SCUDETTO


MERCATO LIVE 13.07: Milan zawarł porozumienie z Pavlovicem i Fofaną [19:30]

13 lipca 2024, 08:47, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 13.07: Milan zawarł porozumienie z Pavlovicem  i Fofaną [19:30]

[08:45]: Gianluca Di Marzio podaje, że w kolejnym tygodniu Milan może zamknąć transfer Álvaro Moraty. Zaoferowano mu czteroletni kontrakt z opcją przedłużenia o kolejny sezon. 

Na prośbę Fonseki Rossoneri rozmawiają też z Romą na temat Tammy'ego Abrahama. Chcieli włączyć Lukę Jovicia do operacji, ale stołeczny klub nie wydaje się entuzjastycznie nastawiony.

Milan myśli też o Niclasie Füllkrugu. Niemiec chce opuścić Borussię po transferze Serge'a Guirassy'ego, gdyż obawia się utraty miejsca w składzie. 

[08:50]: LGdS potwierdza powyższe informacje o możliwości włączenia jednego z graczy w transfer Abrahama. Zaznacza jednak, że wskazywanie na Jovicia, Saelemakersa czy Okafora to jedynie spekulacje. Na razie Roma nie chce sprzedawać Anglika.

[10:30]: Corriere dello Sport: Na ten moment Roma nie otrzymała żadnej oficjalnej oferty dotyczącej Tammy'ego Abrahama, ale klub z Rzymu jest skłonny jedynie na stałą sprzedaż, a nie wypożyczenie zawodnika. Cena wynosi 30 milionów euro.

[13:45]: Matteo Moretto potwierdza, że AC Milan uzgodnił ze Strahinją Pavlovicem warunki jego przenosin do ekipy Rossonerich. Ze szczegółów umowy póki co wiadomo, że będzie to długoterminowy kontrakt. W tym momencie przedstawiciele Milanu negocjują z Red Bullem Salzburg warunki sfinalizowania transferu.

[16:27]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, potwierdza, że Milan porozumiał się z agentami Pavlovicia, ale także Youssoufa Fofany z Monaco. W najbliższych dniach rossoneri skupią się na osiągnięciu porozumień odpowiednio z Red Bullem Salzburg, jak i AS Monaco. Ten sam dziennikarz wskazuje, że w sprawie transferu Álvaro Moraty jest już w zasadzie wszystko gotowe i na początku przyszłego tygodnia powinny zostać dograne ostatnie szczegóły. Sam Hiszpan podpisze 4-letnią umowę. Milan rozgląda się także za kolejnym napastnikiem, a jedną z opcji jest Abraham, ale w grze są także inne nazwiska.

[16:40]: Adrien Rabiot nadal nie porozumiał się z Juventusem, co do nowej umowy i od 1 lipca pozostaje wolnym zawodnikiem. Tuttosport, zastanawiając się nad przyszłością pomocnika, wskazuje, że interesuje się nim Milan, który już kontaktował się z jego agentką (matką) w celu zbadania, na ile możliwe jest porozumienie się, co do warunków indywidualnych. Ponadto trzeba mieć na uwadze zainteresowanie Galatasaray.

[16:45]: Corriere della Sera: Roma odrzuciła możliwość włączenia Luki Jovicia w rozliczenie za Tammy'ego Abraham. Alternatywy dla snajpera Romy stanowią Memphis Depay oraz Armando Broja.

[16:49]: Álvaro Morata podpisze z Milanem czteroletni kontrakt z pensją 4,5 mln euro za sezon. Milan początkowo oferował umowę o rok krótszą, ale finalnie zgodził się spełnić oczekiwania hiszpańskiego napastnika, który chciał właśnie czteroletniej umowy, podaje La Gazzetta dello Sport.

[17:08]: Daniele Longo pisze, że Tammy Abraham został zaproponowany Milanowi na początku czerwca, ale ten wówczas nie podjął rozmów, gdyż skupiał się na Zirkzee. W ostatnich dniach, na prośbę Fonseki, odnowiono jednak kontakt z inicjatywy mediolańczyków. Sam napastnik jest entuzjastycznie nastawiony do transferu m.in. z uwagi na fakt, że w Milanie spotkałby swoich kolegów w osobach Tomoriego, Loftus Cheeka czy Pulisica. Również jego agenci są zaangażowani w umożliwienie mu odejścia z Romy. Rossoneri w swojej pierwszej ofercie zaproponowali Lukę Jovicia oraz gotówkę, ale kandydatura Serba została odrzucona przez Romę. Negocjacje zatem skupią się na znalezieniu odpowiedniego gracza, którego mógłby Milan włączyć w rozliczenie. Moncada widzi idealnego kandydata w Saelemaekersie, ale byłby skłonny rozmawiać także o Maldinim czy Colombo. Natomiast Roma kieruje swój wzrok w kierunku Okafora.

[19:06]: Włoskie Sky informuje, że Milan poważnie rozważa transfer Niclasa Füllkruga. Dziennikarz Gianluca Di Marzio podaje, że miały już miejsce kontakty Rossonerich z 31-letnim zawodnikiem BVB.

[19:30] Red Bull Salzburg żąda 30 milionów euro za Strahinję Pavlovica podczas, gdy Milan oferuje 20 miliony. Taką informację podał Gianluca Di Marzio.



195 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
14 lipca 2024, 13:37
I taki jest właśnie finał, miało być mercato 100mln do wydania, super napastnik, przyjdzie Morata i trzeba się cieszyć.. tylko z czego, że znowu półśrodkami zadawalają kibiców nasi włodarze ? To fajny rezerwowy ale nic więcej. Fofana może przyjdzie może nie, bo nie ma porozumienia z Monaco. Pavlović to samo w zasadzie. Miesiąc Mercato zaraz minie i nikt poważny nie jest klepnięty. Oni chcą Rabiota, niech lepiej z Theo kontrakt przedłużą, a nie marzą o nierealnych transferach.
0
Jedrek1972
14 lipca 2024, 05:20
Do czego to doszło żeby zawodnicy decydowali jaki trener będzie ok .Masakra i tak samo będzie z Realem wzięli Małpę z PSG to zobaczą jak jeden człowiek może rozbić dobry kolektyw .

Komentarz rasistowski. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 14 lipca 2024, 07:29
0
Mercik
Mercik
14 lipca 2024, 06:37
Też pochodzisz od małpy ;) ale wydaje mi się że takie określenie jest nie na miejscu...no cóż...pewnie tak zostałeś wychowany ;)))) współczuję
6
Juzio
Juzio
15 lipca 2024, 12:11
Przecież z dużej napisał?
0
Jedrek1972
14 lipca 2024, 05:15
No Fulkrug świetnie gra głową dobrze ustawia się oby to nie było tylko plotki które znamy co roku. Jeśli mamy nawiązać walke z Interem to takie transfery potrzebne ZFulkrug Pawłowic Morata Fofana i jeszcze szukałbym obrońcę bo z tym unas wiadomo zawsze krucho
0
patrykas
14 lipca 2024, 01:13
Kurna Tonali wraca do grania, aż łezka się zakręciła jak się widzi go podczas chociażby treningów
0
kusniak_22
kusniak_22
13 lipca 2024, 23:28
Olewam te nowinki, pisanie dla sztuki.
4
SirLouis
SirLouis
13 lipca 2024, 22:30
Co chwila w prasie zagranicznej pojawia się jakaś nowa rewelacja o jakimś nowym zainteresowaniu Milanu jakimś piłkarzem. Wygląda to tak, jakby ktoś lubił coś przypalać i w swoich wizjach po wypaleniu co chwile miał jakieś inne wizje.
0
Master of AC Milan
13 lipca 2024, 22:14
Duet Fullkrug i Morata brzmi dobrze. Do tego Jović i Camarda. Na najbliższy sezon fajna opcja. Co dalej zobaczymy.
0
edinho
edinho
13 lipca 2024, 21:39
Fullkrug nasz nowy Oliwier Bierhoff !!!
FORZA MILAN!!!
7
GWIDON1979
GWIDON1979
13 lipca 2024, 21:33
Dawać jeszcze Davida
1
ksieciunio
ksieciunio
13 lipca 2024, 21:31
Ooo Fullkrug to kawał napadziora, jestem jak najbardziej na tak!
0
fristajlos
fristajlos
13 lipca 2024, 23:50
Podziwiam jarać się chłopem gorszym niż Jovic xd
2
SirLouis
SirLouis
13 lipca 2024, 21:02
A czy informacja, że ktoś dogadał się z piłkarzem, oznacza, że dogadał się także z jego agentem co do prowizji?
1
Grande
Grande
13 lipca 2024, 21:11
W przypadku innych klubów tak.
0
Lomaxini
Lomaxini
13 lipca 2024, 20:43
Dawać tego Fullkruga żeby nie straszyć już tym Abrahamem. Pavlovicia jakby wyciągnąć za te 22-25 mln, byłoby git
0
kabo
kabo
13 lipca 2024, 20:38
Pioli załatwiony przez Benzeme :D
Niestety to pokazuje, jakie poważanie ma nasz były trener na świecie.
Blanc zamiast Pioliego w Arabii.
0
Paolo03
Paolo03
13 lipca 2024, 20:51
Po prostu wybrał swojego kolegę z kraju. Benzema ma tam za duży głos. To wcale nie świadczy o tym że Pioli to słaby trener.
10
kabo
kabo
13 lipca 2024, 21:19
Mowisz o tym Benzemie, co miał byc wyrzucony i miał wracać do Europy.,,,hmm ciekawe silną pozycję ma w klubie mówisz :D ?
Kto powiedział, że Pioli to słaby trener ? poprostu na arenie międzynarodowej nikt go nie chce, nawet top kluby w Italii i taki jest fakt.
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 21:20
0
spread
13 lipca 2024, 22:55
Gdzie było info, że miał być wyrzucony bo pierwsze słyszę?
Tak, benzema ma silną pozycję, Nuno Santo też został wyrzucony przez francuza.
0
House_vol.2
House_vol.2
13 lipca 2024, 20:34
Liczę że do dwóch tygodni będą 3 oficjalki: Pavlovic, Fofana i Morata. Później zarząd może się bawić z drugim napastnikiem. Ciekawe jaki jest zamysł na prawą obronę? Calabria i Florenzi? Może Kalulu jest też brany pod uwagę. W styczniu dołączył Gabbia, a Pavlović przychodzi w miejsce Kjaera, więc Kalulu będzie robił za prawego i środkowego. Rabiot? Po przyjściu Fofany, a jednoczesnym pozostaniu Bennacera mamy chyba komplet. Więc Fullkrug i można kończyć mercato. Szału nie ma, Interu nie prześcigniemy, ale jest solidnie.
0
FanACM
FanACM
13 lipca 2024, 20:24
Niclas Füllkrug fajny napadzior zadziorny dość mobilny orzy 1.89 cm wzrostu. Pytanie czy BVB go puści jak rezygnuja z Guarissyego.
1
Zuber
Zuber
13 lipca 2024, 20:33
Przed wszystkim chłop jest postawny w porównaniu do Moraty, a to chyba w naszej grze ma spore znaczenie, o ile mamy grać tak jak graliśmy dalej.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
13 lipca 2024, 21:47
Mając niecałe dwa centymetry wzrostu, to on będzie się przewracał na murawie - źdźbła trawy będą wyższe od niego. ;)
5
Zuber
Zuber
14 lipca 2024, 04:37
Tak, tak, za to Morata z łydką chudsza niż biceps Fullkruga będzie stał jak WTC. Jeden i drugi to nie jest szczyt marzeń, ale taki mamy wybór.
1
ósmy
ósmy
13 lipca 2024, 19:48
Gdyby Milan miał wydawać 30 mln na ŚO, to są lepsze kandydatury niż Pavlović z ligi austriackiej.
Chociażby zakręcić się tylko we francuskiej lidze. Tam do wyciągnięcia jest Todibo z Nicei, czy też Danso z Lens, bądź doświadczony Caleta-Car z OL.
1
Panicz
Panicz
13 lipca 2024, 20:19
Pavlović jest lewonożny. Więc tutaj bym szukał klucza.

Też bym wolał Gabriela Magalhãesa, Gvardiola czy Bastoniego. Ale bądźmy realistami.

W naszym zasięgu nawet taki Botman za 40 baniek nie był. Tylko właśnie ludzie po 20 baniek jak Pavlović czy Kiwior.
6
Miaacz
Miaacz
14 lipca 2024, 07:18
Już pisałem to raz, że lewonożny to idealny Hancko by był, ale nie wiedzieć czemu nie pojawia się w algorytmie
0
Rocker
Rocker
13 lipca 2024, 19:39
Może zadzwonią do Marka Koniarka. Nie taki najstarszy i doświadczony w Lidze Mistrzów.
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 19:42
2
robert703
robert703
13 lipca 2024, 20:19
Słabe
2
Grande
Grande
13 lipca 2024, 21:13
@Rocker

Gorszy od Moraty czy Abrahama na pewno nie będzie.
0
BadMad
BadMad
14 lipca 2024, 16:44
Sześćdziesięcioletni marny były piłkarz z marnej ligi. Trochę was ten sarkazm ponosi.
0
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
13 lipca 2024, 19:32
Dawać Morate i Fullkruga i będę zaspokojony full.. nie byłem fanem tego drugiego, ale na euro mnie przekonał.. Tak jak niegdyś uważałem że idealnym następca Ibry byłby Giroud, tak na euro pomyślałem... Czemu nie Fullkrug? I proszę... Dawać obydwu!!!
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 19:34
4
gringo100
gringo100
13 lipca 2024, 19:22
Trochę słabo 31 lat fulkruk i moratą zaraz się zaczyną kontuzje wolałbym młodszego napadziora
0
Trefniś
13 lipca 2024, 19:29
Origi jest młodszy. Okafor też.
A może Pietro Pellegri?
14
gringo100
gringo100
13 lipca 2024, 19:21
Trochę słabo 31 lat fulkruk i moratą zaraz się zaczyną kontuzje wolałbym młodszego napadziora
0
flaqu666
flaqu666
13 lipca 2024, 18:58
Każdy tylko nie Morata i Depay..... Ale będziemy kur....wować po zmarnowanych setkach
3
Milanistaod95
Milanistaod95
13 lipca 2024, 18:46
na papierze wyglada to bardzo dobrze, te kandydatury do przyjscia. Mistrz aktualny europy Morata, no no calkiem calkiem
0
checa1983
checa1983
13 lipca 2024, 18:35
Panie Tonali ja bym wrócił,wiadomo nie za 13 mln tylko za marne 6 a jak.....Morata za 13,sezon lub dwa i in araba Tour.A tak na poważnie to zawsze mnie jarało mercato.A w tym roku jakoś nie bardzo.Ale może czas "wyleczy rany" oby. Forza AC !!!
0
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2024, 18:20
Guirassy ma kontuzję od 1 miesiąca do 3 miesięcy według lekarzy BVB więc transfer może zostać anulowany ;]

0
Paolo03
Paolo03
13 lipca 2024, 18:06
Okafor jest zmiennikiem Leao i niech tak zostanie. Potrafi dać cos tej drużynie, może przy nowym trenerze dostanie więcej szans.

Morata + kolejny napastnik to rozsądnie wygląda ale ciekawe kto nim zostanie.
2
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
13 lipca 2024, 17:59
Po co pisać takie newsy , przecież wiadomo że nikt z tych graczy nie przybędzie... Słuchajcie moderatora swego jak siebie samego...
Mam nadzieję że chociaż jest honorowy i jak przybędzie ktokolwiek z tych graczy sam się zbanujesz na rok żebyśmy nie musieli czytać twoich wypocin na tematy związane z AC Milan..
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 18:02
4
hyrus13
hyrus13
13 lipca 2024, 18:12
Ale z których, bo kilka nazwisk już nam odpadło.
0
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
13 lipca 2024, 18:19
Morata- Pavlovic- Fofana- Rabiot... Żaden :-)
0
Zuber
Zuber
13 lipca 2024, 19:08
W domu wszyscy zdrowi?
6
nokoments
nokoments
13 lipca 2024, 20:03
Bany są za łamanie regulaminu, a nie za pisanie rzeczy, które akurat Tobie się nie podobają xD
3
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 20:12
@LowcaDzbanow, łapiesz srogą odklejkę, polecam nervosol lub walerianę :)
3
_Safin_
_Safin_
13 lipca 2024, 20:42
#CorsaOut
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
14 lipca 2024, 01:16
Serio? No popatrz... Akurat jeśli o mnie chodzi to dostałem bana na rok za cytowanie jednego trolla tutaj z dopiskiem, że niby za prowokacje :-) Gość nazywał Leao " gównem" a potem jarał się kazda bramka czy asysta i mówił że jest nie na sprzedaż xd czy cytowanie trolli jest łamaniem regulaminu?? Dla corsy owszem, wszak byłem niewygodny i zaczepialem jego " kolegów po fachu" :-) także punkt widzenia zależy od punkta siedzenia ;-) ale nie o tym... Gość mi pisze że łapie sroga odklejke xd To chyba nie ja wbijam szpilki klubowi któremu rzekomo kibicuje... Jeśli ja jestem odklejony to kim Ty jesteś? Dla ułatwienia odpowiedź znajdziesz w moim nicku... A dokładniej w drugiej jego części , żebyś nie miał wątpliwości:-) A teraz idź sobie popłacz jaki ten Milan jest beznadziejny i nikogo nie kupi... Dno!
Edytowano dnia: 14 lipca 2024, 01:29
0
Corsa
Moderator Corsa
14 lipca 2024, 07:40
@LowcaDzbanow, aaa to już wiem skąd ta zadra, zupełnie o Tobie zapomniałem :)

Zapewne dlatego poleciałeś wtedy na banicję, nie potrafisz opanować emocji. Jeśli ktoś ma krytyczne zdanie zaczynasz się rzucać niczym epileptyk, nie zachowujesz przy tym kultury.

Mnie to nie rusza, ale jak zaczniesz zaczepiać i wyzywać innych użytkowników od dzbanów, to czeka Cię powtórka z rozrywki.

Tyle z mojej strony, odbijam od Ciebie.
2
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
14 lipca 2024, 13:27
Regulamin strony
1. Nazywanie zawodnika gównem jest tylko " krytycznym zdaniem postawy zawodnika podczas meczu"
2. Cytowanie takiego debila, nikogo przy tym nie obrażając jest oznaką braku opanowania emocji i prowokowaniem.

Pozdrawiam wszystkich normalnych :-) nie chce mi się juz wyzywać tego czegoś bo myślę że sam wie co.soba reprezentuje :D dno totalne!
0
Janik14
Janik14
13 lipca 2024, 17:50
Żadnej wymiany Okafora, ktoś chyba zwariował
1
szymoninho19
szymoninho19
13 lipca 2024, 17:45
Tak sumując te ruchy i gdyby to miało wyglądać tak że pozbędziemy się szrotu i przyjdzie Pavlovic, Fofana, Morata plus Fulkrung/Depay to wyglądałoby to na papierze całkiem okej. Idąc w 2 napastników robimy manewr jak rok temu z prawą stroną gdzie przyszedł Chukwu i Pulisic i gdy jeden zaczął grać dobrze to drugi się rozkręcał i tak samo może być z napastnikiem gdzie jeden może być przez kilka miesięcy jedynką a drugi po aklimatyzacji może dać nam nową jakość. Szczerze to liczyłem że po tylu latach wreszcie sięgniemy po kogoś z topu bo większość klubów ma swojego napastnika i tak naprawdę tylko my zostajemy bez strzelby w przodzie ale widzę że nadal troszkę olewamy ten temat. Szkoda że przy upadku transferu Zirkzee nie mieliśmy możliwości zostawienia CDK bo miałby idealny czas na potwierdzenie że ma papiery na granie a odszedł za kwotę w jakiej nie kupimy obecnie nikogo o podobnej charakterystyce. Pamiętajmy że mamy w składzie jeszcze zawodników którzy mogą odpalić i wskoczyć na wyższy poziom jak Kalulu,Thiaw, Jimenez, Adli, Musah, Chukwu czy Okafor więc zostaje dać szansę i poczekać na rozwój sytuacji. Ogolnie płacz nad Moratą jest dosyć spory ale o opchnięcie go później byłbym spokojny bo gość z taką karierą z pewnością szybko znajdzię w przyszłości angaż w turcji czy w arabii lub w mniejszym klubie w Hiszpanii.
1
pentaczek
pentaczek
13 lipca 2024, 18:23
CDK ma papiery ma granie, ale w Atalancie, Lazio czy innej Fiorentinie.

Nie w Milanie.
1
Daniel93
Daniel93
13 lipca 2024, 17:34
Nie no tragedia te doniesienia o wymianie Okafora na połamańca.

Boże chron od tego..
5
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2024, 18:04
bo Okafor to okaz zdrowia
7
Piotrek1899
Piotrek1899
13 lipca 2024, 18:24
Właśnie też miałem napisać, że Okafor zawsze zdrowy, jak koń;p
1
cbvirus
cbvirus
13 lipca 2024, 17:20
4 letnia umowa dla Moraty to będzie dla nas udręka jak z Origim.
7
Paolo03
Paolo03
13 lipca 2024, 18:10
Mysle wręcz przeciwnie.
Origi nie grał nigdzie ma ciągłym wysokim poziomie. Miał tylko parę przebłysków.
Morata natomiast gra regularnie i w każdym klubie radził sobie dobrze. Wszyscy tez trenerzy na niego stawiają wiec musi coś z tego wynikać. Wystarczy tez spojrzeć na liczbe rozegranych minut, bramki itp. Morata bije na głowę Origiego.
2
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
13 lipca 2024, 18:27
Polecam się nauczyć ignorowania takich gości jak cbvirus, m3tro i innych trolli :-) Sam fakt porównywania wiecznego rezerwowego czy to w klubie czy w reprze do gościa, który może nie jest ścisłym topem ale jakaś renomę posiada jest zwykłym trollingiem i załamywaniem rzeczywistosci
1
Juzio
Juzio
13 lipca 2024, 18:31
Nie się co załamywać.
0
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2024, 17:20
Nie no, oddanie Okafora za tego połamanego gościa to serio jest poroniony pomysł. Nie widzę takiej możliwości. Oby zarząd też nie widział.
0
Lomaxini
Lomaxini
13 lipca 2024, 17:11
Jak oddadzą Okafora i jeszcze dopłacą za tego połamańca to ja wysiadam. Jeszcze bezpośredniemu rywalowi
1
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 16:34
Pavlović to dobry ruch, kolos, przeciwnicy odbijają się od niego jak od ściany. Taki obrońca zdecydowanie by nam się przydał.

Jeśli uda się zamknąć transakcję w okolicach 20 baniek, to będzie pięknie.
6
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2024, 16:36
Napoli ma lepiej, bo kupili Włocha ( ͡° ͜ʖ ͡°)
8
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 16:48
@patoo_07, u sąsiada trawa zawsze bardziej zielona :)
6
ósmy
ósmy
13 lipca 2024, 16:52
Ale też musi uważać z agresywnym bronieniem.
Nie znam poziomu sędziowania w austriackiej Bundeslidze, ale chłopak tam zarobił 10 żółtych kartek, i jedną bezpośrednią czerwoną. A wydaje mi się, że we Włoszech sędziowie są bardziej uczuleni na brutalną grę.
I teraz można wysnuć wniosek, że Pavlovic w swojej budowie ciala jest taki powolny i niezguła, że ratuje się faulami.
Przykładowo doświadczony Tomori w Lidze włoskiej złapał 7 żółtych kartek i chyba jedną czerwoną. Ale też pauzował blisko dwa miesiące.
Z jednej strony cieszyłby transfer takiego zawodnika pokroju Mexesa czy Stama, i być może fajnie komponowałby się w linii z dynamicznym i szybkim Fikiem, więc może to jednak fajny wybór.
1
hyrus13
hyrus13
13 lipca 2024, 17:02
Patoo

Serb nadaje się do „gry wysoko postawioną obroną, nastawioną na ciągłe posiadanie piłki”?
0
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 17:08
@ósmy, oglądałem sporo ich spotkań w tamtym sezonie. Gość ogarnia sytuację, ładnie czyści i wyrabia za akcjami, ale troszkę jest problem z głową.

Powiedziałbym, że jest takim typowym "Jugolem". Większość z tych kartek to chamskie zachowanie, a nie błędy - łokcie, celowe faule, typowe odgrywanie się na rywalu.

Gdyby nad tym popracował, to będzie bardzo dobrym defensorem.

Jednak też pojawia się obawa, że w Serie A będzie miał dużo cięższe zadanie z opanowaniem się, bo wiadomo jak potrafią prowokować Włosi.
0
Zuber
Zuber
13 lipca 2024, 17:18
Tomori to akurat często daje się objechać na raz jak dziecko i potem goni za akcją i łapie głupie kartki.
0
ACMichał83
ACMichał83
13 lipca 2024, 17:56
Jak ktoś jest kolosem, to wiadomo, że przeciwnicy się od niego odbijają. Thiaw do chucherek też przecież nie należy. Problem pojawia się, gdy do gry wchodzi myślenie, balans oraz zwrotność. Tak jak w przypadku Niemca, zanim Pavlovic się zorientuje przy dryblingu rywala, to zawodnik jest już 5 metrów za nim. Dla mnie Serb jest lewonożną, wersją Thiawa i jak wyjdą kiedyś razem, to będzie wesoło :)
1
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2024, 19:48
Hyrus
Tak, nadaje się.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
13 lipca 2024, 16:30
Niech ktoś powie tym amatorom, że to nie wystarczy się dogadać z zawodnikiem i to nie jest finalny moment transferu...
3
NuNoiser
NuNoiser
13 lipca 2024, 16:29
30 milionów euro za Abrahama sprzed zerwania ACL byłoby super ceną. Teraz to nawet nie jest śmieszny żart. Przecież on za chwilę może tak Milik zerwać drugie więzadło. Fonseca nie przekona Davida? David i Morata oraz Jovič, to by wyglądało dobrze. Jeśli chcemy Tammyego, wg mnie aktualnie to max 15 baniek , możemy dorzucič Origiego :)
1
dan_acm
dan_acm
13 lipca 2024, 15:53
Co do Pavlovicia to dziwne, że sobie go Red Bull do Lipska nie przenosi jak to często bywa z ich najlepszymi graczami.
0
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 16:50
Oni tam mają Simakana i świetnie zapowiadającego się Lukebę. Serb musiałby mocno walczyć o pierwszy skład, a rola rezerwowego pewnie mu nie odpowiada.

Dlatego nie ma w tej chwili tematu przenosin do Lipska.
0
gambit17
gambit17
13 lipca 2024, 15:50
Dobry ruch, plus dla zarządu.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 lipca 2024, 15:46
Salzburg kokosów nie wymaga za swoich piłkarzy. Nie powinno być problemu z kupnem Pavlovica.
1
k__f__c
k__f__c
13 lipca 2024, 15:25
Ale kaban z tego Pavlovicia

Z Moratą wcześniej były opcje 3 albo 4 letni kontrakt, a teraz już 5? Komedia.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 lipca 2024, 15:51
O co ci w ogóle chodzi?

5-letni kontrakt dla 23-letniego piłkarza to standard na rynku transferowym
2
k__f__c
k__f__c
13 lipca 2024, 16:17
Panie trenerze, ale Morata ma 32 lata prawie
0
MrAncelotti
MrAncelotti
13 lipca 2024, 17:54
@k_f_c

Ale nikt nie proponuje Moracie 5-letniego kontraktu. Więc o co ci chodzi?
0
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
13 lipca 2024, 18:35
Chodzi o to, że jak ma się do wyboru 3 różne newsy od "dziennikarzy" to się wybiera ten najdziwniejszy żeby dojechać swojemu klubowi bo to popularne tutaj xd teraz rozumiesz?
0
k__f__c
k__f__c
14 lipca 2024, 00:00
Pogadamy za 3-4 lata (o ile jeszcze tu będziecie) jak Milan nie bedzie wiedział jak się pozbyć starego, nieprzydatnego Moraty, który nigdzie nie będzie chciał się ruszać bo nigdzie nie dostanie tyle co tutaj
0
rossoner111
rossoner111
13 lipca 2024, 15:05
Pavlovic to bardzo ciekawa opjca. Niech wymienią teraz Thiawa na Pana Tonaliego, żadych rabiotów...
2
Paolo03
Paolo03
13 lipca 2024, 15:43
Sandrito wracający do Milanu. Chętnie to zobaczę.
2
ósmy
ósmy
13 lipca 2024, 15:46
Tonali zarabia w Newcastle 13 mln euro.
Już widzę jak po roku odstawienia od piłki wraca do Milanu zarabiać 1/3 tego, co ma teraz.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 lipca 2024, 16:36
Tonali zarabia 6-7 mln na rękę w Newcastle zdaje się. Po roku rozbratu z piłką nigdzie nie dostanie zbliżonych pieniędzy a Milan wydaje się być najlepszym miejscem na odbudowę formy.
1
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 16:47
A za kilka miesięcy znowu wybuchnie jakaś afera hazardowa z jego udziałem i dostanie zakaz na kolejny rok.

Lepiej nie ryzykować.
4
Xytras
Xytras
13 lipca 2024, 13:56
My potrzebujemy dobrego bloku obronnego i kreatywnego środka. Napastnik jest tylko wykończeniem podstaw. Oczywiście nie mówię, że ma być byle ogórek ale ktoś musi kreować akcje i dogrywać. To jest podstawa.
4
Zoro_9
Zoro_9
13 lipca 2024, 14:20
A ja z kolei uważam odwrotnie. Solidny napastnik z prawdziwego zdarzenia podstawa na to mercato, bo aktualnie zostaliśmy z niczym, kosmetyczne zmiany w obronie - bo wykonawców mamy, więc trener ma okazję się wykazać i to poukładać no i fizol w ŚP, którego brakuje nam od czasów odejścia Kessiego.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
13 lipca 2024, 14:32
Ogólnie się zgadzam, o czym pisałem już jakiś czas temu. Napastnik nie rozwiąże problemów Milanu. Jest nam potrzebny, ale nie będzie zbawieniem, bowiem z przodu Milan nie miał problemów - mieliśmy drugą ofensywę ligi w zakończonym sezonie i nawet emerytowany Giroud (z całym szacunkiem do Francuza, bo go bardzo lubię) był w stanie nastukać 17 goli. Oczywiście porządny strzelec na pewno poprawiłby ofensywne statystyki Milanu, bo Giroud czy inni zawodnicy ofensywni marnowali wiele okazji, niekiedy wręcz stuprocentowych, ale i tak Milan zdobył ogółem blisko 100 goli w sezonie 23/24. Problemem było nie to, że nie miał kto strzelać i tych goli zdobywać, tylko to, że mnóstwo bramek traciliśmy. Potrzeba nam defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia i wzmocnienia obrony jakimś stoperem, który może podnieść jakość bloku defensywnego. Plus, oczywiście, tego, żeby trener w defensywie zespół dobrze poukładał. Chciałbym, rzecz jasna, prawdziwego bombardiera, który by powalczył o tytuł króla strzelców, ale napastnik pokroju Moraty, gwarantujący te +/- 15 goli w sezonie, nie będzie jakimś wielkim problemem, bo w Milanie ma kto strzelać ogólnie.
7
k__f__c
k__f__c
13 lipca 2024, 15:31
Trwające mistrzostwa i ruchu transferowe wielkich klubów pokazują moim zdaniem, że czasy kiedy to napastnik decydował o jakości zespołu już minęły - Hiszpania najlepszym przykładem. Pomoc jest kluczem.
0
kabo
kabo
13 lipca 2024, 13:55
Jeśli przyjdzie Pavlovic, to wtedy Kalulu na prawa obronę czy Thiaw/Simic out ?
Bo tych obrońców robi się za dużo.
1
Oskyy
13 lipca 2024, 14:00
Przypominam, że w zeszłym sezonie z powodu braku obrońców/kontuzji musiał grać Theo na środku obrony...
W tym sezonie odszedł Kjaer, i są problemy z przedłużeniem kontraktu Simica.
No i przede wszystkim trzeba brać pod uwagę jak dziurawa była defensywa Milanu w minionym sezonie... Nie wiem czemu tylu ludzi dziwi, że działacze rozglądają się za defensorem
6
Hayemaker
Hayemaker
13 lipca 2024, 13:46
Żadnego papierowego Abrahama. Chłop waży 20 kg i połamie się przy pierwszym zderzeniu z przeciwnikiem. Morata/Jovic lub Morata/Fullkrug i będzie ok.
Okafor zdecydowanie powinien zostać bo ma potencjał, wchodził głównie z ławki a kilka bramek jednak strzelił, od biedy na 9 też zagra.
3
Zoro_9
Zoro_9
13 lipca 2024, 13:46
Niby człowiek wiedział, ale jednak się łudził. Zirkzee do wyciągnięcia, a sprzątnięty sprzed nosa. Teraz to tylko alternatywy. W sierpniu alternatywy alternatyw.
1
Grande
Grande
13 lipca 2024, 14:04
Uwielbiam ten moment mercato, chociaż w tym roku przyszedł wcześniej, gdzie już można przeczytać wpisy: "ujdzie", "od biedy może być", "w sumie jest to ok opcja". Czyli przyszedł czas zadowolenia z przeciętności.
3
Orzelek79
Orzelek79
13 lipca 2024, 13:19
30 mln za Anglika?! Żałosne .
0
checa1983
checa1983
13 lipca 2024, 13:08
W sumie na Euro niemal żadna 9 się nie pokazała to po co i nam? :/ Zarząd taką ma "koncepcję" ...
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 13:10
3
Master of AC Milan
13 lipca 2024, 15:46
A może czekają na Camardę i nie chcą brać kogoś przez kogo później będzie problem? Po przeczytaniu paru takich komentarzy i własnych przemyśleniach, faktycznie może tak być.
0
Zuber
Zuber
13 lipca 2024, 16:10
Tak czekają na 16 letniego typa, który za 2 lata równie może być nikim w świecie piłki. Ilu było małolatów kozaków co ich seniorska piłka przerosła.
1
roby45
13 lipca 2024, 13:07
Milan myśli….
0
kozik___13
kozik___13
13 lipca 2024, 13:05
Przestań myśleć a zacznij działać
0
_Safin_
_Safin_
13 lipca 2024, 12:35
Morata jest napastnikiem trochę podobnym do Giroud. Pasuje do taktyki. Ciężko będzie o kogos lepszego wiec trzeba trzymac kciuki za ten transfer.
5
dan_acm
dan_acm
13 lipca 2024, 12:30
O ile Morata to głos rozsądku to Abraham to głupota. Nie jest lepszy od Hiszpana a będzie dużo droższy. Chcą jeszcze drugiego napastnika to niech pokombinują z Dallingą - odwołają się albo pokombinują jak z Boatengiem i Genoą lata temu. Morata jako podstawowy napastnik na max dwa lata a potem w pierwszej 11stce zastępuje go młody Dallinga, a Morata na drugi plan mając już te 33/34 lata. Abraham byłby drugą opcją a miałby kosztować więcej niż gracze do podst. 11?
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się