SCUDETTO


Ibrahimović przekonał Calabrię i Moratę do odejścia. Tomori sprzeciwił się takiej propozycji

2 lutego 2025, 13:24, Redakcja Aktualności
Ibrahimović przekonał Calabrię i Moratę do odejścia. Tomori sprzeciwił się takiej propozycji

La Gazzetta dello Sport w niedzielę poinformowała, że Zlatan Ibrahimović rozmawiał wczoraj w Milanello z Calabrią, Moratą i Tomorim. Zamiarem Szweda, który pełni rolę doradcy RedBird było skłonienie tej trójki zawodników do zaakceptowania transferów. Dwójka z nich najwyraźniej posłuchała Ibry, ponieważ najpewniej jeszcze dziś zostaną nowymi zawodnikami Bologny i Galatarasay. Jedynym, który się opierał takiemu rozwiązaniu, był Tomori, który jasno zakomunikował, że chce zostać w Milanie. Wczoraj media informowały, że Milan i Tottenham doszły do porozumienia w sprawie transferu Anglika za kwotę ponad 25 mln €.



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2025, 22:31
Jak taki szczwany z niego lis to niech wytransferuje Origiego, Emersona i Okafora.
3
primo2p
2 lutego 2025, 23:04
Brak sygnału...
1
sharakmilanista
sharakmilanista
3 lutego 2025, 16:23
i Loftusa
0
Topero
Topero
2 lutego 2025, 21:45
Chwalmy dzień w którym Ibra w końcu to drewno z prawej obrony kopnął w 4 litery i powiedział won
0
sKUBAniec
sKUBAniec
2 lutego 2025, 19:10
Sprzedawał kopniaki. Tomori potknął się o własne nogi i dlatego zostaje, bo Ibra spudłował.
0
Conceição
Conceição
2 lutego 2025, 17:49
Ciekawe w jaki sposób pozbędziemy się reszty szrotu który ściągnął ten błyskotliwy zarząd.
3
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 18:06
Origi, Toure, Okafor, Jović, za chwilę być może Emerson nie narzekają ;)
Imprezy, wakacje w Italii, kasa płynie szerokim strumieniem, a oni sobie na konsoli pograją, panienki pogłaszczą :)
4
Conceição
Conceição
2 lutego 2025, 17:44
Ibra przekonaj sam siebie!
0
Pablo78
Pablo78
2 lutego 2025, 17:25
Calabrię za 2mln to jak za darmo oddali :D
0
boguc69
boguc69
2 lutego 2025, 17:33
2 bańki za gościa z 5 miesiącami kontraktu to i tak niezły deal, mnie dziwi, że Bologna nie zaczekała, by mieć go kompletnie za free... nie zdziwiłbym się, gdyby za kilka dni rozwaiązał kontrakt jak Ballo Toure
1
JayJaco
JayJaco
2 lutego 2025, 16:46
Ja mam tylko pytanie jak wyglądała ta rozmowa.
-No weź odejdź
-Nie
?
0
Vol'jin
Vol'jin
2 lutego 2025, 15:14
Tak czy siak po transferze do Spurs bo ci wzięli Danso za 25 mln. Austriak musi mieć coś z sercem albo ma rozrusznik, bo wg Pedulli on oblał też wstępne badania przed transferem do Juve, a z Romą rzekomo też były problemy latem



0
Szczechu1899
Szczechu1899
2 lutego 2025, 15:19
Eriksen też dlatego wylądował w PL.
0
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 15:05
Duża ilość komentujących jest chyba opłacanych przez Elliota lub są kochankami Maldiniego. Nie ma innego wytłumaczenia.
Zarząd postanowił przeczyścić szatnię co nie jest łatwym zadaniem. Miał z tym problem RB jak i Elliot. "Tam gdzie rąbią drzewa wióry lecą".
Ale póki co żaden kluczowy zawodnik w to mercato nie odszedł. Wiem, że dużo jest fanów Davide i rozumiem argument , że to Włoch i wychowanek ale to wszystko. Argument , że "zawsze zostawiał sece" jest głeboko z doopy bo jest trudny do uchwycenia i tym samym trudnym rzetelnie do ocenienia. Nie będę pisał o ostatnim fermencie , tylko wspomnę , że to przeciętny P0 (jak i Royal) i zarząd tym ruchem z Walkerem (za free niemal) wzmocnił bardzo kulejącą ostatnio prawą obronę.
Do tego kupił za dobre pieniądze jednego z najlepszych napastników tej edycjii LM i wzmocił nasz słaby punkt na 9, czyli wykończenie.
Do tego odzyskał większoś kasy za Morate.
Sumując - 2 wzmocnienia
0,5 straty lub 0 straty (dla mniejszych fanów Calabri).
Ale ferment wciąż trwa.
Rzetelnej oceny brak.
Dodam tylko , że jako jeden z niewielu krytykowałem zabranie na pokład zarządu Zlatana bo nierozumiem i nikt w klubie chyba nierozumie jego zakresu kompetenji i prerogatyw.
Ale jak wzmacniamy pierwszy garnitur na dwóch pozycjach to chyba warto to docenić ?
8
Paolo03
Paolo03
2 lutego 2025, 15:54
Poczekaj z tym osądem do paru spotkań. Walker wyglada tylko dobrze na papierze ale przez ostatnie pół roku miał sporo problemów.
Wietrzenie szatni mogło odbyć się w totalnie inny sposób. Poza tym jakie to wietrzenie kadry skoro są ściągani Emerson czy Morata a za chwile ktoś jest oddalany z klubu. Nie ma tutaj logiki i spójności w działaniu zarządu. Brakuje nam zawodników co chwila i nasza ławka wygląda fatalnie (trzeba się ratować 4/5 młodzianami co mecz bo nie ma komu grac)
10
Trefniś
2 lutego 2025, 16:01
Myślę, że komentują przede wszystkim kibice Milanu. Czasami jakieś trolle. Tyle.
1
Mirek99999999
2 lutego 2025, 16:04
Nikt by nie miał nic przeciwko "przeczyszczeniu" szatni gdyby nie to, że jest co najmniej 6-7 zawodników w kadrze, którzy powinni wylecieć przed Calabrią, a co najmniej 10, którzy powinni wylecieć przed Tomorim. Jeśli awansujemy dalej w LM to będziemy mieć na PO tylko Walkera i słabego Terracciano. Poza tym to "przeczyszczenie" to pokłosie koncertowo spapranego letniego okienka. Z letnich nabytków tylko Fofana nie był w styczniu wypychany z klubu... A to czy odzyskamy forsę za Moratę to się dopiero okaże, bo zamiast obowiązku wykupu Galatasaray wynegocjował półroczne wypożyczenie, które może zostać przedłużone o rok (z prawem do wykupu i zastrzeżeniem, że może ono zmienić się w obowiązek, jeśli zostaną spełnione pewne warunki).
Edytowano dnia: 2 lutego 2025, 16:06
2
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 16:19
Jasne, że Walker i Gimenez mogą nie spęłnić pokładanych w nich nadzieji. Tu nie ma 100% gwarancji. Piszesz ,że można było inaczej. A ja to widzę tak. Zobaczyli, że na PO i na SN popełnili błąd i po 6 miesiącach go naprawili ( prawdopodobnie:) ). Znasz szybszą reakcję i na 90% trafniejszą ?
Zmusiłeś mnie do pisania " prawdopodobnie" ,"na 90%" itd. ale jak można niewidzieć tu dwóch dobrych działań zarządu?
Kłania tu się powiedzonko "ten nie popełnia błedów kto nie robi nic". A cierpliwość to ja mialem oglądając przez pół roku słabego wg. 2 kolejnych trenerów Emersona i jeszcze słabszego Calabrie. Mi się już cierpliwość skończyła i zarządowi też. I to jest właśnie powód do pochwały.
1
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 16:21
DarQ
1. Kogo uważasz za kluczowego zawodnika? Twierdzisz, że żaden nie odszedł. Może w szatni królował Morata z Calabrią?
2. Czy gość, który jest z Milanem od jakiś 20 lat, jest nikim?
3. Za Moratę wyjdziemy na minimalny plus, patrząc na kreatywną księgowość, licząc bez tego, jesteśmy na minusie.
4. Gimenez i Walker, póki co nie zagrali minuty w Milanie, czy choćby Serie A, więc rokowanie że są kozakami, jest na wyrost. Oczywiście batrdzo sobie życzę, żeby ta dwójka dała nam dużo szczęścia, bo grać gorzej od Moraty/Abrahama/Jovićia oraz Emersona się nie da...chyba ;)


P.S. Wszelkie zarzuty są najczęściej pisane przez osoby, które od samego początku uważały Moratę, Emersona, czy Abrahama o Fonsece nie wspominając, za nic nie warty szrot.
Na ich szczęście, a nieszczęście klubu to się potwierdziło i po 4 miesiącach, ten sam zarząd pozbywa się byle szybciej i dalej.
Co gorsze, o dobrego napastnika, mogli się starać od momentu ropoczęcia ostatniego sezonu Giroud, bo wiadomo było, że odejdzie. Z grubsza rok kalendarzowy. Co przez ten czas zrobiono? Nic! Wzięto na szybko w połowie okna Moratę, ktróry zanim trafił do Mediolanu, to juz mieliśmy po okresie przygotowawczym i kilka spotkań sezonu. Do tego w ostatniej chwili Tammy.
Dramat i żenada.
Można tak wymieniać, wypisywać sporo innych sytuacji, ale książka z tego wyjdzie.

P.S.P.S. Z mojej strony samo odejście Calabrii, to nie jest dramat, czy koniec Milanu.
Sposób w jaki to zrobiono, żenada.
Poza tym jestem już wiekowy i po zagłębieniu się w niuanse np. rejestracji, jestem zażenowany sposobem prowadzenia polityki kadrowej.
Odejście kolejnego wychowanka, który nie blokuje miejsca nikomu, bo mamy ich za mało, dodatkowo nie mając za niego zastępstwa w postaci wychowanka (choćby na innej pozycji), jest żenujące.
Przez to mamy skład 18-19 zawodników? (Florka nie liczę, bo i tak nie gra i strzelam z liczbą , nie chce mi się liczyć), zamiast choćby 23-24, gdyby grać wychowankami włoskimi i Milanu.

9
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 16:36
Mirek
Ja nie bronię i chyba nikt nie broni nietrafionych zakupów. Ja chwalę nowe, dobrze rokujące zakupy. RB popełnił w lecie błędy. Elliot też ma ananasy na swoim koncie. Niektóre teraz ciążą na RB. Wiem, że są priorytety do sprzątania ale ważne , że coś się jednak dzieje.
0
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 16:49
MilanHomer
Ja się generalnie z Tobą zgadzam.
Poza mitem o Calabrii. Jeszcze Wam się odejście nie podobało? Jakie on krzywdy doznał? Klasyczna niezgodność dotycząca kontraktu. Nawet pod koniec korzystano z Davide, a był jeszcze Jimenez i Teraciano ,od biedy Musah. Do tego po fermencie zarząd i trener szybko łagodzili sprawę i nieatakowali Davide. Nikt nie pogwałcił praw Calabrii - dość mitologizacji.
1
Marcos Salinas
2 lutego 2025, 17:06
Darq
Jak był Musah? Właśnie przez takie podejście jesteśmy, gdzie jesteśmy. Zamiast łatać dziury w kadrze 1 do 1 to z Musaha, który jest nominalnym, prawym, bocznym pomocnikiem do klasycznego 4-4-2, ewentualnie może grać prawego mezzalę w 4-3-3 robi się piłkarskiego MacGyvera co obskoczy połowę pozycji na boisku, bo ma wystarczająco kg i cm. A potem po każdej głupiej stracie czy zachowaniu zaczyna się lament.
4
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 17:14
Marcos
Pełna zgoda. I to jest właśnie dowód , że trener ( zarząd) nie strzelali z doopy by uprzykrzyć życia Calabrii dając Musaha i ryzykując tylko naturalnie dali mu grać jako zmiennikowi Emersona.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 18:05
DarQ
Dalej nie zrozumiałeś o co chodzi z odejściem Calabrii.
Nie o to czy był słaby, dobry, czy się pokłócił, czy grał, czy siedział na trybunach itp.

Chodzi o fakt, że to Włoch, wychowanek, ostatni obok Gabbii w kadrze, który spędził w Milanie ok. 20 lat.

Warto przy okazji odejścia zrobić mu godne pożegnanie.
Wystarczyło zorganizować transfer szybciej, poniformować oficlajnie kibiców, zaprosić do Milanello, konferencja, spotkanie z ludźmi, łzy, zegarek na pamiątkę, czy coś innego i odprowadzić do auta, do Bologni.

To co opisałem, to wymarłe już zachowania ludzi z zasadami i moralnym kręgosłupem.

Ale co spodziewać się po wszach, które oficjalny komunikat o zwolnieniu największej legendy Milanu, wrzuciły do neta kilka godzin, albo dalej, od dziennikarzy i to w rubryce matrymonialnej.
2
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 18:20
ok. masz rację. Trzeba było lepiej zorganizować pożegnanie.
1
Corsa
Moderator Corsa
2 lutego 2025, 14:46
A kto przekona Ibrę?
8
savicevic88
2 lutego 2025, 14:50
Nie ma takiej siły xD
0
Tanger
Tanger
2 lutego 2025, 14:52
Chyba tylko Helena może uratować Milan xD
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 15:52
U nich w domu, poza ludźmi, którzy sobie tam mieszkają bo chcą, a Ibra bóg ich nie może wywalić lub się boi, jest jeszcze stary glonojad , który jak coś nakazuje, to Zlatan wykonuje bez mrugnięcia, w tempie ekspresowym.
Taki typowy pantofel, który ma w chacie wypindrowany, źle zrobiony plastikowy ryj i jest sługą na posyłki, i zachcianki.
0
Trefniś
2 lutego 2025, 14:33
66 % skuteczności. Nice
Teraz czas na Abrahama, Origiego, Emersona i Moncade. Wtedy możemy ruszać z kopyta :)
0
DarQ
DarQ
2 lutego 2025, 15:08
A to nie Moncada zwalnia Zlatana ?
Zlatan Furlaniego, a Furlani Moncade.
Tak sobie tam ułożyli.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
2 lutego 2025, 14:31
To może niech tak porozmawia z Origim?
0
elporto
elporto
2 lutego 2025, 14:37
Origi nie ma żadnych ambicji sportowych i zostanie w Milanie do ostatniego dnia kontraktu, co do tego nie ma wątpliwości. Już nigdzie nie dostanie kontraktu, gdzie ktoś mu zapłaci 4 mln euro za sezon (problem nawet będzie pewnie z 1 mln euro).
0
Marcos Salinas
2 lutego 2025, 14:28
Oj coraz głupsze robią się te pismaki.
0
Mirek99999999
2 lutego 2025, 14:18
Trochę śmieszne, że Ibra miał pomysł z plandeką w Milanello, a teraz sam robi za plandekę osłaniającą Cardinale, Furlaniego i Moncadę przed gównoburzą. Nie bronię Ibry bo swoje za uszami ma (Abate oraz rządy koleżków Ibry w Futuro), ale w tym wypadku to główni winowajcy przypisują mu "zasługi" w mediach. Teraz tylko czekać jak po kilku golach Gimeneza Moncada w milannews wystawi sobie laurkę...
1
Tanger
Tanger
2 lutego 2025, 14:22
Nie zdziwiłbym się, jakby Furlani go namówił, żeby on namówił Calabrię pod płaszczykiem, że robi to dla dobra klubu i mają w związku z tym jakiś wspaniały plan.

A, że Ojczyznosław z Milanu inteligencją nie grzeszy, to się zgodził :P
3
Robinowski
2 lutego 2025, 14:33
Nie ma w tym nic dziwnego. W taki sposób funkcjonują korporacje. Bardzo wygodne dla zarządu gdyż konsekwencje ich decyzji poniesie Zlatan.
1
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 15:53
Mirek
Ale przyznaj, że plandeka im. Korposzczurovićia, dała świetne rezultaty ;)
Mam nadzieję, że dalej jest kultywowana.
1
Rucz4j
Rucz4j
2 lutego 2025, 14:12
Wyciekła rozmowa Ibry z Moratą i Calabrią: https://www.youtube.com/watch?v=4UWyL3gxd_o
Edytowano dnia: 2 lutego 2025, 14:12
6
boguc69
boguc69
2 lutego 2025, 14:38
JEBŁEM XD
0
robert66
robert66
2 lutego 2025, 14:02
Ibra rujnuje nasz kochany klub
2
mateuszchwalisz
mateuszchwalisz
2 lutego 2025, 14:06
Dlaczego tak uważasz?
1
Bibaszczenko
Bibaszczenko
2 lutego 2025, 14:14
#mateuszchwalisz

Ponieważ chłop nie ma kompetencji do tego aby być dyrektorem takiego dużego klubu jakim jest Milan. Jest arogancki i brak mu pokory. Natomiast idealnie nadaje się aby być celebrytą w TV i mediach społecznościowych.
2
Sebolinho10
Sebolinho10
2 lutego 2025, 14:27
@Bibaszczenko

Masz rację, Zlatan nie ma kompetencji do tego aby być dyrektorem w Milanie....i dlatego nim nie jest.
Jest doradcą, łącznikiem pomiędzy zarządem a drużyną, parasolem ochronnym i gościem od wywiadów. Dowiedz się najpierw kim Zlatan jest w Milanie a potem pisz.
5
Robinowski
2 lutego 2025, 14:58
Ibra wykonuje swoją pracę zgodnie z powierzona mu rolą. Tutaj emocje schodzą na dalszy plan.
0
Bibaszczenko
Bibaszczenko
2 lutego 2025, 15:42
@ Sebolinho10
To fajny z niego doradca co na 125 rocznice wchodzi do restauracji tylnimi drzwiami. Czepiasz się szczegółów chłopie, a oboje wiemy o co się rozchodzi.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 lutego 2025, 16:03
Sebolinho
To, że ktoś nie ma umowy z Milanem, nie znaczy, że jest tylko pionkiem.
Masz ciut wyżej artykuł, który opisuje jak wymusza transfery na zawodnikach.
Wcześniej były informacje o rodzinie Abate, którą wywalił na zbity pysk, bo się obraził.
Załatwił profesjonalny kontrakt swojemu synowi, który ledwo kilka spotkań w Primce zagrał.
Jak sam opisywał, bierze udział w wyborze trenera i zawodników.
Występuje na konferencjach prasowych jako przedstawiciel klubu.
Rozmawia co chwila z zawodnikami, żeby ich naprostować, czy przekazać, to co uważa.

I wiele, wiele innych (teraz z głowy więcej nie wymyślę).

Jeżeli to jest żaden wpływ na to jak funkcjonuje Milan, to aż boję zapytać co robią na codzień dyrektorzy i personel im podległy :)
2
Tanger
Tanger
2 lutego 2025, 14:01
Niezły ma dar przekonywania gość. A pomyśleć, że jakiegoś randomowego typa nie namówił, żeby mu się z domu wyprowadził xD

Proszę, niech ktoś już zabierze tego Ojczyznosława z Milanu.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
2 lutego 2025, 15:17
Nie jestem w temacie, jakiego typa?
0
Tanger
Tanger
2 lutego 2025, 15:31
@lyndonmilan

Niedawno dzięki memom dowiedziałem się o takim serialu produkcji Amazona. The Boys to amerykański serial o superbohaterach, ale takich odwróconych. Są oni zatrudniani przez korporację, która odpowiada za ich PR, a ich działania przynoszą więcej szkody niż pożytku. Np. przez przypadek zabijają niewinnego cywila, a korporacja tłumaczy ich, że to był niewykryty wcześniej terrorysta.

Ojczyznosław to przywódca grupki tych superbohaterów.

Chyba z ciekawości go obejrzę, bo widzę tu podobieństwo do Cardinalexu :P
0
boguc69
boguc69
2 lutego 2025, 13:59
ściągamy Walkera i Gimeneza do pierwszego składu, ławka dalej przeciętna... do tego poszedł do drużyny przekaz, że na chwilę obecną nie są potrzebni Camarda, Morata, Calabria, Jović, Okafor, Chukwueze, Tomori, Pavlović, Emerson, Musah, RLC...
ja rozumiem, że taki plan na nas mogliby ułożyć w drugiej części miasta, ale że ktoś tak otwarcie zasabotował własną drużynę??? normalnie po miesiącu można im już przyznać tytuł "zarządu roku" za takie wyczyszczenie szatni z przeciętności... a nie, czekaj, to tylko ich mokry sen, który spowodował jedynie to, że w zespole jest coraz więcej niesnasek i frustracji... Calabria i Morata są, jacy są, ale odstawienie ich od zespołu praktycznie w dniu derbów to już jest wyższy poziom zarządzania hahah

a ratować się na ostatnią chwilę będziemy pewnie transferami z Empoli czy Verony...
Edytowano dnia: 2 lutego 2025, 14:04
1
Tairens
Tairens
2 lutego 2025, 14:23
Tylko, że wymienieni zawodnicy naprawdę są niepotrzebni. To są konsekwencje złych transferów, że masz ludzi którzy nic nie wnoszą prócz +1 do ilości zawodników w składzie. Camarda to nuta przyszłości i według mnie pomysł z Monza nie był zły. Najbardziej jednak unaocznia to brak planu na drużynę…
0
boguc69
boguc69
2 lutego 2025, 14:36
przecież ja o tym doskonale wiem, że są niepotrzebni, nawet powiem, że dwaj, którzy odchodzą powinni odejść jako ostatni z nich... to nie jest brak planu na drużynę, to jest skrajna niekompetencja zarządu, mieli cały miesiąc na robienie czystek, a zgotowali gównoburzę przed być może najważniejszym meczem sezonu
0
Sebolinho10
Sebolinho10
2 lutego 2025, 14:42
Chwila, ale większość zawodników których wymieniłeś są niepotrzebni. Morata, Jović, Okafor Chukwueze, Emerson, RLC.....każdy z nich kopie się po czole jednak ze względu na krótką kadrę i tak muszą zostać. Koniec końców odchodzi Morata i Calabria a w ich miejsce przychodzi Gimenez i Walker. Sorry, ale to są zmiany tylko na plus. Co prawda osobiście wolałbym żeby Calabria został, a pogoniony został Emerson (lecz wypadł przez kontuzję), albo Terracciano, zaś Morata udowodnił że nigdy nie powinien się w tym klubie znaleźć. Nawet Abraham ma lepsze liczby a znacznie mniej rozegranych minut. Derby nie mają tutaj nic do rzeczy. Za Calabrię i tak zagra Walker a w napadzie wyjdzie Abraham i w sumie nie wiele to zmienia gdyby zamiast niego grał Morata. Gorzej już raczej być nie może więc to bez znaczenia.
Camarda potrzebuje ogrania, Tomori? Klub zobaczył okazję do zarobku, a Tomori chce walczyć. Pavlović? Za niego przyszło w zasadzie tylko zapytanie, więc nie ma mowy o wypychaniu. Odnośnie Musaha to już totalnie nic nie ma. Okafor jest za gruby xD, a wymiana Chukwueze za Orsoliniego mogłaby wyjść tylko na plus...lecz Bolognia nie jest taka głupia i naiwna.

Oczywiście w żaden sposób nie popieram zarządu, takie zmiany powinny być przeprowadzane w lecie, albo przynajmniej na początku styczniowego mercato, a nie na 3 dni przed końcem. Rzecz w tym że zarząd chyba w końcu zauważył gdzie popełnił błąd i po cichu starają się to naprawić.

Powiem tak, obecne ruchy zarządu są na plus....ale działają nieporadnie i za wolno.
1
Tairens
Tairens
2 lutego 2025, 15:02
@boguc69 mam duże poczucie, że zaprzeczasz sam sobie. Piszesz o tym, że to nie brak planu po czym dajesz bezpośrednie argumenty za tym. Cóż, zgadzam się w wielu kwestiach, ale jeśli chcemy krytykować to róbmy to z głową :))
0
MagicMilan83
MagicMilan83
2 lutego 2025, 16:07
No i teraz jak mają grać Ci co już są niepotrzebni. Jaka motywacja będzie nimi kierować?
1
boguc69
boguc69
2 lutego 2025, 17:31
bo wg mnie plan na zespół - marny, ale jakiś jest, tylko totalnie zawodzi jego realizacja. od kilku lat mamy przepełnioną kadrę, zamiast latem najpierw pozbyć się tych niechcianych, a dopiero potem robić wzmocnienia u nas jest kompletnie na odwrót. ściągamy stada Rubenów, Memersonów, Abrahamów, a dopiero potem w ostatniej chwili okienka zastanawiamy się, gdzie poupychać Maldinich, Pobegów, Adlich czy Kalulów... kończy się tym, że zawodnicy lądują na wypożyczeniach ze śmiesznymi klauzulami zamiast obowiązku wykupu, nie są zgłaszani do LM albo wręcz do rozgrywek Serie A. najprościej jest z tymi, którym po prostu kończą się kontrakty, problem w zasadzie sam się rozwiązuje
0
roby45
roby45
2 lutego 2025, 13:53
Nosz kur jak to prawda to nie eleganckie to wszystko jest jak dla mnie…w ogóle Ibrze bym podziękował nic nie daje nie wnosi Jak dla mnie świetnie nadawał się Maldini żył środowiskiem żył z piłkarzami i miał coś swojego w głowie a Ibra to co powiedzą to robi aby zarobić….jakos nie ma osobowości takiej jak był piłkarzem więc jest sztuczny
2
savicevic88
2 lutego 2025, 13:51
Znaleźli sobie osobę "do wycierania ryja"...

Że też on się zgodził na taki układ...
3
Jaca23
Jaca23
2 lutego 2025, 13:36
Nie to, żebym bronił Zlatana, ale pachnie mi tu kolejnym kupionym artykułem w stylu "wszystko co złe to wina Ibry. My Furlani, Moncada i Cardinale nie mamy z tym nic wspólnego".

Nie zdziwię się jak zaraz po ogłoszeniu transferu Gimineza wleci news, że Moncada go obserwował już w kołysce, a Furlani świetnie rozegrał negocjacje.
9
Tanger
Tanger
2 lutego 2025, 14:03
Moncada obserwujący pod mikroskopem plemnika, z którego powstanie Gimenez:

"Za prawdę powiadam wam, będzie z niego wspaniały strzelec i kiedyś ściągnę go do Milanu"
2
Bandon
Bandon
2 lutego 2025, 13:35
Jeśli za Tomoriego miałby przyjść jakiś nieopierzony Gruzin, to na pewno lepiej by było żeby został, ale jeśli taki Antonio Silva? To już inna rozmowa. Tylko takie zmiany i ruchy, to się w lecie robi.
0
Jaca23
Jaca23
2 lutego 2025, 13:39
Antonio Silva znacząco obniżył loty. Stracił miejsce w pierwszym składzie Benfiki. W tym wypadku chyba lepiej byłoby od nich wziąć Tomasa Araujo, który go przeskoczył w hierarchii stoperów.
0
krisss811
krisss811
2 lutego 2025, 13:33
On jest tym samym który nakłonił do przyjścia tu samego Royala??
9
JohnyMiellony
JohnyMiellony
2 lutego 2025, 13:32
szkoda że nie nakłonił tego słynnego Belga co nawet nazwiska nie przytoczę
2
kozik___13
kozik___13
2 lutego 2025, 13:26
Dobry negocjator to skarb. Nie tak jak u nas
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się