SCUDETTO


OFICJALNIE: Mecz Bologna – Milan przełożony na inny termin

25 października 2024, 09:58, Redakcja Aktualności
OFICJALNIE: Mecz Bologna – Milan przełożony na inny termin

Komunikat Lega Serie A: Zarząd ligi podjął decyzję, że mecz Bologna – Milan (zaplanowany pierwotnie na sobotę 26 października, godz. 18:00) zostanie rozegrany w innym terminie. Powodem takiej decyzji są złe warunki pogodowe w Emilia-Romania. Teraz głównym problemem pozostaje wybór nowego terminu (pierwsze dostępne są dopiero w 2025 roku).

Zapis relacji:

Rywalizacja Bologna – Milan, zaplanowana na sobotę 26 października o godzinie 18:00 na Stadio Renato Dall'Ara, może nie zostać rozegrana ze względu na ostrzeżenia pogodowe. Ostateczna decyzja zostanie podjęta dzisiaj, po zakończeniu spotkania pomiędzy prefektem a burmistrzem Bolonii. Lega Serie A nie podjęła jeszcze decyzji o przełożeniu meczu i nalega, aby rozegrano go przy pustych trybunach lub na neutralnym boisku. Przez cały weekend w Emilia-Romania spodziewane są opady deszczu z możliwymi burzami.

[AKTUALIZACJA]: Gdzie zostanie rozegrany mecz Bologna – Milan? Opcje są różne: w tej chwili nadal istnieje możliwość, że spotkanie odbędzie się na Stadio Renato Dall'Ara, ale przy braku publiczności. Drugi scenariusz zakłada rozegranie konfrontacji na neutralnym boisku, również bez udziału widzów. Wczoraj dużo mówiło się o Stadio Giuseppe Sinigaglia w Como, ale dziś pojawiła się opcja Stadio Carlo Castellani w Empoli. W międzyczasie zwołano zarząd Lega Serie A, który omówi kwestię jutrzejszego pojedynku Bologna – Milan.

[AKTUALIZACJA 2]: Sky: Zakończyło się spotkanie burmistrza Bolonii, Matteo Lepore, z prefektem w sprawie ewentualnego przełożenia meczu Bologna – Milan. Stadio Renato Dall'Ara pozostanie zamknięte, zgodnie z rozporządzeniem burmistrza. Nie jest również możliwe przesunięcie sił porządkowych, które walczą z efektami złej pogody, do obsługi wokół stadionu. W związku z tym wykluczono możliwość zorganizowania rywalizacji przy braku publiczności. Teraz piłka jest po stronie Lega Serie A, która rozpatruje rozegranie meczu Bologna – Milan w Como lub Empoli.

[AKTUALIZACJA 3]: Konferencja prasowa Paulo Fonseki została odwołana. Klub czeka na informację, czy i gdzie zostanie rozegrany mecz Bologna – Milan.

[AKTUALIZACJA 4]: Powróciła hipoteza o przełożeniu spotkania – informuje MilanNews. Aktualnie trwa walka z czasem, ponieważ kluby powinny mieć odpowiednią ilość czasu na zorganizowanie wyjazdu (a na trochę ponad 24 godziny przed meczem nie wiedzą, czy i gdzie zostanie rozegrany). Trwa oczekiwanie na oficjalny komunikat.



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ALBERTBARTOSZ
ALBERTBARTOSZ
27 października 2024, 18:34
A czy mecz może być przełożony, na ten sam termin? Jak przełożony, to reszta jest niepotrzebnym szumem
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 października 2024, 19:19
Mecz został przełożony z powodu skutków ulewnych deszczy, nie z powodu przewidywanych lub zapowiadanych opadów deszczu a to, że dziś w Bolonii nie padało nie oznacza że region nie boryka się ze skutkami ulewnych deszczy które miały miejsce wcześniej. Nie wiem co tak trudno zrozumieć??? Szczególnie to dziwne biorąc pod uwagę, że całkiem niedawno w Polsce też mieliśmy ten problem, wiele miejscowości borykało się z tym problemem i to, że przestało padać nie oznacza, że deszcz który spadł wcześniej z dnia na dzień nie przestaje być problemem. Przyczyna-->skutek... Przyczyna to jest powód przez który coś zrobiliśmy, a skutek to konsekwencje które pojawiają się po zrobieniu jakiejś rzeczy.
6
Szymson
26 października 2024, 21:23
Czasami tutaj trzeba tłumaczyć wszystko jak dziecku :)
2
Vol'jin
27 października 2024, 14:06
Tylko w tym samym czasie trwają inne imprezy masowe które trzeba też obsłużyć jakieś moto show etc

a na mecz piłkarski nagle ludzi nie ma?
8
milan2002
milan2002
27 października 2024, 21:42
Przecież przyczyną przełożenia została jasno napisana:
"Powodem takiej decyzji są złe warunki pogodowe w Emilia-Romania"

A czy tam padało w ogóle? Wygląda na to, że nie.
1
Kuszu
Kuszu
26 października 2024, 16:44
Nawet kropli deszczu w Bolonii nie ma jeszcze xD
(chyba, że jeszcze stadionu nie ogarnęli, po weekendzie)
Edytowano dnia: 26 października 2024, 16:45
2
Von Strauss
26 października 2024, 08:57
Jakby burmistrz Mediolanu był lepszy to by mogło to wyglądać tak:
Sala: Zarządzam przełożenie meczu z Napoli aż wrócę z Radomia.
Lega: A kiedy Pan wróci z Radomia?
Sala: Na razie się nie wybieram.
6
milan2002
milan2002
26 października 2024, 08:50
Anulowali mecz z powodu warunków pogodowych a jak sprawdzam prognozę pogody dla Bolonii to nawet deszczu nie widać. Ciekawa sprawa.
4
sKUBAniec
sKUBAniec
26 października 2024, 10:20
Niestety to pokazuje, czym są dzisiejsze prognozy.
2
Pavlović31
Pavlović31
26 października 2024, 11:04
Ja się nauczyłem żeby w ogóle nie ufać prognozom pogody. Każdy c..iul na swój strój.
0
Misiak
Misiak
26 października 2024, 07:24
Może wyjdzie na dobre mieliby trochę zapchany grafik a tak dychną, odświeża głowę może
0
skoropian
skoropian
25 października 2024, 20:00
Milan powinien przełożyć mecz z Napoli.
2
Misiak
Misiak
26 października 2024, 07:21
I z Realem!
0
Cisek666
Cisek666
25 października 2024, 19:52
A mi się wydaje,że ta cała sytuacja wyjdzie nam na dobre.
Napoli nie jest wcale takie mocne. Dotychczas jedyny poważny rywal to było jufe, gdzie było 0:0
Spokojnie są do ogrania.

A ten mecz przełożony w następnym roku będzie nam potrzebny jak będziemy odjeżdżać po mistrza;)
1
ósmy
ósmy
26 października 2024, 19:35
No ale przecież nikt nie przesunął meczu z Napoli, tylko z Bolonią.
Co najwyżej my we wtorek będziemy na świeżości, ale też można powiedzieć że i roztrenowani.
Ale forma Napoli w tym przypadku jest bez znaczenia.
Chyba, że obawiamy się tego meczu bez dwóch kluczowych zawodników. To ok, ale też licząc na grę w LM nie powinniśmy się obawiać meczu ligowego z absencją dwóch zawodników.
Edytowano dnia: 26 października 2024, 19:44
0
k__f__c
k__f__c
25 października 2024, 19:08
Co się w tej Bolonii dzieje że akurat tam grać nie mogą
0
kamilus
kamilus
25 października 2024, 19:40
Powódź.
0
szyka
szyka
25 października 2024, 19:02
Zarząd Milanu powinien lobbować za walkowerem, a nie przystawac na kazda decyzje dziadow z lega, skoro bologna noe potrafi zorganizować meczu, ani zaproponować alternatywy na innym stadionie.
Przecież te kartki i zawieszenia zakrzywiają sezon bo bologna noc nie gra, napoli w gazie, a my bez kluczowych zawodników.
Kpina jak dba o interesy Milanu nasz zarząd..
Galliani kiedyś mial jaja I kazał zejść piłkarzom do szatni....
4
najsu
25 października 2024, 20:01
Miał też jaja żeby odpuścić sezon i przyznać mistrza Torino.
W ogóle co ja czytam, miasto podtapia ludzie tracą dobytek a tu płacz, bo milionerzy nie zagrają meczyku i oj bo karteczki i Napoli mocne. To tylko piłka, najważniejsza rzecz z najmniej istotnych w życiu.
8
szyka
szyka
26 października 2024, 00:47
Spójrz na pogodę jutro, 20 stopni i słońce, nawet deszcz nie bedzie.
Ludzie na świecie tracą w różny sposób dobytki życia praktycznie codziennie i nie przeszkadza to Tobie i mi normalnie funkcjonować, codziennie na świecie umiera w różny sposób 160 tys. Ludzi i nie widzę żałoby codziennej lecz wybrane dramaty wybrane przez mainstream....
Dzis rano grała cala liga ukraińska, mariupol itd... przeciez wojna i gina ludzie...
więc skończmy z tymi pozorami miłosnego Samarytanina w świecie obłudy.
Burmistrz bologny rozgrywa jakas grę, ale na pewno nie dobro mieszkańców jest na pierwszym miejscu....
5
najsu
26 października 2024, 08:02
Aa czyli mecz drużyny w jakimś sporcie jest wyznacznikiem statusu oraz dobra mieszkańców, a nie szybie uporanie się z niedogodnościami życiowymi. Kiepskie to porównanie z wydarzeniami rozgrywanymi na całym świecie, czy liga ukraińska grała w momencie rozpoczęcia zdarzeń wojennych? Dzieje się na świecie całe multum niecodziennych spraw i przeróżne wydarzenia są przekładane od koncertów po festiwale kończąc na sporcie. Dałeś przykład Gallaniego, wybitny wręcz. Zamiast dograć mecz i liczy na bramkę w doliczonym czasie gry, to trzeba było kręcić i kombinować co w konsekwencji skończyło się niczym innym jak wyśmianiem i uwaleniem meczu.
2
szyka
szyka
26 października 2024, 09:23
I tu tez nie masz racji...
skończyło się zaoraniem skorumpowanych oszustów z marsylii i degradacja i zniknieciem marsylii na lata. Liga mistrzow powinna zostać im zabrana. Tapia i cała ta banda cwaniakow z Olympique poszli o krok dalej i oprócz kupowania meczow dosypywali różne środki przeciwnikom, aby zwiększyć swoje szanse na zwyciestwo, po takich udowodnionych faktach nadal wierzysz, że zgasły światła...
Myśl, analizuj i wyciągaj wnioski....
0
najsu
26 października 2024, 12:32
Być kibicem Milanu i zarzucać komuś korupcję to już naprawdę trzeba być ślepym albo bezczelnym, a jeszcze mając za prezesa kogos takiego jak Belu. Z tego co się orientuję to zarzuty tyczyły się ustawiania meczu w Lidze Francuskiej, żadnego ustawiania meczy w LM nie było więc ni jak to się ma do wszystkiego. Wyniki testów dopingowych negatywne i tu nie chodzi o lata 90 a ponowne testy w czasach gdzie wykrywalność zdecydowanie się zwiększyła. Ale oczywiście można do wszystkiego dopisywać teorie spiskowe.
0
palonettoACM
25 października 2024, 18:22
Primavera Bolonii jutro gra z Udinese u siebie.

Jak na razie wszystko wskazuje na to, że ten mecz się odbędzie.
2
Rossu
25 października 2024, 19:03
To jest niesamowite xD ciekawe o co tak naprawdę chodzi.
3
FanACM
FanACM
25 października 2024, 20:16
Pytanie na jakim boisku gra Primavera Bolonii?. Bo raczej nie na głównej płycie.
0
palonettoACM
25 października 2024, 20:25
@FanACM

Nigdzie nie było informacji o tym, że Renato Dall'Ara zostało zalane i nie da się na nim grać. Od początku rozchodzi się o to, że służby porządkowe nie byłby w stanie obsłużyć imprezy masowej na tyle tysięcy osób, bo są zaangażowane w inne obowiązki - można byłoby grać przy pustych trybunach, ale z tego tytułu Bolonia straciłaby wpływy z dnia meczowego (i pewnie to jest główny powód).

Nawet nasz prezydent Scaroni nie rozumie, dlaczego ten mecz został przełożony. ;)
3
FanACM
FanACM
26 października 2024, 02:21
dzięki Planet czyli mamy Bologna w słabiej formie sra się żeby nie stracić 3pkt i kombinuje. Mamy odpowiedź. Za te kombinowanie dostaną w pape w innym terminie :)
1
umbrella
umbrella
25 października 2024, 18:02
Słusznie.
0
Manolas
Manolas
25 października 2024, 17:59
Żenada i cyrk
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 października 2024, 17:51
O a to ci zaskoczenie, byłem niemal pewien, że dostaną przykaz, że muszą grać choćby się paliło i waliło... a tu taki miły i ludzki gest. Wprawdzie dla Milanu to jest zła wiadomość ale z punktu widzenia kibiców Bolonii oraz mieszkańców obszarów borykających się ze skutkami ulewnych deszczy to pozytywna wiadomość.
0
Pablo78
Pablo78
25 października 2024, 16:58
dziadostwo kieruje tą ligą!!!od aptekarstwa na var gdzie trzeba drżeć czego oni sie nie dopatrzą....w innych ligach aż tak nie ma.
1
Vol'jin
25 października 2024, 17:02
chyba hiszpańskiej nie śledzisz
6
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
25 października 2024, 16:43
Super, kiedy Bologna akurat jest pod forma i też grają w pucharach to z nimi nie zagramy.
1
Palpatine
Palpatine
25 października 2024, 15:47
AC Milan ma zerowy autorytet we włoskiej piłce. Nie wiem, czy to jakiś rodzaj politycznej zemsty z czasów epoki Berlusconiego, czy może po prostu obecny personel Serie A nas nie cierpi. Od sędziowania, decyzji VAR, zawieszeń, dat meczów i decyzji takich jak ta dzisiaj, nie pamiętam niczego na naszą korzyść. Nie wspominając o sędziowaniu w LM.
13
kabo
kabo
25 października 2024, 15:50
Absolutnie się zgadzam. Zastanawiam się czy to nie przez erę Chińczyka
0
Pavlović31
Pavlović31
25 października 2024, 17:44
Ale w Lidze Mistrzów też nas ruchają odkąd wróciliśmy do pucharów. Co sezon coś się dzieje, jakieś przekręty.
2
mmielczar123
25 października 2024, 15:36
Naprawdę nie dało się ogarnąć na jutro żadnego miejsca do grania? Fajny wałek. Teraz zagramy z Napoli bez 2 kluczowych graczy, a zaległy mecz pewnie nam wcisną w tygodniu przed jakimś ciężkim starciem, żeby nie było za łatwo. Od grudnia zaczynamy grać na 3 frontach (4 jak doliczymy superpuchar), a oni odstawiają cyrki z jakimś przekładaniem meczu. Nie potraficie zorganizować spotkania? To w takim razie walkower i kończymy zabawę
Edytowano dnia: 25 października 2024, 15:37
15
mufi
mufi
25 października 2024, 16:58
trzeba grać, k...a mać ! :)
0
kasoli
kasoli
25 października 2024, 15:27
Mecz przełożony
0
MrAncelotti
MrAncelotti
25 października 2024, 15:24
Wywalić Bologne z Serie A.

Ich stadion to pośmiewisko, nie mają nawet zadaszonych trybun.

Czas najwyższy zacząć akceptować, że jest XXI wiek. Kto tego nie rozumie, niech spada do Serie C.
2
Daniel93
Daniel93
25 października 2024, 13:55
Zagrajmy na SS.

Nie no musimy zagrać. Wałek będzie z zawieszeniami na napoli jak cholera..
0
Tzeentch3
Tzeentch3
25 października 2024, 13:57
Inter gra w niedziele z Juventusem o 18:00 - murawa by pewnie tego nie przetrwała, bo ogólnie byłoby to logiczniejsze zagrać domowy mecz jutro, a wyjazd jako rewanż (ale to już kwestie organizacyjne).
1
Daniel93
Daniel93
25 października 2024, 14:01
Jednorazowa sytuacja. Myślę że murawa wytrzymała by takie z konieczności rozwiązanie.. przynajmniej tak mi się wydaje.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
25 października 2024, 14:57
Kiepski pomysł. Murawa murawą ale....
W 24h nie sprzedaż 60k biletów więc byśmy byli kilka baniek w plecy chyba że Bologna byłaby gospodarzem spotkania.
0
Vol'jin
25 października 2024, 16:32
a we Wtorek kolejny mecz na San Siro

faktycznie murawa wytrzyma
0
ósmy
ósmy
25 października 2024, 11:39
Myślę, że albo zagramy, albo nie zagramy w sobotę.
24
Rafalzki
Rafalzki
25 października 2024, 12:33
tak może być :P
8
Bandon
Bandon
25 października 2024, 11:25
Burmistrz: Odwołujemy mecz
Lega: Nie odwołujecie
Straż pożarna: nie zapewnimy bezpieczeństwa kibicom
Lega: to nie będzie kibiców

Tak widzę ten dialog.
2
milan2002
milan2002
25 października 2024, 15:53
W zasadzie pomyliłeś się tylko z jednym słowem na końcu. Zamiast kibiców było meczu.
1
Voltrex
Voltrex
25 października 2024, 11:17
Dajcie newsa o promce na CR
2
marcinomilano
marcinomilano
25 października 2024, 12:16
Cuore Rossonero?
1
Pablo0403
Pablo0403
25 października 2024, 12:51
Tak. Zdaje sie że do 15 listopada jest za 5€ +koszt wysyłki (13€).
Czy wie może ktoś czy na 1 kartę CRN mogę kupić 2 bilety? Wybieram sie z synem na mecz z Empoli.
0
Pablo0403
Pablo0403
25 października 2024, 12:52
Tak. Zdaje sie że do 15 listopada jest za 5€ +koszt wysyłki (13€).
Czy wie może ktoś czy na 1 kartę CRN mogę kupić 2 bilety? Wybieram sie z synem na mecz z Empoli.
0
TH19
TH19
25 października 2024, 19:05
Na 1 kartę CR można kupić 4 bilety, ale pozostałe osoby też muszą mieć kartę
0
palonettoACM
25 października 2024, 11:16
Curva bolońska też swoje trzy grosze dokłada, gotowa do bojkotowania meczu (cokolwiek to nie oznacza, bo raczej i tak przy pustych będzie), że są sprawy obecnie ważniejsze niż futbol etc.

Trzy dni temu jadąc na zorganizowany wyjazd do Birmingham, nikt się jakimś kryzysem pogodowym nie przejmował.
Edytowano dnia: 25 października 2024, 11:18
1
RockStar
25 października 2024, 13:57
A co ma Birmingham do Włoch? Nie mogli jechać bo deszcz im padał?
1
palonettoACM
25 października 2024, 14:44
Po prostu zajeżdża groteskowością i hipokryzją.

Krzyczą, że dzisiaj nie można myśleć o piłce nożnej, a 3 dni temu można było.
0
kamilus
kamilus
25 października 2024, 11:11
Ponoć mecz będzie, tylko nie wiadomo, czy bez publiczności w Bolonii czy z, ale w Como:
https://x.com/MilanPosts/status/1849732171965120832
0
Daniel93
Daniel93
25 października 2024, 11:04
Władze Milanu (wiedząc że nastepny mecz z napoli może być bez dwóch ważnych zawodnikow) powinni zrobić wszystko żeby mecz się odbył..

Chyba ze chcą żeby na napoli wyszedl terraciano..
1
Kuszu
Kuszu
25 października 2024, 10:57
Według Google nie ma być tak tragicznie jak gadają
(legit info) : )
0
jarek2572
jarek2572
25 października 2024, 10:39
Rok temu mniej więcej o tej samej porze leciałem do Florencji (w Bolonii też byłem) i tak straszyli wszędzie że stan powodziowy, że woda na ulicę będzie się wdzierać, a Arno była tylko brudna jak kałuża i to tyle. Więc może bagatelizują tą sprawę, a może nie. Powinni grać przy pustych i tyle.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
25 października 2024, 13:24
W Bolonii już była powódź i woda wdzierała się ludziom do domu w zeszły weekend a w ten może być powtórka bo takie są prognozy
0
Tzeentch3
Tzeentch3
25 października 2024, 10:34
Z aktualizacji podobno Bologna jest przeciwna grania na pustym stadionie bądź na neutralnym terenie, a Milan czeka na informacje od Lega Serie A z czego klub potwierdził na teraz trening oraz plan podróży.
0
Bandon
Bandon
25 października 2024, 11:24
Wczoraj czytałem, że Bologna też chce grać ze względu na napięty terminarz.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
25 października 2024, 11:33
@Bandon

https://www.milannews.it/rassegna-stampa/il-giornale-partita-a-porte-chiuse-al-dall-ara-o-su-campo-neutro-il-bologna-si-sarebbe-opposto-a-entrambe-le-opzioni-553910

Pewnie by chcieli grać, ale z kibicami, żeby były wpływy z biletów (ciekawe ile Bologna ma za dzień meczowy zysku).
0
kozik___13
25 października 2024, 10:22
Niebiosa nam sprzyjają
0
jarek2572
jarek2572
25 października 2024, 10:35
Ta, bez Theo i TR na Napoli co jest w gazie.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się