SCUDETTO


MERCATO LIVE 29.08: Oczekiwanie na przełom w negocjacjach Milanu z Romą [23:42]

29 sierpnia 2024, 10:34, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 29.08: Oczekiwanie na przełom w negocjacjach Milanu z Romą [23:42]

[10:35]: Czwartek będzie kolejnym dniem negocjacji między Romą a Milanem w sprawie wiązanej transakcji: Tammy AbrahamAlexis Saelemaekers. Giallorossi oczekują 10 mln euro w gotówce oraz transferu Saelemaekersa. Z kolei Rossoneri oferują 5 mln euro plus karta Belga. Dziś może nastąpić przełom w kwestii osiągnięcia porozumienia.

[12:25]: Komplikuje się sprawa transferu Ismaëla Bennacera do Al-Qadsiah. Saudyjski klub wyczerpał limit miejsc przeznaczonych dla obcokrajowców (osiem) i aktualnie nie może już inwestować w graczy spoza Arabii. Milan wierzył, że jeszcze jakiś inny saudyjski zespół może spróbować sprowadzić Bennacera, ale w tym momencie nie nadchodzą żadne takie sygnały. W tej sytuacji, Algierczyk może ostatecznie zostać w drużynie Rossonerich.

[12:48]: AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował o wypożyczeniu Nicolò Turco z Red Bull Salzburg. 20-latek zasili szeregi Milan Futuro.

[13:24]: Gianluca Di Marzio: Milan i Roma są coraz bliżej sfinalizowania transakcji obejmującej Tammy'ego Abrahama i Alexisa Saelemaekersa. Co więcej: Giallorossi mają nadzieję na pokonanie Milanu odnośnie pozyskania Manu Koné (Rossoneri muszą najpierw sprzedać Ismaëla Bennacera).

[14:23]: Korespondent Sky – Peppe Di Stefano – poinformował, że Ismaël Bennacer powrócił do treningów z drużyną. Co ciekawe mimo gorących negocjacji w kontekście transferu Saelemaekersa do Romy, Belg także trenuje z zespołem przed starciem z Lazio.

[18:24]: Roma chce za wszelką cenę pozyskać Manu Koné. Giallorossi rozmawiają z Borussią Mönchengladbach, która żąda ok. 20 mln euro. Roma uzyskała już zgodę samego zawodnika (pensja na poziomie 3 mln euro na sezon). Aby jednak sfinalizować transfer Koné, Roma musi sprzedać któregoś z graczy, a jest nim Tammy Abraham. Władze klubu ze stolicy Włoch liczą na uzyskanie 10 mln euro (oprócz karty Alexisa Saelemaekersa). Milan jednak chce zaoferować maksymalnie 7 mln euro, a oba kluby są o krok od znalezienia porozumienia.

[19:58]: Mimo zapowiedzi o kluczowych decyzjach w czwartek ws. transferu Abrahama do Milanu, Gianluca Di Marzio twierdzi, że dziś między klubami nie dojdzie do porozumienia.

[20:49]LGdS: Transfer Tammy'ego Abrahama zagrożony. Problemem duża pensja zawodnika. [KLIK!]

[21:12]: MilanNews potwierdza impas w negocjacjach Tammy AbrahamAlexis Saelemaekers. Wszystko rozstrzygnie się w piątek.

[23:42]: Ważny dzień w kontekście przełamania impasu w wymianie Abraham – Saelemaekers kończymy bez oficjalnego potwierdzenia zawarcia umowy, ale Matteo Moretto informuje, że relacje między klubami pod koniec dnia znacząco się poprawiły, co zwiastuje rychłe dopięcie transakcji. Negocjacje wkroczyły w finałową fazę i dobiegają końca.



128 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
nrt2
30 sierpnia 2024, 00:02
Fabrizio podaje, że będzie wypożyczenie Alexisa i Abraham
0
Grande
Grande
29 sierpnia 2024, 23:50
Ten nasz Gang Olsena sprowadza szrot i później muszą ratować się wypożyczeniami z opcjami wykupu, bo to gracze totalnie bez potencjału sprzedażowego.
1
Palpatine
Palpatine
29 sierpnia 2024, 23:34
Romano podał przed chwilą, że lada moment padnie here we go. Czyli Ejbraham w Milanie. Lepszy Abraham bez formy niż ten kurdupel z Serbii.
1
Voltrex
Voltrex
29 sierpnia 2024, 22:22
Geertruida za 25m w lipsku, a my z emersonem za 15m...
7
Semper Fideli
Semper Fideli
29 sierpnia 2024, 22:24
Weź nawet nie przypominają ile zapłacił Milan za tego grajka
1
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2024, 22:35
10 mln to dużo, ale raz, że Geertruida to kilka poziomów wyżej od spalonego w Totkach Royala, a dwa, że pewnie jeszcze w Lipsku będzie miał sporo niższą pensję niż nasz brazylijski magik.

W tym wypadku 10 mln różni dobry transfer i wzmocnienie zespołu od kolejnego flopa, z którym będziemy się bujać latami.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 22:36
6
cbvirus
29 sierpnia 2024, 23:31
Jaca23

Ważne, że w granicach 20 mln. Reszta jest nieistotna.
1
Paolo03
Paolo03
29 sierpnia 2024, 23:36
Ważne że Fonseca chciał tego gracza i dostał. Będzie potrafił go wykorzystać, prawda? Prawda tak?
1
Pablo78
Pablo78
29 sierpnia 2024, 22:02
Prędzej spojrzeć było na graczy typu zapata,kouame niż rzucać się na przereklamowanego Abrahama czyli Origi bis.
2
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2024, 21:45
Andrea Pirlo zwolniony z Sampdorii.
Ciekawe kto go przytuli.
0
Piotrek1899
29 sierpnia 2024, 21:52
Maldini ;)
6
mmielczar123
mmielczar123
29 sierpnia 2024, 21:20
Przydałby się ten Abraham, bo zawsze to lepsza opcja niż Jović, ale jeśli mamy oddać Saelemaekersa, dopłacić 10 mln euro i jeszcze umożliwić im ściągnięcie Kone, to ten deal nie brzmi już tak kolorowo
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 21:22
3
plone
plone
29 sierpnia 2024, 21:15
Jak wezmiemy Abrahama i jeszcze zapłacimy Romie żeby sprzatnela nam Kone sprzed nosa to bedzie cyrk na kolkach
1
Diavo
Diavo
29 sierpnia 2024, 20:49
A wiecie co jest najgorsze? W momencie gdy Milan był w kryzysie to Padre przeszedł na system 352 co poprawilo nasza grę I zamiast trzymać się tego i ściągać zawodników pod tą formację, to wrócił do swojego 4231 i teraz pokutujemy..
0
Oskyy
Oskyy
29 sierpnia 2024, 20:55
To chyba ja pamiętam to inaczej :D własnie przy 352 traciliśmy masę głupich bramek i panował straszny chaos. Już nie mówiąc o tym że Leao nie ma pojęcia jak grać bliżej środka
20
Daniel93
Daniel93
29 sierpnia 2024, 21:13
Ta i chyba przy 3 5 2 Calabria gdzies biegał w środku pomocy xDD

To był dopiero "hit".
4
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
29 sierpnia 2024, 23:25
https://www.youtube.com/watch?v=jTJI9fNudnQ
0
Paolo03
Paolo03
29 sierpnia 2024, 23:38
3 5 2 to była rozpacz, dobrze że szybko przeszlo
0
Diavo
Diavo
30 sierpnia 2024, 07:42
No to widocznie mam słaba pamięć, ale sam zamysł mógł zostać,w mojej wypowiedzi chodziło o to by szukać zawodników właśnie pod to ustawienie i dzięki temu nie było by tylu wynalazków w kadrze.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 sierpnia 2024, 20:40
Naprawdę w najczarniejszym koszmarze, albo nie, inaczej.. w najlepszym kabarecie takiego boskiego trio - Jovic, Abraham, Morata nie było, każdy ma braki i razem zamiast tworzyć kolektyw, tworzyć będą największy w historii futbolu zespół napastników którym coś nie wyszło i są z odzysku.. naprawdę wolałbym jednego porządnego napastnika za te 60 mln plus tego młodego co tam tak w prmice wymiata (zapomniałem nazwiska) i jechać na ryzyku na dwóch napastników niż na 3 miernotach.
5
LaMancha 98
29 sierpnia 2024, 21:00
Uwierz mi że każdy z zarządu też by tak wolał ale tak na prawdę nie ma i nie było kogo wsiąść (ogólnie od co najmniej kilku lat brak w piłce nowych pewnych 9 wartych tych 60 milionów)
Zobacz kogo mogliśmy teraz kupić za te kwoty 40-50 milionów: Zirkze, Gimenez, David, Sorloth, Dovbyk, Lukaku którego nikt tu nie chciał. Czy to są nazwiska które coś gwarantują? Ja szczerze wątpię i moim zdaniem Morata nie jest od nich słabszy a kosztował 13 a nie 40-50 milionów.
Obecnie na rynku jest może 4-5 w miarę młodych napastników którzy są pewni ale nikt nie jest w naszym zasięgu finansowym.
Ci gracze to Mbappe, Haaland, Osimhen, Lautaro plus doświadczeni Lewandowski i Kane. Niezli to jeszcze Nunez, Alvarez, Thuram, Vlahović, Watkins, Ramos.
A teraz zobacz ta listę i sprawdź kto był dostępny na rynku, podpowiem ci Nikt albo za minimum 100 baniek a to chyba oczywiste jest poza naszym zasięgiem finansowym
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
29 sierpnia 2024, 21:12
Zgadzam się że mało jest fajnych typowych 9tek, ale no bez przesady, coś tam było.
Pedro Neto do Chelsea choćby za 60 mln ileś tam...
Julián Alvarez ale no to już koszt z 80 baniek...
Nawet Lukaku dla mnie to byłby lepszy wybór niż cała ta trójka i tania opcja...
Coś by się tam znalazło jeszcze.
0
LaMancha 98
29 sierpnia 2024, 21:22
Pedro Neto to owszem fajny zawodnik ale tylko wtedy gdybyśmy sprzedali Leao i szukali dla niego zastępstwa ale napewno nie jest to środkowy napastnik (gość ma 173 cm wzrostu i uwaga w około 110 meczach w Premier league nie strzelił nawet 15 bramek także gdzie on tam miałby zostać naszym snajperem)
Co do Alvareza to wiadomo to byłby kozacki transfer ale wątpię żeby on chciał tu przejść (chciał grać pod Simeone i z tego co pamiętam dostał tam dużą pensje która napewno jest obecnie poza naszym zasięgiem bo jest dużo wyższa od Leao) kwotę odstępnego też wysoka raczej za duża dla nas ale to nawet nie byłby największy problem przy tym transferze
0
k__f__c
k__f__c
29 sierpnia 2024, 22:32
Skoro nas nie stać na napastnika to może mogliśmy jakiegoś wypożyczyć
0
Paolo03
Paolo03
29 sierpnia 2024, 23:40
Dobra 9 trzeba potrafic użyć.
Różnica jest też w sposobie gry.
Tacy gracze jak Zirkzee, Dovbyk to zupełnie inaczej grające 9

0
Mellion
29 sierpnia 2024, 20:23
Super, pozbyli się Pobegi i Adliego, teraz chcą też Snickersa, przez co Pulisic będzie musiał być przesunięty na PS i zostanie nam na 3 pozycje pomocników zaledwie 5 zawodników + Futuro. Wystarczy że wypadnie Bennacer i już będzie panika.

A oni jeszcze myślą, że Kone ma być sprowadzony tylko wtedy jeśli odejdzie Bennacer. Ci ludzie chyba serio nie wiedzą ile będzie kontuzji po drodze i jak wąską mamy kadrę. Mam nadzieję, że Zeroliego i spółkę nie zje trema, bo z takim zarządzaniem klubem oni na pewno będą musieli zagrać w tym sezonie więcej niż im się wydaje. Niby spoko, bo się ograją, ale z drugiej strony wygląda to jak zwykłe wrzucanie ich na głęboką wodę. Nie tak to powinno wyglądać.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 20:24
0
LaMancha 98
29 sierpnia 2024, 20:38
Na tym to polega nie da się zjeść ciastko i mieć ciastko.
Mamy 5 pomocników na 3 pozycje plus Zeroli i Liberali. Jeżeli przyjdzie jeszcze ktoś to Zeroli nawet nie powącha boiska a tak to może zagra z 10 meczy.
Ja liczę na przyjście Rabiota za darmo bo to byłaby dla nas okazja (wiem pensja, ale żaden zawodnik pierwszej 11 reprezentacji Francji nie będzie grał za 3 miliony i te 6 milionów poprostu trzeba zapłacić za takiego zawodnika, do tego ogranego w lidze i w kwiecie wieku)
Jeżeli przyjdzie ktoś taki to wtedy niech Zeroli gra sobie w Futuro ale jak miałaby przyjść jakaś zapchajdziura za Adliego i Pobege to już wolę zaryzykować i zagrać te 10 meczy w sezonie z udziałem młodego zerolego bo jak nie teraz to kiedy, on nie ma już 17 lat tylko piłkarsko powinien już być dojrzały
2
Paolo03
Paolo03
29 sierpnia 2024, 20:42
Będzie Zeroli i pewnie Vos jako te opcje rezerwowe. Ewentualnie na 10 Liberali.
Prawda, jeśli mamy grac trójka pomocników to trochę za mało.(Tijjani, Fofana, Benek, Loftus, Musah)
0
szymoninho19
29 sierpnia 2024, 20:09
jutro ostatni dzien okienka a my dalej nie wiemy kto bedzie grał na srodku obrony, pomoc wygląda tak sobie a atak miał być wzmocniony tak że w koncu bedze mial kto strzelać na zawolanie. Obecnie nie wiemy dalej nic, brakuje doświadczonego srodkowego obrońcy, dobrego pomocnika i napastnika który miał przyjsc i rotować z zastępcą Girouda. Jutro albo doświadoczymy mega intntensywnego dnia pod wzgledem transferów albo prześpimy caly dzien i nie przyjdzie nikt.
0
Zvonimir Boban
Zvonimir Boban
29 sierpnia 2024, 20:03
Jestem zaniepokojony. Od dwóch dni nie widzę w newsach stwierdzenia, że panuje optymizm w kwestii transferu.
W przypadku Fofany, Pavlovica czy Royala panował zawsze duży optymizm przy negocjacjach.
Martwi mnie to...
1
BoseSyrki
BoseSyrki
29 sierpnia 2024, 19:31
Benek w formie jest naszym najlepszym pomocnikiem. Co prawda warunków nie ma ale serce zostawia na boisku. Dałbym mu chwilę na powrót do formy a nie za wszelką cenę wypychał bo araby dają. To milan powinien dyktować warunki nie inaczej. Ibra moncada won szmaciarze
1
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2024, 19:24
Ponoć w dalszym ciągu jest brany Rabiot na poważnie, ale musimy się liczyć z konkurencją Barcelony. My oferujemy korzystniejszy kontrakt, co z jednej strony może być naszą siłą przeważającą, ale z drugiej strony będzie ogromnym obciążeniem dla budżetu. Umowa na 4 lata - 6 mln za sezon gry. Z pewnością za sam podpis też coś trzeba będzie zapłacić ,ale póki co, to media o tym milczą. Oczywiście ten ruch będzie brany pod uwagę tylko w przypadku odejścia Bennacera.
6 mln za sezon gry, i 4-letni kontrakt dla chłopa w okolicach 30-tki to spore ryzyko.
Przykładowo AS Roma dopina Kone, i oferuje mu 3 mln.
0
dan_acm
dan_acm
29 sierpnia 2024, 18:59
Czyli my bierzemy Abrahama bez formy i bogatej historii kontuzji a oni nam zgarniają Kone i nasza pomoc dalej nie wygląda tak solidnie jakbyśmy chcieli, bo Bennacer szuka formy przeplatając to rekonwalescencją. Moim zdaniem Kone bardzo by się przydał. W trakcie okienka było kilka ciekawszych opcji niż on ale na ten moment już niewiele ich zostało. Mam nadzieję, że jeśli trener zrezygnował z Pulisica na 10tce (na co wskazuje odejście Snikersa bo wtedy brakuje nam skrzydłowych) to trener zacznie grać 3 w pomocy a nie dalej brnięcie z RLC jako ofensywnym pomocnikiem. W trójce Kone by sie przydał i wtedy wcale nie mielibyśmy zbyt wielu pomocników
0
Vol'jin
29 sierpnia 2024, 19:11
i bogatej historii kontuzji

https://www.transfermarkt.pl/tammy-abraham/verletzungen/spieler/331726

xD ładnie to kłamać?
1
dan_acm
dan_acm
29 sierpnia 2024, 19:33
no dobra, źle wyraziłem to o co mi chodzi :)
Gość od czasu zerwania wiązadeł jest po prostu jedną wielką niewiadomą a i wcześniej nie był jakims bombardierem. Jedynie jego debiutancki sezon dał mu dwucyfrową liczbę goli w Serie A
0
Rysiu
Rysiu
29 sierpnia 2024, 17:51
Oby ten transfer Abrahama nie wypalił, bo to będzie następny Kalinic...
1
Grande
Grande
29 sierpnia 2024, 18:11
My mamy alergię w klubie na ściągnięcie dobrego napastnika czy o co chodzi?
4
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2024, 17:38
Z Koopmeinersem wzmocnienia Juve wyglądają jeszcze bardziej imponująco. Atalanta też się nie ociąga i wypożyczyła Kossounou z Leverkusen. Pewnie zrobili to z powodu kilku kontuzji środkowych obrońców. Napoli tymczasem potwierdziło transfer Lukaku. Bologna wykonała kilka ciekawych transferów i mimo odejścia 2 największych gwiazd nie wyglądają, jakby bardzo się osłabili. Ich największe osłabienie to odejście topowego trenera. Roma też wzmocniona, a nawet zaskakująco wzmocniona, bo spore środki zainwestowali. Wygląda to, jakby Friedkin zagrał vabanque.

To będzie ciekawy sezon.
4
dan_acm
dan_acm
29 sierpnia 2024, 18:55
Ogólnie rywale fajnie się wzmocnili. Juve bardzo ciekawych pomocników pościągało.
0
jasiom22
jasiom22
29 sierpnia 2024, 17:03
…i oby transfer Bennacera się nie powiódł, nie mam wątpliwosci że jeżeli zostanie to będzie odgrywał kluczową rolę jak już wizje Fonseci i zarządu się wypalą…. I bedzie trzeba ratowac sezon..
1
Qiub
Qiub
29 sierpnia 2024, 16:10
Trochę bawi mnie robienie z Fofany naszego zbawiciela w pomocy w komentarzach.
Przypominam, że Bakayoko w Monaco był jeszcze półkę wyżej (jak nie dwie), a ostatecznie był pomyłką transferową prawie wszędzie gdzie potem grał.
Niech najpierw Fofana zagra chociaż ze 2,3,4 mecze, i udowodni, że jest lepszy od Musahów czy innych Rubenów.
13
Ledux
Ledux
29 sierpnia 2024, 16:19
Akurat Bakayoko w Milanie po początkowych fatalnych meczach był świetny i fundamentalny wraz z Kessiem.
Oczywiście mówię tu o 1 pobycie w Milanie
9
przemek.kili
przemek.kili
29 sierpnia 2024, 16:52
Była taka chwila że Bakayoko był niszczycielski dla rywala.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 sierpnia 2024, 17:17
Liczy się formacja i sposób gry. Bakayoko sprawdzał się w klasycznej trójce w środku pola. Zaś jako ten defensywny pivot/dm w 1-4-2-3-1, gdzie trzeba szybciej myśleć już nie nadążał. Zresztą podobny przypadek był/jest z wpychaniem stereotypowego b2b od zdobywania przestrzeni czy transportu piłki jakim zawsze był RLC na 10, potem trzeba grać automatem pod wrzutki, bo brakuje kreatywności.
1
ACMichał83
ACMichał83
29 sierpnia 2024, 17:46
Mnie najbardziej bawi, że większość kibiców nie widziała nawet kilku pełnych występów Fofany i swoje oceny dokonują na podstawie statystyk i opinii ekspertów, czy fame'u jaki dany zawodnik posiada, ale jak ktoś jest łączony z Milanem, to nagle okazuje się, że wszyscy regularnie śledzili Monaco i wiedzą wszystko o Fofanie. Identycznie było rok temu. Nagle okazało się, że 90% kibiców Milanu regularnie śledziło poczynania Reijndersa i Okafora. Nigdy nie przestanie mnie to bawić :D
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
29 sierpnia 2024, 15:36
Odejście Benka tylko się przeciągnie w czasie, ale jak nie w to w okienko to w następne lub kolejne. A to on powinien być naszym pierwszym wyborem na pozycję numer 6, razem z Fofana i Power Rangers'em powinni tworzyć środek pola.
9
matten
matten
29 sierpnia 2024, 15:34
Podobno trener chciał pozostania Saelemaekersa, a teraz wypychają go trochę na siłę... dziwne to.
0
plotek
29 sierpnia 2024, 15:04
Wypchali Mojżesza (Adli) to chociaż będzie Abraham xD
4
Pavlović31
29 sierpnia 2024, 15:36
Stała praktyka. Nawet za Mesjasza Juniora do klubu przybyła Mesjasz Małgorzata :)
2
ForzaLisek
29 sierpnia 2024, 15:00
5,5mln doplaty do Abrahama wg.Moretto
0
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2024, 15:39
Całkiem niezły deal patrząc na to, że pozbywamy się skrzydłowego, który nie robi liczb, za którego nikt nie chce dać nawet 10 mln.

Ciekawe tylko jaką pensję dostanie Abraham.
3
nokoments
nokoments
29 sierpnia 2024, 14:56
Ale sztynks z tym Bennacerem, wypychają go całe mercato, a teraz się okazuje, że jednak zostaje. Ciekawe jaką motywację do pracy będzie miał po tym wszystkim w trakcie sezonu, oby nie taką jak Krunic po tym jak się dowiedział, że nie dostanie nowego kontraktu.
7
Gol
Gol
29 sierpnia 2024, 15:00
Kto niby Bennacera wypychał całe okienko i w jaki niby sposób?
Od początku meracto mówiło się że sam zawodnik jest zainteresowany odejściem do Arabii Saudyjskiej ale tylko jeżeli Milan otrzyma konkretną propozycję.
Taka się nie pojawiła więc zawodnik zostaje, a Kone który miał być kupiony na jego miejsce nie przychodzi.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 15:01
2
wielki prostownik
wielki prostownik
29 sierpnia 2024, 15:02
To zależy czy jest profesjonalistą czy nie. Jeśli tak to będzie pracował normalnie bo do tego zobowiązuje go kontrakt i rozwój własnej kariery. Jak będzie olewał to dobrego kontraktu nigdzie nie dostanie.
2
Bufor85
Bufor85
29 sierpnia 2024, 15:04
Dobre spostrzeżenie, bo sądzę, że po tym wszystkim właśnie Beny taki będzie...ot taki od niechcenia, tu gdzieś pogra, tam gdzieś skręci kostkę i tak do kolejnego mercato.
2
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 15:06
Gol, proszę nie manipuluj.
https://www.acmilan.com.pl/news/41621/agent_bennacera_na_arabie_przyjdzie_czas

Milan wypychał go, bo liczył na lukratywną ofertę z Arabii. Na tyle, że nawet puścili plotki o możliwości kupna poniżej klauzuli.

Nokoments - Niefajnie się obeszli z Rade, to fakt. Bennacer jednak ma wysoki kontrakt i w sumie żadnych przesłanek by go podwyższać póki co.
2
Gol
Gol
29 sierpnia 2024, 16:01
Trefniś - Nie manipuluj, proszę.
Pytanie było "Kto niby Bennacera wypychał całe okienko i w jaki niby sposób?"

Wypowiedź agenta z maja średnio mnie interesuje w kontekście ofert i ich rozpatrywania w lipcu i sierpniu, ponad 3 miesiące po tej wypowiedzi, dużo się może zmienić chyba nie trzeba tutaj przypominać sytuacji z Kessim.

https://www.acmilan.com.pl/news/41939/tuttosport_bennacer_ocenia_oferte_z_arabii_saudyjskiej_50_milionow_euro_dla_milanu

Wypychany to jest Origi, Ballo-Toure, Adli czy Pobega którzy nawet na mecz nie dostawali powołania czy nie trenują z pierwsza drużyną i byli odsyłani do rezerw, a nie Bennacer, on to conajwyżej mógł odejść.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 16:05
1
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 16:23
Haha. Napisałeś "Od początku meracto mówiło się że sam zawodnik jest zainteresowan" co nie jest prawdą. Teraz odwracasz kota ogonem.
Po komentarzach widać, że żyjemy w kraju Stonóg. Coś pasuje do narracji, więc musi być prawdą xD
1
Gol
Gol
29 sierpnia 2024, 16:25
Haha wysłałem Ci linka do artykułu z 30 czerwca który o tym mówi.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 16:25
1
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 17:10
Czyli plotki ponad zweryfikowane wypowiedzi.
Kraj Stonóg, masakra jakaś.
0
Gol
Gol
29 sierpnia 2024, 17:51
Polecam zapoznanie się ze zdaniem które cytowałeś bo chyba masz problem z czytania ze zrozumieniu, zresztą akurat w Twoim przypadku to kolejny przypadek więc w szoku nie jestem, termin "wypychanie z klubu" też ma jakieś przyjęte znaczenie i nadal mimo napisania trzech komentarzy nie napisałeś w jaki sposób niby to Milan tego Bennacera z tego klubu chciał wypchnąć poza napisaniem coś że klub plotkę sprzedał (xD) do prasy bo liczył na dobrą ofertę za niego.

Coś o kraju Stonog mówi gość który najpierw nie słusznie zarzucił komuś manipulacje, potem pisanie nie prawdy i odwracania kota ogonem , równocześnie pisząc coś o tym że Milan specjalnie plotke sprzedał oczywiście na podstawie rzetelnych informacji "zaufaj mi stary", jeszcze pisze coś że "pasuje do narracji więc musi się zgadzać".
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 17:53
1
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 18:00
To co ja pisałem, to moje osobiste przemyślenia na temat tego co się działo. Nie wiem czy tak jest naprawdę. Ale wiem że to co ty piszesz nie jest bardziej prawdziwe.

A generalnie to poddaje się. Bez kitu, nie da się z tobą wygrać :) nawet jak ci się poda źródło na tacy że coś źle napisałeś xD
Nikt nie umie czytać ze zrozumieniem, tylko ty.
1
Gol
Gol
29 sierpnia 2024, 19:05
Straszna megalomania od Ciebie bije.
Nie potrafisz się przyznać do błędu, brniesz w swoją wizję, teraz twierdzisz, że Twoje przemyślenia, są tak samo rzetelne jak artykuły z Tuttosport, właściwie w dyskusji próbujesz zarzucić drugiej osobie wszystko to, co sam zrobiłeś, no i przyłapany generalizujesz.

Ja nic źle nie napisałem, przestań manipulować bo już dostałeś artykuł który wprost potwierdza to co napisałem, tak, od początku mercato mówiło się że sam zawodnik jest zainteresowany odejściem do Arabii Saudyjskiej i tak się mówiło, podobne pisały inne gazety - w maju LGDS, w sierpniu Calciomercato itd. twierdząc np. że Bennacer wie, że wraz z przyjściem Fofany i mocnym stawianiem na Reijndersa i Musaha, może wypaść z podstawowej jedenastki i przestać być pierwszym wyborem. Wypowiedź agenta z maja, może być nieaktualna bo w międzyczasie do Milanu trafili nowi zawodnicy i Bennacer sam mógł zmienić zdanie skoro dotarło do niego że może nie być podstawowym wyborem na kolejny sezon, ba nawet nowy trener mógł podjąć taką decyzję, a ten zdecydował, że po roku na ławce pewnie dostanie mniej lukratywny kontrakt niż obecnie np. takie są moje przemyślenia na ten temat biorąc pod uwagę liczne plotki o możliwym odejściu.

Przy tym Bennacera nikt z Milanu nie wypychał, nikt go nie wysłał do rezerw, nikt go nie odesłał na trybuny, cały czas był częścią drużyny i nie da się twierdzić, że on z Milanu był wypychany zestawiając to nawet z zawodnikami których faktycznie pozbyć się za wszelką cenę chcieliśmy. Wiele razy zapytałem w jaki sposób on był wypchany i do tej pory nie przedstawiłeś żadnego argumentu. Nawet jednego. Bo zwyczajnie tak nie było. Klub stwierdził, że Bennacer może odejść jeżeli będzie za niego dobra oferta i znalazł sobie zastępstwo, skoro został to będzie rywalizował o skład to sprawa jest nieaktualna, zastępstwo niepotrzebne, tyle.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2024, 19:38
Trefniś nie graj szefa
3
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 19:41
Mówiłem że wygrałeś. Nie męcz już ludzi.

I poczytaj sobie o teorii lustra.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
29 sierpnia 2024, 14:46
Abrahamie, zabij swojego syna, Izzaka!
2
RnteAebic
RnteAebic
29 sierpnia 2024, 14:44
Są to jaja, nasi zawodnicy trenują
1
biedrus
biedrus
29 sierpnia 2024, 14:42
Manu Kone właśnie dostał pierwsze powołanie do reprezentacji
1
ósmy
ósmy
29 sierpnia 2024, 15:31
W miejsce Rabiota:)
0
Diavo
Diavo
29 sierpnia 2024, 14:38
Trenujemy czy nie? Dzisiaj nie
Trenerze ,a dzisiaj? Dzisiaj też nie
Trenerze,a jutro? Jutro też nie
Dwa dni przed meczem ,chłopaki chodźcie na trening!
Dlaczego Bennacer i Alexis nie wystąpili w meczu z Lazio panie Fonseca? Nie byli gotowi..
5
Gzikuu
29 sierpnia 2024, 13:38
Nagroda transferowego fair play coraz bliżej. Bierzemy od Romy bezużytecznego dla nich Abrahama, żeby sfinansować im Kone.
4
Kaka821
Kaka821
29 sierpnia 2024, 13:43
Może dla nich bezużyteczny a tutaj zrobi robotę. Czas pokaze
7
adamos
adamos
29 sierpnia 2024, 14:02
Mi w FM co meczyk bramki siekał i był bestią w powietrzu. Więc miejmy nadzieje, że Zlatan tez się na tym wzorował :-) i tak będzie w rzeczywistości.
1
ForzaLisek
29 sierpnia 2024, 14:21
to prawda w FM Abragam to potwór był
0
Rossu
29 sierpnia 2024, 13:29
Ja tylko napiszę, że brawo zarząd, brawo Furlani, brawo Cardinale, brawo Moncada, brawo Piotrek1899, brawo, brawo! Róbcie tak dalej, dobry przekaz leci. Idziemy po Scudetto.
Brawo, brawo, braaaaawooooooo.

Ucz się, Maldini, słabeuszu zbolały i przebrzydły!
22
Piotrek1899
29 sierpnia 2024, 13:55
Dzięki. Jak już niedawno pisałem, zaczynasz czaić bazę;)
I zapytaj Maldiniego, czy nie chciałby do nowego klubu napadziora. Origi się zwie ;p A nie, czekaj....
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 13:57
2
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
29 sierpnia 2024, 14:39
Ja tylko napisze : " Pavlović to drewno" po ogłoszeniu transferu xd jedziesz dalej hejterze, już niedługo będziesz pisał o " zamykaniu mordy" jak na każdego hejterka na tej stronie przystało...
1
Rossu
29 sierpnia 2024, 15:22
Łowco Dzbanów

Po pierwsze - proszę, znajdź mój komentarz, w którym napisałem, że Pavlović to drewno. Jeśli znajdziesz, to płacę 200 zł na wybrany przez Ciebie cel charytatywny.
Jeśli nie znajdziesz, to Ty płacisz 200 zł na wybrany przeze mnie cel charytatywny. Ale wydaje mi się, że nie pójdziesz na taki układ, bo nie masz honoru przyznać się do błędu. Wymyślasz niestworzone bzdury, obrzydliwie manipulujesz, albo nieudolnie trollujesz.

Po drugie - idź do lekarza psychiatry, zdiagnozuje u Ciebie dziwną przypadłość kłamania i manipulowania.

Po trzecie - zazdroszczę wyników Milanu w Twoim wyimaginowanym świecie, pewnie rozgromiliśmy Parmę i Torino.

Po czwarte - jesteś podręcznikowym przykładem hipokryzji. Płaczesz do wszystkich, którzy mają swoje zdanie i nazywasz ich hejterami, a sam sobie pozwalasz na obrażanie i negowanie innych.

10
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2024, 15:25
Piotrek1899, LowcaDzbanow
Nie trzeba pisać o żadnym "zamykaniu mordy", bo póki co dwa mecze ligowe pięknie je wam zamknęły. Chociaż na chwilę schowaliście się do nory.

Jedynymi hejterami na tej stronie jesteście wy, którzy hejtujecie osoby, które mają inne zdanie.
15
Rafał0209
Rafał0209
29 sierpnia 2024, 15:47
Łowca a gdzieś Ty był zaraz po dwóch wpadkach zespołu, internet Ci odcięło, co z Ciebie za kibic kiedy wpadki zespołu z uśmiechem usprawiedliwiasz, to tak Ci zależy na dobru zespołu, że chwalisz każde działanie zarządu kiedy dają Dupxd. pytam się gdzie jest DP? gdzie jest 10? gdzie jest konkretny napastnik, gdzie jest trener który miałby bić się o mistrzostwo. udajesz optymistę a wyglądasz na Interiste w przebraniu, bo wiesz ich również cieszy nasz postawa na boisku, nasz wybór trenera jak i mercato z wisienką Emersonem na obronie. i na koniec Hejter krytykuje wszystko również kiedy idzie dobrze, widzi słabe strony, nie przypominam sobie by kiedykolwiek była na tej stronie nagonka na gracza dyrektora czy trenera kiedy zespół wyglądał dobrze.
10
MagicMilan83
MagicMilan83
29 sierpnia 2024, 15:59
Piotrek
Po raz kolejny napisze, czy myslisz ze Maldini by tak sobie sciagnal Origiego sam, i podpisal z nim kontrakt bez wczesniejszej rozmowy z tegimi glowami jak Gazidis czy Furlani? Placzesz o goscia ktory mial byc “back up’em” Giroud. Nie zaplacilismy za belga nawet centa, a kontrakt zazwyczaj tacy dostaja wyzszy. To co robi RedBird to typowe obnizanie poziomu druzyny a nie jej wzmacnianie. Napiszesz ze Pulisic, Rejinders czy teraz Fofane kupili? Tylko jak narazie dwoch pierwszych nic jeszcze nie wygrali milanowi a trzeci moze sie okazac takim samym flopem jak Musah czy Chukwueze…
6
patoo_07
patoo_07
29 sierpnia 2024, 13:14
Wiara w 4-3-3 z Fofaną, Benkiem i Rijndersem wciąż we mnie żywa.
9
ceran1899
ceran1899
29 sierpnia 2024, 13:27
A nasz Zizou, Loftus -Cheek to co?
0
luba17
luba17
29 sierpnia 2024, 13:31
Ok ale jak widzisz te "trzy" ułożone? W lini czy:
------Pidżami------
----FF--- Isma.....

czy
-Pidżami---Isma---
-----------FF------
0
MontoPronto
MontoPronto
29 sierpnia 2024, 13:41
@luba17
-Pidżami---Isma--FF-
1
_PAOLO_
_PAOLO_
29 sierpnia 2024, 12:50
Czyli pomoc zostaje tak jak jest. Pięknie by było jakby Bennacer wrócił do formy i się nie łamał. Wtedy grałby jako pivot, a Tijjani mógłby na "10", ale pewnie Fonseca tak tego nie widzi (w sumie tak jak Pioli). No ale to i tak najpierw Bennacer musiałby być w formie. Inna sprawa, że nikt w sumie w formie nie jest ;)
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 12:59
5
RockStar
29 sierpnia 2024, 12:45
Bennacer 50mln
Thiaw 40mln
Leao 175mln

Najlepsze transfery Milanu w historii... które nigdy się nie wydarzyły
11
palonettoACM
29 sierpnia 2024, 12:54
Piątek 70 mln
36
tommyb1
tommyb1
29 sierpnia 2024, 14:15
Palonetto tylko, że Pan Pistolecik obtrąbił to sam :)
0
MilanHomer
MilanHomer
29 sierpnia 2024, 23:19
Theo za 60 mln
Donnarumma (ten dla beki) wg kibiców 120 mln, w rzeczywistości 20 mln + Areola
0
Mellion
29 sierpnia 2024, 12:44
Uff!
0
Qiub
Qiub
29 sierpnia 2024, 12:43
Ciekawe co z pensją Ambrahama, bo o ile sie nie mylę to jego pensja z Romy byłaby 4 najwyższą u nas. Jak na rezerwowego napastnika to trochę dużo xD
1
wielki prostownik
wielki prostownik
29 sierpnia 2024, 13:09
Jakoś płacenie jednej z najwyższych pensji w drużynie Origiemu nie przeszkadza więc czemu miałby to być problem u Abrahama?
3
patoo_07
patoo_07
29 sierpnia 2024, 13:13
Z tego co wyczytałem, jest gotowy na obniżkę pensji.
0
Pavlović31
29 sierpnia 2024, 12:39
Ależ ten zarząd uprawia kombinacje alpejskie. Tzw. fikołki logiczne.
6
Tanger
Tanger
29 sierpnia 2024, 13:59
O jaki uroczy awatar :)
0
Pavlović31
29 sierpnia 2024, 15:26
Miałem dać jeszcze czapkę błazna ale już nie było miejsca :) choć Nikola Karczewska była bardziej urocza :D
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 15:27
0
Jaca23
Jaca23
29 sierpnia 2024, 12:33
A tego Vosa to się nie da wziąć za 0 euro + 50% od kolejnej sprzedaży? ;)

Al-Qadsiah zawsze może któregoś z obcokrajowców sprzedać, żeby zrobić miejsce dla Bennacera.

Lepszy Abraham jako zmiennik Moraty niż bezużyteczny skrzydłowy Saelemaekers, który nie robi żadnych liczb. Jeszcze Fonseca mu wymyśli kolejną pozycję po lewej obronie.
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 12:36
0
adamos
adamos
29 sierpnia 2024, 12:57
takie rzeczy tylko z Milanem za wszystkie interesy z innymi klubami za transfery się płaci :-)
0
Rafał0209
Rafał0209
29 sierpnia 2024, 12:26
A gdzie ten konkretny napastnik za Giroud na lata, gdzie ten DP którego tak nam potrzeba, gdzie ta słynna 10 no i gdzie ten trener co miał zastąpić łysego który zajął tylko 2 miejsce w lidze i miał rzucić wyzwanie Interowi. xd. Ibra masz racje powstrzymuj Cardinale z pieniędzmi bo tyle wzmocnień że aż szkoda gwiazd sadzać na ławce xd
7
milan2002
milan2002
29 sierpnia 2024, 11:58
Zerknąłem na transfermarkt i Tammy Abraham wyceniany jest na 30mln, natomiast Alexis na 12mln. Jeżeli Roma chce Belga + 10mln to nie ma zbytnio nad czym się zastanawiać. Za chwilę okienko się zamknie i tyle będzie.
0
spread
spread
29 sierpnia 2024, 12:08
A chiesa na transfermarkcie jest wyceniany na 35, a sprzedadzą go prawdopodobnie za mniej niż 15, to żaden wyznacznik.
17
luba17
luba17
29 sierpnia 2024, 12:30
Problem z Chiesa polega na tym że Juve chce go koniecznie wypchnąć, tak jak chciało Szczęsnego sprzedać, a Roma jakoś szczególnie nie chce sie pozbywać Tammiego
0
Rafał0209
Rafał0209
29 sierpnia 2024, 12:33
Pewnie że żaden wyznacznik, my damy Alexisa plus 10 mln, a za rok wypożyczymy Abrahama za 100 zł z opcją wykupu za 5 mln:) a na transfermartkt dalej będzie pisać plus 20mln. nasz zarząd się zna, transfermarkt to sobie może wyceniać.
0
Orzelek79
Orzelek79
29 sierpnia 2024, 12:42
Roma nie chce sprzedać Anglika?!
Kupili Dovbyka i Lukaku to po co im jeszcze Abraham?
Chyba że Roma Rossiego gra 2 napastnikami, już nie pamiętam.
0
luba17
luba17
29 sierpnia 2024, 13:05
Przecież Lukaku jest w Napoli...
2
Diavo
Diavo
29 sierpnia 2024, 11:52
Trzeba dać mu szanse , chlopak z rocznika 97 w sezonie 21/22 oraz 22/23 grał dobrze, a kazdy wie że dużo zależy od tego jak gra drużyna i kto ją prowadzi ;)
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 11:53
0
Zielony2009
Zielony2009
29 sierpnia 2024, 11:48
Od siebie dodam tylko, że tą perpektywicznością Abrahama może nie być tak źle.

Chciałem bowiem zwrócić uwagę, iż jest on Anglikiem, a oni często zostają bardzo przepłacani. W mojej ocenie nawet jeżeli Abraham zaliczy bardzo słaby sezon tzn. okraszony kontuzjami i jedynie 3-4 golami, to i tak jakiś jeleń z Anglii zapłaci za niego 10-15 baniek, nawet z Championship.

Oczywiście nie zwróci nam to całej kwoty transferu, ale zmierzam do tego, że Abraham daje nam większe prawdopodobieństwo na ewentualny zwrot umoczonych środków niż inne transfery, kiedy to często jedyną korzyścią jest pozbycie się gracza i jego zejście z pensji, bez większych nadziei na zwrot wkładu (przykłady można mnożyć).

Powyższe nie oznacza, że jestem zwolennikiem tego transferu, zwłaszcza za Snieckersa, który byłby fajnym uzupełnieniem składu. Jak już mamy tego Jovica i Okafora to trudno, trzeba było kupić kogoś lepszego zamiast Moraty, i nieprzedłużac Jocvia, a nie szukać teraz na pałę byle czego, byle ogłosić transfer i zrobić szum. Już pomijam, że takie ruchy powinny być analizowane w maju i przeprowadzone w czerwcu/lipcu, a nie dopiero po dwóch rozegranych kolejkach.

Korporacja za miliardy a tryb pracy jak w firmie remontowej Pana Zbyszka z Kolonii Bydlęcin.
5
Pawlju92
Pawlju92
29 sierpnia 2024, 11:30
Na prawdę nie było nic lepszego na rynku ? Za Morate ile było 15 mln ? Abraham, licząc po kursach Milanu (tzn kupujmy za drogo, sprzedawajmy za czapkę gruszek), jeśli przyjdzie w takiej formule to kolejne 15 ~25 mln. Zakładając że wydamy na dwóch napastników 30~40mln, którzy nie są ani młodzi, ani perspektywiczni, ani nie zapewniając nic ekstra, czy na prawdę za te pieniądze nie można było wyciągnąć nikogo lepszego ? Nie chcę słuchać, że trener ich chciał, bo jak widać Fonseca chce Snikersa, ale zarząd go nie chce.
1
cbvirus
29 sierpnia 2024, 11:24
Po co nam ten ananas Abraham? Betonujemy w ten sposób nasz atak, bo będzie Morata i on na wysokich kontraktach i nikt przez najbliższe lata tu nie przyjdzie do ataku.
0
Palpatine
Palpatine
29 sierpnia 2024, 11:04
https://i.imgur.com/a7sYLMk_d.webp?maxwidth=760&fidelity=grand

Już niedługo wielka trójca będzie w komplecie. Czy to nie piękne? :’)

Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 11:05
0
lyndonmilan
lyndonmilan
29 sierpnia 2024, 11:03
Dać 2.5 mln w bonusach jesli Abraham strzeli 10 golf i jest deal , wydaje mi sie ze nie strzeli
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 11:03
0
mmielczar123
mmielczar123
29 sierpnia 2024, 11:03
-Przedłużasz kontrakt z Joviciem
-Dajesz mu numer 9
-Po jednym słabym meczu jednak chcesz się go pozbyć
-Na ostatnią chwilę szukasz napastnika
-Jović nie chce odejść, więc poświęcasz skrzydłowego, żeby zrobić miejsce w kadrze
-Bredzisz, że od początku celem było sprowadzenie nowego napastnika (soon)

Wszyscy wiedzieli, że Jović nadaje się co najwyżej do wejścia na ostatnie 15-20 minut, a z Okafora jest taki środkowy napastnik, jak z RLC 10tka. Wszyscy, tylko nie ludzie odpowiedzialni za budowę tego zespołu. Całe szczęście, że Morata teraz nabawił się tego lekkiego urazu i jest jeszcze czas na zakup nowej 9tki. Gdyby Hiszpan nie doznał tej kontuzji, to ci geniusze nie zorientowaliby się, że potrzebujemy jeszcze jednego napastnika. Teraz wyobraźcie sobie, że Morata wypada na kilka miesięcy chwilę po zamknięciu okna transferowego i od września do stycznia musimy dyskutować, czy lepszy jest Jović, Okafor, czy może najlepiej ratować sezon 16-letnim Camardą. Totalny chaos zrobił się w tym klubie i chyba nikt nad tym nie panuje.
20
Paolo03
Paolo03
29 sierpnia 2024, 11:31
Wszyscy tez pewnie wolą oglądać w pierwszym zespole Camarde który miałby problemy ale przynajmniej pobiegałby niż Jovicia który ma sęki w nogach.
6
savicevic88
29 sierpnia 2024, 11:43
Jovič poza jednym sezonem w Eintrachcie nie pokazał nic.
Leci na "wonder-sezonie" jak Krzysiu Piątek.

W duecie jeszcze się jakoś Luka odnajduje, sam jako 9 jest tragiczny i irytujący.
2
Alessio_re6
29 sierpnia 2024, 12:13
Przecież Abraham był łączony z Milanem od transferu Moraty, jako backup Alvaro o podobnej charakterystyce. Teraz po zamknięciu transferów podstawowych, skupiliśmy się na odejściach i wracamy do tematu zmienników - Abraham czy Kone.
0
Kaka821
Kaka821
29 sierpnia 2024, 11:00
Abraham to wielki napastnik i się przyda, ale mnie to bardziej interesuje czy nasz trener zarządził w tym tygodniu podwójne sesje treningowe z taktyki i gry w obronie dla całej drużyny.
0
Daniel93
Daniel93
29 sierpnia 2024, 10:48
Kpina i zenada z tym Abrahamem.

Tak marząc trochę to ciekawe czy Napoli i Osi zgodziliby się na rozmowy z nami o zawodniku. Cos nie widać zainteresowania Victorem.. agent juz chyba w mediach budował nawet grunt żeby się pogodzić z obecnym klubem xd
2
Trefniś
Trefniś
29 sierpnia 2024, 10:56
Czemu? Całkiem logiczny transfer według mnie.
2
taurus_95
taurus_95
29 sierpnia 2024, 10:39
Nasi lekarze już się go nie mogą doczekać w gabinetach.
1
bawolejaja
bawolejaja
29 sierpnia 2024, 10:52
Dajcie już spokój z tym mitem szklanki apropo Tammyego. Dopóki nie wypadł przez więzadła, to jego historia kontuzji jest dość uboga.
Jeśli uda się go odbudować to uważam, że pozyskamy kawał dobrego napastnika, który może powalczyć z Moratą jak równy z równym o pierwszą jedenastkę.
Chłop w sezonie 21/22 dla Romy nastukał prawie 30 goli.
5
hyrus13
hyrus13
29 sierpnia 2024, 10:58
Albo mu strzelą w drugim kolanie.
1
MontoPronto
MontoPronto
29 sierpnia 2024, 11:01
@bawolejaja może źle patrze ale jak dla mnie to strzelil 19 a nie prawie 30
0
palonettoACM
29 sierpnia 2024, 11:08
@MontoPronto

Dokładnie 27 strzelił we wszystkich rozgrywkach. Grał jeszcze w pasztetówce, strzelając 1/3 z tego dorobku drużynom pokroju CSKA Sofia i Zorya Ługańsk.

Przychodzi do nas prawdziwy zwycięzca, bo nie tylko LKE z Romą wygrał, ale także LM z Chelsea. ;)
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 11:10
0
Palpatine
Palpatine
29 sierpnia 2024, 11:08
To źle patrzysz MontoPronto. Dokładnie strzelił w tym sezonie 27 goli.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
29 sierpnia 2024, 11:09
Żeby was pogodzić to w sezonie 21/22 strzelił w sumie dla Romy 27 bramek i miał 5 asyst - 17 bramek było w lidze, 9 w Konferencji i 1 w Pucharze Włoch

Gorzej niestety wypada w 22/23, gdzie było tylko 9 bramek w sumie na 3186 minut (i 7 asyst).

@up @up
Za długo sprawdzałem :)
Edytowano dnia: 29 sierpnia 2024, 11:10
1
_GAHU_
29 sierpnia 2024, 11:28
Myślę że chodziło mu nie tylko ligę włoską.
21/22: W serie A 17 goli, w pucharze Włoch 1 a w lidze konferencji 9.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
29 sierpnia 2024, 11:48
Tak strzelił 27 goli ale z tego 17 w lidze, 9 w LK i 1 w PW.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się