SCUDETTO


Fonseca: "Przegraliśmy większość pojedynków o górne piłki. Wszyscy mogą zrobić więcej"

9 listopada 2024, 20:41, Ginevra Aktualności
Fonseca:

PAULO FONSECA: "Dziś problem Milanu nie leżał w ofensywie, ale w defensywie. Mieliśmy ogromne problemy przy wrzutkach Cagliari. Jeśli brakuje nam obecnie agresywności, nie da się wygrać meczu z drużyną, która wrzuca dużo górnych piłek, a my przegrywamy pojedynki powietrzne. Nawet grając piątką defensorów przegrywaliśmy górne piłki. Przegraliśmy ich 69%. To była nasza główna bolączka. Krok wstecz? Zwłaszcza ze względu na wynik. Ofensywnie zagraliśmy dobrze. Jeśli strzela się trzy bramki, nie można remisować meczu. To krok wstecz. Nie możemy tracić tylu goli, jeśli chcemy wygrywać. Trójka w pomocy? My zawsze gramy trójką w pomocy - dziś to byli Reijnders, Fofana i Pulisic. Nie w tym leży problem. Problemem jest strata bramek takich jak ta pierwsza. Wiem, że powinien być spalony, ale nie mamy prawa tracić takich goli. Drugi gol był szalony... Cagliari zawsze wrzuca dużo piłek, my nie byliśmy dość agresywni w grze obronnej w pojedynkach indywidualnych. Theo? Stać go na więcej w defensywie. Staramy się korygować ważne elementy, ale cała linia defensywna może zrobić więcej, jeśli chodzi o górne piłki i agresywność. Wszyscy mogą zrobić więcej. Leão? Jest w dobrej formie, pomaga też w defensywie. Zawsze był blisko drużyny i takiego Leão chcemy widzieć. To Leão , który jest piłkarzem decydującym. Camarda? To nie był dla niego łatwy mecz. Zrobił to, co do niego należało. Jestem zadowolony z jego występu".



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jacekk553
jacekk553
10 listopada 2024, 12:04
Nieprawda, nie wszyscy mogą zrobić więcej. Paulo nic więcej tu nie zrobi
Edytowano dnia: 10 listopada 2024, 12:05
2
Corsa
Moderator Corsa
10 listopada 2024, 11:45
Problemem jest dyspozycja naszych zawodników i kardynalne błędy, których dopuszczają się praktycznie w każdym meczu, szczególnie piję do obrony. Jednak rolą trenera jest właśnie te błędy wyeliminować i zapewnić odpowiednią motywację.

Fonseca chce dobrze, ale uważam, że jego warsztat jest niewystarczający na bitwę o najwyższe cele. Niezły trener, dla klubu z aspiracjami, ale bez ciśnienia. W Milanie niestety oczekiwania są ogromne.
2
Gieno
Gieno
10 listopada 2024, 10:43
Teraz jest przerwa na reprezentacje i to jest odpowiedni moment na zmianę trenera bo inaczej będziemy w przyszłym sezonie grac Milanem w lidze mistrzów ale na Fifie
4
sharakmilanista
sharakmilanista
10 listopada 2024, 10:03
zero zdziwienia że stracimy punkty
0
Rafał0209
Rafał0209
10 listopada 2024, 08:38
Skąd oni go wytrzasnęli czym kierowali by go zatrudnić, zwolnić trenera który zajął drugie miejsce, by zatrudnić faceta który już w Serie A sobie nie poradził, i drży o top4. nie trafiają do mnie argumenty typu trener jest bez winy to indywidualne błędy, od tego jest trener by wstrząsnął graczem tak ustawił tak by tych błędów nie popełniał więcej. Zlatan wyglądający jak Stu na kacu w Vegas też pięknie wpasował się w tło tego co oni odwalają. Ibra prędzej poleci niż przyzna się że popełnił błąd, niestety tak będzie wyglądać reszta sezonu przeplatane wpadki ze zwycięstwami, zastrzyk nadziei by chwile póżniej znów zostać sprowadzonym na ziemię. oby tych wpadek było na tyle niewiele że wystarczy zająć top4.
6
Cactus
Cactus
10 listopada 2024, 11:08
Ja stoję na stanowisku, że pojedyncze błędy indywidualne się mogą zdarzyć nawet najlepszym, ale kiedy takie błędy się pojawiają lawinowo od początku sezonu to nie jest już wina tylko zawodników a całego systemu taktycznego. I za to jest już odpowiedzialny trener. Jeśli mamy ambicję stać się drugą Romą i bić się dzielnie o miejsce 6 to spoko, Fonseca da radę. Natomiast jeśli mamy ambicję zgodne z tym co mówią wszyscy oficjele w klubie to trzeba okiełznać ten chaos już teraz.
Edytowano dnia: 10 listopada 2024, 11:10
1
ba_acm
ba_acm
10 listopada 2024, 07:52
Fonseca chce do LM jak co drugi mecz przegrywa albo remisuje z dziadami? Walczymy w tym momencie o top 8, na nic więcej nas nie stać.
0
Jaca23
Jaca23
10 listopada 2024, 00:11
Sposób na Milan? Dośrodkować z lewej strony na długi słupek. Nie trzeba być trenerskim geniuszem, żeby strzelić obecnemu Milanowi kilka bramek.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
10 listopada 2024, 07:38
Niestety masz rację. I dopóki będą na tej stronie grali Theo i Pavlović, tak to będzie wyglądać. Obaj są dramatycznie słabi obecnie. Druga sprawa jest taka, że nasza prawa strona w ogóle nie powinna na te wrzutki pozwalać. A przynajmniej nie w takiej ilości.
0
Pablo78
Pablo78
9 listopada 2024, 21:57
Ile jeszcze pięknego gadania? powinien polecieć trener i ci co go wymyślili!!!Sezon stracony za rok będzie 1 mecz w tygodniu bez pucharów.
6
jasiom22
jasiom22
9 listopada 2024, 21:53
A tam gadanie… moja 8 letnia córka ogrania że jak wygrywasz w 3-1 w Madrycie.. to nie robi się w kolejnym meczu tylu zmian, przede wszystkim zmiany ustawienia.

Trzecia bramka to juz totalnie na życzenie Fonseci, 10 min przed końcem zmiana ustawienia z 4 na 3 obrońców… burdel w obronie, no geniusz… szkoda.

Takie mecze jak z Interem czy Realem, napawaja optymizmem.. zeby mecz pozniej to zepsuć takimi głupotami… znów mecz nie wygrany, dziwnymi decyzjami i brakiem reakcji na to co dzieje sie na boisku przez trenera... warto dodać ze Cagliari miało dwie bramki nieuznane…
6
mmielczar123
mmielczar123
9 listopada 2024, 21:48
Ancelotti ma problemy, Guardiola ma problemy i Fonseca ma problemy.
Ciężki czas dla wielkich trenerów
22
Piotrek1899
Piotrek1899
9 listopada 2024, 21:21
Nie mam do niego pretensji za taki mecz. Tutaj nie taktyka była problemem, a zwyczajnie jej wykonawcy. To, co dzisiaj wyprawiali gracze odpowiedzialni przede wszystkim za bronienie, to był jakiś kabaret. W zasadzie każda wrzutka Cagliari pachniała golem. Mając z tyłu zawodników o parametrach Thiawa, Pavlovicia i Theo, Fofana też nie ułomek, to jest wprost niemożliwe. I szczerze mówiąc, Maignan też mógł kilka tych centr skasować, bo latały mu nad głową te baloniki, a on, jak przyspawany do linii bramkowej. Nie jest to jego mocną stroną, bez dwóch zdań. I sądzę, że gdyby ten mecz potrwał jeszcze z pięć minut, to byśmy wyjechali stamtąd bez punktu, a Theo wyleciałby z boiska. Tak to niestety dziś wyglądało.
4
Gerada
Gerada
9 listopada 2024, 21:32
Ja też do wykonawców mam więcej niż do niego, natomiast moim zdaniem błędna byłą decyzja o bronieniu wyniku "va banque" bo stało się jasne, że jeśli gospodarze wyrównają to już nie będziemy mieli z czego wygrać... 15 minut do końca, a my zostaliśmy na placu bez Pulisića, Leao, Chukwueze, a na boisku przecież też nie mógł znaleźć się Morata... Mało, ze od 81 minuty już obrona Częstochowy - co przy wątpliwej naszej grze w defensywie jest samo w sobie kiepskim pomysłem to jeszcze 88 minuta i nagle cała nasza nadzieja w Abrahamie i Loftusie...
3
fristajlos
fristajlos
9 listopada 2024, 21:33
Heloł, to on wybiera tych wykonawców.
6
Piotrek1899
Piotrek1899
10 listopada 2024, 07:32
Heloł,
Myślisz, że gdyby taką manianę odwalali na treningach, to by ich wybrał? Poza tym, przecież Theo, Thiaw i Fofana kilka dni wcześniej zagrali bardzo dobre zawody przeciwko Realowi. Nikt nie mógł przewidzieć, że zwłaszcza Francuz, zaliczy tak kompromitujący występ.
1
fristajlos
fristajlos
10 listopada 2024, 09:51
Heloł 2,

No pewnie, że nie mógl przewidzieć. Tak jak tego, że np. Royal co mecz zawala bramkę lub doprowadza do kaszany w polu karnym.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 listopada 2024, 21:11
Wszyscy mogą zrobić więcej... Zgadzam się z tym stwierdzeniem, wszyscy zaczynając od właściciela, zarządu i trenera. Wygrać w Madrycie żeby stracić punkty w Cagliari buahaha ten klub stał się memem, wszystkie ruchy zarządu destabilizują zespół zamiast go budować, chytry dwa razy traci, szkoda było dorzucić te 7mln i wziąć sprawdzonego w lidze Buongiorno to wzięli gościa z ligi austriackiej który potrzebuje sezonu lub dwa żeby ogarnąć specyfikę Serie A. Mecz z Realem był drugim po Interze błędem w matrixie ale nie zawsze trener przeciwnika będzie podejmował irracjonalnie decyzję jak Carlo w meczu z nami... Valverde na skrzydle, z ławki Cebalos którego Carlo kompletnie nie ceni... hmmm jesteśmy potęgą... buahha
7
Peter_AC
Peter_AC
9 listopada 2024, 21:01
Fajnie byłoby zobaczyć mecz, gdzie nie będziemy walic tyle błędów indywidualnych, wtedy byłyby jako tako wyglądające zwycięstwa w takich meczach. Nie ma znaczenia kto będzie trenerem jak Fofana i Theo będą odwalać takie akcje jak dzisiaj.
2
Zimer9009
Zimer9009
9 listopada 2024, 21:00
Chłopie wiedziałem, że jesteś przeciętny, ale nie byłem świadomy jak bardzo. Obrona jest dosłownie rozmontowana. Odejdź i nigdy nie wracaj. Tfu!
3
Rafał0209
Rafał0209
9 listopada 2024, 21:00
Niestety facet zupełnie nie potrafi poukładać tej drużyny kiedy chce wspomóc obronę kuleje atak kiedy pozwala atakować kuleje obrona. i tak w kółko, a powinien indywidualnie na każdą formacje mieć pomysł by wywiązywała się ze swoich zadań. indywidualne błędy to jedno ale kiedy cała formacja leży to już nie można nazwać słabszym indywidualnym meczem. niestety nie widać nawet minimalnej poprawy. a już prawie 1/3 sezonu ligowego za nami.
0
Tanger
Tanger
9 listopada 2024, 20:59
Fonseca jako trener Milanu musi radzić sobie z wieloma problemami i jak widać nie daje rady. Wsadzili go na wysokiego konia, a wszystko zaczęło się od kiepskiego mercato, kompletnie nietrafionego pod względem zaspokojenia potrzeb trenera i rozwiązania bolączek zespołu. Nie dostał prawego obrońcy, który potrafi bronić, dostał mocno ograniczonego na ten moment środkowego obrońcę, nie dostał defensywnego pomocnika, nie dostał ofensywnego pomocnika. On po prostu nie ma wykonawców do taktyki jaką chce grać, a nie umie zbytnio jej zmodyfikować, aby wykorzystać dobrze graczy jakich ma do dyspozycji. O ile chyba dogadał się z Leao, to do Theo nie umie trafić, a Francuz w formie jest mu potrzebny jak rybie woda.

Sorry, ale ja nie widzę szans, żeby ten projekt miał wypalić. Za dużo elementów tutaj nie współgra.
Edytowano dnia: 9 listopada 2024, 21:03
1
Mellion
Mellion
9 listopada 2024, 20:58
Co on jeszcze robi w tym klubie?
1
Rocker
9 listopada 2024, 20:56
Wywalą go dopiero jak nam położy Ligę Mistrzów. Oby tylko tegoroczną.
0
MalinaOla
MalinaOla
9 listopada 2024, 20:52
Temu panu lepiej już podziękować
0
imperator5000
imperator5000
9 listopada 2024, 20:50
Powtórka z rozrywki. Losowe zwycięstwa, niewytłumaczalne porażki, wysokie remisy, hokejowe wyniki i brak ciągłości choćby w trzech meczach z rzędu.

To jest Roma bis, tylko wykonawcy lepsi, więc przy łucie szczęścia możemy ograć topowe drużyny, a przy odrobinie pecha otrzeć się o porażkę z takim paździerzem jak Cagliari. Nie zmierza to donikąd, być może dowiosłujemy do tego top 4, ale miejsca 7-8 też nie powinny nikogo zaskoczyć. Szkoda sezonu, bo ekipa naprawdę nie jest zła i można było z tego wycisnąć wicemistrza.
18
gambit17
9 listopada 2024, 21:00
Nie ma szans na top4 . Napoli, inter, juve, atalanta, lazio. Te drużyny grają lepiej i to będzie top5 tego sezonu, kolejność dowolna. Jest jeszcze Fiorentina. Roma raczej w tym sezonie odpuścić puchary . Może 6-7 miejsce będzie nam dane.
2
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
9 listopada 2024, 20:48
Idźże, idźże, bajoku...
0
Janik14
Janik14
9 listopada 2024, 20:44
Jedno zdanie. Fonsecaout.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się