SCUDETTO


MERCATO LIVE 21.07: Samardžić chce grać w Milanie [19:30]

21 lipca 2024, 07:23, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 21.07: Samardžić chce grać w Milanie [19:30]

[07:20]: Fabrizio Romano podaje, że Lazar Samardžić byłby skłonny przenieść się do Milanu, co klub ustalił po spotkaniach w tym tygodniu. Pierwsze rozmowy z zawodnikiem i jego agentem przebiegły pozytywnie. W najbliższych dniach Rossoneri powinni rozpocząć negocjacje z Udinese. Jednak by Serb trafił na San Siro, najpierw Milan musi sprzedać jednego ze swoich pomocników.

[12:05]: Według Corriere dello Sport Atlético chciałoby stratę Álvaro Moraty zrekompensować pozyskaniem... Niclasa Füllkruga. Niemcem mocno interesuje się też Milan. Napastnik dał zielone światło na transfer do Rossonerich

[12:10]: Zdaniem Corriere dello Sport negocjacje w sprawie Strahinji Pavlovicia oraz Youssoufa Fofany są w końcowej fazie i Milan powinien dojść do porozumienia z ich klubami w ciągu najbliższych kilku dni. 

[15:30]: Według redakcji Milan News odejście Alexisa Saelemakersa nie jest przesądzone. W miarę upływu przygotowań do sezonu klub i trener ocenią czy Belg mógłby zostać w drużynie jako potrzebny jej zawodnik. 

[16:30]: Milan News donosi też, że w ostatnich godzinach Valencia oraz Como wyraziły zainteresowanie Alessandro Florenzim. Pozostanie Włocha w ekipie Rossonerich nie jest pewne. 

[19:15]: TWM: Nowy trener Napoli, Antonio Conte chciałby w swoim zespole Alexisa Saelemakersa, który zrobił na włoskim szkoleniowcu wrażenie uniwersalnością taktyczną. 

[19:20]: MilanNews: Fikayo Tomori znalazł się w kręgu zainteresowania West Hamu, który rozważa opcje transferu obrońcy.

[19:30]: Dyrektor sportowy Borussi Dortmund w wywiadzie dla Bild dał do zrozumienia, że klub ma nadmiar napastników po angażu Serhou Guirassy'egoNiclas Füllkrug zdaje się mieć zielone światło do transferu i chętnie przeniósłby się do Milanu, z którym ma już wstępne porozumienie. W Mediolanie czeka nadal wolna koszulka z numerem 9...



104 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
NuNoiser
22 lipca 2024, 05:57
@suseljestemZagrał 22 mecze w samej premier league, rzeczywiście, tragedia patrząc na to co się działo z Naszą obroną i ilu zawodników na niej wystawiliśmy. Como dało rady z pensją, my byśmy nie dali? Doświadczenie i tytuły większe niż każdy z serie a.
0
NuNoiser
22 lipca 2024, 00:29
Tymczasem Varane w Como. Idealne zastępstwo Kjaera przeszło koło nosa.
0
suseljestem
suseljestem
22 lipca 2024, 01:11
Varane byłby tylko dołożeniem roboty w Milan Lab, to już nie jest ten sam Varane co w 2016-19.
5
karp_fso
karp_fso
21 lipca 2024, 23:39
Przy Chukwueze i Pulisiciu nie widzę sensu zostawiania Alexisa. W drugiej rundzie Chukwu pokazał, że potrafi być skuteczniejszym i bardziej kreatywnym piłkarzem. Alexis mimo wielu przebłysków, nawet w Bolonii statystykami jakoś wybitnie nie dojechał. To jest zawodnik w sam raz na nie wiem - Lazio, ale raczej nie na Milan.
4
ósmy
21 lipca 2024, 22:36
Lazar Samardzić to wciąż młodziutki 22-letni chłopak, o dużym potencjale.
Pytanie, na ile Udinese wyceni swojego zawodnika, z którym ma jeszcze dwa lata ważnego kontraktu. Jeśli będą chcieli dobrze zarobić, to w tej chwili, i zapewne ta cena nie będzie mała
Kiedy młodziutki Lazar przychodził jako nastolatek do Udinese z Lipska (wychowanek Herthy) za 3 mln, to chyba nikt nie spodziewał się, że aż tak fajnie odnajdzie się we Włoszech. Tym bardziej, że w Bundeslidze na najwyższym poziomie rozgrywek furory nie osiągnął. Przez dwa sezony ok 200 minut gry, żadnych liczb. Ale mówimy o wtedy grającym nastolatku.
Dziś we Włoszech to naprawdę fajne nazwisko, a przypominam - ma wciąż tylko 22 lata. Ktoś napisze, że znowu nie taki młody ma dzisiejsze czasy. Ja patrzę bardziej pod kątem ogromnej jeszcze przestrzeni do rozwoju w stabilnym i mocnym klubie. Tym bardziej, że patrząc na same liczby, to też chłopak nie zachwycał aż tak przez te ostatnie 3 sezony w Udinese. Ledwie 13 bramek, kilka asyst. Sporo zaczynał u trenera zarówno Cioffi, jak i tego wcześniejszego (nie pamiętam nazwiska - Gatti?) na ławce rezerwowej. W Reprezentacji już pomału się zadomowił - mając 11 występów i jedną już solidną imprezę za sobą. Więc skąd taki hype na niego przez praktycznie każdy duży klub we Włoszech?
Ja nie wiem do końca, ale zdaję się na opinię fachowców.
Tak, jak ktoś niżej zauważył. Pomoc Fofana, Rejinders, Samardzić mogłaby urodzić nam jakiś w końcu potencjał w środku pola. Możemy jeszcz zostawić Benka (poświęcić Adlego i RLC), i w tedy Tijani i Lazar mogliby wymieniać się pozycjami względem przeciwnika, co daje nam fajne możliwości manewru.
Oczywiście omijam już te powikłania agenturalne jego ojca i otoczenia.
Ale Udinese też wątpię, aby zadowoliło się 25 mln.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 22:56
1
Vol'jin
21 lipca 2024, 22:57
Rok temu od Interu chcieli 16 mln euro + kartę Fabbiana ~5 mln euro więc +/- 20 mln euro

z Serbem jest o tyle ciekawie, że go można zestawić niżej w pomocy i otoczyć b2b (Wallace/Perreyra)

Więc uniwersalność Serba może mieć znaczenie, trochę jak Angel Gomes który też pełnił rolę 10/8 zależności od formacji
1
ósmy
21 lipca 2024, 23:02
Jeśli faktycznie były takie liczby względem Interu, to dziś z pewnością nie powinny być (dużo) większe.
Więc to by było naprawdę optymistyczne cele - 20 mln za takiego grajka byłoby super do przyjęcia.
0
fryta777
fryta777
21 lipca 2024, 21:14
9 dla Camardy
9
Deus
21 lipca 2024, 20:58
Samardzic dobry zawodnik ale jakoś nie widzę naszej pomocy z nim i TJ jednocześnie więc w sumie trochę dziwny transfer biorąc pod uwagę nasze dziury w pomocy.
3
Bandon
21 lipca 2024, 22:09
Dlaczego? Moim zdaniem idealnie wpasuje się i mam nadzieję, że wygryzie RLC. Fofana-TJ a przed nimi Samardzić mi się mega podoba.
1
Deus
21 lipca 2024, 22:25
to jest przepis na kastracje Holendra
1
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 19:53
Kilka transferowych OFFTOPÓW:
-Roma skłania się ku En-Nesyriemu, który preferuje Rzymian zamiast tureckiego Fenerbahçe,
-Amrabat może ponownie trafić do United. Viola nie wiąże z nim przyszłości,
-United podobno również prowadzi w wyścigu o Rabiota,
-Lukaku porozumiał się z Napoli. Chelsea oczekuje 35 mln euro. Ma być następcą Osimhena, który prawdopodobnie trafi do PSG,
-Castrovilli oficjalnie w Lazio.
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
21 lipca 2024, 20:01
Morata>Osimhen:) nie wiem co tam cpaja w tym PSG zeby kupowac goscia za tyle kasy... xD
1
Qiub
Qiub
21 lipca 2024, 20:12
Nie no zagalopowałeś się, Osimhen to kawał napastnika, bez niego Napoli często nie istniało w meczach.
2
Vol'jin
21 lipca 2024, 20:21
Marokańczyk jest o krok od Fenerbahce (Moretto i przepisywacz)

za Sorlotha Villareal chce 35 mln euro :)
0
ACMichał83
ACMichał83
21 lipca 2024, 20:44
Morata to akurat może czyścić buty Osimhenowi.
5
Bufor85
Bufor85
21 lipca 2024, 20:55
Moja uwaga skupiła się na tych tutaj krytykujących Moratę... Ludzie, to wy w końcu jesteście za tym Milanem? Czy jesteście tu tylko by wydać opinię negatywną ot pokazać się z tej niewłaściwej strony? Ja do tego transferu nic osobiście nie mam. Cieszę się, że do nas przyszedł a co pokaże? To się zobaczy, czy Milan to miejsce i klub dla niego. Życzę mu jak najlepiej.
2
hyrus13
hyrus13
21 lipca 2024, 21:33
Bufor85

Tak, jesteśmy za Milanem. Może to być szokujące, ale będąc za Milanem nie trzeba chwalić każdej decyzji zarządu. Klub to my.
12
k__f__c
k__f__c
21 lipca 2024, 22:12
@Bufor85

Wg ciebie jak jestem za Milanem to powinna mi się podobać każda decyzja klubu i każdy piłkarz u nas grający ma być najlepszy?
0
ósmy
21 lipca 2024, 19:51
Wg Nicolo Schira jednak Florenzi nie znajduje uznania u Fonseki, i obrońca ma zielone światło w poszukiwaniu nowego klubu.
0
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 20:41
Jeśli jeszcze Florenzi odejdzie, to mentalny downgrade tej drużyny będzie kolosalny.
2
Bufor85
Bufor85
21 lipca 2024, 20:58
No nie wiem kurde chyba, że jest ktoś na tą "mieliznę" nie licząc Calabrii. Florenzi to już nie ten poziom na tej pozycji.
0
patoo_07
patoo_07
21 lipca 2024, 18:19
Jakby tak wymienić Pobege na Samardzica, ale by było.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 18:19
7
Zuber
21 lipca 2024, 19:45
Coś dzisiaj widziałem o tym, że kontaktowali się z nami i pytali o Pobege.
0
nisza
nisza
21 lipca 2024, 20:35
wymienic multiple na ferrari to by dopiero było
1
Masa
Masa
21 lipca 2024, 21:12
Może jeszcze nie Ferrari, ale taka dobra Alfa to już prędzej ;-) Ferrari to jakby jakiegoś Nico albo Yamala kupili ;-)
2
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2024, 17:33
Tak spoza Milanu ale był swego czasu w kręgu zainteresowań i bardzo chciałem, żeby przyszedł jako nasz nr. 2 w ataku - Dallinga w Bolonii za 12 mln wg Romano. Szkoda, bardzo ciekawy młody gracz z potencjałem za śmieszne pieniądze.
0
Zoro_9
Zoro_9
21 lipca 2024, 17:43
Wydaje mi się, że nie mógł przyjść, ze względu na powiązania kapitałowe właścicieli.
7
dan_acm
dan_acm
21 lipca 2024, 17:55
Tak, mamy zakaz transferowy do września ale nie wierzę, ze nie da się tego obejść lub odwołać aby skrócić ten termin, skoro Toulouse nie gra w tym roku już w europejskich pucharach. Można było coś pokombinować z MOnzą jak z Genoą przy Boatengu czy coś :)
4
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 16:46
Saelemaekers jest do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego. Mógłby zostać jako solidny, wszechstronny zmiennik, ale jeśli jest okazja ugrać na nim 10-12 mln to bym z niej skorzystał.

*Macie literówkę w nazwisku Alexisa w newsie.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 16:46
6
k__f__c
k__f__c
21 lipca 2024, 22:18
10-12? Raczej 6-8
0
Von Strauss
Von Strauss
22 lipca 2024, 08:24
Ta literówka pojawia się non stop. Ktoś chyba nie ogarnia, że tam jest podwójnie ae.
0
nrt2
nrt2
21 lipca 2024, 16:26
Ciekawe czy Fonsece udałoby się zrobić z Alexisa prawego obrońcę, bo to chyba jedyna jego nadzieja żeby pozostać i cokolwiek grać. Chociaż jak dobrze pamiętam to te próby kiedyś już się nie powiodły.
0
Rafał0209
21 lipca 2024, 17:35
Błagam nie Calabra Alexis Florenzi to już by było za wiele, jedna noga tego pana była warta więcej niż ta cała trójka. ehh kiedyś to było.
https://youtube.com/shorts/wLc4vLWV5oY?si=sxS7QNEOKWnLhsnZ
0
cbvirus
cbvirus
21 lipca 2024, 15:53
Snikers to taki nas Atmosferić. Wygląda niestety na to, że ani Bolognia ani Juve go nie kupią, więc chyba lepiej mieć takiego jokera na ławie niż oddawać na kolejne wypo
0
Tairens
Tairens
21 lipca 2024, 16:17
Podobno 3 kluby z PL interesuja sie Alexisem. Ja jednak uwazam, ze powinnismy goscia sprzedac, bo na prawe skrzydlo mamy za duzo, na lewej Rafa. Mysle, ze Alexis bylby swietnym wahadlowym.
3
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 17:08
A to nie czasem Adli?
2
DarQ
DarQ
21 lipca 2024, 15:45
Saelemakers obskakuje kilka pozycji. Może bez szału ale przyzwoicie. Taki gracz na ławie to niemal skarb... i jeszcze zna środowisko Milanu.
Jego powrót traktuję jako wzmocnienie. Pytanie tylko czy rola zmiennika go "interere" ;) interesuje.
P.S. "interere" nie ma nic wspólnego z naszymi kuzynami.
2
Orest
Orest
21 lipca 2024, 18:56
Aż mi się w głowie „mnie nie interere, co Ciebie interere” zaśpiewało xD
2
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 13:15
Dziś nudna niedziela więc 2 offtopy transferowe

1) Rakitić dołącza do Perisicia, Gattuso i Kalinicia w Hajduku Split.
2) Javi Lopez z Alaves swego czasu łączony z Milanem przechodzi do Realu Sociedad za 6,5 mln euro.
4
jasiom22
jasiom22
21 lipca 2024, 14:02
Szkoda Gattuso ;p
1
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 14:03
@jasiom22

Może z Nikoli lepszy DS niż piłkarz :P
0
DarQ
DarQ
21 lipca 2024, 15:45
jaka tam znów nudna
0
ósmy
21 lipca 2024, 12:59
Prawda jest taka, że samym Fofaną my tych dziur w środku pola nie wyleczymy.
Samardzić ma jednak trochę inne zadania.
A oglądając wczoraj ten mecz z Rapidem, to widziałem ogromne, wolne przestrzenie w centralnej części boiska, co było skutecznie wykorzystywane przez Wiedeńczyków.
Jak wiem, że to pierwszy sparing, ale my z takimi kraterami w pomocy graliśmy przez znaczną część poprzedniego sezonu. I nad tym przede wszystkim powinniśmy popracować.
Wg mnie Fofana super, ale potrzebny jest jeszcze jeden solidny DP.
Pozbyć się RLC, bo chłopak chce być napastnikiem, i wyrzeźbić Benka na odpowiednią formę.
Wtedy dopiero można mówić o Samardziciu, w tym przypadku kosztem Adlego niestety.

2
Milanboy
Moderator Milanboy
21 lipca 2024, 13:08
Jak chcesz grać z dwoma dp? Jeden w zupełności wystarczy, a jednak jest nam potrzebny ktoś kto posiada niezłą dozę kreatywności, bo nam tego brakowało, a Samardzić niewątpliwie to posiada.
0
nrt2
nrt2
21 lipca 2024, 13:17
Bazując na plotkach to widziałbym to tak w pomocy: 10 samardzic,
Z tyłu w pomocy Reijnders - Fofana i moim zdaniem dość fajnie to się układa. Fajnie jakby Loftusa też udało się gdzieś wyrzucić i za niego jakąś drugą dobrą 10 ściągnąć, bo z tego co było wczoraj widać( bazując na ustawieniu) to też jest postrzegany jako piłkarz na 10.
2
ósmy
21 lipca 2024, 13:23
Mistrzostwo zdobyliśmy z Kessim (Fofana?), który miał obok siebie Tonalego/Krunicia i Benka w mega formie.
Reijnders można dać wyżej tak jak swego czasu Brahima.
Wszystko się później posypało, bo chcieliśmy grać mega ofensywny futbol.
I widzę teraz też do tego dążymy, nie wyciągając wniosków z poprzednich dwóch lat.
1
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 13:28
Wszystko zależy od ustawienia. Samardzić nie nadaję się do pary pomocników w 4-2-3-1, raczej jako 10.
1
jasiom22
jasiom22
21 lipca 2024, 13:39
Dokładnie.

Dwóch solidnych defensywnych pomocników conajmniej, jak nie trzech. (Gattuso, Ambrosini - Seedorf utrzymanie przy piłce w środku) to co trzeba zrozumieć to to ze zawodnicy od wszystkiego, taki RLC nie są naprawdę mocni w niczym, czytaj są do niczego.

Bennek wg mnie musi zostać. Reijnders powoli się wykluwa na bardziej ofensywnego, więc konieczny jest ktoś typu Fonfana/Kessie., albo jeszcze bardziej nastawiony na destrukcję. A Samardzić może być, jako bardziej ofensywna alternatywa dla Bennka. Bo obydwaj są lewonożni, a takich by brakowalo gdyby bennka wywalili a samardzicia nie sciagneli. Pobega nas nie zbawi.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 13:42
2
_Safin_
_Safin_
21 lipca 2024, 12:51
Morata + Fullkrug + Fofana + Samardzić + Pavlović i mamy okienko 9/10!
3
Mellion
Mellion
21 lipca 2024, 13:01
Wcale nie, bo żaden z nich to nie jest ŚPD, którego potrzeba nam już od zaraz.
11
Milanboy
Moderator Milanboy
21 lipca 2024, 13:12
Mellion - Jak nie jest? Fofana to właśnie wręcz typowy ŚPD z inklinacjami do przodu. Nam właśnie potrzeba kogoś takiego jak FOfana.
1
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 13:27
Milanboy
Nie, Fofana to nie ŚPD. Fofana to b2b/mezzala.
10
jasiom22
jasiom22
21 lipca 2024, 14:01
Fonfana-Reijnders-Bennacer, dali by radę się dogadać co do ról ba boisku. Lidera widzę najbardziej w Reijndersie.
0
Deus
21 lipca 2024, 16:54
Pomoc TJ-Bennacer-Fofana jest bardziej zbilansowana niż rok temu, ale dalej wystarczy kontuzja lub pauza Bennacera albo Fofany i wszystko się sypie. Konieczny jest poważny zmiennik Algierczyka lub wręcz konkurent w walce o 1 skład.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 lipca 2024, 19:23
Ricci jako zmiennik/konkurent dla Bennacera to by była super opcja (jeżeli udałoby się w transfer włączyć Pobegę lub Adliego).

Z Fofany to taki sam DM jak z Kessiego. To raczej defensywnie usposobiona 8. Klasyczną i chyba najlepszą w tym momencie 6 jest Rodri to tak jako punkt odniesienia dla tej pozycji.
Opcji na ustawienie jest kilka ale w każdej Fofana musi dostarczać siły fizycznej i dużego wsparcia w pokrywaniu przestrzeni przed obrońcami (coś, czego RLC nie dawał nam w żadnym wypadku).

Jak dla mnie duet Bennacer - Fofana i przed nimi Reijnders wygląda bardzo dobrze. W roli zmienników (Adli, Musah i RLC) + dodatkowo opcja z Pulisiciem na 10.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 19:29
1
ZYLION
ZYLION
21 lipca 2024, 20:51
Skład na walkę o 3 miejsce po tych transferach. 9/10 to bykby Sesko, Morata, Camavinga, Bruno Fernandes, Rudiger
0
pipobytom
pipobytom
21 lipca 2024, 12:49
Samardžić ale czy jego tatuś też chce ? Ogólnie teraz to ci piłkarze teraz to brak słów. Temu tatuś już uwalił nie jeden transfer, drugi mamusię wysyła do negocjacji, trzeci gra tam gdzie chce jego agent.Poszedł do MU a patrząc na układ sił w Anglii i w kolejnym sezonie może nie zobaczyć LM (City , Arsenal , Liverpool raczej na 100% będą w 3 )
2
Panicz
21 lipca 2024, 12:31
Czyli nowej szóstki nie będzie. Bennacer zostaje. Potencjalni kupcy sprawdzili jego historie kontuzji i dostali gorączki.

35M za Benka. A pakiet Fofana (23) + Hojbjerg (14) = 37.

Aż żal dupe ściska.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
21 lipca 2024, 12:44
Duńczyk już w OM ;)
2
Skot Łilson
21 lipca 2024, 12:23
Dzień dobry, przepraszam, czy był już żółty pasek o zwolnieniu Fonseki za wczorajszy gówniany mecz z Rapidem?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
21 lipca 2024, 12:44
W drodze;) Jacuś jeszcze edytuje ;p
3
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 13:30
PIOTRUŚ
Ty masz chyba jakąś paranoje XD Nie napisałem NIC a propos wczorajszego meczu, żadnego komentarza. Poza tym nie jestem tu modem, żeby coś edytować.

Piotruś, w Choroszczy zapraszają na badania.
5
MilanHomer
MilanHomer
21 lipca 2024, 14:13
Piotruś, podobnie jak Dzban ma problemy z osobowością.
Za słabe tabsy, za dużo ekranu przed oczami, później pustka tam gdzie powinien być mózg i witami w 21 wieku, gdzie 16-latki na tabsach i zielsku odwiedzają internet i są fenomalnie "fajni".
8
Piotrek1899
Piotrek1899
21 lipca 2024, 18:40
Homar

Jeśli chodzi i tabsy i mózg, to Ty dawno przegrzaleś ;p
0
Piotrek1899
Piotrek1899
21 lipca 2024, 19:12
Jacuś

Rozumiem, że badania zaliczyłeś celująco i stamtąd raczysz nas swoją "twórczością"? ;)
0
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 19:41
Jaca23
Tak, ja badania bym zaliczył. Ty jak widać niekoniecznie, skoro nawet nie skumałeś co sam napisałeś XD

Dobra, goń się prowokatorze. Idź rozmawiać z wymyślonymi kolegami. Szkoda czasu na takiego marnego trolla.
1
palonettoACM
palonettoACM
21 lipca 2024, 12:11
Tatusiek Samardzicia i mamuśka Rabiota. Ależ by śmigało to duetazo w Milanie.
8
Rossu
Rossu
21 lipca 2024, 21:09
Ale by ekipę zmontowali.
Ekipę totalnych po*ebów :P
1
lyndonmilan
21 lipca 2024, 11:43
Dumfries to wzięcia, chce 5 mln a Inter nie chce mu tyle dać, pozostał mu rok kontraktu ;)
0
DaRo_7
DaRo_7
21 lipca 2024, 11:55
Theo lubi to :)
2
FanACM
FanACM
21 lipca 2024, 11:43
A ile jeszcze ten Samardzic ma do końca kontraktu?.

A jeśli chodzi o defensywnego pomocnika to ja na miejscu zarządu uderzałbym po Santiago Hezze, dziwne że jeszcze w excelu im się on nie wyświetlił.
Edytowano dnia: 21 lipca 2024, 11:44
0
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 13:27
Bo oni mają pakiet scoutingowy w wersji demo. Ligi greckiej nie odblokowali jeszcze :P
3
Corsa
Moderator Corsa
21 lipca 2024, 11:25
Samardžić chce grać tam, gdzie dadzą mu(oraz jego ojcu) najwięcej kasy, więc z pewnością nie będzie to Milan.
7
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
21 lipca 2024, 11:35
Chociaż raz jesteś spójny w tym co gadasz :-) rzadko Ci się to zdarza więc jest jakiś progres.
2
ósmy
21 lipca 2024, 11:18
Atletico do środka pola chce przede wszystkim Merino w pakiecie z Normandem), świeżo upieczonego ME.
I ufam pogłoskom, że Fofana do nas trafi.
O Samardziciu już takiego nastawienia nie mam, chociaż chłopak musi zdawać sobie sprawę, że jeśli chce zostać we Włoszech, to w tej chwili jesteśmy dla niego jedyną, znaczącą alternatywą.
2
jarek2572
jarek2572
21 lipca 2024, 10:01
Hojbjerg za 14 baniek w Marsylii. Wolałbym jego niż Serba do środka pola.
1
Milanboy
Moderator Milanboy
21 lipca 2024, 10:25
Jeśli będzie Fofana to po kiego ci Hojbjerg? Poza tym Samardzić ma ogromny potencjał i jest młody oraz na dodatek ograny.
1
ACMichał83
ACMichał83
21 lipca 2024, 10:41
Fofana podobno blisko Atletico.
0
jarek2572
jarek2572
21 lipca 2024, 10:57
Po pierwsze Fofana jeszcze nie przyszedł i zdziwię się jak jednak do nas trafi (tak,chciałbym tego). Po drugie Serba wymieniłbym za Pobege i wtedy by został Adli i Benek.
1
MilanHomer
MilanHomer
21 lipca 2024, 11:06
Czemu przeszkadza obecność Pierre'a i Youssoufa w Milanie?

Samardzić ma minus, jest sterowany przez tatusia, a przynajmniej jak stary coś chlapnie, to ten ma pełne gacie, stąd nie gra obecnie w lepszej marce niż Udine.
Nie wiem czy jest sens ładować się w szambo rodzinne, bo nigdy nie wiadomo kiedy wybije.
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
21 lipca 2024, 11:32
Lipa mega solidny.
Potrzebujemy klasycznej 6 a opcji coraz mniej.
0
Jaca23
Jaca23
21 lipca 2024, 13:24
Mega okazja za taką kasę. Hojbjerg to solidna firma, przydałby się nam tak doświadczony zawodnik w środku pola.
0
ósmy
21 lipca 2024, 09:51
Hiszpański "AS" podaje, że Atletico Madryt chce wypełnić dziurę w ataku po Moracie...Niclasem Füllkrugiem.
0
MilanHomer
MilanHomer
21 lipca 2024, 11:07
Niech biero :)
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
21 lipca 2024, 11:34
No i ekstra ;)
0
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 09:42
Samardzić to sobie może chcieć. Ostatnie słowo należy do tatulka.
3
Vol'jin
21 lipca 2024, 09:41
Dallinga z Touluse do Bologni za 12 mln
1
Tanger
Tanger
21 lipca 2024, 09:43
Bardzo dobry transfer za tę kwotę.
3
Paolo03
Paolo03
21 lipca 2024, 09:46
Za rok będzie łączony z nami za 40
9
strzala
strzala
21 lipca 2024, 12:45
Milan jednak nie będzie chciał zapłacić prowizji jego agentowi i wyląduje w ManU :D
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
21 lipca 2024, 09:37
Samardzić spoko opcją ale skoro mamy sprzedać Bennacera lub Adliego to mi się to mniej podoba. Pobega to fizyczny zawodnik który jednak odnajdzie się w drużynie która broni niżej jak Torino. My natomiast raczej bronić będziemy wyżej. Dlatego Bennacera byłby przydatny bo on w pressingu wygląda/wyglądał szalenie dobrze. Do tego uniwersalny bo może zagrać na 6 i 8 a jak pokazywał Pioli, również i na 10. Pobega w ofensywie ma nie najgorsze uderzenie ale też nie jakieś wybitne. Gość jest jednak bez żadnej wizji przez co w ofensywie za wiele nie daje. Do tego powolny w działaniach, nie jest jakiś super motorycznie (szybkość, zwrotność itp.). Adli jest za to zawodnikiem trochę zwrotniejszyn i szybszym oraz dynamiczniejszym. Od Pobegi słabszy fizycznie ale jego atut to naprawdę fajne passy oraz odwaga. Czasem jego haotyczne dryblingi są naprawdę pomocne. Strzał też ma niewiele gorszy od Pobegi, nie taki silny ale bardziej techniczny. Jak już jestem przy technice to nie sposób wspomnieć o tym, że Pobega a Adli to przepaść.
Reasumując moje rozważania, dochodzę do wniosku, że Pobega poza fizycznością i statusem wychowanka nie ma nic więcej do zaoferowania niż Adli i Bennacer. Obaj Algierczycy to zawodnicy bardziej techniczni, lepsi motorycznie. Bennacer wygląda lepiej od Pobegi w defensywie a Adli lepiej w ofensywie. Pobega jest mniej uniwersalny niż wyżej wymienieni panowie bo on zagra na 8 i w Piolissmo może na 10, za to Adli i Bennacer obsadzą i 6 (Adli od biedy) i 8 i 10 (Bennacer od biedy). Dryblują lepiej Algierczycy, uderzenie też lepsze. Pobega nigdy nie wykonywał stałych fragmentów gry co oznacza, że prawdopodobnie ma je słabsze od nich bo Bennacer czy Adli stałe to robili. Do tego z jedną 6 która nią do końca nie jest (zakładam transfer Fofany) nie ujedziemy całego sezonu. Zostawienie Adliego i Bennacera to rozwiązanie logiczniejsze i lepsze dla klubu. Postawiłbym na Algierczyków zamiast Pobegi.
0
Mercik
Mercik
21 lipca 2024, 10:19
Widać, że wiele razy byłeś na sesjach treningowych w Milanello :) Good!
1
MilanHomer
MilanHomer
21 lipca 2024, 11:04
Bennacer nie nadaje się kompletnie do gry na 10.
Do tego Pioli, ustawiał go w zeszłym sezonie niemal na skrzydle, stąd jego występy po kontuzji były mocno średnie.
Adli na 6-stkę bez pomocy kogoś od czarnej roboty, też nie ma sensu, co pokazał zeszły sezon. Nie musi to nawet być pomocnik, ale ta opcja najlepsza, mógłby to być środkowy obrońca, ale u nas obrońcy muszą świetnie rozgrywać i uciekać na boki (chyba że Paulo coś zmieni).

Pobega póki co nikomu nie wadzi. Miejsca w składzie nikomu nie zabiera, nie musi grać, ale na pewno w defensywie i pressingu będzie bardziej przydatny niż Benek i Adli (chodzi o momenty, kiedy będziemy grać z kontry lub bardziej defensywnie)
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 lipca 2024, 08:55
A gdzie on nie chciał grać i z iloma klubami już nie był dogadany? Z Juventusem i Interem też był po słowie, ale chyba jego ojcu ciągle mało kasy, więc się transfery wysypały na ostatniej prostej.
0
savicevic88
savicevic88
21 lipca 2024, 08:38
Ostatnim klubem z wyższej półki w SerieA jesteśmy my... w pozostałych jest "spalony".

Czekamy na rozwój sytuacji. Szanse oceniam 40/60 na naszą niekorzyść ze względu na pazernego tatuśka (casus matki Rabiota) xD
1
marcinomilano
marcinomilano
21 lipca 2024, 09:05
Spalony jest tylko w Interze. Napoli prowadziło negocjacje ale transfer nie doszedł do skutku zimą, a Juventus był zainteresowany ale nie było zaawansowanych rozmów. Inne historie niż ta z Interem.
0
ACMichał83
ACMichał83
21 lipca 2024, 09:49
Z Napoli była dokładnie taka sama historia jak z Interem. Wszystko było dogadane i nagle ojciec zepsuł wszystko.
2
marcinomilano
marcinomilano
21 lipca 2024, 10:55
Podeślij mi jakiś artykuł bo z tego co wiem tam po prostu się nie dogadali. Nie przypominam sobie żeby to była taka sama sytuacja jak z Interem, że zawodnik siedział już w hotelu w Mediolanie a ojciec nagle podniósł żądania.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
21 lipca 2024, 08:34
To może wymiana za Adliego plus dopłata?
0
Masa
Masa
21 lipca 2024, 08:52
To samo pomyślałem ;-)
0
Paolo03
Paolo03
21 lipca 2024, 09:47
Nie w naszym klubie takie wymiany.
Kupić trzeba umieć ale i sprzedać mądrze.
0
carrygun
21 lipca 2024, 08:21
On pewnie powiedział tak 10+ klubom, a zadecyduje to kto wyłoży najwięcej pod stołem.
1
DragonAC
DragonAC
21 lipca 2024, 08:16
Polega plus jakieś pieniądze i można się dogadywać. Widział bym go u nas. Fajnie ciupie i jeszcze może się rozwinąć. Tylko żeby ojciec nie zwalił mu kariery
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się