SCUDETTO


„Nie sądziłem, że Ibra może upaść tak nisko”

10 lipca 2024, 22:17, Adam6 Aktualności
„Nie sądziłem, że Ibra może upaść tak nisko”

Znany włoski dziennikarz Fabio Ravezzani na swoim koncie na portalu X skomentował wizytę sławnego i kontrowersyjnego streamera IShowSpeeda w Mediolanie. Amerykanin spotkał się między innymi ze Zlatanem Ibrahimoviciem i w koszulce Milanu przeprowadził transmisję ze Szwedem w roli głównej. Ravezzani napisał:

-"Zobaczyłem w tym wideo sławnego streamera, ale i zarazem idiotę, czyli niejakiego Speeda robiącego transmisję z Ibrą w centrum Mediolanu. W samochodzie najpierw mówi ten pierwszy: „ten, kto pierwszy z nas się ruszy, jest gejem”! Ibra zastyga bez ruchu, a obok niego siedzi ten idiota. Nie sądziłem, że Ibra może upaść tak nisko".

Wspomniany fragment transmisji możecie obejrzeć tutaj



67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
cereus
12 lipca 2024, 15:43
Co byście mi nie napisali że to marketing i takie dalej to uważam że to była śmieciowa akcja... Dno dna...
Dla mnie Zlatan, RB powinno za to przeprosić.

Akcja bez wartości albo z negatywnymi wartościami poniżana innych.
Starty Zlatan powinien mu wybj.ć z półobrotu że koleś robi z niego szmatę....

Zabawe jest że to przeszło w amerykańskiej firmie która propaguje LGBT, wspiera me too, itd
1
szyka
szyka
12 lipca 2024, 02:49
Można zarabiać pieniądze z klasą na czymś wartościowym, Można robić z siebie błaznów. Jaką drogą idzie Milan każdy widzi. Nie sądzę, by tego typu marketing był efektywny, 90% ćwierćinteligentów oglądających ten chłam jak zobaczy z ciekawości kolejne derby....to na pewno pomyśli o kupnie koszulki Milanu .... Dobry produkt sam się obroni, jak się nie ma najlepszego trzeba nadrabiać kreatywnością, budowaniem marki, estymy, prestiżu...
Myślę, że mediana IQ osób popierających taki marketing jest dwucyfrowa....
0
interNISTA
interNISTA
12 lipca 2024, 00:56
ravezzani wstawaj chłopie..
0
kwasnydiesel
kwasnydiesel
11 lipca 2024, 23:15
Coś mi się wydaje, że mediana wieku krytykujących tą akcję wynosi powyżej 35 lat, oraz są to te same osoby, które chcą bronić wizerunku " elitarnego klubu z wyższymi wartościami" xD.
Po pierwsze, piłka nożna z założenia jest sportem dla mas, dla przeciętnych, zwyklych ludzi (nieco się to zmienia wraz z przypływem kosmicznych kwot, jednak nadal statystyczny Kowalski prędzej wyrazi zainteresowanie futbolem, niż jakąkolwiek inną dyscypliną). Ktoś taki jak speed, celujący właśnie w przeciętnego odbiorcę i prymitywny humor jest wraz ze swoją publiką dość reprezentatywny, jeżeli chodzi o profil docelowego widza/fana, którego chcą "pozyskać" kluby piłkarskie.
Ten humor jest niskolotny? Tak, takim najłatwiej trafić do mas, bo uwaga - każdy z nas ma w sobie pierwiastek glupoty, jedni mniejszy, drudzy większy, jednak tworząc treści w internecie, gdzie walka o uwagę widza jest kompletnie inna od tej choćby w telewizji, to najprostsza metoda na zdobycie popularności. Tylko, że nas to w tym momencie mało obchodzi. POTRZEBUJEMY nowych fanów, rozpoznania na rynku, ZWŁASZCZA amerykańskim, na którym tacy streamerzy głównie operują.
Niektórym się chyba wydaje, że dalej jesteśmy gigantem i elitarnym klubem. Historycznie z pewnością, nie ma nawet dyskusji, spokojnie jesteśmy w top3; tylko co z tego? Mamy 2024 rok. Na świecie są już dorośli ludzie, którzy nie pamiętają wielkiego Milanu z własnych wspomnień. Dla nich nie jesteśmy żadną elitą, tylko klubem, który ludzie na ogół darzą szacunkiem, ale nie wzbudza obecnie większych emocji. Dążenie do utrzymania statusu tego będącego ponad masy giganta to droga do nikąd i wizerunkowe samobójstwo. Piłka nożna to kibice; skąd mamy brać nowych kibiców? Warto ich czymkolwiek zainteresować, nawet jeżeli to ma być taka glupota (dowod anegdotyczny: mój kuzyn zaczal kibicować United, bo grał tam Chicharito, co skojarzyło mu się wtedy z ulubionym pokemonem xD). Wiem, że wielu to boli, ale nie jesteśmy (już) Realem Madryt. Nie mamy jak zachęcić nowego kibica "elitarnością", a nasza sytuacja finansowa i perspektywy z Cardinale u sterów nie zapowiadają raczej, by coś się miało w tej kwestii zmienić.
Natomiast to, że jakiś dziadek nie rozumie obecnej sytuacji, to raczej powód do wyrozumiałego uśmiechu, a nie wstydu. Wystarczy wejść na tiktoka, obejrzeć jakiekolwiek wycinki ze streamow speeda i zobaczyć, jak te dzieci go naśladują w fanatyzmie chociażby co do Ronaldo (który jest w kompletnie innej sytuacji niż my, jednak nadal jest to dodatkowa grupa fanow, która w wolnym czasie ogląda jego występy sprzed 10 lat i robi z nim edity), czy w druga stronę; uważają teraz Norwegię za dzicz. Wygląda to śmiesznie, ale duża część z tych dzieci do CR7 zostanie już przywiązana, mimo że nie widzieli jego prime'u na żywo. Sam Zlatan miał w karierze mnóstwo momentów, którymi można młodych zainteresować; wystarczy, żeby ktoś z marketingu Milanu chciał to wykorzystać. Taki zwykły trend z tiktoka jak english or spanish ma ogromna szanse stać się viralem, jeżeli jest na nim speed i ktoś właśnie taki jak Zlatan. Jeżeli w Milanie jest ktoś ogarnięty, to wykorzysta też jego znajomosc i podobieństwo do Leao. Dostajemy darmową reklamę, skierowaną do nieosiągalnej dla nas w inny sposób grupy i jeszcze wybrzydzamy xD.
Podsumowując - czasy, w których Milan mógł sobie wybierać docelową grupę kibiców minęły. Jesteśmy - w porównaniu do czasów sprzed dwóch czy trzech dekad - w beznadziejnej sytuacji, a każda szansa na pozyskanie fanów spoza Włoch/Europy powinna być od razu wykorzystywana.
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 23:17
2
PaoloACM
PaoloACM
12 lipca 2024, 02:16
Mam nadzieje ze masz max 20 lat bo bardzo dojrzały analityczny komentarz, a przy takim wieku jeszcze bardziej pokazujący jak młodzież potrafi myśleć. Futbol jest dla mas. Dzis masy jaraja sie takimi rzeczami. Możemy narzekać jak każde starsze pokolenie na to młodsze ale tak to dzis wyglada. Futbol to kibice, jesli za tym pójdą to zysk dla nas. A promowanie wartosci z poprzedniego pokolenia - szlachetne, wartościowe ale nas wtrąci w niebyt. Równie dobrze możemy wszyscy przyklasnąć modernizacji San Siro zamiast budować nowy stadion. Ta sama zasada.

Tak jak ktos niżej napisał - gdyby sytuacja wydarzyła sie w Interze to byśmy mieli wodę na mlyn do potępiania kuzynów. A potem byłby płacz ze sa lepsi od nas ale mamy swoje szlachetne wartosci.

A tak btw Berlusconi z bunga bunga i wygrywaniem wyborów ściągając piłkarzy do klubu tuż przed wyborami to podobnego typu zabiegi tylko na miarę tamtych czasow. I jakos przymykalismy na to oko byle było to z korzyścią dla Milanu. A dzis jestesmy starsi i nas drażni jak wszystko sie zmieniło.

Zamiast walczyć z młodym pokoleniem to starsze powinno sie uczyć i używać tego co mogą od młodszych. Nikt nie karze nam myśleć jak oni. Hołdujmy dawnym wartościom ale nie zapominajmy ze jesli mamy cos znaczyć na piłkarskiej mapie to trzeba iść z duchem czasu.
1
tmqTV
tmqTV
11 lipca 2024, 21:00
Luzujcie gumę. To po prostu marketing. Gość ma 26 mln subskrybentów na YT. Gdyby odwiedził siedzibę Interu to wszystkich by bolały tyłki, że robi klubowi reklamę na cały świat.
3
NuNoiser
NuNoiser
11 lipca 2024, 18:05
Wstyd takie coś promować. Ten tępak jest znany tylko z obrażania ludzi na streamach, Ibrahimovic poza graniem w piłkę, do niczego się nie nadaje.Partycypować w takim evencie, żenada. W dodatku poparci pomysłu Moraty kosztem Zirkzee.
1
Gol
Gol
11 lipca 2024, 17:57
Ja polecam po prostu przestać być takim spiętym, nieco wyluzować, nabrać dystansu i wszystkim to na dobre wyjdzie.

Pan Ravezzani ma 65 lat i pewnie ciężko od niego oczekiwać, żeby kojarzył o co chodzi w streamach tego typu, ale skoro tak go boli upadek obyczajów, to mógłby chociaż nie wyzywać publicznie obcych mu osób od idiotów.
0
Zirytowany
11 lipca 2024, 15:33
Też byłem w sumie w szoku, że Ibra zgodził się na występ u tego "kontrowersyjnego" youtubera. Miałem wrażenie, że w pewnym momencie czuł się zażenowany, bo nie oszukujmy się, ten afroamerykanin ma delikatnie mówiąc dość specyficzne zachowanie na swoich streamach.

P.S. często przedstawia się jako Rafael Leao i ludzie to łykają.
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 15:34
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 lipca 2024, 15:23
Cardinale pstryka palcami a Zlatan jak foka w cyrku wodnym wykonuje sztuczki, po co mu to. Zgodził się na rolę konferansjera który czyta przygotowany skrypt starając się przyciągnąć do siebie odbiorców swoim urokiem osobistym, ale odtwórcza rola nie przyniesie mu satysfakcji. Zlatan zgodził się na użyczenie wizerunku i pełni funkcję przerośniętej maskotki za którą ukrywają się ludzie podejmujący decyzje.
4
ted360
ted360
11 lipca 2024, 10:51
Teraz na pewno żaden gej nie przejdzie do Milanu. Swoją drogą oni dalej tak jadą, czy któryś się ruszył?
8
Jaca23
11 lipca 2024, 10:28
Kasa misiu kasa.
0
imperator5000
imperator5000
11 lipca 2024, 09:30
Upadkiem to jest Fonseka i nasze pożal się Panie Boże transfery, a nie wycieczka samochodem z jakimś Murzynem.
2
Kris1908
Kris1908
11 lipca 2024, 09:31
Ile masz lat? I jak długo kibicujesz Milanowi?
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 09:34
10
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
11 lipca 2024, 13:46
Eee tam... Tutaj co drugi taki :-) Młodzież rządzi się swoimi prawami xd
0
Trefniś
Trefniś
11 lipca 2024, 09:20
A kogo to gówno obchodzi...
2
ACMichał83
ACMichał83
11 lipca 2024, 08:31
W sumie ci co piszą, że fajna zagrywka margetingowa sami poniekąd potwierdzają, że Milan mało obecnie znaczy na arenie europejskiej, skoro musi się posuwać do takich kroków. Milan pod wodzą Red Birda jest w sumie trochę takim cyrkiem.
6
patoo_07
patoo_07
11 lipca 2024, 09:08
To jest powszechnie wiadome, że Milan stracił swoje miejsce na arenie międzynarodowej. Dla pewnego pokolenia, Milan jest klubem tułającym się po miejscach 5-10 w Serie A i grający co najwyżej w LE. Dopiero się odradzamy i każdy kumaty kibic ma tego świadomość. Romantyzm tego klubu (zanikający), ma znaczenie tylko dla naszego grona kibiców. Jak nie zachęcisz młodych na różne inne sposoby, to napływu kibiców nie będzie. To, że byliśmy super zespołem 20 lat temu czy jeszcze dawniej, obecnie niewiele już znaczy w kwestii pozyskiwania kibiców, trzeba się z tym pogodzić i mówić o tym otwarcie.
10
kwasnydiesel
kwasnydiesel
11 lipca 2024, 23:21
W tym rzecz; my znaczymy mało na arenie międzynarodowej. Sytuacja jest, jaka jest (ch****a), więc jakąkolwiek akcja promująca nas jako klub lub chociaż dajaca nowym kibicom szanse na zapoznanie się z naszym istnieniem (w USA Milan raczej nie ma zbyt dużego znaczenia, zwłaszcza wśród nastolatkow) jest na plus
0
ósmy
11 lipca 2024, 08:27
Promocja, marketing, Internet, social media i zasięgi młodych ludzi, odsłony i kliknięcia wszystko ok.
Tylko mam wrażenie, że nie o to chodziło temu dziennikarzowi.
Dla mnie taki klub jak AC Milan zawsze walczył z przejawami wszelkiej społecznej nietolerancji. Ukazuje walkę o prawa kobiet, z rasizmem. Oraz z homofobią.
A tymczasem taki macho i szef jak Zlatan daje się podpuścić jakiemuś idiocie, i wchodzi z nim w jakąś durną zabawę typu "kto się pierwszy ruszy, ten jest gejem"
Serio?
Przecież to jest żałosne i żenada w wykonaniu Ibry, że uległ akurat takiej formie "zabawy" jakiemuś gówniarzowi.
W tym przypadku zgadzam się z tym dziennikarzem.
8
nadgnity
nadgnity
11 lipca 2024, 10:02
Mógł go jeszcze zaprosić na wspólne polowanie na lwy.
0
KamilBTM
KamilBTM
11 lipca 2024, 15:50
Jakich praw nie mają kobiety w Europie, które mają mężczyźni?
Bo ja w drugą stronę wymienię od ręki kilka.
3
ósmy
11 lipca 2024, 16:10
@KamilBTM
W którym miejscu wyszczególniłem Europę?

Przykładowo organizacja ONZ jest światową organizacją, która m.in. walczy z przemocą wobec kobiet na całym świecie. I dlatego cała Serię A (w tym Milan) włączyła się w akcję Un Rosso Alla Violenza. Nie mam na myśli pomysłów o dyskryminacji kobiet, tylko o czymś znacznie szerszym. Czego twarzą jest AC Milan.
1
kwasnydiesel
kwasnydiesel
11 lipca 2024, 23:22
Przecież to jest trend z tiktoka, w którym nie chodzi o żadną dyskryminację. Nikt tak tego nie odbiera xD
1
patoo_07
patoo_07
11 lipca 2024, 07:58
Po tej wypowiedzi widać, że niejaki znany włoski dziennikarz ni jak zna się na promocji i marketingu. Genialny ruch, żeby przybliżyć klub dzieciakom, które zaczynają się interesować piłką i oglądają tego typu transmisje.

Druga sprawa, Speed kreuje się na idiotę, bo mu się to opłaca. Wątpię, żeby znany włoski dziennikarz w życiu zarobił tyle pieniędzy ile Speed księguje sobie za te transmisje. Także może sobie chłopaczyna popłakać dowoli.
2
Zuber
Zuber
11 lipca 2024, 09:08
Niektórzy nie zrobią z siebie idiotów nawet za pieniądze, więc myślę, że ten gościu ma to w pompie.
3
Corsa
11 lipca 2024, 06:47
Obecnie Milan nie elektryzuje tak dzieciaków, akcje tego typu to sytuacja win-win. Dla nas zachowania wspomnianego streamera są skrajnie głupkowate i wywołują zażenowanie, ale jara się tym ogrom młodych ludzi, liczby nie kłamią.

Za kilka dni niesmak przeminie, a być może jakaś część tej widowni będzie pod wrażeniem charyzmy Zlatana i dzięki temu zacznie obserwować poczynania Milanu, a później nawet i kibicować.

Bez sukcesów sportowych klub jest zmuszony korzystać z każdej okazji, która umożliwia dotarcie do nowych fanów. Ten IShowSpeed daje taką sposobność, głupotą byłoby to odrzucać tylko dlatego, że jego wyczyny do nas nie przemawiają.
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 06:49
16
Kris1908
Kris1908
11 lipca 2024, 06:31
Takie czasy panowie, są miliony ludzi, których to jara, nie mnie. To nawet nie są fani piłki, ale będą odsłony itd. Nie tędy droga moim zdaniem, trochę powagi, ale co ja tam wiem, jestem boomerem rocznik 83. Poza tym to czy kogoś jeszcze coś w świecie socjali dziwi? Mnie już nic nie zaskoczy.
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 06:38
2
MagicMilan83
MagicMilan83
11 lipca 2024, 08:54
Jestem tez rocznik 83,
Moj mlody ogladal tego mongola speeda, dopoki nie widzialem bylo ok, jedynie slyszalem ze drze morde , obejrzalem raz i zablokowalem ten kanal od razu. Chlop ewidentnie nie jest za normalny , zachowuje sie jakby go wypuścili z psychiatryka
2
Kris1908
Kris1908
11 lipca 2024, 09:30
Ja go nawet nie znam, ale też nie siedzę na socjalach, nie skroluje, nie mam fejsa i Insta ani tik toka, bumer!
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 lipca 2024, 06:09
Możecie mówić boomer chociaż 30tki jeszcze nie mam, gadanie i budowanie swojej narracji, że to kwestia dobrego marketingu czy tam rozgłosu, zasięgu ok można to tak tłumaczyć i nawet ciężko podjąć wtedy rękawice bo marketing w obecnej piłce nożnej jest kluczowy, z tym że jak dziewczyny wystawiają gola dupe na instagrama to też budują ogromne zasięgi, jedni mogą być powiedzieć spoko wolność i walić wszystko inne kasa jest, dla mnie jednak dla prostego chłopaka ze wsi nie jest to droga która chciałbym aby Milan się kierował l, są inne sposoby inne kierunki w które można prowadzić klub by zyskał marketingwo, a finalnie z przełożeniem na finansowo, kiedyś za Berlu piłkarze spotykali się z papieżem dzisiaj z yotuberem "speedem".
Ibra miałem że zakorzeni w Milanie pazur takiej arogancji i dumy nw za bardzo jako to określić, a robi z siebie i Milanu i kibiców tym tłumaczeniem transferów i spotkaniami z youtuberami cyrk i to moje prywatne zdanie.
4
pentaczek
11 lipca 2024, 20:31
Nic dodać, nic ująć
0
jasiom22
jasiom22
11 lipca 2024, 01:00
Ciężko się nie zgodzić, niby każda reklama jest dobra, ale trochę jednak obciach. Ibra to przede wszystkim upadł nisko tym, ze firmuje swoim nazwiskiem projekt i transfery Cardinale, czytaj transfery typu nieudane sciągnięcie Zirkzee, a zaraz nieudane sciągnięcie Moraty... to jest prawdziwy upadek.
Edytowano dnia: 11 lipca 2024, 01:01
3
Dabry
Dabry
11 lipca 2024, 00:51
W sumie to fajna promocja klubu patrząc na to jakie zasięgi generuje speed, ale trochę nietrafiony czas, bo nie zrobiliśmy jeszcze żadnego transferu :P
0
Zoro_9
11 lipca 2024, 00:34
Mam mieszane odczucia. Do mnie taki content nie przemawia, bo jest po prostu grubiański, prostacki i niski. Z drugiej strony takim ruchem Ibra robi markertingowy hype wokół klubu, a to równa się pieniążki. Z grymasem, ale powiem że jest mi z tym okej.
3
Paolo03
Paolo03
11 lipca 2024, 00:26
Można się pośmiać ale większej wagi w tych filmach nie ma co szukać. Każdy kolejny jego stream irl jest podobny, wydurnia się, cyka fotki z widzami i udaje że czegoś nie wie, przekręcając słowa. Nic twórczego.
1
spread
spread
11 lipca 2024, 00:26
Uwielbiam czytać te komentarze, jak to kiedyś było i jak nisko teraz upadliśmy.
5
kamilus
kamilus
11 lipca 2024, 02:56
No bo wiadomo, że kiedyś to były czasy, a teraz to już nie ma czasów. :P
5
cbvirus
cbvirus
10 lipca 2024, 23:30
Ok boomer. Ibra robi robotę marketingową a ten się oburza jakby sie spotkał z Adolfem Hitlerem. Gość jest głupkowaty i nieszkodliwy, ale przy tym generuje chore zasięgi, co dla marketingu jest kluczowe.
14
D53
D53
10 lipca 2024, 23:27
Dużo bardziej żenujący jest film ze sklepu Milanu, gdzie okazuje się, że oni sprzedają gotowe koszulki z numerem 7 z nazwiskiem tego calego Speeda! Siódemkę! Jak Donadoni i Szewa !
Filmiki z Polski mnie zasmuciły, że komuś się chce za tym człowiekiem chodzić, że w ogóle tyle ludzi wie, kim on jest. Poza szczekaniem i flipem w tył to on nic nie umie.
Aczkolwiek zbudowało mnie jak dobrze młodzi Polacy znają angielski i jak temu gościowi smakowała polska kuchnia i podobały się polskie dziewczyny.
Ibra wydaje się zażenowany w obu filmach. Ja rozumiem biznes ale czy faktycznie, realnie to się przekłada na coś, jakąś konkretną kasę dla Milanu z wyświetleń albo nie wiem czego ?
1
Grande
Grande
10 lipca 2024, 23:42
Buzz w socialach, Milan i Ibra w trendach, potencjalnie większa rozpoznawalność u innej społeczności itd. Jak to się przełoży na kasę, to...jest niemierzalne.
1
Vol'jin
10 lipca 2024, 23:42
Przecież to bylo ustawione

w Polsce to się patocelebryci do niego ustawili i laski szukające atencji (jeśli chodzi o wizytę w Krakowie)
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
10 lipca 2024, 23:10
Też nie rozumiem fenomenu tego kolesia co siedzi obok Ibry.
2
biedrus
biedrus
11 lipca 2024, 14:48
A ja tego który siedzi obok tego streamera
0
karp_fso
karp_fso
10 lipca 2024, 23:00
Upadkiem będzie bycie twarzą projektu Milanu Red Birda, jeśli ten nie wypali, a nie to, że spotkał się z 19-latkiem, który robi sobie po prostu jaja nie robiąc przy tym nikomu krzywdy.
6
pjotr
pjotr
10 lipca 2024, 22:57
kto to jest?
1
Grande
Grande
10 lipca 2024, 23:39
Ibrahimović, były piłkarz.
14
PiotG20
PiotG20
10 lipca 2024, 22:54
Czyżby pierścień Ravezzani przepuszczał w dwie strony???
2
Vol'jin
10 lipca 2024, 22:53
Niektórzy promują się przez w teorii ćwierćinteligenta z grą aktorską ;] inni liczą na bandę stulejarzy :)
0
Tanger
Tanger
10 lipca 2024, 22:51
W dawnych czasach mieliśmy cyrki objazdowe, w których występowali ludzie chorzy i zdeformowani, by przyciągnąć publikę. Wtedy trzeba było się wyróżnić, tak jak np. Joseph Pujol, który był najlepiej zarabiającym artystą Moulin Rouge, bo potrafił wygrywać serenady albo gasić świece z odległości kilku metrów puszczając bąki. W dzisiejszych czasach mamy tzw. streamerów, którzy nic sobą nie reprezentują, czyli trzeba z przykrością stwierdzić, że jako cywilizacja cofamy się w rozwoju.
12
Margiorno
Margiorno
10 lipca 2024, 22:57
Ostateczny dowód na degradację cywilizacji, bo streamer, który potrafi robić show, zrobił show.
3
Szczechu1899
Szczechu1899
10 lipca 2024, 23:17
xD, wyznacznikiem degeneracji cywilizacji jest to,że za tanią rozgrywkę robi szczekający gość zamiast gościa gaszącego świece pierdami? A co do szerszego spojrzenia na streamerów, też nie uważam tego za szczególnie uznany zawód, ale tak jak stwierdziłeś ludzkość w przeszłości także miała potrzebę prostej rozrywki. Zamiast streamerów można podstawić publiczne egzekucje i chłosty etc. i można snuć teorie o niesamowitym rozwoju cywilizacji.
Edytowano dnia: 10 lipca 2024, 23:22
5
Zoro_9
11 lipca 2024, 00:32
Oprócz streamerów, dodałbym jeszcze wszelkiej maści "influencerów" "instagramerów" i innych półgłówków.
0
Bufor85
Bufor85
11 lipca 2024, 00:34
W dawnych czasach "patostreemerzy" świetnie bawili się przy oglądaniu niewinnych ludzi jak zostawali pożerani przez lwy albo w ogóle patrzyli na brutalną przemoc ze śliną na ustach. Dzisiaj to wygląda inaczej w każdym bądź razie usmysł ludzki jest jak kosmos, nie wiesz, co w nim jest, pomimo wielu badań.
0
Pavlović31
Pavlović31
11 lipca 2024, 02:00
Jak już dyskutujemy, to w sumie to co powiedzieć o fanach i kibicach piłki nożnej i w ogóle sportu? To jest również opium dla ludu a w czasie wydarzeń piłkarskich politycy lubią przepychać niewygodne ustawy. Ludzie zaaferowani Mistrzostwami nie wiedzą co się dzieje w ich państwach.
Jednym ze znaków rozwoju społeczeństwa by było gdybyśmy odchodzili od takich 'nieistotnych' rzeczy.
3
Mil_online
Mil_online
11 lipca 2024, 11:46
@ Szczechu1899

Tylko problem polega na tym, że kiedyś ludzie nie umieli pisać i czytać, nie mieli dostępu do wiedzy i nie kształtowano w nich umiejętności samodzielnego myślenia.

Teraz masz dostęp do wszystkich zdobyczy cywilizacyjnych i naukowych, a banda głupków i debili ogląda influencerów, celebrytów i innych kretynów, robiąc im zasięgi i tworzy zamknięte koło - coraz więcej takiego śmiecia, bo ludzie ich oglądają i dają zarobić. Jako cywilizacja cofamy się w rozwoju.
3
PaoloACM
PaoloACM
12 lipca 2024, 02:00
Mil_online
Czyli kiedyś ludzie nie umieli pisać i czytać wiec oddawali sie taniej i kiepskiej rozrywce. Dzis nie dość ze umieją to jeszcze maja dostęp nieograniczony zeby sie doskonalić a mimo to oddają sie tej samej rozrywce w innym wydaniu. Czy to świadczy o tym ze sie cofamy jako cywilizacja czy raczej ze tak naprawde nic sie nie zmieliło ale ludzie dalej sa ludźmi?
0
Mil_online
Mil_online
12 lipca 2024, 22:13
@Paolo

W sumie sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Jeżeli, pomimo poziomu rozwoju ludzkośći, rozrywka jest na tym samym poziomie, no to na pewno nie idziemy do przodu:).
0
palonettoACM
palonettoACM
10 lipca 2024, 22:46
Zwykły geszeft jakich wiele odkąd Gerry w klubie.

Wszystkie chwyty dozwolone, by docierać do mas. Może wczoraj ktoś pierwszy raz dowiedział się o Milanie i zacznie kibicować. I takich ludków może być setki, jeśli nie tysiące. :)
2
filipacm
filipacm
10 lipca 2024, 22:45
Może i żenada dla niektórych, ale też dobry ruch marketingowy, bądź co bądź najpopularniejszy streamer na świecie. Jeśli Ibra upadł nisko, to tak samo Ferdinand, Ronaldo, Leao, Cristiano i wielu innych
8
RockStar
RockStar
10 lipca 2024, 22:41
Ibra stał się kwiatkiem do kożucha. Maskotką którą zarząd rzuca gdzie tylko chce. Osoba której można przypiąć pod wybór trenera czy transfer Moraty. A teraz jeszcze wysyłają go żeby pośmieszkował z jakimś "influencerem". Zaraz będzie tańczyć na TikToku.

1
MrAncelotti
MrAncelotti
10 lipca 2024, 22:28
Prawda jest taka, że gdyby jakiś piłkarz się zachowywał jak ishowspeed, to Ibra miałby go w pogardzie albo dałby mu z liścia.
A gdyby jakiś piłkarz Milanu tak się zachował, to Ibra odesłałby go do Milanu Futuro.
1
banan1899
banan1899
10 lipca 2024, 23:31
prawda jest taka, że Ibra zrobi wszystko to co mu Cardinale każe i stał się kolejnym pachołkiem korposzczura.
1
Pavlović31
Pavlović31
10 lipca 2024, 22:25
Ja pier... niedługo otworze lodówkę i mi ten gówniarz wyskoczy. Filmiki z Polski, teraz nagle w koszulce Milanu, paranoja. On jest promowany nawet kiedyś ktoś go umyślnie nie promuje. Ale że Zlatan wziął udział w tej szopce... Niech się za Moratę bierze, hehe.
4
Pavlović31
Pavlović31
10 lipca 2024, 22:27
A w ogóle to kto pierwszy się ruszył?

Buźka kamilusa.
0
Manolas
Manolas
10 lipca 2024, 22:25
Dlaczego? Przecież się nie ruszył!!!
17
Piotrek1899
Piotrek1899
10 lipca 2024, 22:19
Faktycznie, żenada.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się