SCUDETTO


CorSera: Milanowi zaczyna się spieszyć. Pavlović w obronie, Fofana w pomocy i dwóch napastników

13 lipca 2024, 10:26, Redakcja Aktualności
CorSera: Milanowi zaczyna się spieszyć. Pavlović w obronie, Fofana w pomocy i dwóch napastników

Milan chce jak najszybciej odblokować letnie mercato, bo potrzebuje ważnych wzmocnień, jeśli chce w przyszłym sezonie powalczyć o Scudetto. Klub z Mediolanu zdaje sobie sprawę, że potrzebne jest przynajmniej jedno wzmocnienie na każdą pozycję, dlatego zarząd pracuje nad jak najszybszym skompletowaniem kadry dla Paulo Fonseki.

Sobotnie wydanie Corriere della Sera podsumowuje letnie zamierzenia transferowe Rossonerich, zaczynając od absolutnego priorytetu, czyli napastnika. Milan skutecznie doprowadzi sprowadzenie Álvaro Moraty, który już za kilka dni ma pojawić się w Mediolanie na testach medycznych i podpisać kontrakt. Jednak Hiszpan może nie być jedynym nowym zawodnikiem w ataku, ponieważ Milan również zaczął zabiegać o Tammy'ego Abrahama, środkowego napastnika Romy. Menedżerowie Rossonerich już rozpoczęli rozmowy z przedstawicielami Giallorossich i próbują włączyć w negocjacje Lukę Jovicia, ale spotkali się z negatywną odpowiedzią ze strony klubu ze stolicy Włoch. Alternatywami dla Anglika są Memphis Depay (zawodnik bez klubu) oraz Armando Broja (Chelsea).

Ale atak to nie jedyny sektor, który należy wzmocnić. Rossoneri w ubiegłym sezonie stracili zbyt wiele bramek i z tego powodu potrzebują nowych twarzy, które zapewnią Milanowi większą solidność. W przypadku środka obrony istnieje zainteresowanie Strahinją Pavloviciem, serbskim graczem urodzonym w 2001 roku. Brakuje również pomocnika, który mógłby być ustawiany przed obroną i tutaj od pewnego czasu czynione są starania o transfer Youssoufa Fofany z AS Monaco.



33 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Master of AC Milan
Master of AC Milan
13 lipca 2024, 23:24
Wspaniałe pomysły naszego komitetu transferowego.
3
dykt4tor
dykt4tor
13 lipca 2024, 18:13
Widzę, że każdy na nowego trenera narzeka, a ja jestem dobrej myśli. Myślę, że powalczymy o scudetto.
1
viviek89
viviek89
13 lipca 2024, 23:15
Zawsze walczymy o scudetto
6
Grande
Grande
14 lipca 2024, 16:11
My walczymy o top4, nie o scudetto.
1
JAJO
JAJO
13 lipca 2024, 16:07
Odblokować letnie mercato ... Zgubili szyfr do sejfu czy żona prezesa nie kazała wydawać kasy... Zwlekali a teraz nagle spieszy się. Profesjonalizm - poziom ekspert.
0
mw121
mw121
13 lipca 2024, 15:10
Moje osobiste wrażenie jest takie, że niejawne oczekiwania są jednak znacznie niższe od tych deklamowanych, tj. TOP 4 w lidze i przy dobrych wiatrach wyjście z grupy LM. Oczywiście, że na konferencjach prasowych możemy się czarować, ale jednak w zarządzie idiotów nie ma i wiedzą na jakie spodziewane cele budują zespół, tylko nie mówią o tym głośno.

Pierwsza rzecz to Zlatan, który jest frontem przed dziennikarzami. Podejrzewam, że za transfery, trenera i ogólnie obrany kurs odpowiada w minimalnym lub zerowym stopniu, ale bardzo fajnie jest zasłonić się znanym nazwiskiem, które w razie klapy można będzie wywalić i zganić na niego całą winę.

Druga sprawa - wbrew różnym plotkom medialnym i wielokrotnym wałkowaniu tematu finansów, ciągle dysponujemy minimalnym budżetem na transfery, który może się zwiększyć jedynie, gdy kogoś sprzedamy. Nie chodzi o to, żeby kupować głośne nazwiska za olbrzymią kasę, ale, żeby mieć choćby podejście do sprowadzenia droższych, utalentowanych graczy. W tej materii kwestia transferu Zirkzee nas błyskawicznie zweryfikowała. W zeszłym sezonie Thuram. Możemy się szczycić stabilnością finansową, ale w sumie co z tego, skoro duże kluby i tak nie upadają, mimo, że są zadłużone w opór? Barcelona już niby była niewypłacalna, a za moment sprowadzą sobie Williamsa za co najmniej 50 mln euro, co jest dla nas niewyobrażalną kwotą za 1 transfer.
5
Grande
Grande
13 lipca 2024, 21:27
Świetnie to napisałeś i zgadzam się w pełni. Dopóki będziemy w rękach funduszy, a w tle raczkuje dopiero temat stadionu i to potrwa, to sytuacja się nie zmieni. Chyba, że sprzedamy kogoś wyróżniającego się i tym sfinansujemy mercato.

Takie podejście minimalistyczne jakie mają włodarze, czyli byle top4 i ewentualnie wyjście z grupy LM jest ok, ale ciężko się na maksa tym ekscytować. W dodatku gdy jak zwykle odpuścimy zapewne puchar i nic nie wrzucimy do gabloty.
0
cbvirus
13 lipca 2024, 13:29
Jak mam wybierać między cieńkim Abrahamem za 30 mln a bądź co bądź solidnym Depayem za darmo i z pensją 5mln, to chyba już wolę Holendra. Choć pewnie lepiej byłoby uniknąć obu tych transferów
8
mmielczar123
mmielczar123
13 lipca 2024, 12:25
Pytanie, czy my mamy aż takie braki w składzie, czy po prostu Pioli w ostatnim czasie ograniczał potencjał drużyny. Jeśli Fonseca byłby w stanie przywrócić m. in. Tomoriego, czy Thiawa do topowej formy, to zestaw stoperów: Tomori, Thiaw, Gabbia, Simić, Kalulu(?) na papierze nie wyglądałby źle.
2
Spori
Spori
13 lipca 2024, 13:29
Haha no wiadomo mamy kompletny skład, dna mistrzow i panuje optymizm bo przychodzi do nas wybitny trener fonseca xD
4
mmielczar123
mmielczar123
13 lipca 2024, 14:02
Nigdzie nie napisałem, że mamy kompletny skład. Mam na myśli, że zamiast uzupełniać skład jakimiś Emersonami Royalami, lepiej postawić na tych, których mamy, a większą część budżetu przeznaczyć na wzmocnienie 2 pozycji, które najbardziej tego wymagają. Co do Fonseki, to może nie jest jakimś wybitnym trenerem, ale wystarczy, że nie doprowadzi do plagi kontuzji i to już powinno być dla nas spore "wzmocnienie" względem zeszłego sezonu. Nie wiem, czy pamiętasz, jak na środku obrony musieliśmy oglądać Theo, czy nawet Krunicia, bo Kalulu opuścił cały sezon, a Thiaw, Tomori i Kjaer też długo nie byli do dyspozycji.
2
hyrus13
hyrus13
13 lipca 2024, 16:16
Co to znaczy Thiaw w topowej formie? Bo jak na razie to on miał kilka fajnych występów, w których potrafił strzelić babola i nieraz tyłek ratowali mu koledzy. To zawodnik z potencjałem, ale w topowej formie to ja go nie widziałem.
2
mmielczar123
mmielczar123
13 lipca 2024, 16:34
Thiaw w topowej formie to znaczy taki, który chował Kane'a do kieszeni w debiucie LM i Lewandowskiego w debiucie w reprezentacji. Jak chłopak dostał w końcu od Piolego poważną szansę, to przez kilka miesięcy grał znakomicie
5
k__f__c
k__f__c
13 lipca 2024, 18:39
tak, Pioli kazał im kiksy popełniać, przegrywać główki, mijać się z piłką...
0
mmielczar123
mmielczar123
13 lipca 2024, 19:58
No tak, bo przecież ograniczanie potencjału, to kazanie piłkarzom popełniania błędów, a nie przykładowo rzucanie Musaha po wszystkich możliwych pozycjach albo wystawianie Reijndersa jako defensywnego pomocnika. Niektórzy oczywiście na siłę muszą się doj***ć :)
3
Spori
Spori
13 lipca 2024, 12:15
Super przygotowany zarzad do mercato!
4
Jaca23
Jaca23
13 lipca 2024, 11:04
A kto powiedział, że my mamy walczyć o scudetto? Bo chyba już nikt nie wierzy w bajki Cardinale czy Furlaniego o walce o najwyższe cele. Naszym celem jest coroczna LM i w sumie tyle wystarczy, co odzwierciedla wybór trenera.

Odejście Giroud było pewne od kilku miesięcy, a napastnika ściągamy od poprzedniego lata, a zarząd w połowie lipca zaczyna się spieszyć. Profesjonaliści.
30
Bufor85
Bufor85
13 lipca 2024, 12:02
Dobre spostrzeżenie, ale można również wziąć pod uwagę to, że wiadomości o transferach dla Milanu mogą być mało profesjonalne, bo to co czytamy jedno, a to, co dzieje się poza zasięgiem pismaków to drugie. Nie chce mi się wierzyć, żeby mając rok czasu na pozyskiwanie składu, zarząd był do tego nieprzygotowany, zważywszy na fakt, że zimą środki na transfery zostały zamrożone z myślą o lecie.
1
Jaca23
Jaca23
13 lipca 2024, 14:13
Oczywiście, że większość newsów jest fałszywa, co totalnie nie zmienia faktu, że brak napastnika od początku przygotowań to jest wtopa zarządu, która jest nie do obrony. Resztę transferów mogli kompletować w dalszej części mercato, ale napastnik powinien być klapnięty miesiąc -dwa temu i to jest jednoznaczna oznaka ich braku profesjonalizmu.
2
Bufor85
Bufor85
13 lipca 2024, 16:33
Ja liczyłem na to, że latem sprowadzą jakiegoś młodego gościa rodem z Ameryki Południowej dającego szybkość, technikę z dobrym przeglądem pola przynajmniej jednego spoza UE.
0
JanekACM22
JanekACM22
13 lipca 2024, 10:52
Kurde,może tego Depaya.
Tylko pytanie jaką pensje by chciał...
Edytowano dnia: 13 lipca 2024, 10:52
1
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 11:07
Zdecydowanie za dużą...
3
tommyb1
tommyb1
13 lipca 2024, 11:47
Nawet duża pensja dla Depaya ma większy sens niż Abraham
4
ACMichał83
ACMichał83
13 lipca 2024, 12:17
Depay w każdym sezonie 3-4 miesiące spędza u lekarzy. Co może pójść nie tak? ;)
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
13 lipca 2024, 10:38
Fofana na warunki na uleczenie nas i zastąpienie luki jaka powstała po odejściu Ke$$iego.
Martwi tylko nadal brak Włochów w składzie.
Może Locatelli?
Wychowanek i naprawdę solidny piłkarz.
Żal tylko że po transferze do Jufkow trochę pierdol nagadał
0
Tanger
Tanger
13 lipca 2024, 10:46
Jeśli chodzi o transfer Włocha to ideałem byłby Kayode.

Najprostszy temat - Pinamonti do rotacji na pozycji napastnika. Sassuolo spadło i na 99% go sprzedadzą.
1
Corsa
Moderator Corsa
13 lipca 2024, 11:08
Fofana byłby sukcesem transferowym, ale zupełnie nie wierzę w to, że się uda.
1
Fushnikov
Fushnikov
14 lipca 2024, 11:36
Locatelli jest mega rzadki już wolałbym barelle ściągnąć.
0
ACMichał83
ACMichał83
13 lipca 2024, 10:34
Potężne nazwiska. Śmiem twierdzić, że przy dobrych wiatrach przeciętna Fiorentina mogłaby o nich powalczyć.
2
Sebolinho10
Sebolinho10
13 lipca 2024, 10:30
Z takimi wzmocnieniami to będzie rozpaczliwa walka o TOP 4, a nie o Scudetto xD
3
Zirytowany
Zirytowany
13 lipca 2024, 10:57
Podaj numery w totolotka jeżeli tak dobrze przewidujesz przyszłość :)
3
Alessio_re6
Alessio_re6
13 lipca 2024, 13:41
Czyli ambicje klubu, utrzymanie się w czołówce krajowej.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
13 lipca 2024, 16:55
@Zirytowany


6,15,19,28,31,37

Nie ma za co xD
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się