SCUDETTO


Tuttosport: Brak chemii pomiędzy Fonsecą a Leão. Portugalski napastnik będzie chciał opuścić Milan?

1 listopada 2024, 10:41, Redakcja Aktualności
Tuttosport: Brak chemii pomiędzy Fonsecą a Leão. Portugalski napastnik będzie chciał opuścić Milan?

Pomiędzy Paulo Fonsecą a Rafaelem Leão, mimo że obaj są Portugalczykami, nie wytworzyła się dobra atmosfera. Dla trenera Rossonerich na pierwszym miejscu jest zespół, a nie poszczególne jednostki. Fonseca w dalszym ciągu powtarza, że nie ma żadnej negatywnej otoczki związanej z najlepiej opłacalnym graczem Milanu. Wybory, których dokonuje szkoleniowiec, są czynione dla dobra druzyny. Oczywiście Rafa nie jest szczęśliwy z tego powodu i absolutnie nie jest to stan dla niego akceptowalny. Tuttosport na swoich łamach doniósł, że napastnik byłby nawet skłonny dać zezwolenie swoim agentom, aby już podczas zimowego mercato analizowali potencjalne opcje transferowe. Oczywiście cała sytuacja może ulec diametralnej zmianie, a forma Leão eksplodować w najbliższych meczach. Ponadto klub z Mediolanu nie chciałby pozbywać się zawodnika takiego pokroju jak Leão, co jeszcze bardziej skomplikowałoby aktualny sezon.



51 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
2 listopada 2024, 08:43
przecież tego maślaka zaraz nie będzie (mam nadzieję)
0
Maxiu
Maxiu
1 listopada 2024, 16:06
Dobrze, że nie wzięliśmy Conte. On rozwaliłby atmosferę w szatni.
16
unitrox
unitrox
1 listopada 2024, 15:45
Leao już nieraz udowodnił, że potrafi świetnie grać.
Fonseca nigdy nie udowodnił, że potrafi dobrze trenować.
Także w tym sporze zawsze będę trzymał stronę Leao i jestem pewien, że jego forma znowu eksploduje przy odpowiednim trenerze, który będzie wiedział jak wyeksponować jego zalety i ukryć wady.
Edytowano dnia: 1 listopada 2024, 15:51
12
savicevic88
savicevic88
1 listopada 2024, 14:32
Trener już nie klepie mnie po pleckach i chcę żebym biegał...
Jak tak można...
Przecież jestem skrzydłowym światowego formatu którego bronią liczby...

Leao weź się za robotę albo pakuj mandżur...
3
unitrox
unitrox
1 listopada 2024, 15:48
No bo około średnio 30 g+a na sezon przez ostatnie 3 sezony to faktycznie żałosne liczby, takich piłkarzy w Serie A jest na pęczki. Z taką formą nadaje się co najwyżej do Turcji.
4
savicevic88
savicevic88
1 listopada 2024, 20:11
Z obecna formą i zaangażowaniem Turcja jak najbardziej.
To, że w zeszłych latał dawał liczby nijak ma się do sezonu obecnego gdzie jest irytujący, himeryczny i śmierdzi leniem.

Trzeba liczyć, że runda rewanżowa będzie lepsza w jego wykonaniu bo jak na razie to reprezentuje biedę.
2
Jaca23
Jaca23
1 listopada 2024, 14:23
Kwestia Leao jakoś szczególnie mnie nie grzeje, bo od jakiegoś czasu zachowuje się jak rozkapryszony książę, który obraził się, bo trener każe mu pracować w obronie. Mam wrażenie, że całej tej drużynie przydałby się trener z twardą ręką.

Jednak inne wybory Fonseki absolutnie do mnie nie trafiają. Posadził na ławce kapitana, którego zastąpił przeciętny Emerson wcale nie lepszy od Calabrii. Powiela stawianie na 10 bezproduktywnego RLC, nadal nie wypracował podstawowej pary stoperów. Mówiąc wprost - Fons już tego nie ogarnie.
1
serginho83
serginho83
1 listopada 2024, 15:02
Tylko wiesz, Leao prędzej czy później odejdzie i fajnie byłoby wtedy dostać za niego dobre pieniądze...w obecnej sytuacji wartość Leao będzie spadać, a Fonseca swoim postępowaniem stawia Milan pod ścianą w przypadku ewentualnego transferu ;)
2
taurus_95
taurus_95
1 listopada 2024, 14:01
Wolałbym żeby portugalski trener opuścił Milan wraz ze szweckim napastnikiem ( mimo całej symapti za to co zrobił jako czynny zawodnik).
3
Corsa
Moderator Corsa
1 listopada 2024, 13:28
Fonseca nie ma warsztatu, nie ma charyzmy, nie wzbudza respektu u zawodników. W Romie było podobnie, nie potrafił zapanować na kapryśnymi gwiazdkami, stąd też ich kibice nadali mu ksywę - "Maślak".

Padre również nie należał do tych groźnych, był raczej dobrym wujkiem, ale potrafił odpowiednio motywować. Biegał wzdłuż linii i do znudzenia pokrzykiwał swoje: "Brawo Ante, brawo Rafa".

Niby taka drobnostka, ale już sporo mówi o podejściu trenera. Pioli nie szedł na wojnę ze swoimi piłkarzami, on sukcesywnie do nich docierał, budował ich, później przychodziły efekty.

Nowy trener z pewnością ma dobre chęci i nie chce tolerować świętych krów, ale musi zrozumieć, że obecnie nie ma żadnej pozycji do rozstawiania ich po kątach. W jego przypadku rządy twardej ręki nie zdadzą egzaminu, szybciutko straci całą szatnię, o ile już jej nie stracił.

Problemem nie jest kopiący się po czole Leao, a nieodpowiedni szkoleniowiec, który nie potrafi zmienić tego stanu rzeczy.
13
serginho83
serginho83
1 listopada 2024, 15:04
Dokładnie tak to wygląda, ale obecni dyrektorzy nie chcą przyznać się do błędu, jak top 5 będzie coraz bardziej uciekać, to wtedy będzie gaszenie pożaru...
0
jasiom22
jasiom22
1 listopada 2024, 13:20
LoL - no przeciez o to chodził zarzàdowi… zaraz wybije ostatnia “godzina” na sprzedarz Leao albo Theo… Pioli zepsuł plan elliotta bo zamiast 4 miejsca zdobywał 1, 3 i 2…. Miejsca. Pierwszy sezon dzielił z Giampaolo wiec nie na co liczyc.

3 lata z chinczykami (za kase elliotta. Wygenerowanie długow elliotta)
3 lata Elliotta ..restrukturyzacja z przypadkowym scudetto.
I 3 lata z redbird (na splate elliotta z leao i theo maignana moze.) Wlasnie mamy pierwszy sezon tych ostatnich 3 lat kasy elliotta.
Edytowano dnia: 1 listopada 2024, 13:21
0
Corsa
Moderator Corsa
1 listopada 2024, 13:33
Pan Singer to najlepsze co spotkało Milan w ostatnich latach. Elliott świetnie zarządzał, oni doskonale wiedzieli co robią i mieli konkretny plan. To ich działania wypracowały nam 1, 3 oraz 2 miejsce.

Pioli oczywiście miał w tym duży udział, tak samo jak Ibra, ale to poprzedni właściciel jest ojcem sukcesu.
3
jasiom22
jasiom22
1 listopada 2024, 13:40
Oczywiscie tak. Elliott to najlepszy okres Milanu od lat.

Trzeba jeszcze tylko wyłapać takie niuanse jak to ze okres chinski oraz aktualny „redbird” to wszystko jest finansowe z tej samej kieszeni elliotta. Oni się tym zajmują. - pompowaniem wartości, praniem kasy. Resktrukturyzacja (to moze isc na ich imie - bo jest pozytywne.) I trzeci kluczowy etap tego czym sie zajmuje elliott to wyprzedaz aktyw na splate wlasnych dlugow ktore wygenerowali (sami sobie.)
0
Diavo
Diavo
1 listopada 2024, 12:31
Z Leao źle,bez niego jeszcze gorzej..
1
jasiom22
jasiom22
1 listopada 2024, 13:23
Sęk w tym ze Leao grał ostatnio niezle… tylko że trenorowi (sabotazyscie :p) nie pasuje.
3
nadgnity
nadgnity
1 listopada 2024, 12:31
Ale chwileczkę. Bo z komentarzy wynika, że trener nie lubi piłkarza i sadza go po złości na ławce. A nie bierzecie pod uwagę, że skoro Rafa gra piach od dłuższego czasu to ta ławka mu się zwyczajnie należy?
0
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:49
Po części masz rację, ale uważasz że bez Leao wyniki mamy lepsze? Nie wydaje mi się. Drużyna gra kiepsko z Leao czy bez niego. Inna sprawa to taka że ten Leao pod formą wciąż jest jednym z największych zagrożeń dla rywali. Rafałek wciąż jest jednym z głównych motorów napędowych zespołu, ale samemu meczu wygrać się też nie da. Jak zespół grałby dobrze, a Leao by odstawał to dałoby się zrozumieć te decyzje, tylko że zespół gra dalej cienko z Leao siedzącym na ławce tak więc czyja to jest wina? Trenera czy zawodnika?
4
imperator5000
imperator5000
1 listopada 2024, 13:33
Na pewno nie gra gorzej niż drużyna. Ba, w paru meczach w ogóle Leao potrafił cofnąć się po stracie i aktywnie pomóc w odzyskaniu piłki, co wcale nie było wcześniej takie oczywiste.

Jeżeli mam przyjąć, że Leao, Theo i ogólnie połowa drużyny magicznie straciła umiejętności, to jakoś łatwiej mi uwierzyć, że zatrudniliśmy przebierańca bez warsztatu, a jego taktyka sprowadzająca się do bezproduktywnego posiadania piłki zabiła większość atutów tej drużyny.
3
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:26
To jest po prostu jakiś kabaret. Gość który sezon w sezon robił double-double...nawet będąc pod formą, zostaje przybetonowany do ławki przez jakiegoś parodystę a nie trenera. Ba jeszcze z powodu tego wuefisty może odejść i jak znam życie to odpali gdzie indziej pod wodzą trenera z prawdziwego zdarzenia, a my znowu będziemy się drapać po głowie i zastanawiać się nad tym dlaczego inni zawodnicy potrafią grać gdzieś indziej niż w Milanie.

Zwolnić tego ,,pajaca,, i zatrudnić trenera który wie jak prowadzić zespół, a być może ten nowy TRENER (nie wuefista) dotarłby do głowy Leao i wyciągnął z niego jak i z pozostałych zawodników to co najlepsze......no ale na lepszego trenera trzeba wyłożyć więcej kasy i dać mu piłkarzy jakich chce w klubie a nie typków z łapanki i weź pan to sklej żeby działało. Obecnie nawet nie wiadomo kto w klubie jest kapitanem, kto jest wykonawcą stałych fragmentów gry, kto ma strzelać karne....tutaj nie wiadomo kto jest kim. Ostatnie miesiące z Piolim to był beton, ale Pioli przynajmniej był gwarancją pewnego poziomu który był ponadprzeciętny. Teraz jest gorzej niż średnio.

Prawda jest taka że za obecną sytuację Milanu nie jest odpowiedzialny trener czy piłkarze. Trener osiągnął swój sufit umiejętności, a piłkarze grają według jego kiepskiej wizji. Problemem jest zarząd...począwszy od Cardinale, po całą resztę z tym marnym DDSem jakim jest Moncada. To oni wybierają i zatrudniają takich trenerów, a potem mamy to co mamy.
Mówiłem to już dawno temu i powtórzę znów. Chcieli trenera ekonomicznego, to teraz mają ekonomiczne wyniki. Ciężko się na to patrzy.
7
Vol'jin
1 listopada 2024, 12:25
Takie teorytyczne pytanie

jaki kontrakt dla nowego trenera? Bo Sarri i ktoś jego pokroju nie podpisze do końća sezonu

Jak Sarriemu etc się nie powiedzie, skonfliktuje się z gwiazdami (co wykluczyć nie można) to co wtedy? Trzeciego trenera nie zatrudnią ;]
Wyników nie będzie, zrazi kibiców i podwaliny pod nowy sezon też będą mizerne

Łatwo powiedzieć zwolnić krótkoterminowo, ale długoterminowo też nie ma idealnego rozwiązania ...
0
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:33
Każdy lepszy niż ten wuefista którego mamy. Owszem zgadzam się z Tobą co do Sarriego, ale może być gorzej? Sarri jakieś doświadczenie ma, swój warsztat trenerski również i to nie na jakimś kiepskim poziomie.
Jest jeszcze betoniarz Allegri...ale umówmy się, lepiej oglądać siermiężny futbol na 1-0, niż dostawać w pape. Koniec końców liczą się wyniki a nie styl. Tutaj w grę wchodzi kontrakt minimum na półtora roku i raczej każdy trener (tymbardziej bez kontraktu) by na to poszedł....no ale trzeba więcej zapłacić. Inna sprawa że żaden z wymienianych trenerów by nie przyszedł. Dlaczego?....a no dlatego że zarząd znowu by wyciągnął jakiegoś królika z kapelusza a my kibice poraz kolejny dostalibyśmy klapkiem w pysk.
3
Jaca23
Jaca23
1 listopada 2024, 14:47
Kontrakt do końca sezonu z możliwością przedłużenia o kolejny rok w przypadku wyników (awans do LM). Jeśli MS ogarnąłby ten bajzel to czemu nie miałby popracować jeszcze sezon? Myślisz, że bezrobotny od dłuższego czasu Sarri odrzuci taką ofertę Milanu, o którym sam wspominał? Szczerze wątpię.

Sarri to najlepsza opcja, chyba, że wolisz trzy razy droższego Allegriego lub równie przeciętnego jak Fonseca, Terzicia.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
1 listopada 2024, 19:43
Co by nie powiedzieć o Allegrim to on jako trener jest gwarancją solidnego wyniku. Z naszą kadrą trener takiej klasy jak Allegri może dużo zdziałać. Allegri stał się trochę memem ale nie zapominajmy, że to finalista LM, rok później też prawie przeszedł Real, 4 krotny mistrz Włoch (Jeśli się nie myle), zdobył parę pucharów krajowych. Do tego zna ligę i już tu pracował. Taktycznie beton, ale formacje dostosuje pod materiał jaki dostanie. Jeżeli jutro nie wygramy to powinniśmy go od razu brać. Ew. Sarriego.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
1 listopada 2024, 12:17
Moncada ma już upatrzonych 3-4 przeciętniaków w jego miejsce...
5
Milanboy
Milanboy
1 listopada 2024, 12:05
I tak uważam, że posada Fonseci wisi na włosku. Piłkarze nie umierają za niego na boisku.
2
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:43
No wisi, ale jak na ironię zawsze się odbije. Teraz ma Monzę. Jak wygra to nawet porażka z Realem w LM niczego nie zmieni, a my dalej będziemy oglądać go na ławce. Chłop się ślizga od zwycięstwa z Interem. W międzyczasie dostaliśmy w papę od Leverkusen, Fiorentiny i Napoli. Na 6 spotkań od derbów 3 zwycięstwa i to z potęgami pokroju Lecce, Brugge i fartownie z Udinese, oraz 3 porażki. To nie wygląda dobrze, tymbardziej gdy dochodzi do starcia z kimś mocniejszym. Nikt się nie cieszył z odwołanego meczu z Bologną....prawdopodobnie nikt poza Fonsecą, bo pewnie by to przerżnął a po meczu z Napoli pakowałby walizki, a tak może się dalej ślizgać z tygodnia na tydzień.
Edytowano dnia: 1 listopada 2024, 12:45
3
serginho83
serginho83
1 listopada 2024, 14:58
Dokładnie, z Monzą wygra i znowu dadzą mu spokój na jakiś czas...Skonczymy, jak Roma za jego kadencji, bo tu nie ma i nie będzie ciąglosci, jak również chemii w drużynie...dla mnie do końca sezonu może być nawet emeryt Ranieri i gra byłaby zdecydowanie lepsza ;)
0
Fushnikov
Fushnikov
1 listopada 2024, 11:58
Do grudnia to już nie będzie parodysty ;)
0
ba_acm
ba_acm
1 listopada 2024, 11:40
Któryś z nich powinien odejść, jest nim Fonseca.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 listopada 2024, 11:50
Wywalić obu i będzie święty spokój.
4
ba_acm
ba_acm
1 listopada 2024, 11:57
Nie no bez przesady haha :D ale fakty są takie że nie tak to miało wyglądać
0
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:15
@AdrianoGalliani

Dla Leao jest jeszcze nadzieja, być może nowy trener, podkreślam TRENER, nie wuefista....byłby wstanie dotrzeć do Leao i wyciągnąć z niego to co najlepsze.
Dla Fonseci nadziei nie ma żadnej. Ten typ już dawno nie powinien w Milanie pracować a dalej ślizga się na zwycięstwie z Interem i poszczególnych zwycięstwach z ogórkami. Najgorsze jest to że tak będzie dalej. Przesrany mecz z Napoli, dzisiaj wygra z Monzą, a potem wpierdziel od Realu. Następnie wygra z Cagliari, przegra z Juve i pokona Slovan B w LM.....i tak to się będzie ciągnęło do końca sezonu, a my zostaniemy kompletnie z niczym. Gdyby dzisiaj Milan dostał od Monzy a we Wtorek od Realu, to najprawdopodobniej by wyleciał a tak będzie co będzie. Zarząd jest po prostu ślepy.
0
DarKovs
DarKovs
1 listopada 2024, 12:33
To dziś gramy?
0
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:34
Sorry, jutro gramy z Monzą. W nocy sprawdzałem kalendarz i było napisane że jutro, ale nie ogarnąłem że jest po północy i jak się obudziłem to myślałem że dzisiaj xDDD
0
Janik14
1 listopada 2024, 11:33
Z Fonseca to nikt poza zarządem nie ma chemi, chlop zle przygotował zespół, nikt nie wie co ma grać, a chce jeszcze odpalic najlepszego gościa w klubie. No mem
2
ba_acm
ba_acm
1 listopada 2024, 11:41
Ja do dzisiaj nie wiem kto jest kapitanem i kto kopie karne
1
Janik14
1 listopada 2024, 12:19
To prawda, w następnym meczu kapitanem Loftus za super rozgrywanie, a karnego może strzele ja z kanapy :D
0
imperator5000
imperator5000
1 listopada 2024, 11:25
Sprzedaż Leao to niska cena za możliwość dalszego podziwiania zjawiskowego futbolu Fonseki :)))

Komuś chyba sufit spadł na głowę. Jeszcze tego brakowało, żeby trener na walizkach odpalił nam z klubu najlepszego piłkarza.
8
Rafał0209
1 listopada 2024, 11:24
Zawodników można skreślać wtedy kiedy trenuję ich prawdziwy szkoleniowiec z pomysłem na drużynę ma wyniki a mimo dobrych rezultatów jakiś gracz mu nie pasuje i nie daję rady i olewa zespół. a tutaj Leao na ławce a wyniki dalej się nie bronią. to czyja to wina.
3
Marcin1995
Marcin1995
1 listopada 2024, 11:21
Jak najszybciej się pozbyć tego pseudotrenera zanim wyrządzi szkody na setki milionów euro
2
serginho83
serginho83
1 listopada 2024, 11:14
Chłop miał niby rozwijać zawodników, a nie dogadał się z najlepszym i posadził go na ławce...kozak trener ;)
10
cbvirus
1 listopada 2024, 11:07
Wypieprzyć tego amatora a nie zawodników. Rafa potrzebuje trenera, króry pozwoli mu wejsc na wyższy poziom a w Milanie tego nie dostał
5
xpw99
xpw99
1 listopada 2024, 10:58
Oby nie. Leao jest jaki jest, ale jednak to wielka jakość. Jeszcze jakby był tu jakiś Conte czy inny Klopp to okej, niech robią takie porządki jak chcą. Ale nie możemy stracić piłkarza który nie dogaduje się z trenerem którego pewnie za moment tu nie będzie. Odpowiedni trener i myślę że będzie lepiej, co widać chociażby na przykładzie takiej Barcy czy Bayeru od przyjścia Alonso
2
NuNoiser
NuNoiser
1 listopada 2024, 10:55
Stracic Rafe na rzec najgorszego trenera w historii Milanu? To byłoby samobójstwo zarzadu.
9
Fushnikov
Fushnikov
1 listopada 2024, 11:59
Myślę że giampaolo zrobiłby gorszy wynik niż fonseca.
0
Jogin
1 listopada 2024, 12:05
Fushinkov na szczęście u sterów mieliśmy ludzi, którzy się potrafią przyznać do błędu i zwolnili szybko Giampaolo, obecnie mamy nieudaczników, którzy nie potrafią zapanować nad niczym w klubie, bo to że jesteśmy na plus to zasługa wywindowania Milanu przez ostatnie lata i dobre ruchy Eliotu i Gazidisa.
2
Siwus
Siwus
1 listopada 2024, 10:49
Zawsze byłem za klubem i nigdy nie chciałem, żeby Milan przegrywał po to, żeby trener stracił pracę. Niestety teraz chciałbym, żeby drużyna Nesty wygrała jutro przekonująco a potem porażka z Realem i może w końcu dojrzą do tego, że z nim do niczego nie dojdzie ten klub i zatrudnią kogoś kto potrafi trenować.
10
kasperczan
kasperczan
1 listopada 2024, 10:55
Nie jestes osamotniony. Jak tlumaczylem wczoraj kumplowi - za Piolego wiedzialem ze beda ciezary z topka ligi, od kiedy jest Fonseca boje sie Empoli i Lecce
5
Sebolinho10
1 listopada 2024, 12:54
Niestety ale trzeba przyznać Ci rację....a może stety?
Ta drużyna potrzebuje trenera z prawdziwego zdarzenia. Takiego który wprowadzi spokój i jakość. Tylko teraz nasuwa się pytanie, czy nawet jeśli Milan by przegrał ten mecz, Fonseca wyleciał....to czy zarząd aby nie wyjmie kolejnego budżetowego królika z kapelusza?
1
Cisek666
Cisek666
1 listopada 2024, 10:48
Szybciej poleci trener niż leniało.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się