SCUDETTO


LGdS: Allegri wyrasta na najpoważniejszego kandydata do objęcia Milanu?

12 marca 2025, 09:50, Redakcja Aktualności
LGdS: Allegri wyrasta na najpoważniejszego kandydata do objęcia Milanu?

Zanim Massimiliano Allegri zgodził się na powrót do Juventusu, pauzował przez dwa lata. Długo, może nawet za długo, ale pozwoliło mu to na udoskonalenie swoich umiejętności i nadążanie za ciągle rozwijającą się piłką nożną. Jego powrót do ekipy z Turynu z pewnością nie przebiegł zgodnie z oczekiwaniami, ale i tak przez ten okres zdobył trofeum, mianowicie Puchar Włoch "niezgody", co w praktyce przyniosło jego drugie rozstanie z Juventusem.

Środowe wydanie La Gazzetta dello Sport informuje, że przez ten czas Massimiliano Allegri poważnie rozważał przyjęcie oferty złożonej mu przez Al-Ahli Dżudda. Jednak ostatecznie Włoch odrzucił propozycję objęcia saudyjskiego zespołu. Pragnienie doświadczonego szkoleniowca jest jasne: chce ponownie zasiąść na ławce dobrego europejskiego zespołu, a najlepiej włoskiego. Cel? Rozpoczęcie zwycięskiego projektu i zapewnienie sobie możliwości zaplanowania wszystkiego, w najdrobniejszych szczegółach, od samego początku.

Milan faktycznie szuka nowego trenera po burzliwym sezonie 2024/2025. I najwyraźniej nazwisko Massimiliano Allegriego wydaje się być tym, co do którego wszyscy w klubie z Mediolanu mogą się zgodzić. Doświadczony, umiejący zarządzać grupą mistrzów, ale przede wszystkim obdarzony niezwykłą chęcią zemsty. Dlatego Milan mógłby postawić na trenera z Livorno. Wszystko z kilku prostych powodów. Po pierwsze: drużyna jest już wystarczająco silna. Oczywiście podczas letniego mercato konieczne będą pewne zmiany, ale nie ma potrzeby całkowitej przebudowy zespołu. Po drugie: sytuacja w Milanie, szczególnie pod względem ekonomicznym, jest zdecydowanie stabilniejsza niż tak, którą zastał w Juventusie. I po trzecie: zna otoczenie, Milanello i klub, dlatego nie zawiedzie oczekiwań.



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
13 marca 2025, 05:54
Jedyny plus tego pana to że jest Włochem, wolę Sarriego , kadra i ustawienie jest pod niego. Jak przyszedł Portugalczyk to sporo nazwisk się przewijało,oby teraz też tak było i finalnie wybór padnie na kogoś kto i nas choć trochę zadowoli.
Edytowano dnia: 13 marca 2025, 05:57
0
Paol085
Paol085
12 marca 2025, 23:44
Pioli wróć...
1
Maldini1984
Maldini1984
12 marca 2025, 21:30
Dla mnie jak najbardziej na tak! Zna ligę jak mało kto, dobry taktyk... to jest pewniak a jie kot w butach jak w przypadku Portugalczyków.
0
Jedrek1972
Jedrek1972
12 marca 2025, 19:47
My dziś mamy kadrę żeby ograć każdego przykłady mecze z Interem z Realem gdzie Real nie istniał ale ten zespół kiedy gra teoretycznie z słabszym jakby połowę energii tracił i wydaje się im że mecz sam wygra się.nam trzeba trenera który poukłada te klocki i skończy się lenistwo .
1
Jedrek1972
Jedrek1972
12 marca 2025, 19:38
Gaurdiola przyjdzie przypominam trener nie gra popatrzcie jaka kadrę miał Juve a jaka jest unas na papierze nikt niema takiej kadry ale tylko na papierze .Dlamnie jeśli będzie wygrywać po 1-0 to niema problemu
0
ksieciunio
ksieciunio
12 marca 2025, 17:41
Wg opinii jakie czytam tutaj nt. Allegriego jest to drugi Probierz/Giampaolo. Tymczasem w porównaniu do wynalazków z Portugalii są to dwa poziomy wyżej. Dominacja w Serie A i dwa finały Ligi Mistrzów też nie wzięły się z powietrza. Kolejny argument: Juventusu Allegriego nie dało się oglądać - rozumiem, że Napoli Conte (faworyt większości tutaj piszących, z czym ja też się zgadzam) gra tikitakę i wygrywa każdy mecz 3-4 golami?
7
Trefniś
Trefniś
12 marca 2025, 19:33
Też jestem w szoku jak widzę co czytam. Zbiorowe zaburzenia postrzegania tego trenera
2
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 16:17
Zresztą jacy zawodnicy niby będą chcieli przyjść za Maxa do defensywnego topornego stylu .Carlo to instytucja piłkarska ,De Zerbi nowy młody głodny trener gdzie ma bardzo dobrą opinie w Angli a teraz we Francji a wcześniej we Włoszech .
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 16:24
tak dobrą ma opnie, że nikt nie chciał w Anglii klauzuli za niego wpłacić i musiał we Francji wylądować ;]
0
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 16:30
Kto ogólnie płaci za trenerów?tylko desperacji typu Untd .W sumie my aktualnie też takimi jesteśmy .
Edytowano dnia: 12 marca 2025, 16:31
1
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 16:38
De Zerbi tak myślał, i sobie sam wymyślił odejście z Brighton na wiosnę ;]

0
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 16:49
Max to tylko nazwisko trafiło mu się ślepo Milan gdzie był Ibra ,Silva ,Pato i senatorzy i tak przegrał sezon z Juve gdzie Juventus był kadrowo znacznie słabszy.Po Conte dostał Juve robił wyniki ale już wtedy Juve kadrowo był po zasięgiem we Włoszech .Druga przygoda z Juve słaba .Jeszcze jest Conte czy Sarri .
0
Trzesuaf
Trzesuaf
12 marca 2025, 15:35
Nie podoba mi się to, może i powygrywał tytuły, ale nigdy nie zrobił niczego ponad kadrę, a kilka razy zrobił poniżej. To nie jest poziom Conte. To taki poziom Sarriego tylko, że ze stylem Gattuso
0
Rafał0209
Rafał0209
12 marca 2025, 15:15
Jakiego kibica Juve nie zapytasz to nawet nie chce słyszeć o tym panu, ba nawet w czasach kiedy juve było hegemonem, i tak uważali że Juve nie da się oglądać. i powinno być lepsze. dziś to nawet nie jest gwarancja top 4 to nie Conte. za to jest gwarancją wymiotów podczas oglądania spotkań, a to już mamy i bez niego.
1
slavio
slavio
12 marca 2025, 14:39
Niemiec Kosta Runjaic trener udine to by byla dobra opcja
Edytowano dnia: 12 marca 2025, 14:52
0
palonettoACM
palonettoACM
12 marca 2025, 15:40
Marco Papscini leprzy
2
Jaca23
Jaca23
12 marca 2025, 14:38
"Cel? Rozpoczęcie zwycięskiego projektu i zapewnienie sobie możliwości zaplanowania wszystkiego, w najdrobniejszych szczegółach, od samego początku." - no to Milan odpada, dziękuje można się rozejść.

Ogólnie jestem na nie, ale jeśli ma przyjść ktoś pokroju kolejnego wynalazku w typie Fonseki czy amatora jak Donadoni czy Fabregas to już wolę betona, który pewnie ugra top4 po słabej grze.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 12:33
Jak to szybko się zapomniało o ostatnich dwóch sezonach Allegriego w Milanie :)

top 4 uratowane w ostatnieh chwili, a w ostatnim przerwano mu marsz po Serie B :)

Edytowano dnia: 12 marca 2025, 12:33
8
palonettoACM
palonettoACM
12 marca 2025, 12:38
Mercato 12/13

Odeszli: Thiago Silva, Ibrahimović, Cassano, van Bommel, Nesta, Seedorf, Gattuso, Inzaghi, Zambrotta

wina Allegriego wszystko :)
16
Trefniś
Trefniś
12 marca 2025, 12:51
Nie wiem kto ci się włamał na konto ostatnio, że tyle dezinformacyjnych głupot wypisujesz.
Milan od 2012 to była degrengolada klubu, nie trenera. Jakoś nic się po Allegrim nie poprawiło.
3
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 12:57
bo skończyła się taktyka laga na Ibrę ;]
Pupilek Matri jak widać nie pomógł a mógł być Eriksen wówczas ;] I rozumiem, że skład z 13/14 to był skład do walki o środek tabeli

Pirlo Allegriemu w Milanie na pozycji registy przeszkadzał, w Juventusie nagle nie

Po prostu będę przeciwnikiem Allegriego w tym klubie,.

z Włochów to tylko Conte jest pewniakiem i tyle.
Edytowano dnia: 12 marca 2025, 12:58
1
Von Strauss
Von Strauss
12 marca 2025, 14:33
Zgodzę się z wami jednocześnie - ani skład nie pomagał trenerowi, ani trener składowi. A zachowanie Allegriego wobec Pirlo w Milanie świadczyć może tylko o jednym - Allegri jest kibicem Juve i jak przyjdzie do nas to zaora nas do końca.

Tylko Conte daje gwarancję włączenia się do gry o top4 i duże szanse na walkę o scudetto. Reszta przy nim to pionki.
0
DarQ
DarQ
12 marca 2025, 15:05
Vol'jin
Skoro w Juve mu Pirlo nie przeszkadzał to znaczy , że to nie wina Allegriego tylko klubu, który pozbywał się zbyt łatwo wartościowych graczy.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 15:08
wina klubu bo trener sobie w Milanie wymyślił, że Pirlo miał grać na mezzali?

pominę kwestię "motywacji" do gry w Milanie przez Pirlo bo on sam w książcę pięknie srał na klub :)
0
DarQ
DarQ
12 marca 2025, 16:01
no ale własnie w Juve nie grał na mezzali, czyli nie strzelał z doopy trener. to co piszesz to właśnie dowód, że klub i sam zawodnik sprawili problemy.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 16:23
ale to Allegri chciał przesunąć Pirlo na mezzalę bo na DP miał grać rygiel w Milanie

w Juventusie Allegri nie ruszył nic z tego co zbudował tam Conte
Edytowano dnia: 12 marca 2025, 16:23
0
House_vol.2
House_vol.2
12 marca 2025, 12:16
Allegri jako trener, na lewą obronę tego młodziana z Tottenhamu Garetha Bale, do ataku obiecujący Destro, na środek pola przyszłość włoskiej piłki Andrea Poli. My zataczamy takie koło banter ery, że mam wrażenie, że na wiosnę będę pisał maturę.
1
kamilus
kamilus
12 marca 2025, 12:23
Do ataku nie Destro, a Matri. No i zapomniałeś o prawej obronie - De Sciglio już czeka na telefon.
2
profesore
profesore
12 marca 2025, 12:13
Drużyna jest już dostatecznie silna hahaha
0
LaMancha 98
LaMancha 98
12 marca 2025, 11:50
Allegri to jeden z najsprytniejszych trenerów na świecie xd.
Najpierw udało mu się po niezłym sezonie w Cagliari dostać Milan który miał po prostu świetną kadrę, kiedy drużyna zaczęła się sypać to Allegri nie potrafił już zareagować. Później czekał spokojnie kilka lat aż udało mu się dostać najlepszą drużynę w Włoszech w spadku po Conte, z którą trzeba powiedzieć uczciwie poradził sobie nieźle ale też już jej nie rozwinął.
Następnie znowu nic nie trenował aż znowu wrócił do Juve i trenował co najwyżej solidnie.
Nie wiem jak to jest że taki Sarri co stworzył świetna drużynę z Napoli, zdobył mistrza w lidze angielskiej co łatwe nie jest, później walczyl o mistrza z średnim Lazio jest mniej ceniony od Allegriego który zawsze trenował gotowe drużyny i do tego zawsze w ten sam toporny sposób.
Nie mówię że Allegri to zły trener bo z nasza kadra jeżeli ją tylko nieźle poukłada to spokojnie top 3 zrobi ale obawiam się że za 2 lata znowu będziemy szukać trenera bo allegri to po prostu nie jest trener na długoterminowe budowanie drużyny.
6
Vol'jin
Vol'jin
12 marca 2025, 12:08
Sarri nie zdobył mistrzostwa Anglii ;)
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 marca 2025, 12:51
Po sezonie, w którym odeszli Thiago Silva , Ibrahimovic i stara gwardia, jakimś cudem zajął trzecie miejsce na koniec. W zamian dostał Bukajów Traore, Constantów i innych pokemonów. Dla mnie w Milanie spisał się dobrze.
1
LaMancha 98
LaMancha 98
12 marca 2025, 13:26
Masz rację z tym mistrzostwem w Chelsea xd nie wiem czemu tak mi się wydawało, ale ogólnie poszło mu tam dobrze bo zalał 3 miejsce w lidze
0
alepadaka
alepadaka
12 marca 2025, 14:11
Juve z Conte odpadło w grupie LM przeciwko Galatasaray. Allegri ich doprowadzał do finałów. Nie ma tutaj czego porównywać nawet.
0
LaMancha 98
LaMancha 98
12 marca 2025, 14:47
Tylko że Conte zrobił Juve z niczego, w ataku miał Zaze, Vucinucia czy Matriego a Allegri miał Prime Dybale czy Higuaina,
Conte można powiedzieć że odkrył Pogbe czy Vidala i wprowadził ich na taki poziom, to samo zresztą zrobił z Bonuccim.
Allegri to nie jest zły trener ale on zawsze przychodzi na gotowe i nigdy nie zrobił jeszcze kroku do przodu z drużyną tylko co najwyżej utrzymał ta drużynę na dobrym poziomie
1
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 11:47
Wielkie Nie znowu przyjdzie najgorszy trener z wymienianych .Lata chwały i sukcesów ma za sobą do tego ta gra toporna.Milan zawsze kojarzył mi się z techniką i jak na Włoskie standardy europejską grą .Tak jak Juve zawsze mi się kojarzyło z taktyką a Inter z siłą fizyczną .Jak chcą głośne nazwisko to Carlo .Alonso go latem zastąpi innym nazwiskami są Conte i Sarri .Nowszych De Zerbi .
1
answerreck
answerreck
12 marca 2025, 12:16
Carlo jak będzie musiał przyzwyczaić się do tego, że jego drużyna operuje budżetem 10x mniejszym niż Real, to dostanie zawału. Powie, że chce - strzelam - Zalewskiego, a nasze Excelle powiedzą: Paaanie Carletto, my możemy co najwyżej kupić koszulkę po meczu Zalewskiego. Nie wiem czy jego styl trenowania "na przyjaciela" nauczyłby naszych orłów grać w piłkę. Pamiętaj, że Carlo, po tym jak wyrobił sobie markę, nie trenował drużyny, która "nie miała" nazwisk, a jak trenował, to jego średnia punktów to: 1.8 z Evertonem, 1.82 z Napoli. Wiem, że to i tak dużo w porównaniu z naszymi ostatnimi trenerami, ale pytanie, czy przy obecnym stanie(zakładam, że tak jak co rok jest pitolenie o wielkiej rewolucji, to nie będzie żadnej WIELKIEJ rewolucji, poza tym, że pozbędziemy się Theo) Carletto jest w stanie wykrzesać z naszych coś co znacząco poprawi naszą gre. Trzeba kogoś z Jajami przez duże "J". Jak dla mnie jedynymi słusznymi ludźmi są: Conte(który raczej nie odejdzie z Napoli), Sarri(który może być urażony po tym, jak w tym sezonie jego kandydatura została jawnie odrzucona). Jesteśmy w dupie i naprawdę potrzebujemy "złotego strzału", żeby to ogarnąć.
0
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 12:21
Styl to bardziej na ojca jest tak jak Pioli miał na wujka .Jego styl nie jest porywający ale potrafi się dogadać i zmotywować zawodników .Dla mnie osobiście De Zerbiego bym widział jak nie on to wymieniona trójka.
0
elszyc22
elszyc22
12 marca 2025, 11:46
beton
1
MrCostacurta
MrCostacurta
12 marca 2025, 11:43
Już raz nie byliśmy z niego zadowoleni i go zwolniliśmy. Po co wchodzić dwa razy do tego samego szamba
2
plotek
plotek
12 marca 2025, 11:24
"I po trzecie: zna otoczenie, Milanello i klub, dlatego nie zawiedzie oczekiwań." - xD
Edytowano dnia: 12 marca 2025, 11:29
0
nrt2
nrt2
12 marca 2025, 11:24
Spokojnie jeśli Partici i Allegri będą naszymi celami numer 1 to nie uda się ich ściągnąć, bo to mamy w zwyczaju więc mamy szanse, że ktoś sensowny przyjdzie
5
Masa
Masa
12 marca 2025, 11:23
"Oczywiście podczas letniego mercato konieczne będą pewne zmiany, ale nie ma potrzeby całkowitej przebudowy zespołu."

całego nie, tylko pół składu wymienimy ;-)
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
12 marca 2025, 11:21
https://tenor.com/pl/view/stare-blank-gif-8379844
0
kusniak_22
kusniak_22
12 marca 2025, 11:07
Wybór Allegriego na trenera, świadczy tylko o tym, że amatorzy z zarządu chyba nie widzieli Juve w ostatnim sezonie. To kwintesencja niczego. Czyli w sumie wpasowuje się w to co dzieje się aktualnie w klubie. Widać jak sobie nie radził, w sytuacji chaosu jaki był w Juve, to samo zastanie albo nawet gorzej w Milanie. Szkoda nerwów na tych amatorów.
2
Domas1989
Domas1989
12 marca 2025, 11:05
Wygranie Serie A z Juve kiedy było hegemonem i nie miało realnych przeciwników to żaden wyczyn. Wyżej od Allegriego w notesach zarządzających powinien być De Zerbi i Sarri, marzeniem byłby Carlo. Osobiście nie kombinował bym z zagranicznym trenerem.
3
Von Strauss
Von Strauss
12 marca 2025, 10:54
Zastałem Milan obsrany gównem, zostawiłem obsrany gównem, ale do tego zalany betonem.

~Allegri

Gość dostał Juve po Conte i ujechał z nim 5 sezonów. Conte budował drużynę trzy lata, Allegri miał autostradę do scudetto praktycznie co roku (brak sensowych rywali poza jednym wyskokiem Romy i dwoma Napoli - sezony 16/17 i 17/18). Przy drugim podejściu dostał drużynę do odbudowy - i sobie średnio poradził. Może to też częściowo wina Giuntolego, ale styl gry Juve to było "kunktatorskie 1:0", za co odpowiada trener.

Inzaghi objął Inter po dwóch sezonach Conte i mając dużo trudniejszych rywali ugrał puchar, dwa superpuchary i mistrzostwo, teraz także trzymając się (sporych) szans na scudetto.

Conte objął rozjechane przez Garcię, Mazzariego i Calzonę Napoli; któremu sprzedano w połowie sezonu najważniejszego skrzydłowego, za którego sprowadzono "zmiennika"; któremu głównego napastnika wypożyczono do Turcji (forma klubu kokosa) - i chłop takim składem wciąż ma szansę na scudetto po roku trenowania.

Trzeba być głupcem, aby nie widzieć kto jest głównym budowniczym drużyn-kandydatów do scudetto. I kogo powinniśmy ściągnąć jako trenera.
7
plotek
plotek
12 marca 2025, 11:27
Dodam tylko, że Allegro narzekał w Juve, że nie robią mu transferów jakich by chciał i dlatego często grał jak grał. Ile w tych słowach prawdy to nie wiem ale osobiście też bym na niego nie stawiał.
1
Corsa
12 marca 2025, 10:53
Zarząd chce jeszcze bardziej obrzydzić kibicom oglądanie Milanu...

Allegri jest gwarantem co najwyżej beznadziejnego stylu, a z wynikami będzie loteria. Nie bez powodu Juventus się z nim pożegnał, z Maxem u steru nie mieli żadnej pewności co do miejsca w top4, w dużej mierze polegali na farcie.
4
kozik___13
kozik___13
12 marca 2025, 10:50
Ale to będzie chodzić
1
ósmy
ósmy
12 marca 2025, 10:48
To szykuje się mała zamiana ról?
Allegri w Milanie (wg LGdS)
Pioli w Juve (wg Tuttosport)
:)
0
Paol085
Paol085
12 marca 2025, 12:19
Nie lepiej na odwrót Pioli w Milanie, Allegro w Juve bardziej pasuje!
0
Rossu
Rossu
12 marca 2025, 10:46
Proszę, nie...
1
k__f__c
k__f__c
12 marca 2025, 10:44
Allegro, Paratici, cóż za prezent od prezydenta!

A poważnie to potrzeby przebudowy nie było jak trzeba było znaleźć następcę Kessiego.
Teraz jest stajnia Augiasza do wysprzątania.
0
zuperhero
zuperhero
12 marca 2025, 10:42
kurde, szkoda że zarząd nie wziął De Zerbiego w zeszłym sezonie.
0
Rocker
Rocker
12 marca 2025, 10:32
Ja naprawdę chciałbym znów oglądać mecze Milanu, a tu nadal zapowiada się męczenie buły i wciśnięcie farfocla w 92 minucie, tylko tym razem zaplanowane, a nie wynikające z braku jakiejkolwiek organizacji.
1
Mieszko
Mieszko
12 marca 2025, 13:52
Ale to już jest upgrade względem obecnego stanu rzeczy.
0
Trefniś
Trefniś
12 marca 2025, 10:32
To byłby dobry wybór 2 lata temu, gdy się sypało granie z Piolim.
0
nokoments
nokoments
12 marca 2025, 10:26
>drużyna jest już wystarczająco silna
Chciałem napisać, że tylko z przodu, bo obrona gówniana, ale widzę, że strzeliliśmy 21 goli mniej od Interu, a straciliśmy tylko 5 więcej.
W takim razie nie wiem w jakim aspekcie drużyna jest wystarczająco silna.
Są w niej wybitne jednostki, ale 3 trener z rzędu nie potrafi ich nauczyć grać razem. To nie baseball gdzie indywidualne umiejętności znaczą więcej niż gra zespołowa, excel nie wylosuje ci silnej drużyny. Wszystkie puzzle muszą pasować, a u nas jest kupowanie na oślep.

A jeśli chodzi o wybór trenera to jest mi już w tym momencie wszystko jedno, potrzeba będzie wybitnego fachowca, żeby zepsuł to wszystko bardziej niż jest teraz.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 marca 2025, 09:59
W ostateczności lepsza stabilność betonowego Allegrismo niż kolejny ofensywny eksperyment bez wystarczającej kadry na takie granie po porażce którego już na pewno skończy się wielką wyprzedażą i powrotem do odbudowywania utraconej pozycji kilkoma latami gry w LE.
7
Diavo
Diavo
12 marca 2025, 10:03
Dokładnie, chyba gorzej być nie może..
Conte też nie przyjdzie, widzi co się u nas dzieje, a z Napoli ma szanse wygrać ligę, awansuje do LM więc będą pieniążki na zakup odpowiednich dla niego graczy. Trzeba brać co jest ;)
0
Mirek99999999
Mirek99999999
12 marca 2025, 10:13
Ja tylko mam nadzieję, że ktoś taki jak Allegri nie da sobie wciskać półśrodków na pozycję registy. Obecnie w klubie nie mamy już nikogo na tą pozycję, a mamy za to pełno "uniwersalnych" pomocników, którzy od biedy mogą tam zagrać co owocuje biedą w tabeli...
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 marca 2025, 11:17
Regista to spory problem, ale gorzej, że my nie mamy żadnego pomocnika, który by pracował w destrukcji.
Ostatni mecz z Lecce był sztandarowym przykładem do czego może prowadzić taka sytuacja.
Zresztą już z Feyenoordem było widać tę lekkomyślność w środka pola. Żaden inny poważny zespół nie dałby się zaskoczyć Holendrom w tak głupi sposób jak Milan zagrał w Rotterdamie.
0
daro12555
daro12555
12 marca 2025, 11:51
Jaką niby stabliność daje Max tylko do gry topornej .Wyniki jak tu wiele sądzi mogą się nie przytrafiać .Juve dopychał szczęściem często i sedziami te wyniki .Po tym sezonie widać ze nas sędziowie nie lubią .
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się