SCUDETTO


Reijnders jednym z najlepszych pomocników w Europie. Jego wartość wzrosła trzykrotnie

2 grudnia 2024, 10:24, Redakcja Aktualności
Reijnders jednym z najlepszych pomocników w Europie. Jego wartość wzrosła trzykrotnie

Tijjani Reijnders przeżywa rozkwit kariery, o czym świadczą jego listopadowe statystyki. Holender jest pomocnikiem, który w pięciu czołowych europejskich ligach strzelił najwięcej bramek (4) w ciągu ostatniego miesiąca (biorąc pod uwagę wszystkie rozgrywki). LGdS informuje, że ewolucja Reijndersa trwa od czasu przybycia do Milanello (latem 2023 roku z AZ Alkmaar za 20 mln €). Od tamtego czasu wartość 26-latka wzrosła trzykrotnie. Holender jest obecnie jednym z najlepszych pomocników w Europie, stąd też Milan od kilku tygodni pracuje nad przedłużeniem kontraktu. Pozytywny dialog między stronami trwa już od jakiegoś czasu, a całkowite porozumienie powinno nadejść wkrótce (w przypadku chęci zawarcia umowy do 2030 roku, musiałoby to nastąpić wraz z nowym rokiem).



39 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Piotrek1899
Piotrek1899
2 grudnia 2024, 12:10
LE, to maks, co może z niego być ;p
0
Jaca23
Jaca23
2 grudnia 2024, 14:19
Dwa zwycięstwa z rzędu i Piotrek wyszedł z nory. Gdzie byłeś od września do listopada? Szkoda, że Łowca Dzbanów dostał bana, bo pewnie też by się pojawił i nasz duet wizjonerów byłby w komplecie.

Zachowanie prowokacyjne. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 3 grudnia 2024, 14:51
4
Piotrek1899
Piotrek1899
2 grudnia 2024, 15:42
Lepiej wyjść z przytulnej nory, niż z takiego ścieku, jak Ty ;) A poza tym, komentuję po każdym meczu. Chyba mnie z kimś pomyliłeś, pajacu.

Obrażanie użytkownika. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 3 grudnia 2024, 14:50
1
Mirek99999999
Mirek99999999
2 grudnia 2024, 16:53
Na chwilę obecną to nawet do LE się nie łapiemy... :)
2
S4MLUK
S4MLUK
2 grudnia 2024, 20:37
za te wycieczki osobiste to jakiś ban powinien wlecieć, za jedną kurę już masz #FF0000 a tu nic XD
1
Piotrek1899
Piotrek1899
2 grudnia 2024, 21:26
Też tak uważam. Za te prowokacyjne wpisy o norach i tym podobnych Jacuś powinien banika zarobić :) Ja tylko napisałem, kim ten pajac jest i skąd ten pajac pochodzi. Sprawdzone info ;) I jeszcze łże, jak kundel na temat mojej obecności tutaj.
0
cbvirus
cbvirus
2 grudnia 2024, 12:08
Pewnie odejdzie za darmo XD
0
Semper Fideli
Semper Fideli
2 grudnia 2024, 12:02
iść za ciosem, dobrze wygląda Steijn z Twente nawet az za dobrze ale nasz holender wyglądał podobnie.
Ja jestem fanem Veermana i Bakayoko z PSV ale to już grubsza kasa
3
Jaca23
Jaca23
2 grudnia 2024, 13:45
Veerman to przekot, aż dziwne, że nadal nikt go nie wyciągnął, a ostatnio przedłużył kontrakt.
0
roox
roox
2 grudnia 2024, 11:52
...gdyby tak Tonali wrócił (mokry sen milanisty) to chłopak by mógł wyżej grać i byłby jeszcze bardziej skuteczny i dobre zabezpieczenie z tyłu by miał.
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 grudnia 2024, 11:58
Tylko Tonali to byłaby pozycja Fofany. Chyba, że nadal gralibyśmy 8 na 6.
0
tommyb1
2 grudnia 2024, 11:45
Arsenal ponoć szykuje superoferte 50 baniek i myśli że wystarczy buahahaha
1
Zuber
Zuber
2 grudnia 2024, 12:24
Za Tonalego 60 wystarczyło, więc bym się tak nie śmiał na twoim miejscu. xD
10
tommyb1
2 grudnia 2024, 14:25
50 to on do końca sezonu bedzie miał wartości na transfermarkcie jak tak dalej bedzie grał a chętnych bedzie na pewno wiecej niż Arsenal. Z Tonalim to była inna bajka. Nie wierzę że zarząd nie wiedział wiadomo czego... i pchali szybko póki ktoś fajną ofertę rzucił... to że finalnie wyszło 60 to też inna bajka bo chyba były jakieś zmienne których nie mógł Sandro zrealizować
1
Zuber
Zuber
2 grudnia 2024, 19:26
Excel się zaświeci na zielono i tyle go widzieli.
0
tommyb1
2 grudnia 2024, 23:24
Może i tak, ale na bank nie za 50. W przeciwieństwie do sytuacji z Tonalim tu będzie dużo większą kolejka chętnych.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
2 grudnia 2024, 11:22
Pomyśleć że byli tacy co pisali elaboraty przez całe lato 23 i trochę dłużej o wątpliwej jakości chociażby Pulisica i Reijndersa... Szkoda słów. Na pewno na farcie tak grają.
Myślę że z plusów transferów przychodzących też jest na pewno Musah który na potencjał na dobrą 8, tylko należy go odpowiednio poprowadzić. Jovic jako as na końcówki spotkań też swoje zrobił strzelając 6 bramek w lidze, patrząc że przychodził za darmo i zarabia mniej niż Origi - mówię o zeszłym sezonie ogólnie.
9
Gerada
Gerada
2 grudnia 2024, 11:31
Co do Musaha mam mieszane uczucia - z jednej strony widać w nim potencjał, ale póki co dobrze wygląda jako prawy wahadłowy/obrońca, a na środku kompletnie nie... Musah ma spory potencjał do urywania się rywalom, ale robi to jednak na ryzyku czego na środku pola i na własnej połowie regularnie robić nie może... Poza tym lepiej biegnie z piłką niż nią operuje przy podaniach - ponownie dobre dla wahadłowego, a kiepskie dla gracza środka pola...
3
Trefniś
2 grudnia 2024, 11:43
Jak można było pisać o wątpliwej jakości Pulisicia? Nie chce mi się wierzyć, by ktoś rozumny by tak zrobił.
Reijnders dopiero w tym sezonie gra świetnie, ale artykuł jest przesadzony. W zasadzie o każdym pomocniku w formie można tak pisać, ale to jest dalekie od prawdy. Może w lidze jeden z najlepszych, ale na pewno nie w Europie.
Musah tak. Z Joviciem nie róbmy sobie żartów. Mamy na rachunku trzech totalnych darmozjadów, z niemal lub całkiem zerową użytecznością dla klubu. I każdy pobiera chore pieniądze za to.
1
House_vol.2
House_vol.2
2 grudnia 2024, 11:45
Musah ma dopiero 22 lata i ja widzę w nim dużo potencjału. Podoba mi się jego pewność siebie i jeśli przez najbliższe lata dopracuje swoje umiejętności, może być solidnym pomocnikiem. Przykład Kessiego czy Leao pokazuje, że czasami trzeba 2 czy 3 sezonów żeby piłkarz zaskoczył. Szkoda że nie poczekaliśmy na De Ketelaere...
5
cbvirus
cbvirus
2 grudnia 2024, 12:09
Nie pamiętam zbytnio negatywnych komentarzy na temat Reijndersa. Ten transfer był przyjęty dość neutralnie, bo też był w dobrej cenie. Co do Pulisicia wątpliwością był jego stan zdrowia. Sam pisałem, że prawdopodobnie trafi do nas do szpitala, ale jeżeli nie to będzie to dobry transfer. Szczęśliwie nie był jeszcze kontuzjowany.
1
Trefniś
2 grudnia 2024, 12:25
"Musah ma dopiero 22 lata i ja widzę w nim dużo potencjału. Podoba mi się jego pewność siebie"
O właśnie, też mi się to rzuciło w oczy. To samo było kiedyś przy Kalulu. Brakuje nam takich zawodników. Musah ma fajny drybling i oby nie bał się z tego korzystać.
1
Rucz4j
2 grudnia 2024, 12:29
@cbvirus
Nie pamiętasz? Ja pamiętam że Reijnders przed przyjściem był nazywany no name'em z ligi ogórkowej przez większość ekspertów na tej stronie
1
Skot Łilson
Skot Łilson
2 grudnia 2024, 12:32
Patrząc na cenę, wiek i ogólny wkład do gry Pulisica myślę że taka kwota nie była wielkim ryzykiem, a paradoksalnie przy tych urazach które fundował poprzedni sztab Amerykanin ładnie się uchował. Może mam takie zdanie bo "chorowałem" już na niego za czasów BvB.
Co do Holendra były pojedyncze osoby które bardzo bezpodstawnie forsowały bezsensowność tego transferu. Na szczęście w tym wypadku zarząd się obronił.
Na przeciwległy biegunie z kolei mocno średni Loftus i Okafor i jeszcze gorszy Chukwueze, więc suma udanych transferów jest gdzieś po środku niestety. Szkoda też nieudanych i z perspektywy czasu bezsensownych transferów Romero, Terraciano czy Pellegrino choć gdy przychodzili były podstawy by wierzyć że takie transfery mają jakiś sens.
CdK też szkoda zwłaszcza w obecnym ustawianiu z 10 i kwotą za jaką odszedł. To samo Adli, Kalulu czy Simic którzy mieli potencjał ale co zrobić.
1
cbvirus
cbvirus
2 grudnia 2024, 12:38
Rucz4j

bo był no namem, ale nikt tu nie darł szat o ten transfer.
1
Trefniś
2 grudnia 2024, 12:42
Wychodzi na to zatem, że od 2022 bardziej szkoda niż nie i bardziej na minus niż plus niestety.
Chyba nie przypadek, że akurat od wtedy jest Redbird z Furlanim u władzy.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
2 grudnia 2024, 15:20
Trefniś, podsumowując całokształt pracy Elliota i Paolo jak najbardziej bo ściągnęli m.in. Theo, Mike, Tonaliego, Leao i masę innych graczy ale mieli ja to więcej czasu ;)
Porównując jednak ostatnie 2 lata Elliota i 2 obecne już bym nie powiedział że jest na minus. Mówię tylko o transferach, nie o doborze trenerów, działaczy czy pożegnań niektórych osób zwłaszcza Maldiniego.
Moim zdaniem taki Fofana, czy Morata jako uzupełnienie to też bardzo dobre transfery. Pomijam że z Moratą powinien przyjść topowy napastnik, a nie Abraham ale no życie. Lżej nie będzie raczej z Amerykanami. Natomiast nie zamierzam hejtować bez powodu, czy naciągać faktów pod jeden ton wypowiedzi bo jest inaczej niż bym chciał.
1
Trefniś
2 grudnia 2024, 15:34
Zgadzam się. Jest kiepsko, ale atakowanie personalne trenera jest nie na miejscu. Też bym chciał kogoś innego, ale przez myśl nie przeszło mi nazywanie kogoś Maślakiem czy wyżywanie się na nim za wszystko co złe w naszym klubie.

Miałem na myśli tylko lata od 2022, czyli od przejęcia klubu.
Edytowano dnia: 2 grudnia 2024, 15:35
1
Skot Łilson
Skot Łilson
2 grudnia 2024, 16:17
No chłop jest trenerem, robotę dostał i wziął, bo głupi by nawet wziął. Niestety nie powinno go tu być ale ma przebłyski i trzeba trzymać kciuki by było jak najlepiej skoro jest naszym trenerem.
0
BadMad
BadMad
3 grudnia 2024, 04:19
Panie,tych negatywnych komentarzy odnośnie Renifera i Puliego tos Pan się naczytał na stronie Interu,tylko zapomniałeś Pan się przelogować:)
0
Von Strauss
Von Strauss
2 grudnia 2024, 11:03
Chyba najlepszy, obok Pulisicia, transfer duetu Furasek&Memcada. Pytanie na ile to ich pomysły, a na ile to oferty agentów/klubów/zapiski poprzednich dyrektorów xD
2
Pavlović31
Pavlović31
2 grudnia 2024, 12:04
Reijnders na fali więc zaraz pojawi się artykuł o Moncadzie że miał go w notesie od 15 lat :D
1
Piotrek1899
Piotrek1899
2 grudnia 2024, 12:18
Na pewno nie Maldini ;p
0
Von Strauss
Von Strauss
2 grudnia 2024, 13:51
Nie, no Piotruś, pisząc zapiski miałem na myśli twoje, ze złotych myśli czy innego pamiętniczka.
0
artorn
artorn
2 grudnia 2024, 10:45
Panuje optymizm
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 grudnia 2024, 10:36
Holender jest absolutnie kluczową postacią ŚP (wraz z Fofaną oczywiście). Szkoda, że nadal forsujemy ustawienie z 10, choć z drugiej strony nie mamy mocnego pomocnika do tercetu z powyższą dwójką.

Reijnders - Ricci - Fofana od stycznia lub na kolejny sezon. Tutaj niema co świrować i grać z 10. Przy takim tercecie w pomocy Tijjani jest zwolniony z większości zadań defensywnych a lewa i prawa strona miałyby asekurację od pomocników (Ricci 6, Fofana 8) bardzo dobrze grających w odbiorze i potrafiących wyprowadzać piłkę. Mocny środek pola to też większa wolność dla skrzydłowych a tam właśnie ulokowany jest głównie nasz potencjał.
Edytowano dnia: 2 grudnia 2024, 10:40
4
Bandon
Bandon
2 grudnia 2024, 11:29
Dokładnie tak to widzę. Jeszcze Bennacer (może jakimś cudem się wyleczy i dojdzie do siebie) na rotację z Riccim i jako tako to wygląda.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 grudnia 2024, 11:35
Ricci to zapewne zostanie zakupiony z kasy za wytransferowanie Bennacera. Choć byłoby super mieć ich obu w składzie. Podejrzewam, że Algierczyk ze swoja ilością absencji i pensją 4.5mln netto raczej będzie ciążył w pliku excelowym naszym specom.
0
fristajlos
2 grudnia 2024, 11:52
Nie ma co wierzyć w Bennacera. Wyleczy się, złapie formę i znowu wypadnie. Nie ma chłop zdrowia, trzeba się go pozbyć.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się