SCUDETTO


NOWY SEZON, STARE PROBLEMY. REMIS URATOWANY W KOŃCÓWCE! MILAN 2-2 TORINO

17 sierpnia 2024, 19:45, Ginevra Główne newsy
NOWY SEZON, STARE PROBLEMY. REMIS URATOWANY W KOŃCÓWCE! MILAN 2-2 TORINO

Milan dobrze wszedł w pierwszą połowę, był częściej przy piłce i próbował konstruować akcje, jednak trzeba przyznać Torino, że dobrze radziło sobie w defensywie i nie pozwalało gospodarzom na rozwinięcie skrzydeł. To były jednak dobre (przyzwoite) złego początki. Pierwsze ostrzeżenie w 15. minucie dał Zapata, który próbował swoich sił zza pola karnego. Chwilę później ponowną próbę, ale już zablokowaną przez defensorów Milanu. Milan w odpowiedzi zaproponował jedynie strzał Leão z około 25 metrów, ale płaski po ziemi i Milinković - Savić bez problemu sobie z nim poradził. W międzyczasie jeszcze doskonałą okazję miał Pulisic, ale okazało się, że podający do niego Leão był na pozycji spalonej, kiedy otrzymywał podanie od Alexisa. W 30. minucie ponownie ujawniły się problemy Milanu w defensywie, z którymi borykał się w minionym sezonie. Zapata z lewej strony zagrał w pole karne, Bellanova zamknął dośrodkowanie strzałem głową, ale piłka trafiła w słupek i kierowała się wzdłuż linii bramkowej. Tam jednak trafiła pod nogi Thiawa, który tak niefortunnie ją przyjął, że skierował do własnej bramki po chwili jeszcze ją wybijając. Sędzia Maresca początkowo, korzystając z technologii Goal-Line, nie wskazał na gol dla Torino, jednak po analizie VAR okazało się, że piłka przekroczyła wyraźnie linię. W 38. minucie swoją aktywność po stronie Byków mógł bramką podsumować Zapata, ale jego strzał głowa w fenomenalny sposób nogą obronił Maignan. W 41. minucie Rossoneri mogli i powinni wyrównać. Loftus-Cheek wyprowadził kontrę, zagrał znakomicie do Leão, który znalazł się w sytuacji sam na sam z Milinkoviciem - Saviciem, jednak jego strzał po ziemi był zbyt czytelny i Vanja poradził sobie z obroną. W 44. minucie ponownie kolegów musiał ratować Maignan, kiedy to Bellanova zagrał wzdłuż linii pola karnego do środka, po drodze futbolówkę przepuścił Zapata, a ta trafiła pod nogi Ilicia, który oddał mocny strzał, ale na posterunku na szczęście był właśnie golkiper Milanu, najjaśniejsza postać gospodarzy w pierwszej połowie.

Druga połowa mogła znakomicie rozpocząć się dla Milanu, ponieważ pogubiła się defensywa Torino, co doprowadziło do sytuacji sam na sam Pulisica, który minął Milinkovicia - Savicia, ale z ostrego kąta, mając pustą bramkę, strzelił w boczną siatkę. W kolejnych minutach Milan szarpał, ale w jego akcjach brak było koncentracji. W 63. minucie sędzia Maresca podyktował rzut karny dla Milanu za faul na Moracie, ale po wideoweryfikacji decyzja ta została anulowana, gdyż uznał, że Coco trafił jednak w piłkę. W 68. minucie Torino podwyższyło prowadzenie. Lazaro dośrodkował z lewej strony w pole karne, a tam na 5 metrze stał niepilnowany Zapata, który głową skierował piłkę do bramki. W 77. minucie goście mogli dobić Milan, ale Karamoh źle rozprowadził kontrę, przez co Adams zamiast stanąć oko w oko z Maignanem, został "wyrzucony" do boku podaniem. W 81. i 84. minucie swoje okazje miał Leão, ale najpierw jego strzał trafił w gracza Torino, a później, po dobrym podaniu za linię defensywną, poślizgnął się, przez co uniemożliwiło mu to oddanie strzału z bardzo dobrej pozycji. Kiedy zegar wybijał już prawie 90. minutę, a Milan liczył się z porażką, wtedy Reijnders oddał strzał zza pola karnego, którego trajektoria wskazywała na mocno niecelny, ale po drodze futbolówkę trącił Morata i wpakował ją do bramki Torino. Milan złapał kontakt i poczuł krew rzucając się do szaleńczych ataków. Te starania przyniosły efekt w 90+5. minucie. Wówczas Musah dośrodkował z prawej strony, a na 11 metrze znakomicie odnalazł się Okafor, który uderzeniem bez przyjęcia pokonał Milinkovicia - Savicia. Milan dzięki temu uniknął kompromitacji na początek sezonu, choć przyznać trzeba, że punkt w starciu z Torino pozostawia uczucie niedosytu, gdyż spodziewano się zwycięstwa. Paulo Fonseca niewątpliwie ma o czym myśleć po dzisiejszym pojedynku.

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Calabria (83' Okafor), Tomori, Thiaw, Saelemaekers; Bennacer (59' Reijnders), Loftus-Cheek; Chukwueze (59' Theo), Pulisic (73' Musah), Leão; Jovic (59' Morata)

Rezerwowi: Raveyre, Torriani, Morata, Reijnders, Okafor, Theo Hernández, Pavlovic, Terracciano, Gabbia, Musah. Trener: Paulo Fonseca.

TORINO FC (3-5-2): Milinkovic-Savic; Vojvoda, Coco, Masina; Bellanova (88' Sazonov), Linetty, Ricci, Ilic (72' Karamoh), Lazaro (88' Dembele); Zapata (72' Tameze), Sanabria (60' Adams)

Rezerwowi: Paleari, Donnarumma, Karamoh, Sazonov, Adams, Dembele, Dellavalle, Horvath, Tameze, Ciammaglichella, Bianay, Njie. Trener: Paolo Vanoli. 

Bramki: Thiaw 30' (sam.), Zapata 68', Morata 90', Okafor 90+5'

Żółte kartki: Vojvoda 45+2', Ricci 45+3', Jović 57', Tameze 90', Morata 90', Dembele 90+7'

Sędzia główny: Fabio Maresca (Napoli)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1045 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
luba17
19 sierpnia 2024, 11:31
Snickers, Calabria i Thiaw muszą nieźle lizać dupsko Fonsece że zagrali tak długo, natomiast Jovic po tym meczu ma kategoryczny zagaz wejscia na murawę. Zaryzykował bym stwierdzenie że już Origi jest od niego lepszy...
Albo Camarda wchodzi do pierwszego zespołu albo musimy kupic jeszcze jednego napastnika bo wliczając osobę Jovicia do składu mamy dalej dwóch napastników (Morata i Okafor)
Edytowano dnia: 19 sierpnia 2024, 11:33
1
obserwator1985
obserwator1985
19 sierpnia 2024, 07:32
Przede wszystkim trener musi zwrócić uwagę jak tragiczny w defensywie jest Calabria. Ogrywany regularnie jak junior. Często spóźniony i źle ustawiony. Po jego prawej stronie poszły dwie akcje zakończone golami dla Torino. Jeśli chcemy podnieść jakość gry obronnej to trzeba coś poprawić również ŵ tej kwestii.
1
jasiom22
jasiom22
20 sierpnia 2024, 02:29
I dodałbym ze Emerson Royal tego nie poprawi, klasyczna siekierka za kijek w kwestii prawej obrony.
0
Bandon
Bandon
18 sierpnia 2024, 21:55
Fajnie z charakterem po zmianach i nie ma co panikować, my najprawdopodobniej będziemy docelowo grali z 6 zmianami w stosunku do pierwszego składu.
0
gambit17
gambit17
18 sierpnia 2024, 17:00
Ten Okafor to jest jednak kot :]
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
18 sierpnia 2024, 16:33
Gdyby nie Rafałek to byśmy to wygrali ta sytuacja przy rożnym no jeszcze można to jakoś darować bo szybka sytuacja z nieoczekiwanej piłki chociaż to jak on jeszcze jakby odskoczył od tej piłki do tyłu i uderzył chyba w najgorszy z możliwych sposobów takie piłki trzeba gasić ostrym kopytem a nie odskakiwać od niej jeszcze bardziej.

No ale ta druga sytuacja z kontry sam na sam mógł zrobić tak naprawdę wszystko z tą piłką już wiadome było, że nie dogonią go obrońcy i tak samo jego zachowanie chyba najgorsze z możliwych nawet nie starał się żeby jakoś zmarkować swoje zamiary a sam strzał bardzo mizerny, łatwy do odczytania i słaby.

Jednak dla mnie to również jest wielka zagadka czemu taki wyjściowy skład dał trener w tym meczu od początku, przecież to był 1szy mecz w sezonie jeszcze przed własną publiką, kolejny dopiero gramy 24/08 takie rotację w składzie wyjściowym na pocz sezonu są totalnie niepotrzebne.

Nie ma logicznego wytłumaczenia na to czemu Theo i Reijnders od początku siedzieli na ławce zawodnicy, którzy są w ciągłym gazie zostali wpuszczeni dopiero w 60 minucie. No i kolejna wielka niewiadoma to czemu taki Thiaw grał cały mecz kiedy ewidentnie nie powinien był wgl wchodzić na murawę San Siro już na samym początku drugiej połowy.
0
Matim
Matim
18 sierpnia 2024, 18:37
Jest logiczne wytłumaczenie czemu Theo i Reijnders od początku siedzieli na ławce. Oni dość późno wrócili z urlopów i mogli nie być przygotowani na 90 minut - w końcu ominęli prawie cały okres przygotowawczy. I to samo tłumaczy skład wyjściowy. Prawdopodobnie w przyszłości w obronie będzie Theo, Pavlović i Royal, a w pomocy będzie grał Reijnders, ale na tę chwilę oni odbyli mało treningów z drużyną.

Leao w drugiej sytuacji powinien faktycznie lepiej to uderzyć, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że obrońca chwilę wcześniej wytrącił go z równowagi, więc mógł nie mieć wystarczająco dużo czasu, żeby "wymyślić" lepsze wykończenie.
4
Vol'jin
18 sierpnia 2024, 18:59
Theo to po wejściu ruszał się jak wóz z węglem więc no widać fizycznie tak 2/10 ;]

Reijnders mógl ze swoją wydolnością pewnie grać od 1 minuty na siłę :)

w Interze wczoraj Lautaro to też nie wyglądał dobrze, Thuram lepiej, ale im dalej w mecz to gorzej^ Pavard z ławki nie wstał ^
1
orzel1899
orzel1899
18 sierpnia 2024, 19:22
Jest logiczne wytłumaczenie. Niektórzy mieli tylko tydzień lub truche więcej treningów z drużyną po ME. Nie są przygotowani fizycznie na 100% dlatego nie grali od początku. Grali Ci którzy brali udział w pre-season tour w USA. Myślę, że za tydzień też nie zobaczymy pierwszego składu. Fofana też został odsunięty od treningów z Monaco. Niby trenował indywidualnie ale to nie to samo.
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
18 sierpnia 2024, 21:41
No i dobra o to mi chodziło bo sam nie wiedziałem czemu tak wyszło.

Matim no tak było jak mówisz ale przecież na kolana nie padł utrzymał się przy piłce miał wystarczająco czasu, żeby spojrzeć jak bramkarz nawet ustawia się, żeby rzucić do prawej mógł to uderzyć 100razy lepiej z miejsca czy z lewej nogi czy nawet lekko podciąć tą piłkę dla zmyłki albo najzwyczajniej biec do lewej i najpewniej ktoś by go sfaulował na czerwo.

Wgl też po tym wytrąceniu przez obrońcę zabrał się z tą piłką w stronę obrońcy, który był najbliżej niego i skracał strzał ja wiem, że to jest nagła sytuacja, ułamki sekund ale Rafa w tej sytuacji się zachował jak jakiś 'młodzik'; który 1szy raz gra na dużym stadionie to przecież jest jeden z najbardziej wartościowych graczy w lidze z jego doświadczeniem powinien był się zachować o wiele lepiej w tej sytuacji zamiast ją tak spartolić.
0
AC Kamil
AC Kamil
18 sierpnia 2024, 15:46
Granie 1-4-2-3-1 z takim zestawem zawodników to właściwie powielanie schematu Piolego, którego wszyscy już mieli dość. Wystawiając Pulisica na dziesiątce ogranicza się pole manewru na dwóch pozycjach, bo Amerykanin nie ma żadnego wartościowego zmiennika na tej pozycji, a na prawym skrzydle zostaje niestabilny Chukwueze i w najlepszym wypadku przeciętny Saelemaekers. Przechodząc na 1-4-3-3 można w pełni wykorzystać siłę skrzydeł w postaci Leao i Pulisica, do tego Okafor, Chukwueze i od biedy Saelemaekers. Środkowa linia z tymi personaliami również wyglądałaby dużo lepiej w zestawieniu Fofana/Bennacer - RLC/Musah - Reijnders/Adli/Pobega. Oczywiście brak naturalnego defensywnego pomocnika, ale ten problem dotyczy obu formacji.
1
k__f__c
k__f__c
18 sierpnia 2024, 18:49
Skoro Chukwueze nie nadaje się dźwiga gry w pierwszej 11 to powinniśmy go sprzedać. Nie stać nas na tak drogiego rezerwowego
0
imperator5000
imperator5000
18 sierpnia 2024, 15:36
Z taką kadrą dać się stłamsić Torino, i to przed własną publicznością, to też trzeba mieć talent.

Ciągle trudno mi pogodzić się, że mając na talerzu Conte, zdecydowaliśmy się zmarnować sezon z tym parodystą. Zwłaszcza że z pewnością Antonio nie dostał od De Laurentiisa jakichkolwiek gwarancji transferowych, których niby miał domagać się od Milanu (okienko Napoli to bieda z nędzą).
4
RockStar
18 sierpnia 2024, 14:53
Stare przysłowie mówi ze Scudetto, wygrywa się obroną. Ja w Milanie widzę tą formację obecnie najsłabszą. Trochę za dużo tutaj przeciętności i wahań formy.

5
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
18 sierpnia 2024, 15:32
Bardzo liczę w tej kwestii na Pavlovicia i Tomoriego + przydał by się jakiś potencjalny " gwiazdor" linii obrony do tej formacji. Danso, Dragusin ewentualnie Hummels
0
p_sommer
p_sommer
18 sierpnia 2024, 14:10
Jović sabotażysta, klątwa numeru "9" wciąż żywa. Na szpicy tylko dwójka Morata/Okafor ma prawo bytu.
Rafa, czas się obudzić!!!
1
RockStar
18 sierpnia 2024, 14:54
Jaka to klątwa jak "sam wrzucasz się pod pociąg" dając mocno przeciętnemu napastnikowi nr.9.
2
matten
matten
18 sierpnia 2024, 14:10
Na plus dobre interwencje Maignana, osobowość i piłkarska klasa Moraty oraz całkiem niezły występ Reijndersa i Pulisika. Cieszyć może również to, że zespół pokazał charakter i podniósł się po stracie dwóch bramek, co zaowocowało jednym punktem.
Nadal martwi gra obronna całego zespołu, ale nie będę wieszał psów na trenerze, bo poprawa tego aspektu wymaga czasu. Liczę, że letnie wzmocnienia (Fofana, Pavlović) też przyczynią się do pewniejszej postawy w defensywie, pytanie ile zajmie im wkomponowanie się w zespół i przystosowanie się do wymogów ligi włoskiej.
1
KKAC
KKAC
18 sierpnia 2024, 14:07
Duże rozczarowanie na początek wszystko do poprawy . Ciężko nie marudzić ale poczekam jeszcze 2-3 kolejki może coś się poprawi . Oby .
1
_Safin_
_Safin_
18 sierpnia 2024, 13:36
Nie był to dobry mecz. Milan grał bardzo chaotycznie i nie miał pomysłu na atak. Fonseca musi mocno popracować z drużyną bo teraz wygląda to jak późny Pioli. Trochę rozczarowanie. Niby sam początek, ale oczekiwania były większe.
4
PaoloACM
PaoloACM
18 sierpnia 2024, 13:33
Cos mi sie wydaje, ze chociaz trener na glos mowi ze w obronie byla lipa i to wina kolektywu a nie jednostki, to doskonale zdaje sobie sprawe ze wymieni Thiawa na Pavlovicia i bedzie wiele lepiej. Bennacer, chociaz bardzo go lubie, tez sie nie popisal. Theo i Pavlovic w obronie od poczatku, Reijnders i Fofana w srodku i wtedy mozna mowic jaki to jest Milan.
3
Gzikuu
18 sierpnia 2024, 13:18
https://x.com/Mil_nistaCr_zy/status/1825073634546741364

Dopóki u tego Pana coś nie przeskoczy z podejściem, nastawieniem i koncentracją, to będzie ciężko.
7
Szymson
18 sierpnia 2024, 13:36
Dokładnie, zwłaszcza druga okazja, nie ma tutaj argumentów na obronę niewykorzystanej sytuacji
1
boguc69
boguc69
18 sierpnia 2024, 14:30
mówię to od dawna, drugim Mbappe to on nigdy nie był i nigdy nie będzie, do CR7 to aż wstyd porównywać
0
k__f__c
k__f__c
18 sierpnia 2024, 12:57
Graliśmy wczoraj tak jakby to jednak Fullkrug trafił do Milanu
0
Jedrek1972
Jedrek1972
18 sierpnia 2024, 12:50
Wcale wczorajszy wynik mnie nie dziwi ale jedno jest pewne siła ognia jest potrafimy tylko trzeba czasu i uważam że po zmianach zespół odpalił
2
Janik14
Janik14
18 sierpnia 2024, 11:45
Chciałbym zobaczyć zespół w ustawieniu 4 3 3 z Tijanim Fofana i Loftusem. Każdy z nich potrafi podać i strzelić a trojka w ataku Leao Morata Pulisic se poradzi. Trzeba coś zmienić w grze w obronie całego zespołu i to mógłby być klucz do tego.
3
ed_rush
ed_rush
18 sierpnia 2024, 11:14
To był Milan kopiuj wklej z poprzedniego sezonu. Mam nadzieję, że nowi wypalą, a Fonseca popracuje nad grą w defensywie. Jest początek sezonu więc jeszcze nie czas na oceny, ale Benaser niech lepiej jedzie do tych arabów bo z ławki z taką grą nie zejdzie. Wczoraj dramatycznie słaby mecz w jego wykonaniu. Módlmy się o zdrowie Moraty bo Jovic na boisku był czysto teoretycznie, może jednak warto pomyśleć nad tym żeby go wymienić? Jest jeszcze czas. Cała defensywa to jest jakiś żart - bronimy na żenującym poziomie. To w poprzednim sezonie była nasza największa bolączka i liczę, że jak zagrają nowi to się coś zmieni na lepsze bo inaczej kolejny sezony będziemy oglądać plecy najlepszych.
2
Mercik
18 sierpnia 2024, 11:23
Wczorajszy mecz dla mnie jest ogólnie do zapomnienia. Całe szczęście, że udało się zremisować. Dlaczego? Ponieważ nie było podstawowego składu i gdyby ten mecz odbył się za dwa miesiące z tymi samymi zawodnikami na boisku to podejrzewam, że wyglądał by tak samo. Łatanie dziur nigdy nie pomaga :) Zobaczymy prawdziwy obraz zawodników i trenera jak już optymalny skład wejdzie od pierwszej minuty. Będzie dobrze! :) Forza Milan!
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2024, 11:26
1
Maju
Maju
18 sierpnia 2024, 11:09
Fajny team, myślę. Doceńmy brak utrącenia kręgosłupa latem i pozytywne odświeżenia. Czy / jak trener to poskleja - pozostaje zagadką tym gorętszą po wczorajszym meczu.
4
Mercik
18 sierpnia 2024, 11:17
Wczoraj graliśmy bez kręgosłupa więc na weryfikacje przyjdzie czas ale widzę, że pacjent mimo tego, że lekarze (wliczając komentarze tutaj na stronie) mówili o tym, że zostaje tylko wózek do końca życia to Milan zaczyna już chodzić po zmianach w drugiej połowie ;) może niedługo zacznie już biegać :)
1
Michał92
Michał92
18 sierpnia 2024, 10:50
Ja pierdziele, ludzie kochani, dajcie zagrać najsilniejszym składem chociaż 2-3 kolejki xD, nim zmieszacie wszystko z kupą.
13
jasiom22
jasiom22
18 sierpnia 2024, 11:07
Dobra dobra, zajechało kupą… to powąchaj jeszcze trzy kupy zanim upewnisz się że to kupa. Kupa to kupa i tyle, a tu było ok 70 min. Kupy. Gra Jovica to była kupa, Alexis w obronie też. Dwie ewidentnie nie trafione decyzje trenera. Kupa to kupa i tyle. :p ;)
7
palonettoACM
18 sierpnia 2024, 11:11
^

tak, to jest kupa. to jest odpowiedź. od tysięcy lat wszystkim cywilizacjom, kulturom i religiom, wielkim wojnom i rewolucjom, najwybitniejszym oddziałom na świecie zawsze towarzyszy kupa!
8
DarQ
DarQ
18 sierpnia 2024, 11:37
Racja. Pierwszy mecz, trener rozdziewiczony.
Nowi piłkarze od pierwszych minut też ruszają się lepiej , niż jak wchodzą z rezerwy. Było dużo napinki. Będzie lepiej.
0
DarQ
DarQ
18 sierpnia 2024, 11:40
Fonseca to nasz król sedesów. Ten biznes wprost musi hulać.
3
kamilus
kamilus
18 sierpnia 2024, 13:16
"dajcie zagrać najsilniejszym składem chociaż 2-3 kolejki"

Bez przesady, przecież sezon kończy się po pierwszej kolejce.
0
Corsa
Moderator Corsa
18 sierpnia 2024, 10:50
Dzisiaj na spokojnie - dużo błędów, końcówka szalona, jest niedosyt, ale dobrze, że ten sezon już się zaczął :)
1
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
18 sierpnia 2024, 15:29
Dobrze że sezon zaczął a okienko jeszcze trwa ;)
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
18 sierpnia 2024, 10:38
Ten pokazał że Rijnders musi grać w podstawie i to nie ważne czy na 8 czy 10.
Za to każdy się zgodzi z tym , że Thiawa byśmy pożegnali z radością nawet za25 mln.
Sprzedać, dokupić jakiegoś innego grajka na jego pozycję co zagwarantuje skok jakości ( np Danso z Lens) i JEŚLI Emerson będzie chociaż srednida nam to top 4 na luzie.
2
MagicMilan83
19 sierpnia 2024, 08:19
Danso czy nawet Facundo Medina takze z Lens, bylby napewno lepszy niz Thiaw
1
Pablo78
Pablo78
18 sierpnia 2024, 10:36
I wkur...te po 5x dotykanie piłki by podać by oddać strzał- zresztą jaki strzał to jak podania do bramkarza lekkie farfocle Leao czy Musaha. Nikt nie potrafi zagrozić strzałem z 20-25 m. To co wczoraj przed bramką to powinno się w siatce znaleźć.
0
Mil_online
Mil_online
18 sierpnia 2024, 09:51
Może i dobrze, żeby jeszcze w otwartym okienku zobaczyć, że Jović to co najwyżej typowy joker, Alexis to Alexis, a Thiaw to Thiaw:). Uważam, że Theo by nie przegrał główki na 0:1, każdy inny obrońca, zamiast kombinować z przyjęciem, ekspediowałby piłkę z linii bramkowej w tej sytuacji, a przy 0:2 nawet Jerzy Gorgoń w obecnej formie przypilnowałby do końca Zapatę.

Graliśmy jakby na ławce nic się nie zmieniło, ale też wszystkiego na Fonsecę zwalać nie można, bo to nie on psuł setki Leao czy sytuacje Kapitana Ameryki.

Ma chłop farta, że w końcówce zamazał się nieco obraz tego nieporadnego, schematycznego i bardzo nierównego Milanu, nawet mogliśmy to wygrać.
2
Diavo
Diavo
18 sierpnia 2024, 09:53
Theo też miał takie babole w obronie,czepianie się Alexisa który grał na nie swojej pozycji, a i tak był najlepszym zawodnikiem w pierwszej połowie, ciągnął zespół więc nie dziwię się, że braklo mu sił i koncentracji później;)
1
Nefez
Nefez
18 sierpnia 2024, 09:54
Nie przegrałby główki na 0-1, ale na 0-2 już przegrał..
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2024, 09:57
2
Mil_online
Mil_online
18 sierpnia 2024, 10:18
@ Diavo.

Obecny Theo raczej by jej nie przegrał, po pierwsze zdążyłby dobiec, a po drugie jest nieco silniejszy fizycznie od giermka Alexisa.

@ Nefez

Przecież Zapata był w strefie Thiawa...
4
Trefniś
18 sierpnia 2024, 08:51
Zagraliśmy dobry mecz. Przez 5 minut Torino nawet piłki nie dotknęło.
W ataku musimy być bardziej skuteczni.
W obronie zapłaciliśmy wysoką cenę za pecha i indywidualne błędy.
Sezon jest pozytywny. Wciąż jesteśmy na 1 miejscu.
0
fuujcik
fuujcik
18 sierpnia 2024, 08:50
Bylem, widzialem na zywo i pierwsza polowa nie porwala. Byly momenty jakbym ogladam ekstraklape. Naprawde grali momentami slabo. Dopiero wejscie Moraty dalo impuls choc stracili wtedy gola.
Koniec meczu pokazal ze stac ich na przycisniecie przeciwnika.
Czemu od poczatku nie gral Theo, Morata?
Atmosfera na meczu fantastyczna choc u nas mlyn w Szczecinie daje wiecej od siebie.
Jak ktos ma mozliwosc to polecam wyjazd. Kurcze, fantastyczne przezycie.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
18 sierpnia 2024, 08:47
Ciekawe jest to, że po pierwszym, średnio udanym meczu od razu wiadomo, że z tej mąki chleba nie będzie;) A jeszcze ciekawsze, moim zdaniem, że wygrane, to tylko wstęp do weryfikacji. Tej prawdziwej;)
1
MagicMilan83
19 sierpnia 2024, 08:23
Chociaż raz cos madrze napisales, i tutaj die zgodze. Dajmy czas trenerowi, jak dostaniemy w pizde ze dwa mecze i pare remisow na poczatku to wtedy mozna mowic o weryfikacji. Sezon ma jeszcze 37 kolejek.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
19 sierpnia 2024, 12:01
Tobie za to ani razu się ta sztuka nie udała;)
0
Deus
18 sierpnia 2024, 08:25
To jest ewidentne 433:
Fofana-Bennacer-TJ
Pulisic/Samu-Morata-Leao.

Inne ustawienie tego zespołu jest bez sensu.

A i szkoda, że nie udało się ściągnąć Chiesy, bo Leao ewidentnie potrzebuje konkurencji.

6
Nefez
Nefez
18 sierpnia 2024, 09:56
Oczywiście, że 4-3-3, Pulisić był za nisko w pierwszej fazie meczu. Potem wymieniał się z Samu pozycjami, ale mało to dało. Puli nie dojechał w tym meczu. Oprócz strzału po akcji Leao, który nomen omen był na spalonym, nie stworzył większego zagrożenia
1
Diavo
Diavo
18 sierpnia 2024, 08:05
Na chwilę obecną nie widzę sensu grać 4231 tylko przejść na 433 w takim składzie
Mikę
Emerson,Tomori,Pavlovic,Theo
Musah,Fofana,Tijani
Pulisic,Morata,Leao

Chukwueze wczoraj słabiutko,nasza prawa strona nie istniała..
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 sierpnia 2024, 08:25
Jak 4 3 3 to w pomocy Fofana - Bennacer - Reijnders. Generalnie skoro gramy dziadostwo z tyłu a z przodu i tak fajerwerków nie ma to może lepiej mieć ten środek pola mocniej wyważony.
2
Szymson
18 sierpnia 2024, 07:29
Myślę, że problem tkwi w płocie Zlatana, jest za niski i bez dachu... Przeciwnicy dronem mogą podejrzeć zespół na treningu przez co znowu nie mogliśmy niczym zaskoczyć, tylko kibice Milanu byli zaskoczeni Alexisem na 3 pozycjach w trakcie spotkania...
12
Boateng93
Boateng93
18 sierpnia 2024, 07:29
Niech Pavlović jak najszybciej luzuje w pierwszym składzie tego parodystę Thiawa.
6
ACMichał83
ACMichał83
18 sierpnia 2024, 07:21
To jest ten ofensywny, szybki i stabilny w defensywie Milan Fonseki? Przecież jak ten gościu wytrzyma na ławce do końca sezonu, to będzie cud.
2
nadgnity
nadgnity
18 sierpnia 2024, 02:59
Pioli nie zatrudnił się w żadnym klubie bo wie, że w listopadzie wróci do Milanu :)
13
wielki prostownik
wielki prostownik
18 sierpnia 2024, 07:12
Druzyna gra jakby nadal tu był.
1
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
18 sierpnia 2024, 02:25
Haha co to jest za strona xD niesamowite, że ktoś kto jest kibicem Milanu (podobno) chce takiej strony o swoim klubie :-) te komentarze podczas meczu są rewelacyjne... Od razu mówię, nie wywolujcie mnie podczas meczu gdyż oglądam mecz... Jeśli jestem zły podczas meczu to ostatnią rzeczą, która by mi przyszła na myśl to obrażanie klubu , zawodników na stronie Milanu :-) no ale tak jak zarządzasz strona tak masz :-) byle frajer sobie może pisać co chce , ciekawe czy byłby taki mądry wśrod kibiców , czy obawiałby się że dostanie zaraz w nos :-) ale nie o tym...

Szkoda straconych punktów, nie spodziewałem się takich ciężarów z Torino, jeszcze nie wszystko gra tak jak należy... Jestem mimo wszystko optymistą, bo nie graliśmy najsilniejszym składem, a dzięki temu meczowi Fonseca będzie wiedział nad czym pracować.. Malick poraz kolejny się nie popisał, widać że nie służy mi gra pod taką presją... Szkoda chłopaka, bo dobrze zaczął u nas, a teraz uwidaczniają się jego mankamenty. Trochę utorował drogę do pierwszego składu Pavlovicowi i wtedy zobaczymy czy obrona będzie pewniejsza.

Póki co to tyle... Późna pora, a pisanie tutaj komentarza to katorga, co chwilę litery uciekają od tego syfu z reklam...

Pozdrawiam Cię #corsa... Spodobał mi się ten komentarz w którym śmiejesz się z Moraty bo biegł do piłki po strzale gdy był na spalonym xd dzięki temu wiem, że ty to z piłką nożną to niewiele masz wspólnego poza oglądaniem... :-)
9
Corsa
Moderator Corsa
18 sierpnia 2024, 08:46
Również pozdrawiam, miłego.
3
ZYLION
ZYLION
18 sierpnia 2024, 01:45
4 kolejki do meczu z z Interem - łowca zbanow kończy karierę szybciej niż fanatyK - tamten jeszcze po 1:5 Z merdami gadał ze jest ok - SNINERS W PIERWSZYM NA LEWEJ OBRONIE -zapraszam wytłumaczcie to
10
Piotrek1899
Piotrek1899
18 sierpnia 2024, 08:51
Już spieszę. Lubię pomagać ludziom nieogarniającym;)

Theo nie przepracował okresu przygotowawczego z zespołem, miał urlop po Euro, nie był gotowy na 90+ minut. Jimenez w Milan Futuro, Terraciano widocznie jest słabiutki, a Alexis tam zagrał, bo jest dość uniwersalnym zawodnikiem. Wyszło średnicy,nie ustrzegł się błędów, jak większość zespoły zresztą. Czego nie rozumiesz?
3
Jaca23
Jaca23
18 sierpnia 2024, 12:24
Piotrek1899
Ty, największy dzban i jeszcze paru to właśnie jesteście takie kółko ludzi nieogarniających, którzy sobie próbują pomóc nawzajem :D
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 sierpnia 2024, 12:38
Dobrze Jacuś ;) Czyżbym jakoś zalazł Ci za skórę? Hihi:) Widzę, że zaczynasz sobie niezbyt ładnie pozwalać. Rozumiem, że redakcja jest po Twojej i raczej ban Ci nie grozi, ale brzydko tak wykorzystywać czyjąś przychylność. Oj brzydko :(
0
Mercik
18 sierpnia 2024, 12:56
Jaca23 - wszystko zostało prosto i logicznie wytłumaczone, a tutaj jakieś chore i głupie przytyki? Bez sensu. Może pogadajmy wszyscy po meczu kiedy będzie pierwszy skład - podstawa i zawodnicy, którzy przyszli aby podnieść poziom drużyny?
1
Jaca23
Jaca23
18 sierpnia 2024, 14:29
Piotrek1899
Coś ty, bawisz mnie, dostarczasz mi atrakcji na tej stronie. Wszak niekoniecznie ambitnej, ale zawsze :D Dokładnie tak jak teraz, gdy chcesz dla mnie bana za sformułowanie, którego sam użyłeś komentarz wyżej - no geniusz :D

I jeszcze ta insynuacja, że mam przychylność redakcji XD To, że 90% użytkowników tutaj się z ciebie naśmiewa to nie znaczy o nich źle :P

Mercik
Ten "ewenement" nie potrafi merytorycznie dyskutować, prześledź sobie jego wypowiedzi, zawsze musi dorzucić coś bez kultury jak powyżej. Ja już skończyłem z nim merytorycznie dyskutować, teraz tylko się nabijam :D
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 sierpnia 2024, 14:44
Cóż, Jacusiu, skoro nie widzisz różnicy między sformułowaniami "dzban", a "nieogarniającym"... Geniusz:)
Ty nawet nie wiesz, o czym piszesz, chłopaku xdxdxdxdxd
0
Piotrek1899
Piotrek1899
18 sierpnia 2024, 14:50
Naśmiewają się tacy, jak Ty;) Takie właśnie nieogary;) Bez argumentów, wiedzy. Jakieś śmieszne ataki personalne. Na więcej Was nie stać. A jest takich tutaj może 1%. Jesteś na ich czele. Gratulacje Geniuszu;)
0
ZYLION
ZYLION
18 sierpnia 2024, 01:34
JAKBY KTOS ZAPOMNIAL - SNICKERS NA LEWEJ OBRONIE !!
4
Qiub
Qiub
18 sierpnia 2024, 01:33
No ale jak to Jovic to drewno? Przecież Kamilus i Tzeentch3 pisali, że on i Morata to wręcz atak marzeń? Co się zmieniło? Czyżby nasza gra dalej polegała na ladze do przodu i co ma być to będzie, jak to?
2
MagicMilan83
18 sierpnia 2024, 08:53
Problem z Joviciem jest taki ,ze oni mu dogrywaja gorne pilki a on niestety nie lata wysoko.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 sierpnia 2024, 00:21
Jedziemy po scudetto.
4
Paolo03
Paolo03
18 sierpnia 2024, 00:43
Za 4 lata myślisz będzie?
0
Palpatine
Palpatine
18 sierpnia 2024, 00:06
Zakładając, że po tym meczu zarząd zdecydowałby się na sprowadzenie jeszcze jedno zawodnika. Kogo bardziej potrzebujemy - lepszego napastnika za Drewnicia, czy lepszego obrońcę za Ciała?
0
Kraken_z_jeziora
Kraken_z_jeziora
18 sierpnia 2024, 00:31
Niestety, wzmocnienia byłyby mile widziane w obu formacjach ;)
0
Pavlović31
Pavlović31
18 sierpnia 2024, 00:50
Kogoś na 10.
0
ACMarek
ACMarek
18 sierpnia 2024, 00:04
Przyznajcie się że żeby dostrzec spryt Moraty przy bramce to musieliście zobaczyć powtórkę. Strzelił to siłą podania dostawiając stopę w nieoczywisty sposób. To było jak bramka z La Liga w iście Hiszpańskim stylu a jego myśli były daleko z przodu przed wszystkimi. Zanim wszyscy zorientowali się co się stało piłka była już w bramce. Brawo Alvaro. Natomiast nie narzekałbym jeszcze bo jednak brak od początku Theo, Moraty, Reijndersa, Fofany czy nawet Emersona który być może ma chociaż lepsze wrzutki od Calabrii mogą zmienić oblicze zespołu. Nie jestem jednak fanem Malicka Thiawa. Trzeba spróbować tego Pavlovicia.
15
Tewoo
Tewoo
17 sierpnia 2024, 23:51
Panowie nie oglądałem meczu na żywo niestety ale czy ktoś mi powie po co nam nowy trener i wzmocnienia pod niego skoro nic nowego o grze Milanu zaobserwować nie można? Na nawet nie widzę tych wzmocnień na boisku, ktoś mi powie o co tutaj chodzi? Pisze w 60 minucie.
3
POE
POE
17 sierpnia 2024, 23:59
Daj se spokój Idź spać
5
Pavlović31
Pavlović31
18 sierpnia 2024, 00:51
Morata jest wzmocnieniem.
0
ba_acm
ba_acm
17 sierpnia 2024, 23:50
Generalnie to nawet na punkt dziś nie zasługiwaliśmy.
Tragiczni: Thiaw, Calabria, Bennacer, Pulisic, Leao, Jović.

W ogóle co za kretyn ustawił dziś gościa co zrobił w poprzednim sezonie 20 G&A tak głęboko w pomocy????!!!! WTF???!!! Szczerze myślałem że będziemy grać 4-2-3-1 i Chris będzie drugim napastnikiem a dzisiaj koło Bennacera i RLC. Gratuluje pomysłu.

Thiaw i Calabria od następnego meczu ławka i to głęboka. Za pierwszego Gabbia za drugiego Saelemaekers. Pomoc to nie wiem czy chociaz jeden pojedynek dziś wygrała, RLC taki dryblas a go jakiś Linetty przestawia no ludzie litości....

W przodzie koncert nieskuteczności Leao i Pulisica. Szczerze to oboje po 2 gole powinni dziś strzelić, jak nie potykają się o własne nogi (Leao) to nie trafiają do pustej (Pulisic) to lutują nad bramką z 4m (Leao) lub z 6m (Pulisic).

Szacunek chylę czoła za walkę do końca.

Najlepsi dziś: Maignan, Tomori, Saelemaekers, Musah.
0
mikj
mikj
17 sierpnia 2024, 23:45
Nigdy nie popierałem decyzji zarządu o zatrudnieniu Fonseci. Dzisiaj wyglądało to przeciętnie ale nie zapominajmy, że to jego pierwszy mecz. Mam nadzieję że pierwsze 80 minut tego meczu to przekłamany teaser tego co czeka nas w reszcie sezonu i że ostatnie kilkanaście minut jest bliższe temu co zobaczymy w przyszłości. Nie zapominajcie - świetnie naoliwiony mistrz Italii skończył dzisiaj mecz tak samo jak my. Sezon jest długi, forza Milan!

Edit: Morata bardzo pozytywnie mnie zaskoczył
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2024, 23:49
3
serginho83
17 sierpnia 2024, 23:45
W serie A drużynę buduję się od tyłu, a my na tą chwilę nie mamy ani jednego środkowego obrońcy, który jest pewny i trzyma równy poziom ( Pavlovic to na razie niewiadoma ), w pomocy i ataku jest duży potencjał, tylko trzeba to poukładać ;)
2
MagicMilan83
18 sierpnia 2024, 09:02
Ja bym postawil Gabbia - Pavlovic
0
FanACM
FanACM
17 sierpnia 2024, 23:40
Po tych wszystkich przedsezonowych wypowiedziach Zlatana, Fonseci o dominacji, wprowadzenia nowego stylu gry opartego na szybkich podaniach grze skrzydłami, pressingu, dominacji w meczu z Torino nie sprawdziło się niestety nic,
Nasz nowy trener po prostu skopiował 1vs1 Piolego i myślał, że to zadziała zamiast spróbować wprowadzić tą swoją wizje o której tak głośno było przed sezonem. Ciekawe czy to się zmieni w najbliższych meczach. Może być to spowodowane też brakiem odpowiedniego materiału ludzkiego na niektórych pozycjach. Salemeakers po prostu nie nadaje się do niczego i niestety kolejny trener się na niego nabrał podobnie na Jovicia, jak chcemy grać w piłkę to nie z Luką. Calabria i Thiaw również nie pasują podobnie Loftus Cheek nie wierzę też w Chukwueze który jest gorszy niż Samu Castijello. Podsumowując jak Pavlovic, Morata Fofana, Reijnders, Theo, wbiją na stałe od początku do 11 może będzie lepiej ale nie musi bo z kolei wtedy nie mamy zmienników...
2
POE
POE
17 sierpnia 2024, 23:52
"Po tych wszystkich przedsezonowych wypowiedziach Zlatana, Fonseci o dominacji, wprowadzenia nowego stylu gry opartego na szybkich podaniach grze skrzydłami, pressingu, dominacji w meczu z Torino nie sprawdziło się niestety nic,"

No niestety
Nasz nowy trener po prostu skopiował 1vs1 Piolego i myślał, że to zadziała zamiast spróbować wprowadzić tą swoją wizje o której tak głośno było przed sezonem"
1
Orest
Orest
17 sierpnia 2024, 23:39
Przydałby się nam w obronie taki cenzura w typie Jaapa Stama. Taki, którego boisz się mieć w drużynie, a jeszcze bardziej boisz się przeciwko niemu grać. Wziąłby naszych chłopców z obrony za jaja i Magic Mike w końcu miałby tam kogoś ogarniętego.

Corsa, nie możesz dać mi ostrzeżenia za wulgaryzm, bo się ze mną zgadzasz.

Ostrzeżenie za wulgaryzm. Nawet na urlopie nie dacie odpocząć :p
SS
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2024, 17:49
18
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 sierpnia 2024, 00:03
Corsa się Tera śmieje przed laptopem i mówi no "cwany lis" :D
2
Paolo03
Paolo03
18 sierpnia 2024, 00:43
Nie tylko corsa się z dobra zgadza.
Thiaw wygląda i gra miękko a podobno kolejnego Stama juz mamy w drużynie :)
1
Pavlović31
Pavlović31
18 sierpnia 2024, 00:53
Zagra Pavlović to zobaczysz :)
1
Corsa
Moderator Corsa
18 sierpnia 2024, 10:23
Spryciarzu, ostrzeżenia nie dam, ale upomnienie już owszem, bo to pierwszy raz... Ostrzeżenie zawsze może dać inny moderator :D

Pozdrawiam :)
Edytowano dnia: 18 sierpnia 2024, 10:26
1
Janik14
Janik14
17 sierpnia 2024, 23:39
Pulisic i Leao dzisiaj za swoje zmarnowane okazje powinni robić karne pompeczki i przepraszać drużynę, katastrofalny finisz, w sumie w obronie nie lepiej totalna clown Fiesta zaczynając na Alexisie i kończą na Calabri.( najslabszy na placu) Nie ma co grillować Fonseci wejdą nowe nabytki minie trochę czasu będzie co oceniać, narazie widzieliśmy Piolismo pełna gębą. Z plusów jedyny dzis chyva dowiózł Loftus, no i musah morata i okaforek z ławki.
1
ósmy
ósmy
17 sierpnia 2024, 23:43
Maignan M16 jeszcze
0
Janik14
Janik14
17 sierpnia 2024, 23:47
Tak, go nie wymieniłem bo z reguły jest wielki, ma czasami babole ale ogólnie Topka świata
0
King Maldini
King Maldini
17 sierpnia 2024, 23:37
Może po tym meczu Fonseca zobaczy, że Alexis nie jest tego wart. Już nie mówię o RLC. Niech Ibra zrobi ambitny siódmy dzień stwarzania i nam ściągnie jakiegoś gościa z jajami do obrony/pomocy. Bo znowu to samo, co w zeszłym sezonie się dzieje. 1 mecz, 2 stracone bramki. Jak dla mnie plus dla trenejro za zmiany. No i szkoda Puliego, żeby go te 20 minut drugiej połowy zmotywowały, a nie dobiły. On sam mógł nam wygrać mecz. Dobrej nocy. Forza Milan!!!
0
Janik14
Janik14
17 sierpnia 2024, 23:39
Rlc dziś najlepszy z pomocników
1
Gzikuu
17 sierpnia 2024, 23:35
Na plus pomeczowy wywiad Motaty o tym, że Milan musi grać twardziej a on sam będzie jezdzil po boisku na dupie. Dziś to potwierdził i nie jest to gadanie dla gadania. Hiszpan na temperament w przeciwieństwie do takiego Jovica.
6
DarthImpaler
17 sierpnia 2024, 23:34
A gdzie oceń drużynę Milanu za mecz z Torino? Chętnie porozdaję 1 połowie składu
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się