SCUDETTO


KRAINA MARZEŃ? NIE, TO NADAL TEN SAM KOSZMAR. MILAN 1-2 LAZIO

2 marca 2025, 19:45, Presidente Aktualności
KRAINA MARZEŃ? NIE, TO NADAL TEN SAM KOSZMAR. MILAN 1-2 LAZIO

Bardzo intensywna pierwsza połowa, choć bardziej z uwagi na dobrą grę Lazio, które już w 3' mogło wyjść na prowadzenie. Strata na środku boiska, szybkie prostopadłe podanie do Dii, który ucieka obrońcom i wychodzi sam na sam z Maignanem, który jednak broni nogą uderzenie napastnika. W międzyczasie Tavares jeszcze lewą stroną indywidualnie, przy linii końcowej schodzi do srodka szukając podania i zagrywa tak, że piłkę noga musnął Maignan, a ta odbija się od Pavlovivia i minimalnie mija słupek bramki. Niewiele brakowało do gola samobójczego. W następnych minutach ponownie Lazio miało okazje za sprawą Isaksena, który dwukrotnie uderzał z dystansu, ale w obu przypadkach niecelnie. W 13' Leao wycofuje na własną połowę do Musaha, ten jednak traci piłkę na rzecz Dii, który napiera do przodu, ale przed polem karnym Musah dogania go i końcówkami palców wybija piłkę. Przyznać trzeba jednak, że powtórki nie wyjaśniły w stu procentach, czy zawodnik Milanu trafił w piłkę. Gdyby okazało się, że nie, to prawdopodobnie Musah otrzymałby czerwoną kartkę. W odpowiedzi zaatakował Milan, ale akcja została przerwana szybko, kiedy to Theo został wzięty w kleszcze w polu karnym Lazio. W 18' dobra dwójkowa akcja Pulisic - Reijnders  Pulisic, ale Lazio zabiera Amerykaninowi piłkę w polu karnym. W 19' pierwsza dobra sytuacja Milanu. Leao z lewej strony zagrywa prostopadle do obiegającego go Reijndersa, a ten nieatakowany w polu karnym oddaje strzał po ziemi, z którym jednak radzi sobie Provedel. Minutę później Jimenez indywidualnie z prawej strony schodzi do środka i także przez nikogo nie atakowany dochodzi z piłką do okolic "jedenastki", jednak przed strzałem piłka mu odskakuje w konsekwencji czego strzał jest bardzo niecelny. W 23' Isaksen z lewej strony pola karnego uderza, ale za lekko, więc Maignan pewnie łapie piłkę. W 28' seria błędów, która doprowadziła do straty bramki przez Milanu. Najpierw na połowie boiska Pavlović niedokładnie wybija piłkę którą zgarnia gracz Lazio - Marusic. Następnie Theo zbyt wolno wraca za Marusiciem, który w polu karnym z prawej strony zdążył oddać strzał po ziemi. Maignanowi udało się sparować go do boku, ale tam dopada do piłki Zaccagni i z bliska pakuje ją do bramki. W 33' Gimenez zagrywa z lewej strony boiska mocno w pole karne po ziemi do Pulisica, ten jednak dobrze pilnowany i do tego nie radzi sobie z przyjęciem piłki. Chwilę później Reijnders ze środka podaje do Musaha w pole karne, ten jednak piętką szuka podania do Gimeneza, ktróre nie udaje się i Provedel łapie piłkę. Po chwili trener Conceicao zmieni Musaha na Felixa. W 40' ten sam Felix dostaje podanie przed pole karne, szuka zejścia do prawej nogi i strzela z okolic 15 metra, ale niecelnie. W 47' Zaccagni z woleja z szesnastu metrów, ale obok bramki. Po chwili Pavlović z około 25 metrów potężnie, ale Provedel znowu nie ma problemów z interwencją. Do przerwy Lazio 1-0 Milan.

Już w 46' Milan szukał wyrównania, jednak prostopadłe zagranie Pulisica do Gimeneza zgarnął Provedel. W 48' z kolei mocno zza pola karnego uderzał Walker, ale na drodze piłki stanęli gracze Lazio. W 50' Tavares z lewej strony boiska wycofuje na szesnasty metr do Gigota, a ten niepilnowany uderza płasko, ale na szczęście Maignan sobie radzi z uderzeniem. W 51' z okolic szesnastki uderza Felix, który dostał podanie od Pulisica, ale piłka wysoko nad bramką. W 54' Zaccagni z lewej strony schodzi do środka i dokręca piłkę do dalszego słupka, ale piłka minimalnie mija go. W 55' Leao w polu karnym do Felixa, ten spod linii końcowej szuka podanie, zagrywa wzdłuż bramki, ale trafia w Pulisica stojącego przy bliższym słupku. W 59' groźna akcja Lazio. Tavares z lewej strony boiska schodzi do środka, prostopadale do Isaksena, którego w ostatniej chwili na skraju pola karnego zatrzymuje Pavlović. W 63' dobra drużynowa akcja Milanu. Reijnders sprzed pola karnego przerzuca do podłączającego się prawą stroną Gabbii, który następnie zagrywa wzdłuż bramki, ale Provedel przecina podanie. Po chwili Leao z lewej strony na głową Gimeneza, ale ten tylko trąca piłkę nawet nie kierując do w światło bramki. W 67' rozpoczyna się dramat Milanu. Pod polem karnym Lazio piłkę traci Fofana. Szybka kontra rywali, piłkę dostaje Isaksen i na połowie Milanu wypuszcza sobie piłkę, którą chce wytracić mu wślizgiem Pavlović, ale trafia w nogi zawodnika Lazio. Sędzia bez zastanowienia pokazuje bezpośrednią czerwoną kartkę. Milan jednak się nie poddał. W 75' po zamieszaniu w polu karnym Lazio z bliska strzelał Reijnders, ale trafił w jednego z obrońców. W 85' niespodziewanie udało się Milanowi zdobyć gola. Leao z lewej strony na dalszy słupek, tam akcję zamyka Chukwueze, który strzałem głową w okienko pokonuje Provedela. W 86' Milan mógł szybko oddać Lazio co zdobył, ale na szczęście uderzenie Isaksena z 16 metra, o ile wyglądało groźnie, o tyle Maignan poradził sobie bez problemu. W 93' w polu karnym z woleja uderza Pedro, ale w fenomenalnym stylu blokuje go Jović. Milan po tej akcji przeprowadził szybką kontrę. Ruszył Leao, ale już na połowie Lazio źle dograł do Gimeneza. Następnie przyszedł drugi akt tragedii. Prostopadłe podanie do Isaksena w polu karnym, ten dotyka piłki i wybija ją w zasadzie za linię końcową, ale w międzyczasie zostaje sfaulowany przez Maignana i sędzia po wideoweryfikacji wskazuje na rzut karny, który na bramkę zamienia Pedro. Koniec. Milan 1-2 Lazio. Milan zagrał dzisiaj w czwartym komplecie strojów, któremu przyświeca hasło "Dreamland", ale ewidentnie, nie znajdujemy się w krainie marzeń, a raczej krainie koszmarów.

AC MILAN (4-2-3-1): Maignan; Jimenez (46' Walker), Gabbia (83' Jović), Pavlovic, Theo; Musah (37' Felix), Fofana(70' Thiaw); Pulisic (70' Chukwueze), Reijnders, Leao; Gimenez

Rezerwowi: Sportiello, Torriani, Jovic, Chukwueze, Tomori, Thiaw, Walker, Bartesaghi, Bondo, Terracciano, Camarda, Joao Felix, Abraham, Sottil

SS LAZIO (4-2-3-1): Provedel; Marusic (46' Lazzari), Gigot (79' Patric), Gila, Nuno Tavares; Guendouzi, Rovella; Isaksen, Dia (88' Noslin), Zaccagni (79' Pedro); Tchaouna (58' Vecino)

Rezerwowi: Mandas, Furlanetto, Patric, Vecino, Pedro, Noslin, Belahyane, Nielsen, Ibrahimovic, Lazzari. All. Marco Baroni

Bramki: Zaccagni 28', Chukwueze 85', Pedro 90+8' (k.)

Żółte kartki: Gimenez 76', Leao 80', Vecino 90+3

Czerwone kartki: Pavlović 70'

Arbiter główny: Gianluca Manganiello

Miejsce: San Siro (Mediolan)



912 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
4 marca 2025, 06:53
Może ktoś mnie odbierzr za wariata, nie wiem, ale dla mnie jest istotny szczegół na koszulce. Tym szczegółem jest niewielki fragment diabła pod kołnierzykiem na tyłach koszulki. Wiem, że jest to symbol Milanu (choć tak naprawdę nie wiem po co), ale diabeł kojarzy mi się z jednym...z fatalnością, ze złem itp. Przeanalizujcie sezon, w który pojawił się ten znaczek na koszulkach i oceńcie grę a potem zróbcie to samo, kiedy dali nam koszulki bez tego znaku. Pozdrawiam.
1
Diavo
Diavo
3 marca 2025, 12:01
Coś jest nie tak z tymi Portugalskimi trenerami
"Podczas meczu Olympique Lyon - Stade Brestois 29, który zakończył się wynikiem 2:1, doszło do kontrowersyjnej sytuacji. Paulo Fonseca, trener zespołu z Lyonu, został ukarany czerwoną kartką po tym, jak sędzia Benoit Millot zdecydował się sprawdzić sytuację na VAR w związku z możliwym rzutem karnym dla Brestu."
0
Von Strauss
Von Strauss
3 marca 2025, 13:39
Ja myślę, że Fonseca mógł mieć flashbacki z wietnamu - w końcu po drugiej stronie grał Cardinal
1
Trefniś
Trefniś
3 marca 2025, 09:45
Naszła mnie taka dziwaczna myśl. Może w złej metodzie Pioliego tkwiła jedyna recepta na ten burdel?
Nie ma oczywiście wątpliwości, że za wiele problemów odpowiada on. Ale tylko częściowo, bo reszta jest na wiadomych barkach. I kontynuacja takiej pracy to by było tylko odwlekanie katastrofy o max miesiące. Rozpędzony pociąg może osiągać dobre wyniki, ale gdy odpadają po kolei systemy bezpieczeństwa, silniki i hamulce...
Ale może... kurde może jednak gdyby przetrwał do wymiany dyrektorów na kogoś z IQ wyżej niż 80, to by ten klub miał szansę wyjść bez szwanku i pozytywnie kontynuować z lepszym trenerem?

Jeżeli widziałeś Stefan, że to się tak skończy i tylko odwlekałeś to zaczynam rozumieć. Wciąż mam za złe, ale z pewnym zrozumieniem. Ale mimo wszystko myślę, że ktokolwiek by się tutaj zadania nie podjął, to byłby skazany na porażkę tak samo.
Pogonić wszystko, nawet za darmo, bez znaczenia. Zacząć proces odnowy totalnej. Czy Furlani ma tyle rozumu w głowie by się tego podjąć? Akurat jego miałem za mądrą osobę. Złą, ale mądrą xD
Niech wrócą do 2019 i sobie przypomną jak wtedy konstruowali zespół. Niech przekonają kilku głodnych i solidnych Włochów do projektu. Można wygrywać z Darmianem, Acerbim czy Messiasem i Kruniciem. Tylko musi to robić ktoś z olejem we łbie.
Edytowano dnia: 3 marca 2025, 09:48
0
sharakmilanista
sharakmilanista
3 marca 2025, 08:49
no i poza zmianami na górze koniecznie przedłużyć kontrakt z Joviciem i oczywiście zostawić mu "9"
0
sharakmilanista
sharakmilanista
3 marca 2025, 08:40
jest po prostu bardzo przykro i smutno ci się stało z tym klubem..

kurde tu nawet koszulki są z dupy jakieś, nie mówiąc już o właścicielu, pseudozarządzie i panienek, które mają wywalone na ten klub..

to nawet w latach 1996-1998 gdy zajmowaliśmy 11 i 10 miejsce nie było ogólnie tak DRAMATYCZNIE na każdej płaszczyźnie klubu
1
luba17
luba17
3 marca 2025, 08:32
4-1-2-3 z Tijanim i Felixem wyżej lub 4-2-1-3 z samym Felixem wyżej - warto by było może coś delikatnie zmienić a zmieni sie wiele w grze
0
Von Strauss
Von Strauss
3 marca 2025, 08:25
Powtarzam i będę powtarzał - to piłkarze i trener zawalają poszczególne mecze, ale całokształt sezonu zawalają właściciele, zarząd i trener.

Dlaczego drużyna wygląda tak jak wygląda? Może dlatego, że nasi chamsko starali się wypchnąć niektórych piłkarzy? Calabria, Theo, Tomori - trzech pierwszych z brzegu, których nasi "gównosrający" wypychali. Pierwszego nie ma, drugi gra bo nie mamy nikogo innego na tę pozycję, a trzeci nie gra. Jak się robi kwas w drużynie to nie ma co się dziwić, że to nie działa.

A do tego kwasu swoje dorzuca też pan Koncentrat, co trenować to powinien sobie psa co najwyżej, bo zarządzać drużyną nie potrafi - albo jest głupi i robi co każe zarząd.

Co zrobi zarząd w lato? Wymieni 3/4 składu (jak Juve), żeby postawić na swoim? Bo jak Ci nie chcą współpracować to znajdziemy 10 ukraińców na ich miejsce na umowę zlecenie (i nawet dostaną jeść)?

To co pisałem wcześniej - nikt z obecnej drużyny nie widzi tu Milanu - tylko korpogówno z USA, które ubrało się w czerwono-czarną koszulkę i udaje poważną ekipę.

GERRY CRIMINALE! DEVI VENDERE VATTENE!
#RedBirdOUT
6
Radles23
Radles23
3 marca 2025, 08:19
Było kilka takich momentów, z resztą nie tylko w tym meczu, że Pavlo zostawał sam na lewej stronie bo Theo nie nadążał wrócić za kontra. Kadra, kadra można się zastanawiać czy jest mocna czy nie jest, ale napewno nie jest słabsza od Lazio czy Bologny czy Torino. Problemem jest to, że taktyka wydaje się całkowicie źle dobrana do zawodników. Wolni obrońcy podchodzą do ataku, praktycznie nie ma asekuracji ze strony pomocników bo Fofana który teoretycznie powinien to robić stoi obok Pavlo pod polem karnym :) skrzydła nie wiedzą kiedy bronić kiedy atakować. Nie ma podań na jedynego napastnika. Efekty widzimy.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2025, 08:29
No to jest powtórka z okresu pana Li w Milanie.
Kadra ma minimum 3-4 krytyczne braki na kluczowych pozycjach + brak jakichkolwiek PRAWDZIWYCH liderów w szatni. Niestety dla tych cymbałów okazało się, że dobrymi na papierze jednostkami nie zasypie się kryzysu przywództwa, a import sfrustrowanych weteranów jak w przypadku Bonucciego, Biglii czy Higuaina przyniesie odwrotny efekt od zamierzonego.
1
matten
matten
3 marca 2025, 08:14
Niestety, to chyba koniec marzeń o zajęciu czwartego miejsca :(
0
Ronladinho86
Ronladinho86
3 marca 2025, 07:45
Konkurencyjny skład? Jaki konkurencyjny skład mamy to jest grupa ludzi którzy biegają bez ładu i składu jak małe dzieci. Po co ściągali napastnika za 30 mln skoro on nie dostaje podań ? Pewnie Gimenez sobie pluje w brodę że naciskał na transfer i teraz jest w drużynie która nie zagra w przyszłym sezonie w europejskich pucharach
0
rabin diaz
rabin diaz
3 marca 2025, 04:03
z piolim coś takiego nigdy by się nie wydarzyło, ojcze wróć

ps kupiłem se ostatnio opla corse, ale jakiś taki przecwelony się wydaje, reklamacja

Niestety, w tym przypadku reklamacji nie będzie ;) Obrażanie. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 3 marca 2025, 07:04
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 marca 2025, 00:46
Tak właśnie kończą się farmazony o graniu łofensywne i intensywnie z duetem Musah-Fofana, który nie umie szybko myśleć na boisku czy obrońcami nie trzymającymi linii.
Ale w końcu nic się nie stało, zaraz po przyjściu kolejnego trenera z nową, trzecią już wizją futbolu rozpocznie się na nowo toksyczną bajkę o fantastycznej czwórce czy nowoczesnym stoperze Pavloviciu.
I tak w kółko, aż ktoś wreszcie nie pójdzie po rozum do głowy wywalając wynalazcę Mbappe z harvardzkim korposzczurem.
Edytowano dnia: 3 marca 2025, 00:48
3
Zuber
Zuber
3 marca 2025, 00:59
Nie czytałeś, że oni zostaną, tylko przyjdzie nowy ds jeszcze po prostu im pomóc. xD
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
3 marca 2025, 00:42
Na znak protestu wydłubałem sobie oczy oraz oba jądra a następnie zamieniłem je miejscami teraz widzę dużo lepiej i jaja mam jak ze stali. Ligo mistrzów czy słyszysz mój płonący z bólu cierpiący głos z oddali?

Lay down-Try not to cry-Cry a lot.
1
DominoJachas
DominoJachas
3 marca 2025, 00:24
4-2-3-1

może w 6 poprzednich meczach nie zadziałało...

ale w 7 musi, lecimy tym razem w kostce rubika, fofana na 10, felix i reniferek do tyłu, i lecimy!
0
palonettoACM
palonettoACM
2 marca 2025, 23:50
A lato było takie wspaniałe, bóg nam zsyłał takie prezenty podczas mercato, każdy jeden z nich był osobnym dniem, który stworzył ten piękny świat.
0
k__f__c
k__f__c
2 marca 2025, 23:50
Czas na czystki etniczne w Milanie. Wywalilbym na początek wszystkich Francuzów, nie ma meczu żeby któryś z nich czegoś nie zawalił. Dzisiaj obie bramki ich. Następnie Anglicy, są zbędni. Żadnej wartości dodanej. Zastanowił bym się nas Portugalczykami, Leao dzisiaj znowu z asystą, mimo beznadziei liczby robi.
1
Tanger
Tanger
3 marca 2025, 00:00
I jeszcze Szwedów. Bezdyskusyjnie.
3
rabin diaz
rabin diaz
3 marca 2025, 04:02
ja to bym amerykańców wywalił, ale z zarzadu no i parodyste ze stołka trenera, z ojcem piolim nigdy by coś takiego się nie wydarzyła, a asroc kjdsodtylujdatojestjsdkjj3b4ny
1
Trefniś
Trefniś
3 marca 2025, 09:13
Halo Helsinki!
Proszę przyjechać na ACM.com.pl xD
0
epl
epl
2 marca 2025, 23:46
Przede wszystkim z tym trenerem to juz raczej nic nie wyjdzie. Nie ka co tracic czasu. Dobrze hyloby zmienić trenera na jakiegoś zrownowasonego, w miarę spokojnego, ktorego drużyna polubi i będzie szanować. W atmosferze konfliktu i pod bqtem nic sie bie zbuduje.

Co do zawodników to na pewno trzeba zrobić przegląd i pozbyć sie części z nich. Ale tym niech już zajmie sie nowy trener.
Śmieszy mnie ten groteskowy trend do obwiniana Leao za wszystko. Obecnie druzyna nie funkcjonuje i nie widac nikogo z wysoką formą. Co nie znaczy, ze z nowym trenerem za 1-2 miesiące bedzie tak samo.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
3 marca 2025, 00:10
Teraz jest moda żeby Theo był winny nie leą
0
epl
epl
3 marca 2025, 00:17
Jest moda na obu. Z tym, ze Theo to akurat mocno zasłużył. Jego też nie skreślam definitywnie. Z tym ze niedużo kontraktu zostało, wiec albo wzybko sie ogarnie albo lepiej sprzedac poki jest coś wart.

Z podstawowych zawodników to bym sie z cala pewnoscia Maignana pozbył.
1
DonDamiano
DonDamiano
2 marca 2025, 23:42
Paradoksalnie pozostał Puchar Włoch. W Serie A możemy grać Primaverą
0
Dohtor
Dohtor
2 marca 2025, 23:51
Paradoksalnie nie przejdziemy interu xD
4
Pablo78
Pablo78
2 marca 2025, 23:37
Obrona nie sprawdza się cały sezon, za żadnego trenera i klub nic z tym nie robi.Gramy tymi co się męczą piłką a wyzbywamy się kilku graczy i to ma być rozwiązanie......
1
mmielczar123
mmielczar123
2 marca 2025, 23:36
Cardinale mógłby napisać poradnik "Jak w 2 lata roz******lić klub piłkarski". Przychodził do klubu, który dopiero co doszedł do półfinału LM, a rok wcześniej wygrał scudetto. Jego fantastyczne decyzje doprowadziły do tego, że w marcu jesteśmy 2 razy bliżej dziesiątego Udinese niż miejsca dającego możliwość gry w Lidze Konferencji. Beznadziejna atmosfera w klubie, w szatni, na trybunach, kibice gwiżdżący na zawodników i skandujący "Cardinale sprzedaj, odejdź". Do tego zarząd działający bez żadnego pomysłu, sprowadzający nazwiska, a nie piłkarzy, dzięki którym można stworzyć prawdziwą drużynę. Na papierze nie wygląda to źle. W zasadzie w pierwszym składzie mamy samym reprezentantów topowych albo przynajmniej bardzo dobrych krajów - Francja x3, Portugalia x2, Holandia, Anglia itd. Tylko co z tego, skoro na boisku mamy 11 chłopów biegających bez żadnego planu i wychodzących na mecz w obsranych gaciach. Brakuje pewności siebie i wiary we własne umiejętności. Pioli z Messiasa, czy Krunicia zrobił ważnych graczy w zespole sięgającym po mistrzostwo Włoch. Teraz sprowadzamy dobrych piłkarzy, którzy zakładają koszulkę Milanu i nagle piłka odskakuje im na 5 metrów. Tu potrzebna jest ogromna rewolucja, żeby nie zatopić się w tym szambie na kolejne kilka(naście) lat.
12
Grande
Grande
2 marca 2025, 23:36
Perspektywy nie są ciekawe niestety.

Na właściciela właściwie szkoda marnować słów.

Zarząd, który wybierał trenerów wg iberyjskiego klucza(Lopetegui, Fonseca, Sergio), ponownie będzie rekrutować nowego trenera. Strach się bać.

Paratici to policzek dla wszystkich fanów, Tare to kolejny półśrodek.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
2 marca 2025, 23:25
Nie ma znaczenia czy Milan zwolni Conceicao czy nie, ten sezon jest stracony, na pocieszenie Portugalczyk zdobył puchar sołtysa i to było by na tyle. Po powrocie z bliskiego wschodu Milan to absolutna degrengolada. Trener który przyszedł ratować sezon na całej linii zawiódł i się nie sprawdził, kuriozalne jest to że nie sprawdził się jeszcze bardziej, niż ten którego zastapił a który również się nie sprawdził z tym, że okazało się, że jednak nie sprawdził się mniej niż Serigo, pomieszanie z polataniem. Zwalanie całej winy na trenera jest jednak zbyt dużym uproszczeniem, owszem trener jest winny ale to nie trener jest sednem problemu. Głównym winowajcą jest Pan Gerry Cardinale to on w swojej bucie, arogancji i lekkomyślności lekką ręką przekreślił z mozołem budowaną przez pięć lat pracę poprzedniego zarządu. Ludzie szybko zapominają ile trudnych, niepopularnych i wymagających ogromnego kunsztu decyzji musiał podjąć poprzedni zarząd aby przywrócić Milanowi blask. Pierwsze wrócić do Ligi Mistrzów po 7latach, później zdobyć mistrzostwo Włoch, a w kolejnej kampanii bić się o finał LM z Interem, jak to brzmi... Milan Maldiniego grał dwumecz z Interem o finał Ligi Mistrzów - co z tego że przegrał wyraźne dziś to i tak brzmi jak mokry sen, totalna abstrakcja, niedorzeczne, wykraczające poza zdolność ludzkiego umysłu... Pierwszy winny jest Gerry Cardinale, na drugim miejscu jest zarząd który powołał właściciel do zarządzania, na na trzecim miejscu są ex aequo trener i zawodnicy, bo ja rozumiem że trener może być dzięciołem, że trudno się gra kiedy nie ma chemii między trenerem a drużyną ale piłkarze to są profesjonaliści którzy zarabiają miliony, mają przywilej grać w wielkim klubie przed wspaniałymi kibicami i powinni sami od siebie wymagać, nie dlatego że trener im coś każe ale przez wzgląd na szacunek dla siebie, swojej pracy, kibiców i historii. Za Fonseki im się chciało od święta, z Conceicao mają kosę... ci piłkarze to są dzieci czy osoby dorosłe, to są profesjonaliści czy amatorzy z pierwszej łapanki? Milan ma niezły skład, lepszy niż ten który wygrywał mistrzostwo ligi i był w 1/2 LM a gra jak wtedy gdy po boisku biegał Mesbah, Laxalt i Constant. Czasami czytam te prześmiewcze komentarze o Gattuso jakim on marnym trenerem był, a jemu zabrakło tylko 1 punktu do LM mając w kadrze tartak o którym się fizjonomom nie śniło i jeszcze pecha bo stracił przez kontuzję na cały sezon najlepszego swojego zawodnika (Jack'a), do tych którzy kpią z Gattuso: puknijcie się w głowię! To był Pan trenera Gattuso, 1 punkt od Ligi Mistrzów ze składem papy i smoły a ile punktów od LM jest Milan ze składem który powienien walczyć o mistrza lub przynajmniej top3???
4
Zielony2009
Zielony2009
2 marca 2025, 23:21
Kibicuję Milanowi od drugich rządów Leszka Białego i takiej kaszany nie pamiętam.
3
k__f__c
k__f__c
2 marca 2025, 23:19
Moim ulubionym piłkarzem Milanu jest Warren Bondo. Podoba mi się jego postawa na boisku i uważam że to był świetny transfer.
15
Grande
Grande
2 marca 2025, 23:28
On ma ponoć zostać nowym Bondem
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 marca 2025, 00:12
Opaska kapitana mu sie należy bez trzech zdań
0
Janik14
Janik14
2 marca 2025, 23:16
Zostawić Leao, Tijaniego i Jimeneza, resztę mozna pożegnać i od nowa cos budować. Sezon dno
1
M3TR0
M3TR0
2 marca 2025, 23:24
Tak, tak, zostawmy Leao na zawsze xD. Nie ważne, że od dwóch sezonów kopie się po czole i wyjdzie mu jedna złota akcja na 40 kolejnych xD.

Gość jest do pożegnania pierwszy w kolejce, zaraz po zarządzie, trenerze i Theo
6
Janik14
Janik14
2 marca 2025, 23:33
Chlop zrobil w tym sezonie 18 g/a w sezonie gdzie Milan nie gra nic a w ataku biegają parodysci, ale to oczywiście on jest problemem.
3
Grande
Grande
2 marca 2025, 23:12
W zasadzie to od schyłkowego Berlu jesteśmy średniakami, z krótką przerwą na erę Elliott+Maldini+Pioli. Przy Cardinale chyba wrócimy do tego stanu.

To nie Laurentis i Napoli, gdzie w miarę szybko dali radę się pozbierać. Chociaż też zobaczymy jak im dojdą puchary od nowego sezonu. Na Cardinale nie ma natomiast co liczyć.
Edytowano dnia: 2 marca 2025, 23:13
2
Demick
Demick
2 marca 2025, 23:22
Za czasów Berlu, bywały zaskakujące mecze i dobre momenty. Wtedy też niedużo brakowało, żeby Milan wrócił na właściwe tory. Aż mi się przypomniał pierwszy mecz w sezonie 14/15 z Lazio, który wygraliśmy 3:1. Jakie wtedy były oczekiwania... Menez w formie życia, waleczny de Jong, resztki Hondy z CSKA i odbudowujący się Shaarawy :) Miło to wspominam.
2
MrCostacurta
MrCostacurta
2 marca 2025, 23:11
W końcu tydzień bez Milanu. Se człowiek odpocznie a potem jeszcze kadry.
4
MalinaOla
MalinaOla
2 marca 2025, 23:10
Kibicuje Milanowi ponad 30 lat, wytrzymałem 6 lat bez LM i wytrzymam rok, kibicem się jest, ale patrząc na to co się dzieje to mam wrażenie jak zgubili mental po rozstaniu z Piolim tak jak zgubili kiedyś po Ancelottim
3
milan2002
milan2002
2 marca 2025, 23:15
Ja kibicuję od 2002. Więc podobnie. Jednakże brak LM teraz będzie o wiele gorszy od tego co było kiedyś z powodu KMŚ. Nie grasz w LM, nie grasz w KMŚ i tracisz kolejne 50mln. To nas teraz spotka.
0
il Capitano 1899
il Capitano 1899
2 marca 2025, 23:09
Redakcja dzięki za szybką reakcję
Edytowano dnia: 2 marca 2025, 23:10
0
carrygun
carrygun
2 marca 2025, 23:08
Dla mnie postawa Milanu po czerwonej Pavlo, to początek czegoś wielkiego. Drużyna pokazała niesamowity charakter. Widać było, że wielu graczy jest gotowych zginąć za swoją koszulkę. Myślę, że to będzie mit założycielski wielkiego Milanu w końcówce sezonu. Najgorsze co mógłby teraz zrobić zarząd, to zmienić Conceicao, w momencie kiedy to wszystko wreszcie zatrybiło.
1
zycumilanista
zycumilanista
2 marca 2025, 23:14
Ty mordo tak serio?
0
carrygun
carrygun
2 marca 2025, 23:15
A jak myślisz? XDDDD
4
Pablo78
Pablo78
2 marca 2025, 23:07
Po wicemistrzostwie chyba nikt się nie spodziewał że można tak zniszczyć cały sezon....
0
Grande
Grande
2 marca 2025, 23:04
Tak jak Cupiał kiedyś sprzedał Wisłę Meresińskiemu i się wszystko posypało, tak Elliott sprzedał RedBirdowi....
0
ed_rush
ed_rush
2 marca 2025, 23:04
Błędy w budowie zespołu obciążają Ibre i Moncadę - nie ma o czym dyskutować. Jedenaście koszulek na boisku a jednak drużyny brak. Trzeba też jasno powiedzieć, że projekt oparty na Leao i Theo można uznać za zamknięty. Trzeba ich sprzedaż za jak największą kwotę i szukać nowych rozwiązań. Milan z nimi na boisku w takiej formie to jak gra w 9.
Jimenez na prawej obronie zawala bramkę drugi mecz z rzędu. Oczywiście strata w środku pola, truchtający za akcją Theo ale on nie zabezpieczył drugiego skrzydła więc bramka na jego konto.
Reasumując oczy można sobie wydłubać patrząc na obecny Milan.
2
Demick
Demick
2 marca 2025, 23:10
Zgoda, ale Ibra prawdopodobnie jest zwykłą tarczą Gerry'ego i za dużego wpływu poza pustymi słowami, to on nie ma.
1
MontoPronto
MontoPronto
2 marca 2025, 23:12
Zapewne masz rację, ale jak to jest z tym Leao, że mimo wszystkiego to on dzisiaj daje idealna wrzutkę po której zdobywamy gola. Chłop jest dosłownie niemożliwy i najprawdopodobniej najlepiej jakby odszedł
3
k__f__c
k__f__c
2 marca 2025, 23:21
Theo ciągnie w dół Leao. Z przyzwoitym bocznym obrońcą Portugalczyk wyglądałby lepiej
0
ed_rush
ed_rush
3 marca 2025, 00:43
1. Gerry oddał Ibrze pion sportowy, myślę że co on wybierze to Amerykanin kupuje, jeśli tylko kasa jest na konkretnego zawodnika.
2. Zaliczył asystę, ale przy sytuacji z karnym nie wrócił za swoim zawodnikiem, zobacz jak wracał za akcją.
3. Portugalczyk daje liczby w ofensywie, ale mnie osobiście irytuję licznymi stratami, wrzutkami które są efektywne raz na 10 i ta jego indolecja w obronie. Jak tylko trafi na obrońcę równie szybkiego i agresywnego to nie istnieje. Ostatnio miał masę słabych meczy.
0
Gerada
Gerada
2 marca 2025, 23:02
To jest idealny moment żeby zrobić reset. Matematycznie raczej mamy zapewnione utrzymanie nawet jak do końca sezonu nie zdobędziemy już ani punktu. Z resztą może z punkt albo i trzy uda się ugrać z Monzą, więc margines jest nawet większy.

Całkiem serio: zmienić teraz trenera. Podać JASNO i bez ściem komunikat, że o nic już nie gramy i sezon spisujemy na straty i nowemu trenerowi powiedzieć, że kogo nie chcesz w zespole to do końca sezonu może nie grać bo i tak latem będziemy od nowa budować. Niech pograją Camarda czy Liberali jak nie będzie komu.

Dać czas niech sobie testuje do woli, pełen poligon doświadczalny. TYSIĄC razy lepiej niż walczyć obecnie o wyniki w każdym kolejnym meczu - wystawiać piłkarzy, którzy nie mają żadnej przyszłości w tym klubie tylko po to żeby gdzieś punkt czy sporadycznie trzy uskubać, które w szerszym rozrachunku będą oznaczały jedynie, ze skończymy na miejscu 10, a nie w dolnej połowie tabeli - cel o który absolutnie nie warto się zabijać.

W tym sezonie są tylko trzy komunikaty, które podane w jasny sposób do mediów mogłyby wyciągnąć ocenę sezonu z "jedynki" w dowolnej skali na "jedynkę, ale z myślą o poprawie":
1. Cardinale sprzedaje klub
2. Cały zarząd wymieniony od jutra
3. Sezon spisujemy na straty i zaczynamy się szykować do kolejnego

Dosłownie żaden inny komunikat nie jest w stanie obecnie nawet minimalnie załagodzić ciosu obuchem w łeb jakim jest postawa Milanu w tym sezonie.
11
Demick
Demick
2 marca 2025, 23:06
Zgadzam się. Trzeba zacząć od doświadczonego trenera, który ma wizję na tę drużynę. Dać mu czas, w letnim okienku już widziałby doskonale, gdzie należy dokonać wzmocnień.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 marca 2025, 00:17
Ty chcesz liberalnego i camarde a po raz kolejny wchodzi jovic lekarstwo na życie
0
Gerada
Gerada
3 marca 2025, 00:31
@ DarthImpaler

Ja chcę żeby Milan wygrywał mecze. Najlepiej bardzo regularnie. A czy trener będzie woźna, a w polu będą grać Tytus, Romek i Atomek to jest mi na prawdę wszystko jedno. Zostały trzy miesiące, które można albo wyrzucić do kosza albo spożytkować.

Z pozostałych 11 gier wolałbym żebyśmy przegrali wszystkie ale żeby chociaż Camarda i Liberali trochę złapali doświadczenia, niż mamy katować - tak jak powiedziałeś - Jovićów czy Felixów, żeby spróbować jeszcze z 9 czy 10 punktów do końca sezonu uskrobać...
0
Jago
Jago
2 marca 2025, 23:01
Adios LM w przyszłym sezonie
0
Dohtor
Dohtor
2 marca 2025, 23:00
Wielki Milan, który stał się portugalskim gównem!!!!!!!!!

8
viviek89
viviek89
2 marca 2025, 23:00
Nawet te stroje dzisiaj jakieś takie portugalskie.... Blah...
4
Demick
Demick
2 marca 2025, 23:08
Cytując klasyka: pod żydowsko-amerykańskim zarządem powierniczym.
3
artek1984
artek1984
2 marca 2025, 22:59
Dobra po sezonie...wolę Lazio w LM niż juve
1
Jaca23
Jaca23
2 marca 2025, 22:59
Ten punkt i tak by nic nam nie dał, a dwa więcej dla Lazio może pozwoli im zająć czwarte miejsce kosztem Juventusu. Szukam pozytywów :P
18
Jago
Jago
2 marca 2025, 22:59
Consensajo do zwolnienia :)
1
Pablo78
Pablo78
2 marca 2025, 22:58
Co się stało z Tomorim? co z Abrahamem?? a tu męczenie buły fofaną,joviciem itp.
3
sodik
sodik
2 marca 2025, 22:58
Na koniec piatki pozbijane, usmiechy do pilkarzy Lazio……wszystko wporzadeczku jest :) Oni juz sie nawet nie kryja, ze maja to gdzies…masakra co zrobili z moim ukochanym Milanem :(
1
palonettoACM
palonettoACM
2 marca 2025, 22:57
Pewnie ważniejszym wynikiem dla RedBird z dzisiaj jest liczba sprzedanych "koszulek", niż jakaś tam porażka na śmiesznym boisku do sokera z jakimś Lazio.
2
milan2002
milan2002
2 marca 2025, 23:11
Daj spokój. Nikt tego nie kupi. A jeśli nawet to sam otworzę sklep. Będę jadł szpinak, pił czerwone wino i puszczał pawia na koszulki. Następnie będę je sprzedawał.
1
Gullit80
Gullit80
2 marca 2025, 22:56
Serce się kraje patrząc na taki Milan. Dość że koszulki które nie mają w swoich kolorach z Milanem to jeszcze brak jakiegoś pomysluni chęci gry. Pożegnać trenera niech Tassoti poprowadzi do końca sezonu. Pożegnać Leao Felixa, Ibrahimovica cała trójka to katastrofa dla tego klubu.
0
Corsa
2 marca 2025, 22:56
Jak było, wszyscy widzieliśmy, dlatego tym bardziej chcę podziękować, że wstrzymaliście się z wieloma słowami, które cisnęły się Wam na klawiaturę.

Spokojnej nocy i dobrego poniedziałku!
18
Blev
Blev
2 marca 2025, 22:57
A nawet szkoda szczepić ryja
2
MilanoItaliano
MilanoItaliano
2 marca 2025, 22:57
Ależ proszę kur...de bardzo ;)
2
cereus
cereus
2 marca 2025, 23:22
To już jest taki poziom doła psychicznego że nawet złość dostała doła i nie na siły się wkurzać....
1
mmielczar123
mmielczar123
2 marca 2025, 22:55
Piłkarzom przed przyjściem do Milanu oprócz testów medycznych powinni robić testy na inteligencję. Ta banda pajaców co mecz zbiera czerwone kartki, wali do własnej bramki i podarowuje rywalom karne. Conceicao swoje dołożył do tego bałaganu, ale trochę mi szkoda chłopa, jak mu piłkarze co mecz odwalają takie cyrki. Wystarczy, że rywale ustawią się w 11 w polu karnym i Milan zadba o to, żeby zgarnęli 3 punkty.
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
2 marca 2025, 22:57
Mi Conceicao wcale nie szkoda - zwykły furiat i tyran który co konferencje odrzuca od siebie jakąkolwiek odpowiedzialność za to co się dzieje mimo że gówno robi a jego taktyka to parodia
1
Demick
Demick
2 marca 2025, 23:01
Trener też ma wpływ na integrację piłkarzy. Flick np. wprowadził nakaz noszenia uniformów Barcy i postawił nacisk na wspólne kolacje ;) Tutaj nie widać chemii, piłkarze żywcem wyjęci z tabelki w excelu. Przynajmniej ja to tak odczuwam.
2
lyndonmilan
lyndonmilan
2 marca 2025, 23:08
Czerwone pojawiły się po przyjsciu Conceicao
0
ksieciunio
ksieciunio
2 marca 2025, 23:09
Zgodzę się i zarazem nie. To prawda, że trener nie odpowiada za chwilowe defekty mózgu u swoich piłkarzy lecz z drugiej strony grono defektujących jest wąskie (Musah, Theo, Pavlovic, Maignan) a mimo to każdy z nich gra jak gdyby nigdy nic i to już ewidentnie idzie na konto trenera.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
2 marca 2025, 22:54
Do końca sezonu dawać więcej grać Camardzie. Wystawić rezerwy przed meczem z Interem. Tyle. Czekamy na kolejny sezon
0
Szymson
Szymson
2 marca 2025, 22:54
Ja już nie wiem co synowi mówić, jutro znowu przyjdzie:
"Tato, a pokażesz mi bramki?"

Je*** Was RedBird za to co zrobiliście z tym klubem
10
Bandon
Bandon
2 marca 2025, 22:58
Pokaż mu coś z 2007, może się nie zorientuje.
9
Pablo78
Pablo78
2 marca 2025, 22:54
sędzia 5 min. doliczył i jakby czekał na pretekst do podyktowania karnego.
0
viviek89
viviek89
2 marca 2025, 23:44
A karny w 8minucie doliczonych 5minut
0
Piotrek1899
Piotrek1899
2 marca 2025, 22:53
Można psioczyć na tę drużynę, oczywiście słusznie, ale akurat po tym meczu jest mi ich szkoda. Uważam, że byliśmy dużo lepsi, zwłaszcza w drugiej połowie. Jednak decyzje jednostek zaważyły. Fofana, Pavlović i w końcówce Maignan oczywiście. Poza tym, sądzę, że sędzia też bardzo Lazio pomógł, bo tej czerwonej wcale dawać nie musiał, żółta byłaby ok. Moim zdaniem był też ewidentny karny na Felixie, a sam karny dla Lazio bardzo wątpliwy. Tak, czy siak ten sezon, to jest pasmo rozczarowań. Niech się już kończy.
5
sebastek888
sebastek888
2 marca 2025, 22:53
Mówiłem po 12 kolejce, powiem i teraz: zobaczycie top4 jak świnia niebo.
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się