SCUDETTO


CorSport: Bologna chce wykupić Pobegę, ale nie za kwotę uzgodnioną z Milanem

16 kwietnia 2025, 10:36, Redakcja Aktualności
CorSport: Bologna chce wykupić Pobegę, ale nie za kwotę uzgodnioną z Milanem

Pod koniec sezonu Bologna będzie oceniać możliwość wykupienia Tommaso Pobegi z Milanu. Według informacji środowego wydania Corriere dello Sport Rossoblù chcieliby skorzystać z opcji wykupu 25-letniego zawodnika, ale nie za kwotę 12 milionów euro. Dyrektor sportowy klubu z Bolonii Giovanni Sartori uważa, że kwota jest wygórowana, ale jest w stanie usiąść do stołu negocjacyjnego, aby obniżyć docelową kwotę. Trener Vincenzo Italiano był zawsze wielkim fanem Pobegi. Gracz wykorzystał swoją szansę, w meczu z Atalantą był jednym z najbardziej pozytywnych zawodników ekipy Rossoblù.



40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MilanHomer
MilanHomer
17 kwietnia 2025, 10:39
Ale zdziwienie, że nikt nie daje tyle ile wynoszą wydumane wyceny Milanu ;)
Jeszcze 25 mln za Okafora, 18 za Colombo, 25 za Alexisa i można iść na leczenie do Hannibala Lectera ;)

P.S. Osobiście uważam, że Pobega jako rezerwowy pomocnik do biegania, destrukcji i strzału z dystansu jest dobra opcją, do tego nie zabiera miejsca w rejestracji, bo tego miejsca jest full dla takich jak on.

Gdyby miał odejść za 12 mln euro, to super cena, ale jakieś grosze w stylu 5 mln, to nie warto, niech zostanie.
Gorszy od Musaha nie był jak grał.

Edytowano dnia: 17 kwietnia 2025, 10:44
0
Trefniś
Trefniś
17 kwietnia 2025, 11:18
Będzie 0 euro i procent od sprzedaży.
0
boguc69
boguc69
17 kwietnia 2025, 18:13
"najśmieszniejsze" jest to, że pewnie wykupią od nas tego, za którego ustaliliśmy beznadziejną cenę wykupu, czyli Kalulu. ewentualne 12 baniek za Benka to też żadna rewelacja, na Alexisie nie zarobimy, bo wmanewrują nas w wymianę z Abrahamem...

Pobega, Adli, Colombo, Okafor pewnie wrócą i tyle będzie z zarobku, nie daj boże wróci jeszcze Morata...
0
PiotG20
PiotG20
17 kwietnia 2025, 07:47
Ja bym tego chłopaka jeszcze nie przekreślał. Może super gwiazda z niego nie będzie ale napewno jest e stanie zaskoczyć i być solidnym zmienikiem
2
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2025, 09:25
zgadzam się, wybitny nie jest i pewnie nigdy nie będzie ale na zmiennika spoko. Mamy wychowanków to My wypożyczamy Sottilów i innych Bondów...
2
PiotG20
PiotG20
17 kwietnia 2025, 09:55
Dokładnie. To samo dotyczy się Snickersa
0
PiotG20
PiotG20
17 kwietnia 2025, 00:28
Pobega wejdzie na kwadrans i sobie pobiega
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
16 kwietnia 2025, 22:11
Jeśli Italiano jest wielkim fanem tego wirtuoza, lepiej chyba odpuścić tego fachowca. Ale bardziej mnie interesuje, co na to Piotruś?
0
Paolo03
Paolo03
16 kwietnia 2025, 19:41
Kto by się spodziewał... Bologna psioczy na ustalony wykup.
Do tego klubu to nikogo juz nie powinni wypożyczać chyba że wszystko płatne.
1
matten
matten
16 kwietnia 2025, 17:10
Tak będzie ze wszystkimi wypożyczonymi... albo wrócą, albo trzeba będzie zejść z ceny, aby "łaskawie" ich wykupiono :D
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2025, 09:26
gratis dorzućmy Origiego XD
0
Salas89
Salas89
16 kwietnia 2025, 16:46
Ludzie piszą, że 12mln za Pobegę to przesada, a swego na podobnym poziomie Mandragora poszedł do Udinese za 20mln. Bologna już nas wystawiła w zeszłym roku, gdy nie wykupili Alexisa w promocyjnej cenie. Jeśli nie pójdzie do Bologni to wydaje mi się, że znajdzie się na niego chętny. Nawet takie Torino w którym Pobega rozegrał niezły sezon.
1
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2025, 09:27
dokładnie, byle ogórek z Empoli teraz kosztuje 10 milionów. A oni psioczą na 12 za Włocha!!
0
NuNoiser
NuNoiser
16 kwietnia 2025, 15:57
12 mln to promocja. Nastrzelał kilka bramek. Zaangażowany, waleczny. Jeśli będą głupie negocjacje, niech wraca do Nas.
0
boguc69
boguc69
16 kwietnia 2025, 15:10
no i się kuźwa zaczyna hahah

nazbieraliśmy tyle szrotu, mamy tylu zbędnych zawodników na wypożyczeniach, że żeby się ich wyzbyć będziemy musieli dawać za nich promocyjne ceny, inaczej wrócą i znów rozepchają kadrę

i stawiam wszystkie pieniądze, że zanim się ich zaczniemy pozbywać, to znów wcześniej nakupimy kilku przeciętnych typów za 15-20mln, kadra będzie jeszcze większa i pozbyć się kogokolwiek będzie jeszcze trudniej

możemy ot tak zdjąć z listy płac Florenziego i Jovicia i to czytam, że z nimi mamy zamiar przedłużać kontrakty. możemy odpalić Felixa i Walkera (sorry, ale młodszy nie będzie), to zaraz będziemy ich chcieli na siłę wykupować; jeszcze się okaże, że przy okazji w całej tej papierologii przypadkiem przedłuży się też kontrakt Calabrii... i Origiego XD
0
Rafalzki
Rafalzki
17 kwietnia 2025, 09:29
z tym Walkerem to akurat bym się za rozsądne pieniądze zastanowił. Jakiś poziom prezentuje a ta prawa strona to Nasza kula u nogi od lat. Wolę anglika niż znowu tam oglądać Royala... Jedyna dobra opcja była w sezonie mistrzowskim kiedy Calabria miał formę życia.
0
boguc69
boguc69
17 kwietnia 2025, 12:04
i właśnie Calabrię bym zostawił jako zmiennika, bo jakiś poziom ma no i jest wychowankiem, a poszukał kogoś na jedynkę, bo Jimenez też nie jest rozwiązaniem. Walker już zaczął się sypać i obawiam się, że z każdym miesiącem będzie tylko gorzej, o Florenzim nawet nie ma co gadać
0
zuperhero
zuperhero
16 kwietnia 2025, 14:43
zawodnik słaby pod każdym względem, wg. not meczowych jeden z najsłabszych zawodników bologni w tym sezonie. jeśli uda się go wypchnąć za >8mln to będzie sukces
0
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
16 kwietnia 2025, 14:34
jak nie chcą za 12 to niech dają 25 mln
1
Bandon
Bandon
16 kwietnia 2025, 14:22
Nic dziwnego, 12 mln to spore przegięcie za Pobegę. Jeśli im go teraz nie sprzedamy, to będziemy się bujać ze słabym zawodnikiem, który nie ma szans na grę kolejne lata.
0
Zuber
Zuber
16 kwietnia 2025, 14:12
12 mln nie? To może 20? xD
0
daro12555
daro12555
16 kwietnia 2025, 14:08
12mln niech dają i tyle co najwyżej 10mln plus 2 mln bonusów .
1
adamos
adamos
16 kwietnia 2025, 13:44
my wam Pobege wy nam Castro i deal done...
1
MrCostacurta
MrCostacurta
16 kwietnia 2025, 13:31
Skoro cena jest wg niego wygórowana to po co ją uzgadniał na tym poziomie.
2
serginho83
serginho83
16 kwietnia 2025, 12:55
10 mln i ładnie zapakować, żeby czasem się nie rozmyślili ;)
0
Trefniś
Trefniś
16 kwietnia 2025, 11:53
Typ będzie jak Pasalić w Atalancie. W Milanie ogór, a w innym klubie pewny punkt i sukcesy.
Wystarczy trafić do poukładanej drużyny i z trenerem, który ma pomysł na grę.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2025, 11:53
1
patoo_07
patoo_07
16 kwietnia 2025, 13:08
Akurat Pasalic na tle tamtego Milanu wcale nie był taki słaby.
3
Trefniś
Trefniś
16 kwietnia 2025, 14:36
W tym rzecz, ale wielu tak twierdziło :)
Tak samo Pobega był niby nieudacznikiem, ale jakoś w każdym innym zespole mają na niego pomysł.
0
savicevic88
16 kwietnia 2025, 11:48
Takie to mediolańskie zachowanie xD
My też dziadujemy przy negocjacjach ale jak dziadują inni, to już oburzenie powszechne xD
2
Jaca23
Jaca23
16 kwietnia 2025, 11:17
Jeśli ma być u nas 4-5 wyborem do środka to lepiej zrobić na nim plusvalenze i rozejrzeć się za jakimś doświadczonym włoskim zmiennikiem do drugiej linii jak Jorginho czy Verratti.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2025, 11:25
2
mikj
mikj
16 kwietnia 2025, 11:16
Umowa jest? Jest.

Albo niech płacą tyle ile się zadeklarowali albo niech spadają na drzewo. Po co mamy wzmacniać bezpośredniego rywala w walce o puchary i jeszcze im jakieś obniżki robić?
0
zuperhero
zuperhero
16 kwietnia 2025, 14:41
jest opcja wykupu, a nie obowiązek. trzeba być idiotą żeby tego nie rozróżniać
1
mikj
mikj
16 kwietnia 2025, 15:40
@zuperhero

Jak jakichś spotkasz to daj znać
0
Juzio
Juzio
16 kwietnia 2025, 17:31
A w druga stronę też to działa? Opcja za 12mln gość strzela 40goli to dadzą wtedy 30mln czy aktywują 12?
0
mikj
mikj
16 kwietnia 2025, 19:06
@Juzio

"Umowa jest? Jest."
A jak bierzesz kredyt na dom to czy bank bez powodu może Ci podnieść ratę o 100% (bo stwierdzi, że jednak ten dom jest warty więcej niż jak Ci dawali kredyt). Płacisz wtedy 100% raty czy 200% raty?
0
patoo_07
patoo_07
16 kwietnia 2025, 10:42
Żadnych negocjacji. Przybili kwotę, są zadowoleni z zawodnika, to niech płacą.
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2025, 10:42
2
Tzeentch3
Tzeentch3
16 kwietnia 2025, 10:48
W sumie jest to śmieszne: ustal kwotę przed wypożyczeniem, trener chce zawodnika, w klubie są zadowoleni, ale chcą płacić mniej :)

W sumie Pobega mógłby wrócić - ciężko powiedzieć czy ktoś ogarnie Musaha, Ruben na wylocie itd.
1
Rocker
Rocker
16 kwietnia 2025, 10:51
Tzeentch3, no wypisz, wymaluj zachowanie Milanu.
7
Jaca23
Jaca23
16 kwietnia 2025, 11:24
Dokładnie tak samo Milan targował się choćby przy transferach Tonaliego czy Tomoriego.
10
Trefniś
Trefniś
16 kwietnia 2025, 11:50
Dlatego to jest opcja, by zostawić opcje na negocjacje. Inaczej byłby to przymus wykupu za ustaloną kwotę.
Proste rzeczy, a wy się oburzacie że ludzie negocjują. Negocjują, bo to ich zasrany obowiązek próbować dla swojej firmy ugrać jak najwięcej.
To nie są czasy rozwalania kasy ile wlezie na ogórów, bo są umówy słowne. Jak swego czasu Galliani w ramach rekompensaty za Manciniego kupił 3 amatorów za 7 mln!
Albo to co Barcelona robiła nie tak dawno. Pralnie pieniędzy.
Bierze się gracza na wypożyczenie, daje opcje w razie w, ale w trakcie sezonu się ocenia potencjalną inwestycję.
Jak weźmiemy kogoś na wypożyczenie opcją 100 mln, to po sezonie mamy brać za 100 mln czy może jednak powinniśmy negocjowac gdy uznamy, że max 50-60 się należy, a sam sprzedający by poszedł na taki układ?

Rzekłbym, że to co Milan z Romą zamierza robić to frajerstwo najwyższej rangi (czyli ponoc honorowanie jakiejś dzentelmeńskiej umowy xD*), a Bologna zachowuje się racjonalnie.
I oni są teraz na 4 miejscu, a my na 9.

*Roma sobie ustaliła 25 mln a my 15... i tak chcą to rozwiązać! 25 mln na Abrahama to jakiś chory żart. Podczas gdy wycena Alexisa powinna wzrosnać. Nie było opcji, nie było ustalonej kwoty na umowie, więc powinno się to renegocjować!
Edytowano dnia: 16 kwietnia 2025, 11:52
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się