skupić się na promowaniu młodzieży, chcemy szkolić ja w naszym zespole. To dlaczego do uja pana nie przedłużamy kontraktow z naszymi mlokosami którzy sie wyróżniają na tle innych? Mowie tu konkretnie o Simiciu. Chłopak pokazał że ma papiery na solidne granie a my ryzykujemy tym że za chwile ktos nam go sprzątnie za psie pieniądze lub za darmo.

A co nasz zarząd zrobi? Sprowadzi jakiegoś No name z 2 ligi francuskiej a później placz ze sie nie sprawdzić i wypożyczenia przez 5 lat do jakis serie b,c i w Alpy.

Wychodzi na to ze nasi super właściciele nie tylko nie potrafią sprowadzić klasowej 9tki ale również utrzymać młodych przyszłościowych zawodników..
2
mmielczar123
mmielczar123
8 lipca 2024, 11:33
Jak chcesz kupić stosunkowo młodego napastnika, gwarantującego sporą liczbę bramek, to po prostu musisz sięgnąć głębiej do kieszeni i wydać więcej pieniędzy. Inter w 2019 dał za Lukaku ponad 70 mln euro, Napoli za Osimhena dało prawie 80, a Juve za Vlaho ponad 80. My od sprowadzenia Piątka (który swoją drogą kosztował ponad 2 razy mniej niż wspomniani napastnicy), nie wydaliśmy poważnych pieniędzy na 9tkę. Ibra wracający ze Stanów, Mandzukić po pobycie w Katarze, wypożyczony Pellegri, Lazetić, który buja się teraz po wypożyczeniach, Giroud za półdarmo z Chelsea, darmowy Origi i wypchany z Fiorentiny Jović.

Teraz znowu będzie biedowanie i skończy się na jakimś Moracie albo szklance typu Abraham/Broja. Odpadł Sesko, odpadł Guirassy, zaraz będzie można całkowicie zapomnieć o Zirkzee i ta lista ciągle się kurczy. Gyokeres za drogi, Boniface za drogi, więc trzeba szukać dalej. Jeśli chcemy młodego napastnika, to z poważnych opcji zostają chyba tylko Dovbyk, Gimenez i Moffi, ale w zasadzie nie wiadomo, kto będzie pasował do koncepcji Fonseki. Pewnie sam Fonseca nie za bardzo wie. Chyba rzeczywiście trzeba chuchać i dmuchać na Camardę i liczyć na to, że będzie chciał tu grać.
Edytowano dnia: 8 lipca 2024, 11:36
0
jarek2572
jarek2572
8 lipca 2024, 11:27
Enzo Le Fée tymczasem za 23 mln w Romie. Sorry, ale pierwszy raz o nim słyszę, a chłop idzie za 23 bańki xd.
0
R93k
R93k
8 lipca 2024, 11:50
Jak Ligue 1 się nie interesujesz to słyszysz pierwszy raz. Młody, zdolny francuz, gracz Rennes.
1
jarek2572
jarek2572
8 lipca 2024, 12:02
Nie, nie interesuje się. Tylko Serie A i Premier League.
0
Qiub
Qiub
8 lipca 2024, 11:26
Ktoś wie coś o tym Fofanie? Widziałem go raz i wyglądał na drewno, no ale może miał gorszy dzień.
0
Szymson
Szymson
8 lipca 2024, 11:25
Zlatan potwierdził rezygnację z Zirkzee, ogólnie jak czytam słowa Zlatana odkąd jest na nowym stanowisku ,to nie dowierzam, jak łatwo się sprzedał i zatracił
7
Jaca23
Jaca23
8 lipca 2024, 11:11
Oddać Simicia do Torino na wzór dealów z Realem, czyli sprzedaż/wypożyczyć z niewiele większą opcją odkupu.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
8 lipca 2024, 11:09
A mnie tam jakoś nie smuci, że Zirkzee idzie do MU.. Kosztuje jak na nasze warunki kupę siana, bo sam agent chce 15 mln plus sam transfer 40, pensja, podatki itd to według mnie dużo za te jego 12 bramek i cały jeden dobry sezon.. Niech idzie się odbić od PL.
10
Kaka821
Kaka821
8 lipca 2024, 10:54
Ciekawy czy jakiegoś Amerykanina kupimy.
0
jarek2572
jarek2572
8 lipca 2024, 10:40
Pójdzie chłop do United i przepadnie. Drugim okiem zawsze ich też śledzę, bo jakąś małą sympatię do nich mam i oni to mają tam jeszcze ciekawiej niż my. Nasz łysy Padre, to przy tym ten Hagu, to jest profesor. Wypalony z pomysłów, ale profesor. Ściągają na potęgę jedno-sezonowców (Joshua tutaj też pasuje), a potem zdziwieni, że się forma z poprzedniej kampanii skończyła. Moim zdaniem dla nas wyjdzie to na dobre. Jakoś wielkim fanem Moraty nie jestem, ale posiada on coś, co powtarzam że potrzebujemy przy każdym okienku, a tego nie dostajemy. DOŚWIADCZENIE! Samą młodzieżą, to my będziemy się tylko o top4 bić, co nam Inter pokazał w zeszłym sezonie. Dlatego ja bym wolał żeby w te okienko zainwestować mniej, ale rozsądnie i dać lepsze kontrakty, tym którzy już u nas są i na nie zasługują. Ściągamy Morate i Depaya za frytki i mamy dwóch napastników z dużym bagażem doświadczenia w ataku na conajmniej 2-3 sezony jak to wypali. Morata to nie Origi, on w swoich klubach zazwyczaj gra podstawę. Z innymi pozycjami zrobiłbym to samo. Jeżeli Fofana już dograny, to spoko. 25 lat tylko, duży, zwrotny przecinak. Ale ja bym jeszcze jak coś patrzył w stronę takich graczy jak Hojbjerg, Jorginho czy Hummels. Ściągnąć doświadczenie, przedłużyć kontrakty z Theo, Mikiem i wprowadzać młodych, których mamy na prawdę bardzo dobrych, a którzy zgodnie z włoską myślą szkoleniową siedzą w zamrażarce. Jimenez, Camarda, Simic, to moim zdaniem już teraz chłopaki na pierwszą kadrę i na pierwsze dłuższe epizody w sezonie i tutaj Panie Fonseca liczę na Ciebie !
12
boro215
boro215
8 lipca 2024, 11:15
Nie chcę bronic ManU, ale tam teraz odbyla się rewolucja srodowiskowa, Ratcliff wypieprzyl spora część glazerowych i woodwardowych słupów, pozbywa sie z szatni kukulczych jaj, ciekawe czy takie wietrzenie magazynów cos da. Jeśli tak i Ten Hagowi zacznie iść jak w Ajaxie to ok, ale jak bedzie po staremu to Zirkzee zniknie w tym klubie
2
Skot Łilson
Skot Łilson
8 lipca 2024, 12:28
Pełna zgoda Jarek.
1
8 lipca 2024, 10:33
Milan to zart, nie ma co sie oszukiwac, czuje poznego Gallianiego vibe obecnie
0
urugwajczyk
urugwajczyk
8 lipca 2024, 10:20
Pozostaje odpalić FM i poczekać do końca sierpnia żeby zobaczyć co wyczarowały nasze zakręcone głowy od transferów.
0
tommyb1
tommyb1
8 lipca 2024, 10:18
Ośmielę się zaryzykować stwierdzenie że Zirkzee nie gwarantuje niczego więcej niż Okafor. Jeśli już mamy skończyć z nowym nabytkiem z 2 Morata/Lukaku to to niech to będzie Belg!! I kolejna kwestia skoro stało się niemal pewne że nie wydamy kasy na 9 to ruszymy dupę po konkret ŚO lub ŚPD.
1
virago1212
virago1212
8 lipca 2024, 10:13
A merdy podobno chcą Kiwiora
0
lyndonmilan
lyndonmilan
8 lipca 2024, 10:51
Juve tez
0
virago1212
virago1212
8 lipca 2024, 10:13
A merdy podobno chcą Kiwiora
0
Jedrek1972
Jedrek1972
8 lipca 2024, 09:59
Narazie na Euro stylem jakim my gramy to Depay i Morata nikt inny potrafią chłopem na plecach obrócić się i przyszpieszyc akcje a zwłaszcza Depay .Chyba Komeon widzi ich na treningu i Depay biję Zirkzze na głowę
0
jarek2572
jarek2572
8 lipca 2024, 10:20
I jest za darmo
0
ACMichał83
ACMichał83
8 lipca 2024, 12:04
Depay to akurat jeden z najgorszych napastników na Euro. Wyróżnia się tylko opaską na głowie. Nic dziwnego, że przez całą karierę odbija się od mocniejszych drużyn.
1
kozik___13
kozik___13
8 lipca 2024, 09:58
Jeśli przyjdzie Morata to będę szczęśliwy. Podstawowy napastnik reprezentacji Hiszpanii oraz Atletico Madryt to brzmi super. Wg mnie to taki młodszy Giroud. W dodatku lepszy jeśli chodzi o szybkość i mobilność. Świetnie gra głową, dobrze się zastawia. Za 13 mln to majstersztyk
7
Masa
Masa
8 lipca 2024, 08:37
Jovic strzelił bramkę na euro a Zirkze nie… po co on nam? Taki Okafor tylko wyższy ;-)

A tak serio to jakoś nie nastawiam się na sukcesy Milanu w przyszłym sezonie… będę oglądał na spokojnie, najwyżej się miło zaskoczę.

Mam takie odczucia, że od odejścia Paolo coś się zepsuło w tym klubie… wiadomo, że nikt nie jest idealny, ale jakoś bardziej ufałem zarządowi, jak w jego skład wchodził Maldini, a teraz z tymi dwoma korpoludkami to nie wiadomo w ogóle o co chodzi
22
PiotG20
PiotG20
8 lipca 2024, 09:47
Również mi brakuje Paolo Maldiniego też do niego miałem zaufanie.
4
DaRo_7
DaRo_7
8 lipca 2024, 08:24
Dobra, dosyć tych poszukiwań, niech Fonseca wyciąga telefon i dzwoni do Jonathana Davida :P może jego uda się przekonać, wchodzimy na rynek kanadyjski z koszulkami i wszyscy zadowoleni, słupki w excelu pójdą w górę i Garry zadowolony :P
0
Szymson
Szymson
8 lipca 2024, 08:18
Pato bez klubu od stycznia :) marketingowo się sprzeda, Cardinale nie śpi po nocach ze szczęścia na samą myśl
0
tysiok
tysiok
8 lipca 2024, 07:57
Kocham lato, ma wiele pozytywów, dużo wolnego w pracy i takie tam ale każde lato ma jedną, wielką, ogromną wadę, która mnie wrukwia dzień w dzień to LETNIE MERCATO MILANU!
12
karp_fso
karp_fso
8 lipca 2024, 07:37
A co się dziwić, według CdS dzisiaj ma być dopiero spotkanie z Fonsecą, żeby przedyskutować mercato XDDD Rychło w czas.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
8 lipca 2024, 08:05
Nie wybrali Fonseci by teraz z nim dyskutować... to będzie raczej poinformowanie trenera jakie pozycje zostaną "wzmocnione".
4
Mirek99999999
Mirek99999999
8 lipca 2024, 06:58
Takie są efekty zmarnowania 1,5 miesiąca rok temu na uganianie się za Taremim. Gdyby rok temu udało się kupić jakościowego napastnika, który realnie zagroził by Giroudowi... A tak teraz mamy nóż na gardle, a potencjalni sprzedający i agenci zawodników o tym wiedzą i to wykorzystują. Brawo Furlani, teraz tylko czekać na to jak przepłacimy jakiegoś Kalinicia 2.0 przez tą niekompetencję.
1
_Safin_
_Safin_
8 lipca 2024, 05:47
A z takich nazwisk które jeszcze nie padły w kontekscie Milanu to kogo widzicie w roli napastnika?
0
ósmy
ósmy
8 lipca 2024, 08:02
Ja od początku pisałem, że skończy się na En-Nesyri.
Być może jeszcze jest szansa ogarnąć tego Davida, który przecież bardzo dobrze się zna z Fonsecą.
Tak, to pozostaje jeszcze ten Sorloth, który wielkim.napastnikiem nie jest, ale ostatni sezon w z Hiszpanii miał świetny, a Roma daje 20 mln.
Pozostaje jeszcze z rocznym kontraktem Dembele z Arabii, czy Edouard z Crystal Palace.
- ale to wrsje ekonomiczne. Żadni goleadorzy.

0
Vol'jin
Vol'jin
8 lipca 2024, 08:19
Tarem Moffi
1
MilanHomer
MilanHomer
8 lipca 2024, 09:16
Chyba najlepsza i w miarę realna opcja, to David.
Morata jako pierwszy/drugi. Dodatkowo Hiszpana można wykorzystać w inny sposób, bo typową 9-tką nie jest.
Za tą dwójkę, pewnie koło 40 mln ,czyli tyle ile za same Zirkzee bez agenta.
Jovićia sprzedać za euro i trzecim niech będzie Okafor/Pulisisć/Camarda, lub jakiś ktoś, kto albo da coś ekstra, albo się rozwija.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się